Önmegvalósítás.hu | önismeret, meditáció, párkapcsolat
Gyakorlati segítség-tipp ( bevált) pánik előtt-alatt
2010. január 22. péntek, 8:21 | pajkos   Előzmény

1. Kezdd el lassítani a légzésedet fokozatosan, számolj belégzéstartáskor egyre többet. A levegőt is számolva engedd ki! 10 ki és belégzés lenyugtatja a légzést, hat a keringésre, megszüntetis a légszomjat, szívdobogást ( ne félj, ha kezdetkor úgy érzed megfulladsz, kicsit erőszakold meg magad)
2. Igyál egy jó nagy pohár hidegvizet.
3. Kezd el sportolni rendszeresen és friss levegőn tartózkodj, amennyit csak lehet
4. Hobbidat űzd rendszeresen
5. Csendesítsd le elméd amikor csak lehet ( reggel délben este és nehéz helyzetek előtt.után)
6. A világ pozitív oldalát hangsúlyozd elmédben
7. segíts ahol csak tudsz, mert ez az érzés növeli önbizalmad, energiával tölt fel

A félelem JEL csupán, hogy tégy valamit, nem gát, ezt tudatosítsd!!!!!

Pánikba nem halsz meg, kezelned kell fizikai lelki síkon a tüneteket. Ha a félelmed megéled és cselekvésre ösztönzőnek tartod, akkor fog elmúlani!

Jó munkát, szívós kitartást és élvezd sikeres lépéseidet!

Egy VOLT pánikos.