2.- Rész - Magyarság és a- Spiritizmus. | Önmegvalósítás.hu

2.- Rész - Magyarság és a- Spiritizmus.

2010. december 02. csütörtök, 21:19 | karma tsering

Spiritizmus-Magyarság.jpg

Mit jelent ma Magyarnak lenni? Vajon miért születtünk ide, és miért, nem, egy jobb helyre? -Most nem történelmi, és egyéb-szemszögből, hanem a Spiritizmus szemszögéből, próbálok meg válaszolni ezekre a kérdésekre. -Igen, ma Magyarnak lenni, igenis nehézség, viszont felelősség is, egyben! A Magyarságot a népek olvasztótégelyének, is nevezték régebben, hiszen annyiféle nemzetiség megtalálható itt! A Spiritizmus szerint, Magyarország Asztróligiailag is, egy olyan csomópont, ahová nagyon magas szintről érkező, szellemek születnek le! Gondoljunk csak bele, a Magyarság mintegy maroknyi nép, csöppnyi Ország, mi, mégis mindenhol ott-vagyunk. Rengeteg tudóst, felfedezőt, és találmányt, és egyebet, adtunk a Világnak. Viszont miért kell, minden harmadik-negyedik Magyarnak száműzetésben élnie, és külföldön érvényesülnie? -Egy ilyen tehettségekkel teli Ország miért, tart a szakadék szélén? Vajon, a közülünk tehetségesebbek, miért menekülnek innen, ahol szinte lehetetlen érvényesülni? A válasz a polaritásban keresendő, ami a jelenlegi Magyarországon, egyre jobban felborul. Mindennek az, az alapelve.- hogy, ahova tiszta, és magas szellemek születnek, negatív értelemben- ugyanolyan szintű szellemek, vagyis démoni elemek, vagy szellemek is leszülethetnek, vagyis le kell, születniük, mivel, lehetőségük van erre! A káoszt kedvelő szellemek, pedig, ezt igazán szeretik. Megnézhetjük,hol tart, jelenleg ez a kis ország, miközben annyira jó helyen vagyunk, Európában, hogy egy kis összetartással, teljesen más, és jobb sorsunk lehetne, higgyétek el mindannyiunknak! Mindezért, pedig a múltbeli, és a jelenlegi politikusaink, rendkívűl nagy felelősségel tartoznak nekünk. Régebben, abban reménykedtünk, hogy jobb lessz, de nem lett jobb! -Sőt, mindannyian láthatjuk mi történt, vagy történik. Széthulló családok, utcára kényszerülő emberek, családon belüli erőszak, és még sorolhatnám a negatívumokat. Mint, a Spiritizmus mondja, a család a legkisebb szeretet közösség, ma pedig nagyon sok ilyen családot láthatunk széthullani és elzülleni. Rengeteg az ellentét és a széthúzás, nagyon sok családban. Mindez, az önzőségből fakad, mivel nagyon sokan csak saját magukkal, vagy mikró-környezettükkel törődnek. A politikusok is törődnek családjukkal, főlleg amikor mind jobb pozicíóba juttatják őket! -persze tisztelet a kevés kivételnek! Mindebből csak azt akarom kihozni, hogy amíg családokon belül is, ekkora a széthúzás, és az önzőség, nagy álltalánosságban, míért is várjuk el, hogy politikusaink különbek legyenek minállunk!? -és ne a saját céljaikat, hanem távlati szempontból, az egész Magyarság érdekeit, tartsák szem előtt. Hiszen ezért, tartjuk őket! Folyt Köv...

______________________________________

Vajon ma miért, van a szakadék szélén a Magyarság? - A szakadék szélén azért vagyunk, mert a Magyarság igenis hagyta magát "csőbe húzni", mindeddig! -Miért választottuk ezt, vagy azt a politikust az, majdhogynem lényegtelen, abból a szempontból, hogy mi Magyarok túlságosan is hagytuk magunkat, befolyásolni, mindeddig. Hiszen mint mindannyian tudjuk, túl nagy a széthúzás, közöttünk ahhoz, hogy egységesen lehessen fellépni, a politikai elit, negatív, és öncélú tettei ellen!
Ezért, van az, hogy mi, szerintem, türelmesen kivártunk, a legvégső pontig, addig amíg családok százezrei, lehetetlenülnek el. Eközben pedig külföldön azt, mondják rólunk, hogy mi, mennyire birka nép vagyunk! Mivel ennyire hagyjuk magunkat. Nem itt, nem erről van szó! - hanem, mindössze végtelenül türelmesek, és megértőek, mindeddig! Eközben, politikusaink és családjaik, pedig mérhetetlen módon meggazdagodtak! Össze-vissza, naponta, egymástól ellentétes kijelentéseket tesznek, a médiában, amikről videófelvétel készűl, utánna pedig azt mondják, hogy azt nem ő mondta, vagy nem is úgy értette! Csődben van az Ország? Vajon miért? -hol vannak azok a milliárdok amiket ők zsebre tettek, saját, és rokonaik- jólétére? Mit látunk ma? -azt, hogy büszkén kijelentik, hogy minden rendben van, aztán pár hónap, vagy év, elteltével csoportosan mennek a sittre, azok akikben annyira bíztunk! Hát valószínű, nem leszek túl népszerű ezek után, az ő körükben, de sajnos, a csupasz igazság ez! -Ne higgyétek, hogy a szellemvilág mindezt jó szemmel nézi!
Mindezzel, pedig, annyi negatív karmát halmoznak fel, (amikről sejtelmük sincs, mivel azt sem tudják mi is az), hogy akár életeken keresztül is törleszteniük kell, minden tettük eredményét! Bocsánat mindenkitől, de nem tudtam, és nem is tudom kikerülni ezt a témát, ha már a Magyarságról beszélünk. Arra pedig, hogy miért, nézi rosszalóan mindezt a szellemvilág, mindabból, az utóbbi időben történt, természeti csapás-sorozatokból, is látni lehet, ami Országunkat sújtja. Vajon miért van az, hogy egyes Országokat csak nagyon kis mértékben, vagy egyáltalán nem sújtanak, ekkora katasztrófák? Persze, most sokan nem fognak velem, megint eggyetérteni, de ezt, is szellemek okozzák, a Szellemtan szerint. Őket hívják elementáloknak, vagyis elementális szellemeknek, de, hogy egyszerűbb legyek, természeti szellemeknek. Ők okozzák a viharokat, Földmozgásokat és egyebeket. nem szeretnék belemenni, mivel ez, szintén hosszabb téma. A lényeg csak annyi, hogy ezek a katasztrófák Isten büntetései, az emberekre nézve. Nézzétek csak meg a vízözön történetét, voltak figyelmeztetések és előjelek, az akkori emberiségnek, mégis fügyűltek rá, és tudjuk, hogy mi történt! Abban csak reménykedhetünk, hogy mindez, velünk, nem történik meg, hiszen ki gondolná ezt, komolyan, miért pont velünk? vagy velem? -kérdezi mindenki, aztán egyszer csak megtörténik!

Szerintem ezt nem szellemek, vagyis nem külső szellemek okozzák,
2010. december 02. csütörtök, 22:14 | KatiPotter

Szerintem ezt nem szellemek, vagyis nem külső szellemek okozzák, hogy ennyi a gond (egyébként sok helyen jelenleg a Földön, nem csak nálunk). Ez az egész rajtunk műlik, az egész közösségen, mennyire figyelünk egymásra, mennyire tartunk össze. Mennyire figyelünk tudatosan, ez fontos, hogy ne válasszunk olyan vezetőket, akik önzőek velünk. Ezen kellene javítani, hogy figyeljünk és tartsunk össze jobban. :) Így lehetne kiűzni a rossz szellemeket, amik szerintem nem lények, nem démonok, hanem csak a fény hiánya. De ha kibontakoztatjuk a bennünk élő fényt egyre jobban, akkor ez változik. Ez szerepeljen szerintem a tetteinkben, életünkben, ahogy csak tudjuk. Ez mindenképp megéri, ha úgy fogom fel, hogy ha már kicsit is hozzá tudtam tenni az egészhez, ha adtam valamit társaimnak, akkor tudom, hogy nem volt hiába, ha tudtam valami boldogítót alkotni az életben. Ezért szerintem soha nem mondhatjuk, hogy hiába, mert hát annyi a gond... Nem. :) Mindig van miért szerintem :)

fehercsongor képe
Választhatunk-e nem önző vezetőket?
2010. december 04. szombat, 1:28 | fehercsongor   Előzmény

De ha a közülünk kiválasztottakban és bennünk is az iránytű mindig a szeretet felé mutat , és ha csak egy kicsit is , de mindig megpróbáljuk meghaladni a saját lehetőségeinket ebbe az irányba , akkor a végeredményt sokkal elegánsabban érjük el , és kevesebb szenvedésre nyújtunk alkalmat magunknak . Szerintem a térerő már átállt , de ezt az egyes mágneses szemcséknek , vagyis nekünk , tudatosan is meg kell élni , mert ez fokozza életünk folyamatának a hatékonyságát . Így utólag legalább elmondhatjuk , hogy nagy energiával csináltuk ugyan a rosszat , fölöslegeset , a hülyeséget is , de legbelül és tudatosítva is mindig a szeretet vezérelt , és ezért , valamint azért mert ezzel együtt a jót is a lehetőségeinken , a pillanatnyi ésszerűségen felül adtuk , így megbocsáthatunk magunknak a tévutakért . Üdvözlettel : felacsó

Egy nagyon szép dal a Kormorántól, ami szerintem illik ide és
2010. december 02. csütörtök, 23:28 | KatiPotter

Egy nagyon szép dal a Kormorántól, ami szerintem illik ide és reményt is ad: http://www.youtube.com/watch?v=XC52JBSJg8Y

Itt egy másik, osszuk hát a szívünket, szeressük egymást, az
2010. december 03. péntek, 1:18 | KatiPotter

Itt egy másik, osszuk hát a szívünket, szeressük egymást, az lesz majd a remény: http://www.youtube.com/watch?v=_D9a9JSAftQ&feature=related

Csak egy kérdés: a médium szerint a képen látható korona a
2010. december 03. péntek, 3:05 | Buddhanita (útkereső)

Csak egy kérdés: a médium szerint a képen látható korona a szent magyar korona?

karma tsering képe
A Magyarságról!
2010. december 03. péntek, 13:04 | karma tsering   Előzmény

Kedves -Kati Potter! -neked is köszönöm kedves, hozzászólásaidat! Tényleg nagyon jók! Viszont minderről, nekem, és mondhatnám a szellem-világnak is, kicsit eltérő a véleménye! Megértés, és szeretet, az rendben, van- mondhatni enélkül nem működik semmi! De mint, te is láthatod- ez, nem túl sok embert érdekel, vagy érint, meg, legalábbis nem veszik komolyan! Mintha elcsépelt, üres- szavak lennének. Mindenki csak önmágáért, és a létfentartásért, a családjáért küzd, hogy valamiképp boldogúljon, megmaradjon. Ezért, őket sem lehet hibáztatni! Sajnos a mai Magyarság, túl van azon a ponton, ahol a szeretet, és a megbocsátás segíthetne! Ma a Magyarság haldoklik, amit tisztán lehet látni, Ezt majd bővebben, kifejtem ebben a blogban, hogy, miért is van ez! Viszont ha konkrét tettek és cselekedetek, nincsenek ez irányban, és a politikusok részéről is hiányzik mindez- az egész Magyarság hamarosan pár évtizeden belül el fog tűnni.

fehercsongor képe
A magasabb szellemi erők működnek ,
2010. december 04. szombat, 1:49 | fehercsongor   Előzmény

és nem engedik , feltéve , ha elég szállal kapcsolódunk hozzájuk .Minden egyes tudatos és valódi magyar élet Őket gyarapítja , és Velük köt , amíg létezik . Lehet , hogy népként is oda megyünk vissza , ahonnan jöttünk , de amíg a Földön szükség van ránk , addig földi erő innen el nem mozdít , ha földi kézzel is kapaszkodunk . A magyarok az évezrednyi értéktiprás után is még mindig többek , mint pl. a cigányok .
Még mindig észlelhető (akár a környezetük karbantartásán is ), hogy magasabb szellemi szinten élik meg ugyanazt a szegénységet . Tartást ad hozzá az életüket ezer rejtett szálon átitató ősi műveltségük világképe , ami egy élő kapcsolat a szellemvilághoz . Ugyanezért a bűnözéshez is nehezebben és kevesebben fordulnak , arányban és mennyiségben egyaránt . Üdvözlettel : felacsó

Nem biztos,hogy szerencsés itt és most ez az
2010. december 04. szombat, 2:08 | Éva.   Előzmény

Nem biztos,hogy szerencsés itt és most ez az összehasonlításod.
Csak ennyit szeretnék megjegyezni,nem mennék ebbe bele mélyebben.
És nem is az igazságtartalmáról beszélek.

fehercsongor képe
Lehet , hogy nem szerencsés , de belőlem ez jött . A Te
2010. december 04. szombat, 3:14 | fehercsongor   Előzmény

Lehet , hogy nem szerencsés , de belőlem ez jött .
A Te élettapasztalatodból az következik , hogy nincs igazam ,
az Én élettapasztalatomból meg az , hogy többségében igaz . Számomra mindenképp , és remélem , hogy nem egy másik agymosás áldozata vagyok , hanem tényleg az élettapasztalatom .
Tovább én se mélyülök . Bocsánat , ha megbántottalak ! Elnézést kér a tapintatlanságáért : felacsó

Dehogy bántottál meg,Csongor.Nincs oda semmi
2010. december 05. vasárnap, 11:45 | Éva.   Előzmény

Dehogy bántottál meg,Csongor.Nincs oda semmi kötődésem,sőt!!!
Csak eszembe jutott ahogy olvastalak,hogy egyszer egy másik blogban milyen nagy port kavart,mikor ilyen témát hozunk fel:)

fehercsongor képe
Köszönöm a megnyugtatást.
2010. december 05. vasárnap, 13:04 | fehercsongor   Előzmény

Kötődés:Engem igazából nem érdekel,és nem zavar,hogy testi jegyeid alapján melyik születési csoportba tartozol , egyrészt mert Te sem tudhatod,hogy én albínó , vagy normál majom vagyok,másrészt a fogalmazásmódod nem azt az érzelmi és szellemi csiszolatlanságot tükrözi,amit rossz sorsuk és/vagy igénytelenségük miatt oly sokan lobogtatnak az elém kerülő cigányok közül , hogy szinte már megsajnálni sem merem közűlük a tényleg magukbaroskadt elesetteket .
Régen a kevesebb kölcsönhatás miatt egyszerűen nem érdekeltek , mostmár viszont kikerülhetetlenek.
A munkahelyemen is gyakoribb a cigányok szidása , mert aki a tulajt éjjel kiugrasztotta az élettársa mellől , az szerinte cigány volt . Nem találta el , így nem tudott meggyőződni róla . Így csak 8:2 valószínűségi arányban értek vele egyet , mint ahogy azt is csak valószínűsíteni tudom , hogy a hozzám betörők kik voltak . Azzal a cigány személlyel , aki arról volt közismert , hogy azzal dicsekedett , hogy ő bárhova be tud jutni , a következő hétvégén a kanyarban szembejött a halál . A társa nem halt meg , de ő amíg a munkához új havert nem talál , addig feltételezhetően nem fog betörni másokhoz sem . Üdvözlettel :felacsó

Engem kicsit zavar a tricoloron ez a gyász-szalag.Halottat szokt
2010. december 03. péntek, 19:05 | Éva.

Engem kicsit zavar a tricoloron ez a gyász-szalag.Halottat szoktunk így gyászolni,de szerintem még nem haltunk meg. /egészen/

Bár az okosok azt mondják ,hogy teljesen ,egészen meg kell halni,ahhoz hogy újjászületni lehessen.
Ha ez a gyász-szalag ezt jelképezné,akkor javasolnám valahova a Főnix madarat is elhelyezni,hogy
nincs vége semminek,mert újjászületünk.

Ezt én is így gondolom teljesen. Másrészt, igen, sok a gond, de
2010. december 03. péntek, 19:21 | KatiPotter   Előzmény

Ezt én is így gondolom teljesen. Másrészt, igen, sok a gond, de szerintem azt kell nézni, hol tudunk javítani, mit tudunk tenni. Ahogy élünk, azt tesszük hozzá a közösséghez. Erre érdemes figyelni, és egymásra persze. Ha kihozzuk ezt a belső fényt, egyre jobban, tudatosodunk, akkor az is jóval kisebb eséllyel fordul elő, hogy olyanokat választunk meg, akik önzőek velünk. Törekedni kell, és igen, még élünk. :) Tegyük, amit tudunk, mindenképp megéri.

karma tsering képe
Gyász!
2010. december 03. péntek, 21:50 | karma tsering

-Hát- bocsánat a gyászszalagért, nekem szinte fel sem tünt, csak nem akartam egyforma képeket feltenni a hosszászólásaimhoz! Ennyi az egész.- bár bisztos nem véletlen, de nem volt szándékos. Igen, csak összefogással lehetne tenni itt bármit is, hiszen egy egyén mit tud változtatni, egy egész Ország sorsán? Összefogás és konkrét tettek kellenek! Hiszen még nincs minden veszve, de a politikai - elitt-nek kéne valóban felébrednie, hogy végre konkrét változások-emelett tettek is legyenek, és ne, újabb és újabb botrányok! Hiszen miért is vagyunk ilyen helyzetben, mert, ezek az emberek a Magyarság, pénzforrásait évtizedeken keresztűl elsikkasztották! Arra hivatkoznak, hogy nics pénz? -Miközben ők, és családjaik meggazdagodtak, több tízezer ember pedig az utcára kerűl!? Abszurd szinte ami itt folyik!

fehercsongor képe
Na , ha valami itt meghalt :
2010. december 04. szombat, 2:05 | fehercsongor   Előzmény

az a politikai elit erkölcse .Zombik ülnek a parlamentben . Felülről csak szép szavakra lehet számítani . Már ehhez is URNA(hamvveder)forradalom kellett . Az urnából mi száll föl : por és hamu , ami elvakít , és ha még sokáig nyeljük , akkor a testünk helyét ugyanúgy gipsszel fogják kiönteni benne , mint Pompeji lakosaiét.
Mégis mindenki tegye a maga helyén ( lehetőségei szerint összefogva másokkal ) az önmagát meghaladót . Ha eljön a közös cselekvés ideje : a hívás a rá nyitottak és készek akaratát a célra összpontosítani fogja . Üdvözlettel : felacsó

karma tsering képe
2. Rész Spiritizmus -és a Magyarság
2010. december 04. szombat, 14:11 | karma tsering

-Most frisítettem! - sajnos ennél rövidebben, nem tudok hozzászólni, mivel az egész okfejtés, akár egy könyvet is megérdemelmne!

Most is csak azt tudom mondani a blog új változatát olvasva, min
2010. december 04. szombat, 16:16 | KatiPotter

Most is csak azt tudom mondani a blog új változatát olvasva, mint eddig: nincsenek itt démonok, ezen a helyzeten nekünk kell változtatni. A földmozgásokat nem rossz szellemek okozzák, hanem már évmilliárdok óta így működik a Föld, állandó mozgás van, a kőzetlemezek lassan vándorolgatnak, és ezért vannak ezek. Viszont sok természeti katasztrófát, mint pl most volt a vörösiszapos: azt sem rossz szellemek, hanem felelőtlen emberi magatartás okozta. Ahogy az árvizek is azért voltak, mert pusztítják az erdőket, és nincs, ami természetes módon megkösse a csapadékot. Ez nem csak nálunk van így, nagyon sok helyen, globális változásra lenne szükség.
Bennem is nagyon erős a Magyarsághoz való tartozásnak az érzése (de azért nem választanám magam külön a világ sorsától, így vagy úgy, de máshol is sok a gond és változásokra lenne szükség, és ez lelki szinten egyre már egyre inkább megtörténni látszik, és hosszú idő után követheti esetleg a rendszer, az esély mindenesetre megvan, nem kell temetni az életet előre, ha nem gondolkodunk ennyire anyagi szinten, pl hogy a lélek tovább él, máris más a kép, ez nem naivitás, csak "esélyt adsz a fénynek", hogy javulás lehessen legalábbis hosszú idővel). És nekem is nagyon fontos, hogy foglalkozzak a témával. Ezért mentem bele a politikába is, és az a véleményem, hogy tudatossággal, megfelelő tájékozódással (és mivel a média tele van hazugsággal, kénytelenek vagyunk önállóan, önszorgalomból utána járni, ha nem akarunk becsapva lenni, ezt tapasztalat, eleinte én is elhittem marhaságokat) elkerülhető, hogy ilyen önző, az egységérzetet ennyire nélkülöző politikusokat válasszunk. Ha minél többen tudatosodunk, és nem adjuk fel, és megvívjuk a magunk szellemi szabadságharcát, ha átadjuk magunkat a közösségi érzésnek, a szeretetnek és lehet mondani így is: Istennek, akkor akár rossz szellem, démon, "dementor" vagy akármicsoda, akár nem, de nem tud hatni. Rajtunk múlik szóval, mit válasszunk. Az egyén, ha ráébred, annyit tehet, hogy ezt az értékrendet képviseli, és adja hozzá az egészhez. Ha ezt egyre többen tesszük, annak van hatása.
Már most látszódik számomra, hogy ennek ez a magatartás hoz pozitívat. Nem akarok pártpolitikába belemenni, de amit nekem a JOBBító szándékú politikai csoportnak való segítés, közösségi dolgokban való részvétel adott az életembe, és nem csak nekem, az olyan kincs, olyan léleképítő, annyi szépet hozott, tapasztalatokat, ami örökre az enyém marad. És bár kevesen vannak a többihez képest, de ha figyeli az ember, érnek el azért eredményeket, mert dolgoznak, ahogy tudnak. Erre mondom, hogy bármilyen nehéz valami, soha nincs hiába.

karma tsering képe
Spiritizmus
2010. december 04. szombat, 21:58 | karma tsering

Köszönöm hozzászólásod! Persze én ettől független másképp látom a dolgokat, mivel más a tapasztalatom! Azt, egy szóval nem mondtam, hogy a politikusok démonok lennének, csupán megtévedt lelkek! Hiszen a pénz, és a hatalom közelében lenni nagy kísértés! Igen nekünk kéne változtatni, valamiért, pedig a Magyarságnak mégis ez a sorsa, ha ennyi idő alatt ez nem sikerült. Igen máshol is van gond, sokkal súlyosabbak mint a Magyaroknak, ez megint másik téma! Hiszen van egyéni, családi, és országos karma, amely minden Országnak más, mint sors! Másrészről, nemrég volt egy felmérés, ami azt mutatta, hogy ma, legkevésbé a szellemekben hiszünk, vagyis ezáltal a Spiritizmusban. Pedig ha kicsit belegondol az ember, mindannyian szellemek vagyunk, csak jelenleg fizikai testbe zárva! Attól, mert, még nem hiszünk benne, létezhet, úgyanúgy ahogy Istent sem látjuk mégis tudjuk, hogy létezik ez az erő, ami mindent írányít! Véletlenek pedig nincsenek, mivel oka midennek van. Mi Európaiak- általában a Bibliában hiszünk, és mit mond erről a Biblia? -azt, hogy, Isten tudta nélkül a hajatok szála sem görbülhet! Hidd el, hogy, van abban tudatosság ami jelenleg a Világban történik, és különböző célja, céljai! Mégis mint anyagba, zárt lelkek, ebbe és még sok-mindenbe nem láthatunk bele, csak találgathatunk.

karma tsering képe
Válasz:Eva Christina
2010. december 05. vasárnap, 8:46 | karma tsering

Kedves, Eva Christina, köszönöm hozzászólásaidat, bár mindketten, kicsit másképp gondoljuk ugyanazt. Vagy pedig, elbeszélünk egymás mellett, mindössze ennyi az egész! Avval nem értek eggyet, hogy miért nem a Spiritizmus a fő irányelv? Hiszen az mindenkor létezett, és létezni is fog! Aki őszintén keresi az Istent az végűl, " szerintem" rájön, hogy csak itt találhatja meg! Te mondtad, hogy, a Spiritizmusban nincsen Szentség- vajon miért? Isten a Legnagyobb Szellem, és Szentség, mi pedig az Ő gyermekei, tudat-szikrái vagyunk. Ha egyszer meghalunk, újra szellemek leszünk, amikor is tisztábban érzékeljük a szellemvilágot, mivel mi magunk is azok vagyunk! Mégegyszer mondom, mintegy magyarázatként, hogy a tiszta Spiritizmust ne keverjük össze, a közönséges szeánszokkal, a kettő, két különböző dolog! A Médium pedig mintegy készülék, vagy mintegy rádió, közvetíti nekünk, a szellemvilág üzeneteit. Viszont ehhez még valami, nagyon fontosat hozzá kell tenni, ugyanis nem mindegy, hogy ki is az a médium. -az, hogy, hogyan él, mit tesz, milyen tettei vannak, stb. Ezért kell személyesen ismerni őt, hogy lássuk e, hogy bort iszik, és közben vizet prédikál e? Csalókból pedig tudom, hogy jónéhány akad, ezért kell, hát a tisztát keresni, és tudni megkülönböztetni a csalóktól. Viszont, hogy miért, van a szellemvilágban is hiearchia, ugyanazért, mint az emberek között, mivel nem vagyunk egyforma fejlettségűek. Egyszer azonban, mindenkinek el kell érnie az önmegvalósítás szintjét!

Kedves Karma Tsering.Kinek a pap,kinek a papné. Így van ez jól.
2010. december 05. vasárnap, 12:15 | Éva.   Előzmény

Kedves Karma Tsering.Kinek a pap,kinek a papné. Így van ez jól.

Te elmondtad,hogy miért az asztrál világban keresed Istent én meg elmondanám,hogy én meg miért más
hol.
Szerintem mindketten tudjuk,ki miről beszél,nem beszélünk el egymás mellett,csak másképp látjuk a
dolgokat.Ki így,ki úgy,és a különböző látásmódokkal lesz teljes a kép.

Itt sem ,mint semmilyen más vélemény nyilvánításnál nem az ellentétre kell figyelni,hanem ahogy írod különbözőek vagyunk,hát nyilván ennek megfelelően a világlátásunk is különböző.
Én három féleképpen látom és keresem Istent,a megnyilvánulásai szerint,ahogy számomra megnyilvánul.

Egyfelől a megnyilvánulatlan abszolutumról gondolkodom,őt próbálom felfogni.

Másfelől magamban keresem,próbálom átélni az ÉN- Önmagamságot,a bennem lévő Istent.

Harmadszor nekem legfőképpen az életet jelenti, /ahogyan megnyilvánul isten/ mert ott mindig tetten érem.Tehát látom őt mindenhol magam körül,mindenben.Én így tudom tetten érni Istent,és nem a szellemvilágban,hanem inkább az életben érzem a jelenlétét,a fenntartó erejét,a szépségét,varázsát.

Nem fordulok szembe a Te meggyőződéseddel,csak a témába kapcsolódva elmondtam,hogy én hol keresem ,illetve hol találtam meg Istent.
Ez egyáltalán nem zárja ki azt ,hogy te meg a szellemvilágban találtad meg őt.
Ez aztán -Isten keresése-,igazán a legszubjektívebb dolog.
Ki itt találja meg ,ki ott.Nincsen ezzel semmi baj szerintem.

fehercsongor képe
Ezt nagyon szépen , kedvesen és
2010. december 05. vasárnap, 13:45 | fehercsongor   Előzmény

érthetően fejtetted ki . Jó érzés volt elolvasni , mert ezt magamban ezt még nem szedtem így össze , nem gondoltam át . Üdvözlettel : felacsó

fehercsongor képe
Ezt nagyon szépen , kedvesen és
2010. december 05. vasárnap, 13:46 | fehercsongor   Előzmény

érthetően fejtetted ki . Jó érzés volt elolvasni , mert ezt magamban ezt még nem szedtem így össze , nem gondoltam át . Üdvözlettel : felacsó

karma tsering képe
Ön-megvalósítás?
2010. december 05. vasárnap, 13:48 | karma tsering

Köszi a hozzászólásod! Természetesen én is igazat adok, a te szemszögedből. Tehát, te Istent mint személytelen lényt, látod és keresed önmagadban, és a külső dolgokban. Igen, Ő valóban mindenben még az atomban is benne van. Viszont miért ne létezhetne, mint személy, mint példáúl Jehova, vagy Visnu? Egyben viszont talán egyetértünk, az a Bibliai kapcsolat, ami egykor megvolt, az emberek és Isten között, az ma, már megszakadt. Vajon ha konkrétan, lenne lehetőségünk személyesen, vagy közvetve kommunikálni velük, vajon mit kérdeznénk tőllük? -és mit szólnának ők, a jelenlegi világhoz. Az csodálatos dolog, hogy, ha te, mint személy megtalálod a megvilágosodást, önmagadban. mindez viszont csak egyéni élmény, vagy nem? Szerintem a többi tízezreknek százezreknek és millíóknak is meg kéne ezt találni. Nekem tehát ezzel csak ez a gondom, hogy, mindez csak egyéni! - mint, önmegvalósitás, önmagad- megvalósítása, tehát ezáltal, a többiek nem lesznek megvilágosodottak. Hiszen hányan vannak azok, akik azt sem tudják, eszik e vagy isszák e témát? Pontosan ezért, lenne fontos az a kapcsolat, ami megszakadt, az emberek és Isten között. Mivel Ő, vagy mondjuk Jézus, nagy álltalánosságokban beszél, vagy beszélt, hogy azt mindenki megértse.

Olyan dolgokat kérdezel,amire ha válaszolok,akkor már azzal
2010. december 05. vasárnap, 14:53 | Éva.   Előzmény

Olyan dolgokat kérdezel,amire ha válaszolok,akkor már azzal forszírozom a Te meggyőződésed helyességét és ezt végképp nem akarnám.
Azt mondod:

,,az a Bibliai kapcsolat, ami egykor megvolt, az emberek és Isten között, az ma, már megszakadt. Vajon ha konkrétan, lenne lehetőségünk személyesen, vagy közvetve kommunikálni velük, vajon mit kérdeznénk tőlük?''

Hát ha erre válaszolok,akkor már cáfolom a válaszommal a Te igazadat,és ez nem célom,de:
A Bibliai kapcsolat az tudjuk hogy volt korábban és milyen közvetítőkön keresztül. Legalább is az emberek ezeket a csatornákat használták.
Egyház,papok,és az imák:konkrét odafordulás Istenhez,Jézushoz,a Szűz Anyához,vagy valamely védő szenthez,védő angyalhoz.
Az emberek ezeket a csatornákat használták,mert a Bibliában tanításként ezt kapták,és ezek a csatornák,
nagyon jól működtek,és működnek még ma is,azoknak akik abba bekapcsolódnak a hitük által.
A Biblia soha nem mondja ,sehol,sőt egyenesen tiltja,a szellemvilággal ilyetén való kapcsolatfelvételt,és mindenféle ezzel való foglalatosságot tilt is.Szellemi lényekkel való kapcsolatként egyedül az angyalokat
tartja Isten hírnökeinek,és minden egyéb kapcsolatot elvet, aminek hogyha maradunk azoknál a tanításoknál,jó oka van.

Ezt csak azért írtam le,mert egyfelől kérdezted,másfelől pedig ha ki akarod fejteni,hogy szerinted miért helyes a Te feltevésed,meggyőződésed,akkor semmi esetre sem szabadna a Bibliára hivatkoznod,mert az épp ellent mond ennek.

Már nem nagyon írogatnak az oldalon,vak buzgó hívők/nem gúnyból mondom/,szóval tőlük azonnal számtalan idézetet kapnál,ahol Isten mélyen elítéli ezeket a dolgokat.Bocsáss meg nekem ,hogy én nem bombázlak most idézetekkel,de nem akarnék időt tölteni ezzel.Elég jól ismerem a Szent Írást ,ahhoz ,hogy biztonsággal leírjam ezt,amit itt most állítok.

A lényeg,azt javasolnám,hogy én bár elfogadom a Te hitedet,de a Bibliából ne hivatkozz olyan ,,bizonyítékra'',amit egyértelműen tilt. Mindenféle jóslást,médiumitást,egyebeket,ami nem közvetlenül Istentől és az Ő megbízható forrásaiból:Jézus,szűz anya,angyalok,szentektől jön.A Biblia szerint ezek a megbízható ,források,a többi megbízhatatlan,és kimondottan tiltja.

Remélem érthető,hogy a válaszom,csak arra vonatkozik,hogy a Biblia nagyon rossz példa az igazad elfogadtatására.
A bliogjaidból úgy derült ki,hogy a hindu tradíciót sokkal jobban ismered ,mint a keresztényt.De ez sem baj persze:)

A magánvéleményem az egyébként a kérdésről,hogyha őszintén odafordulok a célszemélyhez, /Isten,Jézus,szentek,Mária,akárki/ /sokkal tisztább választ kapok,mintha az asztrál világon keresztül közvetítők által sokszorosan tükrözve kapnám azt.Ez nem az angyalokra vonatkozik természetesen,de Te sem róluk beszélsz.

Említed a megvilágosodást.Hát azt meg végképp nem tudom a szellemvilág segítségével elképzelni,hiszen ha valami ,az a leginkább belső út,és teljességgel egyéni.Az ember ott tulajdonképpen ha képes rá,
a legmagasabb Isteni létállapotot valósítja meg. Hogyan tudna ebben egy olyan ,,közeg segíteni'',amelyik hierarchiában sokkal inkább alatta van,és így nem is birtokolhatja azt.Nem véletlen az,hogy a megvilágosodás csakis emberi létállapotból érhető el.Mondj nekem egyetlen szellemi létezőt,aki a szellemvilágban világosodott volna meg,és nem az emberi létállapotában.Arról meg nem is beszélve,hogy a valódi megvilágosodott,nem ott leledzik,hanem a Nirvánában.Ehhez pedig értesz,mert látom,hogy járatos vagy a keleti doktrínákban.

Látod,most oda jutottunk el,hogy kérdeztél,és bár elfogadtam a Te hitedet,de a kérdésedre válaszolva,mégiscsak ,,kicsikartál'' belőlem egy cáfolatot,a ,,helyességét'' illetően:DDD

karma tsering képe
Spiritizmus, mint-Vallás
2010. december 05. vasárnap, 16:13 | karma tsering

Kedves Christina, köszönöm, hogy kifejtetted válaszod. Csak annyit szeretnék hozzáteni, hogy ezek a kapcsolatok léteznek és léteznek ma is, ahogy te is mondod, de ha rájuk hallgatnánk a Világ, már szerintem nem itt tartana. Nehogy azt hidd, hogy nem tudom mit is mond a Biblia, a szellemvilággal való kapcsolatról! Viszont a Biblia mint olyan, egy ősi dolog, több könyvből, és részből áll, amit szintén csak emberek, papok, írtak le!- több évszázados eltérésekkel! Az eredeti, könyv, pedig évszázadokon keresztül bővűlt, mire, elnyerte mai formáját. Ráadásul egyik nyelvről, a másikra lett lefordítva, ami, szintén csorbíthatja, eredetiségét. Nem is beszélve, az úgynevezett Holt-Tengeri tekercsekről, amiket utólag találtak meg és nem ismerik, el a Bibla részének! Viszont, az pedig történelmi tény, hogy 17. században, az akkori papság, összehívott, egy zsinatot, és a Bibliából, egész konkrét fejezetek lettek eltávolítva, pont azok, amik a reinkarnációra és egyebekre utalnak. A próféták, pedig maguk is kiválasztottak-és médiumok voltak, így voltak képesek az Úrral, vagy Angyalaival komunikálni! Mindegy nem akarok ebbe belemenni, mivel aki nem jártas a Spiritizmusban az ígyse- úgyse hisz nekem. Ami szerintem olyan dolog, vallás, hogy konkrétan, tiszta szándékkal és, előítéletek nélkül kell, tanulmányozni!

Igazad van,a próféták valóban médiumok voltak. Annyi a
2010. december 05. vasárnap, 17:10 | Éva.   Előzmény

Igazad van,a próféták valóban médiumok voltak.
Annyi a különbség pont amennyit én is mondtam,hogy forró drótjuk volt Istenhez,tehát tiszta forrásból merítkeztek,az eredetiből,nem valaki más által,esetleg lefokozva jött már a információ.
Tehát csak ez az észrevételem a médiumitással kapcsolatban.Eredeti forrásból,ne sokszoros közvetítőkön keresztül,mert így néha elveszhet az igazság.

A Bibliában ott van a reinkarnáció,nem távolították el /azt sem/. Gondolj csak Illés prófétára és Keresztelő Szt.Jánosra.Világosan kimondják,hogy Illés jött el újra.Ez szerinted hogy maradhatott bent,ha eltávolítottak minden reinkarnációra utaló dolgot? Bár ez a reinkarnáció vulgáris értelmezése ,pont amit hiányolnak.
Egyébként akik annyira hiányolják a reinkarnációt a Bibliából,azok ezt azért teszik mert furcsa elképzelésük van a reinkarnáció eredeti jelentéséről.
Mégis mondd ki inkarnálódna bárkiben,bármiben Istenen kívül?Azt Mondja Jézus is: Az atya bennem van,meg azt Hogy az Isten országa a szívetekben van..De Te jártas vagy a hindu doktrinákban,hát ott mi az örök,ami inkarnálódik folyton? Az Atman=Isten.
Ilyen értelemben hiányolják a reinkarnációt,hogy nem az van benne amit ők képzelnek?Hiszen nem is azt jelenti,hogy xy. vagy vz.születne újjá számtalan életen keresztül.A Bibliában is és más Szent Iratokban is pont az van ott a reinkarnációról amiről az valójában szól,hogy Isten inkarnálódik mindenben.

Nem akarom zavarni a blogodat.Fontos dolgoknál,helyre kell tenni,ami esetleg figyelmetlenség,vagy rosszul tudja a másik,vagy esetleg tévedés.Olyanok miatt,akik esetleg nem tudják,hogy mi is van erről a Bibliában.Nem mindegy,hogy itt mondjuk mit tudnak meg erről. Az én lelkiismeretem azt mondja ezért, hogyha valami bizonyíthatóan nem úgy van ,azért igen is szólni kell.Ezt ne vedd rossz néven kérlek,biztos Te is így tennél hasonló helyzetben.

Nem vitatni akartam,amit itt szeretnél megismertetni velünk,de A Bibliával kapcsolatban már másodszor tévedsz,és ne haragudj,de mivel ez egy nyilvános oldal,ki kellett javítanom,mert a lelkiismeretem ezt diktálja,.
Remélem ez nem zavarja a témád további kifejtését,hiszen minden alkalommal elmondom,hogy nem akarom a mondandódat cáfolni.
Remélem ezeket a ,,helyesbítéseket'' nem ennek tulajdonítod.
Amennyit pedig eddig hozzászóltam a blogodhoz,az legkevésbé sem hit kérdése úgy gondolom.

További jó munkát neked.

Itt volt egy jó kérdés,hogy a szent korona a mai formájában az
2010. december 05. vasárnap, 17:27 | Éva.

Itt volt egy jó kérdés,hogy a szent korona a mai formájában az eredeti e,mit mond erről a szellem világ?
Erre nem válaszoltál,pedig engem is érdekelne.

Az ezoterikusok azt mondják,hogy a korona eredetileg az ékszerekkel együtt egy energetikai ,,erőrendszert'' képvisel.Ha ez így van,akkor viszont nagyon fontos lenne,hogy ne történjen változtatás rajta./ezen az erőrendszeren/
Márpedig történt,csak amiről tudunk is, pl. az egyik képet kicserélték,meg a kereszt is egyenes volt ,és akkor lehet ,hogy sokkal több változás is van már,csak azokról nem tudunk.

Szóval akkor meg van bontva az energetika,eleve nem láthatja el a korona az igazi funkcióját.
Ha csak az elhajlott keresztet nézem,hát azon keresztül már nem az égből kapja a korona ,s így mi sem
akik a korona fennhatósága alatt lennénk,a nép,az energiát.
Mondjuk ez meg is látszik ,hogy már rég óta nem az égből kapja ez a nép az energiákat:)))

karma tsering képe
Köszönöm, a véleményedet!
2010. december 05. vasárnap, 18:13 | karma tsering

Köszi! Örülök,hogy van kivel vitatkozni, vagy eszmét cserélni ezen az oldalon! Végezetül csak anyit mondanék, hogy akit érdekel ez a téma, ássa, bele magát kicsit jobban, a Szellemtanba, azért, hogy jobban megérthesse, miről, is van szó, valójában! Mivel ezeket a Szellem-nyilatkozatokat, nem egyszerű beszerezni, könyv-ajánlatok helyett csak egy címet mondhatok, ami szinte, egyedülálló Budapesten! akit érdekel esetleg, itt megnézheti: -Szellemi Búvárok Pesti Egyleténél-Bp-1053 ferenciek Tere-4.-Félemelet. Kedves Christina, igazad van, kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, pedig még csak, most jön a lényeg, a folytatásban!

:)DDD miért nincs nekem ötösöm a lottón??? Annyira tudtam ,hogy
2010. december 05. vasárnap, 19:00 | Éva.   Előzmény

:)DDD miért nincs nekem ötösöm a lottón???
Annyira tudtam ,hogy oda tartozol.Én is olvasgattam őket valamikor.
Várjuk a folytatást!
Üdv:Éva

Ui: Tényleg ,a lottószámokat miért nem tudják,vagy akarják megmondani? Ez most komoly kérdés,nem vulgarizálni akarom a témát.
Egyébként engem minden érdekel ,semmit sem vetek el,ezzel is foglalkoztam,csak amire mindig is jutottam az az,hogy amint kielégítem a kíváncsiságomat ,utána mindig visszatérek az eredet/i/hez.:)
Amit tulajdonképpen el sem hagytam soha,csak /,,gyarló emberként''/folyton hajt a kíváncsiság:)

karma tsering képe
Kérdés?
2010. december 05. vasárnap, 20:10 | karma tsering

Bocsi, neked mi a meglátásod, én hova tartozom? - Ha akarnák elárulhatnák!-akár a lottószámokat is -Miért nincs ötösöd a lottón? Szerintem ha valakinek az a sorsa, nem kell hozzá feltétlen lottó ötös, ahoz, hogy anyagi forráshoz jusson. Sokan itt a Földön, kemény életet vállaltak fel, gyakran olyat amit saját maguk sem bírnak. Azért, mert azt hitték, hogy meg tudják oldani majd, esetleges, problémájukat, de, mindez csak keveseknek sikerül- sajnos!