Sai Baba emlékére | Önmegvalósítás.hu

Sai Baba emlékére

Hozzászólások

48 hozzászólás
HajduM képe
Ha valaki, hát Te tudod, hogy nem vagyok egy protokolláris
2011. május 03. kedd, 23:19 | HajduM   Előzmény

Ha valaki, hát Te tudod, hogy nem vagyok egy protokolláris ember.

És ezek szerint ki is kell mondani a dolgokat, mert a híg agyam nem tudja feldolgozni a bejövő információt..

Sajnos a szentek nálam kiverik a biztosítékot, valóban.
Nem gondolom, hogy a keresztény misztikában vannak olyan emberek, akik elérték a szentség állapotát önerejükből...
Akik meg elérték, azok nem reklámozzák, mert egy teljesen más éra lényei ...

Az a logika, ami az emberhez való imádkozás kérdésében fogalmazódik meg, nem igen kikezdhető.

Ha még is ki tudnád kezdeni, tedd meg.

Nézd ha te nem hiszed el ,hogy emberek képesek voltak
2011. május 04. szerda, 0:39 | Éva.   Előzmény

Nézd ha te nem hiszed el ,hogy emberek képesek voltak megvalósítani a szentség állapotát,akkor én minek vitatkozzak ezen?
Egyrészt elmondtam a véleményemet,másrészt meg nem akarlak meggyőzni ,mert nekem az a fontos ,hogy én mit gondolok,nem az hogy a másik mit gondol. Az az ő dolga.
Számomra furcsa ugyan az a kijelentésed,hogyha valaki az imájában a szentek közben járását kéri,arra te azt mondod,hogy az emberhez imádkozik,de hát ha te ragaszkodsz ehhez,akkor ragaszkodj.
Tőlem ne várd,hogy kikezdjelek akár téged,akár mást,vagy akár a mondandódat,mert ez nem fog összejönni.
Ha az ember esetleg nincs ugyanazon a véleményen,az nem azt jelenti,hogy szándékosan ki akarja kezdeni a másikat,hanem azt hogy neki más véleménye van az adott dologról.
Részemről legalább is ezt jelenti.
Isten veled,megyek aludni.

HajduM képe
Nem hiszem el, hogy bárki ember önerejéből szentté vált, és ezt
2011. május 04. szerda, 7:30 | HajduM   Előzmény

Nem hiszem el, hogy bárki ember önerejéből szentté vált, és ezt éppen a keresztény teológiára alapozom...

Teljesen világosan és egyértelműen ki van nyilvánítva, hogy az ember miként válhat szentté... Ki meditálhatja az agyát a fejéből, akkor se lesz szent senki.

A szent fogalmát is értelmezzük már akkor ha már szükség van rá úgy látszik.

A szent kifejezés azt jelenti: Elkülönített. Az kizárólag az Isten ügyével foglalkozó, Isten által "megtisztított" a maga ügyének elkülönített dolog, vagy személy.

Hogy a fenébe lehetne szent bárki is önerejéből?

Buddha bölcs volt, és okos meg sok ember tanított meg a mai napig is tanít tulajdonképpen, de szent az nem volt...

Önmagával foglalkozott, hogy úgymond megvilágosodjon, ami nem jelenti azt, hogy istennel állt kapcsolatban...

Van egy jelenség, és automatikusan hozzá költjük amit odatartozónak gondolunk pedig nincs ott.

Sai Baba bűvész trükkökkel ámította a népet. Hú de szent volt. Átvert mindenkit akit csak lehetett.
Ez ám a szentség...

Na mindegy. Megyek dolgozni. Majd este elolvasom a reakciókat :)))

Ne bosszankodj... Most úgy látszik ilyen hülye korszakom van megint. Nem neked szól, csak itt sikerült megfogalmazni a véleményemet a szentséggel kapcsolatban....

Talán az IMÁDság szó?
2011. május 04. szerda, 10:09 | Látogató/ Claryssza (útkereső)   Előzmény

amit a szentekkel kapcsolatban is használunk lehet félrevezető.Sehol se tekintik a szenteket isteneknek. A szentekhez intézett imák is csak analóg értelemben vett imák. Ha a szentekhez imádkozunk, akkor az csak a közbenjárásukért szólhat, de nem imádjuk őket. (hanem tiszteljük(?).. )
Ugyanez a gondolatkör volt az Isten ábrázolásának lehetségessége is... Ezt is az indokolta, hogy Isten végtelen, bármilyen ábrázolás Istent végesnek mutatná be, ami lényegét sértené, ezért az istenkáromlás lenne. Istent csak szimbólumokban lehet ábrázolni. (Ezért alakult ki a zsidó kultúrkörben a teljes képtilalom.)
Pedig a bálványimádás lényegét sem az teszi, hogy faragok-e képet vagy sem....

HajduM képe
Azt mondja Jézus: Legyetek szentek, amiképpen a Ti mennyei
2011. május 04. szerda, 10:45 | HajduM   Előzmény

Azt mondja Jézus: Legyetek szentek, amiképpen a Ti mennyei atyátok is szent...

A szentség állapota egyértelműen definiálva van ezáltal...
Akiket szenteknek nevezünk, azok emberek, a mennyei atya azonban nem ember. Nekünk pedig a mennyei atya módján kellene szentnek lennünk, nem az emberi mivoltunkban...

Nincsenek szentek az emberi világban a keresztény terminológia szerint...

Ezen túl az ima az konkrét dolog. Nem értelmezés kérdése az ha valaki a "levegőbe" mond valamit. Ez az ima gyakorlata ugye...
Tehát nem analóg, hanem tényszerű... Ha valaki azt imádkoza akár hangos szóval vagy magában, hogy szent Sai Baba, add meg nekem ezt és ezt, ez nem analóg, hanem tényszerű. Egyértelmű és félreérthetetlen.

Emberhez, ráadásul egy halotthoz imádkozik egy élő ember...
Borzasztó dolog, hogy senkinek nem tűnik fel már, hogy egy élő nem igen kaphat semmit egy halottól...

Olyan szépen megmagyarázod ezt a dolgot ,hogy hogyan is
2011. május 04. szerda, 16:44 | Éva.   Előzmény

Olyan szépen megmagyarázod ezt a dolgot ,hogy hogyan is van,aztán nem vonod le a végső következtetést,/nem tudom miért,ijesztő lenne?/,és visszavonulsz,pedig egész végig magára az aktusra hivatkoztál.

Most idézni fogok,mert most rólad beszélek:),és nyilván akkor idézem ,amit mondtál.
Tehát:

,,Azt mondja Jézus: Legyetek szentek, amiképpen a Ti mennyei atyátok is szent...''-erre hivatkozol,de mégsem hiszed el,hogy ez lehetséges.
Miért mondja nekünk ezt Jézus? Azért mondja,.mert erre akar tanítani,hogy tegyük ezt meg,és az emberi minőségünket emeljük a ,,szentség'' állapotába. Ez lenne az ő tanításának /is/ a lényege.
Tehát idézed a tanítást,és utána jön a saját elképzelésed, amivel teljesen kiütöd és megcáfolod a Jézusi tanítást:

,,A szentség állapota egyértelműen definiálva van ezáltal...''

igen,ez a tanítás...,de

,,Akiket szenteknek nevezünk, azok emberek, a mennyei atya azonban nem ember. ''

Na most itt a furfang,mert akiket szenteknek nevezünk,meg kell nézni,kik azok,már meghaladták az egyszerű emberi állapotot,ha úgy tetszik/egyfajta/ Önmegvalósítás által,mert
elengedték,megküzdöttek a visszahúzó emberi tulajdonságaikkal,és a lelküket/ego,elme/,amit így teljes mértékben megtisztítottak/kiüresítettek/,teljes egészében betöltötte az Isten,vagyis már ez nem az emberi állapot,mert ha egy emberi testben ugyan,de teljes mértékben az isteni uralkodik,az már csak a testében ember/valamennyire/,de a
halálával ez az akadály is elhárul,és akkor már csak az isteni marad,mert az az egy ,ami nem halhat meg.

Ez az amit te mindenáron tagadsz,hogy ez nem lehetséges,de
ez csak a te privát szubjektív véleményed lehet,vagyis ezzel,
nem tagadhatod meg ennek a lehetőségét,sőt tényét ,csak azt mondhatod,hogy te ezt nem hiszed el./ez szerintem óriási különbség,hogy én nem hiszek valamit,vagy hogy az nem is létezik!/

,,Nekünk pedig a mennyei atya módján kellene szentnek lennünk, nem az emberi mivoltunkban...''

Na most ez nagyon jól tudod,csak egyszerűen nem akarsz ebből az emberi korlátból kilátni,hogy senki sem mondja azt,hogy az ember ebben az állapotában Isten!
Azért van szó a szentség állapotáról,mert az már nem az emberi állapot...

,,Ha valaki azt imádkozza akár hangos szóval vagy magában, hogy szent Sai Baba, add meg nekem ezt és ezt, ''

Itt mindenki,aki a témához szólt azt írta,hogy hogy nem a szenthez imádkozik az ember,hanem a közbenjárását kéri,tehát a konkrét esetben,ez azt jelenti,hogy X .Y./szent/,
kérlek járj közben az Úrnál,hogy adja nekem ezt,meg ezt...,
tehát semmi esetre sem a szenthez imádkozik,csak közben járásra kéri.
Ez most már 20-adszor hangzik el,de csak ragaszkodsz ahhoz,hogy emberhez szól az ima...
Én egy szóval sem mondtam,hogy Sai Babától a halála után
bármit is fogok kérni/bár az életében sem/,és Szeklice sem,mert tulajdonképpen velünk folyik a vita, tehát én egy szóval sem beszéltem erről,egészen másról volt szó,bár ez Sai Baba blogja/

Emberhez, ráadásul egy halotthoz imádkozik egy élő ember...
Borzasztó dolog, hogy senkinek nem tűnik fel már, hogy egy élő nem igen kaphat semmit egy halottól...''

Ugye ezen menne az igyekezet,hogy ne kelljen így megrökönyödnöd,/és hagyjuk most Sai Babát,mert amin itt vitatkozunk az nem róla szól !/,tehát nem emberhez,és nem halotthoz imádkozunk,ezt én is elvetném ! /,hanem eredetileg -egy keresztény ember-,valamilyen szentséget megvalósított, Szűz Mária,Szt, Antal...stb...nem emberhez!!!!,fordul,közben járásért. Az Imája mindig is Istennek szól.

Ebbe nem kell hinni Miki,de milliók vallását,amiben hisznek,nem
lehet ledegradálni ,hogy azut mondod ilyen nincs ez lehetetlen.
Ha te nem hiszed el,az egy dolog,akkor azt kell mondani.
Csak akkor nem értem ,hogyan hiszed el Jézus tanításait, hiszen folyamatosan erre biztat minket,hogy tegyük meg,és
ehhez mutatja az utat,adja a tanítást.
,,Én vagyok az Út,az Igazság és az Élet'',amit te is idéztél,ez
egyértelmű,az Út,hogy hogyan csináld,az igazság a tanítás,/és te nem hiszed el/,és az Élet .Az az élet,amin itt vitatkozunk,
e szerint a tanítás szerint/is /,az igazi élet nem ez amit élünk,hanem amikor ugye olyanok leszünk ,mint az Atya,vagyis
az Isten.

Tehát nem értem,hogyha ezekre hivatkozol,akkor miért tagadod meg ennek a lehetőségét?
Nekem ez az ellentmondás,nem az ,hogy nem hiszed el,hanem az ,hogy kimondod erre hivatkozol,de azonnal meg is vétózod,
hogy ez lehetetlen.

Nyilván Isten nélkül persze,hogy nem megy,de hát ez a tanítás
pont ezt tanítja,hogy hogyan megy ez Istennel. És ne mondd,
hogy ehhez nem kell az ember akarata,mert a legnagyobb akarat pont ahhoz kell,hogy az önös akaratodat feladd,és át tudd magad adni teljes mértékben az isteninek.
Ehhez nem kevesebbet kell tenned,mint le kell küzdened a saját ,,személyes''lelkedet,ami ide köt az állandóan ismétlődő megszületésbe,és halálba. Miért mondja Jézus,hogyha engem akarsz követni hagyd ott a házad ,a vagyonodat,anyádat apádat,mindent ami ide köt,az anyagiakat is az érzéseket is,a kötődéseket is...
És ezek a Szentek,pontosan ebből lépnek ki,azzal hogy leküzdik az emberi /idekötő /lényüket,és helyet engednek,hogy elárassza őket teljes mértékben ! Isten.

Az a tévedésed szerintem ebben a kérdésben ,amit fel sem tételezel,hogy ők már nem születnek meg,a vallás szerint legalább is ott vannak az Atyával Isten országában,a királyságban ,akármiben...
Tehát nem ,,emberhez,nem halott porhüvelyhez'',megy a fohász.És nem őket/a szenteket/ ,,imádják'',hanem Istent,és csak közben járást kérnek a szentektől.

Tehát ilyen ellentmondásokat láttam,és te kérted,hogy konkrétan nevezzem meg ,ne általánosságban beszéljek.

Remélem a beszélgetésekből kitűnik,hogy ez nem egy hitvita,
Hanem az ember egyfajta Önmegvalósítása ez a lehetőség is,.mert minden önmegvalósítás végsó célja az Isteni állapot megvalósítása,amire pedig többféle lehetősége is van az embernek. /és csak az embernek/ A vallásos ember lehetősége ez,hogy üdvözüljön.
Ezt tanítja a kereszténység,Jézus minden kijelentése erről szól,
hogy hogyan tudja ezt az ember megcsinálni. Persze abban igazad van,hogy Isten kell hozzá,mert ugye ,,kegyelem ''által,de akkor is csak az embernek kell végigcsinálnia,és ez iszonyatosan nehéz és küzdelmes,tulajdonképpen a jelenlegi emberi állapotát kell feladnia egy magasabb isteni minőség megvalósításáért.
Ebben nem kell hinni,de megtagadni értelmetlenség...

Ha esetleg a többi ebben a témában általam ellentmondásnak értelmezett mondataidra is kíváncsi vagy,szívesen felsorolom,
hogy mégsem hidd azt hogy ,,kikezdeni'' akartalak,mert mondatonként meg tudom indokolni,hogy szerintem miért ellentmondás...,de akár hagyhatjuk is.
A lényeg itt már több szájból többedszerre elhangzott.

Ha a felháborodásod arra vonatkozott eredetileg,hogy Sai Babától a halála után lehet kérni,akkor én abba nem szólnék bele,mert mindenki higgyen ,amibe akar.Én csak arról mondtam véleményt,amikor Szeklice által,meg eredendően te általad is,
a beszélgetés a keresztény tanításokhoz kanyarodott.
Ugye Sai Baba más kultúra,tehát én nem róla beszéltem, egyébként pedig főként azért sem ,mert ez a blog egy Nekrológ,és ahhoz tartanám magamat.

HajduM képe
Hosszú az írásod, délután muteréknál elolvastam, de mégegyszer
2011. május 04. szerda, 20:50 | HajduM   Előzmény

Hosszú az írásod, délután muteréknál elolvastam, de mégegyszer kell majd.
Nagyon örülök, hogy végre egyenesen a "szemembe" mondod amit gondolsz.

Nagyon idegesít a protokoll és nem derül ki semmi miatta.

Az egész téma amit megindítottam Domoszlai Kati írása inspirálta. Főleg ezek a részek, idézem "Mesélte, hogy Gyurkó Zsolt a budapesti klubjában beszélt Sai Babáról. Hogy halála után 40 napig még itt van és kérjünk tőle - bármit...
...Összekapcsolódtam vele meditációban…
Kértem hát tőle lelki békét. És még egy apróságot :-) ami szinte azonnal teljesült is,
"

Én erről beszélek, ti pedig másról. Most jutott csak eszembe, hogy nyilván csak az én reakciómat olvastátok, arra már nem került sor, hogy azt is elolvassa valaki, hogy mire reagáltam.

De így legalább gazdagon ki van tárgyalva ez a téma, még sikeresebben mint gondoltam, mert ilyen "viharra" nem számítottam...

Ha van energiád és időd, és inspirációd, szedd szét minden mondatomat. Rendkívüli lehetőség volna, hogy soha nem látott mélységben beszéljünk a kereszténységről, és sok tévhitet eloszlassunk, és fogalmak jelentését közzé tegyük, amik most igen csak félre vannak értelmezve és rosszul használva.

Éva, ha nekem százan mondják, hogy kútba ugrani jó, én akkor sem hiszem el, legyenek ezek bármily tekintélyesek...

Szóval szedd szét a mondataimat, így lehetőséget adva nekem, hogy viszont megtehessem a te mondataiddal, mert biztos lehetsz abban, hogy mindenre tudok magyarázatot adni :))) Ilyen vagyok sajnálom. Vagy nem is sajnálom :)))

Azért erre az írásodra reagálok, mert elcsuszamlások vannak benne amit nekem tulajdonítasz, de nem én csúsztattam el a szavakat az ő jelentésükből :)))

Na ez így jó.

Ha valami nekem szól, szóljon nekem, ne kerülgessük, mint jóllakott macska a döglött egeret...

Igen ,gyanítom,hogy abból az írásból indultál ki,de akkor arról
2011. május 04. szerda, 21:35 | Éva.   Előzmény

Igen ,gyanítom,hogy abból az írásból indultál ki,de akkor arról kellett volna beszélni,nem Jézusról,meg a szentekről.

Egyébként Kati,nem említett semmiféle imádkozást Sai Babához,és szentnek sem nevezte./ezért nem értettem az egészet,hogy ki imádkozott itt kihez?/

,,Összekapcsolódtam vele meditációban.''...stb...ezt írta,/ez nem imádkozás éppen/,nem akarom végig idézni,itt tovább olvasható:

http://onmegvalositas.hu/comment/36748#comment-36748

A lényeg ,hogy szó sem volt imáról,sem szentségről,és ennek ellenére ebbe csapott át a beszélgetés. Sai Babáról szó sem esett,hanem Jézusról,és a
szentekről...Tehát erről ment a vita,nem arról hogy valaki a halott Sai babához imádkozott volna,legalább is ebben a blogban ezt senki nem írta.
Szóval én tulajdonképpen értem ,te miről szerettél volna beszélni,de akkor arról kellett volna. Én már csak akkor léptem be,amikor már teljesen más irányba ment a dolog,olyasmi lett degradálva szerintem,amire több okom is volt hogy reagáljak./és ez nem Sai baba volt/

Ez egy sajnálatos példája annak amikor félresiklik egy beszélgetés,mert egészen másba torkollik,mint ami a szándéka szerint lett volna.
Hát erről ,ennyit:)

Csaba úr senkihez sem imádkozik,ő azon kevesek közé tartozik aki
2011. május 02. hétfő, 13:59 | Éva.   Előzmény

Csaba úr senkihez sem imádkozik,ő azon kevesek közé tartozik aki ,aki tisztában van vele,hogy ki ő:)

koverellenor képe
Érdekes az ismerősöd magyarázata arra vonatkozóan, hogy miért
2011. május 02. hétfő, 10:04 | koverellenor   Előzmény

Érdekes az ismerősöd magyarázata arra vonatkozóan, hogy miért volt "szükség" azokra a "csodákra". Gondolom nem hivatalos magyarázat, de enyhén szólva is kétségbe vonja a Baba áldásos hatását ha egy rajongója ilyen nyíltan egyetért azal, hogy "a cél szentesíti az eszközt".

A "szegénység pénzzel való felszámolása" amúgy is egy naivság. Egy vagonnyi pénzzel a szegénységet inkább elmélyíted mint felszámolod.

A halála körülményei viszont nálam nem sokat nyomnak a latba. Ő a szívproblémáiba halt bele, Maharshi és Maharaj meg rákban haltak meg. Persze az igaz, hogy ha jól tudom ők nem akartak kórházi ellátást, mondjuk magánkórházaik se voltak hogy rögtön odavigyék őket (rossz karma :-D )
Az a Lámás-szemüveges felvetés meg amúgy is bugyutaság volt akkoriban :)

Hát én az ismerősöm véleményéről beszéltem,azt nem mondtam ,hogy
2011. május 02. hétfő, 13:52 | Éva.   Előzmény

Hát én az ismerősöm véleményéről beszéltem,azt nem mondtam ,hogy egyetértek vele:))),
de szándékosan nem nyilvánítottam saját véleményt,mert tiszteletben tartom ,hogy most halt meg,és így azokat is,akik érzelmileg kötődnek hozzá.
Tehát nem az én véleményemet közöltem,próbáltam is világosan megfogalmazni.
A saját értetlenségem volt viszont a kórház,dialízis,gépek...hogy egy ilyen állapotot megvárjon,ahol már nem ura magának? És nem az emberi méltóságról beszélek,hanem egészen másról.../de már bele sem kezdek/:DDD

koverellenor képe
Én sem azt mondtam hogy te azt mondtad, csak arra írtam hogy te
2011. május 02. hétfő, 14:01 | koverellenor   Előzmény

Én sem azt mondtam hogy te azt mondtad, csak arra írtam hogy te azt mondod hogy ő azt mondja :)

De azt meg minek mondtad,hiszen le volt írva?:))) Mennyi volt a
2011. május 02. hétfő, 14:30 | Éva.   Előzmény

De azt meg minek mondtad,hiszen le volt írva?:)))
Mennyi volt a kalibráció? /de csak akkor ,ha nem kegyeletsértő...komolyan./

Egyébként meg komoly dilemmában vagyok vele,mert mindig kaptam tőle /a barátom hozta /mindenféle relikviákat,amit S.B. materializált,meg ilyenek...
Hát sosem tudtam ,mit csináljak vele,nem tudtam komolyan venni,olyan kényelmetlen volt. Rakosgattam ide -oda, merthogy ajándék,de hát nekem sajnos semmit sem mondott,mert hát én mint tudjuk nem az ő híve vagyok,hanem Maharshié.
Most meg támadt egy felmentő ötletem ezekkel kapcsolatban,hogy berakok mindent egy fa ládikába és eltemetem:) /kérni ,biztos nem fogok tőle semmit ,mert az konkrétan az én részemről ugye pofátlanság lenne,ha nem őt tiszteltem mesterként,hanem mást,de kérni azt tudok:D Pedig lehet ,hogy ezek a személyes cuccai működnének,de akkor sincs pofám megcsinálni:)))

koverellenor képe
Baba
2011. május 02. hétfő, 15:47 | koverellenor   Előzmény

Na hát miért, hogy írjak valami okosat, azért :)

Kérdésedre:
Sathya Sai Baba 535 → 198
(karrierje elején → végén)

(forrás: http://de.spiritualwiki.org/Hawkins/ListeDerBW-Stuerze )

Hát igen. Én is így gondoltam...köszi...
2011. május 02. hétfő, 18:11 | Éva.   Előzmény

Hát igen. Én is így gondoltam...köszi...

Egyébiránt meg nem hiszek a szememnek:) Mit olvastam épp most?

,,A régi latin közmondás eredetileg így szól: „Halottakról csak az igazat.” Később ezt elferdítették a következőképpen: „Halottakról vagy jót, vagy semmit.”. Óriási a különbség! ''

Nem tudom miért történik velem ez örökösen az oldalon.
Állandó szinkronicitás működik:)))

Beleolvasgattam
2011. május 04. szerda, 12:18 | Látogató (útkereső)   Előzmény

az angol es nemet szovegekbe es a kovetkezo az erzesem ezzel a tortenettel kapcsolatban. Sok mester, tanito leszuletett, hogyan lehetseges es mi az Isteni szandek akkor, amikor a tanitasuk kezdeten nagyon magas a kalibracio es utana lecsokken. Az a velemenyem, hogy mi emberek csak a magunk egyeni utjat jarhatjuk, hatmilliardan hatmilliard fele keppen. Pont a megvilagosodas lehetosege veszne el, ha valaki nem hajlando elengedni egy tanitot, egy eszmerendszert, egy nezetet.

Hiszen elmes mukodes az, amikor egy tanito tanitasait ertelmezzuk, velemenyt nyilvanitunk rola. A vegallapotnal a tanito akadalyoz es nem segit. Ezert vallalta be Sai Baba is a szenilitast, a szethullast.

az én érzésem pedig,
2011. május 04. szerda, 12:48 | csaesz   Előzmény

hogy az ilyen történetek esetében az isteni szándék az, hogy egy magas szintű lelket- mielőtt továbbengedné az útján, próba elé állít: amit eddig elért, az mennyire stabil, meg tudja-e ingatni néhány millió ember imádata, a hatalom és gazdagság megtapasztalása. Minderre szükség van, ez nem az apai szigor, hanem inkább szeretetből fakad: hisz ha ezen kísértések nem lennének időközönként, akkor a lelkecskék nagyobbat buknának, és több idejük elmenne, mire újra visszaevickélnek bukás után az eredeti helyükre.

"Hiszen elmes mukodes az, amikor egy tanito tanitasait ertelmezzuk, velemenyt nyilvanitunk rola. A vegallapotnal a tanito akadalyoz es nem segit" -ezzel nagyon egyet tudok érteni.

"Ezert vallalta be Sai Baba is a szenilitast, a szethullast."- szerintem nem vállalta be, csak a halála analóg volt az életével.

LeZsu képe
Sokmindent lehetne róla mondani, és sokmindent mondanak is. Én
2011. május 10. kedd, 20:51 | LeZsu

Sokmindent lehetne róla mondani, és sokmindent mondanak is. Én személy szerint csak azt tudom mondani, hogy mikor először elhaladt előttem (úgy kb. 5 méterre tőlem) olyan boldogsághullám öntött el, amit nem tudok semmihez sem hasonlítani, l...ehetett érezni, ahogy a levegőben hullámzik a szeretetenergia, hihetetlen érzés volt. A nagy érzelmi töltéstől sírtam egy jó húsz percet, nem bírtam abbahagyni. De ezen ott az ashramban rajtam kívül senki sem volt meglepődve. :-)