Vajon elegendő bizonyítékunk van már ahhoz, hogy egy „alternatív” történelemkönyvet írjunk, amelyet az eltitkolt leletekre és összefüggésekre alapozunk?
Mit "szabad" és mit "nem szabad" tanítani az iskolákban? Mindezt miért?
Mitől hiteles egy lelet vagy felfedezés?
Milyen idős maga az emberiség?
Hiszem, ha látom! - a szkepticizmus és a naivitás.
Mi, miért és hogyan akadályozhatja az "alternatív" felfedezések elfogadását?
A tudományos életben lévő tekintélyelvűség az oka vagy mi magunk?
Mi kell a történelmi paradigmaváltáshoz?
Vajon elegendő bizonyítékunk van már ahhoz, hogy egy „alternatív” történelemkönyvet írjunk, amelyet az eltitkolt leletekre és összefüggésekre alapozunk?
Mit "szabad" és mit "nem szabad" tanítani az iskolákban? Mindezt miért?
Mitől hiteles egy lelet vagy felfedezés?
Milyen idős maga az emberiség?
Hiszem, ha látom! - a szkepticizmus és a naivitás.
Mi, miért és hogyan akadályozhatja az "alternatív" felfedezések elfogadását?
A tudományos életben lévő tekintélyelvűség az oka vagy mi magunk?
Mi kell a történelmi paradigmaváltáshoz?
A magyarságra 1920-ben ráerőszakolt trianoni békediktátumot több belső és külső árulás előzte meg. Az első egyike az un. keresztény magyar állam megalakulásához fűződik.
Az előadás bemutatja a 955-ös szomorú végű Lech-mezei csata (Géza és I. István korabeli erőszakos keresztény térítés, Péter király véres uralma, Aba Sámuel megcsalatása) és I. András királlyá koronázása közti történelmi eseményeket, amelyek végkifejlete Vata imába foglalt megátkozása, és a magyarságnak a kereszténység „aklába” való terelése lett.