jessica73 teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

jessica73 teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
Sziasztok! Én teljesen értem Alfát, mert régen olyan voltam, min
2010. nov. 18. csütörtök 09:47
/isten/

Sziasztok!

Én teljesen értem Alfát, mert régen olyan voltam, mint Ő. Ezzel persze nem lekicsinyíteni szeretném, csak megállapítom, hogy ugyanígy gondolkodtam.
Nem tudom, ő hány éves, de velem olyan 25 éves korom körül megesett, hogy valamiért nagyon boldog voltam, már nem is tudom, miért és jött velem szemben az utcán egy Jehova tanúja és hozzám szólt, hogy megmutatja nekem a boldogsághoz vezető utat, mert Isten útja az egyetlen út. És én mondtam neki, nem elutasítón, hanem kedvesen, hogy köszönöm, nincs rá szükségem, bár nem hittem Istenben, mégis azt válaszoltam, hogy szerintem én magam vagyok Isten. Pedig nem hittem Istenben. Csak nagyon erősnek gondoltam magam. Ezzel a mondattal, hogy "Én magam vagyok Isten", azt akartam kifejezni, hogy nincs szükségem külső kapaszkodókra az életben, főleg nem egy olyanra, amire az a jellemző, "hogy Isten útján kell követni, mert ha jó kislány leszel, akkor majd megsimogat". Lenéztem akkoriban a hívő embereket. Nem értettem, hogy miért kell nekik valami külső dolog, amibe belekapaszkodhatnak. Így láttam akkoriban Istent és az embereket. Sőt Istent is lenéztem, mert milyen Isten az, akinek arra van szüksége, hogy emberek kifejezzék a hódolatukat részére? Isten önbizalomhiányos? Na ne már! Akkor nem akarok Istenben hinni, főleg nem egy ilyenben!
Akkor még nem ismertem a spirituális irányzatot igazán, egyfajta misztikumnak fogtam fel az egészet és egy kicsit humbugnak tartottam ezt az egész Isten témát.
Mi változott azóta és miért? Jó kérdés. Még magam sem tudom a pontos választ, mármint a miértre. Sok kisebb nagyobb pofont kaptam az élettől, talán közrejátszott, hogy apám viszonylag hirtelen meghalt, illetve később az, hogy a császárszülés közben egyszer csak légszomjam lett, nem kaptam levegőt és azt hittem, itt a vég, felfordulok a műtőasztalon. Kellett hozzá a kislányom viszonylag nyugtalan csecsemőkora, illetve a totális anyagi kilátástalanság. Ez még most is tart, mégis - ki tudja miért - mégis bízok az Isteni védelemben.
És magam sem értem, hogy miért, én sem látom át az egészet, de azt tapasztalom pár hónapja, hogy Isten = szeretet. Most kezdtem csak megérteni, megtapasztalni, hogy ha egy adott problémámhoz a szívemen keresztül közelítek, azt elfogadom, beengedem, akkor a külső körülmények is változni kezdenek. Beengedtem azokat az igazságtalanságokat, amik értek és nem mondom, hogy hipp-hopp, de pár hét alatt tapasztalom, hogy kezdenek elsimulni az ellentétek. Gyakorlatilag tök mindegy, hogy egy adott témában igazam volt, vagy nem, harcolhattam, kiállhattam magamért, képviselhettem magam nagyon jól, még ha el is ismerte a környezet, hogy igazam van, igazi változást nem hozott semmi. Sanyi szeretet és elfogadás meditációi tényleg működnek, magam sem hittem volna, hogy mennyi változást indít majd el bennem, mióta rendszeresen csinálom. Egyszerűen meg kellett érnem hozzá, azt hiszem. Persze még kezdőnek vallom magam, idővel az eszközök is bővülnek, ebben biztos vagyok.

Szeretettel: Kriszti

Én is egyre többször tapasztalom, hogy amiért nagyon
2010. nov. 17. szerda 18:38
/Az élet ajándékai/

Én is egyre többször tapasztalom, hogy amiért nagyon küzdöttem, annak kevésbé élvezem a gyümölcsét. Azért is nehéz ez számomra, mert sok, az iskolában vagy a fiatalkoromban számomra meghatározó felnőttől hallottam azt, hogy amit igazán akarunk, azt csak kitartó munkával, szorgalommal érhetjük el. Talán ott vettem át rosszul az üzenetet, hogy e mögött a mondat mögött nekem valahogy mindig negatív felhang volt érezhető. Hogy az a kitartó munka egyben keserves is és nem lehet örömteli. Ma már nem egészen így gondolom. Inkább hiszek abban, hogy ha rálelünk igazi önvalónk útjára, akkor a nehézségek eltűnnek, a kapuk kitárulnak és a benne foglalt munka igenis feltölt és nem társul hozzá negatív visszhang.
Az én nevelésemből kimaradt az isteni akaratra nevelés, bár elképzelhető, hogy ez így jó, ahogy volt, mert ki tudja mit érthetünk isteni akaraton? Sokféle dolgot elhitetnek / elhitettek emberekkel az isteni akaratra való hivatkozással és kevés szó esett - megjegyzem ez az én tapasztalatom - az egyéni célról, egyéni küldetés fontosságáról.
Számomra, akinek még nem teljesen zökkenőmentes az égiekkel való kapcsolatfelvétel, vagyis nem is a kapcsolatfelvétel, hanem inkább az üzenetek pontos megértése, nos nekem még egy picit nehéz ellavíroznom abban, hogy mi is származik az egómtól és mely akarat a tisztánlátás, tisztánhallás következménye. De tudom, hogy sok gyakorlással ez is javulni fog.

Kriszti

Néhány dologban a hozzáállásom, a megítélésem. És bízom az
2010. nov. 17. szerda 15:48
/De ez nem tudom titokban tartani!/

Néhány dologban a hozzáállásom, a megítélésem. És bízom az anyagi helyzetem javulásában is. A nagy változások nem 2 nap alatt következnek be, ha jól emlékszem másfél-két hónapja volt az az állítás. És abban is biztos vagyok, hogy nem az volt az utolsó állítás életemben, ha rajtam múlik legalább is. :-)

Kriszti

Bár ez nem Ildikó blogja, de voltam nála állításon és tényleg
2010. nov. 16. kedd 19:37
/De ez nem tudom titokban tartani!/

Bár ez nem Ildikó blogja, de voltam nála állításon és tényleg katartikus élmény. Segítőnek is szeretnék még menni, többször is, csak hát anyagi helyzetem az utóbbi időben nem túl rózsás. Bár az ár tényleg nagyon korrekt, tehát nem ez a gond, sajnos nekem most az a 2000 Ft is megterhelő. De az is lehet, hogy most még nem volt itt az ideje, hogy újra menjek, de tervezem, hamarosan.
Most már írhatok róla, mert jó sok idő eltelt, hogy én egy gyilkost személyesítettem meg segítőként az állítás során és magam sem hittem volna, hogy mennyire átéreztem, vagyis inkább magaménak éreztem ezt a szerepet, holott ebben az életemben még sosem éreztem ilyen gyűlöletet, fölényt, magasabb rendűséget, mint itt az állítás során az áldozat iránt. Megdöbbentő volt számomra is és sokkoló. És az is, ahogy felismertem az állítás során a megoldáshoz közeledve, hogy milyen nagy bűnt követtem el és mennyire magaménak éreztem azokat a körülményeket, amelyek a gyilkosságra késztettek és teljesen jogosnak éreztem tettemet. Azért furcsa erről írni, mert nyilvánvaló, hogy a bűnt nem én magam követtem el, de ennek ellenére az érzések teljesen olyanok voltak, mintha én volnék a bűnös, mintha azok a magamék volnának. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert amellett, hogy fantasztikus élmény, a fontosabb az, hogy fejlődésünkön is nagyot dob, én legalább is úgy érzem, hogy az az egy alkalom állítás is meglepő változásokat indított el bennem.

Ja és Ildikó! Szuper az új honlapod!

Kriszti

Rendben Sanyi, köszönöm a választ. Kriszti
2010. nov. 16. kedd 10:27
/Sirály találkozó 2010/

Rendben Sanyi, köszönöm a választ.

Kriszti

Kedves Bodza! Örülök, hogy neked mások a tapasztalataid.
2010. nov. 14. vasárnap 10:48
/40 éves kismama/

Kedves Bodza!

Örülök, hogy neked mások a tapasztalataid. Szerencsés vagy akkor. Alapvetően nem az egyházzal van bajom, hanem, hogy úgy látom, nem önmegismerésre buzdítanak, hanem a szeretetre való hivatkozással bizonyos esetekben feladni önmagunkat. Meg kitartanak olyan erkölcsi normák mellett, amelyek szerintem betarthatatlanok, sőt szerintem hosszú távon károsak is. De a válaszod ráébresztett arra, hogy van dolgom a mai intézményesített egyház elfogadásával (is). Bert Hellinger írja a könyvében - persze nem tudom pontosan idézni -, hogy időnként a fejlődés érdekében el kell követnünk bűnöket, szembe kell mennünk a szeretteinkkel. Nagyon egyet tudok vele érteni.

Kriszti

Kedves Sanyi! Egy barátnőm jelezte, hogy szeretne elkísérni erre
2010. nov. 13. szombat 22:09
/Sirály találkozó 2010/

Kedves Sanyi!

Egy barátnőm jelezte, hogy szeretne elkísérni erre a programra, de neki nincs még sirály csomagja. Gondolom az a megoldás, ha "gyorsan" vásárol egyet, vagy az is jó, ha helyben vásárol Tőled?

Köszönettel: Kriszti

Hát, most ünneprontó leszek. Bodza írja a hozzászólásában
2010. nov. 13. szombat 20:27
/40 éves kismama/

Hát, most ünneprontó leszek. Bodza írja a hozzászólásában "Régen is felnőtt 6-8-10 gyerek a szegény családokban, hitben, szeretetben, munkára nevelve."
Biztos, hogy az tényleg szeretet volt? Lehet, hogy csak rosszak a tapasztalataim, de többnyire egymás elviselése volt az a "szeretet"-nek mondott valami rengeteg elfojtással és lemondással. Mert úgy illet cselekedni. Ha tényleg annyi ember nőtt fel szegénységben és szeretetben, akkor miért van ma annyi sérült ember? Persze biztosan volt és van kivétel. Itt nem azt akarom mondani, hogy ha szegénység van, akkor biztosan nincs szeretet, de a múltban megvoltak a nép minden rétege számára "kötelező" szabályok, amelyet az egyház előszeretettel árasztott és nem volt "divat" az önmegvalósítás, az emberek tették a dolgukat, amelyet többnyire a társadalom jónak látott. Ha meg nem tudták betartani a szabályokat, amelyet az egyház és a társadalom előírt a szeretet nevében, akkor pedig hazugságban éltek, szerintem.
Lehet, hogy nem jó a hasonlat, de a testvérem dolgozott Iránban, ahol állítólag a pincében isznak az emberek, mert ott tilos az alkoholfogyasztás. A pincében viszont Allah nem látja. :-)
Bocs, hogy elvittem a témát, de kikívánkozott belőlem.

Kriszti

Köszönöm Éva a meglátáaaidat, hát, lehetséges, hogy igazad
2010. nov. 13. szombat 19:44
/"Íme, egy elégedetlen ember"/

Köszönöm Éva a meglátáaaidat, hát, lehetséges, hogy igazad van. Talán nekem még kell valami elégedetlenség önmagamban ahhoz, hogy változtatni tudjak adott dolgokon, ami így elolvasva a hozzászólásod, talán nem szerencsés. Én sem akarok rágódni ezen, sok szempontból is meg lehet ezt a témát közelíteni, de szerintem ahhoz, hogy valamin változtassunk, kell valami pici kis elégedetlenség, akár egy röpke pillanatra is, hogy meglegyen a késztetésünk a változtatásra. Ha nem is rögtön. De lehetséges, hogy nincs igazam. Azt hiszem arra akartam kilyukadni, hogy szerintem az is rendben van, ha nincs minden pillanatban elfogadás és elégedettség bennünk. Lent nélkül nincs fent és fordítva. :-)

Kriszti

Tényleg szükséges, hogy mindig maradéktalanul elfogadjuk
2010. nov. 13. szombat 17:14
/"Íme, egy elégedetlen ember"/

Tényleg szükséges, hogy mindig maradéktalanul elfogadjuk magunkat? Ha mindig elfogadnánk magunkat, eszünkbe nem jutna gondolkodni azon, hogy mit javíthatnánk még magunkon. Azt hiszem ezek a lépések: először észrevesszük, hogy valami nem tetszik magunkon, aztán el el kell fogadni, hogy most itt tartunk és ezek után tudunk lépéseket tenni a még jobb felé.

Kriszti