Spirituális nők párválasztási szokásai | Önmegvalósítás.hu

Spirituális nők párválasztási szokásai

Hozzászólások

129 hozzászólás
Csizike képe
Ugye tudod, miért Kaptad ezeket?
2009. augusztus 25. kedd, 1:06 | Csizike   Előzmény

Szia Kedves névtlen úton levő!

Ajánlhatok neked 3 programot?

1. Gável Testvérek (Eucharist) (Nagy-Nagy Kedvenceim, Pintér Bélával és még sokan másokkal együtt...) koncert Aug 25. Óbuda, Amfiteátrum 19.00 óra. www.eucharist.hu

Videó-Ajánlója: http://www.youtube.com/watch?v=Uh7DdwNqVVk

És egy klipp Tőlük: Jel http://www.youtube.com/watch?v=nzuzPl8vzvs

2. Sólymári Gospel Fesztivál, Aug 29- Szombat 17.00-22.00 www.gospelfesztival.hu

3. A VÉGTELEN HIT című filmet, amelynek a bővebb ajánlója és a letöltési címe is megtalálható a Spirituális Fim-Ajánló című blogom 105-ök bejegyzésében...

Egy kis ízelítő a filmből:

http://www.youtube.com/watch?v=PQOap9DRmIA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=79xMu1C2q4w&feature=related

Fogadd Szeretettel.

Ugye tudod, miért Kaptad ezeket?

És Kitől...

;-)

Csizike ;-)

Naná ,hogy ott vagyok a koncerten ! Köszi névtelen úton levő
2009. augusztus 25. kedd, 18:02 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Naná ,hogy ott vagyok a koncerten !

Köszi

névtelen úton levő

Az nem a biztonság
2009. augusztus 25. kedd, 15:09 | Nagy Edit2   Előzmény

Kedves Katolikus Nő!

"Mi nők nem akkor vagyunk biztonságban,amikor tudjuk,
,hogy odaát is vár és együtt leszünk ,mind akik
ebben a szeretetben vagyunk ?"

Ezzel nem értek egyet! Mi nők, férfiak és asszonyok, gyerekek és bárki, nem akkor vagyunk biztonságban.

Akkor vagyunk biztonságban: HA ÉREZZÜK MAGUNKBAN A BIZTONSÁGOT, HA EGYEK VAGYUNK A BIZTONSÁGGAL (IS), ÉS EHHEZ NEM KELL MÁS EMBERREL EGGYÜTT LENNI.

Amíg akkor érzem magam biztonságban ha valakivel együttlehetek, addig félek, fél ember vagyok, és nem is kerülök be Isten királyságába. (Valahogy így mondják a katolikus nők)
Akkor kerülök oda, ha tökéletes leszek, ha EGÉSZ leszek.

Amíg nem, addig visszatapsolnak tanulni, fejlődni, EGGYÉ válni.

Pont ez történt velem. 20 éve vagyok" egyedül " .a gyermekeim
2009. augusztus 25. kedd, 16:29 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Pont ez történt velem.

20 éve vagyok" egyedül " .a gyermekeim apja meghalt.
Egyedül neveltem őket. illetve CSAk Isten volt velünk...

Igen visszatapsolt . Sokszor feladatam de Ő mást akart...

Névtelen úton levő

Kedves Névtelen!
2009. augusztus 26. szerda, 16:31 | csaesz   Előzmény

Nekem azon emberek szavai hitelesek, akik a saját életükben alkalmazva hitüket, meglátásaikat, életük minden területén nagyjából rendben vannak. Most itt a párkapcsolatról vitázunk, Te inkább kinyilatkoztatsz, mint a véleményed írod le. Nem is nagyon akartam írni Neked emiatt, de most megkérnélek Téged: ne az igét hirdesd úgy általában, hanem mesélj magadról! Meséld el, Te milyen párkapcsolatban élsz, felhőtlen boldogság van-e ezen a téren az életedben, alkalmazva azokat a törvényeket, amiket itt ellentmondást nem tűrően megosztasz velünk? A valóságban is működnek? Sikerült velük megtalálnod, és megtartanod életed egyetlen, igazi párját?

Kedves Csaesz ! Ha tanúságot tennék az életemmel neked itt ,most
2009. augusztus 28. péntek, 11:31 | Névtelen úton levő/Útonálló (útkereső)   Előzmény

Kedves Csaesz !

Ha tanúságot tennék az életemmel neked itt ,most ,már kimeríteném
teljesen a térítés fogalmát....
Ezért nem teszem, és azért sem ,mert soha nem akartam
embereknek " megfelelni "!
Mert hamar rájöttem, hogy lehetetlen megfelelni
minden embernek. A hitük nem lesz több azáltal,
hogy én mit küzdöttem meg.
Másrészt a Te saját utadon nem leszel vele előbbre.

Amit megoszthatok Veletek :

Egyet akartam CSAK: felnevelni a gyermekeimet.
S mivel ez jócskán meghaladta az én emberi teljesítőképességemet,
rábíztam őket Istenre.
Odaadtam imáimban őket Istennek.Minnél nagyobbak lettek
annál inkább...
újra mondom :kevés voltam NAGYON a feladatomhoz
MINDEN TÉREN...

(Egyet tehetünk CSAK, ha esik az eső -akármekkora a "tudásunk "-
beállhatunk az eresz alá, amíg esik. Igazából mást NEM ! !
De AZT aztán tudatosan nagyon ! ! )

Ezen kívül az volt még : hogy megértettem HA akarom ,
HA nem akarom ,végig KELL éljem ezt a földi életet.

Nem én döntöm el ,mikor szállok ki vagy be...
-itt ebben a megtestesült
valóságban legalább is ..NEM...azért ez IS belénk
van ám kódolva...--

Nem sok választásom maradt ,csak EGY.
Úgy élni ( elfogadva MINDENT ,ami rám vár Isten Tervében ),
hogy kibírjam a végéig...

Isten garantálta , megígérte nekem ,hogy Vele sikerül,mégpedig
úgy ,hogy nekem a lehető legjobb lesz.

És igen ,vagyok olyan szédült nő, hogy HISZEK NEKI. ( ! )
Ez az én tudtosodásom , minden nap...
Mert minden nap közelebb kerülök az Ő szeretetéhez...
rájövök már Benne lubickolok...
....................................................................................

MÁS : "Útonállóra" változtatom a nevem itt ,mert 1000%-osan
meggyőztetek arról ,hogy szabályosan "útonállóként" akadályozom
a spirituális utakat azzal ,hogy atombombákat hajigálok
a homokozóba.

( itt a homokozót ne pejoratívan értsétek,
mert mind nagyon picik vagyunk Istennel szemben: én is
a homokozóban vagyok , de áttévelyegtem útonállni egy
másikba.. . de előbb utóbb csak megbocsájtjátok...) )

Mindenesetre megkülönbötetem magam így és akkor
csak annak kell elovasson aki szóba akar velem is állni.

Ígérem odaát is a nyakamba lesz a jel : útonálló !

( Higgyétek el ott, sem állok az utatokba , ugyanis senki
nem állhat az utunkba saját magunkon kívül. )

baráti üdv : Útonálló

"Nem sok választásom maradt ,csak EGY. Úgy élni ( elfogadva
2009. augusztus 28. péntek, 15:45 | csaesz   Előzmény

"Nem sok választásom maradt ,csak EGY. Úgy élni ( elfogadva MINDENT ,ami rám vár Isten Tervében ),
hogy kibírjam a végéig..."

Azt hiszem, ezzel a mondatoddal mindent el is mondtál a hited, meggyőződésed működéséről a mindennapi életben...

Én nem kibírni szeretném az életet, hanem boldog szeretnék lenni. Talán nekem ezért más az utam, mint Neked. Köszönöm a hozzászólásaidat, minden jót kívánok:

"Boldogságkereső- és már elég gyakran találó is.." : ))

hermess képe
Kedves Úton Járó, vagy Álló :)
2009. augusztus 28. péntek, 17:58 | hermess   Előzmény

... az ember csak megpihen néha egy kicsit :)

Már egészen "homokozós" lett az utóbbi hozzászólásod, bennem szeretetet ébresztett. Köszönöm, hogy leírtad! Megérteni vélem, és mint írtam, tisztelem a hitedet. Mindazzal együtt, ami észrevételt tettem a korábbiakban.

Azt hiszem tanulságos volt mindenki számára ez a blog, de úgy nézem kifutotta magát...

Én is elköszönök tőled: Béke Veled! hermess

Kedves, névtelen útonlévő... Még mindig nem magyaráztad meg
2009. augusztus 25. kedd, 6:25 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Kedves, névtelen útonlévő...

Még mindig nem magyaráztad meg annyira,hogy megértsem miért teszel különbséget Nő és Férfi között....
De ahogy olvasom soraidat..valami mélyen megmozdult bennem az felé,hogy van igazság abba,amit írsz.
Létezik a rend,amit Isten teremtett és amelyet az ember jó alaposan elferdített. Ahhoz,hogy ez a rend a helyére kerülhessen,azaz felvehesse a maga igaz formáját,ahogy azt Isten megteremtette ,helyére kell kerülnie itt a Földön a szerepeknek. Ki kell egyenlítődnie az energiáknak és el kell érniük az embereknek azt a tudatossági szintet, ahol már nem létezik olyan megkülönböztetés,hogy én vagy te, ,,csak ,,a mi, és nincs olyan,hogy nő avagy férfi,hanem ,,csak,,ember! - ezt úgy hívják Egység!
Ha abból indulok ki,hogy minden,amit most a Földön élük torz mása annak,amit Ő megteremtett...és ugye ha ezt lefordítom a nőre és férfira..becsületesen uralják és nem tisztelik a férfiak a nőket és persze ez fordítva is igaz! Lehet,hogy itt jön az,amit Te írtál...
Elképzelhető,hogy Isten valóban úgy teremtette ,hogy a férfi energia,ami a Teremtő...és a női energia ,ami a Befogadó....szolgálják egymást! De Ő azért figyelt arra,hogy egyik se létezhessen a másik nélkül :-)

Igen, talán tényleg van Igazság abban ,amit írtál! Hisz Jézusnak is volt párja ,míg itt élt a Földön és az Ő feladata volt Jézust hozzásegíteni a felvállalt szolgálata beteljesítéséhez! És ez így van!!!!!

Köszönöm,névtelen útonlévő....sokat tanultam Tőled!

Szép napot!
Heni

hermess képe
Mélységesen tisztelem a hitedet...
2009. augusztus 25. kedd, 11:24 | hermess   Előzmény

.... kedves Útonlévő!

Kérlek Te is próbáld ezt tenni azokéval, akik az ezotérikus gondolkodás mentén önmagukban keresik a kapcsolatot Istennel. (A vallások ismérve, hogy ezt egy kívülálló, Isteni Személyen keresztül tartják megvalósíthatónak)

Ugyanarról beszélünk és ugyanoda törekszünk - az Isteni Egység felé, a tudatunk forrásához, ahová a Szereteten keresztül vezet az út. Számodra ezt kizárólag Jézus Krisztus képviseli (megjegyzem, hogy az én szívemben is ott van Jézus, mivel keresztyén vagyok), de valakinek Buddha, valakinek Krishna, valakinek maga a Tudatosság... A spirituális szeretetet viszont nem lehet megkerülni, és azt a fejlődési fokot sem, ahol képes valaki ezt átérezni. Az összes többi csak majmolás, akár vallásos, akár ezoterikus.

Azt írod, hogy ez is egy megközelités, aztán meg azt mondod, hogy ez az Objektív Valóság.... Engedd meg, hogy másoknak más legyen a "valóságuk", és képzeld el, hogy abban a más hitben (vagy inkább az Univerzum törvényeinek megértésében) ők legalább olyan szeretetet képesek érezni Isten és embertársaik iránt, mint Te magadról gondolod. Én is szeretettel írom ezt neked, elfogadva az erős hitedet a Te valóságod szerint, csak ez így a sorok közül, ráhangolódás nélkül nem kiérezhető... (Ki kéne találni már egy Szeretet Smiley-t :)

Nem azzal van baj, sőt nagyon is elgondolkodtató, amiről írsz, hanem azzal, ahogyan... Senki nincs felháborodva, de mintha részedről érződött volna intolerancia az ezoterikus gondolkodás felé, különösen az első hozzászólásaidban. Vajon miért van az, hogy a vallások nem tudják elfogadni az Istent másképpen szeretőket? Az ezoterikus tanításoknak semmi bajuk nincs a vallásokkal... (ha kéred, kifejtem a választ, de a későbbi hozzászólásaimból is kiderül)

Igen, van valami mélyen megérintő abban, ahogyan a Férfiről és Nőröl gondolkodsz (csatlakozom Heni véleményéhez). Testben a férfi és nő csak a fizikai világban jelenik meg, de ott van az a bizonyos Teremtő és Befogadó energia... Kíváncsi vagyok, mit mondasz arra az esetre, amikor a férfi testben van több a Befogadó energiából és a nőiben a Teremtőből? Vagyis mit gondolsz egy férfi identitású nőről? És az ellenkező férfiről? Ők hogyan érjék el az egységet még a földi létben, vagy ők Isten eltévelyedett bárányai? Őszintén kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy hited szerint számukra mi a megoldás...

Valahol olvastam egy gyönyörű hasonlatot a Szellem és a Lélek szent házasságáról, amelyben a Szellem a vőlegény és a Lélek a menyasszony... Igen, a férfiak nagy átlagban inkább képviselik a szellemiséget, a nők pedig a lelkiséget. Ez így volt eddig, de nem tudhatjuk, hogy Isten terve szerint nem nőttük-e ki ezt a felállást... Lehet, hogy férfinek és nőnek is teljessé kell önmagában válnia, és ebből a teljességből tudni Teremtőként és Befogadóként működnie. Sokan nem vagyunk képesek idáig felnőni, hogy az igazi isteni szerepünkbe visszataláljunk, de azt vallom, hogy ehhez a másik energia megismerésén keresztül vezet az út.

Ti mit gondoltok erről?

Szeretettel, hermess

A teljesség
2009. augusztus 25. kedd, 15:14 | Nagy Edit2   Előzmény

Nekem ugyanez a véleményem:

"férfinek és nőnek is teljessé kell önmagában válnia, és ebből a teljességből tudni Teremtőként és Befogadóként működnie"

Talán közelebb kerülünk az Igazsághoz,ha értjük nem Ember
2009. augusztus 25. kedd, 17:54 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Talán közelebb kerülünk az Igazsághoz,ha értjük
nem Ember Enged meg dolgokat.

Ha hiszünk teremtettségünkben
Isten Mndenhatóságában és Örök Tervében velünk
emberekkel , akkor hinnünk kell, hogy minden mögött elsősorban Ő van.

Ő engedi meg nekünk , hogy szinte mindent
megtehetünk .Az észt azért adta ,hogy
mérlegeljünk , fogjuk fel mi a mi igazi javunk-
--értsük az Ő Igazságát és lássuk !

Jézus tovább megy ennél...
NE csak az eszünkkel, a Szívünkkel --mert oda van bekódolva...-
( központi adatbázis )
De amikor szabad akaratot adott nekünkTUDTA,
mert ismeri teremtményét---hogy nem mellette döntünk...

ez az emberi /megtestesült / lét sajátja.--

Igen van jó tudás és rossz tudás.

A jó tudás mindaz ami egyezik az Ő törvényeivel Lásd:
természettörvények...azt sem lehet átalakítani,mert az
már rombolás Istenhez képest....
AZt akarta uralkodjunk a természeten ,de az Ő törvényeit
tartsuk szem előtt !

Tehát Isten enged " mindent " az embernek , mert szereti,
mindegy mit tesz.
Mindenkinek Szent Magát Akarja adni .

Akarja , hogy az ember LÁSSA MEG
semmiségét VELE szemben...ez az alap...

Ez a szenvedésünk egyik kiinduló pontja .
A másik , hogy mindíg hiányzik " valami "
mert addig nem kerül nyugvó pontra a szív ,amíg helyet nem vesz benne
a Legnagyobb Szeretet.

Amikor ez meg van, onnan redezetté válik minden szeretés.

A teremtő energiát is ISTEN birtokolja és a befogadót IS.
Nem más Ő ! !

Őáltala valósul meg a férfiban és a nőben Tisztán ...
/ szó szerint testet ölt a Szeretet / / megtestesül //

Mindkettőnek szükség esetén megadja bármelyiket , de attól az még
nem a sajátja.Megtapasztalhatja de nem teljesülhet ki benne ...
általa

Sajátja AZ aminek TEREMTVE VAN.

A férfi férfiként tud szeretni CSAK !
A nő pedig nőként CSAK. MÁS a kettő de
de Szent Szövetségük, tökéletes egységük
Istenben még jobban tükrözi Isten Tökéletes Szeretetét.
Ezt Jézus tisztán tanítja.

Vannak tanok , hogy Jézusnak " társa " volt,de a megváltás
műve túlmutat egy földi kapcsolaton...( Isteni mű
az emberi történések fölötti )

Máriáról is nehéz hinni ,hogy szeplőtelen ,szűz stb...

De amikor megértjük., hogy Isten olyanra alkotta ,
hogy megtestesülhessen benne /a Lélek által foganjon,
Isten igéje benne /akkor már nem földi szempontokat értünk meg...
Valami nagyobb dolog történt...

Mária nem a sex ellen gyúr ,hanem a tökéletes egységért
férfi és nő közt ,ami CSAK Istenben valósulhat meg.
Ő tudja az biztos ! igent mindott ! ! ÖRÖK IGENT ! !

Engedelmes Józsefnek hang nélkül !
Miért ? Mert tudja , hogy József IS TELJESEN Istenben van.
Ezért követi első szóra !

A Szent Családban megélt szeretet lehet gyógyító a
szétszakadt családok esetén.

A gyermekek láthatják bár elvált apa ,anya, de a szeretet attól
nem szünt meg,hanem kiforrottabb lett , letisztult Istenben...
például...

A keresztény tanításban Krisztus a vőlegény
az egyház az Ő jegyese.../várják a misztikus találkozást
amikor " újra eljön ítélni élőket és holtakat..stb.. /
ebben tisztán benne van az is nem Ítélhetünk mi ,

Ő Ítél, az Ő szepontjai szerint...

Az pedig EGY: hogyan szerettél ? mennyire ?

Aditi írja ,hogy" így" túl egyszerű ...
Igen !Isten egyszerű, átlátszó és tiszta.

névtelen úton levő

Egy kérés
2009. augusztus 25. kedd, 19:16 | Nagy Edit2   Előzmény

Kedves Névtelen Útonlévő!

Azt hiszem, nem teljesen értem amit írsz. Megmagyaráznád Nekem kérlek, hogy az alábbi sorokat hogyan értsem?

"A gyermekek láthatják bár elvált apa ,anya, de a szeretet attól
nem szünt meg,hanem kiforrottabb lett , letisztult Istenben..."

Ha elválok, azért válok el, mert pont ezt a szeretetet nem tudtam megvalósítani. Akkor a válás után hogyan lesz kiforottabb, letisztultabb a szeretetünk egymás felé?

A válás kérdése érinti azt a lényegest,amiért a házasság
2009. augusztus 26. szerda, 10:04 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

A válás kérdése érinti azt a lényegest,amiért
a házasság szentség.

Sok érvet sorolhatnék ,a házasság szentségi mívolta mellett.

De a leglényegesebb a gyermekek kérdése.

Ugyanis a gyemek SOHA ! ( igen SOHA ) nem tudja azt -a hasadást-
megérteni, elfogadni ( legfeljebb valamelyik szülőnek igazat ad,
de ez a " döntése is " sz a k a d á s,
meg kell hasonuljon belső érzésével ,hogy a két szülő ott
bent neki egy) + túlmegy az ő életkori
megértésén + kompetenciáján...A sérülés nyilvánvaló...

A szülő meg áltatja magát, milyen megértő a gyermek.Sőt érvként
teszi oda : látod még a gyermek is " Érti "de te szívem ezt sem....

Igen a gyermek annyira tud még szeretni,hogy MINDEN
áldozatra képes...ezt is meg lehet tőlük tanulni...

Nem véletlenül mondja azt sem Jézus :ha nem lesztek
olyanok mint a gyermekek nem juthattok be...

A felnőtt ember hozza " helyzetbe" , holott Istentől a gyermeket
azért IS kapja , hogy tanuljon meg végre szeretni...
töltse be igazi hivatását. ( az élet továbbadásán túl )
Ja ! ? áldozatot kellene hozni ( mondjuk azért, akit magában
hordozott.... ? !) ( az olyan uncsi ... van érdekesebb is .. )
a gyerek úgyis meghozza helyettem.Na végre valaki
meghozza...

Ezért jó -( mindenki számára jó ) -megoldás ,ezen a téren sem
lehet csak emberi szempontok ( érdekek) szerint.

Igen ,kardot nem rántunk ,de Isten Irgalmát a torkokhoz szegezzük !
MERT már ÚJRA NINCS Istennek más Érve ,mint az Irgalom !
Az pedig Szent Fia Jézus Krisztus !Mégpedig a megtestesült IRGALOM ! ! !

Úgy lesz több a szeretet válás után , hogy tágabb családként ,
egymásnak megbocsájtva , kiengesztelődve Istenben ,megmutatjuk
a gyermekeknek , hogy szerethetünk MÁSKÉPP IS mint amit
ő eddig látott.
Az , hogy ő a " CSAK " a féfi vagy a nő vágyából született , mert akkor
még nem ismertek egy Teljesebb Szeretetet ,Odaadást , még nem zárja
ki , hogy a gyermek -vagyis ő -ne élje meg ( ne ismerje meg ) !

Minden életút alkalmas a kegyelem befogadására !
Adva van a feladat . A gyermekekben adva van a feladat !

Nem kell másik feladatot keresni ....
Meg lehet ugorni ...fejlődhetünk mondjuk
a tudatosodásban... ( ha törik ,ha szakad akarok szeretni
Uram , úgy mint TE !igen elrontottam,de Te segíthetsz,
hogy több legyen bennem a szeretet .. )

Jézus egy szóval nem mondta , hogy havay dizsi napfény...

De AZT mondta ,hogy aki követni akar engem ,vegye fel a keresztjét...

bizony AZT IS ,amelyiket nem tudatosan , neki alárendelődve
( jól felfogott érdekünkben ) veszünk fel, hanem azt is ,
amelyiket magunknak teremtettünk a " rossz" döntésünkkel ,
mert akkor , ott annyira voltunk képesek ( " csak " ) !

Tehát nem kell elszállni ahhoz ,hogy tudatosodjunk..
meg lehet tenni az éppen adott családban is, a szürke
hétköznapokban.

A megélt csoda -amit Isten véghez visz bennünk-a szívünkben
az is komoly ezoterikus élmény.EZ TUTI.
Az a csoda is az ,amikor a gyermekem önfeldt ebben
a tudatosan megélt szeretetben...és hisz, tud hinni a
szeretetben majd .

névtelen úton levő

Miért kell áldozatot hoznia bárkinek? Az áldozat szerintem nem
2009. augusztus 26. szerda, 20:04 | Nagy Edit2   Előzmény

Miért kell áldozatot hoznia bárkinek?

Az áldozat szerintem nem a szeretet bizonyítéka. Ha egy döntést szeretetből hozok, akkor azt én soha nem éreztem áldozatnak.

Viszont ha áldozatot hoztam, akkor ha mélyen magamba néztem, haragot, dühöt éreztem az felé, aki felé hoztam az áldozatot.

Szerintem ha még nem tartok ott, hogy valamit szeretetből tegyek, akkor azt úgyis érzi a gyerek is. És melyik gyerek szeretne úgy "boldog" lenni, hogy miatta két ember boldogtalan.

Én örültem volna ha a szüleim elvának, és boldognak látom őket egy másik kapcsolatban. Mert szerettem őket annyira, hogy fontosabbnak éreztem, hogy ők boldogok legyenek, mintsem hogy az én önző akaratom teljesüljön, hogy nekem milyen jó hogy együtt vannak.

Egyébként nem volt jó, hogy együtt vannak, mivel boldogtalanok voltak, így nem jutott annyi energiájuk, figyelmük rám, mert a saját nyűgjükkel, nyomorukkal voltak elfoglalva.

Egyébként miért hoz valaki áldozatot? Szerintem félelemből. Becsomagolja a gyávaságát egy jól kinéző szeretet maszlag mögé, amit a nagy többség meg benyal.

Kedves Edit ! Ha gyermekeink vannak,megközelíthetjük úgy
2009. augusztus 27. csütörtök, 20:20 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Kedves Edit !

Ha gyermekeink vannak,megközelíthetjük úgy is,hogy
felelősek vagyunk értük.
A szülő felelősségét senki nem veheti át.Tehát ha már nekem
nem is jó már ,akkor igen felelős vagyok azokért ,akiket Isten rám bízott!
Felelősségem bevonni őket és megmutatni egy bizonyos életkorban
nekik , nekem miért nem sikerült....de attól még a reményt
nem vehetem el tőlük... mert EZ a LEGNAGYOBB bűn !!

Igen , ez még nem a szeretetből meghozott áldozat.
De egy ÚT LEHET ahhoz ,hogy tökéletesedjek a szeretetben.

Így érthető ,hogy ahány ember annyi út...
A lehetőség adva van .Ön dönt ! vezet vagy iszik !
Eldobom azt az élethelyzetet amit kapok vagy elfogadom
és akarok megfelelni ...majd szeretni ...

SOHA olyat Isten NEM kér ,amire ne lennénk képesek.
Dönteni nekünk kell...
Bevállalom vagy nem...ennyi

Ezen a ponton fejlődhetek önismeretben is...
hitben is...hiszen olyan kérdés ez ami emberi
szinten lehetetlen....

De Isten paradoxonokon át vezet minket...tanít minket...
Az addigi önmagunkat felül kell írjuk...

A döntést MINDÍG meghagyja nekünk. Mindíg !szabadok
vagyunk a döntésben....

/ Az már egy másik tudati szint ,amikor megértem
és onnan tudom ,hogy az igazi jó
döntés az, ha azt akarom amit Isten .../

A gyerek hoz áldozatot akkor, amikor meghasad benne
az egység. Ez olyan áldozat amelyiknek nincs a tudatában,
mert nem érti azt ,amit mi felnőttként élünk...
Egy árva hangot sem ért abból ,hogy anyunak v apunak
nem jó már a másik...Ő egyet érez- nincs harmónia.
Ő nem mérlegel boldogság és boldogtalanság közt ,
mert NEM ÉRTI ,hanem ÉLI ,benne lubickol...

még nincs feltétele :csak a szülők jelenléte együtt---
az egyetlen feltétel ahhoz , hogy ő élhessen....
lubickolhasson az ő természetes közegében...
Az sem elhanyagolható, hogy ebben a közegben
tanul meg mindent...

Nagy a felelősség a gyermekekért...

Az földi életünk legutolsó pillanatáig a szeretetben kell
tökéletesednünk.

Ezért vagyunk itt ezt ti is így látjátok....

Névtelen úton levő

Miért kéne a gyerekeket burokban tartani, mindentől óvni?
2009. augusztus 27. csütörtök, 20:31 | Nagy Edit2   Előzmény

Nem gondolom, hogy azért mert elválok, a gyerekeimtől bármilyen reményt elvennék.

Amit írtál a gyerekekre, szerintem kb.6 éves korukig igaz.

Harmóniát nem érezhet a gyerek egy olyan családi viszonyban, ahol anyunk és apunak nem jó, hiszen a gyerekek mindent megérzenek.
Sőt meg is betegedhetnek, egy rossz kapcsolatban lévő szülők mellett.

Egyébként meg, ha tökéletes, hibernált körülményeket teremtünk a gyerekeinkenk, akkor Ők miből fognak tanulni, fejlődni? (Teher alatt nő a pálma:))

Szerintem mindenki tegye, amit szívből tennie kell, és amit tenni tud. És ha nem megerőszakolva teszem amit teszek, akkor mindig képes vagyok egy picivel többet adni, és tökéletesedni a szeretetben. De ez is egy folyamat, amit erőszakkal, magamra erőltetéssel soha nem fogok elérni.

Én a legfontosabbnak a gyerekeimmel kapcsolatban azt tartom, hogy megtanítom őket az életben élni, eligazodni, feldolgozni az őket ért pozitív és negatív eseményeket.

A többi rajtuk áll, a szabad akarat, és a szellemi törvények szerint.

Hajrá, Mackó-Edit! : )
2009. augusztus 27. csütörtök, 20:37 | csaesz   Előzmény

Őszintén kívánom kedves gyermekeidnek, hogy amit ők odafenn angyalka formájukban elképzeltek maguknak, mint gyermekkorban átélt élethelyzeteket, hogy minél többet tanuljanak és fejlődjenek általa, azt sikerüljön megvalósítanod nekik! Nagyon drukkolok hozzá! puszi!!

Ámen
2009. augusztus 27. csütörtök, 21:32 | Nagy Edit2   Előzmény

Szia Csaeszka!

Köszi! Úgy legyen:)))
puszi

Edit én nem azt írtam,hogy bármit is erőltetni lehet vagy
2009. augusztus 27. csütörtök, 21:19 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Edit én nem azt írtam,hogy bármit is erőltetni lehet vagy kell.
Én azt írtam ,egy út lehet a tökéletesedésben ,ha bevállalunk
dolgokat...
És azt írtam le ,a gyerek mit él át.
a te szülői döntésed , hogy mit teszel. ez a ti utatok.

Nagyobb korukban az a veszély , hogy valamelyik szülővel
szimpatizál az alapján ,hogy anya v apa hogyan vezeti fel
a helyzetet. De valójában egyiket sem érti.
Majd jön a narkó stb.mert ő nem fontos ezekben
a játszmákban.

a szülő éppen önmegvalósít..bocs, amikor kamaszkorban a
legnagyobb szükség lenne rá...

vagy nem szál ki anyuka a szoliból ,hogy megnézze
otthon van e x idős gyermeke ..az meg éppen milliós
károkat okoz ,mert éppen lesprézi a most felújított
múzeumot...a lényeg ne zavarjon...

A szeretet egysége nélkül torz kép él a gyerekben !

EZ FELELŐSSÉG akárhonnan nézzük.Felelős a szülő.

átveszi az én rossz látásmódomat és ezzel ő is
majd köröket fut. de ő akkor is azt éli . nem fontos...

Ha hibernált körülmény az amiről írtam, akkor is kikerül
de nem torz körülmények közt,elveszetten...

LEHETŐSÉGRŐL írtam.

ARRÓL ,hogy felmutatódnak dolgok utak és lehet mindíg döntened.

De igen,a fiatalok ebben a világban reményvesztettek sokan.
SOK reményvesztett fiatal VAN !

névtelen úton levő

Oké, nem azt írtad, hogy erőltetni kell, de amit írtál, az
2009. augusztus 27. csütörtök, 21:28 | Nagy Edit2   Előzmény

Oké, nem azt írtad, hogy erőltetni kell, de amit írtál, az számomra erőltetés lenne.

Egyébként szerintem nem csak az elvált szülők gyerekei lehetnek reményvesztettek.

És szerintem egy elvált nő sem feltétlenül nem száll ki a szoliból.....

Ezek mind ember függők. Egy házasságban élő nő ugyanúgy képes lehet nem törődni a gyerekével, mint aki nem él házasságban.

Egyetértek Veled, hogy az lenne a legjobb mindenkinek, ha együtt élne a család, de:

ahhoz kéne egy önmagával egységben lévő anya, apa, és gyerekek. Amíg csak haladunk az úton, addig nagyon sok a tanulnivaló, (gyereknek, szülőnek egyaránt) és akkor is azt mondom, hogy a gyereknek is jobb a válás, mint az egymást nem szerető szülők között élni, még akkor is, ha a szülők nem "ölik" egymást, csak egyszerűen nem szeretik egymást teljes szívükből.

Az hogy egy anya mennyire törődik a gyerekével, nem a családi állapotán, hanem a tudatosságán, a lelki érettségén, a szíve nyitottságán stb. múlik.

Szöllősi Zoli képe
Asszta...
2009. augusztus 27. csütörtök, 21:28 | Szöllősi Zoli   Előzmény

Ez igen Edit nagyon jól átlátod ezt a helyzetet! Ahogy olvastam teljesen éreztem rajta a hitedet! :-)

hit
2009. augusztus 27. csütörtök, 21:36 | Nagy Edit2   Előzmény

Szia Grape!

Abban nem vagytok biztos, hogy tényleg jól átlátom e a helyzetet, de az bizti, hogy ebben hiszek.:)

hermess képe
Igen, ez így túl egyszerű...
2009. augusztus 25. kedd, 21:19 | hermess   Előzmény

Edit, jó a kérdésed! Meg lesz magyarázva. Amúgy én nem érzem úgy, hogy választ kaptam volna az enyémre, hogy mi a recept egy fordított energiákkal működő párkapcsolatban...

Viszont folyamatosan olyan érzésem van, mintha igehirdetésen lennék... bár Névtelen azt mondja, hogy nem akar senkit megtéríteni (jelzem, én már meg vagyok).

Ugyanezeket a dolgokat leírhatom neked ezoterikus fogalmakkal, ugyanarról fog szólni, mert ugyanarról beszélünk. De nem sokat fogsz belőle érteni, ezért azonnal átmész a Te fogalmi rendszeredbe és elmagyarázod az egészet a szerinted helyes módon. Ennek így nem lesz sosem vége. Mikor fogod úgy érezni, hogy meggyőztél mindenkit? Ha nem jön több replika?

Amikor valami közös, felemelő dolgot szeretnék összehozni másokkal, akkor párbeszédbe megyek velük, keresem a közös fogalmakat, közös nyelvet építek, gyakorolom velük a megértést a különbözőségekben. Nekem ezt sugallja a Szeretet.

Tudod, miért túl egyszerű? Mert egy ideális állapotról beszélsz, ami a mi köreinkben megvilágosodásnak neveznek, s amit lehet, hogy Te már elértél a hited szerint. Vagy nem, de türelmetlenül meg akarsz világosítani mindenkit. Nem kellene egy Istenben lévő, szeretetet hirdető, megtért hívőnek egy kicsit türelmesebbnek, párbeszéd-képesebbnek lennie, ha elment vendégségbe valahová, ahol más fogalmakat használnak?

Nem hasonlít ez egy kicsit arra, amikor Pizzaro-ék elmentek Dél-Amerikába, vagy a keresztesek a Szentföldre elvinni az Igazságot? Mostanában az igazhitűek jönnek hozzánk bombákkal a szívük alatt téríteni, és mennek a paradicsomba egyúttal... Ne vedd magadra, de egy kicsit ilyen érzéseim támadtak.

A mély hit (nem a fanatikus), az egységérzet, az önátadás, maradéktalanul másokért élő önzetlenség eléréséig még nagyon sok átmeneti tudatállapot van. És annak számtalan kombinációja a kapcsolatokban, amelyekben keressük a magunk útját. Ugyan oda, amiról Te beszélsz. Ezért tűnik túl egyszerűnek, amit mondasz.

Kíváncsi vagyok, hol tartasz, mit sikerül az önzetlenségből megvalósítani a mindennapokban? Szoktál játszmázni a családban, a boltban? Tisztelettel kérdezem, és lehet, hogy valóban a hitét hitelesen élő ember vagy. Remélem így van és azonnal bocsánatot kérek a kételkedésemért. Mindenki magából indul ki, én sajnos még nem vagyok ennyire szent, bár igyekszem... Mégis, valahogy eszembe jutottak ezek a gondolatok, és már bánom is, hogy leírtam őket.

Csak gondold végig, milyen lenne, ha a katolikus egyház valamelyik honlapján, ahol blogolni szoktál, valaki hasonló vehemenciával, de ezoterikus fogalmakkal magyarázná nektek az Istenhitet... Felháborodnál? Mert nem teheted, ha ott tartasz, amit hirdetsz.

Áldás, békesség! (én református vagyok)

Fordított energiákra szükség lehet akkor pl ha egyedül marad az
2009. augusztus 26. szerda, 10:35 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Fordított energiákra szükség lehet akkor pl ha egyedül marad
az anya bármilyen oknál fogva...
(Vagy fordítva ...a férfi kerül vesztett helyzetbe...)
Kénytelen a férfi helyére IS állni a családban,
( kettő helyett húz egyedül )
mert betöltetlen a családfenntartó szerep IS

és

bizony NAGYON is elvesztheti a nőiségét,mert bizony
nem álom világ , hogy ahogy nőnek a gyermekek mindkét
szülőre még jobban szükség lenne.

Tehát megtanulhat férfiként helytállni ,igen Isten
ezt is megadja , de megsínyli mint nő.
Nem lehet teljes nő.A gyermekek ilyen esetben az anya
hiányát érzik ( én is megkaptam : nekünk nem is volt anyánk.. )

Tehát megélhetünk mindent pro és kontra .Kibírjuk.
De kiteljesedni ? ?

Igazad van , én nem pont a párkapcsolatra válaszoltam.

Mindenképpen a megismerést szolgálja az tuti...

és lehet , hogy nem kell egyedül rájönni arra , mi és ki ,
nem én vagyok...passz...

névtelen úton levő

Hermessnek/2. " igaz hitüek jönnek hozzánk bombákkal a szívük
2009. augusztus 26. szerda, 12:02 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Hermessnek/2.

" igaz hitüek jönnek hozzánk bombákkal a szívük alatt "...
Szép a megfogalmazásod.

Igen .

Nincs idő. Sürget a Szeretet !

Jézus elénk áll és nem enged NEM szeretni tovább...

Az a JÓ hír ( evangélium ) ,amit Jézus hirdetett
meg, AZ SOHA NEM "nyerő ",
mert a személyre mutat,
nem a másik emberre . Saját magunkra....

Mégpedig a szívre! OTT mi a helyzet ?

Kemény.

Mi több nem elégszik meg az elmélettel.

Azt akarja EGYSZERRE ÉRTSÜK és ÉLJÜK
szívünkben, lelkünkben , elménkben és testünkben.
Csak , mindent akar .

Az EGÉSZ személyt akarja Magának.

Mert az ÖVÉ !

Mert cserébe nem kevesebbet ad, mint Szt Magát.

Nem kell térítésnek felfognod!
Fogadd egy hozzásólásnak Isten Örök Dicsőségére.
Ha ez is nehéz,lásd meg :
megengedi azt , hogy megismerjük egymást.

És pont egy " ilyen " embert használ itt, mint én vagyok.

szeretettel: névtelen úton levő

Akar?
2009. augusztus 26. szerda, 20:13 | Nagy Edit2   Előzmény

"Azt akarja EGYSZERRE ÉRTSÜK és ÉLJÜK
szívünkben, lelkünkben , elménkben és testünkben.
Csak , mindent akar ."

Amennyiben azt valljuk, hogy Jézus tökéletes, megvilágosodott vagy bárhogy nevezzük ezt az állapotot, akkor Jézus semmit sem akar szerintem.!!!

Akarni az ember akar, egy "Istenben megtért lélek" nem akar, Ő SZERET, ÉS AKI SZERET AZ NEM AKAR, HANEM ELFOGAD MINDENT OLYANNAK AMILYEN.

Kedves Edit ! A hitünk szerint a szeretet nem érzelem ,hanem
2009. augusztus 27. csütörtök, 18:47 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Kedves Edit !

A hitünk szerint a szeretet nem érzelem ,hanem a
szabad akarat döntése.Mivel érzelmekre
csak korlátozott formában hagyatkozhatunk
és az érzelmek állandóan változnak.

Nem lehet úgy rájuk hagyatkozni, mint egy akaratlagos
döntésre.

Aki megtér meghozza ezt a öntést.
És biztos lehet benne , hogy akad élethelyzet
amikor meg kell élje.
Hacsak már nem ezért tért meg...

Hitünk szerint Isten általunk ,embrek által
akarja az Ő szeretetét megvalósítani itt a földön.

Amikor megtér az ember ,nem akar mást csak azt
amit Isten tőle kér.Úgy akar szeretni...

Jézust mi megváltó Istennek tiszteljük.
A szent Háromság egyik "tagja "

Az ATYA, A Fiú és Szent Lélek.

Az Atya teremtette Szeretetből ezt a világot,
A Fiú Irgalma tartja és mindez a Szt Lélek közvetítő
ereje által létezik, működik.

Jézus az Atya Akaratát teljesíti amikor ENGEDELMES
a halálig...Engedelmes Fiúként Szeret..mert
bízik Atyjában...mert tudja ,hogy milyen az Ő Országa...

Istenként megéli az emberi lét legsötétebb
bugyrait....pedig megmenthetné magát,de akkor
nem az Atya Megváltó művét teljesíti be...

névtelen úton levő

"A hitünk szerint...
2009. augusztus 27. csütörtök, 19:26 | hajnii (útkereső)   Előzmény

"A hitünk szerint a szeretet nem érzelem ,hanem a szabad akarat döntése"

miket ki nem talál az ego :)

...és mondd csak kedves útkereső, a szíved szerint mi a Szeretet? le tudod AZT írni?

Hajni ! Az én szívemben kevés a szeretet Jézus szívéhez
2009. augusztus 27. csütörtök, 20:44 | Névtelen úton levő (útkereső)   Előzmény

Hajni !

Az én szívemben kevés a szeretet Jézus szívéhez képest.
Ezt én már nagyon tudom..
A szívet csak Istennek van ereje , /technikája ,mindenhatósága/
átformálni, oyanra ,hogy együtt doboghasson és
szerethessen VELE.

Máriához hasonlóan.

a végső cél , minden embert Isten szeretetével szeretni
nőként is és férfiként is.

Ha nem hozok döntést arról ,hogy akarok -innen -
Veled szeretni Uram , akkor mindíg csak emberi szeretetem
marad .Akármilyen kedves is lehetek ,
amögött csak az én emberi szeretetem van.
Attól pedig jobb, nem sok minden lesz...

Az ész / tudatos / és a szív egysége jobban megy a férfiaknak
/ inkább az ő sajátjuk/
mint a nőknek. Ők képesek nem CSAK érzelmi döntések
meghozatalára.
Ezért nem lehet ,hogy a nő vezessen,mert nem képes
racionális döntések meghozatalára.

mindíg mindent átfuttat az érzelmein.

Nagy kegyelem, ha ezekből a titkokból megért valamit
a nő.

Tudom most kiütöm a biztit,de ez van.

névtelen úton levő