egy kis akárki teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

egy kis akárki teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
Hát én az én döntésemet nem tartom bekorlátozónak, sőt, az az
2011. ápr. 30. szombat 23:25
/DRH - a Teremtés Könyve/

Hát én az én döntésemet nem tartom bekorlátozónak, sőt, az az igazi szabadság. Csak az a szívás, hogy az, aki halálom után majd dönt, hogy még leszületek/újjászületek-e, az (mondjuk 'a felsőbb hatalom' vagy mifene, meg a lelkem maga) a döntésével felülírja azt, amit én most a kis lenti lényemmel (én nem szeretem egónak nevezni, mert szeretem, egyenlőre az vagyok magam) eldöntök... A te pirosfarkú majomistennő tervedet is leginkább más fogja felülírni... Úgyhogy, konkrétan csak most itt ebben az életben tudnám azt megakadályozni, hogy a döntésem felülírható legyen, ha addig jutnék, olyan szintre, hogy az már nem lenne felülírható...

Most itt egy olyan ember ért veled együtt abszolút, aki meg a
2011. ápr. 30. szombat 16:33
/DRH - a Teremtés Könyve/

Most itt egy olyan ember ért veled együtt abszolút, aki meg a másik véglet: bajom van, nincs jó kedvem, nem fogadom el a világot, nem fogadom el az életet sem, sem tudatalatt, sem tudatosan, szenvedek gyermekkori felnőttkori emlékektől, előző életes szarságoktól, a jelenemtől, sőt én még ajövőmtől is, mindentől, értelmetlen dolgokba vetítem a tudatomat, sokszor felkelni sincs erőm, és még az is lehet, belebukok... De én is azt mondom, senkinek sincsen határ. Bármikor megtörténhet bármelyikünkkel. Na, mondjuk nem könnyű...
Én buddhizmuson nevelkedtem itt is meg ázsiában is, 15 éve, az mondjuk az életem fele (leszögezem, így sem vagyok buddhista), de soha eszembe se jutott hogy én ebben az életemben megvilágosodjak (amúgy meg a bódhiszattvaság lenne a célom, ha buddhista lennék, szóval, aki már megvilágosodott, de úgy dönt, marad még, és mindenki mást is hozzásegít). Talán, csak eszembe kéne jutnia... Mert a buddhizmus szerint ugye az emberi az egyetlen létforma, ahová születve lehetséges megvilágosodni, és megszabadulni... HA meg nem buddhizmus (bocsánat, annak végképp nincs köze a bloghoz!), akkor is ugyanez van: az embernek van meg a lehetősége mindenre! A buddhizmus azt mondja, a buddhatermészet, amit csak fel kell ébreszteni, a megvilágosodás lehetősége bennünk van. Azaz, buddhizmust félretéve, máshol ugye azt mondják, bennünk van az isteni, mindnyájunkban.
Szóval én tudom, hogy nekem nincsenek korlátaim, viszont csinálok magamnak, és akkor már vannak!!!!!!!!!!!!! Mindenki ezt csinálja, azért van itt. Meglennének a lehetőségeim, de én nem élek velük, mert valljuk be, kurva nehéz, szóval nem élek velük, és még lehet az is, hogy halok... Pedig szerintem iszonyú jó lehetőségeket kaptam a jelenlegi életemben arra, hogy végképp elegem legyen... Lehet, ez még végső soron jó lesz valamire? Azt az egyet már eldöntöttem, én ugyan többé nem születek le. Oké, még nem úgy nézek ki...

Csak annyit, hogy az adott helyzet valósága, az ugye nem biztos
2011. ápr. 29. péntek 12:49
/Én határok/

Csak annyit, hogy az adott helyzet valósága, az ugye nem biztos hogy az a valóság, amit te gondolsz róla, kivülről... Mert olyanra nem kéne ráébreszteni, bármilyen helyzetben is van. De gondolom, nem is ezt irod... Mármint mindenkire vonatkozik, aki bárkivel beszélget, tanácsol.... Az a helyzet csak őrá vonatkozik, és a valósága a helyzetnek az neki a legvilágosabb (bárhogy tűnik is), sosem másnak... Hozzád nyilván töredék jut el, torzitva. ÉS ha olyan döntést hoz végül, amire te irányitottad, vagy bárki más, az ugyis az ő döntése. Ha másmilyet, az is. Szerintem még akkor is ha kb kényszeritették, mert akkor az adott körülmények közt a szűk/abszolút korlátozott lehetőségeken belül hozott egy döntést...
A kérdezés.... annyit tennék hozzá előre, hogy a válaszokat úgy kellene olvasni / hallani, ahogy ő érti, nem úgy, ahogy a kérdező érti/akarja érteni. De ez meg kb nem létezik... Mert magán keresztül értelmezi mindenki.
Bocs a hosszú i-kért (mármint nincsenek).

NEm is úgy értem, hoyg annak a szempontjából, aki kapja. Meg nem
2011. ápr. 29. péntek 11:21
/Én határok/

NEm is úgy értem, hoyg annak a szempontjából, aki kapja. Meg nem is annak a szempontjából aki adja. Szerintem amugy mindig mindenki minden tettében mindne mondatában a legjobbat teszi amit éppen tud, ami éppen tőle telik. Szóval minden de minden a világon csupa jószándék, még az összes borzalom is.
Most még ez eszembe jutott: 'a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve'. Na, ez is igaz.

Igen, ebben abszolút egyetértünk. Mutogat a fene... Csak hogy kb
2011. ápr. 29. péntek 10:56
/Én határok/

Igen, ebben abszolút egyetértünk. Mutogat a fene... Csak hogy kb minden szándék jó, vagy egyikről sem mondhatjuk hogy jó, mert nem tudhatjuk kinek mi a jó... Mindenki csinál, ami akar végül, és akármi is, valószinűleg az úgy jó, avgy, nincs jobb, nem lett volna jobb megvalósitható út neki.
HA egy szülő bántja a gyermekét, nem lehet jó szándék benne, de akor ez midnne másra vonatkozik... Ha bárki bárkit bánt. De akkor meg, ki dönti el mi a bántás.. Az is nézőpont kérdése.
Én el tudom képzelni, hogy egyszer mindenről tudni fogom aki nagyon bántott, hogy az nem volt baj. Akkor meg már nem bántás. Sok brutál dologról az életmben már ezt gondolom, hoyg akármi is lesz, nem volt baj hoyg úgy volt.

Mindenképpen felelősek vagyunk egymásért, olyan nincs hogy ez
2011. ápr. 29. péntek 10:19
/Én határok/

Mindenképpen felelősek vagyunk egymásért, olyan nincs hogy ez csak szülő-gyerek közt lenne, sőt, néha ott még kevésbé van (nem biztos hoyg azért születtünk oda hogy segitsen ilyen értelemben, lehet, hogy azzal segit hogy bánt, elhanyagol stb... Mondjuk ez mindne kapcsolatra igaz szerintem), meg javasulhatunk ezt-azt, de alapvetően nem kell megakadályozni azt se ha a másik kútba ugrik. És nem kell azt hinni, a mi felelősségünk. Az ő döntése. De azért nem véletlen tudunk beszélni, netezni, stb, egymással, ismerőssel-ismeretlennel, nem véletlen hogy elmondhatjuk neki miről mi a mi véleményünk, javasolhatunk neki. De amúgy mindent ő dönt el, bármit mond neki bárki. És lehet, ami neked vagy kivülállónak tök rossz döntésnek tűnik, az az ő életében jó döntés. Hozzáteszem, én azt gondolom, a kútba ugrás is - meg amúgy az is csak akkor sikerülhet, ha 'engedélyezve van' neki. Én azzal sem értek egyet, hogy a 'befolyásolásnál a szándék a lényeg'. Honnan tudja bárki, mi a jó a másik életében.... Akkor meg ki dönti el, mi a jó szándék. Most egy olyan borzalmat modanék, amikor valaki úgy lesz öngyilkos, hogy kiirtja a családját is. És általában ez azért történik, mert azt akarja, ne szenvedjenek ők se (meg mert olyan lelkiállapoban van amikor ugy tudja, minden szenvedés, és azt gondolja, nekik is az lenne). Tehát jó a szándék, elvileg igy akarta befolyásolni a sorsukat, segiteni nekik (OK, közben valószinüleg beszámithatatlan, elismerem). Mégis az emberek 99 százalékánál több is ezt a legborzasztóbbank tartja. (de szerintem meg még ez sem vélelen, mert ha meghaltak mind igy, akkor igy kellett lennie valamiért, bármilyen szörnyű is, ez az életük addig tartott).
Az énnek tökéletes határai vannak szerintem, amibe senki nem tud csak úgy belenyúlkálni, de azért megpróbálhatjuk, erről szól minden emberi kapcsolat, oda-vissza. Akár segitő, akár nem segitő szándékkal...
Ez mind csak az én véleményem persze.

Nem, nekem én magam vagyok a szellem aki rajtam ül. Ez is elég.
2011. ápr. 15. péntek 13:05
/Szellemek/

Nem, nekem én magam vagyok a szellem aki rajtam ül. Ez is elég. De ebben az egyben biztos vagyok. Jobban örülnék egy szellemnek ami ellen legalább akarnék küzdeni.

Most ezt hoyg érted, hogy szakember aki visszavisz addig a
2011. ápr. 14. csütörtök 21:51
/Képviselni önmagunkat/

Most ezt hoyg érted, hogy szakember aki visszavisz addig a pontig (hoyg átéljem és tudatosítsam h ez nem az én mostani érzésem)?

Ja, ezt az előzőt én írtam.
2011. ápr. 14. csütörtök 21:50
/Képviselni önmagunkat/

Ja, ezt az előzőt én írtam.

Ja, akkor tárgytalan... Én valahoyg abban vagyok a legbiztosabb,
2011. ápr. 14. csütörtök 21:14
/Képviselni önmagunkat/

Ja, akkor tárgytalan... Én valahoyg abban vagyok a legbiztosabb, hoyg bármi, ami nagyon durva, nagyon kemény, nagyon megoldhatatlan az életünkben, az már második, harmadik kísérlet arra, hyog megoldjuk azaz már előző életeinkben nem sikerült. Ezért is annyira durva.