Nagy Andras | Önmegvalósítás.hu

Nagy Andras

A nevem Nagy András. 1978 Elhagytam Magyarországot, mindent megpróbáltam, hogy kiegyensúlyozott elmém legyen, hiába. Sok tanár után rátaláltam egy ősi indiai könyvre, és valakinek a segítségével, aki megertette velem a lényeget, végül 2020-ban rájöttem, hogy önmagam csak egy van es mas nem létezik. Minden lathato es lathatatlan objektiv! Csak én vagyon a szubjektív Valóság!

Író és újranyomtatott könyvek kiadója vagyok, így természetes volt, hogy megpróbálok erről a módszerről írni. önmegvalósítás Advaita Vedantával.

Mindig is lenyűgöztek az álmok és az álmodozás. Fiatalkoromban élénk álmaim voltak; életem későbbi szakaszában álmatlanná váltam, és alvási apnoém volt. Ezért az orvosom elküldött egy éjszakai alvásvizsgálatra, ahol mindenféle elektródával összekötöttek, hogy megmérjék az alvási és ébrenléti ciklusomat, valamint az alvásom minőségét. Kényelmetlenül éreztem magam, és több mint öt órán át feküdtem, látszólag ébren. Végül hajnalban az asszisztens azt mondta, lecsatoltam magam és hazamehetek. A következő napokban küldtek egy jelentést, hogy négy órát aludtam, és az apnoém meglehetősen súlyos volt. elképedtem; Úgy gondoltam, adathiány miatt meg kell ismételni a vizsgálatot.
Az első jóga tanárom azt mondta, hogy amikor álmodunk, kikerülünk a durva (fizikai) testből, és a finom (láthatatlan) testen keresztül jutunk egy állapotba. Azt mondta, gyakran beszélt rég elhunyt Gurujával.

15 év tantra, buddhizmus, jóga és taoizmus tanulmányozása után; most az Advaita Vedantáról írok, ma'r nem mint hit hanem tapasztalat

Az önmegvalósítás gyorsabb módja

Ez a három állapot tanítása magában foglal minden egyetemes emberi tapasztalatot. Ez nem jógikus élmény. Ennek semmi köze a több éves gyakorlathoz. És nem kell remete szerzetessé válni. Ehelyett ez a tanítás minden ember megosztott tapasztalatán alapul, és ezért az Advaita fontosságának megértéséhez jól fogható.
Néhány kivételtől eltekintve minden emberi lény elfogadta empirikus tevékenységét és mérlegelését, és csak az éber állapotot vette spekulációi alapjául.
Számos önfelfedezési technika létezik, pl. az ÉN VAGYOK, neti neti (nem ez, nem az) és mások. Azonban a három tudatállapot vagy a három tudatállapot gyakorlatának vizsgálata a legmeggyőzőbb és legkönnyebben érthető.

A három állapot, az ébrenlét egyetemes nézete az uralkodó. Mindannyian valódinak érzékeljük; az álmom a képzelet, a mélyalvás pedig egy öntudatlan állapot, amiben nem tudok semmit. Ez a cirkadián ritmus a természetes körforgás. Ez a való világ ismét eltűnik számomra, és az elmém álomvilágot hoz létre. Amikor felébredek, ez meghamisítja az álmot, bármilyen élénk is. Ó, ez csak álom volt. Álmatlan vagyok, időnként rengeteg energiám van. Tegyük fel, hogy meg tudnám csinálni alvás nélkül. Lemondanám a furcsa álmokról, mert az orvosok azt mondják; a mély alvás jobb. A lányomnak volt egy sárvédő hajlítója, ezért álmomban viharról álmodom, és a RAV4-em tönkretételéről. Az állapotok közötti illúziós kapcsolatokat transzfernek nevezzük, az illúzió eszközei pedig a Vasnák.

Ez tehát a három állapot éber nézőpontja. Ébren vagyok. Volt egy álmom. Aludtam, és felébredtem. Amikor azt mondom, hogy ébren vagyok. Volt egy álmom. Aztán, amikor az álom véget ért, egy ideig mélyen aludtam. És akkor felébredtem. Ez a felfogás, hogy. Én, Mr. X, az ego. Mindez az ébrenlét szempontjából. Azt tulajdonítjuk, hogy áthaladok az állapotokon, és az éber állapot abszolút. A másik kettő függelék vagy enyhe eltérés, amíg vissza nem térek természetes ébrenléthez.
Ez a nézőpont mindenki számára természetes. Mindenki azt hiszi, hogy ez a való világ, mert látjuk, megérintjük és szagoljuk. És az ész azt mondja nekem, hogy ez a való világ. A materialisták azt mondják nekem, hogy ez a való világ. Mindenki és minden azt jelzi számomra, hogy ez valódi. Nem volt realitása. Amikor az álom véget ért, abban az álomban, az álomvilágban semmi sem folytatódott sehol. Amint megjelent az ébredés, törölte az álmot. Csak álom volt.

A három állapot szokásos vizsgálata során van egy torzítás, amelyben az ébrenléti állapotot veszem mércének az álmokkal és a mély alvással kapcsolatos tapasztalataim értékeléséhez. A Vedanta ezen egyedülálló résztanítása arra késztet bennünket, hogy feladjuk ezt az elfogultságot. És megvizsgálni, hogy pontosan mi a tapasztalat. mi a tapasztalatom? Az ébrenléti állapotról, amikor ébren vagyok. És mi a tapasztalatom?
Továbbá a harmadik állapot ahelyett, hogy ébrenléti szempontból azt mondta volna, hogy „mély alvás volt”. nem tudtam semmit. eszméletlen voltam. És akkor felébredtem, és az álom helyett a világ, a való világ jelent meg. Mi volt a mélyalvás élménye, a tapasztalata, hogy mély alvást élt át? Más szóval, elfogulatlan, előítéletektől mentes nézetre van szükségünk.
Minden tapasztalatot a ébrenléti tapasztalat szempontjából kell megvizsgálnunk. Természetesen ezt nem könnyű megtenni. De kis erőfeszítéssel nagyon kivitelezhető.

A három alap nézetvagy az emberi tapasztalat átfogó szemlélete az ébrenléti álmokat és a mélyalvást a tapasztalat hiányát vizsgálja, minden állapottal szembeni előítélet nélkül. És a vizsgálat alapján arra a következtetésre jutni, hogy mi a valóság. És mi az irreális? Mi a domináns és mi a valóság? Mi változik, és mi nem változik? Ez a módszer, amellyel tapasztalatainkat megvizsgáljuk és végül felismerjük az igazságot, egyedülálló. Lehet-e vitatkozni vagy továbbadni a nem-kettősséget? Nem hiszem. A legtöbb ember nem áll készen, vagy az egész ötletet idegennek, kifürkészhetetlennek vagy értelmetlennek tartja; ezért éber állapotban ragadnak. Minden adatát éber állapotában szerzett tapasztalataira alapozza. És ezen információk alapján próbál filozofálni. Mivel vizsgálata nem vette át az emberi tapasztalatok teljes spektrumát anélkül, hogy elfogult volna egy-egy konkrét tapasztalattal szemben, az a vizsgálat.
Ez a módszer egyedülálló. Az önmegvalósításban nincsenek állapotok. Nincs álom és nincs alvás. A három állapot ezen vizsgálatának teljes célja az önmegvalósítás, az Igaz Én közvetlen megtapasztalása. Összefoglalva az eredeti Könyvből, és idézem;

„Shri Shankara úgy véli, hogy a Vedanta tárgya Brahman vagy a Végső Valóság, amely mindannyiunk Tanúi Énjeként azonnal és intuitív módon megtapasztalható itt és most. Ez az Egyetemes Én nemcsak az objektív világtól különbözik, hanem az egótól vagy a mindannyiunkban lévő „én” fogalmától is, következésképpen a testtől, az érzékektől és az elmétől, amelyek az ego „tulajdonában vannak”. Ezért túlmutat a teológia kizárólag a hiten nyugvó dogmáinak hatókörén, és túlmutat a spekulatív filozófia feltételezései is, mivel ez az emberi tapasztalat legkérdőjelezhetetlenebb ténye, amelyet nem lehet sem megerősíteni, sem tagadni, sem ésszel sem bizonyítani, sem megcáfolni. vagy dialektikát, és sem elhini, sem elvetni nem szabad, mint lehetetlen tényt. ” idézi Az intuíció mágikus ékkövét(The Tri Basic Method of the Cognizing the Self) Írta: DB Gangolli

Beküldte: | 2023. jan. 09. hétfő - 22:41

Hozzászólások

0 hozzászólás