Daganatos betegségek lelki oka | Önmegvalósítás.hu

Daganatos betegségek lelki oka

2009. november 20. péntek, 0:17 | Huszti Sándor -...

Beszélgessünk arról, hogy mi a daganatos betegségek lelki oka!
Milyen okok vezethetnek el oda, hogy a test rákos lesz?
Vannak-e jellegzetes lelki okok, vagy mindenkinél más-más van a rák kialakulásának hátterében?
Mennyiben felelős a test mérgekkel telítődése a daganat megjelenésében?
Mi a véleményed, tapasztalatod erről?

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Szép idők voltak.
2009. november 20. péntek, 0:28 | Huszti Sándor -...

Volt idő, amikor több rákos beteggel foglalkoztam, segítettem nekik megtalálni a betegségük lelki okát és feloldani azt. Szép idők voltak.

Tudom, furcsán hangzik, hiszen Ők haldokoltak én meg éltem. De elfogadom, mert nem vártam el magamtól, hogy én is rosszul érezzem magamat Őmiattuk, hiszen Ők a saját hibájukból voltak betegek én meg magam miatt voltam egészséges.

Azért éreztem szép időknek, pillanatoknak a velük töltött időt, mert akkor tisztán életről vagy halálról volt szó, nem volt mellébeszélés, nem volt időhúzás, csak a tiszta, nyers életösztön és a tudatosság.
Aki nem tudta ezeket felébreszteni magában egy hónap alatt, az meghalt.
Aki összeszedte magát, és mindent bele adott, az meggyógyult.
Nem volt középső út, meg kiskapu. Minden olyan egyszerű volt.

Az én egyik dolgom az volt, hogy megtanítsam Őket élni. Mert felnőtt ember létükre, még nem tudtak élni, élni akarni, megbecsülni Önmagukat, megbecsülni az életüket, azt az egy lehetőséget, amit most élnek.
Elfecsérelték az idejüket másokra, megfelelésre, kacatokra, vagyongyűjtögetésre, de nem foglalkoztak Önmagukkal, nem éltek, nem szenvedtek, igazán semmibe sem mertek bele menni!

Csak úgy éltek, mint a zombik, félig itt, félig meg ki tudja hol?!

Persze, az élni akarás hiánya mellett, még más lelki terhük is volt, ami kialakította a rákot, ezért azok feloldását is megtanítottam annak, aki nyitott volt rá.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Ne azért legyünk betegek, hogy legyen ok fenntartani az egészség
2009. november 20. péntek, 13:57 | Huszti Sándor -...   Előzmény

"De akkor mit dolgoznának az orvosok és az egészségügy?"
Például sokan dolgozhatnának a prevencióban.

Jó lenne már iskolás korukban megtanítani az embereket arra, hogyan táplálkozzanak, mozogjanak helyesen, hogyan tartsák egységben - egészségben a testüket!
Sajnos ahogy a lelki egészségnek, úgy a testinek sem volt eddig nagyon kultúrája.
Ezen érdemes lenne változtatni és ehhez sok tanítóra, egészségügyi szakemberre lenne szükség!

Mennyivel hasznosabb lenne, ha azok, akik most a tűzoltással foglalkoznak, a megelőzésbe fektetnék a munkájukat.

Szia Sanyi! Engem is foglalkoztat ez a téma, mert a környezetemb
2009. november 20. péntek, 9:31 | tündérbogár   Előzmény

Szia Sanyi!

Engem is foglalkoztat ez a téma, mert a környezetemben sok daganatos betegség előfordult. Az élni akarás hiányát azt hiszem értem, és tapasztaltam is az ő esetükben, de az is érdekelne, hogy milyen egyéb lelki terhekre gondolsz?

Előre is köszi a választ!

Zita

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
A daganatos betegségek további okai
2009. november 20. péntek, 14:19 | Huszti Sándor -...   Előzmény

A daganatos betegségek további okai lehetnek:

  • elnyomottság, kiszipolyozottság
  • rendszeres konfliktus, harc, küzdelem
  • kimerültség, energiahiány
  • állandó megfelelési kényszer, mások szolgálata, önmaga háttérbe szorítása
  • önérvényesítés hiánya
  • harc, küzdelem, élni akarás hiánya
  • kisebbrendűségi komplexus
  • elfojtott egoizmus, akaratosság
  • elfojtott szó, lázadás, kitörés, kiszabadulni akarás
  • belső meghasonlás, kettősség, döntésképtelenség
  • mély fájdalom, gyász, halni akarás
  • kötődés egy halotthoz, "utána halás"
  • nagyon torz, hamis énkép, súlyos önismeret hiány, szerepjátszás
  • régóta megoldatlan, visszatérő, súlyos probléma
  • túl sok, vagy elfojtott harag, agresszió, önvád, elégedetlenség

Most ennyi jutott eszembe, majd még bővítjük a listát, ha jön valami.

Kérdezz, ha valamelyiket nem érted, vagy nem egyértelmű!

fehercsongor képe
A listát elolvasva hullámzani kezdett a bőröm és hol itt - holl
2009. november 27. péntek, 22:02 | fehercsongor   Előzmény

A listát elolvasva hullámzani kezdett a bőröm és hol itt - holl ott dugta ki a fejét egy csini daganatocska .
Kérdem én : ki az aki nem veszélyeztetett ? A görcsös egyensúlyozás helyetti elegáns átívelés az elősegítő tulajdonságok fölött : isteni ajándék .
Olvastam még hajlamosító tényezőként a túl sok víz ivását és a rákbetegségtől való félelmet is , valamint az alacsony koleszterinszintet is . Üdvözlettel : felacso

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Igazad van, nem írtam oda, hogy ezekből akkor lesz daganat, ha
2009. november 27. péntek, 23:10 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Igazad van, nem írtam oda, hogy ezekből akkor lesz daganat, ha rendkívül erősek ezek a lelki problémák, illetve ha már régóta ott vannak megoldatlanul az ember lelkében.

Szokták is mondani, hogy a rák a halál előtti utolsó figyelmeztetés arra, hogy ideje változni, tudatosodni!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Vigyázat, ez sokaknak egy kibúvó lehet!
2009. november 20. péntek, 14:07 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Lehetséges, de azért fontosnak tartanám megjegyezni, hogy ez vélhetőleg az esetek oly kevés százalékában a valódi ok, hogy inkább ne erre gyanakodjunk, amikor egy kedves ismerősünk, vagy mi magunk a ráktól haldoklunk!

Veszélyes ez a megközelítés, mert sokaknak ez egy kibúvó lehet, amivel meg tudják magyarázni, hogy miért nem Ők a hibásak a saját betegségükért!
Már hallom is az onkológia osztály pácienseit: "Biztosan így kell lennie! Ez volt megírva a sorsomban! Én választottam magamnak ilyen rövid és szánalmas életet, hogy ezt is megtapasztalhassam!"

A többség (és mi mindig ide tartozunk! :-) inkább a betegsége lelki okait keresse meg és ha talált valami gyanúsat, azt mielőbb oldja fel!
Így tudja megakadályozni, hogy a betegsége tovább fejlődjön a lelki szintről kapott hatástól.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Nem hiszem, hogy az élet igazságtalan lenne, legfeljebb nem
2009. november 21. szombat, 16:25 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Nem hiszem, hogy az élet igazságtalan lenne, legfeljebb nem értjük mi miért történik, ezért nem tudjuk elfogadni az igazságot!
Szerintem soha semmi nem történik véltelenül, tévedésből vagy kicseszésből! A dolgok pont azzal és pont akkor történnek, amikor arra megérett a helyzet.

Hasonló ez ahhoz, mint amikor azt kérdezik, hogy Miért ilyen szívtelen Isten velünk emberekkel? Ha szeretne minket, akkor nem adna ennyi nehézséget, nem hagyná, hogy szenvedjünk!
Ilyenkor sem Isten szívtelen és igazságtalan, hanem az ember nem érti a dolgok helyét és a világ működését.

Sanyi. Én a felnőtt embernél tökéletesen értem hogy miért lesz
2010. október 23. szombat, 13:02 | Éva.   Előzmény

Sanyi.
Én a felnőtt embernél tökéletesen értem hogy miért lesz rákos.
A gyerekeket nem tudtam még a helyére rakni ez ügyben.
Rengeteg 3-4-5 éves gyermek szenved vérrákban ,,fehérvérűségben'',a többiről nem is beszélve.
Próbáltam ezen gondolkodni,hogy ők vajon mit vétettek,mert nem igazán tudom elfogadni azt a verziót,hogy feláldozzák magukat azért ,hogy a szülő,vagy a környezet az ő szenvedésükből ,vagy halálukból tanuljon.
Mert ha ez így lenne,akkor miért küzdenek az életben maradásért,miért akarnak annyira meggyógyulni?
Erről kell akkor példát vennünk?
Valahogy a gyerek rákoknál még nem tudtam stabil állásfoglalást kialakítani.
Segíthetnél.

rákban halt meg a párom
2011. január 21. péntek, 22:11 | szeti87   Előzmény

Rákban halt meg a párom. Én kipróbáltam mindent:reikit, gyógynövényeket, COD-teát, megavitaminokat, diétát, lelki dolgokat. A mai napig felfoghatatlan számomra, miért akart elmenni, itthagyva egy másfél éves gyereket maga után. Nem hitte el nekem, hogy van gyógyulás, mert elhitte azt, amit az emberekbe sulykolnak: rák= biztos halál.
Szerintem Kurt Tepperwein: Mit árul el a betegséged című könyve elég részletesen leír dolgokat. Minden betegséget lelki tényező vált ki, ami megkeresi a maga fizikai tényezőjét.
Egy példa tőlem:ha a nő nem fogadja el a nemiségét, anyaságát, akkor úgy legyengül a védő hüvelyflórája, hogy győz a HPV-vírus meg jön a méhnyakrák.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Ember szabású paraziták
2009. november 20. péntek, 14:38 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Azok az apró paraziták életünk nagyobb, ember szabású parazitáit szimbolizálják. Át kell gondolni, hogy ki szívja a vérünket, ki élősködik rajtunk és annak nemet, megálljt parancsolni!

Egyik fontos tanulni valónk, hogy meg tudjuk védeni magunkat és a határainkat. Aki ezt nem tudja, az elveszíti a maga háborúját!

Sziasztok! Az én véleményem a betegségről,hogy mindenképpen a
2009. november 20. péntek, 12:06 | Pali77

Sziasztok!

Az én véleményem a betegségről,hogy mindenképpen a betegséget valamilyen érzelmi konfliktus előzi meg. Ha ezt nem tudjuk feldolgozni hosszú ideig akkor jelennek meg a daganatos betegségek.Az ember megtudja gyógyítani saját magát.Csak az érzéseinkre és gondolatainkra kell figyelni.Mi a bőségre és az egészségre teretemtettünk.Ha nem vagy összhangban a forrásal,azzal aki valójában vagy,akkor akadályok,blokkok keletkeznek benned.Ha ez hosszútávú,vagyis sokáig gyötrődsz,rossz érzésekkel vagy tele,ekkor jelennek meg a fiziki tünetek.A rák lelki okai lehetnek,de ezt nem tapasztalatból mondom:
-mély sebek,melyeket nem tudunk feldolgozni,megemészteni
-neheztelés régi sérelmek miatt
-titkos bánat emészti a testet
-gyűlölet
-kétségbeesés
-halálfélelem

Szerintem is
2009. november 20. péntek, 12:54 | Bochecha   Előzmény

itt lehet a kutya elásva.

Ha nem tudja valaki ki/elengedni a negatív érzéseit, hanem görcsösen ragaszkodik hozzájuk, az előbb-utóbb valószínűleg rákos lesz.

Az érem másik oldala pedig az, amikor valaki leszületése előtt azt választja magának, hogy most ezt a halálnemet fogja megtapasztalni, mint ahogy ezt valaki már fentebb említette.

Ez is ugyanolyan, mint bármi más- tapasztalatszerzés, tanulási folyamat...

szeretettel:Bochecha

Rudolf Steiner
2009. november 20. péntek, 14:31 | Ramina   Előzmény

Olvastam Rudolf Steiner egyik könyvében (akit érdekel,ki volt ő, keressen rá a neten), h a halál neme és annak a megválasztása, mennyire fontos és csöppet sem véletlenszerű. Azt irja, van, amit csak halálos betegségek árán tanulhatunk, tapasztalhatunk meg vagy mert másképp nem voltunk hajlandóak megtanulni vagy mert csak igy juthatunk hozzá bizonyos minőségekhez.

A tanulandó feladatok miatt a különböző halálos betegségek, mást és mást tanitanak meg az embernek.Mást tanit maláriában meghalni és mást a rák, stb egy-egy egyén esetében.
Megválasztjuk a halálos betegséget haldoklási idő szerint is, hogy mennyi legyen az az idő, ami alatt "elsajátitjuk" a leckét.A lecke nemcsak a miénk, hanem a többieké is, akiket érint a haldoklásunk, ezért miattuk is bevan tervezve a dolog.

Az ilyen,emberi értelmet messze túlhaladó Bölcsesség rendező ereje és elképzelhetetlen nagysága ilyenkor mindig alázatos főhajtásra késztet.

Lecke
2009. november 20. péntek, 14:50 | Bochecha   Előzmény

Erről az jutott eszembe, hogy elég fiatalon, 13-14 évesen valahonnan felbukkant egy nagy-nagy félelmem. Csak nehogy rákban haljak meg!!! (sajátos félelem abban az életkorban...)

A kezembe akadt egy orvosi lexikon, amiben egy ritka típusú rákos betegség összes tünete fel volt sorolva. Mivel elég hipochonder voltam akkoriban, természetesen az összes tünetet megtaláltam magamon.

Senkinek nem beszéltem róla, csak rettegtem úgy egy évig. Nem mondanám, hogy a haláltól féltem, inkább a szenvedéstől. Aztán jött egy álom, az állítólagos halálom időpontjával. Miután túléltem azt a napot, végre leesett a tantusz. :)

Lehet, hogy feljött valami előző életbeli dolog, és azért jött ez be az életembe akkor...

Egyébként egyetértek Veled, kedves Ramina, nagy tanulás/ tanítás rejlik abban, ha valaki ezt bevállalja...

szeretettel:Bochecha

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Ezzel mondjuk nem értek egyet...
2009. november 20. péntek, 14:43 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Ezzel mondjuk nem értek egyet: "Mi a bőségre és az egészségre teremtettünk."
Miért gondolod így? 

Szerintem nem kifejezetten a pozitív dolgokra teremtettünk, hanem a sokszínűség megtapasztalására, de nem azonosulásra.
Vagy félreértettem a mondatodat?

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Nagyon szépen megfogalmaztad, én egyetértek Veled.
2009. november 20. péntek, 17:57 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Nagyon szépen megfogalmaztad, én egyetértek Veled. Ez az önemésztő öngyilkosság kifejezetten jó megközelítésnek hat.

Egyedül abban gondolom másként, hogy a 7 év alattiak - szerintem - nem bölcs tanítókként vállalják a betegséget, hogy a körülöttük levőket megvilágosítsák, hanem előző életükből hozzák át az ott befejezetlen-megoldatlan súlyos problémájukat, amely itt egyből betegségben realizálódik.

Valami olyat tudok elképzelni, mint amikor valakinek komoly személyiség problémáiból fakadóan a kommunikációs és konfliktus kezelő képessége is gyenge, és emiatt az illetőt elbocsájtják, majd nem sokra rá, felveszik egy másik munkahelyre.

Igen valószínű, hogy az Önmagában hordozott problémaforrás, a tiszta lappal induló életét ugyanúgy tönkre vágja, mintha nem is váltott volna környezetet!
Nem kell, hogy ismerjék az előéletét, az első találkozáskor ellenszenves lesz mindenkinek és nagyon hamar kiutálják.

Valahogy így hat át az előző életünk nagy megoldatlan problémája is erre az egyébként tiszta lappal induló életünkre is!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Én a szülőket csak szereplőknek látom, nem pedig okozóknak.
2009. november 21. szombat, 13:25 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Arról én is hallottam, hogy a szülőre fogják a gyermek betegségét, de ezzel azért nem értek egyet, mert a gyermekben levő lélek választja magának azt a szülőpárost, azt a gyermekkort, vagyis azért választ olyan beteg környezetet, mert neki magának van rá szüksége.

A szülő lelki-energetikai hatása kétségtelen, hiszen a gyermek még annyira rá van fonódva, hogy mindent megérez, mindenben követi, vagy megpróbálja kiegyenlíteni, emiatt ha valami rosszul működik a szülőben, annak a védtelen gyermek issza meg főleg a levét.

De szerintem ez mindenképpen a gyermek lelkének a választása és nem azért, mert oly bölcs, hogy így akarja elfásult szüleit tanítani valamire, hanem mert Ő is a saját problémájával küszködik és azt már ilyen fiatalon megéli, hogy szembesüljön vele.

Életünk nagy tanításait már az első éveinkben felvonultatjuk, hogy jó mélyen belénk ivódjon, el ne feledjük, mindig emlékezzünk rájuk. Mint egy bilog, amelyet csak akkor tudsz eltüntetni, ha teljesen kidolgoztad magadból az okait.
Ebben a folyamatban én a szülőket csak szereplőknek látom, nem pedig okozóknak.

Gyermekek
2009. november 21. szombat, 19:05 | Kassay Noémi   Előzmény

Van egy ,,barátosném", aki a gyermekosztályon dolgozik, és nem is olyan rég beszélgettünk hasonló témáról. Ő már régóta figyeli ezeket a gyerekeket,és sokat beszélget velük.
Szerinte az ilyen betegségben szenvedő gyerekeket nem várták, vagy nem akarták a szüleik.
Azt mondja, a gyerekek nagyon őszinték, és ha beszélgetésbe elegyedtek, szinte mindig megtalálta ezt az indítékot.
Hál Istennek nem tapasztaltam, de számomra nagyon elfogadhatónak tűnik.

Noa

Olvastam valahol...
2009. november 20. péntek, 20:43 | Rosenrot

...Pontosabban az Út a teljességhez c. könyvben"

Az emberek soha nem lesznek egészségesek,az élet elképzelhetetlen betegség és halál nélkül, sosem lesz mindent átfogó a szeretet,mert a formák világa saját határaiból él.

De minden cél mindenki számára és mindenkor megvalósítható, ha átlátja a formákat s tudata felszabadul.

A szeretet a polaritás világában:a szeretett személyhez való görcsös ragaszkodás. Az egység világban:szabad kiáramlás.
A rák a félreértett szeretet tünete. A rák csak a valódi szeretetet respektálja. Az igazi szeretet szimbóluma a szív.

A szív az egyetlen szerv, amelyet a rák nem képes megtámadni!"...

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Hmmm... ez elgondolkodtató.
2009. november 21. szombat, 13:28 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Hmmm... ez elgondolkodtató.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Szívrák - szívdaganat
2009. november 25. szerda, 1:31 | Huszti Sándor -...   Előzmény

A szívrák szóra csak egy dal szövegére utaló oldalakat találtam, de a szívdaganat-ra keresve ezt találtam:

"A rák egyes típusai, például a tüdő- vagy a mellrák, a szívre közvetlenül is ráterjedhetnek, gyakran a perikardium beszűrésével; a szív ilyenkor összenyomódhat, mert a rák vér és folyadék felgyülemléséhez vezet. A daganat a szívizmot és a szív üregeit a vér- vagy a nyirokkeringés útján is elérheti; ezek a tumorok szívelégtelenség tüneteit produkálják. "

Minden ember az egység része, és szinte nincs olyan ember aki ne
2009. november 21. szombat, 18:45 | Kassay Noémi

Sziasztok

Egyszer én már ezzel a témával kapcsolatosan leírtam a véleményem, és most hogy vissza kerestem ezt a hozzászólásomat, most vettem észre, hogy Kirsikka kérdezett egy- két dolgot, mert nem nagyon értette.
A zárójelekkel megpróbálom érthetőbbé tenni, bár azt hiszem csak annyi a gond, hogy nem szóltam, hogy én analógiákban gondolkozom.

,,Minden ember az egység része, és szinte nincs olyan ember aki ne fordulna ez ellen az egység ellen.
A földünk, az univerzum szenved. Mi emberek fordultunk ellene, ő pedig tehetetlen velünk szemben, ahogy mi is a rákos sejtekkel szemben" (Csak olyan megoldást talált, hogy ki kell hogy pusztítson minket,
mert belepusztulunk ha nem tudunk változtatni).
,,Nincs korlátunk (gátlástalanul kiirtjuk az őserdőket, tönkre tesszük a vizet, stb..) , és nem vagyunk hajlandóak bevallani, hogy legyőztek bennünket" (A rákos sejtek csak szembesítenek azzal amit teszünk, mert őt sem lehet korlátok közé szorítani csak ha valami óriási változáson megyünk át).
,,A rák mindig valamilyen el nem fogadott helyzetet, állapotot jelez.(pl:semmi kedvem tovább tanulni, de a szüleim miatt mégis megteszem)
Ezért tud meggyógyulni az, aki mindent felborít és szinte mindennek hátat fordít, hogy új életet kezdjen."

Még talán annyival kiegészíteném, hogy szerintem ahhoz, hogy végleg megtaláljuk az ellenszerét, nekünk kell megváltozni, és akkor majd a föld sem fog védekezni.

Noa

Mondjuk finoman elmondod Neki,
2009. november 24. kedd, 15:25 | Bochecha   Előzmény

hogy szerinted a betegségeknek lelki okai vannak?!

Szerintem arra figyelj oda, hogy ne zúdítsd rá egyszerre az ezzel kapcsolatos dolgokat, hanem szépen lassan, olyan tempóban, ahogy be tudja fogadni. Ne ronts ajtóstól a házba, mert attól lehet, hogy még jobban bezárkózik. Cseppenként adagold Neki az információt, és ha úgy látod, hogy jöhet a 'következő morzsa', akkor hajrá. :)

Ezeket saját tapasztalatból mondom, amikor elkezdtem gyógyítani, az elején beleestem abba a hibába, hogy nagyon meg akartam mondani a 'frankót', és nem figyeltem a tálalásra. Naná, hogy aki nem volt nyitottabb az 'átlagnál', az meg sem hallotta, hogy mit mondok...

szeretettel:Bochecha

Szívesen!
2009. november 25. szerda, 9:52 | Bochecha   Előzmény

Van egy olyan érzésem, hogy sikerülni fog! :)

Azért majd írj, ha van valami változás!

szeretettel:Bochecha

bubuiszusz képe
Rák!
2009. november 30. hétfő, 18:13 | bubuiszusz

Minden testi betegség olyan tünet, amelynek elsősorban nem megszüntetésére kell törekednünk, hanem figyelmeztetését kell tudomásul vennünk. Ha ez megtörténik, akkor maga a tünet, tehát az, amit mi betegségnek nevezünk, teljesen érdektelenné válik, akár annyira, hogy meg is szűnik. Amint egy repülőgép műszerfalán villogni kezd egy hibát jelző lámpa, ha a hibát már kijavították, akkor már nem tartozik a lényeghez, hogy maga a lámpa mit csinál, így vagyunk a betegségekkel is. A földi embernél a teste az a műszerfal, melyen megjelenik a hibát jelző lámpa villogása, vagyis a betegség. Minden betegség két irányú figyelmeztetést ad. Az egyik az, hogy valamitől óvni akarja a beteget, a másik, hogy valamire rá akarja venni a beteget.

A rákos betegség óvni akarja a beteget bizonyos törekvésektől, és rá akarja venni olyan eredeti állapot visszaállítására, amelynek elhagyása helytelen irányban történt.

Először is azt tudatosítani kell magunkban, hogy minden betegség lényegében a tudat állapotát jeleníti meg a testben. Tudatban egy olyan megvalósulatlan szabadságvágy élt, amely csak elnyomott állapotban élhet bizonyos egyénekben, hogy a rákon keresztül végül a halálban érheti el elnyomott állapotának felismerését.

Ott jelenik meg a rák, ahol az egység beszűkül az énre. A testben akkor építi ki hadállásait (áttételeit) a rák, amikor a lélek képtelenné válik beleolvadni abba az egységbe, amelyben minden mindennel összefügg. Amikor a lélek képtelen átlépni mulandó kis énjét, s képes volna mindent és mindenkit feláldozni csak azért, hogy meghosszabbítsa azt az utat, amelynek hossza szükségszerűen véges, nagyon véges. A rák maga az ember, aki csúcsértékké tette, örök érvényűnek akarja hinni a mulandóságot. A rákot nem gyógyítani kell, hanem felismerni benne az önismeretnek egy olyan eszközét, amely mint tükör, visszatükrözi önmagát. A rák ellen, mint betegség ellen, fölvenni a harcot, egyet jelent azzal, hogy megpróbálni megszüntetni az önismeret egyik leghatékonyabb eszközét.

Eljöhet az idő, amikor kitalálják a rák gyógyszerét, de akkor ez egy másik formában, új megjelenésben válik tükörré, hogy felismerjük: mindennek bele kell épülnie a nagy EGYSÉGBE! Olyan is előfordulhat, hogy Ő ad olyan tüneti kezelést, amely megszünteti a sejtek önállósulását, szaporodását a test egysége ellen. De az, sajnos, nem lehetséges, hogy elvégezze helyettünk azt a gondolkodás-átalakítást, ami szükségtelenné tenné a rákos tünetek megjelenését a testünkön.
Arra kér hát, azért imádkozzunk, és azt hitesük el magukkal és a rákos betegekkel, hogy örömmel kell elfogadnunk a halállal való szembesülést. Csak aki le tud mondani életéről, az nyeri azt meg! Csak aki vállalja a mulandó élet elvesztését, az képes azt helyes formában megtalálni! A rák megszüntetésének ez az egyetlen IGAZI útja!
A hit, amely képes hegyeket is megmozgatni, természetesen képes minden testi tünetet is megszüntetni. De ez a hit csak akkor boldogító hit, ha általa képes átlépni önmagát az, aki hitből akar élni!

Meghalni
2010. február 09. kedd, 11:54 | Ramina   Előzmény

A rák megjelenése egy jelzés, mint Sanyi irja, egy utolsó nagy figyelmeztetés.Lelki okait leirták a fentebb szólók.
De, hogy ki gyógyul meg és ki nem , annak is számtalan oka lehet.

Kezdek arra hajlani,mint Bubuiszusz irja, hogy - a többi ok mellett - azok nem gyógyulnak ki belőle, akik a halált rendkivüli mértékben tagadják, háritják. Akik, túlontúl fontosnak tartják az én-t,
és/vagy csak ezzel a jelenlegi életükkel tudnak valójában azonosulni s ilymódon nagyon felértékelik ezt az életet - mint ők hiszik, az egyetlent.

Ez a görcsös ragaszkodás és a LÉT tágabb érzetének a hiánya (legbelül nem hiszik, hogy ők örökké élni fognak lélekben és újra testet öltenek majd) akadálya lehet a gyógyulásnak.

Azt gondolom, a rákkal kapcsolatban feltétlenül meg kell történnie egy aktusnak, még mielőtt nekifognánk bármi másnak:próbáljuk meg elfogadni, hogy a halál is benne van a pakliban!

A halál nagyon is benne van a pakliban.
A figyelmeztetést ez teszi igazán nyomatékossá.
Ezért is van benne a pakliban.

Nem igaz, hogy a halál gondolatával való őszinte szembenézés( lehetőleg még az elején), kisebbiti a gyógyulás esélyeit.
Nem igaz, hogy elveszi a reményt.
Nem igaz, hogy elveszi az élni akarást.
Ellenkezőleg!

A legbelül tárolt, sokszor ki nem mondott halálfélelem és a hazugságok
1.azt mondom, én spirituális vagyok és hiszem hogy több életem is van, pedig dehogy hiszem!
2.azt mondom, hogy , nem én ebben nem hagyom magam meghalni, ahelyett, hogy befogadnám, hogy a dolog bizony két esélyes és valódban történhet úgy, hogy ebbe bele is halhatok!
kimondásával felszabaditunk egy nagy adag erőt, mely a gyógyulást segiti a továbbiakban.

bronzon75 képe
Menekülés??
2009. november 30. hétfő, 23:17 | bronzon75

Üdv!

Yin-Yang

Támad-Menekül

Daganat-Fekély

Hiány-Többlet

Ahol nincs egyensúly,valami alulműködik,mit fog csinálni a szervezet?Túlműködéssel kompenzálja.Ez a daganat. Nem biztos,hogy a daganatos szervet kellene kezelni,hanem megtalálni a vele összeköttetésben lévő alulműködő szervet.

Lelki ok??Talán egy igaz megvilágosodott tudná megmondani.....

Bronzon

vastagbél- megtisztulás a piszkos dolgoktól
2011. január 21. péntek, 21:54 | szeti87   Előzmény

A vastagbél az a terület, amely megtisztít a piszkos dolgoktól. Sokszor a colitis kiváltója félelem, szorongás az anyagi veszteségtől, létbizonytalanságtól. Ha a colitis kísérője hasmenés, akkor az a tudatalattiban rejtőzott félelmeket szimbolizálja. Magyarán: Nem kell mindentől betojni! Ha colitis ulcerosa, vagyis fekélyes vastagbélgyulladás, az azt is jelenti, hogy az ember olyasmiért marcangolja magát, amely dolgoktól már régen meg kellett volna szabadulnia. Nem kell minden szarságon őrlödni. Remélem, értitek, miért voltam vulgáris. Tanultam Csernustól. De ha alaposabb válaszra vársz, egy kis önismereti vizsgálatnak alávetünk vagy alávetjük a beteget. :-)

naphold képe
Uránusz
2011. január 21. péntek, 20:46 | naphold

A rák az Uránusz fennhatósága alá tartozik. Az Uránusz a szabadság, a kiszabadulás, a helyzet racionális felmérése, a tiszta logika, a robbanás bolygója - természetesen a felsorolás közel sem teljes.
Amikor beszorulunk egy élethelyzetbe, ahonnan kis szeretnénk szabadulni, de tudjuk, hogy "robbantás" nélkül nem menne és egy robbanásnak igencsak lennének szenvedői, olyanok, akik nagyon közel állnak hozzánk és ebből komoly bűntudatunk keletkezne - nos, ilyenkor jönnek először a kisebb jelzések ciszták, lipomák formájában. Aztán, amikor még mindig dagonyázunk a helyzetben, akkor megjelennek a kisebb daganatok, amiket "jóindulatúnak" titulálnak. És ha még ekkor sem változunk, változtatunk, akkor beindul a rák - vagyis, ha mi nem robbantunk, akkor a testünk robban.
Ha érezzük a feszítő érzést a szabadulásra vágyva, akkor gondoljuk végig, hogyan tudnánk gyökeres változtatást végrehajtani életünkben úgy, hogy minél kevesebb embernek okozzunk feldolgozhatatlan traumát, vagy ez minél kisebb trauma legyen. Így nem lesz akkora a bűntudatunk, hogy ne tudnánk feldolgozni és ne kelljen egy újabb rákos megbetegedésbe belemennünk.
A születésünkbe már bekódoljuk a halálunk nemét és és a halálunk időpontját is. Ám nem mindegy, hogy a halál mikor következik be - az első halálpontok egyikén, vagy csak az utolsók valamelyikén. Ha tudom, hogy melyik testrészem érzékeny, és tudom, hogy ez mire figyelmeztet a lelki problémák megoldásában, akkor kitolhatom a halál időpontját, és sok "hozott" problémát meg tudok oldani, amivel már nem terhelem a következő életciklusomat.
Aki a rákot "választja" halálnemnek, igen sok "restanciát" gyűjtött össze előző életeiben, amit másként már nem tud feloldani - én is. De ebbe a betegségbe is lehet rövid idő - vagyis szenvedés - alatt, méltósággal meghalni és lehet úgy is, hogy hosszú ideig szenvedünk és ezáltal sakkban tartjuk a környezetünket, szeretteinket.
Ha képesek vagyunk kielemezni, hogy mit is várunk el önmagunktól, környezetünktől és hogy mire vagyunk képesek, valamint a környezetünk mit tud adni számunkra és a végeredményt össze tudjuk hangolni, el tudjuk fogadni, akkor a rák esetleg csak akkor jelentkezik, amikor már "itt az időnk" a távozásra.
Eta

Feliratkozás Hírlevélre