Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester" | Önmegvalósítás.hu

Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester"

Én azt állítom magamról, hogy felébredtem. (És ez így is van :D ).
Bele-bele szóltam jó néhány blogba.
Na kaptam a pofámra rendesen. :D
Ezennel kiteszem magam prédának. :D
Szedjetek szét! :D
Tegyetek fel bármilyen kérdést!
Mindegyiket meg fogom válaszolni, ígérem.
Szkeptikusok próbálják meg bebizonyítani, hogy hülyeségeket mondok. :)

Téma: megvilágosodás, megvilágosodáshoz vezető technikák, élet a megvilágosodás után, kell-e nekem a megvilágosodás :), megvilágosodással kapcsolatos tévhitek (pl. egy megvilágosodott csak néz ki a fejéből bambán, a megvilágosodással eltűnik a világ stb... stb... :D :D :D )

Na gyerünk! :D

Beküldte: | 2010. nov. 28. vasárnap - 18:44

Hozzászólások

359 hozzászólás
Ademon képe
Mikor történt a megvilágosodásod? Mennyi ideje?
2010. november 28. vasárnap, 19:46 | Ademon

Mikor történt a megvilágosodásod? Mennyi ideje?

a3140a képe
Abszolút nem fontos
2010. november 28. vasárnap, 19:50 | a3140a   Előzmény

Abszolút nem fontos, de 2009 október 27-én. :)
Bármennyire hihetetlen, ez egy akkora változás, melynek napjára mindig emlékezni fogsz.
Akkor gyakoroltam kb. 1 hónapja az Önvaló Meditációt.
Egyébként, meditációban történt meg.
Befejeztem a meditációt, kinyitottam a szemem és egy új valóságban találtam magam.

Ademon képe
Tudom én, hogy nagy változás. Nekem is megvolt, és szerintem az
2010. november 28. vasárnap, 20:03 | Ademon   Előzmény

Tudom én, hogy nagy változás. Nekem is megvolt, és szerintem az amire te gondolsz, igaz nem önvaló meditációval, és megelőztelek kb. bő fél évvel :D
Persze, félreértés ne essék, most nem a verseny a cél.

Igazából mi célból lett létrehozva a blog?

Ha ezt megvilágosodásnak lehet nevezni. Ha annak tartod, oké, de
2010. november 28. vasárnap, 20:06 | KatiPotter   Előzmény

Ha ezt megvilágosodásnak lehet nevezni. Ha annak tartod, oké, de minek erőltetni? Aki megtalálta az útját, járja, esetleg mutassa meg segítő szándékból, de ennek mi értelme? Hidd el, az erőszak nem követést vált ki sokakban, hanem mondjuk mellőzést, távolságtartást. Bennem mindenképp. Tisztában vagyok egyébként a globális folyamatokkal kapcsolatban, azokkal, amiket írtál, szakmám pedig környezetvédelem lesz, politizálgatok is, úgyhogy megteszem a magamét, de nem erőltetem másra, csak javaslok.
Másrészt ez egy együttes folyamat, nem egy ember fogja "megváltani" a világot.... Együtt alakítjuk a dolgokat, szóval nem kell itt megváltó mesterkedned szerintem. :)

a3140a képe
Ok, nem fogok
2010. november 28. vasárnap, 20:14 | a3140a   Előzmény

Ok, nem fogok.
Sziasztok!

Én nem mondtam olyat, hogy távozz, nem is lenne hozzá jogom. Csa
2010. november 28. vasárnap, 20:16 | KatiPotter   Előzmény

Én nem mondtam olyat, hogy távozz, nem is lenne hozzá jogom. Csak elmondtam, mit gondolok azokról, amiket írtál, pontosabban ahogyan leírtad.

a3140a képe
Nem kell hogy lelkiismeret furdalásod legyen, mert nincs
2010. november 28. vasárnap, 20:28 | a3140a   Előzmény

Nem kell hogy lelkiismeret furdalásod legyen, mert nincs miért.
Engem már nem igen tudsz megbántani.
Viszont nem szeretem felesleges dolgokkal tölteni az időmet.
Inkább elgondolkodom, hogy mit tudok tenni.

Javaslom a javaslatokat. :):)
2010. november 28. vasárnap, 20:30 | KatiPotter   Előzmény

Javaslom a javaslatokat. :):)

a3140a képe
Intellektuális javaslatok
2010. november 28. vasárnap, 20:35 | a3140a   Előzmény

Intellektuális javaslatok.
Ezek juttatták oda a világot, ahol van.
Nem hallgatok rájuk.
Nyugodtan tartsatok önelégültnek emiatt.

egy ateista meg tud-e világosodni?
2010. november 28. vasárnap, 20:51 | alfa omega   Előzmény

egy ateista meg tud-e világosodni?

a3140a képe
Természetesen! Legfeljebb, amikor megtalálja valódi önmagát,
2010. november 29. hétfő, 7:15 | a3140a   Előzmény

Természetesen!
Legfeljebb, amikor megtalálja valódi önmagát, akkor azt végtelen tudatosságnak fogja hívni és nem Istennek.

a3140a képe
Csak azért erőltetem, mert az a tapasztalatom, hogy egy óriási
2010. november 29. hétfő, 20:19 | a3140a   Előzmény

Csak azért erőltetem, mert az a tapasztalatom, hogy egy óriási félreértés van a megvilágosodással kapcsolatban az emberek 99%-ának a fejében.
Legtöbben azt hiszik, hogy ez egy hatalmas misztikus dolog, pedig nem az.
Nagyon sokan félnek tőle, mert mindjárt megjelenik egy kép a fejükben egy elvonult, szánalmas, kolduló zarándokról, aki borzasztó unalmas életet él. Sőt nem is él, hanem egy élő halott. :D :D :D

Csakhogy ez nem így van. :D

Szerintem itt nagyon sokan így gondoljuk, hogy nem erről szól a
2010. november 29. hétfő, 20:47 | KatiPotter   Előzmény

Szerintem itt nagyon sokan így gondoljuk, hogy nem erről szól a "megvilágosodás". Senkitől nem hallottam még, hogy ilyet gondolna, amit feltételezel. Úgy érzem, most el akarod mondani "nekünk kis tudatlanoknak" a marha nagy igazságot. Amit annak vélsz. :) Ha így erőltetve kinyilatkoztatod, szerintem sokak nem lesz erre kíváncsiak. Ne gondold, hogy most mert "megvilágosodtál" a saját fogalmad szerint, most akkor a többiek meg az általad értelmezett alapon hülyék maradtak.... Ha így nézed, ahogy a szavaidból kiveszem nagyjából, hogy mit értesz alatta, sokan meg vagyunk világosodva. Ha meg mást értenek alatta (pl mindenttudó), akkor szerintem Te sem.

a3140a képe
Sajnos, nincsenek sokan megvilágosodva.
2010. november 29. hétfő, 21:25 | a3140a   Előzmény

Sajnos, nincsenek sokan megvilágosodva.

Mondom, attól függ, mit nevezel annak. Ha meg ennyire
2010. november 29. hétfő, 21:29 | KatiPotter   Előzmény

Mondom, attól függ, mit nevezel annak. Ha meg ennyire alábecsülöd a társaid, ráadásul a szavaidból kivéve Istent, akkor mondhatnám, hogy világosodj még egy kicsit. :) Ha a saját világképem nézem, ami biztos nem abszolút igazság, akkor azt mondom: nem vagy megvilágosodva. Ennyire szubjektív ez szerintem. Kinek mi az, ki mit tart az útjának. Te beszéltél a szabadságról, nem? :)

a3140a képe
Pontosan! Ha már benne vagyok, miért ne élvezhetném? :)
2010. november 29. hétfő, 22:14 | a3140a   Előzmény

Pontosan!
Ha már benne vagyok, miért ne élvezhetném? :)

Claryssza képe
???? az hogy passzol ehhez az időhöz
2010. november 29. hétfő, 22:05 | Claryssza   Előzmény

amiket ez idő ELŐTT mondtál itt is több blogban már,,, meg letőlthetővé is tetted a módszered is már..stb.stb
+2009.okt 18-án itt indítasz 1blogot és ezt a "jeles napot" közben meg se említed benne alig 10nap múlva???:)) De már 18-án be is ígéred mindenkinek a megvilágosodást?? Hmmm nem kerek ez, / megint csak a reklám helye ismét az életedben ez a blogod is mint már annyiszor..
+ a honlapod indítása se ez idő után volt csak :

"Kovács Attila vagyok.

Közel 20 éve foglalkozom meditációval.
A '90-es évek elején, az elsők között végeztem el Magyarországon az Agykontroll tanfolyamot.
Később, több haladó kurzuson is részt vettem, többek között Laura Silva ultra szemináriumán is.
1998-ban találkoztam a Transzcendentális meditációval (TM), majd még abban az évben a TM-Sidhi tanfolyamot is elvégeztem, melynek része volt a "jóga repülés" elsajátítása is.
A következő években több TM haladó kurzuson is résztvettem. A rendszeres gyakorlás és meditáció ellenére, nem történt semmi.

Az utóbbi években behatóan tanulmányoztam az ősi jógát és az Advaita (nem kettősség) filozófiáját, melynek legismertebb képviselői:

Patandzsali (a jóga Atyja)
Shankara (az Advaita Védanta megalkotója)
Sri Ramana Maharshi (Önkutatás módszer)
Papaji (Sri Ramana Maharshi tanítványa)
Sri Nisargadatta Maharaj (az "Én vagyok"-ban tartózkodás módszere)

Rendkívül szerencsésnek mondhatom magam, hogy megértettem tanításuk lényegét és ki tudtam fejleszteni a leghatékonyabb meditációs technikát. Ez az Önvaló Meditáció, melynek rendszeres gyakorlásával 1 hónapon belül felismertem önmagam és elértem, hogy a mély nyugalom és a belső csend állandóvá vált.

a3140a képe
Amikor indítottam itt a blogot, akkor már tisztában voltam a
2010. november 29. hétfő, 22:26 | a3140a   Előzmény

Amikor indítottam itt a blogot, akkor már tisztában voltam a módszer hatékonyságával.
Egyértelmű tapasztalataim voltak arra vonatkozóan, hogy hatékony a technika.
Ezért ajánlottam fel.
Akkoriban időm nagy részét meditációval töltöttem (gyakorlatilag az egész napomat).
Nálam csendesebb ember nem hinném hogy volt az időtájt.
Szerencsére úgy alakult az életem, hogy meg tudtam ezt tenni.
Semmiféle önreklámozás nem vezérelt sem akkor, sem most.

Claryssza képe
pl: 2009.áprilisa 7hónappal előtte van:)
2010. november 29. hétfő, 23:01 | Claryssza   Előzmény

http://onmegvalositas.hu/szakember/kovacs_attila_0

amikor eltekintettél a 2-3ezer forintól is és letölthetővé tetted a megvilágosodást, az is jóval előbb volt már:)))

'Szerencsére úgy alakult az életem, hogy meg tudtam ezt tenni.'
-de azért mindenhol hangsúlyozod, hogy dolgozol is és csak részlegesen tudsz rendelkezésre állni:)

"Semmiféle önreklámozás nem vezérelt sem akkor, sem most."
- a blog címét is csak én értettem félre:) -vagy nincs humorérzékem:)))
Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester"

a3140a képe
Nem félreértés, hanem cinizmus a cinikus emberek
2010. november 29. hétfő, 23:12 | a3140a   Előzmény

Nem félreértés, hanem cinizmus a cinikus emberek reakciójára.
Igen, dolgozom. Jelenleg is. (Nem gyárban :) ).
Amúgy az reklámoz, aki el akar adni valamit.
Én nem árulok semmit.
Eltekintettem a 2-3 ezer forinttól is, azóta más forrásból finanszírozom az oldalam reklámköltségét, ami havi 50-60 ezer forint.
Biztosan rosszabb vagyok annál, mint aki több százezret kér egy "himalájai jógi" meditációs technikájáért, akit a Beatles futtatott be és Rishikesben a jelenlegi Shankaracharya is szélhámosnak titulál.

Claryssza képe
"Én nem árulok semmit."
2010. november 29. hétfő, 23:34 | Claryssza   Előzmény

MÉG../MÁR - direktbe épp nem.
csak szépen becsomagolva.... vegyük ismételt bemutató/felfuttató szakasznak / OK
"amíg más forrásból finanszírozod az oldalad reklámköltségét"
+ nem is gyűjtesz "új híveket" se a 200 tanítványod mellé?

"Igen, dolgozom. Jelenleg is. (Nem gyárban :) )" -írod, de ha jól emlékszem valami ügynök-féleséggel /orvosi műszer vagy hasonló, ( nem akarok utánanézni épp,) szóval nehéz lehetett némának maradni mellette(7-8hónapig),mert valami olyasféle munka, úgyhogy a "hallgatag ember" nem igazán boldogulhatott vele szinte egész nap, ahogy írtad.:)))

a3140a képe
1,5 évig nem dolgoztam. A tartalékaimból éltem. Így hozta az
2010. november 29. hétfő, 23:48 | a3140a   Előzmény

1,5 évig nem dolgoztam. A tartalékaimból éltem.
Így hozta az élet. De hálás vagyok érte! Volt időm önmagammal foglalkozni.
Bár nagy része csak útkeresés volt. 1 hónap volt mindössze az az idő, aminek mindent köszönhetek.
Nincs itt semmi ellentmondás.

Claryssza képe
Én is ezt mondom: Nincs itt semmi ellentmondás....
2010. november 30. kedd, 0:21 | Claryssza   Előzmény

Én is ezt mondom: Nincs itt semmi ellentmondás.... átlátható,
hogy : mellébeszélsz és nem egyeztetted az előéleted itt/máshol hozzá és 1 a lényeges számodra, hogy a módszered ajánlgasd DDD :)

Csak jelzem, hogy ha 2009. október-novemberében is dolgoztál és előtte is erre utaltál/hivatkoztál folyamatában , + most is dolgozol, akkor nem fér bele ez a jelzett 1,5 év vagy pont nem oda esik..persze értem én, szakaszolva volt, 1-1 megvilágosodásra mindig jutott épp 1-1 hónap nem dolgozás, mert annyit igényel a módszered:)))

a3140a képe
Hogy elmondhassa, nem akkora dolog, mint aminek az elme képzeli.
2010. november 29. hétfő, 22:35 | a3140a   Előzmény

Hogy elmondhassa, nem akkora dolog, mint aminek az elme képzeli.
És hogy megmutathassa az utat.

Hát látom ,nem veszítettem semmit,hogy két napig nem voltam
2010. november 28. vasárnap, 21:26 | Éva.

Hát látom ,nem veszítettem semmit,hogy két napig nem voltam itt:)
Viszont a Sanyi önismereti tanfolyama nagyon jó volt.
Egy két dologban ,,megvilágosodtam'' megint.
És ez legalább biztos:D

miben?
2010. november 28. vasárnap, 21:46 | alfa omega   Előzmény

miben?

Különböző életterületeken csináltunk gyakorlatokat,és bár
2010. november 28. vasárnap, 22:26 | Éva.   Előzmény

Különböző életterületeken csináltunk gyakorlatokat,és bár sejtettem eddig is dolgokat,de más az amikor tetten éri az ember nagyon mélyen.
Kár ,hogy nem jöttél /pedig hívtalak:)/. Nagyon szépen belefért volna a dolog a meggyőződésedbe .

Hogy miben /mármint én?/,hát a két nap alatt sok mindenben,de a legutolsó meditáció volt nekem a legeredményesebb.Gyermekkori dolgok,annak jártam utána,hogy a mostani viselkedésemben mi ered onnan még mindig,és miért alakult az akkor ki. Jutalom,büntetés,csak akkor szeretnek?

Érdekes dolgokra jöttem rá,pedig én már csináltam nagytakarítást sokszor,és azt hittem ,már nem nagyon ér meglepetés.Aztán mégis:)))
Valójában az Anyukám nevelt mintagyereknek ,de mégis a mediben minden az Apukámról szólt.Arra jöttem rá amit tudtam ugyan ,de nagyon szépen feljött,hogy annyira imádtam őt,hogy azért fontos nekem egész életemben,hogy kitűnjek ,előtérben legyek folyamatosan,hogy neki tetsszem.
Megfelelési kényszer,ami egyébként már sírba visz,mert nem tudok már annyi felé megfelelni,és az utóbbi években szépen le is építettem ezt a baromságot.Viszont ehhez már egy kritikus helyzetnek kellett előállni,hogy ebben már jól kikészüljek,és sajnos Apukámnak meghalni,hogy ne legyen már kinek megfelelni.
Ez azért érdekes nekem,mert Isten igazából ezt szerintem csak én gondoltam,mert ő sohasem kérte.
Az Anyukám ugyan megkövetelte,de az marhára nem érdekelt.Neki nem akartam megfelelni.Egész kicsi koromban kénytelen voltam szót fogadni,de ahogy nőttem én már erőszakosabb voltam.
Szóval az Apám körül forgott a világom.

Ez nekem azért fontos,mert évek óta topogok egy helyben,érzem hogy váltanom kell/foglakozást,hivatást/

Ezt egyszer már megtettem,és akkor kipattant a fejemből azonnal a másik vonal,amire váltottam.
Most viszont az Istennek nem jön.
Folyton olyasmiben gonolkodtam,amiket eddig is csináltam,hogy fontos legyek ,előtérben ,figyeljenek rám...stb...
Aztán azért topogok még mindig egy helyben,mert ösztönösen már nem akarhattam ezt,mert minden újabb verziót elejtettem,hogy ezt sem ,azt sem...
Most már biztos vagyok benne ,hogy miért. Azért ,mert már nem akarok kitűnni,megfelelni,jó kislánynak lenni,stb...
Ez nekem most egy megerősítés volt,és remélem kimozdít a jelenlegi holtpontomról.

fehercsongor képe
A példa,ha kötelező,akkor:bűn. Ha viszont csalogatni akarsz,akko
2010. november 28. vasárnap, 22:54 | fehercsongor

A példa,ha kötelező,akkor:bűn.
Ha viszont csalogatni akarsz,akkor légy szíves írjál nekem valami általad megtapasztaltat, vonzót az elmondhatatlanról,hadd csurogjon a nyálam nekem is utána. Üdvözlettel :felacso

u.erika képe
Ja. Vagy valami okosat ami elöbbre visz. De így egyszerüen
2010. november 28. vasárnap, 23:55 | u.erika   Előzmény

Ja.
Vagy valami okosat ami elöbbre visz.
De így egyszerüen hogy:Figyeljetek megvilágosodtam.
Világosodjatok meg ti is.(most már elhangzott jelzöket nem sorolnék)
Ez így nem valami vonzó valóban.
Meg a 2012-es riogatás sem...
Van még valami!?

Üdv!Erika

a3140a képe
Mély nyugalom, tökéletes csend és a tiszta boldogság
2010. november 29. hétfő, 7:33 | a3140a   Előzmény

Mély nyugalom, tökéletes csend és a tiszta boldogság tapasztalata. Így együtt.
Nyálcsorgató: Sacher torta. Imádom!!! :D

Feliratkozás Hírlevélre