egy kis akárki teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

egy kis akárki teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
Köszi! Min segíthetne szakember? Azon, hogy még nem találtam meg
2011. máj.. 02. hétfő 22:46
/DRH - a Teremtés Könyve/

Köszi! Min segíthetne szakember? Azon, hogy még nem találtam meg az igazi Önmagam? Elég vicces lenne, de ilyen 'szakma' még nincs... A két személyiség nem gáz (és nem is haladás, tudom hónapok óta azt is mikor melyik van felül), hisz azért vagyok még életben, elvileg az pozitív :-)
(de nem skizofrén vagyok, csak küszködök)
De hagyjunk engem szerintem.

Köszi, szeges! Egyszer hazudok szerinted, mászor színjátékot
2011. máj.. 02. hétfő 22:16
/DRH - a Teremtés Könyve/

Köszi, szeges! Egyszer hazudok szerinted, mászor színjátékot rendezek, stb. És még viccesen ki is vagyok cikizve hogy nem találtam meg olyan szuperül még az igazi Önmagam, mint kéne vagy illene... Hát tudod, szerintem ez nem olyan vicces, de nem szégyellem magam, ember vagyok, és olyan amilyen, mégha pillanatnyilag tényleg két személyiség is dolgozik bennem (gépelési hibáktól függetlenül), amitől kurvára szarul is vagyok. Szeretném viszont kérni, hogy ne tegyél rám több megjegyzést. Ember vagyok, nem esik jól. Csak szeretném kérni ezt.

Azért ez nem semmi, hogy te tudod, kinek adnál pisztoly a
2011. máj.. 01. vasárnap 19:49
/DRH - a Teremtés Könyve/

Azért ez nem semmi, hogy te tudod, kinek adnál pisztoly a kezébe, hamár dagonyázik (ami természetesen iszonyúan lenézendő és megvetendő szerintetek, holott csak teljesen emberi), és kinek adsz te más esélyt. Most bocsánat, de hogy lehet ilyesmit mégcsak leírni is? Nem magam miatt, de a tízből tíz miatt... Honnan látnád őket pont te helyesen?

Én sem találok logikát a saját működésemben, úgyhoyg nem
2011. máj.. 01. vasárnap 14:56
/DRH - a Teremtés Könyve/

Én sem találok logikát a saját működésemben, úgyhoyg nem csodálom.
De eszembe se jutna valakiről azt írni, hyog hazudik, csak azért, mert nem értem, inkább megkérdezném, hogy bocsi, miért írod hogy nem tudsz meditálni, ha azt írod hogy ezt és ezt megoldottad benne, akkor hogy is van ez, most tudsz vagy nem tudsz és mi alapján írsz bármit? És akkor, látod, esetleg a válaszából megértheted. Bár értem, az is elég kaotikus, de én azt hsizem úgy már érthető mit mi alapján írtam.
Én nem vagyok buddhista, csak nagyon sokat foglalkoztam vele, és olvasok tibetiül, régóta, és sokat voltam jelen buddhista kolostorokban, lámák közt, egész 8 hónappal ezelöttig ez volt az életem, hogy ezzel foglalkoztam (nem mint buddhista hívő). Nyilván hatott rám, egy időben nagyon is, de nem az a világnézetem, bár ez adott nekem a legtöbbet eddig.
Ráadásul most olyan helyzetben vagyok, amikor világnézet sem segít, meg semmi se ami idáig fontos volt. Amin iszonyúan kétségbe is vagyok esve.
Viszont bocsánat, nem hiszem, hogy bárki meg tudja ítélni, ki végez kinél keményebb munkát és ki dagonyázik...

Köszönöm. Nem várom el persze, hogy bárki megértsen (én sem
2011. máj.. 01. vasárnap 14:01
/DRH - a Teremtés Könyve/

Köszönöm. Nem várom el persze, hogy bárki megértsen (én sem értem magamat se azt ami történik velem)...

Ebben igazad van, én magam ragasztom magamhoz ezt az
2011. máj.. 01. vasárnap 13:52
/DRH - a Teremtés Könyve/

Ebben igazad van, én magam ragasztom magamhoz ezt az állapotomat. VAgy valami ragassza hozzám, ezt is mondták már nekem.
A meditációról fogalmam sincs, nem tudom, az hogy akkor a kienziológus tartja a homlok-tarkó tartást, meg ott van az energiáival, az nem csinál-e velem valamit hogy meg tudjam csinálni. Tehát amit magamtól nem tudnék. Ja, és ez még akkor volt, amikor meg se próbáltam meditálni, volt pár ilyen oldás, eszembe se jutott hogy ez meditáció. Csak jóval később tudtam meg, addig nem is hozott szóba ilyesmit a kineziológusom. (mármint, buddhista meditációkat csináltam régebben, de azok nem magamról szóltak sose, nem az én problémáimról, nem belső kommunikációról, stb. Ott ugye nincs is 'én'). Számomra ez a téma tök új.
Úgyhogy nem érdekel, hogy ez zavaros, mert magam sem értem, nekem főleg zavaros. Az alapján ami az oldásban volt, és hoyg kiderült ez meditáció volt tulajdonképp, meg tudom itélni, miket lehet abban megoldani. Ha nem tévedek.
És én kb 2 hónapja próbálom a meditációt, azt hiszem nem tudom, de valaki meg mondta, a belső gyermekes dolog meg ezek azt mutatják, hoyg tudom. Nekem fogalmam sincs. És mivel eredméynre nem jutottam vele, azt gondolom, nem tudok meditálni.

Ezt már leírtam egyszer. Azért mert a legeslegutolsó pillanatig
2011. máj.. 01. vasárnap 12:24
/DRH - a Teremtés Könyve/

Ezt már leírtam egyszer. Azért mert a legeslegutolsó pillanatig élünk, és mindenfélét teszünk az aktuális állapotunkhoz képest. Akár bőgünk, akár fekszünk, akár állunk, akár vitázunk. Sőt, enni inni is szoktam (mondjuk az erősen attól függ, mikor bírok) és levegőt is veszek (azt viszont mindig). Még az is lehet, a vita egy szalmaszál. Én nem tagadom, hogy még most is kapálódzom és megpróbálok megkapaszkodni. Én ugyanolyan ember vagyok mint te vagy bárki. Akkor is ha nem akarom elfogadni az életet és már nagyon régóta. Akkor is ha magam sem tudom mi ennek a valódi oka, amit nem bírok átlépni ha akarok se. Nem tudom, mit hazudtam, miről érzed azt. Ellentmondások bőven lehetnek viszont bennem, de mondom, ugyanolyan ember vagyok. Az lenne csoda ha nem lennének.
Amúgy meg, van a lelkünk, az nyilvánvalóan nekem sem akar meghalni, mert akkor lenne az, hoyg már nem élnék, meg meghalhattam volna a korábbi kísérleteim során, meg van a tudatunk. Na az az, amelyik meg akar halni nekem. Viszont az keményen és ez is a padlóra visz. És arra sok minden hat, olyan is, amivel én magam nem bírok. És sose gondoltam volna, hogy ez ilyen. Mert ezt még régen sem éltem meg ennyire.
De ennek smemi köze ehhez a bloghoz. bocsánat.

Vitába szállnék.... Azért a családállításhoz is kell akarat...
2011. máj.. 01. vasárnap 10:52
/DRH - a Teremtés Könyve/

Vitába szállnék.... Azért a családállításhoz is kell akarat... Persze, könnyebb mint meditálni, az tény. De akarni kell elmenni. Akarni kell azt a dolgot megoldani, hoyg az változzon. Az meg uyganaz az akarat. Nekem nem könnyebb így sem akarni. Tehát, ugyanaz, hogy 'én akaratlagosan akarok megoldásokhoz jutni' - amit te a meditációhoz írsz, ugyanaz kell hozzá.
Az már más tény, hogy nagyjából mások végzik el helyetted a munkát, te csak időnként állsz bele, sőt, a mondatokat is kimondhatják helyetted, helyreállíthatják helyetted, de amíg nem mész, vagy nem kéred ezt, ott vagy de nem engeded meg (én ezt is tudom tapasztalatból), addig....
Katinak meg abban igaza van, bár én se tudok meditálni, hogy meidtációban meg lehet csinálni olyan dolgokat mint családállításban, mégpedig azért mert ugyanugy ott van az az energiamező, ugyanazzal dolgozol (mondjuk megidézed vagy hogy mondjam)... Velem kineziológiai oldást csináltak így, hogy tulajdonképpen én csináltam meditációban, már nem élő családtaggal, és az egyből hatott. Csak egy kicsit sokkal több munkát igényel tőled magadtól.
Szóval szerintem az akarat ugyanúgy meg kell legyen.

Igen, Ademon. Csak egyenlőre van egy kis különbség a mostani
2011. máj.. 01. vasárnap 10:23
/DRH - a Teremtés Könyve/

Igen, Ademon. Csak egyenlőre van egy kis különbség a mostani 'én' és a halálom utáni 'én' között. Majd ha nem lesz, akkor nem írja felül senki a döntésemet a leszületéssel kapcsolatban.

Jóóóó. Csak nem találom a gombot, amit meg kell nyomni hozzá...
2011. máj.. 01. vasárnap 10:21
/DRH - a Teremtés Könyve/

Jóóóó. Csak nem találom a gombot, amit meg kell nyomni hozzá...