Vajon elegendő bizonyítékunk van már ahhoz, hogy egy „alternatív” történelemkönyvet írjunk, amelyet az eltitkolt leletekre és összefüggésekre alapozunk?
Mit "szabad" és mit "nem szabad" tanítani az iskolákban? Mindezt miért?
Mitől hiteles egy lelet vagy felfedezés?
Milyen idős maga az emberiség?
Hiszem, ha látom! - a szkepticizmus és a naivitás.
Mi, miért és hogyan akadályozhatja az "alternatív" felfedezések elfogadását?
A tudományos életben lévő tekintélyelvűség az oka vagy mi magunk?
Mi kell a történelmi paradigmaváltáshoz?
Vajon elegendő bizonyítékunk van már ahhoz, hogy egy „alternatív” történelemkönyvet írjunk, amelyet az eltitkolt leletekre és összefüggésekre alapozunk?
Mit "szabad" és mit "nem szabad" tanítani az iskolákban? Mindezt miért?
Mitől hiteles egy lelet vagy felfedezés?
Milyen idős maga az emberiség?
Hiszem, ha látom! - a szkepticizmus és a naivitás.
Mi, miért és hogyan akadályozhatja az "alternatív" felfedezések elfogadását?
A tudományos életben lévő tekintélyelvűség az oka vagy mi magunk?
Mi kell a történelmi paradigmaváltáshoz?
Móricz János életútjának rövid összefoglalása, Az ecuadori Táltosok-barlangjának titka, Móricz János őstörténet-elméletének újraértelmezése, Egy lehetséges bizonyíték a fémkönyvtár létezésére, Az ecuadori kutatások folytatása.