egy kis akárki teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

egy kis akárki teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
Hát asszem akad közös pont a múltunkban... Csak én főleg most
2011. máj.. 12. csütörtök 18:01
/Nem védekezek../

Hát asszem akad közös pont a múltunkban... Csak én főleg most nem akarok igent mondani az életre...
Egy dologgal nem értek egyet: "az Ember legyen bármilyen nyomorult is, akkor se látszódjon rajta, hogy totál készen van." Én azt gondolom, és sokszor azt élem most, hogy igenis, akár arra is büszke lehetek, hogy nyomorult vagyok.... Ez vagyok én, és nem vagyok senkinél se alábbvaló, akárhogy alakult. Senki a világon nem intézné ezt flottabbul, mint én. Szóval, büszke lehetsz Te is!
És nehogy azt hidd, hogy belül egy nyomorult féreg vagy.... Tartásod, az mindennel együtt amit átéltél, lehet, van miért és mire büszkének lenned!
A szarból nő a legszebb virág. Remélem, nem tévedek!

Éva, szerintem az nem ITT volt, én legalábbis nem éreztem...
2011. máj.. 12. csütörtök 17:46
/A leves/

Éva, szerintem az nem ITT volt, én legalábbis nem éreztem...

Annál jobb! Ebben biztos ő is egyetért. De én nem kifogásoltam
2011. máj.. 12. csütörtök 12:55
/A leves/

Annál jobb! Ebben biztos ő is egyetért. De én nem kifogásoltam semmit...
Bár többesszámban volt hogy ismeritek, ismerhetitek előző életeiteket, azt hittem, mindkettőnknek szól...
Amúgy én itt sose látom át, melyik hozzászólás mire válasz (csak én nem?)... Most legalább bebizonyosodott.

Jó, akkor inkább én is Veled! Abban mindenképp, hogy mindenki
2011. máj.. 12. csütörtök 12:42
/A leves/

Jó, akkor inkább én is Veled! Abban mindenképp, hogy mindenki gondolja úgy a dolgokat, ahogy akarja, az a jó!

Várjál... Hol írtam én ilyet, hogy ismerem az előző életeimet?
2011. máj.. 12. csütörtök 12:20
/A leves/

Várjál... Hol írtam én ilyet, hogy ismerem az előző életeimet? De mert nem ismerem, nem jelentem ki, hoygy ó, hát én ilyen csúnyát biztos nem tettem. Sőt, minden logikám azt mondja, hogy bizony hogy tettem (a te logikád ettől mondhat mást). Miért pont én ne tettem volna, mikor rengetegen meg igen. Miért ne tettem volna, mikor annak, amilyen állapotban most vagyok, nincs értelmes jelen életembeli magyarázata, főként, miután a tudatalattimban való vájkálás eredménye lett, és tök hirtelen, amíg addig megvoltam... Amiben bőven van előző életes, nem véletlen elnyomott dolog. így én már arrafelé keresgélek, de nem tudok semmit belőle, ezt nem is állítottam.
Most pont abban a helyzetben vagyok, hogy talán szerintem megoldódhatna valami, ha ismerném, de nem ismerem....
Erkölcsi normát meg most állítok magam el én is, de ezt nem a múltba visszafelé, hanem a jelenre tehetem csak meg...
Persze, midenki maga úgy éli meg a dolgokat, ahoyg akarja. Egyáltalán nem az a cél, hoyg egyetérsünk, nem?

Szerintem nem könnyebb szenvedni, kiváltképp vannak olyan fokai
2011. máj.. 12. csütörtök 12:06
/Kényszereink fogságában/

Szerintem nem könnyebb szenvedni, kiváltképp vannak olyan fokai is, ami... Ha elolvasom ezt a történetet, akkor nekem az jön, hogy ennek a nőnek ezt kell megélnie sajnos, és nem képes kilépni belőle, nem azért mert nem akar, hanem mert ennyire telik tőle, nem képes többre. Nem olyan könnyű megszabadulni a 'gyermeki jellegű lelkülettől', stb stb, és valószínűleg ő ezzel, hogy ezt elviselte, már eleve iszonyú nagy teljesítményt nyújtott! Semmivel sem különb egyikünk sem nála. Főleg, annyira módunk sincs rá hogy egy mésik ember helyzetébe beleéljük magunkat. Valószinű, egyikünk sem tudta volna jobba megoldani az ő helyében, az ő hátterével az ő tapasztalataival. Hellinger se! Az meg, hoyg mi a magunk fejével mit látunk, mit gondolunk mi mit tenénk, semmitsem ér.

Nézd, az élet szépségeit én még egyszerűen nem tapasztaltam. Nem
2011. máj.. 12. csütörtök 11:51
/A leves/

Nézd, az élet szépségeit én még egyszerűen nem tapasztaltam. Nem azért mert nem vettem észre, hanem mert valami ok miatt ez nem volt lehetséges számomra, ha ott is voltak az élet szépségei elvileg az én számomra is, mindig volt valami kegyetlen, ami miatt nem lehetett erről szó, és én elhiszem, hoyg ennek így kellett lennie valami miatt, csak máig nem derült ki mi miatt. És még nem tudom, alakulhat-e ugy hogy ez lehetséges legyen, amiről te írsz.
CSak az a biztos, ami MOST van, azt pedig már párszor leírtam, velem MOST mi van. Nekem most ezt kell megélnem, és ez nem választható volt hogy akarom-e vagy sem (max előre választható). Nem kell elhinned, de vannak olyan okok, amik felettem állnak még egyenlőre, és valaminek történnie kell ahhoz, hogy esélyem legyen eljutni oda amit írsz, majd ha akarok. Egyenlőre az akarat kevés lenne.

Ezt nagyon jó hogy írtad, mert valóban erre már én is gondoltam,
2011. máj.. 12. csütörtök 11:35
/Problémamegoldás tudatosan/

Ezt nagyon jó hogy írtad, mert valóban erre már én is gondoltam, hoyg mindegyik ok mind igaz lehet akár, de úgy, hogy én azt is el tudom képzelni, ezt mind tényleg én akartam magamnak hogy megtörténjen, hogy annál biztosabban eljussak idáig, ebbe az állapotba, hogy aztán megoldjam... Szóval mivel már régebben sem tudtam megoldani, most mégtöbb szart terveztem be hogy annál jobban ne bírjam, majd valamiképp ez segítsen hozzá, hogy megoldjam. Vagy ennyi véletlen lenne???
Csak akkor is, egyik helyen ezt mondják, másikon azt, tudod, akkor hinném el igazán, ha mindenhol mindet felsorolnák, és ez mindenhol egybevágna...
Viszont, abban már nem hiszek, hogy egyenként megoldani sorban, inkább abban, hogy majd valami áttör és kiderül, az egész mégis miért így lett tervezve, mert annak oka van, és különben is, Istennek sincs annyi pénze mint amennyi problémám akkor ezek szerint nekem, én magam meg ingyen vagyok... Szerintem a segítség ott elérhető, ahol te el tudod érni, akár anyagilag is, szóval ha megoldódhat a dolog, meg fog oldódni, ha meg nem, akkor az van.

Te írtad: 'Azt sem hinném, hogy bármelyik korban meg tudtam
2011. máj.. 12. csütörtök 11:20
/A leves/

Te írtad:
'Azt sem hinném, hogy bármelyik korban meg tudtam volna ölni bármelyik rokonomat azért, hogy megszerezzem a javait. Mert másképp vagyok összerakva.'
Namost, nekem ebből az jött le azt írod, te ugyan nem öltél meg senkit előző életeidben, és ezt abból vonod le, hoyg most milyen vagy... De abszolút félreérthettem, igazad van.
Mindegy, attól a véleményem áll, abból, hyog most milyenek vagyunk, nem tudhatjuk, régebben milyenek voltunk.
Engem is csak az érdekel, amit felfogni képes vagyok, csak abban hiszek, hogy egyre többet vagyok felfogni képes, tehát innen kezdve bármi érdekelhet! Meg egypár dologgal már szembesültem mostanában, azóta fel bírom fogni, amiben eddig nem hittem volna... Ez meg pláne afelé vezet.
Nem, nem vagyok hiú, csak pont ez került egy csomó munkámba, hogy ezeket kimondjam magamról, mivel valóban így van, csak én sokáig azt hittem, velem azért történik annyi szörnyűség, stb, mert ezek jellemeznek negatívban. Aztán leesett, hogy nem, nem ilyen baj van velem (Amúgy ez a lista mindenkire igaz, amint tudja magáról), nem ez az oka.

Szerintem sem jobb a mostani korszellem... Nem jobb dolgok
2011. máj.. 12. csütörtök 10:24
/A leves/

Szerintem sem jobb a mostani korszellem... Nem jobb dolgok történnek. Amit Éva egy másik blogban írt, az is ide is vág: tudati felemelkedés? Hát összességében ha megnézzük a világot, nem vagyunk elöbbre...