Sosem voltam nagy rajongója a keresztény hagyományoknak, kiváltképp a szertartásokat, kegytárgyakat tartottam feleslegesnek, de ez a véleményem jelentősen átalakult két hete egy élménysorozat után.
Amikor Szombathely-Sopron-Győr vonalon tartottam önismereti előadásokat, igen érdekes spirituális tapasztalataim voltak Szombathelyen és Győrött.
ELÉRKEZETT NÁLAD AZ IDŐ EGY ÁTFOGÓ TUDÁS MEGSZERZÉSÉRE?
Integrál Pszichológia Szak – Ingyenes Nyílt nap 2011. szeptember 16-án!
Hamarosan elindul a következő, immáron hatodik elsős évfolyamunk az Integrál Pszichológia Szakon. Ha úgy érzed, hogy itt az idő, hogy Te is részese legyél, akkor csatlakozz hozzánk!
Ehhez a következőket kínáljuk:
1. Ismerd meg a gondolkodásunk alapját és a képzés szerkezetét!
2. Csatlakozz hozzánk és kövess minket a facebook-on (link), ahol minden héten érdekes cikkeket, videókat és elgondolkodtató idézeteket osztunk meg!
Isten által teremtett valóságunk: teljes, egész. Életünk során többször esünk két-ségbe, kerít minket hatalmába a fél-elem. Rögtön láthatjuk, hogy ebben az állapotunkban, ha félünk, akkor nem vagyunk egészek, kiestünk a teljességből.
Ez a kibillent állapot az okozója minden lelki bajunknak és betegségünknek. Félelmünkben, kétségek között nehezen találjuk az utat vissza a teljességbe, ha nem tudjuk merre induljunk.
Isten által teremtett valóságunk: teljes, egész. Életünk során többször esünk két-ségbe, kerít minket hatalmába a fél-elem. Rögtön láthatjuk, hogy ebben az állapotunkban, ha félünk, akkor nem vagyunk egészek, kiestünk a teljességből.
Ez a kibillent állapot az okozója minden lelki bajunknak és betegségünknek. Félelmünkben, kétségek között nehezen találjuk az utat vissza a teljességbe, ha nem tudjuk merre induljunk.
Isten által teremtett valóságunk: teljes, egész. Életünk során többször esünk két-ségbe, kerít minket hatalmába a fél-elem. Rögtön láthatjuk, hogy ebben az állapotunkban, ha félünk, akkor nem vagyunk egészek, kiestünk a teljességből.
Ez a kibillent állapot az okozója minden lelki bajunknak és betegségünknek. Félelmünkben, kétségek között nehezen találjuk az utat vissza a teljességbe, ha nem tudjuk merre induljunk.
Ez a tanfolyam arról szól, hogy hogyan váljunk "napszerű" férfivá, akit a társa követhet bárhová, mert bízik benne és a bizalomért cserébe, megkapja azt a királynői bánásmódot tőlünk, ami kijár egy nőnek.
nők.jpgNŐKNEK: Miért küldd el a pasidat (erre a tanfolyamra :)) ?
Szeretnéd, ha egyenrangú félként kezelnének, mégis segítséget, útmutatást kapnál, ha elbizonytalanodsz?
Szeretnéd, ha a család mellett megvalósíthatnád önmagad?
Küldd el társadat, hogy megbeszéljük vele:
- hogyan irányítson úgy, hogy ne uralkodjon közben
Ez egy olyan, lényegi és fontos különbségtevő - meghatározás, amit a különböző tanulmányaimból ki lehetne ugyan következtetni, de amit - egyelőre - csak most sikerült ilyen tömören az Asztrologosz-nak a "Mester, vagy Csaló" c. rovatában megfogalmaznom.
Patandzsalival csak az a bajom, hogy, amiként a hinduizmusnak általában, a fizikai lét szakrális funkciójáról, ugyanúgy nincs gőze neki sem az individuális tudat - tehát a személyi öntudat! - szakrális fontosságáról. Arról tehát, hogy csakis jól megtisztított és reflexiós világosságában megerősödött személyi tudatra - másoktól nem befolyásolt, másoknak nem alárendelt világos öntudatra! - lehet egyetemes tudatot alapozni.
Sokféleképpen értelmezhető a kereszténység, most éppen az emberi félelmek keretrendszereként, vagy legalább is erről az oldaláról szeretném bemutatni egy kissé.
Az kereszténység, legfőbb dogmái az eredendő bűn dogmája, a megváltástan, a feltámadás, az Isteni ítélet, és az örökkévalóságban betöltött szerepe az embernek.
A liturgia, ahogyan a sírig eljut, az én szempontomból, most nem annyira lényeges. Nem az a gondom, hogy hogyan jut el a test a sírig.
A gondom az, hogy miként támad fel?
Fel kell tenni a kérdést, hogy mi a meghalás folyamata, és abból a folyamatból, vissza lehet-e fordulni a mi anyagi világunkban?
A Másság és egyház topikban elég sok kritika érte a katolikus egyházat, de azt hiszem a többi egyház táján sincs mindig minden rendjén. A hívők védik a saját egyházukat, a külsősök meg kritizálnak, és ennek talán sohasem lesz vége. De vajon milyen lenne egy olyan egyház, ahol minden a helyén van, mind világi, mind spirituális értelemben? A papok hitelesek, a pénzügy tiszta, a tanítás igaz, a gyakorlatok eredményesek. Egyáltalán