DRH - országok, földrészek tudatszintjei | Önmegvalósítás.hu

DRH - országok, földrészek tudatszintjei

Ha már felmerült a téma, íme pár "újabb érdekes adat", most egyes országok tudatszintje. Természetesen átlagot jelöl és nem egyéni tudatszinteket :)
Forrás: Dr. David R. Hawkins: Truth vs. Falsehood

Ausztrália 410
Kanada 415
Németország 400
Hawaii 405
Hong kong 400
Hollandia 405
Szingapúr 405
Dél korea 400
Svájc 400
Egyesült Államok 420
Bolívia 300
Brazília 300
Közép-Amerika 355
Kína 300 (elnöke: 320, kormánya:190)
Egyiptom 350
Európa 355
Franciaország 305
Görögország 300
India 355
Olaszország 380
Japán 355
Mexikó 300
Skandinávia 350
Argentína 285
Izland 255
Indonézia 215
Mandzsúria 200
Nepál 205
Új-Guinea 202
Puerto rico 250
Oroszország 200
Taiwan 295
Tibet 200
Törökország 245
Balkán 185
Bosznia 180
Burma 155
Kuba 180
Irán 190
Izrael 190
Jordán 185
Kuvait 190
Közel-kelet 170
Észak korea 175
Palesztína 185
Szaúd-Arábia 175
Szicília 175
Dél Afrika 190
Szíria 155
Türkmenisztán 150
Jemen 160
Irak 120
Libanon 130
Pakisztán 140
Ukrajna 140
Vietnám 140
Haiti 55
Algéria 90
Líbia 90
Szudán 70
Nigéria 55
Kongo 70
Angola 50
Ruanda 70
Uganda 40
Omán 90

(kiegészítve a tudatskála ábrával, illetve Ademon kérésére a könyv filmek kalibrációival foglalkozó részével :)

Beküldte: | 2011. jan. 28. péntek - 12:23

Hozzászólások

46 hozzászólás
koverellenor képe
Ez érdekesen hangzik, ilyet
2011. január 30. vasárnap, 0:21 | koverellenor   Előzmény

Ez érdekesen hangzik, ilyet még nem próbáltam, de talán még kalibrációhoz is működhet. Olyat is hallottam aki könyvet emel és figyeli hogy melyik állításra emeli fel nehezebben ugyanazt a könyvet.

És ha csinálok egy preciz
2011. január 30. vasárnap, 1:28 | Éva.   Előzmény

És ha csinálok egy preciz számbeosztásos táblázatot,és ingával ahol megáll,vagy kileng?
Az halál pontos,ha tud valaki ingázni.És nem kell vacakolni:)

koverellenor képe
Ha megkérdik a témában,
2011. január 30. vasárnap, 8:31 | koverellenor   Előzmény

Ha megkérdik a témában, mindig azt mondja, hogy ingával is meg lehet próbálnii, de semmi olyasmit ne amivel a negatív tartományokba szeretnél bekukkantani, mert azok az erők könnyen elmozdítják és így pont az ellenkezőjét méred mint ami valójában. Nem teljesen értettem, de úgy gondolom arra utal hogy nem alkalmas az élettel ellentétes erők feltérképezésére. Viszont lehet hogy így még a csapdák esetleges elkerülésére is csak korlátozottan?

Ademon képe
Jó nekünk hosszútávon egy
2011. január 29. szombat, 17:20 | Ademon

Jó nekünk hosszútávon egy magasabb tudatszint? Az ok, hogy nagyon jó érzés, de nem lesz idővel az egyén ettől egy elszállt irracionális ember? Pl. én a jellemzésnél minimum két szintet különböztetnék meg:

Lelki (energia, érzelmi szint)
Szellemi szint (megértés, lényeglátás szintje)

Számomra az, hogy pusztán egy kalap alá hozzuk a dolgokat túlzottan felszínesnek tűnik.

A szellemi tudat bír egy stabilizáló erővel, nélküle az energia szintek össze vissza ugrálnának már a legkisebb behatásra is + a dolgok működésének megértésének a hiánya idővel olyan káoszt eredményezne, hogy pillanatok alatt a mélyben találnánk magunkat.

fehercsongor képe
Pedig
2011. január 29. szombat, 19:02 | fehercsongor   Előzmény

egy kalap alatt működik . Sajnálom , hogy nincs kéznél a sétapálcás , fvakkos , kalapos avisztvokvata képem .
Biztos jó lehet . Tágabb látókör , távolibb határok . Ha nem csak lefelé néz , hanem olykor föntről is meglegyintik az angyalok , akkor kisebb az esélye az elszállásra . Néha pedig csak a felszínnel is be lehet telni . Üdvözlettel : felacsó

Ademon képe
Nyilván összefonódik a kettő
2011. január 29. szombat, 20:50 | Ademon   Előzmény

Nyilván összefonódik a kettő a tudat által, de amíg valaki nincs tisztában valamennyire a dolgok állásával, addig a kettő megítélése külön külön is nagyon is számít.

fehercsongor képe
Igen
2011. január 29. szombat, 22:12 | fehercsongor   Előzmény

sokszor a rész se fogható át egészében a megismerő számára : ilyenkor kénytelen egyszerűsíteni , több szempontból , több oldalról vizsgálni , majd az eredményeket összesíteni , mint ahogy a vakország tudósai azt az elefánttal tették . Az összkép persze ilyenkor is kétséges .Az mindennapi élet megismerésében is hol ennek , hol annak az életterületnek a megismerésére összpontosít a felnövekvő ember . A már megismertekből leszűrtek hatékonyabbá teszik a soron következő , a megismerésből addig kizárt , addig érdektelennek tekintett résznek a már megismertekhez való hozzáillesztését , felfedezését , és ezáltal az összkép pontosabbá , áttekinthetőbbé válását .
Másrészt a világot átszövő dzsungelt , összefüggéshálót rajta függve felderíteni érdekes feladat . Az megismerés egyes szálai kapcsolataik által hatványozódnak , mint összefüggésháló .
Átfogóan átlátni igazán csak eggyel föntebbi kiterjedésből lehet az alatta levőt , vagy a középpontból , alapállapotból . Talán . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
jól hangzik, egyetértek.
2011. január 29. szombat, 22:27 | koverellenor   Előzmény

jól hangzik, egyetértek.

koverellenor képe
Igen, mindenképp hozzá kell
2011. január 29. szombat, 20:10 | koverellenor   Előzmény

Igen, mindenképp hozzá kell tennem hogy a kalibrációnál fontos az, hogy milyen kontextusban kérdez rá az egyén az adott dologra. Pl. ha a gangesz folyót úgy mérjük, hogy vajon egy átlag európai emberre milyen hatással van a benne való megmártózás, valószinü negatív értéket kapnánk (a föld egyik legszennyezettebb folyója). Viszont ha mint India egyik spirituális "központja", 540 körüli értéket kapunk, és csodás testi-lelki változások helye is lehet. Vagy például Napóleon tudatszinje az előtt, vagy az után hogy császárrá koronázta magát?

Ademon képe
Háááááát... miért érzem úgy,
2011. január 30. vasárnap, 0:07 | Ademon

"Ön-izomtesztelésnek, szóló-tesztelésnek is hívják..."

Háááááát... miért érzem úgy, hogy valami nem stimmel itt? :)

koverellenor képe
mit tegyek ha egyszer
2011. január 30. vasárnap, 0:11 | koverellenor   Előzmény

mit tegyek ha egyszer tükörfordításban ilyen bután hangzik? :)

Ademon képe
Megmondom én hogyan mérném
2011. január 30. vasárnap, 0:16 | Ademon   Előzmény

Megmondom én hogyan mérném meg ezt: oda megyek, ott töltök egy-két órát, egy napot minél elfogulatlanabbul és akkor értékelek ki. Honnan tudjuk, hogy az egyéni tudattartalom és egyéb kollektív hatás nem játszik-e bele a dologba?

fehercsongor képe
Életem egyik legszebb
2011. január 30. vasárnap, 0:23 | fehercsongor   Előzmény

kirándulásánál a sztúpát végül csak túristalátványosságnak értékeltük : egyikünket sem érintette meg a hely szentsége , pedig nyitott lélekkel közeledtem felé . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
Jó ötlet, legközelebb leírom
2011. január 30. vasárnap, 0:43 | koverellenor   Előzmény

Jó ötlet, legközelebb leírom a könyvből a "spirituális látványosságok" listáját. Most nézem hogy aszerint a Tibeti Buddhista Sztúpák 640, de végülis ez nem tibeti hanem mondhatni magyar, és valószinü az építés szándéka is valamelyest más volt mint az odaátiaké.

fehercsongor képe
Állítólag a kora is számít ,
2011. január 30. vasárnap, 1:00 | fehercsongor   Előzmény

a szentség halmozódik , az áhítat kollektív ereje belészáll , föltölti . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
igen, ez egy sarkalatos pont.
2011. január 30. vasárnap, 0:24 | koverellenor   Előzmény

igen, ez egy sarkalatos pont. Hogy az Igazság érdekeljen, és ne az hogy "nekem legyen igazam". Még ha esetleg teljesen más is mint ami felé valamelyest elfogultságot tapasztalok.