A leves | Önmegvalósítás.hu

A leves

Hozzászólások

187 hozzászólás
Szerintem sem jobb a mostani korszellem... Nem jobb dolgok
2011. május 12. csütörtök, 10:24 | egy kis akárki   Előzmény

Szerintem sem jobb a mostani korszellem... Nem jobb dolgok történnek. Amit Éva egy másik blogban írt, az is ide is vág: tudati felemelkedés? Hát összességében ha megnézzük a világot, nem vagyunk elöbbre...

Nem zavar téged ,hogy az Árpád házi királyok uralkodása alatt
2011. május 12. csütörtök, 10:50 | Éva.   Előzmény

Nem zavar téged ,hogy az Árpád házi királyok uralkodása alatt virágzott ez a nemzet? Függetlenek voltunk,és meghatározó birodalom Európában,senkinek sem kiszolgáltatva.

A hanyatlás akkor kezdődött,amikor Mátyás utód nélkül hagyta az országot,és idegen királyok kerültek a trónra.
Onnan kezdett széthúzni a nemzet,és egyik ide pártolt a másik oda.Nézz már bele a történelembe,hogy miért kerültünk ilyen helyzetbe,az örökös széthúzás,meg hogy hagytuk a nyakunkon az idegen hatalmakat.
Pontosan azért mert már nem voltak olyan királyok akiket te itt köpködsz a nagy tudatlanságodban.
Ha bármit is tudnál Istvánról,és nem a mások hülyeségéből fakadó gyűlöletet szajkóznád,akkor rájönnél,hogy te csak egy kicsi porszem vagy ahhoz a nagysághoz képest,akit itt egy
nyilvános oldalon köpködsz,és olyanok számára terjeszted a rémhíreidet,akik esetleg semmit nem is tudnak azokról az időkről.
Értesz te több dologhoz,miért nem azokkal foglalkozol,amiben otthon vagy? Ezzel,meg a kereszténység Hit gyülekezetes
lejárató ,szándékos ,,ellentanításaival'',csak a hiteledet veszíted el.
Ráadásul ebben a stílusban?
És én még azt hittem,hogy bármit is változtál?
Hogy én milyen marha vagyok!!!

HajduM képe
Ne bosszankodj Éva :))Mindenki pont olyan kis porszem mint én,
2011. május 12. csütörtök, 11:12 | HajduM   Előzmény

Ne bosszankodj Éva :))

Mindenki pont olyan kis porszem mint én, és senki közülünk nem lakott Istvánnal egy sátorban, vagy palotában, senki nem volt a tanácsadója, senki nem ismerte a hadi terveit, senki nem tudta a gondolatai.

Egy dolog tűnik biztosnak, mégpedig az, hogy felszámolta a Magyar törzsi életmódot, felszámolta tudás-népét és vele a tudást és ránk erőszakolta a római pápaságot. Ennél több nem is kell, hogy árulónak lehessen nevezni... Ez hazaárulás, népírtással tetézve... Ennyit Istvánról, mert egyébként nem érdekel az egész téma...

Mátyás előtt is voltak idegen királyok, és Mátyás bár megtehette volna de nem vette le a magyar nyakáról Rómát, igaz? És azután senki sem. Azért szükséges Istvánt dicsőíttetni az iskolákban is a gyerekekkel, mert az a Pápai hatalom alapja a mai napig is. Igaz?

Nézd csak meg a címerünket Éva. Mit látsz? Én azt látom, hogy az egész magyar kultúrát lefedték a koronával, ami István hatalmi szimbóluma, mely hatalomnak a Római Pápaság a talaja...

Lehet, hogy te nem tudsz valamit jól és azok a fiatalok akik olvassák, olvassanak csak többféle véleményt. Miből gondolod, hogy a tiédtől eltérő álláspontokat el kell tüntetni, még csak a szemük elé se kerüljön? Miféle mentalitás ez?

És a változás... Éva Te változtál? Elvárásokat támasztasz velem szemben, és elhitetted magaddal, hogy én változtam, ami igaz is, de a kikristályosodott álláspontjaim nem változtak.

Tudod, így alakít ki mindenki saját magának egy dogmarendszert, és az lesz az Ő vallásának gerince, ami az Istenhez vezet... Mert minden vallás istenhez vezet, nem csak az amit te gondolsz helyesnek...

És minden mást végképp eltörölni? Miféle alattomos inkvizíciót folytatnál te, ha én nem szólnék bele :)))

Bizony Éva, nem én járatom le magam...
Ez a viselkedés és álláspont és szóhasználat szépen bemutat téged a valóságodat, a protokoll-mentesség lásd mi mindenre jó.. Elő kerül az igazság.

Ha engem szapulsz Éva, magadat szapulod...

Miki egyik szavaddal csapod agyon a másikat. Arra hivatkozol
2011. május 12. csütörtök, 12:16 | Éva.   Előzmény

Miki egyik szavaddal csapod agyon a másikat.
Arra hivatkozol ,hogy nem tudhatjuk,amit én állítok/pedig tudhatjuk a krónikákból,és rengeteg más forrásból/ tehát nem tudhatjuk,mert nem voltunk ott azt mondod.
És miután ezt kijelented,el kezded megint szapulni,hogy ellenben azt meg tudhatjuk,amit te összehordasz rá:DDD
Akkor hát honnan,ha arra hivatkozol,hogy nem tudhatjuk mert nem voltunk ott??? Következetesség az hol van???

Ha neked a Magyar Korona a Római Pápaság szimbóluma,hát akkor erről már tényleg nem érdemes tovább beszélni.
A hagyományban mi van,ami teljesen egyértelműen kizárja még a gondolatát is ennek?!
Az hogy 2 angyal hozta azt a koronát,és tette István fejére és nem a Pápa./egyébként sem,ha a történteket nézzük akkor sem/
Valamint István a Szűz Anya védelmébe ajánlotta az országot ,nem a Pápáéba./Ezért lettünk Mária országa/

Nyilván ha így el van vakulva valaki ,akkor ezeket a tényeket sem veszi figyelembe.Ezek tények Miki,ezért vagyunk Mária országa,és nem Rómához tartoztunk,mert nem a pápa nevezte ki a püspököket,hanem mi saját magunknak.És ez egyedül a Magyaroknál fordulhatott elő egész Európában,és pont István
tette ezt,a ,,hazaáruló''.
.
Az az igazság ,hogy fogalmad sincs az egészről ,teljesen ellene beszélsz konkrét tényeknek,/ahogy ezt a kereszténységgel is teszed,de hát jól beléd sulykolták ezt a Hit gyüliben/,és ez amint láthatod nem csak engem ,,zavar'',mert ha nem én javítom ezeket ki,akkor más.

Konkrétan valótlanságokat állítasz ,mert nem tudsz semmit arról korról,és nem veszed a fáradtságot ,hogy utána nézz./legegyszerűbben a Krónikákban,azt magyarok írták,abban a korban és nem kommunisták,ahogy te állítod,hogy onnan erednek ezek a dolgok/

Sokkal könnyebb a másikat pocskondiázni,aki megírja az ellenvéleményt is,hogy akit egyáltalán érdekel ez a téma,ne csak
az elferdítéseket,és határozott ellentételeket lássa.

Egyetlen hozzászólást nem tudsz úgy megírni,hogy ne személyeskedj!!!
Védd meg az álláspontodat,de ne úgy hogy a másikat szapulod.
Itt különböző témákról beszélünk,és nem a másik folyamatos személyeskedő szapulása a cél.
Ha nincs érved az igazad bizonyítására,akkor ne az legyen az érved,hogy a másik ilyen ,meg olyan és neked csakis ezért lehet igazad.
Ez már több ,mint nevetséges.Nem veszed észre?

HajduM képe
A hazaáruló a Magyarok felét kiirtotta és a Római pápaságot a
2011. május 12. csütörtök, 12:27 | HajduM   Előzmény

A hazaáruló a Magyarok felét kiirtotta és a Római pápaságot a nyakára eresztette oda dobva koncnak az országot és a népet.

Ennyit erről...

Minden egyéb amit mondasz a katolicizmus keretein belül található, ami pedig a Róma pápaság maga. Akkor is ha István nevezett ki püspököt akkor is ha a lópici Gáspár, teljesen mindegy.

A személyeskedést pedig abban a pillanatban be fogom fejezni amint velem szemben is befejeződik.

Ilyen egyszerű. Én együttműködő típus vagyok, együttműködök a személyeskedéssel is, meg annak a hiányával is...

Nem nehéz a személyiségemből fakad mások segítése, velük való együttműködés...

Ha valaki bumeránggal dobálózik, ne csodálkozzon, ha néha fejbe veri a saját játéka :))

Te mindig kimondod az igazat is,csak azt nem veszed észre ,hogy
2011. május 12. csütörtök, 12:46 | Éva.   Előzmény

Te mindig kimondod az igazat is,csak azt nem veszed észre ,hogy ez pont rád vonatkozna:DDD

,,Ha valaki bumeránggal dobálózik, ne csodálkozzon, ha néha fejbe veri a saját játéka :))'

Én a helyedben egyáltalán nem háborognék:)
Pont most írtad le,hogy miért:D

Ahhoz tudod Ramanovics,ismerni kéne az adott korszakot. De hát
2011. május 12. csütörtök, 11:30 | Éva.   Előzmény

Ahhoz tudod Ramanovics,ismerni kéne az adott korszakot.
De hát az ugye fárasztó,és időpocsékolás.
Sokkal egyszerűbb elolvasni ilyen hazugságokat aztán nyomni ezerrel,amiről az ég adta világon semmit sem tudunk,csak bedőltünk az ellenpropagandának,mert az mindig kényelmesebb mint saját véleményt kialakítani,mert az hosszú ,időigényes, fáradtságos munka:)

Ha bármilyen konkrét dologra rákérdeznél,nagy lenne a csend,
csak menne a hápogás,de ,,ismerjük a korszakot'':DDDD

Még az is újdonság ingerével hatott,hogy Koppány nem pogány,mert meg volt keresztelve.Merthogy olyan ,,forrásoknak'' hisznek,akik még ezt sem tudják ,viszont erre építik fel az egész téves teóriájukat.

Röpköd itt ,hogy mi a tradíció ellenes.Hát pontosan ez,a szakrális királyság ellen beszélni,mert minden tradíció alapja ez.
Persze lehet ellene beszélni,csak akkor ne a tradíció nevében, hanem valami liberális szemlélet nevében. Azért ezt sem kéne már összekeverni.
Lehet mindent mondani,ha az az ember véleménye,de ne állítsuk már be tradíciónak,a kontra tradiciót:)))

Aditi képe
Megmondom őszintén, nekem még nem teljes a kép. Istvánnal
2011. május 12. csütörtök, 1:05 | Aditi   Előzmény

Megmondom őszintén, nekem még nem teljes a kép. Istvánnal kapcsolatban csak azt tudom elfogadni, hogy

1. úgy tudta kezelni a szitut ő is csak, amilyen ember volt, amit tanult és örökölt

2. lehet h valóban olyan helyzetet hozott a sors akkor a magyaroknak, ami valamiféle kényszerhatás volt, hogyan birkózunk meg vele, hogy ahogy egyesek mondják, amolyan sorsszerű változás volt és elkerülhetetlen a nyugat erőszakja, elkerülhetetlen a lehullás (az hogy utána még sokáig erős volt az ország már nem csak magunknak köszönhettük, a "kompromisszum" része volt, megengedték nekünk. de a lejtőn már elindultunk szellemileg, csak még idő volt mire manifesztálódott. Istvánnál eldőlt a lényeg)

Ugyanakkor:

1. a magyarok a lehető legrosszabbul kezelték a sors hozta helyzetet. Nemcsak hogy feladták magukat és önmaguk ellen is fordultak a királyuk vezényletével, erőszakkal éltek, testvér vért ontottak. Ennél rosszabb semmi nem lett volna, az sem, ha visszatakarodunk Ázsiába. A valódi megoldás sohasem véres. Hun Attila úgy vonult át világ-birodalmakon, hogy legendák íródtak róla, hogy a haja száluk sem görbült sem a magyaroknak, sem az "ellenségnek". Mert használta az eszét, meg a szellemi erejét és tudatosságát. A magyarok egy rendkívül fejlett szellemi nép voltak, amiket tönkretettek a félelmek és előítéletek, amik akkor, ott Géza és István cselekedeteit vezérelték

2. Ki tudja miért gondolta Géza h "jót" tesz azzal, ha kereszténynek neveli a fiát, és ezzel az egész népe ellen fordítja, hacsak nem az, amit tanítanak, hogy így óhajtott kompromisszumot kötni . Csak azt felejtette el, hogy így nem lehet. Szerintem inkább a félelem motiválta, és az agyával akarta kitalálni a megoldást, nem úgy mint őseink, akik tudta a szellemükre hallgatni. Nála kezdett megromlani a vér, megbetegedni a szellem.

3. Ki tudja miért gondolta hogy át kell téríteni egy egész népet egy másik vallásra, a békéért véres áldozatok árán, amikor már volt egy, ami működött, és az a legviccesebb az egészben, hogy semmiben sem múlta alul a másikat. Mert egyik vallás, vagyis az eredeti tanítsátok, amikből születek a vallások sem múlják alul a másikat. Elfogadásra és szeretetre tanítanak, az élet tiszteletére, a szellemi törvényekre, és nem vallás-, és polgárháborúra bárminek az érdekében

4. és ha már a vallásoknál tartunk: a legősibb vallás mind közül éppen a Sámánizmus, az összesnek ez a gyökere, a kereszténynek is, erről számos dokumentumot lehet fellelni. Minden vallás/tanítás az élet működéséről, az Univerzum működéséről, a szellemi törvényekről tanít, arról, ahogy működik a természet, a tudat, ha akarjuk, ha nem, és amiket meg kell tanulnunk és el kell fogadnunk ahhoz, hogy jól tudjunk illeszkedni ebbe a rendszerbe. A vallások közül a legdirektebben a Sámánizmus kapcsolódik ezekhez, a természeti jelenségeken és megfigyeléseken keresztül. A többi vallás már szimbolikát, meséket, mondákat, emberi szereplőket használ, akikbe lehet kapaszkodni, akik miatt az asztrális lelkű emberek egy kicsit jobban elfogadják a nyilvánvalót

a legbölcsebb és legtisztább tudás a Sámán tudása, Jézus is az volt, csak az ő élete példája erősen központosult a szeretet tanítására

ehhez képest kiirtottak egy fél népet, egy működő tudást, tönkretettek egy jól működő társadalmi rendszert, és vért ontottak a nevében. Hogy "béke" legyen.

Ilyenek az emberek

Jézusnak a világon semmi baja nem volt a többi vallással és egyetlen bölcs mesternek sincs. És ahhoz, hogy életben maradjunk, meg kell őrizni az élet-energiát, nem pedig feladni magunkat.

Úgyhogy akárhonnan nézzük, ez a történet nagyon is sántít.

És nem is elsősorban maga a döntés volt a legrohasztóbb az egészben, hanem a belső megélés, ami mentén egész népet megvezetett a királya. Az, hogy nem bölcsességből és belátásból, erőből és tudatosságból szülte meg a döntését, hanem félelem és kompromisszumkészség motiválta, védekezett, mert azt hitte, nem tudja megoldani a máshogy helyeztet. nem látott. Hiába volt koronája, meg harmadik szeme.

Ha valami sorsszerű volt, akkor az az ő vére, féleleme, betanított dogmái voltak. A szeretete és elfogadást sámánként hinduként Jézusként és kis pistaként is meg lehet élni. És az erőnket pedig senki emberfiának nem kell odaadni. Ezt még Jézus is tanította.

Lerohantak volna? Jó. Akkor el kellett volna dönteni: harcolunk, befogadunk, vagy futunk. Ez az egészséges hozzáállás. Befogadni nem volt képes ez a nemzet, meg minek is kellett volna egy egészséges nemzet egészségét lecserélni egy korrupt és véres kereszténységnek nevezett ál-vallásra. (Mert a vallás mocskos volt, velejéig romlott, és semmi köze nem volt ahhoz, amit Jézus és a próféták tanítottak addigra már.)

Ehelyett a mi vezérünk saját magunkra erőltette vérrel a rosszat. A befolyást, az agymosást, mindent. Ezt önmegerőszakolásnak hívják.

Cseppet sem egészséges.

Most így látom

Namaszte

koverellenor képe
Jajj már megint ezek a kereszténység-ellenes kirohanások...
2011. május 12. csütörtök, 1:21 | koverellenor   Előzmény

Jajj már megint ezek a kereszténység-ellenes kirohanások... -.-

Bocsáss már meg nekik, a kedvemért!
Bocsáss meg nekik, mert nem tudták, mit cselekszenek!
Ha tudtak volna jobbat akkoriban, bizonyos hogy tették volna azt a jobbat.

Aditi képe
A keresztények és a magyarok fátyla
2011. május 12. csütörtök, 19:01 | Aditi   Előzmény

Ja, azt jól érzed, hogy harag van bennem, de ez tudatos harag, és el tudom engedni. A legfelsőbb törvény az, hogy semmi nincs ok nélkül, és ha egészen kívül helyezzük magunkat a történeten, láthatjuk a folyamatokat, ahogy "törvényszerűen" elfajult a keresztény vallás, ahogy törvényszerűen elsodorta Istvánt és a nemzetet az a helyzet amibe kerültünk.

Megbocsátani valóban fontos, nem valamiféle misztikus dolog miatt, vagy mert nem mehetsz be a Mennyországba, pusztán már csak azért is, mert megértés, és megbocsátás nélkül nem látunk tisztán.

De attól még nagyon fontos, talán a legfontosabb levonni a konzekvenciákat és a misztikát letépni a történetről. Az hogy valami szinte törvényszerűen úgy történt, ahogy még nem jelenti azt, hogy annak mindig úgy kell lennie, vagy hogy nem csinálhatjuk most másképp. Döntéseink következményei is a sorsunk, és a döntésben nem is az a lényeg, hogyan döntünk, hanem hogy tudatosan e és tisztán látva e önmagunkat és a helyzetet. Becsülettel e vagy félelemmel, szívvel és teljes odaadással e vagy hatalmi harc áldozataként.

Szerintem jobban járnánk ha végre szembenéznénk azzal, mit tettünk magunkkal, hogy önként megöngyilkoltuk szellemileg (a döntés tudatlansága és a szellemi örökségünk eltiprása), lelkileg (testvérvérontás, hit, és erő elvétele) és fizikailag is (rombolás után teljes átszervezés) magunkat és mindazt amit képviseltünk, mert ugyanis még mindig ezt tesszük, és lehet hogy akkor végre be tudnánk ezt fejezni.

Ez egy karmánk, amit le kell tennünk.

De amíg azt hajtogatjuk, hogy "Szent János népe vagyunk eleve elrendelten áldoztuk fel magunkat mert majd jön Jézus megint és felemel", és ezzel totálisan hárítunk minden felelősséget, addig nincs esélyünk szembenézni azzal, mit is teszünk magunkkal. Hogy az egész történelmünket végigkísérte és megrontotta az önmagunk ellen fordulás, széthúzás összetartás helyett, kétség/kettősség egységesség helyett, idegen kultúrák, vallások és hitek befolyásának engedés (vak hit és félelem miatt) és hogy ez a kettő dolog züllesztette szét ezt a népet. Mindkettő István történetében gyökerezik.

És jön az agymosás: ennek azért kellett így lennie mert, ....imádkozzunk testvéreim. Még mindig ez a hazugság, álszent, felelősséghárító, illúzió, agymosás.

Egyébként ha szeretetből áldoztuk volna fel magunkat, ahogy Jézus a keresztfán, akkor ez az egész nem így történt volna, mert jól lennénk. Ugyanis az egyetlen dolog, ami számít, az az, hogy milyen tudatossággal hozzuk meg a döntést, milyen belső megéléssel. Félelemből, védekezésből, érdekből, megfelelési kényszerből, "jót akarok, de nem értek hozzá" ból, vagy tudatosságból, tisztán látva, bölcsen, erősen, egészségesen, szeretettel önmagunkért és a környezetünkért.

Ha feláldozom az életem a gyermekem életéért, mert azt vágyom, hogy élhessen, mert egy tudok lenni vele teljesen és az én létem és egom eltörpül ebben a megélésben, szeretetben, akkor boldogan halok meg, boldogan hogy ő élhet a tettem által, és egészségesen, és ezt az energiát, szeretetet és örökséget hagyom a gyermekemre. Jézus így halt meg, és ennek köszöntően fel is támadt. Mert az ilyen döntésnek felemelő következményei lesznek.

Nézd meg mi történt az országunkkal. No kommet. Ez szimpla öngyilkosság volt. Gyengeség, nem-látás, méltatlanság, hiszékenység, félelem, becstelenség, nem is folytatom. Nem szeretet.

Én inkább nem ismételném tovább, inkább szembenéznék a múltammal, és tanulnék a hibákból. Azzal együtt, hogy megbocsátok, illetve anélkül természetesen nem is lehet változtatni.

A keresztények meg, azok is csak emberek voltak. Elvitte az egészet az ego, de olyan rendesen, hogy az egész föld összes valaha élt népének a "legnagyobb" példáját mutatta a rossznak az európai fehér ember. A legszentebb dologból, amit ajándékba kapott sikerült kihozni a legaljasabb, legmocskosabb, leghazugabb "világvallást", ami csak létezett valaha. Büszkék lehetnek rá. Igen, haragszom az emberre. Még egyenlőre nagyon haragszom.

És ha megbocsátottam, az nem azt fogja jelenteni, hogy kenetteljesen összekulcsolom a kezem, és mosolyogva úgy teszek mintha semmis sem történt volna, büszkén a tudatszintemre, hogy milyen szeretetteljes tudok lenni, oszt közben megy tovább a kínlódás... Hanem azt, hogy minden erőmmel azon leszek, hogy ezeket a rossz mintákat kiirtsam magamból és a környezetemben is segítsek ebben.

Hogy megtisztítsam az egotól a tanításokat, a lelkeket, a szellemet az emberekben. Annak van értelme és jelentősége. És az esélyt ad a felemelkedésre.

Meg kell ismernünk,ki kell mondanunk és fel kell vállanunk kik vagyunk, meg kell keresnünk a sok maszlag, befolyás, hit és hiedelem, misaztika alatt az ősi szellemünk, azt akik vagyunk , akiknek rendeltettünk, születtünk, létezünk. És az nem egy hívő keresztény ember és nép. . Hogy a mi hitünk nem hit, hanem tudás. És hogy nem kell nekünk semmilyen ember és vallás ahhoz, hogy érezzünk önmagunkban az erőt, hogy becsüljük önmagunkat és az életet, hogy szeretetre törekedjünk, de soha ne adjuk fel magunkat, hogy bátrak legyünk, és összefogjunk a bajban, hogy megtanuljunk tisztán látni és bölcsen megítélni a helyzeteket. Ez ha már a vérünkben ne is, de az Isteni tudatunkban megvan és újrateremthető. Én tudom, mert én így keltem fel ugyanabból a teljes pusztulásból (szellemi, lelki, fizikai), amiből most a magyarságnak kell.

nem a vért és nemzetiséget kell hangsúlyozni, hanem a tudatosságot. Önmagunkban kell meglelni az erőt és a tudást újra. Az nem elvehető senkitől.

mert bennünk van az Isten, nem a felhőkön ül, általunk cselekszik, a mi tudatosságunkon keresztül, és nem a szenteket kell majmolni meg imádkozni hozzájuk, látni kell, mindegyikük egy egy emberi élet, egy egy küldetés, Isten követei, akik ugyanígy tudatában voltak ennek, és annak is, hogy minden egyes emberi élet az.

Minden egyes emberi élet is Isten küldetése, amit önmagunkban, a szívünkben a szellemünk hangjára hallgatva kell meglelnünk, a szívünkben élő Isten hangja által, ha megtanuljuk felismerni, és hallgatni a szívára.

Ehhez nincsen szükség semmilyen könyvre, semmilyen vezérre, tanítóra, gurura, segítőre.

Persze el lehet és jó elfogadni a nagy szellemek segítségét, van aki ezért van még mindig itt de nem azt várják, hogy hozzájuk imádkozzunk, hanem hogy ismerjük már végre fel a küldetésünk, az isteni küldetésünk, bármilyen kultúrában, vallásban is nőttünk fel, Halogy mindenkiben ott van, egy tökéletes, új rend részeként, a szeretetben.

Amikor majd látom, hogy felébredtünk erre, teljesen el fog múlni a haragom.

Namaszte (tisztelem a benned élő Istent - nem véletlen ez a fogalmazás: kizárja az egot a személyiséget, a tudatosságra céloz, a látó, belső hangra, ami mindenkiben ott él a sok hagymahéjon belül)

U.I::A megbocsátással ettől függetlenül egyetértek, de nem tartom elégségesnek.

Michaelita képe
feketeleves
2011. május 08. vasárnap, 10:56 | Michaelita

Találó ez a szép magyar szó, - hogy feketeleves, - azokra a helyzetekre, amelyek a rosszat/nehezet/szenvedést domborítják ki.

Mi magyarok is azért vagyunk most ebben a felemás, átláthatatlan helyzetben mert sok mindent elfelejtettünk és sok mindentől elfordultunk, ami pedig régtől/ősidőktől fogva a mienk.

Egy honlapon azt olvastam, hogy a magyarság nem származás, hanem lelkiség kérdése.

Márpedig ha ez igaz, akkor igaz lelkülettel illene elfogadnunk bárkinek a hitét/hiedelemrendszerét, mert nem is az számít, hogy miben hisz, hanem, hogy képes hinni egyáltalán és képes valami magasabb, égi felé felpillantani és nem csak a hétköznapit, az átlagost nézni.

S csatlakozom az előttem szólókhoz, egy pont után már édes mindegy, hogy ki milyen úton jutott el Istenhez. Mint, ahogy a Bhagavad Gitában Krisna tanítja Ardzsunát: ... mert "minden út énhozzám visz".

Ha őszinték akarunk lenni, akkor bármilyen áramlat/hitrendszer lekezelésekor illene tisztázni magunkban, hogy miért is akarjuk bárki fölé emelni magunkat, miért is akarunk többnek/jobbnak látszani másoknál?... s ki/mi akarja ezt bennünk?

Nem ismerjük az ősmagyarok igazi tanításait, hitvallását ezért van ez a sok tévelygés, keresés, kutatás, elfelejtettük az igazi lelki erényeket, elfordultunk a valódi szellemi világtól. De ha van bátorságunk újra visszafordulni hozzá, akkor előbb-utóbb megmutatja magát nekünk. S milyen érdekes, hogy a szellemi világ üzenetei mindig a lelkünknek legérthetőbb formában/alakban jut el hozzánk, mert lehet, hogy mégsem felejtettük el teljesen a kulcsokat... csak talán félünk befelé nézni (lelki szemeinkkel)?

koverellenor képe
múlt
2011. május 08. vasárnap, 12:04 | koverellenor   Előzmény

"Mi magyarok is azért vagyunk most ebben a felemás, átláthatatlan helyzetben mert sok mindent elfelejtettünk és sok mindentől elfordultunk, ami pedig régtől/ősidőktől fogva a mienk."

Van olyan nép ma, amelyik nincs felemás átláthatatlan helyzetben? Ha van, melyik? Mi az amit ők nem felejtettek el, amitől nem fordultak el?
Esetleg nem egy gumicsont ez is, amin lehet szomorkodni, nosztalgikusan egy romantikus múltba révedni, ahelyett hogy felvállalnánk azt, ami most van?

Michaelita képe
Kedves Romanovics!
2011. május 11. szerda, 20:48 | Michaelita   Előzmény

Félreérthető voltam, ha az jött át, hogy én szomorkodás okaként írtam a magyarságról.
Egyáltalán nem ez állt szándékomban, hanem inkább az, hogy arra agitáljak, hogy a jelen ismereteink alapján vágyakozzunk valami többre/valami jobbra, amire mint magyarok hivatottak vagyunk/képesek vagyunk. Tudod, mint az igazi profik, akik azért profik, mert nem érik be kevesebbel:)

S azért emeltem ki magunkat, mert számomra nagyon úgy fest a dolog, mintha minden/vagy majd minden európai nemzetnek erősebb/fejlettebb nemzeti tudata/büszkesége/önazonosság tudata lenne, mint nekünk.
Már pedig én hiszem és vallom hogy nem véletlenül születtem éppen most és éppen ide. S igenis büszke vagyok arra (a szó legnemesebb értelmében), hogy magyar vagyok, hogy itt élek, ezt a nyelvet beszélem, ennek a földnek a porát taposom, ez a nagyszerű Arkangyal vigyázza a lépteimet, ez a szent, ősi föld hord engem a hátán, s ennyi sok magyar testvérem volt és van, akikre büszke lehetek, arra meg még inkább, hogy ennek a kicsi országnak a szélrózsa minden irányában találhatók fiai, feltalálói, újítói, nagy koponyái.

koverellenor képe
Nagyon tetszett ez az írásod, megnyugtatott a dolgot illetően,
2011. május 12. csütörtök, 1:01 | koverellenor   Előzmény

Nagyon tetszett ez az írásod, megnyugtatott a dolgot illetően, köszi!

Aditi képe
Jézus, a Nagy Sámán :)
2011. május 08. vasárnap, 12:54 | Aditi   Előzmény

Jézus vajon nem ismerte a mágiát? Akkor hogyan gyógyított?

Jézus mindent tudott, amit a Sámánok is, de nem Sámánnak született abban az életében, hanem a szeretet hírnökének. Olyan életet élt, amiben azt példázta, hogy a szeretet ereje minden mágián felül áll. És egyébként nem használta a mágiát, még önmaga megmentésére sem, "csak" gyógyított, éppen azért, mert a mágiát is még az elme használja.

Aki szellemi szinten van, aki a szeretetben él, az Agapéban, a Flowban, nem ítélkezik, mindent elfogad és mindent elenged, képes a sorsára bízni magát, érzékeli a szelleme "akaratát" és mer annak nevében cselekedni, nem fél a haláltól, annak nincs szüksége mágiára meg okkultizmusra.

Az belép az Univerzális tudatba, mindent lát, de nem prófétál, mert tudja, végső soron csak a jelen számít.

A Magyarok igaz tanításait nagyon is ismerjük, abban az esetben, ha már képesek vagyunk belelátni az Akashába, vagy tanultunk és tapasztaltunk eleget ahhoz, hogy összeálljon a kép.

Figyelj, mert benned is ott a tudás, ne angyalokra meg embererekre, szentekre, próféciákra, meg léleklátókra, szentkönyvekre támaszkodj. Használd, amit megtanultál, és figyelj meg mindent, amit tanítanak, vagy mondanak, valóban úgy működik e az életedben, így lassan elválik, mi a valóságosan úgy működő szellemi törvény a tanítások közt, ahogy valóban működik az Élet, az Univerzum, amivel élni tudsz, és mik a hiedelmek, asztrális próféciák és vallási képzetek, amik elenyésznek a "fény", a valóság, tudatosság jelenlétében.

Szeretettel: A.

Namaszte

HajduM képe
Jézus nem gyógyított. Egyszer sem gyógyított. De ha találsz
2011. május 08. vasárnap, 13:09 | HajduM   Előzmény

Jézus nem gyógyított.
Egyszer sem gyógyított.
De ha találsz olyan verset a bibliában ahol gyógyít, azt beidézhetnéd ide, jó alkalom volna a gyógyítás mibenlétének megbeszéléséhez.

Ugye engem akartál aktivizálni? Valld be:))) Tudtad ,hogy úgysem
2011. május 08. vasárnap, 14:25 | Éva.   Előzmény

Ugye engem akartál aktivizálni? Valld be:))) Tudtad ,hogy úgysem állom meg ,hogy kikeressem neked,merthogy hemzsegnek az Evangéliumok a gyógyításaitól.

Leprások:11-esetben
Bénák:3-esetben
vakok: 7-esetben
Péter anyósa,,,vérfolyós asszony,süketnéma,vízkóros,a főpapszolgájának a füle.Tömegesen is gyógyít számtalanszor,és
és távolról is gyógyít,és tulajdonképpen ide lehet sorolni az ördögűzéseit is több esetben,és Lázáron kívül még két ,,halottat'' is feltámasztott,de ezt már ha nem sorolom ide akkor is rengeteg gyógyítása volt.

A wikipédiát tudom,hogy utálod,viszont én nem fogom kiírni ide az Evangéliumokat,mert itt be van írva,pontosan hol találhatók az egyes gyógyításai az Evangéliumokban.

Gondolom,azért állítod,hogy nem gyógyított,amikor pedig határozottan leírják ezt ,mert valami más elképzelésed van erről.Hát add elő,de ne feledd a gyógyítás tág fogalom,viszont az Egész-ség visszaállítása,szerintem lefedi a fogalmat.
A linkben a 2.pont lesz a gyógyításainak a listája,és hogy hol leled fel a Bibliában.
És ha áttanulmányozod,akkor fejtsd majd ki,hogy szerinted ez miért nem gyógyítás.

http://hu.wikipedia.org/wiki/J%C3%A9zus_csod%C3%A1inak_list%C3%A1ja

Egyet találomra a sok közül kiírok:/Máté12/9
A béna kezű ember meggyógyítása/itt még a szombati tilalmat is felrúgja/

,,Innét tovább ment és betért a zsinagógájukba.Éppen ott volt egy béna kezű ember.
Hogy vádaskodhassanak ellene,megkérdezték:
,,Szabad e szombaton gyógyítani?''
Így felelt:,,Ha valakinek közületek csak egy juha van,s az szombaton gödörbe esik,vajon nem markolja meg ,és nem húzza ki?''Mennyivel többet ér az ember,mint a juh! Szabad tehát szombaton jót tenni. Ezzel az emberhez fordult:,,Nyújtsd ki a kezed!''
Kinyújtotta és az éppen olyan egészséges lett ,mint a másik.
Erre a farizeusok kimentek és tanakodni kezdtek,hogyan okozhatnák vesztét.''

Konkrétan ott van az elején ,hogy ezeket a tetteit gyógyításnak nevezik: ,,Szabad e szombaton gyógyítani?''

Nagyon sok hivatkozás ott van a linkben,meg lehet nézni.Ez csak egy a sok közül.

HajduM képe
Úgy írod a válaszod, mintha azt gondolnád, hogy én nem tudom,
2011. május 09. hétfő, 9:45 | HajduM   Előzmény

Úgy írod a válaszod, mintha azt gondolnád, hogy én nem tudom, hogy a biblia tele van Jézus általi gyógyulásokkal.

Csak, egy dolog gyógyulni, és egy másik gyógyítani. Azok gyógyulások, hit által, vagy Jézus hite, vagy a meggyógyult hite által.

Aki gyógyít az mindig Isten. Jézus, ember. Ha az ő személye kellene a gyógyuláshoz, akkor igen csak bajba lennénk, mivel már egy ideje nincs köztünk az a test, amelyiknek ezeket a gyógyításokat tulajdonítja a biblia.

Aditinek annyiban igaza volt azért a bibliával kapcsolatban, hogy igen nagy káosz lett belé keletkeztetve, mindamellett, hogy sok tanítás összevág az apokrifekkel...

sok helyen kellene átfogalmazni és újra fordítani, mert teljes tévutakba és ellentmondásokba viszi az embert ha csak egy kicsit is nem figyel...

A gyógyításról nem egyezik a véleményünk.A hit csak az egyik
2011. május 09. hétfő, 10:48 | Éva.   Előzmény

A gyógyításról nem egyezik a véleményünk.A hit csak az egyik része a dolognak.
De annak a másik dolognak is működnie kell,amiben hiszünk,és a kettő együtt hozza a gyógyulást.
Jézus persze ,hogy ember is,de birtokolta az Istent magában/Krisztus/,és ez az erő gyógyított egyfelől,és másfelől kellett a beteg hite is az egészhez,mert ha bármelyik is
hiányzik,vagy az az isteni erő,amelyik képes erre az átalakításra,vagy az a hit amivel elfogadja befogadja ezt ezt az erőt,akkor a gyógyulás nem jön létre.

Te az egyik lényegét nem akarod tudomásul venni a dolognak.
Azt mondod hit által,persze ,de miben hiszek,az hol van,ha nem nyilvánulna meg?
És erre a ,,csodatételre''',még volt példa a történelem során,akik erre képesek voltak,akik ugyan igy birtokolták már ezt az isteni ,,erőt'',ami képes egy ilyen teljes átalakulást végbevinni az emberben.
Ugyanis ezek az emberek nem csak a betegségükből gyógyultak meg,hanem az egész lényük átalakult,és pont ez hozta nekik a fizikai gyógyulást is,ahogy a lelkük ,,meggyógyult'',vagyis áthatotta ez az isteni erő.
Ennek pont ez a lényege,gondolkodj ezen,hiszen ha pont ettől fosztod meg ,akkor elveszik a lényeg szerintem.

Húúú, ez nagyon jó. Nagyon jól leírtad. 'De annak a másik
2011. május 09. hétfő, 10:54 | egy kis akárki   Előzmény

Húúú, ez nagyon jó. Nagyon jól leírtad.
'De annak a másik dolognak is működnie kell,amiben hiszünk,és a kettő együtt hozza a gyógyulást.'
'Ugyanis ezek az emberek nem csak a betegségükből gyógyultak meg,hanem az egész lényük átalakult,és pont ez hozta nekik a fizikai gyógyulást is,ahogy a lelkük ,,meggyógyult'',vagyis áthatotta ez az isteni erő.'
Szóval egyetértek, bár sose tudnék ilyen okosat írni.

Ez nem okosság Zsuzsa,ezt érteni kell. És egy analfabéta is
2011. május 09. hétfő, 11:08 | Éva.   Előzmény

Ez nem okosság Zsuzsa,ezt érteni kell. És egy analfabéta is megértheti,ha megérintette őt.
Nem lexikális tudás kérdése,hanem egészen másfajtáé:)

Jól van, akkor én értem. Vagy érteni vélem.
2011. május 09. hétfő, 11:15 | egy kis akárki   Előzmény

Jól van, akkor én értem. Vagy érteni vélem.

HajduM képe
Én is egyetértek, és örülök, hogy igazoltad az állításomat.
2011. május 09. hétfő, 11:28 | HajduM   Előzmény

Én is egyetértek, és örülök, hogy igazoltad az állításomat. tehát az Isteni erő gyógyít nem pedig jézus.

És hát Jézus nem birtokolja Istent brrrr... Isten Jézus tulajdona?

Nem, nyilván elírtál valamit.

Én határozottan ragaszkodom ahhoz, hogy Jézust és Krisztust válasszuk itt külön. Mert Jézus az ember, maga nem gyógyít, hanem az Isteni erő gyógyít ami Jézusnak nem "sajátja", hanem még Ő is hit által tartja istennel a kapcsolatot... A bibliában. Ezen a ponton komoly eltérések vannak a bibliai és az apokrif iratok között, és én inkább hajlamos vagyok elfogadni Tamás könyvében, (nem evangélium) írtakat a bibliával szemben...

Ha megcsinálsz egy Belső utazás meditációt, annak mi köze Jézushoz? Semmi. 2000 éve nincs már itt, az emberek mégis meggyógyulnak és magad is többször írtad, hogy sok más ember is közvetített gyógyulást ilyen módon...

Tehát Jézus személye nem kulcs fontosságú ebben a tekintetben, illetve annyiban, hogy Ő volt az akire az emberek a hitüket irányították, tehát egyfajta placebó Jézus szerepe a gyógyulásokban...

Ha csak a ruhája szélét érintem, akkor is meggyógyulok.... És erő származék ki belőle... írja a biblia.
Nem Jézus gyógyít tehát, hanem az erő, ami a gyógyulni vágyó hitére reagál... Jézus pedig közvetítője, ha úgy tetszik médiuma ennek az erőnek...

Ha Jézus személye kellene ehhez, akkor Jézus általi gyógyulásba vetett hit, teljesen hiába való, hiszen Jézus nincs már itt, hanem Krisztust az isten-fiút találjuk helyette.

Ezért is téved döbbenetesen nagyot minden keresztény felekezet amikor Jézusra irányítja a figyelmét Krisztus helyett... Jézus az ember, ő nem fontos nekünk. Nem aktuális... Krisztus ellenben örökké aktuális...

Ezt nem hiszem el. Annyira értelmes vagy és olyan gondolataid
2011. május 09. hétfő, 12:23 | Éva.   Előzmény

Ezt nem hiszem el. Annyira értelmes vagy és olyan gondolataid vannak,hogy csak nézek,de tendenciózusan mindig a lényegétől akarod megfosztani a dolgokat,amik nélkül semmi értelme nem lenne az egésznek!

,,És hát Jézus nem birtokolja Istent brrrr... Isten Jézus tulajdona? ''

Jézus Krisztus,így egyben, Egyben ,egyben-egészben!!!!!! érted,mert Jézus Krisztusként összességben birtokolta az istenit.

Ezen a szón pedig ne akadj fel,birtokolta,igen az övé volt az a minőség teljes egészében,/ezt jelenti a ,,birtoklás''/amit el is mondott lépten- nyomon,és tulajdonképpen ez volt a közvetlen oka a megfeszítésének,hogy Istennek vallotta magát és ezért az igazságért hajlandó is volt meghalni,feláldozni magát,hogy mi is megtudjuk ezt az igazságot.Erről szólna a dolog:)

,,Én határozottan ragaszkodom ahhoz, hogy Jézust és Krisztust válasszuk itt külön. ''

Ne akard már lebontani az Egységet,amikor végre létrejött,miért akarod az elválasztást? Ilyen nehéz ezt elfogadnod? Azt nem hiszem,hogy nem vagy képes megérteni,mert annál te sokkal értelmesebb vagy.
Valami van benned,amiért folyton ki akarod herélni ezeket a dolgokat ,pontosan azzal,hogy folyton meg akarod fosztani a lényegüktől.

Amikor megmutatja nekünk az egységed,,hogy nincs elkülönülés,akkor te azt minden áron szét akarod bontani??? Miért???

,,Ő is hit által tartja istennel a kapcsolatot... A bibliában. ''

Nem ,szó sincs róla,ő nem arról beszél ,hogy hisz Istenben,hanem azt mondja hogy az ,,Atya és én egyek vagyunk''.Ez teljesen egyértelmű.És a halálát is ez okozta,hogy e mellett kiállt.merthogy nem tehetett mást,ezért jött ,hogy megmutassa ezt az igazságot,és ezért is halt meg.Ez lenne az áldozatának az értelme,hogy te ezt felfogd,megértsd,és ennek alapján te is elindulj ezen az úton,hogy lásd ,mit kéne megvalósítanod...

,,Ha csak a ruhája szélét érintem, akkor is meggyógyulok.... És erő származék ki belőle... írja a biblia.
Nem Jézus gyógyít tehát, hanem az erő, ami a gyógyulni vágyó hitére reagál... Jézus pedig közvetítője, ha úgy tetszik médiuma ennek az erőnek...''

Nézd ahogy te értelmezed ezeket a dolgokat,az valami egyéni vallás,és ne haragudj nem jól értelmezed,mert pont ellentétes dolgokat mondasz ,mint amit a tanítás.
Pont leírod,hogy erő származék ki belőle,de azt mondod nem Jézusból,hát ki a jó Istenből,ha ő áll ott ,és őbelőle származék'' az az erőHát leírod,és ellen beszélsz?
Nem Jézus gyógyít,hanem az erő,...és kiből jön az az erő?...ott van leírva:)
Nem a hitére reagál a gyógyulni vágyónak...amikor távolról gyógyitotta annak a századosnak a szolgáját,hát az nem is volt ott,nem is tudott róla...teljesen a saját felfogásod szerint csűröd ,csavarod ezeket a dolgokat,és ez így nem jó ne haragudj,kiforgatod,és mindig a lényeget kasztrálod belőle.

,,Ha Jézus személye kellene ehhez'',

Jézusnak nem volt személye,mert a Krisztus volt,nem egy olyan személy ,mint én,miért akarod ezt a dolgot mindenáron elvulgarizálni???
Hát pont az a lényege,hogy a személyünk fölé tudjunk emelkedni,az isteni
/Krisztusi,vagy más tanítás másképp nevezi/ Önvalónkba.
Jézus nem médium!,ez a legvulgárisabb degradálása ennek az egésznek.

Amit a végén mondasz,hogy nagyon téved minden keresztény felekezet,hát nem téved,mert ők értik ezt az egészet,te viszont nagyon nem.
Teljesen mindegy ,hogy Jézust mondok vagy Krisztust.Ez a létező,egységben volt ezzel kettővel,nem elkülönülve,egyszer Jézus,egyszer meg Krisztus.Hanem egy volt,mint Jézus Krisztus. Isten volt benne az ember.
Ezt kéne már megérteni,mert addig érthetetlen a tanítás.

Örökké arra hivatkozol,hogy amit isten összerakott,azt az ember nem választhatja szét.
Érted is amit beszélsz??? Miért akarod a megvalósult egységet szétválasztani,és újra elkülöníteni,lebontani,ami már egyszer megvalósult???
Miki,gondolkozz!!!!

HajduM képe
Jézustól, eljutni Krisztusig egy út. Ez az önmegvalósításunk
2011. május 09. hétfő, 13:18 | HajduM   Előzmény

Jézustól, eljutni Krisztusig egy út.

Ez az önmegvalósításunk útja, ez a cél, hogy a szaros emberi létünkből Isten-fiúi minőséget kovácsoljunk valamiképpen.

Nem herélek én ki semmit, csak szétszedem a dolgokat és összerakom, hogy teljesen átlássam és megértsem ennek az egész misztériumnak a világát.

Jézus akkor mondja, hogy Én és az Atya egyek vagyunk, miután felismerte a 12-ő, hogy Ő valóban nem a maguk hétköznapi szintű embere.

Nem össze-vissza vannak itt a dolgok, hanem kronológiája is van.

Nem mondtam, hogy nem Jézusból származott ki az erő, azt te költötted hozzá, olvasd el még egyszer.

Sajnos a biblia nem ad pontos tájékoztatást, mert ha nem hit által tartotta istennel a kapcsolatot, hanem Ő maga az Isten és ennek tudatában is volt, akkor minek imádkozott? Kihez, ha egyszer ő maga az akihez imádkozik. Értelmetlen. Minek imádkozik egyáltalán, ha egyszer Ő maga az Isten, és itt utalnék Tamás könyvére, ahol Jézus azt mondja ne imádkozzatok… A biblia itt káoszt teremt, magában is ellentmondásos, de a másikkal össze vetve teljesen világos a szemfényvesztés szándéka…

Jézusnak akkor nem a személye nem kellett ehhez, hanem a teste. Így megfelel?
Én azért szedem szét Jézust és Krisztust, mert jézus a test, Krisztus az Isten-fia, aki a testben jeleníti meg magát. Nagyon jól tudom, hogy egységben vannak, még is a test a feltámadáskor, teljesen átváltozik, az eredeti anyagi test nem létezik többé, átalakul…

De fennakadok a birtokolni kifejezésen, mert az istenség egyik tagja sem tulajdonosa a másiknak. Jézus nem birtokolhatja Istent, ha egyszer maga a krisztus. Így legfeljebb önmagát birtokolhatja, de a test nem igen birtokolhat szellemet, vagy lelket, ezért fontos megkülönböztetni a testet a benne lakozó lélektől, akkor is ha egyébként egységben vannak.

Az, hogy az Istenit birtokolja az érthetetlen számomra. Mi az, hogy az istenit, amikor világosan differenciáltuk, hogy ki kicsoda és milyen viszonyban van a többiekkel.
Nincs olyan, hogy Isteni… isteni mi? Ezt bizonytalanságként tudom értékelni. Nem tudom, hogy mi az ezért úgy csinálok, mintha tudnám. Nem Isten, nem Krisztus, nem Szent Lélek. Akkor mi? Mi az, hogy isteni? Maga Krisztus isteni… ennyi elég. De a test ideiglenes, az csak ruha. Átalakulást követően a forma maradt meg csupán, de egy teljesen más minőséget képviselt…

Krisztusnak meg kellett tapasztalnia a halált, azért halt meg. Az út célja maga az út…
És sok más hozadéka is van természetesen, de ez a legfőbb…

Jézus a test tehát közvetítője az isteni erőnek, ahogyan minden ember közvetítője a lelki és a szellemi világnak. A maga módján minden ember médium. Ki miben és mennyire, de mindenki médium… Jézus, hangsúlyozom, a test, Krisztus médiuma, hiszen Krisztus rajta keresztül nyilvánult meg.
Nem de bár?

Nem vulgarizálok én semmit. Ez van, ezt minden ember a maga életében tapasztalja. Mindenki közvetít valamit. Így vagyunk kitalálva. Ez az ember, és Jézus ember volt, és Krisztussá transzmutálódott, emberi megpróbáltatásain, és elengedhetetlenül a halál kapuján keresztül. Hiszen a Krisztusi minőség, az Isten-fiúság elérése a cél, az emberi lét teljes felszámolásának az útján
Közben tanított, gyógyított, reprezentálta Isten hatalmát…

Nem értem? Olyan sokszor mondod, hogy nem értem. Mi hasznod abból ha az értelmi képességeimet becsmérled állandóan?

,,Jézustól, eljutni Krisztusig egy út.''
2011. május 09. hétfő, 17:48 | Éva.   Előzmény

Igen így van,megint megmondod,csak mégsem érted.Nem azért mert hülye vagy:),hanem azért mert a hibás előfeltevéseid ,spekulációid meggátolnak ebben.A te ,éles ,filozofikus elmédnek ez a nagy hátránya.

,,,,Jézustól, eljutni Krisztusig egy út.''''

Ez nekünk egy út, a mi emberi szintünkön egy út,hogy az emberi énünktől eljussunk az isteni /vagy krisztusi,Brahmani,mindegy hogy nevezzük/ Énünkig.
Ez nekünk út,Jézus Krisztus meg már megvalósított ember volt ha mindenképpen ragaszkodsz,hogy embernek akarod őt tekinteni.
Neki ezt nem kellett megvalósítani,mert így jött,már így született,világosan ott van,meg van különböztetve az ő Istensége a miénktől,ami még nem valósult meg.

Nézd meg a fogantatását.Az Anyja Mária ember volt ugyan .de már úgy született /szeplőtlenül/,hogy mentes volt az eredendő bűntől.
A Szentlélektől fogant,tehát gyakorlatilag az Isten járt át egy olyan embert,aki az eredeti embert képviseli,mert mentes az eredendő
bűntől,és így még az eredeti állapotban van,ahonnan anno ugye
lezuhantunk,de tök mindegy a szavakon ne lovagoljunk,a jelentését kéne az egésznek felfogni.Ha ez nem így lett volna,egy ,,bűnös'',emberben nem tudott volna az Isten megfoganni./ezt megint nem akarom magyarázgatni,lehet érteni,ha nem a szavakon lovagolunk/

Na most ha Jézus szerinted ugyanolyan ember ,mint te ,akkor minek ez a nagy felhajtás.Téged akkor miért nem a szent lélek nemzett, és
így tovább./és az anyukád miért nem emeltetett vissza,az ember eredeti állapotába,amikor még nem volt elszakadva Istentől/
Tehát Jézus ezért birtokolta,az Istent,mert az Isten nemzette gyakorlatilag,vagyis többszörösen is a fia. Tehát nem a Krisztus miatt
Isten,mert a Krisztosz nem ezt jelenti,hanem ez egy papi cím,azt
jelenti a felkent./nem azt ,hogy Isten/. Tehát hibás az egész következtetés,mert hibás alapokon nyugszik.
Van egy elképzelésed az egészről,és ameddig ehhez ragaszkodsz, addig ez mindig akadály lesz,hogy meg tudd az ,,igazat''.Csak úgy tudnál végre zöld ágra vergődni a kereszténységgel, ha minden eddigi előfeltételezésedet ,magyarázatodat teljesen kiürítenéd magadból,és és a helyére beengedni valóban a tanítást,úgy ahogy van,mindenféle eddigi megítélésed ,okoskodásod filozofálgatásod nélkül,csak magát a tanítást.mert egy tanítás csak így lehet ,,tiszta'',maga a tanítás,hogyha nem aggatom tele,ferdítem el mindenféle elképzeléssel,amiről még véletlenül sem szól.
Na most a további ,,csodás megkülönböztetésekről'' nem is akarok már beszélni,három királyok és egyebek,meg amik ott elhangzottak.Mégis
mi a francnak gyűltek oda köré a Föld nagy uralkodói,egy szakadt istállóba,egy jászol köré??? Ugyan minek, Mert már jóval előtte megjósolták az isten fia eljövetelét,amikor a bethlehemi csillag megjelenik az égen.Ezért jöttek ezek az uralkodók,köszönteni az isten fiát. azt hiszem ez elég indok már ,hogy ő miért nem olyan ember,mint te vagy én...Mert mi csak akkor leszünk az isten fiai,ha megvalósítjuk ezt az állapotot,ha teszik ,ha nem:)

,,Szemfényvesztés szándéka''...na ez az amire már nem is reagálok
ez ugyanis tőled ered,az igazsághoz semmi köze

Ami az imádkozást illeti,a Bibliában azt mondja,hogy nem kell nektek a templomba menni,hogy az isteni atyátokkal legyetek,hanem csak menjetek be a ti szobátokba,csukjátok magatokra az ajtaját,és ott is meg fog hallgatni titeket a ti mennyei atyátok...ez elég egyértelmű
nem kell a templom,elég ha magamba fordulok,és ott leszek az Istennel,
belül önmagamba...

,,Krisztusnak meg kellett tapasztalnia a halált,''

na ennek meg ugyan mi értelme lenne,ha nem éppen nekünk akarta volna megmutatni,hogy a halál nem végleges,mert fel lehet,,támadni'',az örök életre...ezért kellett meghalnia,mert ezt akarta megmutatni,előtte pedig mindazt,hogy hogyan tud az ember eljutni idáig,mi kell ahhoz,hogy alkalmas legyen a feltámadásra,/felébredésre/,
az örök,,életre",de ez nem itt van,sem térben,sem időben,mert időn kívüli,azért örök,és térben sem,mert nem ,,valahol van'',tehát téren és időn kívüli de ezekbe már ne menjünk bele...

,,Jézus, hangsúlyozom, a test, Krisztus médiuma, hiszen Krisztus rajta keresztül nyilvánult meg.
Nem de bár?''

Na most ez már súlyos:),hány féle elképzelés keveredik ebbe a kijelentésbe szerinted??? Jézus ,Krisztus médiuma??,már tisztáztuk ,hogy Krisztus az nem Isten,hanem egy papi cím azt jelenti a felkent,
miféle médiumról beszélsz? ez az okkultizmus hozadéka? vagy mi?
Nem a Krisztus nyilvánul meg ezek alapján rajta keresztül,hanem Isten,de nem médiuma Istennek,hanem ő maga a megtestesült Isten,vagy isten fia,ahogy tetszik így is ,úgy is Isten,nem médium Miki.
te az apádnak a Médiuma vagy,vagy a fia?
Ha az apád ember,akkor te is az vagy? Ha az apád Isten lenne,akkor te is az lennél?

,,Jézus ember volt, és Krisztussá transzmutálódott, '',nem transzmutálódott sehová,mert Istenként/Istenfiúként született/
Neked és nekem kell transzmutálódnunk,nem neki,ő már a kész eredményt mutatta...amit el kell érnünk

,,Mi hasznod abból ha az értelmi képességeimet becsmérled állandóan?'

ezt is úgy látszik ugyanúgy értelmezed ahogy a kereszténységet,én ugyanis ezt írtam,itt a hozzászólásom elején:

,,Annyira értelmes vagy és olyan gondolataid vannak,hogy csak nézek...

ez a te képességeidnek a becsmérlése...? :DDD

Aditi képe
A bibliát kibelezték és átírták. Nagyon sok tudás és tapasztalat
2011. május 08. vasárnap, 15:21 | Aditi   Előzmény

A bibliát kibelezték és átírták. Nagyon sok tudás és tapasztalat kell szellemi téren ahhoz, hogy jól tudd olvasni. És valójában nincs is szükség rá.

Nézz bele az Akashába, az Univerzum Krónikájába, ott van, minden. A szellemed mindent tud. Az egész életed filmje és az egész Univerzum filmje is ott van benne.

Már mondtam: ne másokra hallgass. És ne az elmédre. (hogy így meg úgy az nem úgy volt, meg Pista bácsi is megmondta. Csak túráztatja magát, mert így működik. Ne hagyd hogy félrevezessen.)

Figyelj befelé! benned is, mint minden egyes ember kis Univerzumában ott a teljesség, a tudás, a megváltás, a sors, minden! Neked kell megtalálnod egymagadnak az igazságot!

Hagyd már a hülye vallásokat!

Namaszte

Aditi,kérlek ne erősítsd azokat az állításokat,amik nem úgy
2011. május 08. vasárnap, 16:11 | Éva.   Előzmény

Aditi,kérlek ne erősítsd azokat az állításokat,amik nem úgy vannak.
A Bibliát senki sem írta át,pontosan a két különböző helyen is fellelt tekercsek a bizonyíték,hogy amik bent vannak a bibliában ,azok ugyanazok szóról szóra ,mint a tekercseken.Én sem hittem el,de összehasonlítottam és kénytelen voltam hinni a saját szememnek:)
Az hogy nem minden Apokrif iratot vettek bele,az igaz,mert még így sem egyértelmű,hátha
még a legkülönbözőbb apokrifek is ott lennének.Még sokkal nagyobb lenne a zavar.
Viszont ami hiányzik a Bibliából,azt is bárki elolvashatja,ahogy Miki például most a Tamás evangéliumát.Nem tiltott iratok,mert épp a katolikus egyház adja ki ezeket.

Az Akhasával megint ugyanaz a helyzet,mint amikor valaki kijelenti ,hogy én Isten vagyok,/amiről itt a minap beszélgettünk/,mindenféle megvalósítás nélkül.
Tehát ez az olvasok az Akhasából,mint az újságból...:))),hát azért ez megint csak olyan
komoly képességeket feltételez,ami ugyancsak egy nagyon magas előrehaladott spiritualitást feltételezne./arról meg nem is beszélve ,hogy a hallást nyugaton elferdítették a látásra,de ebbe már bele sem megyek,tök mindegy ebből a szempontból:)/

,,Hagyd már a hülye vallásokat!''
Hát igen lehet ezt így aposztrofálni,de azt is lehet látni,hogy hova ,,fejlődött'' a világ,azok nélkül a ,,hülye vallások ''nélkül. Pontosan a legfontosabbat a szakralitást veszítettük el:)

Azt mondod nézzünk magunkban ott van minden igazság stb...
Hát ezen a szinten ha magunkba nézünk,csak a problémáink káoszát találjuk,azt amiről te beszélsz,azt egy megvilágosodott,vagy egy szent találhatja csak meg magában,aki már megvalósította azt azt istenit,ami a teljesség,a minden,amiről fentebb beszélsz.

Szóval nagyon szép amiről beszélsz,csakhogy ez ,,innen'' nézve nem így van sajnos,
,,onnan'' nézve meg felesleges beszélni,mivel tudomásom szerint még mindannyian innen tapasztaljuk a világot,és nem az ,,isteni önvalónkból'':)
Bár igazad lenne:)

koverellenor képe
Szerintem csak az a gond a "csak nézz bele az Akashába" meg
2011. május 08. vasárnap, 16:23 | koverellenor   Előzmény

Szerintem csak az a gond a "csak nézz bele az Akashába" meg hasonló kijelentésekkel, hogy nagyotmondó közhely. Olyan, mint a "légy önmagad" meg ilyenek...

Egyébként tök jókat ír Aditi, csak ne fertőzné meg állandó vallásellenes kirohanásokkal és ítélkezésekkel. Sokat ront az igazságtartalmán.

fehercsongor képe
vallások ''nélkül. Pontosan a legfontosabbat a szakralitást vesz
2011. május 09. hétfő, 21:59 | fehercsongor   Előzmény

Az élet minden vonatkozása megélhető szentségként , a lét csodájaként . A kaki és és a gyémántnyakék egyformán ragyog . (Bár a szaga lehet különböző .)
Amikor a az életből kivonták a ragyogást , és áthelyezték a megvallás időszakaiba , lehet hogy az az elszürkült hétköznapokban világítótorony fénypászmájaként értelmezte át a létet , de az emberek megtanultak bénán , nélküle boldogulni , mert a valóságukba már csak ritkán tört be fénye , és ráadásul elvakulva tőle gonoszul számon kérték egymáson az általuk felismerni vélt hit szerintük való követelményeit .Tehát : a vallások létükkel gyakorlatilag felmentést adnak a mindennapi lelkiséggel való élés alól ,az elméleti buzdítások ellenére a gyakorlatban áthelyezve azt kiemelt alkalmakra .Üdvözlettel . felacso