Amorah Quan Yin - A Plejádok fényküldöttei (avagy 2012 világvége)
Üdvözlet mindenkinek, bocsánat a címért, tudom már a csapból is ez folyik, de szükséges volt!!
Hozzá jutottam egy könyvhöz, és úgy éreztem mindenképp tovább kell adjam az olvasottakat, ezért gondoltam ide is felteszem.
A könyv írója Amorah Qan Yin tisztánlátó, vagyis teljes körű érzékeléssel rendelkezik,s ebben a könyvben A Plejádok Fényküldöttei általa üzennek nekünk. Amorah-t ugyanis megkérték egy könyv írására, amiben elmondják részletesen és pontosan, hogy mi fog történni hamarosan a Földdel, továbbá kezünkbe adtak egy technikát amivel megtisztíthatjuk Ka-csatornáinkat a karmikusan hozott szennyeződéstől és blokkolt energiáktól.
Elmondásuk szerint ugyanis amennyiben a Ka áramlása nem tökéletes, a testünk nem lesz képes kiállni azt a rezgésszintváltást (2012év végén-2013 év elején), amely a fotonövezet folyamatosan erősödő sugárzásával együtt jár. Idézek a Ra (a Plejádok Fényküldötteinek sorába tartozó Plejádok Arkangyali Testvériségének szószólója) szavaiból néhány sort:
„Emberek, ti és a bolygótok -szellemi fejlődéseteket illetően- kivételes és csodálatos átalakulásnak néztek elébe. Olyan kvantumugrásra készültök, amilyenre nem volt még példa a történelmetek folyamán.
A 2012-es év végén és a 2013-as év elején bekövetkező szintváltást megelőzően a Föld testi-szellemi tisztuláson fog átmenni - az ezzel járó változásokat összefoglaló néven „bolygószintű" módosulásoknak" nevezhetjük. Ezek a változások már elkezdődtek, jelenleg is folyamatban vannak.
Szoláris gyűrűtök szellemi felébredését és az evolúciós robbanást elősegítendő, Napotokra és Földetekre szent kódokat továbbítanak majd a Galaktikus Középponton, a Szíriuszon, az Alycyone-on és a Mayán keresztül.
Ezek a fotonkilövellések és kódolások olyan magas rezgésszinten zajlanak majd, hogy azok elviselésére külön fel kell készíteni, rá kell hangolni emberi idegrendszereteket, érzelmi és elektromos testeiteket.
(és itt jön az izgalmas rész)
A Föld lehet az első bolygó, amely eleddig soha nem látott méretű kvantumugrást tehet a szellemi fejlődés terén. Ahhoz, hogy ekkora előrelépésnek egyáltalán meglegyen az esélye, mostantól 2013-ig legalább 144.000 embernek el kell érnie a megvilágosodást, és meg kell valósítania a Krisztus-tudatot. (nem rossz...) Ha a felébredettek száma eléri a kritikus tömeget, azzal tulajdonképpen Krisztus tömeges szintű második eljövetele valósul meg.
Bekövetkezik a „századik majom" effektus: egy, a megvilágosodás rezgésszintjének megfelelő energiahullám fog végigsöpörni az egész bolygón és annak lakosságán, amely megsemmisíti az összes alacsonyabb szintű asztrális gondolatformát és birodalmat, és széjjeltépi azt a fátylat, amely jelenleg elválasztja az embereket saját isteni lényegük és az igazság belső megtapasztalásától. A Föld minden népe megérzi majd, ahogy a megvilágosodás hulláma minden létezőn keresztülrezeg, és abban a pillanatban bekövetkezik a bolygószintű megvilágosodás...
Ha sikerülne elérni a 144.000 fős kritikus tömeget, ezeknek az énjüket átkrisztusított lényeknek akkora hatásuk lenne a népesség maradékára, hogy egyenként további 144.000embert tudnának magukkal rántani a tudatosság magasabb fokaira. Más szóval, 144.000 megvilágosodott, Krisztus-tudatú egyén 20.736.000.000 ember számára tenné lehetővé a szellemi kvantumugrást. A sötét fátyol vagy más néven „térháló", amely jelenleg körbeveszi a Föld külső légkörét, szertefoszlana, így a Napról áradó teljes galaktikus kódskála elérné és áthatná a Földet. Ennek következtében egyetlen negatív töltésű asztrálsík sem maradna fenn, és minden ember megtapasztalná a „fehér fény", vagyis a saktiput élményét.
Ezután valamennyien egy új, a hátrahagyottnál sokkal szebb és tisztább Földön találnák magukat - ez is a Föld lenne, csakhogy a negyedik dimenzióban. Mindazok, akik már korábbi életeik során emelkedtek fel ide, ezúttal szintén továbblépnek, egyenesen az ötödik dimenzióba vagy akár még feljebb. A negyedik dimenzió lakói számára már jó előre kiképző iskolák alakulnak majd, hogy azokban elsajátítsák teremtésük múltbeli történetét, megismerhessék lelkük eredetét és céljait,illetve az adott szellemi síkra mint fejlődési állomásra vonatkozó valamennyi tanítást.
Ezeréves kegyelmi időszak köszönt a Földre, általános lesz a béke és a szellemi fejlődésre fordított figyelem. ... Az ezer év lejártával a Föld hivatalosan is előlép, hogy betöltse galaktikus szerepét mint a Fény Városainak otthont adó bolygó, és mint misztériumiskola más, háromdimenziós planéták lakói számára.
Annak érdekében, hogy Krisztusi Jelenlétetek beleáramolhasson az anyagi világba, hogy lehorgonyozhasson fizikai testetekben, feltétlenül meg kell tisztítanotok Ka-csatornáitokat és a Ka-mintázatot minden karmikusan hozott szennyeződéstől és blokkolt energiától."(a könyv további fejezetei ezt tanítják)
Miért pont 2012?
„Ahogyan a ti naprendszeretek a Galaktikus Középpont körül kering, úgy maga a Galaxis egymásba kapcsolódó körök mentén halad az űrben; tulajdonképpen egy nagy, kozmikus spirálpályát ír le. A Nagy központi Nap körül egy teljes kör megtétele több milliárd évet vesz igénybe, ezután a galaxis átlósan elmozdul, és bekapcsolódik a kozmikus spirál következő gyűrűjébe. Amikor ez a rézsútos átkapcsolódás megtörténik egyik gyűrűből a másikba, a galaxis minden bolygója és naprendszere, valamint azok lakói egy új fejlődési ciklusba lépnek. ...
A földi emberiség életében ezúttal nemcsak egy 26.000 éves Föld-Nap-Plejádok ciklus ér véget, hanem a Galaktikus Központ körüli keringés 230 millió éves periódusa is lezárul, továbbá a Nagy Központi Nap körüli végtelen hosszúságú körpálya két végpontja is most záródik. A három ciklus szinkronban van egymással, és a spirális körtáncban hamarosan egy hármas eltolódás fog bekövetkezni, ami kifejezetten kritikus átmeneti időszakot eredményez. Az eddigi 'tánc' véget ér, és új veszi kezdetét."
Mi lesz azokkal akik nem lényegülnek át?
„Ti akik ebben a pillanatban a Földön éltek választás előtt álltok: eldönthetitek, hogy emberi lényekként készek vagytok-e spirituális felelősségvállalásra, és így a Földön maradtok-e a 2013-as változásokat követő időkben is, vagy sem. Mindazok akik nem kívánnak a Földön maradni, a galaxis egy másik részében található bolygóra vitetnek majd, ahol folytatódni fognak karmikus leckéik és az a háromdimenziós evolúciós folyamat, amelynek most is részesei. ...
Egyesek azért választják a természeti „katasztrófák" általi halált, mert magasabb tudatuk felismeri, hogy emberi megtestesülésük már túlságosan mélyre süllyedt a látszatok világába, és képtelen egyéb módon kitörni onnan.
Mások azért hagyják el ily módon a földi árnyékvilágot, hogy a Fény honába segítsék a halálon velük együtt átmenőket, és követendő példával járjanak elöl a felemelkedés terén. Megint mások azért választják a halálnak ezt a módját, mert készen állnak a Föld elhagyására, hogy ezután egy másik bolygón folytassák evolúciós pályafutásukat.
És megint mások egyszerűen azért halnak meg ilyenkor, mert fizikai szervezetük - akár genetikai elváltozások, akár sejtszintű mutációk miatt - a fennmaradó időben már nem alkalmas arra, hogy átlépéshez szükséges változásokat meg tudja valósítani a Földön.
Mindazok, akik elhagyják a fizikai síkot, maguk döntenek erről. Mindazok pedig, akik a Földön maradnak felelősek azért, hogy támogassák egymást a fizikai túlélésben és a szellemi fejlődésben."
itt egy link a könyvről: http://www.libri.hu/konyv/a-plejadok-fenykuldottei.html
...hát ennyi.
További szép napot mindenkinek!
- hajni840203 blogja
- A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Hozzászólások
138 hozzászólásszia, nincs mit :)
Tolle könyvét pedig letöltheted akár innen is:
http://www.kincseslada.hu/kozmikusember/content.php?article.323
további szép napot! :)
Szerintem ne töltsd le, mert az lopás!
Inkább vedd meg! Ha kiadod érte azt a pár ezer forintot, azzal kifejezed, hogy megbecsülöd a munkáját, értékeled Őt és köszönöd a segítségét.
Nagyon egyszerű az interneten vásárolni: Beírod a keresőbe a könyv címét meg azt, hogy "könyvesbolt" és több találatot is kapsz:
Ezen elgondolkodtam, mert akkor ezek szerint már "loptam" egy rakás dolgot...mármint netről. Erre még nem gondoltam így. Köszi!
Tényleg nem volt evidens?
Habár sokaknak a bliccelés sem számít lopásnak!
Tudom, ez a vesszőparipám, nem vagyok helyemen, nem fogadom el a lopást.
Először is nagyon támogatnám, hogy irj egy ilyen könyvet, szétröhögtem magam rajta. Nagyon jó pillanatban jöt :):)
A letöltésekkel én úgy vagyok, hogy az számit lopásnak, amit tilt a tulaja. Vannak olyan előadó művészek pl. akiknek ez ellen semmi kifogásuk.
Nem ismerem Tolle hozzáállását ehhez a kérdéshez. Egyébként teljesen egyetértek veled, amit csak vásárlással lehet megszerezni az meg kell venni. A kölcsönkérésen még nem gondolkoztam, lehet, hogy akkor is lopok, vagy vétek, ha kölcsönadom? Végül is nem tudom pontosan hány felhasználós licencet kap az ember egy papir-verzióra.
Jómagam egyébként támogatnám a jutányos letöltést, mert kiméli a környezetet.
És hogy miért félig lopás:
Annak amit kifizetsz a könyvért annak a töredékét kapja meg az aki irta, ill. fordította. A legtöbbet a kiadó keresi rajta, méghozzá aránytalanul sokat. Különösen kis országunkban, hiszen más nyelven nem értünk, tehát csak tőle veheted meg. Na ennél a pontnál egy kicsit együttérzek a letöltőkkel.
Üdv!
Hédi
A könyvírás biztosan nem fog menni, mert ennek a pár sornak a megfogalmazásához is majd egy órára volt szükségem, annyira nem állt rá az agyam!
Keresgélnem kellett a misztikus idegenszavakat, ki kellett találnom egy zagyva alaptörténetet, - nagyon megszenvedtem!
Ha választhatok, akkor még mindig inkább szegényen halnék meg, mint hazugul!
Ja, ezt is felvehetnénk az emberiséget sújtó katasztrófák közé:
"Inkább hazugon haljak meg, mint szegényen! "
Nagy kár! Azaz egész ahogy összeraktad, nagyon ott van!
Nem tudom, te hogy vagy vele, nekem az ilyen egy óra "agyalás" az amikor figyelem, hogy mit "dob ki" Melyik témára milyen kifejezést, viccet, szójátékot. Engem nagyon szórakoztat, mert elűzi az egyéb agyalást, belső videonézést, stb. Szóval, kín, egytértek, de a vége finom!
Ja, és engem nem zavarnak az inyenc témák! Az élet része, nehogy elhagyd!
Üdv!
Hédi
A lopás témát vigyük át ide: Mi számít lopásnak?
A spiritualitás divat lett? Megélhetési forma?Egy új szakma?
Miért van az, hogy a természetgyógyászok, látók, mesterek, stb.. tudásukat anyagi javakért árulják?(Persze vannak kivételek, de a kivétel erősiti a szabályt)
Nem szabadon kellene áramlania a tudásnak? Szerintem az aki megteheti megvásárolja a könyveket, lemezeket, hanyagokat. De mi van azokkal akik még nem a "teremtés mesterei"? épp csak most kezdenek ismerkedni a formán túli világgal, és nincs speciel több ezer Ftjuk ilyenekre? Ők nem érdemesek a tudásra? (megteremtik tudat alatt maguknak a lehetőséget, hogy mégha ingyen is, de hozzájuthatnak..)
Szerintem a nagy tanítók annak örülnek, ha látják, hogy az emberekben megmozdul valami, és akarnak többet tudni, megismerni magukat. És ha a kollektív tudatosságra ébredés megtörténik, vagy szép lasssan kialakul a felébredés, akkor teljesen mindegy hogy fizettek e az emberek az adoot szolgálatért vagy sem. Mert a szeretet sokkal fontosabb.
(igaz, abban a világban élünk hogy fizetni kell (megfizetni:)) ... de van aki megvásárolja, van aki letölti, igy eegyensúlyban lesz, nem??)
Érdemes megkérdezni az alábbi antikváriumban, gyakran van. szia
Aranycsillag Antikvárium és Könyvesbolt
1114 Budapest Bartók Béla út 21.
tel.: 209 4737
mobiltelefon: 20 340 4868
fax.: 279 1904
www.aranycsillag.hu
Ez a könyv egyike azoknak, amelyek a ciklusváltás folyamatát igyekeztek elmagyarázni és a gyakorlatokkal felkészíteni a testünket a váltásra. A ciklusváltás forgatókönyve, mint minden más az Univerzumban nem statikus, állandóan változik.
Az Univerzumban meglehetősen sokféle energia létezik, másra használhatók, más jellegűek, más a prána/chi, más a deeksha, és megint más a KA energia. A chi vagy az univerzális prána áramlását talán Sanyi is érzékeli, ha meditál.
A könyv nagy előnye, hogy kevés a duma és sok gyakorlat található benne. Ha másért nem, a gyakolatokat megéri kipróbálni. Aki figyel, észrevezheti a saját energiáiban a változásokat, ha lelkiismeretesen, a leírásoknak megfelelően végigcsinálja a gyakorlatokat.
Nem véletlenül a legelső gyakorlat a földelés. Nem véletlen, hogy az angyalkártyákban benne van a földelés. A ciklusváltás egyik lehetősége, hogy eloldozzuk magunkat a karmánktól, ennek legelső lépése, hogy leföldelünk. Földelni kell, Földanyához. Javaslom ennek a kipróbálását.
Ha másért nem, brahiból, hogy tényleg lehetséges-e? Földanya energiája különleges élmény.
Nem mindenki földelhet le helyből, vannak, akik visszapattannak, azoknak speciális tisztításon kell keresztülesnie ehhez. Nekem is ez kellett, de két hónap alatt rátaláltam arra, aki ezt megtehette.
Egyébként már nem él az a forgatókönyv a ciklusváltásról, amit ott leírnak. Viszonylag régi a könyv.
Tavaly év vége felé már elérte az emberiség a kritikus tömeget és képes a dimenzióváltásra. Minden egyes ember az összes segítséghez hozzáférhet, kérd és megadatik, és természetesen el kell fogadni, elvileg minden egó képes rá, aki felkészül.
A ciklusváltás bármikor elkezdődhet, kb. 2015-ig megtörténik.
Van jónéhány dolog a könyvben, amit leírnak, de nem evidens, hogy mit jelent. Többek között Sanyi sem tudja, hogy a Föld forgástengelyének dőlésszöge nem csak az évszakokért felel, hanem az Univerzum bizonyos energiaáramlásába is kapcsolja a Földet. Olyan energiák áramlásába, amiről a NASA nem ír tanulmányokat és a HUBBLE sem vizsgálódik azokban a frekvenciatartományokban. Merthogy a csillagászok csak azokat a frekvenciatartományokat tudják vizsgálni és érzékelni, amihez műszerük van, de ezek attól még léteznek, hogy nincs műszere a NASA-nak hozzá.
Illetve van hozzá "műszerünk", csak nem külsődleges és teljesen felesleges akárhova fellőni rakétával.
A ciklusváltás során a dőlésszög megszűnik és egy másik energiaáramlásba fogja kapcsolni a Földet. A Föld dőlésszögének megszűnését egy amerikai tudóscsapat modellezte, akik a pólusváltással és a földmágnesesség vizsgálatával foglalkoztak. Elképesztően egyszerű és döbbenetes, minden -- itt és most -- itt van a Földön hozzá.
A ciklusváltás maja forgatókönyvéről és a Föld forgástengelyének kiegyenesedéséről is beszélt Drunvalo Melchizedek július végi tóksójában az ezo tv-n. Most ez a legújabb forgatókönyv a ciklusváltásra.
Nyugi van és lazaság, ez Drunvalo tanácsa.
Ja, találjunk vissza önmgunkhoz, csak ennyi a felkészülés. Légy tudatában ki vagy valójában.
Praktikus tanács: a szerelmi, kapcsolati problémák jól gyógyulnak abban a kristálykamrában, aminek a leírása és használati módja a könyvben benne van. A tantrások próbálják ki szintén. Elképesztő érzés, micsoda energiák! Hu... Szingliknek különösen ajánlom.
Nekem (gyenge ezo-spiri agyúnak) tök mindegy mi lesz 2012-ben. Az a lényeg, hogy ne fájjon, sőt ha lehet inkább kellemesen szeretném érezni magam. És ami a legfontosabb együtt akarok lenni azokkal, akiket szeretek.
Pár hete meghallgattam Szabó Judit előadását (itt rakta fel valaki) erről, hogy mi, hogy lesz (szerinte). Kicsit beparáztam, mert nem tudtam eldönteni, hogy én most "rendes" ember vagyok-e , aki "megérdemli", hogy magasabb szintekre jusson? Vagy "goni" anyagias, akinek lesz majd nemulass?
Én igyekszem becsületben, tisztességben, szeretetben élni, nem bántani másokat, sőt igyekszem segíteni (a munkám is olyan, és szeretem). Csak hát nem tudok meditálni, csakrákat bizergálni, megvilágosodni....
A másik amitől megijedtem, hogy mi lesz a gyerekekkel, akik talán még fel sem fogják (mint én), hogy mi van? Hiszen ők is "ártatlanok"?
Ma megint hallottam, hogy ólomkamrában és sötétben kell majd átvészelni 30 órát, meg olyan hideg lesz, mint az Űrben....
Szóval, pár nap gyötrődés után úgy döntöttem, szabad(?) akaratomból, hogy teszek az egészre. Én ott akarok lenni, ahol a gyerekeim, és JÓL akarom érezni magam.
2012. december 21-én otthon maradunk, gyertyát gyújtunk, felteszünk valami kellemes zenét és karácsonyi süteményeket fogunk sütögetni, együtt.
Van jobb ötletetek?
Ági
Nagyon igazad van.Nem kell hogy érdekeljen minket,hogy mi lessz.Mi most az ITTés MOST-ban élünk.
Most rettegjek,hogy UR ISTEN-mit hoz a jövő.......és ezzel a rettegésel elrontom az életem,életem végéig rettegésben éjek.
Szerintem ISTEN vagy amiben hiszel.......pont ezt nem akarja.
Ezt a félelmet az egó okozza.
Jó forgatókönyv. Akár hétköznapra is.
Csak attól ne ijedj meg, hogy minden koromsötét lesz 30 óráig. Teljesen. Olyan lesz, mintha megvakulnál. Nos, ha akkor elkezdesz félni, az gáz lehet.
A 30 órás tök sötétben is tudnod kell, hogy minden rendben van, a legnagyobb rendben, csak a ciklusváltás zajlik, és ha véget ér, újból látsz, újból itt lesz a fény. Átölelheted gyermeked és családodat, vicceket mesélhetsz, végigmeditálhatod, akármi. Csak maradj nyugodt és legyél tudatában, hogy minden a legnagyobb rendben van. A maják vagy százezer éve, minden kb. ötezredik évben végigcsinálták a pólusváltást.
Csak ne félj, mert a legtöbb ember a félelemtől pusztul el. Ahogy a szakadékba zuhanók sem a köveken halnak meg, hanem zuhanás közben, a halál biztos tudata miatt halnak meg. Ahogy azok is meghaltak, akiket forró fürdőbe tettek és elhitették velük, hogy felvágták az ereiket és elvéreznek, pedig semmi bajuk nem volt, csak piros festékezték a vizet a kísérletezők.
Nem érdem kérdése, hogy átjutsz-e, hanem tudatosságé. Annak a tudatáé, hogy minden a legnagyobb rendben van. Tudod ki vagy, tudod mi történik és tudod, hogy a sötétség elmúlik és a világ ugyan teljesen megváltozva, de megint rendben lesz. Drunvalo azt mondta, hogy csak arra kell ügyelni, hogy a fizikai változásra készüljün fel, vagyis lehet, hogy mérsékelt égövből hideg sarokra vagy trópusokra, esetleg sivatagba kerülünk.
Szép napokat és ne csak Karácsonykor, hanem hétköznap is érezd jól magad!
Üdv:
Karmatörlő
Ugyan már Karmatörlő !
Hagyd azt a Karácsonyt, mert ellentmodásba kerülsz
önmagaddal.
Egyszerűem érezd jól magad !
szeretettel :ÚÁ
"Ez a könyv egyike azoknak, amelyek a ciklusváltás folyamatát igyekeztek elmagyarázni és a gyakorlatokkal felkészíteni a testünket a váltásra."
Mi? Hogy ezek az Új Föld-ben vannak benne?? Akkor lehet hogy bele is kéne olvasnom? :)
Amúgy érdekeseket írsz, de honnan ez a sok infó Karmatörlő? (* http://hu.wikipedia.org/wiki/A_South_Park_mell%C3%A9kszerepl%C5%91i#T.C3... :))
Más téma:
A kirohanásokról, ovis viselkedésekről. Szerintem nagy szükség van rá, mert hol máshol ha nem itt engedjük ki a gőzt, ahol utána láthatjuk is a saját viselkedésünk lenyomatát, felfedezhetjük általa egós vakfoltjainkat, esetleg reagálnak is rá - környezetünkben élőknél esetleg tudatosabb - emberek és ebből lehet igazán tanulni.
ebben a blogban Amorah Qan Yin könyvéről van szó, Karmatörlő arról beszél. az Új Földet csak egy hozzászólásban említettük meg ;-)
Jaguár, könyvekből. pl. Tolle könyve nem jutott el hozzám, az Új Föld, lassan őt is el kell olvasnom. Már egy másik bejegyzésben is kérdezte Skorpio, hogy honnan vannak az infok. Könyvekből. Most költöztem ezért, de még nem most lesz, amikor a többezer kötet közül megtalálom az ezotér könyveket. Régen olvastam ezeket, nem emlékszem pontosan a szerzőkre és a címekre sem. Kábé:
Az egyiknek az a címe: A fénytest kialakulása
A Plejádok fényküldöttei szintén alapirodalom
2012 Van választásod
Kryon könyvek (minimum az utolsó, a) XI. kötet: Fellebben a fátyol
Nekem alapirodalom Drunvalo Melchizedek: Az élet virága I-II.
Olvastam mást is Drunvalotól, ő fontos nekem valamiért. + az Ezo tv-s élő adását megvettem. Az pont a ciklusváltásról szól.
az espavo.hu-t rendszeresen olvasom, a meditációk és aktiválások egy részét megcsináltam
A titok szintén alapirodalom számomra, nekem elég volt arra, hogy a vonzás törvényének működését pontosan megértsem és alkalmazzam. A titok nyomán rájöttem, hogy hogyan olvashatok a földi tükörben és hogyan fordíthatok majdnem minden helyzetet az előnyömre. Megtanultam detektálni, hogy mikor ámítom magam, onnan már nem olyan nehéz továbblépni.
Egyébként semmi különös, ébredek, és őszinte vagyok, amennyire tudok. Két lábbal állok, itt és most a Földön és itt és most érzem jól magam. Ha akarok elrugaszkodom és repülök egyet a Mindenséggel, pátosz nélül és boldogan, és tudom, hogy itt a helyem és jó helyen vagyok.
Izgis időket élünk.
Hát elég sajátosan fejezi ki magát: "A Plejádok fényküldöttei"... hm
Minden esetre én azt mondom, hogy ebben a Végtelen a Végtelenediken szintű univerzumban minden lehetséges. Még ez is. Lehet, hogy szavakban kicsit fura :) de mennyivel furább mint az, hogy minden pusztán a tudatunk teremtménye? Pedig így van :)
A Plejádok egy szóval sem mondták, hogy világvége lesz. Ciklusváltás lesz.
A maják egy szóval sem mondták, hogy világvége lesz. A maják azt mondták, hogy az idő ér véget.
Ez csak azt jelenti, hogy átérünk az időtlenségbe, a lineáris idődimenzió nélküli multidimenziós világba. Az örök mostba, a vallásos könyvek örökkévalót szoktak írni. Erről meg a lineáris időben általában az a képzet támad, hogy valami iszonyúan régi és ősibe, ami nagyon-nagyon régóta van és abba.
Tévedés, a mostba. Az örök mostba. Csak a most létezik, így mindennek tökéletesen tudatában leszünk.
Abba a tudatállapotban leszünk, mint amikor meghalunk, akkor a leszületéskor elválasztott tudatrétegeink egyesülnek. Természetesen az a cél, hogy még itt az életünkben képessé váljuk a tudatrétegeink integrálására. De ha máskor nem, halálunkkor megtörténik.
Az nem evidens, hogy minden pusztán tudatunk teremtménye.
Mégis kinek a tudata?
A te saját valóságodat magad teremted meg. Ami körülvesz, ami benned van, az a saját teremtményed.
Ami a Földön emberalkotta, az mind az emberiség tudatának, vagy az emberiség tudatába oltott ismeretnek a terméke, gyakran azt is meg lehet mondani, hogy kié. Mint Bell és a telefon. Ha az emberiség egyként elveszíti emlékezetét, amikor a Föld elveszíti mágnesességét, akkor minden, ami annak a terméke, eltűnik a Földről. Így minden a tudatunk terméke is. Telefonostól, műanyagostól, kemikáliástól, panelházastól, országházastól.
Az emberi elmét ugyanis a mágnesesség tartja egyben. Erre úgy jöttek rá, hogy a hosszú ideig űrben lévő űrhajósok megzakkantak. Ott már nagyon gyenge a mágneses mező és anélkül szétesnek az emlékeink. A visszatérő űrhajósok azt sem tudták kicsodák. Mostmár saját mágneses mezejük van az űrhajósoknak. Pontosan tudják a NASA-nál az emlékezet és a mágnesesség kapcsolatát.
Hogyan maradhatnak meg úgy a dolgok, ha az alkotója már meghalt? Úgy, hogy a kollektív emlékezet tárolja. Ha a Föld mágnesessége megszűnik, a kollektív emberi tudat is kiürül. Ennek megelőzésére természetesen van mód. Már nagyon sokan képesek arra, hogy a tudatukat és tudatukon keresztül az emberiség tudatát is átmentsék.
A maják a kollektív emlékezetüket materializálják is, ezer évente eltárolják egy kristálykoponyába.
A 2000. évi "világvége" például "megvolt", csak nem úgy, ahogy az emberek képzelték. Akkor törölték el az emberiség és minden egyes ember karmáját. Ez fizikai szinten többek között úgy jelentkezett, hogy 1999 decemberében a csillagvárosunk, a Tejút közepén lévő fekete lyukból sosem látott energiakitörést észleltek. Új energia vált dominánssá, új világ kezdete volt.
Az új enerigák nagyon sok változást segítettek elő. Most, egyre-másra tapasztalom, hogy az emberek az ezotéria felé fordulnak. A fiam osztályában, egy teljesen átlagos iskola, teljesen átlagos első osztályában tavaly spotnán "meditációkat"tartottak. 6-7 gyerek egyszerre csak felült a padjára, szabályos kéz- és lábtartás, és OM-ol. A többiek meg vagy nézik vagy másolják. Egyiküket sem tanították a szülők meditálni. Hihetetlen. Ők már mind karmátlanok. Elképesztő sebességgel fejlődnek, 4-5 évvel megelőzik az előző generációt, annyival önállóbbak, érettebbek. A tanítójuk azt mondta, hogy majdnem kétszer akkora az osztálya, mint az előző és legalább kétszer-háromszor annyit haladnak az órán, mint az előző eresztéssel, pedig csak négy év a korkülönbség.
A változás nem mindig ott és úgy jelentkezik, ahol a bulvárlapok vagy bulvárhírek várják.
A most folyamatosan változik és az ezotéreknek folyamatosan kell fejlődnie.
Jólesett ilyen formában olvasni erről a témáról, ezt így jobban be tudom fogadni.
Érdekes amit írsz a gyerkőcökről. Nekem csupa fiatal kollégám van, akiknek most cseperednek a gyerekeik. Az egyik (7 évesen) mindenféle előzmény nélkül közölte, hogy neki nem tesz jót a húsevés,ő régebben (!) sem evett húst, és mától fogva nem kéri. Néha a mamája megpróbálja belecsempészni az ételébe. Szó nélkül szépen kiturkálja a tányér szélére és ott hagyja. A másik kollégám 4 éves fia hihetetlen dolgokat mesél, amire soha senki nem tanította. A szülők abszolút materiális és racionális szemléletűek!
És ami egy bennük, hogy mintha tudnák- nem tanulták! - dolgok "okát". A harmadik elvált, a lányuk pontosan "látja" mi történik. Még mielőtt az apja elmagyarázná neki, hogy megértse mi történik körülötte, a kislány hihetetlen "éleslátással" a papa elé rohan és elmondja mi miért van. És ami a durva, hogy teljesen átlátja a szülei játékát és hihetetlen érzékkel teljesen kivül tartja. Mindezt 7 - 8 évesen Nem tudom, hogy ennek az e az oka amit leírtál, de nagyon érdekes látni. Nagyon kiváncsi vagyok hogy folytatják...
Üdv!
Hédi
A gyerekek új generációja gyorsan a szülők fejére nő. Sokkal öntudatosabbak és önállóbbak, mint az előző generáció. Ez van. Ők lettek a tanítóink. Nekem is a gyerekem az egyik tanítóm. Persze attól még a gyerekem és segítenem kell eligazodni a világban.
Üdv:
Karmatörlő
Ismerek olyan gyereket, aki közös előző életeikről mesélt az anyjának meg a nagynénjének. Halálról is... Egy másik meg magzatbeli élményekről.
Váláskor is pontosan tudják mi történik, hol van a Szeretetközösség. De úgy általában érzik, hogy ki hogy közelít hozzájuk. Aztán ahogy telnek az évek, megtanulnak "normálisnak" lenni... beilleszkednek.
Nekem mondjuk lennének fenntartásaim ezzel kapcsolatban. A világ szerintem nem így működik, legalábbis nem ennyire felszínesen, hogy hirtelen átfordul minden azt kész. Nem azt mondom, hogy nem lehet, hanem inkább azt, hogy nem ilyen gyorsan. Az egyénnél lehet, de egyetemesen nem biztos, hogy mindenki fel van erre készülve.
Még ha lesz is megvilágosodás, akkor azt is mindenki egyénileg fogja értelmezni, és nem biztos, hogy kívülről ebből bármit is észreveszünk. Viszont spontán módon, évek alatt javulhat hatására a világ. Nem hiszem, hogy olyan lesz, hogy valaki kibírja valaki meg nem. Isten nem kivételezik senkivel sem, és nem kényszerít semmit sem. Nem mondja azt, hogy most lesz és kész, akinek nem teszik az meg elmehet...
Ha valami fog történni akkor arra a tudomány, a racionalitás, a logika, a művészet és a spiritizmus ugyanúgy tudni fogja a választ mint a vallás. Ebben nem lesz kivétel. Mindenki megtalálja majd benne a saját nézőpontját. De, hogy ez 2012-ben?
Nincs ennek konkrét időpontja. Akkor lesz ha majd itt az ideje, ha mindenki magától tudni fogja majd, és fel lesz készülve.
Az átfordulás viszonylag gyors. A ciklus nagysága valamivel több mint 22 ezer év, ez négy kisebb kb. 5100 éves ciklusra tagozódik. A ciklusváltás utolsó fázisa a hatvanas évek elején kezdődött és 2000-ben ért véget. A változások igazodnak az emberiség fejlődési üteméhez. Folyamatosan gyorsul az üteme.
Nekem a repülés a kedvencem, a példa is ez. Mit tudtunk 100 éve, 80 éve, 60 éve, 40 éve, 20 éve, 10 éve, 5 éve és most a repülésről? Milyen szerepet játszott akkor és milyen szerepet játszik most? Wright fivérek és a Discovery? Hm?
A személyes fejlődésed is úgy zajlik, hogy annyi változás következik be az életedben, amennyit képes vagy elfogadni. Van, amiben el tudod fogadni az egyik pillanatról a másikra a változást, de az ritka, van, amiben a lassú változást is nehéz.
És igen, hihetetlen méretű most a fejlődés az emberiségben. Az emberiség a huszadik század első felében annyi fejlődést ért el, mint az előző kétezer évben összesen, ez a fejlődési idő azóta háromszor feleződött. Ma már az emberiség öt-tíz év alatt annyi új tudást halmoz fel, mint korábban összesen. Elképesztő ütemben fejlődünk. Ez nem csak a technológián követhető.
Nem szükséges minden egyes ember megvilágosodása ahhoz, hogy a ciklusváltás sikeres legyen. Ahogy a magasugró átugorja a magasságot. Nem kell egyszerre minden testrészének elérnie a léc magasságát, akkor is átsuhan felette, de ismerni kell hozzá a technikát és kell a megfelelő erőnlét. Vagy az egészség. Nem kell minden egyes sejtednek tökéletesen működni ahhoz, hogy egészséges legyél. Csak egyensúlyban kell lennie a szervezetnek. Ez pedig már megvan, az emberiség eljutott ide is.
És igazad van, nincs kitűzött időpont. A maják szerint nincs határozott időpontja a ciklusváltásnak. Szerintük 30 óráig tart és bármikor elkezdődhet, 2015-ig valamikor meg fog történni. Ez Drunvalo elő adásában szerepelt. De ez egyike a tanításoknak. Több is van.
Az apokaliptikus elképzelések népszerűek és látványosak, de az a történetnek csak töredéke. Nem is ez a lényege, viszont mozinézőket lehet vele vonzani és jó bizniszt csinálni.
Nyugi van és lazaság, tudjuk kik vagyunk, kalap, kabát. Mit nekünk egy ciklusváltás, megcsináljuk!
Ugyanakkor a Föld zártsága után valóban nehéz feldolgozni, hogy a dajkamesék lényeinek jelentős része valós, ezen és más világokon éltek és élnek, vannak más formájú tudatos lények, varázskardok és miazmák.
Izgis.
Kedves Hajni!
Eszembe jutattad a bejegyzéseddel mikor én tettem be a nem épp erről s zóló blogomba egy bejegyzést......és megadtam egy letöltési címet.....stb stb....
Tisztán éreztem, hogy EZT KELL TENNEM...kétségem sem volt affelől, hogy most elmerengeni kéne, hogy igaz vagy sem..........megtettem............és kész ezzel megtettem azt ami ezügyben a feladatom volt..
Attól függetlenül, hogy nem vagyok semmilyen vallás elkötelezettje...csupán az ÉLETÉ .....és nyilván Önnön Lényemé......
Soha ne az számítson kinek mi a véleménye egy adott írásról, dologról amiről TE azt gondolod..megérintett....és megtalált...csupán az számít.....ÖNNÖN LÉNYED...BELSŐ HANGOD..TE MAGAD.....mit érez épp akkor vele kapcsolatban...........
Erős lélekre vall, hogy felvállaltad.........további jó utazást kívánok Neked..ÉLETUTATOD:-)
Vannak dolgok amiket az ember nem magyaráz és nem kombinál ...hanem elraktároz......ennyi és nem több:-)
üdvözlettel
"Szélcsengő"
A következő időkben rohamosan növekszik a fény oldalának és a sötétség erőinek száma is. Ahogy egyre többen hiszünk bizonyos új energiás tanításokban és akár asztrális tapasztalatokat is szerzünk amelyek megerősítik a hitünket, ugyanúgy egyre több a kételkedő és a félelmet keltő. Ahogy többen korábban írták, az a fontos, hogy minket mi érint meg és hogy érezzük-e a szeretet rezgését az üzenetekben. Ahol hiányzik a szeretet, ott bizony hamisság van jelen. Akik pedig korábban kritizálták a fotonöv jelenségét, és ha esetleg nyitottak lennének mégis a dolgok befogadására, akkor feltárom, hogy a Föld felemelkedését nézhetjük egy teljesen racionális szempontból is. Minden galaxis és minden bolygó egy spirál szerű pályán halad. Vagyis hiába járja be a Föld ugyanazokat az ellipszis alakú pályákat, a pozíciója mégha kicsit is de folyamatosan változik az univerzumban. Azt már tudjuk, hogy a testek hatnak egymásre, így a bolygók is, valamint, hogy egy nagyon finom egyensúlyi állapot jellemezte azt elmúlt 13.000 évet amiről a tudósoknak viszonylag sok információja van. Ez az egyensúly pedig bármikor mostmár a feje tetejére állhat. Igazándiból 2007 óta vagyunk benne a fotonövben, és ennek több hatásáról is tud a Nasa és a kormányok. Az, hogy velünk "kisemberekkel" ezeket az információkat nem közlik egyértelműen és, hogy megy a titkolózás még nem jelenti azt, hogy mindez nem így van. Több csillagász tud ezekről a folyamatokról, tudomásuk van a Nibiru bolygó létezésének lehetőségéről is például. De azok a műszerek amelyekkel ezek pontosan mérhetőek és kimathatóak lennének, egyelőre kormányok hatalmában vannak és az általuk feltárt infomációt bizony komolyan szűrik. Én megértek mindenkit. Sokunknak bal agyféltekés magyarázara van szüksége, és ezt meg is lehet kapni, csak utána kell járni :)
Ajánlok egy könyvet, amely szinte az összes kérdést megválaszolja az emberisséggel és Földünkkel kapcsolatban, valamint a most következő időszakkal:
Drunvalo Melchizedek: Az Élet Virágának Ősi Titka I-II.
A Mandala-Véda könyvkiadó gondozásában jelent meg, és csodálatosan alátámaszt minden spirituális kinyilatkoztatást tudományos tényekkel :)
Ja és a amikor már a fény és a sötétség akkorára duzzad, hogy egyik sem tud már tovább növekedni, akkor a fény óhatatlanul kiszorítja majd a sötétséget :) A szeretnél hatalmasabb nincs, és pont :)
Aloha,
Maiku
"Önök, magyarok elképzelni sem tudják, milyen büszkék lehetnek nemzetükre. Mi biztosan tudjuk, hogy a világ szellemi, lelki és spirituális megújhodása az Önök országából fog elindulni. A világ szívcsakrája az Önök országában, a Pilisben (Dobogókő) található. Ez a spirituális megújhodás már megindult Önöknél!... Most vajúdik a Föld és a Kárpát-medencében szüli a jövőt."
Ez egy idézet egy cikkből, aminek címe: A Föld bolygó és azon belül a magyarság helyzete 2009-ben
Akit érdekel ez a téma annak ajánlom, érdemes elolvasni!
itt találod: http://www.magunk.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=608:a-...
A Dalai Láma is ugyanezt mondja. Mi egy spirituálisan fejlett nemzet vagyunk, a szellemi felemelkedés hulláma tőlünk fog kiáramlani a világba, hogy egy szebb jövőt hozzon el az emberiségnek!
Ha papír sokat, az internet még többet... jóból is, de hamisságból is... tévedésből is... ilyen a világunk...
"Amorah Qan Yin tisztánlátó" - ...hmmm... hány világvége volt már megcélozva?
Ajánlok én is egy könyvet: Carl Sagan: Korok és démonok ( http://www.typotex.hu/konyv/Korok%20%C3%A9s%20d%C3%A9monok )