Paradicsom | Önmegvalósítás.hu

Paradicsom

Tegyük fel hogy létezik. ;)
Hogy van egy olyan hely ami tökéletes elégedettség tölti el az ott lakó embert.
Az milyen?....Számodra.
Hogyan képzeled el?

 

Beküldte: | 2011. jún. 04. szombat - 15:08

Hozzászólások

112 hozzászólás
Ja,az pont olyan ,mint ahol én élek. ,,egy olyan hely ami
2011. június 04. szombat, 19:12 | Éva.

Ja,az pont olyan ,mint ahol én élek.

,,egy olyan hely ami tökéletes elégedettség tölti el az ott lakó embert''

A hely az megvan:DDD

u.erika képe
Ja,és ha meg van az a hely meg minden,akkor mivel töltjük a
2011. június 04. szombat, 22:15 | u.erika

Ja,és ha meg van az a hely meg minden,akkor mivel töltjük a napjainkat hogy tökéletesen jól érezzük magunkat? ;)
Hogy lehet elképzelni egy paradicsomi létet a paradicsomban?

Szeges!
Az egy másik mese... ;)
Az a Hófehérkében van!
Most mi a kígyósról beszélünk!
S abban szó sincs almáról,hanem a ,,tudás fájának gyümölcse" az bármilyen más gyümölcs lehet,mondjuk dinnye.Vagy az nem is gyümölcs,s nem is a fán terem...?Most már én is tisztára összezavarodtam! :))

szeges képe
Tuti hogy alma...:DD
2011. június 04. szombat, 23:00 | szeges   Előzmény

A helyet is pontosan tudom. Ott van, ahol Ádám tanyázik. Na meg Éva...:DD

Ademon képe
Már rég elköltöztünk onnan. Felmondtak nekünk... :)
2011. június 04. szombat, 23:21 | Ademon   Előzmény

Már rég elköltöztünk onnan. Felmondtak nekünk... :)

Ademon képe
Egyébként a paradicsomos kérdésre válaszolva: Szakasztott ilyen,
2011. június 04. szombat, 23:22 | Ademon

Egyébként a paradicsomos kérdésre válaszolva: Szakasztott ilyen, mint ez a világ, nincs is különbség.

Ademon képe
Esetleg egy virágokkal teli zöld legelő unottan kérődző, égen
2011. június 05. vasárnap, 0:17 | Ademon   Előzmény

Esetleg egy virágokkal teli zöld legelő unottan kérődző, égen úszó felhőket bámuló magányos tehenekkel, miközben kiskutyák ugrálnak körülöttük ide meg oda... :)

szeges képe
Itt vagyunk most is...
2011. június 04. szombat, 23:28 | szeges

...a Paradicsomban. Valakik el akarják hitetni velünk, hogy valamikor elzavartak minket innét. Ez nem igaz. Ne higgyetek a mesének. :)

Itt vagyunk most is, és az életünk is olyan benne, amilyenné tesszük...:)

a3140a képe
Nagyon egyetértek! Senki nem zavart el minket a
2011. június 05. vasárnap, 22:03 | a3140a   Előzmény

Nagyon egyetértek!
Senki nem zavart el minket a paradicsomból.
Ez itt a paradicsom.
Ha másképp érzékeled, az az egó önhipnózisa.
Le kell fejtened magadról a tévedéseidet, mint hagymáról a héj rétegeket.
Leszedheted rétegenként is, de leránthatod egyszerre is.
Te választasz!
A választásodat a tévhiteid határozzák meg.

Ademon képe
És honnan tudni, hogy a tévedés tévedés? Mi az ideális nézőpont
2011. június 05. vasárnap, 23:56 | Ademon   Előzmény

És honnan tudni, hogy a tévedés tévedés? Mi az ideális nézőpont a tévedések meghatározására?

a3140a képe
Egyedül csak az "Én vagyok" valóságos, minden más (ami változó)
2011. június 06. hétfő, 8:42 | a3140a   Előzmény

Egyedül csak az "Én vagyok" valóságos, minden más (ami változó) valótlan.
Ez az ideális nézőpont.

Ademon képe
Az "Én vagyok" nem egy nézőpont, hanem egy létállapot vagy
2011. június 06. hétfő, 9:31 | Ademon   Előzmény

Az "Én vagyok" nem egy nézőpont, hanem egy létállapot vagy axióma. Az "Én vagyok" nem ad választ az igaz vagy hamis állítások megítélésére, hanem egyszerűen csak van. Még mindig nem tiszta, hogy miként működik ez a gyakorlatban :)

a3140a képe
Az "Én vagyok" nem egy axióma, hanem az egyedüli valós. Ha
2011. június 06. hétfő, 10:43 | a3140a   Előzmény

Az "Én vagyok" nem egy axióma, hanem az egyedüli valós.
Ha identitásod az "Én vagyok", tudni fogod a választ az igaz vagy hamis állítások megítélésére. Ha az elme szintjén próbálod megkülönböztetni az igazat a hamistól, akkor soha nem fogsz eredménnyel járni, mert végső soron sem az elme, sem az igaz, sem a hamis nem valóságosak.
A gyakorlat: találd meg Önmagad és válj azzá! (Mindegy milyen technikát használsz ehhez, használd azt, ami számodra megfelelő).

szeklice képe
Ez az!
2011. június 06. hétfő, 11:04 | szeklice   Előzmény

Én a hozzászólásodra csupa IGEN vagyok. EGY-et értek:-))

szeklice

Ademon képe
És ez az életre nézve mit jelent? Mivel leszünk többek, mit
2011. június 06. hétfő, 20:06 | Ademon   Előzmény

És ez az életre nézve mit jelent? Mivel leszünk többek, mit kapunk, miért fontos, és miért éri ez egyáltalán meg?

a3140a képe
Nem leszel több, mint ami most vagy. De végre önmagad
2011. június 06. hétfő, 20:42 | a3140a   Előzmény

Nem leszel több, mint ami most vagy.
De végre önmagad leszel.
Amúgy nem éri meg, mert unalmasan kiegyensúlyozottá válsz. :)

Szerinted ez egy üzleti vállalkozás?:) Ádám? ,,találd meg
2011. június 06. hétfő, 21:47 | Éva.   Előzmény

Szerinted ez egy üzleti vállalkozás?:) Ádám?

,,találd meg Önmagad és válj azzá!''

Ez nem elég indok?:)

Ademon képe
Miért mi van akkor? :) Mi történik? Miért fontos? Vagy ez
2011. június 06. hétfő, 21:51 | Ademon   Előzmény

Miért mi van akkor? :) Mi történik? Miért fontos? Vagy ez pusztán csak elvi kérdés?

Nem, az tuti hogy pusztán gyakorlati kérdés. De személy szerint
2011. június 06. hétfő, 21:54 | egy kis akárki   Előzmény

Nem, az tuti hogy pusztán gyakorlati kérdés. De személy szerint nekem ebben nincs semmi gyakorlatom....

Te már egyszer állítólag átélted ezt. Akkor most miről is
2011. június 06. hétfő, 22:07 | Éva.   Előzmény

Te már egyszer állítólag átélted ezt.
Akkor most miről is kérdezősködsz?:)

Ademon képe
*sóhajt*Az egy dolog nekem megvannak a saját válaszaim, de
2011. június 06. hétfő, 22:25 | Ademon   Előzmény

*sóhajt*

Az egy dolog nekem megvannak a saját válaszaim, de ettől még kíváncsi lehetek mások nézőpontjára is. Továbbá azt figyelem, hogy ki tudná ennek az egésznek az működését elmagyarázni hétköznapi nyelven, természetes szavakkal úgy, hogy akár a 40 IQ-jú Pistike is megértse...

Szóval ,akkor nagyon jól tudhatod ezt nem igen lehet szavakba
2011. június 06. hétfő, 22:36 | Éva.   Előzmény

Szóval ,akkor nagyon jól tudhatod ezt nem igen lehet szavakba önteni,ahogy te sem tudtad igazán.
Ami meg az IQ-t illeti,a 40-es Pistikének ehhez még nőnie kell.
Csak azért ,mert nem kéne ezt ennyire elvulgarizálni:)))
És még az átlagos 100-al sem lehet igazán megragadni szerintem.
De hát a tévedés jogát fenntartom.

Hogy jön ide az IQ? Az enyém durva, nem is írom le a
2011. június 06. hétfő, 22:56 | egy kis akárki   Előzmény

Hogy jön ide az IQ? Az enyém durva, nem is írom le a pontot(bizonyítottan, már a gimiben is balhé volt miatta a kötelező tesztíráskor, és volt munkahely pár éve is ahová emiatt nem vettek fel, szóval csak a baj volt vele mindig is), azt ehhez mégis töksötét vagyok. Sok 40-es Pistike jobban áll ezügyben. Szóval? Hogy jön ide???

Már úgy értem, nemcsak gyakorlatban megcsinálni szó sincs róla,
2011. június 06. hétfő, 23:10 | egy kis akárki   Előzmény

Már úgy értem, nemcsak gyakorlatban megcsinálni szó sincs róla, de nem tudjátok ezt úgy elmagyarázni, hogy a szuper IQ-mmal megértsem... :-)

A 40- es ,,Pistike ''szegény az már nem csak ezt nem fogja
2011. június 06. hétfő, 23:21 | Éva.   Előzmény

A 40- es Pistike ,,szegény'', az már nem csak ezt nem fogja fel,hanem alighanem semmit a világból,mert az olyan fokú szellemi ,,fogyaték'',ami csak vegetálás, sajnos.
Ezért gondoltam,hogy tán nem kéne ehhez a példához mérni a dolgot.

Ademon képe
Ha szerintem az Én Vagyok valóban egy alapigazság akkor a 40-es
2011. június 07. kedd, 15:26 | Ademon   Előzmény

Ha az Én Vagyok valóban egy alapigazság akkor a 40-es IQ-jú Pistikének is meg kell tudnia érteni. Az Igazság nem válogat, az Én Vagyok meg végkép nem. Még a Pistike is megérti azt az összefüggést, hogy Ő Van, minimum érzi. Ez nem intelligencia függő, mivel bizonyos szempontból nézve végtelenül egyszerű kérdés. A probléma amikor túlbonyolítjuk.

A kérdés az továbbra is: A mindennapi életben mit jelent, hogy "Én Vagyok" és mi ennek a következménye? Mit kezdhetek én ezzel?

Erre akartam kilyukadni, hogy Pistike jobban érzi, mint én...
2011. június 07. kedd, 16:39 | egy kis akárki   Előzmény

Erre akartam kilyukadni, hogy Pistike jobban érzi, mint én... mert más kell hozzá, nem IQ meg egyebek.
A kérdésedre nem tudom a választ, de szerintem ezt itt tőlem nem várta senki... :-)

Kezdetek itt feleslegesen belebonyolódni valamibe,ami teljesen
2011. június 07. kedd, 17:03 | Éva.   Előzmény

Kezdetek itt feleslegesen belebonyolódni valamibe,ami teljesen elviszi a dolgot.

Ez nem IQ kérdés,de mindenképpen tudati kérdés,tudatosság kérdése.
Itt egyetlen dolog volt amibe én ,,belekötöttem'' :) ,a negyvenes szám,amivel ademon oly lezseren dobálódzott,és ez azt jelenti minden bizonnyal,hogy nem tudja ,hogy ez mit jelent.
Ennyiről van szó pusztán,és nem szeretném ,ha ez ki lenne forgatva,mert most már kezd a dolog más irányba elmenni:)

Ádám nem szeretnék ebbe a témába mélyebben belemenni. Okom van
2011. június 07. kedd, 16:44 | Éva.   Előzmény

Ádám nem szeretnék ebbe a témába mélyebben belemenni. Okom van rá hidd el.
Te könnyedén ,általánosságban beszélsz,de itt konkrét ,,esetről'' van szó,amit példának hoztál.
Nézz utána konkrétan annak a 40-el jelölt,,állapotnak'',amit szerintem meggondolatlanul ide felvetettél. Az az állapot,minden valószínűséggel nem teszi lehetővé az ,,én vagyok'' állapot tételezését.
Nem szeretném itt forszírozni ezt a témát,mert ahhoz,hogy az ember az igazságot kimondhassa ez ügyben ,sokkal nagyobb tolerancia szükségeltetne.
Úgyhogy részemről lezártam ezt az IQ- témát.

Ademon képe
Nagyon beleragadtál ebbe az IQ-s részbe, pedig nem is ez volt a
2011. június 08. szerda, 1:54 | Ademon   Előzmény

Nagyon beleragadtál ebbe az IQ-s részbe, pedig nem is ez volt a kérdés lényege. De hát mindegy akkor... ha nem kapok választ akkor nem... kár.

spiritosaurus képe
Kb 40-es IQ-val másztunk le a fáról egyébként :D:D Szóval a
2011. június 08. szerda, 12:31 | spiritosaurus   Előzmény

Kb 40-es IQ-val másztunk le a fáról egyébként :D:D Szóval a példa Pistikéje még inkább majom, mint ember. Úgyhogy Ademon, túl nagy fába vágtad a fejszéd, egy kis huhúkoló, vakaródzzó, ugribugri szőrmóknak akarod elmagyarázni hogy mi a Paradicsom? :D