DRH - országok, földrészek tudatszintjei | Önmegvalósítás.hu

DRH - országok, földrészek tudatszintjei

Ha már felmerült a téma, íme pár "újabb érdekes adat", most egyes országok tudatszintje. Természetesen átlagot jelöl és nem egyéni tudatszinteket :)
Forrás: Dr. David R. Hawkins: Truth vs. Falsehood

Ausztrália 410
Kanada 415
Németország 400
Hawaii 405
Hong kong 400
Hollandia 405
Szingapúr 405
Dél korea 400
Svájc 400
Egyesült Államok 420
Bolívia 300
Brazília 300
Közép-Amerika 355
Kína 300 (elnöke: 320, kormánya:190)
Egyiptom 350
Európa 355
Franciaország 305
Görögország 300
India 355
Olaszország 380
Japán 355
Mexikó 300
Skandinávia 350
Argentína 285
Izland 255
Indonézia 215
Mandzsúria 200
Nepál 205
Új-Guinea 202
Puerto rico 250
Oroszország 200
Taiwan 295
Tibet 200
Törökország 245
Balkán 185
Bosznia 180
Burma 155
Kuba 180
Irán 190
Izrael 190
Jordán 185
Kuvait 190
Közel-kelet 170
Észak korea 175
Palesztína 185
Szaúd-Arábia 175
Szicília 175
Dél Afrika 190
Szíria 155
Türkmenisztán 150
Jemen 160
Irak 120
Libanon 130
Pakisztán 140
Ukrajna 140
Vietnám 140
Haiti 55
Algéria 90
Líbia 90
Szudán 70
Nigéria 55
Kongo 70
Angola 50
Ruanda 70
Uganda 40
Omán 90

(kiegészítve a tudatskála ábrával, illetve Ademon kérésére a könyv filmek kalibrációival foglalkozó részével :)

Beküldte: | 2011. jan. 28. péntek - 12:23

Hozzászólások

46 hozzászólás
fehercsongor képe
Ha hazaköltözöm
2011. január 28. péntek, 18:57 | fehercsongor

Kongóba ( 70 ) , akkor a tudatszintem megemelkedik ?
Érzelmes rokonom King - Kong tudatszintje mennyi ? Érdeklődéssel : felacsó

koverellenor képe
Csak neked kikerestem a King
2011. január 28. péntek, 22:18 | koverellenor   Előzmény

Csak neked kikerestem a King Kong film 175 Hawkins ugyanezen könyve alapján :)
Viszont:
Majmok 210 (ennyit az emberi felsőbbrendűségről :)
Gorilla 275
Csimpánz 305
Koko (a híres gorilla) 405

Ademon képe
Mozifilmekről van? :)
2011. január 28. péntek, 22:25 | Ademon   Előzmény

Mozifilmekről van? :)

koverellenor képe
Kb. 700 mozifilm van
2011. január 28. péntek, 23:25 | koverellenor   Előzmény

Kb. 700 mozifilm van felsorolva a könyvben, inkább kérdezz :)

Ademon képe
Vissza a jövőbe, Alien-ek,
2011. január 28. péntek, 23:48 | Ademon   Előzmény

Vissza a jövőbe, Alien-ek, Star Wars, Star Trek, Starship troopers, James Bond, Indiana Jones, Harry Potter... szkenneld már be! :D

koverellenor képe
Kérésed parancs, feltettem
2011. január 29. szombat, 0:11 | koverellenor   Előzmény

Kérésed parancs, feltettem fenn a fotók közé :)

Ademon képe
Óh, hálásan köszönöm :) Van
2011. január 29. szombat, 0:44 | Ademon   Előzmény

Óh, hálásan köszönöm :) Van még ilyesmi? :)

Imu képe
filmek kalibracioi
2012. november 25. vasárnap, 11:55 | Imu   Előzmény

Hol talalhatok a fotok? A menuben a galeriaban? (Ott nem lattam.)

fehercsongor képe
Elszomorító
2011. január 28. péntek, 23:34 | fehercsongor   Előzmény

Ezek szerint Kongóból ( 70 ) már kipusztultak a csimpánzok , vagy a sok ember leátlagolja a nemes szintjüket . Viszont a kokó tényleg ennyire megemeli a tudatszintet ? Vagy csak egy gorilláét ? Üdvözlettel : felacsó
U . i.: Köszönet a fáradozásért , bár nem is értem , hogy mért nem a majmok tanulmányozásával kezdte hiánypótló tevékenységét .

koverellenor képe
Ja, persze, a felsorolt
2011. január 28. péntek, 23:43 | koverellenor   Előzmény

Ja, persze, a felsorolt kalibrációs szintek az emberi tevékenységet jelölik az adott országban, nem a helyi flóra-fauna hatásait :)

Film Koko-ról a "beszélő" gorilláról:
http://www.youtube.com/watch?v=Pmuu8UEi2ko

Ír valamit,hogy milyen
2011. január 28. péntek, 20:22 | Éva.

Ír valamit,hogy milyen szempontok alapján vizsgálta?
Kollektív tudatszint.Ez elég relatív fogalom,szóval ennyi,semmi magyarázat,bővebb infó?
Hát én Ausztráliához,Kanadához,de az USA-hoz is tudnék mit hozzáfűzni:DDD
Ennyi nagy ágyú lenne ezekben az országokban,hogy így megemeli az átlag népesség szintjét?
Mert másra nem tudok gondolni:)
És mi van velünk?:D Szóra sem érdemes?:)

koverellenor képe
A kollektívat én tettem hozzá
2011. január 28. péntek, 23:22 | koverellenor   Előzmény

A kollektívat én tettem hozzá (mindjár ki is törlöm hogy ne zavarjon bele), utalva arra hogy ez nem minden egyes személyre utal, hanem úgy mondhatjuk, melyik az a tudatszint ami abban a bizonyos országban dominál. Egy 400 körüli országban például nagy a "respektje" mindannak amit tudással, szorgalommal, fejlesztéssel, feltalálással, vagy a tudomány által érhet el az egyén vagy a csoport, ez dominál és ez örvend kiemelkedő megbecsülésnek, elismerésnek, támogatásnak. A törvény, az adott szó, a szerződés betartása és betartatása jogi keretek között, stb. szintén. És így tovább, a tudati skálán lefelé az egyes tudatszintekhez kapcsolódó értékekre és érzelmekre vonatkozóan.
200 alatti országokra például többségében jellemző a megalomán diktátorok, önkényurak, "szeretett vezérek" vezetése, a jog,törvény,állam soraiba mélyen beépült erőszak- és bűnszervezetek, elzárkózás a külvilágtól, a politikai vagy ideológiai ellentáborral szembeni kemény (börtön v. kivégzés) fellépés pusztán a létük okán, vallási-, szólás-, stb szabadság szinte teljes hiánya, törvény-politika-vallás szoros egymásba ágyazódása, külső vagy belső problémák megoldása elsősorban fegyveres, életveszélyes fenyegetéssel, stb.
100 alatt a belső és külső közvetlen fenyegetettség, állandó belső fegyveres törzsi és politikai viszálykodás, éhezés, tizedelő járványok, politikailag irányított nyilvános erőszak (és itt most nem megvert tüntetőkre gondolok...), stb. a domináns mező.
Mint magát a tudatszint skálát, ezt is hibás úgy nézni mint "jobb mint" vagy "roszabb mint", mert a fő szempont az az általa kifejezett "milyenség". Vajon pl. melyik országban milyen, melyik tudatszint által dominált megoldáshoz nyúlnak "legnagyobb valószínűséggel" belpolitikai, külpolitikai, szociális, stb. probélmáik megoldására? És így tovább.
Magyarország nem szerepelt a listán, de szerintem úgy nagyjából be lehet lőni, sőt akár saját kalibrációval is meg lehet próbálkozni :)

Köszi,így már sokkal
2011. január 28. péntek, 23:41 | Éva.   Előzmény

Köszi,így már sokkal érthetőbb.Azért kérdeztem mert eddig többnyire spirituális szintekről volt szó.
Kicsit tágra nyílt a szemem,de ha társadalmi kritériumok szerint nézzük,az más.

koverellenor képe
Igazad van, azt nem tettem
2011. január 28. péntek, 23:46 | koverellenor   Előzmény

Igazad van, azt nem tettem hozzá, hogy a társadalmi viszonyokról szóló részben van ez a táblázat a könyvben.

fehercsongor képe
Erőszak tetején mérgezett a jóság
2011. január 29. szombat, 0:06 | fehercsongor   Előzmény

Más országok tudatszintjének évszázados süllyesztésével könnyű létrehozni egy elefántcsonttornyot , ami képmutatásból , vérből , aljasságból és szenvedésből táplálkozik még ma is .
Próbálnák meg Magyarországon ma őseink igazságérzetét feléleszteni , vagy csak a nyugatiak lobogtatott demokratikus elveit töredékben megvalósítani , akkor a nagy cégek szaladnának Brüsszelbe , Genfbe , jönnének a szankciók , a segély és az európai rendfenntartók mint végső érv , ha az éppen akkori ellenzék megint elpuskázná a helyzetbehozását . Kongó dettó , bár ott még talán léteznek szabad és öntudatos csimpánznemzedékek .Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
Érdekes kérdés, hogy vajon
2011. január 29. szombat, 0:29 | koverellenor   Előzmény

Érdekes kérdés, hogy vajon mennyire racionális vagy érzelmek vezette megállapítások ezek. Vajon voltak-e valaha is magasabb tudatszinten azok az országok, amiket úgy gondolod hogy valakik "lesüllyesztettek". Illetve ahogy látom az se törvényszerű, hogy a volt gyarmati országok feltétlenül olyan rosszul állnának, mint Afrika - lásd India, Ausztrália, stb... Szóval nekem továbbra is inkább úgy tűnik, az egyes domináns morfológiai mezők sokkal-sokkal többet nyomnak a latba mint a külső behatások.

fehercsongor képe
Morfológiai mezők
2011. január 29. szombat, 12:38 | fehercsongor   Előzmény

földrajzi területhez vagy a lakóikhoz kötöttek ? Az odaszületők felnövekedésük során harmonizálódnak vele , az odaköltözőket meg akár el is űzheti a kényelmetlenségérzés ami a vele való kölcsönhatásból fakad ? Üdvözlettel : felacsó
U . i . : Hogyan változott az emberiség tudatszintje az ismertnek vélt időkben ?

folytatnám én is a kérdezést
2011. január 29. szombat, 12:51 | Látogató   Előzmény

Folytatom a kérdezgetést.....mi az Ószövetség, az Újszövetség, vagy egyben a Biblia, mi a Korán, a Tóra, a Védák, a Bhagavad Ghita, szóval különböző, nagy Szentirások spiri kalibrációs szintje?

Nem vagyok egy számgép zseni, nem tudtam előkattintani az Ademon által kérdezett filmek kalibrációját? Segit valaki? Mi az, hogy kattintsak a Fotókhoz és ott találom a filmek szintjeit? Hol van olyan, hogy: Fotók?

Ramina

koverellenor képe
Szia! Feltettem egy új
2011. január 29. szombat, 19:38 | koverellenor   Előzmény

Szia!
Feltettem egy új blogbejegyzést, az egy témában összegyűjtött kalibrációkat oda fogom bemásolni a könnyebb kereshetőség végett. Elsőnek fel is tettem a Szentírásokról valót, a doki könyvéből beírva.

koverellenor képe
fotók
2011. január 29. szombat, 19:46 | koverellenor   Előzmény

Fenn, rögtön az országok listája alatt van pár fekete-fehér kép, ha azokra rákattintasz elvileg megnyitja az egyes fotókat.

fehercsongor képe
lesüllyesztettek
2011. január 29. szombat, 13:29 | fehercsongor   Előzmény

" nagy respektű , egyének , csoportok " hordozzák a magas tudatszintet egy lazább tudatszintű környezetben azokban az országokban is , ahol most magasnak megítélt az . Ha ezeket az országokat demokratizálnák , X hitre térítenék , akkor csak ezeket a kiemelkedő tudatszintű egyéneket kell átcsábítani a civilizálókhoz ( pl . UFÓ -khoz ) az általuk elhagyott ország lesüllyesztéshez . Maradék részük felhasználható helytartónak , a renitensebbje ellenállóként a továbbörökítésből kiszorítható , vagy kiirtható . Kis figyelemmel elérhető , hogy az ide azután születők közül mindig semlegesítve legyenek a tudatszintemelők , és így az uralom időlegesen véglegesíthető . Valahogy így történhetett szerintem a világban is . A valakik meg azok lehettek ,akiknek ebből vagyonuk képződött Európában , Amerikában . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
Nem teljesen értem,
2011. január 29. szombat, 19:50 | koverellenor   Előzmény

Nem teljesen értem, kifejtenéd bővebben? :)

fehercsongor képe
inkább tömörebben
2011. január 29. szombat, 20:05 | fehercsongor   Előzmény

Ha egy kisebbség hordozza / jeleníti meg a magasabb tudatszintet az adott országban , akkor ha a megjelenítőket gyorsabban semlegesítik , mint ahogy a morfológiai mező hatására / segítségével újraképződnek , akkor a tényleges / gyakorlatban észlelhető tudatszint csökkenni fog . Gondolom én . Üdvözlettel :felacsó

koverellenor képe
Ez így van szerintem is.
2011. január 29. szombat, 22:44 | koverellenor   Előzmény

Ez így van szerintem is. Viszont úgy gondolom, hogy nem kell hogy ez az eltávolítás "odakintről" jöjjön. Simán elintézik maguk között azt aki egy kicsit ki akar lógni. Semmi szükség a "nagyok" aktív közbenjárására. Ez a "rák-effektus": a vödörbe rakott rákokat igazából nem is kell felügyelni, mert aki egy kicsit is közel állna ahhoz hogy kimásszon, társai visszahúzzák a vödörbe.

fehercsongor képe
Kisebb térségek ,
2011. január 29. szombat, 16:03 | fehercsongor   Előzmény

mint a Krisna völgy , zalaszántói sztúpa , esztergomi , egri bazilika , Csíksomlyó , Attila domb lakóinak vagy morfológiai mezőinek tudatszintjei hozzávetőleg ? Érdeklődéssel : fehercsongor
U . i . : Mint a bölcsesség kútját : sorban állva csapolunk

koverellenor képe
Hát jó kérdés. Készitettem
2011. január 29. szombat, 23:18 | koverellenor   Előzmény

Hát jó kérdés. Készitettem saját kalibrációt, de el kell mondjam hogy nem vagyok még túl gyakorlott és csak szólóban kalibrálok ami nem olyan pontos mint két emberrel, így nem is szeretném ezt úgy előadni mintha a Doktor kalibrációja lenne, mindenesetre nekem ez jött ki (5-re kerekítve, magának a helyszínnek a spirituális jelentőségét elmében tartva):

Krisna völgy 375
Zalaszántói sztúpa 520
Esztergomi bazilika 555
Egri bazilika 435
Csíksomlyó 475
Attila domb 270

Talán kiindulási alapnak megteszi :)

Szóval ,hogy csinálod
2011. január 29. szombat, 23:20 | Éva.   Előzmény

Szóval ,hogy csinálod ezt?
Elmondhatnád:)

koverellenor képe
Egyes lelkes kineziológusok
2011. január 30. vasárnap, 0:06 | koverellenor   Előzmény

Egyes lelkes kineziológusok is használják szórványosan. Ön-izomtesztelésnek, szóló-tesztelésnek is hívják. Többfélét láttam már, amit leggyakrabban: a hüvelyk és a középső (vagy gyűrűs) ujjat O alakban összeérinted, és szorítod jó erősen. Másik mutatóujjaddal pedig megpróbálod (gyorsan és erősen) "átszakitani" ezt az O alakzatot, miután az állitásodat kijelentetted. Ha nem tudod átszakitani, akkor az állitás igaz, ha át tudod, akkor nem igaz. Mondhatod: lehet egyszerű "igaz/nem igaz" válaszos kérdésekkel vagy használva a táblázatot "XYZ 200 felett kalibrál" "300 felett" "250 felett" és így tovább mig be nem határolod eléggé. Eleinte valószinü hogy eléggé inkonzisztens válaszok jönnek, de bele lehet jönni, mint a biciklizésbe :) Párban Hawkins szerint sokkal megbízhatóbb az eredmény, de ahhoz ugye egy türelmes és lelkes partnert is kell találni :)

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=xC60tyDpWFs&feature=related
(kb. 2:22-től jön a lényeg)
Sokféle megoldás van még, de én csak ezt próbáltam. Kineziológusok biztos többet is ismernek.

fehercsongor képe
Nekem ugyanezt
2011. január 30. vasárnap, 0:12 | fehercsongor   Előzmény

a módszert beteg területek földerítésére ajánlották . Ott egyik kezem mutatóujjával a vizsgált helyet érintem , a másikon képezem az o alakot , és a szemköztálló próbálja áthúzni a behajlított ujját az én o alakban összecsippentett ujjaim között . Ha nem bírom összetartani , akkor a vizsgált hely energetikája sérült . Üdvözlettel : felacsó

fehercsongor képe
önvizsgálatnál
2011. január 30. vasárnap, 0:17 | fehercsongor   Előzmény

Ha mást önvizsgálatánál segítek , akkor ő mutat és o ra csippent , én próbálom az ujjai közt áthúzni az ujjam .