Karmatörlés | Önmegvalósítás.hu

Karmatörlés

Félreértés ne essék, nem a személyről szeretnék nyitni egy blogot.

Hanem maga a fogalom foglalkoztat.

Vajon lehetséges-e?
Nem esetleges menekülés ez?
Kibújó a vállalt feladatok alól?

Ha ezt a gyakorlatot ráadásul meg is lehet tenni, akkor mi értelme van a karmának?
Vagy csak a "kiválasztottak" kiváltsága?

Mit gondoltok?

Beküldte: | 2009. nov. 10. kedd - 20:57

Hozzászólások

132 hozzászólás
Karma = az, amiért itt vagyok
2009. november 10. kedd, 21:03 | aamate (útkereső)

A Matrix című filmben úgy fogalmazott az egyik program:

"A karma az, amiért itt vagyok. Nem harcolok ellene, inkább hálás vagyok."

Gondolom, akinek nincs karmája, már nincs is "miért" itt lennie.

Szerintem csak az önmegvalósított lehet karmamentes.

Igen, Máté
2009. november 10. kedd, 21:09 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

valami hasonló van kialakulóban bennem is.

Érdekelt a téma, itt is kaptam segítséget hozzá, csak hát vannak kétségeim. Még ezt (sem) látom tisztán.

Most úgy érzem, azért van, mert kidolgozni való feladat. Olyannak látom, mintha a lépcsőn akarnék tovább mászni úgy, hogy a fokokat kihagynám.

Most jelenleg értelmetlen ez nekem, de majd csak jön a világosság.... :)

2012 Van választásod, meg sok más könyvben is
2009. november 11. szerda, 4:09 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Valahol a könyv közepe táján ott található az info.
A Föld, az emberiség és minden egyes ember karmáját elengedték.
A karmikus ciklust lezárták 2000-től, azóta a ciklusváltásra való felkészülés az egyetlen feladat.
De lehet tovább élni a karmikus mintázatban is, mindenki maga dönti el.

Ehhez képest, amit írsz, az a régi energiás változat.

Új Föld születik.
Személyesen azzal készülhetünk fel rá, hogy megtisztulunk a karmikus körök minden béklyójától.
Kérd és megadatik.
Elindul a folyamat, csak csinálni kell, minden személyre szabott.
Ez az új energiás karmamentesség.

Izgis.
:)

Lehet, hogy igaz
2009. november 11. szerda, 6:47 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

.... én sajna nem tudom. Most komolyan mondom, fogalmam sincs.

Nem cáfolni akarlak, csak az az érzésem, ez nem is lesz, mármint a 2012-es , számomra misztikumnak tartot dolog. Valahogy másképp látom.

Ha így lesz, akkor tévedtem, ha nem, akkor sem jelenthetem ki, hogy én bezzeg megmondtam, na láttod!

Ezek szerint én maradok a régi rendszerben. :) ha így lesz, úgy van jól, ha nem, akkor meg úgy.

Majd meglátjuk :)

Minden esetre szerintem nem az a jó dolog, hogy várok, és várok egy valamit. Most kell élni. És itt. Most kell tenni, élni, létezni.

Én ezt érzem, ezt súgja minden porcikám, a szívem.

Buddhanita

Ha szemernyi kétséged van, irányított
2009. november 13. péntek, 0:22 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

meditációban találd meg a választ, hogy neked erre visz-e az utad?

A Földön a karmikus köröket 2000-ben lezárták. A Föld többé nem a lélekfejlődés karmikus leckéinek az iskolája. Ezt a szerepet egy másik bolygó fogja átvenni tőle. Azok, akik a karmikus leckéket választják, oda fognak átkerülni egy leszületéssel, előtte persze vissza kell adni a Földnek, ami az övé, vagyis a testet.
Mehetnénk testtel együtt is, de ahhoz el kellene érni azt a tudatossági szintet, amit a szivárvány testben távozó tibeti szerzetesek elértek. Ők vitték magukkal a testüket is.

Mi van, ha nincs karmánk?
Mi lenne? Nem a karmánk lesz a korlátunk, hanem a saját tudatosságunk szintje, és a fejlődésünket már nem fogja le a karma. Vállalnunk kell minden pillanatban minden gondolatunkért és érzésünkért, minden teremtésünkért a felelősséget itt és most. Mert a teremtéseink, tetteink, gondolataink és érzéseink által keltett hatás azonnalivá válik és visszajön hozzánk. Kiteljesedik a teremtő erőnk és a felelősségünk is.

Ahhoz, hogy ezt a totális felelősségvállalásra készek legyünk, le kell számolni a félelmeinkkel, a bűntudatunkkal, mindaz, ami a tudatalattink homályában vagy teljes sötétjében lapul, az éles megvilágításba kerül. Az a kicsiny rész ebből, amit a karmikus béklyók alatt le kellett volna tudni, atomnyi töredéke annak, amit a tudatosodás folyamán integrálni kell. Méghozzá úgy, hogy ne essen szét a tudatunk, ne bolonduljunk meg. Ez nem két perc, több év. Mindenkinek más van a batyujában.

Ariel arkangyal a közvetítésében azt mondta, hogy egy-egy embernek a tudatalattijában felhalmozott tapasztalatainak egyenkénti feldolgozása kb. 2 millió évbe kerülne. Ez nem járható út, nem érdemes, ezért az elengedést kell gyakorolni. Csak amit nem tudunk elengedni, azt kell oldani.

Nekem ez az oldásos szakasz több mint egy éve tart. Valamiért egy csomó dolgot nem sikerült elengednem. Szerinted milyen is szembesülni legádázabb, legmocskosabb, legaljasabb tetteimmel és következményeivel? Milyen is megbocsátani gyilkosaimnak, árulóimnak, gyerekem gyilkosának, aki szemem láttára gyilkolta meg a saját gyerekét? Ne gondold hát, hogy a karmatörlés menekülés. Szükséges energetikai felszabadítás, ami a magasabb rezgésű energiák befogadásához kell. Ilyesmiken is túl kell lépni. Ha ragaszkodom a traumákhoz és a hatásaikhoz, akkor megmarad a korlátom. Akkor csak a korlátig jutok el, nem tovább, pedig korláton kívül még egész univerzumok lakoznak, akikre kíváncsi vagyok.

Hogy ez nem a most? Dehogynem. A traumák hatásai most is munkálnak bennem, most is velem vannak. Nagyon is a mostban vannak, csak szépen mélyre elásva, de ott van és ott munkál. Most fényre kerülnek és minden segítséget megkapok ahhoz, hogy túl tudjak ezeken lendülni.

Persze lehet maradni a háromdimenzióban, és lehet arra törekedni, hogy ne a félelmeink, tudatalatti programjaink irányítsanak, és lehet továbbra is az ember tervez, Isten végez áldozattudatosággal élni.
De minek, ha ugyanezzel az energiával szabadon is lehet teremteni?

A Te életed, a Te döntésed.

:)

Valami van benne
2009. november 13. péntek, 10:29 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Hát tudod, nekem az még egy kicsit magas, hogy bizonyos angyalok miről mit gondolnak (ill. nem tudom, ők mit csinálnak) de valami biztos, hogy van, ami az általad erősített teória felé vezet. Azt nem tudom, hogy lehet e ilyen formán karmát törölni, de azt látom, hogy az utóbbi években rengeteg olyan terápia, módszer jött le és kezd rohamosan terjedni az arra nyitott emberek között mint pl. NLP, Hellinger. Ezek engem nagyon megfogtak és ha párhuzamot akarok vonni akkor bizony fel lehet fedezni, hogy ezek a módszerek nem mások, mint a múltunkban bekövetkezett események rendbe rakása, feltisztítása, átvállalt terhek letétele. Ezek a módszerek lehetővé teszik, hogy letedd az előtted levőket, feldolgozd a saját nyűgöd és megnyitják az utat afelé, hogy meglásd, megértsd, hogy minden tettnek következménye van és megalapozza azt, hogy elkezdj egy olyan életet, ahol ha ott vagy minden pillanatban és tudatos vagy, akkor nem teszel olyat ami a következő lépésben visszacsap. Persze az egésznek akkor van értelme, ha az egyed nem azért nem csinálja mert visszacsap, hanem azért mert az aki, az van benne, ami. Abban is igazad van, hogy a dolgok fegyorsultak, sokkal hamarabb kapok ma visszajelzést mint korábban és a környezetemben is ezt látom. Korábban azt hittem ezt annak köszönhetem, hogy fejlődök, ezért ezzel segítenek, de be kellett látnom hogy ez egy általános gyorsulás.
Megyek kinyitom az "ablakot" és várom a következő futárt.

Üdv!
Hédi

Hédi, bármi, ami boldogabbá teszi életünket
2009. november 15. vasárnap, 12:58 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

fontos eszköz és lehetőség. Most meg kell tanulnunk boldogan élni. Hát nem remek?

Minden szinten minden segítséget megkapunk. Aki a három dimenzióban él, az megkapja az NLP-t, a Hellinger-féle családállítást, a hipnózist. Aki az ezotér beolottságú, az megkapja a tükröt. Aki misztikus beállítottságú, annak ott a profi asztrológia, számmisztika, ilyen misztika-olyan misztika.

Az mindegy, hogy számodra léteznek-e angyalok vagy arkangyalok, ők mind egy-egy energiaminőséget képviselnek, magas rezgésűt. A terminológiák közötti átjárók nem világosak, sokfélék vagyunk, sok világból jöttünk ide, mindenki más terminológiát ért.

A magam részéről földön járó típus vagyok, azt gondolom, hogy a problémákat ott kell kezelni, ahol vannak. Ahol a probléma, ott a megoldás. Ha három dimenzióban a probléma, ott a megoldás is. A három dimenzióban megkaptuk a tükröt, sehova sem kell menni, semmi misztikum, mindent megláthatunk benne. Minden problémát a helyén kell kezelni, ha a családban van a probléma, azt ott kell megoldani, nem kell a csillagokban olvasni, tökéletesen elegendő, ha magunkat rendbetesszük és családtagjainkkal megbeszéljük. Sőt, ha elszaladunk a csillagolvasóhoz, attól még nem fogjuk tudni, hogy mit mondjunk családtagjainknak.

Ha a tudatalattiban a probléma, azokhoz az eszközökhöz és enerigiákhoz kell nyúlni, ahol azt tudjuk kezelni. Egy része ezeknek a háromdimenziós problémaként megnyilvánul, de nem mind.

Hát nem nagyszerű, hogy mindenki fejlődik?

:)

Hápersze
2009. november 15. vasárnap, 20:21 | Mouna (útkereső)   Előzmény

hogy azt tanuljuk. De addig nem találjuk, mig rá nem jövünk, hogy bent keressük. Ott pedig persze, hogy nem jelenik meg mind. Jól is néznénk ki ha mind egyszerre "ránktörne" Rétegesen szépen fel lehet szedni. És persze, hogy ehhez nem csak az említett módszerek a jók. Ezek csupán azért nagyon fontosak, mert áthaladnak az előítélteken. Az embereknek fenntartása van az elvonulás, "zümmögés", meditálás és minden olyan számára misztikus elem ellen ami miatt mások kirekeszthetik. De olyan esetekben mint a Work, vagy az említet két másik egy szava nem lehet senkinek. Így meg lehet nyerni olyan embereket is akik egyébként nem nyilnának meg és nem állnának neki nagytakarítani. Márpedig ha ők nem teszik, akkor rontják az átlagot, ami mégis csak a mi környezetünk szennyezettségét növelik. Szerintem mindegyik egy út és egy területet mégis csak akkor ismerek a legjobban, ha minél több ösvényén jártam már. A terület attól ugyan az, ugyan úgy mint az eredmény.
Jó, hogy földön járó vagy, én is mostanában fogalmaztam meg magamnak, hogy a legfontosabb az életben az élet. Nem azért kaptunk fizikai testet, hogy ne használjuk és olyan doldokkal töltsük az időt ami nem ebbe az irányba hat. Sajna ma az emberek többsége álvilágban él, azt sem tudja, hogy a műkörmösön kívül mi egyebet is kezdhetne a karmaival. Ma nagyon meg is lepődtem, amikor a pénzzel teljesen átitatott német foci szövettség elnöke Enke temetésén a szülőkhöz fordult és megkérte őket, hogy ne a médiákra és az álértékekre hallgassanak és ne akarjanak minden áron focikirályt csinálni csemetéjükből. "Van világ a focin túl is" és az sokkal fontosabb. Tán tényleg változik egy kicsit a világ.....

Üdv!
Hédi

Akkor ez
2009. november 13. péntek, 10:43 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Akkor ez hasonló folyamat, mint amit én a tudatalatti tartomány takarításán értek?

Mert, ha igen, akkor, értem, és nem tűnik már misztikumnak a karmatörlés. Valamint, nem tűnik a kiválasztottak útjának sem, hiszen ezen dolgozik minden önmegvalósító, vagy útkereső, aki sejti, van ODAÁT is igazság!

Ha nem, kérlek írd meg, mi a különbség szerinted?

A meditációt, ha ebben a formában éljük meg, nem mindig "hiteles" infót kaphatunk. Ehhez igen, igen magas szint kell. Sok látomásként megjelent kép, illúzió. Buddha szavaival élve, a tudatosság szabja meg, ki mit érzékelhet egy-egy dimenzióból. Többféle irányzat szerintem ennek a hatásnak köszönhető. Ugyanis, minden tudatosodási szint újabb, és újabb dimenziókat nyitnak meg, és az a tanító, aki mondjuk egy bizonyos szintig eljutott, annak a szintnek megfelelően továbbítja a tudást. Tovább lépve viszont mást tapasztalhat meg, így tágul, egyre tágul a dimenziókban az ismerete.

Aki nem éri el, ezt a "magasságot", sokszor kap egy-egy hitéhez közel álló vágyképet, álmot.

Ezért inkább a meditációt az önmagamba fordulásra, a tisztító munkára, a teremtésre, vagy egyszerűen a Figyelem megélésére, az ürességre irányítom. Attól függ, mit érzek, most minek kell jönnie.

Üdv
Buddhanita

Igen.
2009. november 15. vasárnap, 12:39 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

A tudatalatti a lélek összes tapasztalata.
Karma egy vállalt program, amibe bele voltak kódolva azok a konfliktusok, amelyek bizonyos típusú konfliktusok, traumák feloldásához és az abban megjelenő energiák kezeléséhez szükségesek.
A karmapecsét csak ezeket az energiákat engedi be az energiarendszerbe, másokat nem. Ezek korlátozott energiák, nagyon-nagyon erőteljes nehezítés. Ez a lélekfejlődés egy útja, akik ide leszülettek ezt vállalták. Akik most itt élnek a Földön, ők a ciklusváltást és a felemelkedést is bevállalták.

A karmapecsét eltávolítása megnyitja az utat a egy szélesebb spektrumú érzékeléshez és tudatosodáshoz. Új energiákhoz tudunk hozzájutni. Ez a feltétel. A karmikus körök pecsétjével senkinek nem sikerült a tudatosodás. Elkezdődik többek között a tudatalatti megvilágítása, felszínre hozása, tudatosodás, a lenyomatok és gondolatminták átrajzolása. Sok lépéses folyamat, ami midenkinek egyénre szabva megy végbe.

Ebben a világban, a saját világunkban mindennek a határa a saját tudatosságunk. A saját tudatosságunkban benne vannak a hiedelmeink, ezek is a korlátaink. Nagyon sokféle korlátunk van.
Ezek a korlátok részben szükségesek ahhoz, hogy a fizikai testet el tudjuk foglalni. Ehhez viszonylag alacsony tudatosság kell, ez a leszületésünkhöz kapcsolt egó. Ahogyan az egó fejlődik, tudatossága fejlődik, képes elérni a magasabb rezgésű és tudatosságú tudatformáit.

Első körben tud kommunikálni a lelkével. A lélek végig kommunikál hozzánk, megérzéseink tőle származnak, meditációban a vezetést átadjuk neki. Ezt is gyakorolni kell, mint minden mást. Ez folyamatosan segíti a tudatosodást, hogy a tévhiteinken elkezdünk átlátni és tudatában legyünk annak, akik valójában vagyunk. Ahogy fejlődünk, leszámolunk az előző életek traumával, az alacsony rezgésű energiáktól megszabadulunk, a rezgésszintünk tovább emelkedik és lehetővé válik a magasabb rezgésű tartományokkal felvenni a kapcsolatot. Ahogyan megtisztulunk ezektől, egy idő után elérjük azt a szintet, hogy szellemiségünk is elkezd velünk kommunikálni. A folyamat végig az irányítása alatt áll.

Egy igen szép fejlődési folyamat. Erről szól az életünk most. Az egész arról szól, hogy a nagyon alacsony rezgésű anyagi világban a saját fejlődésünk révén lehetővé tesszük, hogy a szellemiségünk közvetlenül megjelenjen. A fizikai testbe be tudjuk húzni a legmagasabb rezgésű szellemi energiákat, van, aki ezt az isteni szeretetnek éli meg. Az történik, hogy integrálni tudjuk a tudatszintjeinket, és ezek harmóniában együtt tudnak működni.

Ez most nem kiválasztottság kérdése. Erre minden ember képes, mindannyian egyenlőnek és egyenlően szabadnak születtünk. Mindenki karmáját elengedték, minden egyes emberét. A 2000 után született gyerekeknek már nincs karmapecsétje, eleve gömb alakú minden csakrájuk. De van tudatalattijuk és nekik is vannak traumáik.

A felemelkedés nem azt jelenti, hogy elmegyünk valahova magasabb rezgésű dimenziókba, azt jelenti, hogy ide hozzuk le a Földre magas rezgésű energiákat. A buddhista szerzetesek ezt tudják. Az az út és életmód viszont, amivel megőrizték az emberiség számára ezt a tudást, az az emberiség többsége számára nem vonzó, olyan világ, ami nagyon távol áll tőlünk. Annyira más, hogy úgy érezzük, iyenre mi képtelenek vagyunk. A hatvanas évektől megkezdődött a a világ beoltása ezzel a tudással. Össze kell hozni a saját világunkkal.

Az a feladat, hogy a mindennapokban éljük meg ezeket a magas rezgésű energiákat.
Hogyan? Ez jó kérdés.
Milyen alapokon? Az már tisztul. Önbecsülés, önbizalom, tisztelet, szeretet, öszinteség, sok humor.
Nem teszünk olyat, amivel ártuk magunknak és másoknak. Ez a negatívja.
A pozitívja, csak olyat teszünk, amit örömmel teszünk.
A konfliktusokat az önbecsülés és tisztelet alapján kezeljük. Ehhez be kell ismerni a megalkuvásainkat is. Lehet megalkuvó is az ember, csak legyen tudatában, hogy az volt. A megalkuvás nem bűn, van, amikor annyira vagyunk képesek. És ezt el kell fogadni, éppen akkor ott volt a határunk.
Nem kell tökéletesnek lenni, olyanok vagyunk, amilyenek. Ha valami nem tetszik, változtatunk.
Fejlődés van és minden egyes pillanat olyan, amilyen. Annál jobb nem lehet, mint amilyen most, csak tudatában kell lenni, hogy minden egyes pillanatunkat mi magunk teremtjük és a mostani hozzáállásunk generálja a következő pillanatot. Hozzá lehet állni önostorzással is, csak azzal nem megyünk sokra, azzal negatív energiákat hozunk le a Födre, a következő pillanat ezzel lesz beoltva.
Ha elfogadjuk, hogy olyan, amilyen, és tudatában vagyunk, hogy minden pillanatunkat magunk generáljuk, akkor bármikor úgy dönthetünk, hogy megváltoztatjuk a múlthoz való viszonyunkat és megválaszthatjuk a jövőnket is.

Szép új világ. Vagy rémálom? Rajtunk múlik.

:)

Buddhista szerzetes részhez
2009. november 15. vasárnap, 17:05 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

hozzáfűzném, hogy a tanok arról szólnak, hogy bármikor, bárhol, bárki beléphet a Nírvánába, nincs időponthoz kötve.

Más kérdés, hogy különböző korszakokat írnak le, mint pl.: arany- ezüst- bronz és vaskor. A lényeg, az ezek a ciklusok mindig váltakoznak, ráadásul több ezer évet foglalnak magukba, de minden korban, ugyanúgy ki tudsz belőle lépni, ha tudatosítod, Te magad vagy a Nírvána.

Egyébként minden vallás, tanítás erre épül: önfejlődés, egy magasabb szintre lépés.

Igen, ez olyan, mint a világrádió
2009. november 15. vasárnap, 18:21 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Igen. Ezt úgy szokták megfogalmazni, hogy minden itt van, itt és most. És tényleg itt van.
Hallgathatjuk a világ, az összes univerzumok összes adását. (A Föld esetében nem egészen ez volt a helyzet.) Amint a készülékünket ráhangoljuk a megfelelő frekvenciára.
A készülék a testünk, a fizikai és az energiatesteink.
Azt vállaltuk be, hogy Nirvánát ide hozzuk, az anyagba húzva valósítjuk meg.
Hajrá!

Jaj, Drágám!
2009. november 15. vasárnap, 18:59 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

A Nírvána mindenhol jelen van, mi nem idehozzuk, csak tudatosítjuk. Ráébredünk, FELÉBREDÜNK, ez a megvilágosodás. Tehát, magam vagyok a Nírvána. Olvastad az Univerzumos blogom? Volt rá időd? Kíváncsi vagyok, hogy látod te is, az ott leírtakat.

Bár ez is csak egy elmélet, tőlem :)

univerzum blog
2009. november 15. vasárnap, 19:10 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

röviden összegezve, minden egyszerre, egy időben, egy helyen/térben/dimenzióban zajlik.

Gondolj csak bele, milyen csöpp egység maga az az idő, hogy jelen. Mire elgondolod, már a múltad :)

világrádió
2009. november 15. vasárnap, 19:22 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Ja, és tényleg olyan :)

hermess képe
Szia, Pecséttörő!
2009. november 15. vasárnap, 21:15 | hermess   Előzmény

Igazán megírhatnád legalább a keresztneved, arról még senki nem ismerhet fel... :))

Meg kell mondjam Neked, hogy ez a fentebbi, hosszabb "Igen" a legszimpatikusabb írásod, amióta bosszantjuk egymást! :)))

A leglényegesebb elem azonban hiányzik az egyébként szép leírásodból, amit két helyen ugyan említettél már, de nem sokszor hangsúlyozod. Ez azért több szót érdemelne. Valami olyasmit írtál egy másik blogban, hogy amikor kéred a karmád elengedését - egy része elhullik, de a fontosabbja jelentkezik feloldásra, amivel már második éve foglalatoskodsz.

Erre írtam én, hogy akkor ez nem más mint az ügymenet felgyorsítása . És hát mindenkinél ez történik manapság, akármilyen módszer szerint próbálja a tudatalattiját kitakarítani. Pl. elkezd valaki simán hatha jógázni, megnövekedik az energiaszintje, s a trutymó elkezd szépen felúszni a mélyből, kilökődni a tudatelőttesbe, majd tudatosodik és szembe kell vele néznie, különben viszi az energiáját.

Vagy pl. jómagam elkezdtem elménckedni, jól előreszaladtam tudásban, a tapasztalatok meg jönnek karonfogva utána, na mutasd csak meg, kisfiam, hogy működik... Ha valami belülről bezavar, disszonanciát okoz, kénytelen vagy megkeresni és megszabadulni tőle, mert nem hagy békén. De jön magától is torlódva. Számtalan más példát lehetne mondani.

A karmapecséteket feltörve, hogy a terminológiádnál maradjak, ez az egész rádszabadul? Mindenki elbírja ezt? Van valami automatikus védelem is bekalkulálva? Nem túl egyszerű ez így?

Anita okosat kérdezett, amikor elkezdte feszegetni a tudatossági szinteket, mert gyakorlatilag a solar plexus szintjéig bezárólag valószínűleg senki nem fog karmatörlést kérni, hiszen azt sem tudja, hogy van neki olyan, és a reinkarnáció elméletétől hangos hárító röhögésben tör ki... Nem beszélve az önismeretről. Tehát már nem minden ember képes a folyamatra, amit leírtál.

Akik pedig előrébb tartanak, ott is gyorsabb-lassúbb lehet a tisztulás a begyűjtött szemét függvényében. A régi tanítások azt mondják, hogy mindenkinek a természetes tempójában kell érnie, nem jó rázudítani valakire a tisztítandót, mert nem biztos hogy elbírja (lásd Skorpiót).

Gyakorlatilag a torokcsakra szintjén válik valaki képessé tanúként megfigyelni a saját lelki működését, lesz képes tudatos tisztításra a saját tartalmait illetően, és még itt is problémás lehet a feldolgozás.

A karmatörlés akkor most ezeket a szembenézős szenvedéseket is eltörli, vagy lerövidíti, könnyebbé teszi az elméleted szerint?

Barátsággal,

Hermess, Te irányítod, ha elkezded
2009. november 16. hétfő, 13:02 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

A karmapecsét levétele csak az energiaáram útját teszi szabaddá. A csakrákon keresztül vesszük fel az energiákat, de nem mindegy honnan és mennyit. A többi, mármint a tudatalatti kipucolása ezzel összefüggő, de már egy másik folyamat, a megtisztulás része. Lehet azt követően is úgy tisztulni, mint korábban, és lehet felgyorsítani is a folyamatot. Kérd és megadatik, a varázsige. A folyamat két fronton is könnyített, az egyik a csakrákon felvehető energia mennyisége és minősége könnyíti a feldolgozást, a másik a támogató háttérenergia teljesen más, mint pár éve, ettől válik az egész folyamat sokkal könnyebbé. Már egy csomó minden benne van a kollektív tudattalanban, a Föld rezgésszintje is folyamatosan emelkedik. A folyamatot a felettes éned irányítja, nem külsődleges, magad csinálod. Bízol benne, nem?

Bárki képes rá, elvi akadálya nincs. A motiváció már lehet az.

A világunkban minden tudatszint kérdése, ez miért lenne kivétel? Rengeteg mozit látsz, egy csomót csak figyelsz, másokba beleéled magad. Lehet, hogy csak a torokcsakránál tartók képesek mozizni és csak tanúként nézni, de szerintem nem csak ők képesek rá, de nem tudom. Erre vonatkozóan nem kértem információt. Nem csak a bizonyos felettségi szintet elért tudatok számra elérhető, mindenki számára. A Föld rezgésszintjének emelkedésével együtt az embereké is emelkedik, ez a része nem önkéntes folyamat, megtörténik és kész. De a combosabb fejlődés mindenkin magán múlik.

Van egy bizonyos eszköz, a Nelson biorezonanciás készülék, az előző életekben is tud turkálni. Teljesen hitetlen emberek agyában is ráold a traumára, csak azt veszi észre, hogy folyton sírhatnékja van és aztán valami az életében megoldódik, amibe kis híján beleőrült vagy belehalt. Nem tudatosodik, mégis oldódik. Nagy kiborulások a fene se tudja miért. Azután egyszercsak tud beszélni róla. Ezért nem gondolom, hogy feltétele volna az, hogy valaki tanúként legyen képes nézni saját tudatalattijának tartalmát.
Az oldások zöme is ilyen.

A tapasztalatom az, hogy iszonyatos tempóban lehet megszabadulni a gátaktól és rendesen meg is lehet rekedni, nem megy minden könnyedén. Nálam nem a pecsétek feltörése után, hanem már a tisztítási folyamat során jöttek a nehezebb ügyek, úgy két hónap múlva. A magam részéről az akkor rámszabadult rettenetet prolongáltam, kértem, hogy most ne. Kicsit helyrejöttem, utána kis adagokban kaptam vissza. Ehhez három dimenziós és energetikai segítséget is kapok. Volt olyan alapkonfliktus, ami testi tüneteket produkált és 13 hónap kellett a kitisztulásához. Ez nem versenyfutás valóban, választott út.

A fő áram az elengedés. Vagy 60 meditációból álló ciklust végigcsináltam, mind elengedős volt, a konfliktusokat, traumákat, kötéseket úgy engedtem, el, hogy nem tudtam, hogy melyiknek mi a tartalma. Önelfogadásos gyakorlatokban a megtagadott aspektusaimat kellett visszaintegrálni, többezer énaspektus befogadása egy meditáció alatt nem úgy zajlik, hogy egyenként szálazzuk végig, az összeset egyszerre. Amikor ezt megtettem, akkor az energetikám beszennyeződött, tisztítás, tisztítás, tisztítás. Ezután, ami kimaradt, azzal kellett foglalkoznom külön. Hozzáteszem, ha ezeknek az egyik felét lepucolják, a másik fele meggyengül, vagyis a konfliktusban érintett másik fél is tisztul anélkül, hogy itt tudna róla. Minden letett neheztelés, negatív kötés többé nem köti a másikat sem.

A lelki béke helyreállítása és a folyamatos tisztítás közben nagyon fontos. Nekem a Plejád tanítások, főleg a gyakorlatok nagyon sokat segítettek, elém ezek jöttek, és nálam jól működnek, jól tudok bánni azokkal az energiákkal. Nekem valók. De sok helyről jöttünk és nem mindenkinek ugyanazok az energiák válnak be. A gyerekemnek a tibeti meditációs technikák fekszenek. Ez tőlem viszonylag távol áll. Megrekedés esetén innen-onnan, a legkacifántosabb ürügyek mentén jött a segítség. Ha nagy gáz van, hívom a fényt, a három dimenzióban az éber testvérem.

Semmi különös ahhoz képest, ha már beoltott vagy és egyébként is rendszeresen meditálsz, viszont irányt kap. Az energetikai felszabadulás miatt gyorsabb. Azok, akiket túl gyorsan ébresztenek öntudatukra, bediliznek. Ez szerintem nem történik meg, mivel saját felsőbb énünk őrködik felettünk a folyamatban. Nem hinném, hogy félreismerne vagy félrelátna valamit, véletlenül rossz vagy túl sok energiaközpontot aktiválna.

Elfogadással:
Karmatörlő

Háát...
2009. november 20. péntek, 7:23 | Laikus (útkereső)   Előzmény

Azt gondolom, hogy a karmatörlést igen nehéz megtenni erre csak a megvilágosultak képesek. De amíg a megvilágosodásig eljut, ugyanúgy átéli a traumákat szembenéz a problémákkal, mint mindenki csak rövidebb idő alatt. De mindenki végez karmatörlesztést valamilyen formában és százalékban azzal, hogy most él. Éli az életét. Úgy, ahogy. Ha valaki pl. jógázik felgyorsítja a törlesztést, de ezzel nem néz szembe kevesebb problémával csak hamarabb megoldja a saját önmegismerése, fejlődése következményeként. A különféle segítségek pl. Hellinger terápia is csak azok számára jelentkeznek, akik erre a saját egyéni fejlődésük alapján megértek, képesek igénybe venni. Semmit nem kell siettetni. Mindannyian fejlődünk, ha akarunk, ha nem és olyan ütemben amilyenre képesek vagyunk és amit bevállalunk. Persze ha valaki ezt így hiszi, bevállalja és tesz érte akkor a határ a " csillagos ég" mondhatjuk.
Üdv.
Gitta

Igen.
2009. november 15. vasárnap, 19:51 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Nem olvastam az univerzum blogod, de egyetértek a multidimenziós most létezéssel.
És ami még jobb, lehet benne közlekedni.

Most is az történik, hogy a tudatállapotunkat keményítjük anyagi valósággá.
Arra készülünk, hogy a Nirvánát öntsük anyagi formába.
Mi kaptuk meg az esélyt itt a Földön a sosem volt nagy mulatságra.

:)

Talán
2009. november 15. vasárnap, 21:09 | kobold   Előzmény

Lehet, én nem találtam a válaszod arra, amit kérdeztem tőled, de már régen volt, nem érdekes.

Most olvasgattam bele az eddigibe, nem a teljességre törekedve. De nagyon elcsodálkoztam az itt leírtakon. Olyan érzésem van, h semmi ismereted nincs a karma fogalmáról, de nagyon szépen leírtál sok érdekeset. Igaz is, nagyon tetszett. Csak a mese, és képzelgés területén mozog.

Kérlek ne vedd bántásnak!

Pár észrevétel: A karmát nem mi választjuk a leszületés előtt..... Szerinted mi a karma fogalma?
Karmapecsét, ez amolyan szimbólikus magyarázat, mivel nincs szó rá, de sztem nem azt a részt emeled ki ezzel, amit jelentene...
Karmát ne akarjon levenni, eltüntetni senki - bár van kivétel, mint mindenhol, de talán az nem emberi lény.!!! Pl: A Karma Urai 13-an- Amint vki leveti karmáját, amit "hozott magával" megy is a másik dimenzióba. Meghal. Azért is, mert a földi karma levétele után autómatikusan áttér az univerzális karma szintre, amit viszont földi létben, élettel, életben nem lehet teljesíteni.!!!.... Csökkenteni lehet, de azok "kicsik"....
Lehet karmaoldást végezni, ami csak a felszint érinti, de mégis a 3 hónap utána olyan, mintha kicsit meghalna az illető. Nagyon kellemetlen, és durva.....

Nem is folytatom, és bocsánat, csak felvilágosítás végett, nem bírtam ki, h ne írjam meg. Ráadásul a leszületés sem vállalással teli munkálatok odafent, hanem fordítva kellene a bilin ülni már. !!!!!!!

Ismét bocsi, ha van füled rá, akkor meghallod, segíteni szerettem volna a nagy mesevilágban, és nem ártani. Főleg a teljesség elérése nélkül, hiszen nem vagyok oly jó gépelő, mint Te...

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2009. november 15. vasárnap, 21:46 | Bochecha   Előzmény

Ne haragudj, csak felkaptam a fejem valamire az írásodban, és muszáj megkérdeznem.

Szerinted ki választja leszületés előtt a karmánkat, ha nem mi magunknak?

köszi! Bochecha

Szia Bochecha
2009. november 15. vasárnap, 22:23 | kobold   Előzmény

Sajna nem bírom ki néha, h bele ne szóljak a rengeteg mesébe. Némelyik oly bosszantó, .....ráadásul terjed is, és elhiszi mindenki. Csak kicsit kéne használni a buksit..... Ez nem neked szólt, csak szidtam magam, h megint írtam, és most meg gépelhetek....

Szóval. Direkt ezért tettem fel a kérdést gyorsan, "mi a karma fogalma?" Így már érthető is a válaszom. A karma ok-okozat, és nem választás !!! De nézzük eleinket..: Ki mint vet.... Amit adsz, azt kapsz..... A karma olyasmi, mint egy energiacsomag. A tudat, cselekedet, stb megteremti. Majd mint bumeráng, a megfelelő időben visszatér. A "pozitív oldalról: Kérd, és megadatik... "Negatív" oldal felől: A szitkozódás, mágia, csúnya szó, "szemmelverés", stb visszajön, visszaszáll.... többszörös erővel. Nem tartozhat ide az átok egy részben, csak fel kell ismerni, mert az nem karma, hanem átok. Akár a heted íziglent is fel kellene ismerni.
Aztán..... Láthatóan úgy irtam, h nincs pozití, sem negatív cselekedet. Csak cselekedet van. Majd eldől, h miként is nevezhetjük.....
Aztán..... Nem minden rossz dolog karmikus, hanem vállalt rossz megtétel, amiért nincs "bünti". Legalábbis máshonnan várva. Csak földi, mert vállalta.....
Aztán..... A karma mások általam szeretett megfogalmazása A karma az élet hajtórugója..... Nem is kell megrágni....
Aztán..... Mindenki fordítva ül a bilin. Sajna.... Ne akrjunk olyant bemesélni, és megmagyarázni, h a szeretet állapotát akarja elérni, ami a másik dimenziókban létezik. Itt a 3 D nem alkalmas rá. !! Alapból jót, és rosszat is kell csinálnunk, mert ez a lételemünk helye. Az más kérdés, h észrevesszük, vagy sem......
Aztán..... Nem hiszem el, h valaki a tudatalattiban javítgat. Ez talán az egyedüli "valami" amiről nem tudunk semmit. Csak azt tudjuk, h van, és mindig ellenkezik velünk, és a rosszra akar csábítani, és megtetetni azt. Ez az állapot nem tetszik az embernek, nem egyezik az elvével, -ami helyes is lehet-, ezért próbál hatni rá. Módja a feketete dobozra hatásnak csak az átprogramozás lehet. Lásd agykontroll, meditáció...stb. Így lehet csak. Nem tudom mit, hogyan csinálok, de átíródik, és olyannak látszom majd, mint amit szeretnék láttatni magamból.... Ez teljesen jó így értelmezve.? A túlnőtt része az álarc...

Huh, már megint dumáltam röviden, ami remélem érthető...!! Bocsi... nem minden részben tartozik a kérdésedhez, csak távolról. Ha nem érthető kérdezz, szívesen válaszolok. Ha megralálom az oldalt újra. Még nem világos a rendszere...
SziaSzia Kobold

kimaradt
2009. november 15. vasárnap, 22:38 | kobold   Előzmény

A célt, célokat nagy vonalakban kiválasztja a lélek odafent. Olxan félig megírt történet lesz. Mint egy kopasz fa, sok elégazással. A döntéseinkkel választunk irányt, égat, és borítjuk be levelekkel virágokkal a fa egy részét. Majd köv alkalommal a mások ág-utvonal is virágos lesz.....
Azért, h ne csak a jót válasszuk magunknak, a karma urai kiegészítik a dolgokat 1-1 nehéz dologgal...
Ők 13-man vannak. Nagyon félelmetes, de meleg lények. Mondjuk inkább úgy, h nem megfogalmazható...
Közben, életünkben jönnek az ese,ények, és aktiválódnak a karma-energiacsomagocskák. Átírva a jelen korra. pl. ha lelöktem vkit a lóról 200 éve, és megalt, akkor most engem a kocsival fog...... Vissza válasz? Egy részben.... Itt átformálódhat a jelen korra, hasonló lesz, csak erősebb....
A leszületéshez kell egy tisztulási folyamat. Utána a földön élő nő lelke, aki fent van. - megjegyzem, a fizikai gondolkodó nő nem, csak a lélekrésze kell, akivel éjszaka megy a diszkúrzus. A pasi egyáltalán nincs benne a dologban!!- Sajna, vagy szerencsére?

Csak dióhéjban...

SziaSzia Kobold

Valóban kimaradt egy rakás betű
2009. november 16. hétfő, 9:28 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Szerintem nincs régi és új energia, csak a tálalás módja változik, és ez így van jól.

Kedves Kobold neked jó a tasztatúrád? Nálam nem jelenik meg egy rakás betű, amitől igen csak korlátozottan élvezem a hozzászólásodat. Vagy lehet hoy szűröm?

Üdv!
Hédi

Az baj!
2009. november 16. hétfő, 10:45 | kobold   Előzmény

Köszi, h szóltál, nekem nem látszik semmi hiba, -azon kívül, amit 1-1 betűt elrontok. De most raktam fel a mailt, remélem jól állítódott be a szövegírás. Mivel a gépre írtam, a gép jól mutatja nekem a szöveget. Másnak is rosszul mutatja, akkor vmi bibi van a gépemmel. Most néztem, h a szöveg unicode van beállítva. Lehet, a közép-európai kódolás kellene? Hm Kiderül majd...

Köszönöm, h szóltál. Ez a levél is rosszul olvasható?

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2009. november 16. hétfő, 11:14 | Bochecha   Előzmény

Köszi a kimerítő választ. :)

Nálam abszolút rendben vannak az írásaid, teljesen hibátlan és olvasható.

szeretettel:Bochecha

Köszönöm
2009. november 16. hétfő, 11:23 | kobold   Előzmény

Akkor megnyugodtam. Igaz, nem szeretem végigolvasni, ellenőrizni az írásomat, mert így is lassan megy a pötyögés. Biztos sok hiba lehet benne, de bocsánat érte....

SziaSzia Kobold

Nem, itt csak egy-két betűt hagytál ki
2009. november 16. hétfő, 12:52 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Sajnálom, de nem szeretem ezt a modern, sms típusú levelezést, mert elviszi a fokuszt a mondanivalóról. Egy másik blogban hellyel közzel már csak a mássalhangzók egy részét irtad le. Igaz elég figyelemfelhívó, de ha így marad le kell mondjak arról, hogy olvassam amit írsz.

Üdv!
Hédi

Új, mert most nincs benne a Föld energia rendszerében
2009. november 16. hétfő, 13:20 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Azért beszélnek új energiákról, mert egy csomó nem volt hozzáférhető, sok még most sem hozzáférhető a Földön. Atlantisz volt az egyik kulcsfontosságú lezárás úgy húszezer éve. A ciklusváltás a hatvanas évek végén elkezdődött és az utóbbi másfél évtizedben kezdenek ismét megnyílni fontos energiacsatornák.

Persze nem kell beleférnie mindenki világába, a szabadság erre is kiterjed.
Mindenki azzal él, amivel akar.

:)

maszlag
2009. november 16. hétfő, 13:59 | Wall E (útkereső)   Előzmény

Ez nem csak személyesen neked szól Karmatörlő.

Néhány kérdést tennék fel, amit nem tudok átlátni.

Csakrák.
"nyitott tölcsérként szokták ábrázolni"
"A csakrák egyre jobban kitágulnak, addig, amíg összeolvadnak egy egyesült energiamezővé."

Te láttad már? Vagy folyamatosan egy könyvbe beragasztott képre gondolsz közben?
Láttad már nyitott szemmel a csakrádat?

Karma. Ment már oda hozzád valaki: Hé, te! Te az előző életemben fenékbe rúgtál, most megfizetsz!
Vagy. Az előző életemben olyan kedves voltál... nesze itt van ugyan az, mert az hú de jó volt.

Mit csinál a tudatosság felé törekvő, ha valami baj éri? Elmagyarázza magának: ez bizos ezért vagy azért volt...mert előző életemben ....
Maszlag. Ez teljesen úgy hangzik, mintha félelemben akarnám tartani a másik lényt. Isten mióta tart félelemben? Ez nagyon elmetrükkös.

Hitler. És, ha egy fikarcnyi tudatosság sem volt benne? Nem újra kell jönnie, hogy megtanuljon ölni és parancsokat osztogatni? Mert amit meg kell tanulni, azt meg kell nem?

Szerintem, ha az ember nem a karmájával, meg a csakráival foglalkozna, hanem arra ööszpontosítaná a figyelmét (elméjét), hogy tudatosságban éljen, sok fátyol fellebbenne, amiről beszéltek.

Ne fenyegessétek már ezekkel az embereket! (Erre legalább öten fogjátok írni: nem , mi nem...csak te látod úgy)

Őszintén. Ha full extrás az összes csakrád, tehát rendezett vagy belül - ergo kívül is, de az van a karmádban, hogy rákban halsz meg, akkor mi a nagy helyzet?

Nem a tudatosság a lényeg? Ha tudatosság van, akkor értelmét veszti a jó és a rossz is. Vagyis a karma is. A feladat is. Mert csak a tudatosság marad. A vagyok. Vég nélküli figyelem a csend felé.

Nem érdekel az olvasott válasz, meg az: ez és az azt mondta.
Ha tapasztalatból írsz, írtok szívesen leállok veled, veletek, akár harcolni is.

Pillanatnyilag kezeljetek földhöz ragadtként. Alulolvasottként.

Üdv! Egy illúziókerülő.