DRH - természetfeletti és spiritualitás | Önmegvalósítás.hu

DRH - természetfeletti és spiritualitás

A paranormális jelenségek keverednek a természetfelettivel, és vonzóak a kíváncsi elme számára. A szentírások és az előrehaladott tudással rendelkező bölcsek és tanítók arra figyelmeztetnek, hogy "tartsd magad távol tőlük", mert az asztrális birodalmak nem spirituálisak, és olyan dimenziókat és birodalmakat reprezentálnak, amik megismeréséhez az emberi elme nem rendelkezik elegendő védelmet biztosító itélőképességgel. Ennélfogva veszedelmes dolog lelkeket vagy más túlvilági lényeket idehívni. Dacára a különböző tantrikus gyakorlatok, "fehér mágia", ráolvasások, tarotkártya-olvasások, csatornázott mesterek, médiumok népszerűségének, az okkult gyakorlatok hátrányai jelentősek és észrevétlenek.

Dr. David R. Hawkins: Truth vs. Falsehood, 390., 393. old.
és
Dr. David R. Hawkins: I: Reality and Subjectivity, 260., 263. old.

Beküldte: | 2011. jan. 23. vasárnap - 10:46

Hozzászólások

58 hozzászólás
koverellenor képe
Egyes spirituális gyakorlatok tudatszintjei
2011. január 23. vasárnap, 10:56 | koverellenor

Egyes spirituális gyakorlatok tudatszintjei

Keresztelő 500
Megmártózás a Gangeszben 540
Konfirmáció 500
Áhitatos füstölőgyújtás 540
Térdhajtás 540
Arany szabály 405
Gregorián énekek 595
Hajj (zarándoklás Mekkába) 390
Japa 515
Jézus ima 525
Kirtan 250
Letérdelés imához 540
Utolsó kenet 500
Az Úr Imája 650
Aum (mantra) 210
Om (mantra) 740
Om Mani Padme Hum 700
Om Namaha Shivaya 630
Jabez imája 310
Szent Ferenc imája 580
találomra tett kedves cselekedetek 350
Rózsafüzér ima 515
Shanti Shanti Shanti 650
Átengedni akaratunkat Istennek 850
Átengedni a világot Istennek 535
Imamalmok forgatása 540
Az Anonim Alkoholisták 12 lépése 540
Transzcendentális Meditáció 295
Vizualizáció (gyógyításhoz) 485
A Siratófal 540
Járni a Labirintust (Notre-Dame katedrális) 503
"Amit az elmében tartasz hajlamos a megvalósulásra" 505

Forrás:
Dr. David R. Hawkins:
Truth vs. Falsehood, 397. old.

fehercsongor képe
Kérdéseim
2011. január 23. vasárnap, 14:38 | fehercsongor   Előzmény

1 A Gayatri mantrának mennyi ?
2 A Sai Babát dicsőítő Isten 100 ? nevének mennyi lehet , illetve ez Sai baba kezdeti és mostani pontszámához igazódik - e vagy nem függ tőle ?
3 Egyszerre végezhető módszerek esetén ( Pl . letérdelés közben Om ) öszzeadódik , átlagolódik vagy hatványozódik a begyűjthető pontszám ?
4 Erős szkepticizmus esetén formálisan végezve a gyakorlatokat a pontszám lenullázódik , csökken , vagy nem változik ? Ugyanez erős hittel növeli ?
Iránymutató véleményt is elfogadok . Üdvözlettel : felacsó

fehercsongor képe
eszembejutott :
2011. január 23. vasárnap, 14:39 | fehercsongor   Előzmény

108

koverellenor képe
re:
2011. január 23. vasárnap, 16:43 | koverellenor   Előzmény

1. Erről nincs adat tőle.
2. Hát erről még nem is hallottam :) Annyi viszont esetleg érdekes lehet bár nem kapcsolódik szervesen ide, hogy Shirdi (nem Sathya) Sai Babáé 485.
3. Egy cselekedet egyszerüen csak az ami, és annak létezik egy bizonyos tudatszintje, nem matematika a háttérben lévő mozgatórugó. Bár el tudom képzelni, hogy akár sokkal alacsonyabb is lehet a leírtaknál, ha a mögöttes szándék áttevődik az áhitat kifejezéséről vagy Istenről valamilyen pontgyűjtögetős kalkulálgatásra :)
4. Az egyén esetében a szándék természetesen az ő részére, szubjektíve egészen más lehet. A formálisan, vagy kimondottan ellenszenvvel végzett spirituális gakorlat valószinü az azt mozgató szándék tudatszintjével hasonul. A kalibrációk az odaadással, hittel végzett gyakorlatok szintjére utalnak.

fehercsongor képe
Köszönöm a választ .
2011. január 23. vasárnap, 17:03 | fehercsongor   Előzmény

Vettem , hogy az ezoterikus áruházban nincs pontgyűjtő akció , és a guruk sem MLM rendszerben dolgoznak , és a közzétett jegyzék sem árlista . Hamis diplomát már lehet pénzért kapni , de a legnevesebb mesterek aláírásával ellátott ; megvilágosodást igazoló okmányt még az ecserin sem árulnak . Üdvözlettel : felacsó

felacsónak
2011. január 23. vasárnap, 19:50 | szeti87   Előzmény

Te nekem egyre szimpatikusabb vagy, felacsó :-) Tetszik a humorod, meg ahogy bölcs majomként megfogalmazod a lényeget. Ritkán szólsz, de akkor aranyat ér.

fehercsongor képe
Köszönöm
2011. január 23. vasárnap, 19:58 | fehercsongor   Előzmény

Aranyat szólok , ezüst szálakat vedlek , de már nagyon régóta nem vasalok . Üdvözlettel : felacsó

fehercsongor képe
Köszönöm a
2011. január 23. vasárnap, 20:28 | fehercsongor   Előzmény

símogatást . Majd az ezüst szálakat rázd le az asztrálkezedről . Én is szívesen olvasom a blogjaidat , mert elég sokszor ingerel hozzászólásra , cifrázásra , egyetértésre . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
ez így van :) Esetleg azt még érdemes megemlíteni hogy az egyes
2011. január 23. vasárnap, 20:41 | koverellenor   Előzmény

ez így van :) Esetleg azt még érdemes megemlíteni hogy az egyes értékek között exponenciálishoz hasonlítható növekedés van, azaz mondhatni tízszeres szorzóval számolhatunk egy-egy pontnyi emelkedésnél.

fehercsongor képe
kiegészítés
2011. január 23. vasárnap, 17:42 | fehercsongor   Előzmény

az " odaadással , hittel végzett " mellé én még odatenném az " élvezettel " - t , bár erről jut eszembe , hogy megkérdezzem a véleményedet arról az esetről , amikor a 3 közül inkább az élvezet , pl. a zene szépségében , az előadónak hitének az előadáson is átszűrődő elragadtatottságában való gyönyörködés , valamint az együtténeklés gyönyöre okozta esztétikai élvezet a hangsúlyosabb ? Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
Igen, gyakran említ erre személyes példát, mikor például
2011. január 23. vasárnap, 20:31 | koverellenor   Előzmény

Igen, gyakran említ erre személyes példát, mikor például valamit hallva, abban való gyönyörködésben pontosan ahogy írod egyfajta pillanatnyi elragadtatottsgba kerül az ember, ezen élmények hatásfokát ő az 560-as 570-es tudatszintek körülire kalibrálja.

fehercsongor képe
Csupa érdekes adat , jó hír
2011. január 23. vasárnap, 21:33 | fehercsongor   Előzmény

Az elragadtatottság tudatszintemelő hatása csak szűken az ezotériába besorolható cselekvéseknél , megéléseknél jelentkezik , vagy egyéb gyönyörködtető esztétikumok ( gömbölyű formák , regényes szépségű táj , a szeretet önkéntelen szó - , és gesztusbeli kifejeződései , átélten előadott zene és tánc stb . ) is kiválthatják ? Tehát törvényes - e ilyenkor hasonló borzongást átélni ? Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
Igen ő egyértelműen az esztétikumról beszél ennek
2011. január 23. vasárnap, 21:54 | koverellenor   Előzmény

Igen ő egyértelműen az esztétikumról beszél ennek vonatkozásában. Egyik leggyakoribb személyes hivatkozása Muszorgszkij Boris Godunov című operája, amit hallgatva egyes emelkedett részeknél úgy fogalmaz "feláll a szőr a hátán" és mintha felsőbb szférákba ragadnák :)

fehercsongor képe
" feláll a szőr a hátán "
2011. január 24. hétfő, 21:13 | fehercsongor   Előzmény

IGEN ! IGEN! Avatárbundámra tekintve a kiválasztottság érzése kezd elhatalmasodni rajtam .
Kérek gyorsan egy vödör hideg vizet ! Üdvözlettel : felacsó

kalibrálási stempontok?
2011. január 23. vasárnap, 20:30 | szeti87   Előzmény

Az még hiányzik, hogy milyen szempontok alapján jött létre ez a kalibrálás.

koverellenor képe
hogy érted? :)
2011. január 23. vasárnap, 20:34 | koverellenor   Előzmény

hogy érted? :)

kalibráció, minősítés
2011. január 23. vasárnap, 20:53 | szeti87   Előzmény

Úgy, hogy számomra a kalibrálás szó a mérőeszköz egyfajta hitelesítését jelenti. Elővettem régi főiskolai technikai tankönyveimet, és ilyesmiket olvasok benne: A kalibráció célja, hogy az adott eszköz ideális működési körülményeit, illetve azok elérését, beállítását biztosítsa. A kalibráció során a kalibrálni kívánt eszköz működési paramétereit olyan értékekre állítják be , melyek az adott alkalmazási területhez optimálisak...A kalibráció biztosítja, hogy az eszköz megfelelő határértékeken belül működjön, illetve ha ez nem lehetséges akkor meghatározhatja az ideális működési határértékeket, illetve felderítheti a hiba okát. A folyamatosan vagy rendszeresen kalibrált berendezések ismételhető minőségű működést biztosítanak. Szerintem ez a pontrendszer nem annyira kalibráció, hanem egyfajta minősítés, osztályozás.
Az osztályozás vagy minősítés pedig mindig valamilyen szempontok alapján kell, hogy történjen.

koverellenor képe
Jó a kérdés, de szerintem az első két, magyarra lefordított
2011. január 23. vasárnap, 21:58 | koverellenor   Előzmény

Jó a kérdés, de szerintem az első két, magyarra lefordított könyvben biztos kifejti.

Egyre jobb amiket idézel Hawkinstól! Az egyedüli nagy baj az,hog
2011. január 23. vasárnap, 13:14 | Éva.

Egyre jobb amiket idézel Hawkinstól!
Az egyedüli nagy baj az,hogy akik már belekóstoltak az asztrál világába,energetikailag,
és lelkileg és mentálisan is kötve vannak oda.
Nekik sajnos beszélhet Hawkins.Valamint a kiváncsiskodóknak is.
Meg azoknak is,akik így szeretnének többnek és okosabbnak,titkok tudóinak,
érdekesnek látszani.
Sajnos a legnagyobb hátrányát sem tudják a dolognak,hogy a haláluk után
oda fognak kerülni,ahova az életükben is kötődtek,és hiába várják már,
hogy hol van az a ,,nagy fény''?
Ezeket a dolgokat ugyanis nem adják ingyen!...

Írtál itt a csatornázások ,a csatorna másik végén lévő ,,valaki'' szellemi rezgésének szintjéről.
Erről esetleg ír bővebben,hova sorolja a különböző csatornákat?
Ha lenne ilyen kalibrációja,ez most nagyon aktuális,és tanulságos lehetne?
Vagy,ha egyáltalán konkrétan megnevezve megemlítene néhányat.

fehercsongor képe
A Reiki energiát veszélytelennek és
2011. január 23. vasárnap, 20:23 | fehercsongor   Előzmény

ingyenesnek hirdetik . Úgy gondolod , hogy használója azon a szinten sorol be a sorba , ahonnan ezt az energiát kéri , ill. ahonnan ez ered ? Azon az asztrál szinten akad meg Isten felé zuhantában ?
Ha valaki többfelé köteleződött el , akkor arányosan szétszakad , hasonlóan , mint a Yotengrit túlvilágába kerülő érdemtelen lelkek ? Bár , ha valaki valahova kötődik , akkor nem tűnik vészes következménynek az odajutás , sőt a társaság sem rossz , noha ki tudja az emberi test álcái mögött kik lapulnak , és a szint milyen lesz általunk , és milyenből lesz olyanná . Üdvözlettel : felacsó
U . i . : A legsötétebb gyanúmat mondtad ki , vagyis , hogy ingyen nincs semmi : még ha nem is ellenszolgáltatásra köteleződünk a használt energiáért , de maga a használat köt , hangol a rezgésszinthez . Úgy gondolom , hogy az én régi alaprezgésszintemhez képest a reikié magasabb , tehát nekem inkább segített , mint lehúzott , de az is lehet , hogy nagyon mechanikusan gondolom végig a módot és a következményeket

Csongor ,nem a reikiről beszéltem. Bár az ilyen jellegű
2011. január 23. vasárnap, 21:34 | Éva.   Előzmény

Csongor ,nem a reikiről beszéltem.
Bár az ilyen jellegű csatornáknál is van kötödés,már a csakra,,nyitásoktól'' fogva.
Azért tettem a nyitást zárójelbe,mert a csakráknak egyébként is nyitva kell lenniük,
hiszen ha nem így lenne,nem élnénk. Tehát igazából nem arról van szó ilyenkor,
hanem ezzel kapcsolnak be abba a csatornába.
Azért ezek a ,,beavatások'' más más technikáknál mások és mások,mert különböző csatornákról van szó.
Még egyszer mondanám,nem erről beszéltem:)

,,Maguk a csatornázott "mesterek" vagy az "odaátról" való entitások fele 200 alatt kalibrál, és mindössze öt százalék van 450 felett. Így ide is a caveat emptor (légy óvatos vásárló - ford. megj.) ...''

Erre reagáltam volna:)

fehercsongor képe
Nem nyugtattál meg teljesen .
2011. január 23. vasárnap, 21:41 | fehercsongor   Előzmény

Csatorna - > energiaáramlás - > ráhangol ( ód ) ás a rezgésszámára - > kötődés
Nem mindegy persze , hogy kívánatosnak , vagy nem kívánatosnak értékelt helyről jön ,de maga a folyamat ugyanolyannak tűnik . Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
reiki
2011. január 23. vasárnap, 22:09 | koverellenor   Előzmény

talán ez megnyugtat :)

Reiki 340

(forrás: Truth vs. Falsehood 398. oldal)

Szerintem, arra kell vigyázni,hogy az ember ne kerüljön olyan
2011. január 23. vasárnap, 23:16 | Éva.   Előzmény

Szerintem, arra kell vigyázni,hogy az ember ne kerüljön olyan befolyás alá,hogy ne tudjon kiszállni,elszakadni,ha tovább akar haladni.
A csakrákon a manipulációk egyébként nem véletlenek.
Valóban van olyan ,hogy addigi állapothoz képest X-dolog emel,viszont a kötéssel a további emelkedést esetleg akadályozza.És a kötödés mind a három síkon érvényes.Nemcsak fizikailag,hanem lelkileg szellemileg is. Mert ugye minden ilyen dologhoz tartozik egy ,,filozófia'' is/szellemi/ és egy
elköteleződés/lelki/ vonzata is. Az adott energia szintén teljes mértékben/mind három síkon/ áthatja az embert.De mondom én egészen másról beszéltem,aminek sokkal ,sokkal nagyobb a veszélye,bár a mechanizmus és a függőség hasonló,ha az ember egyszer ráhangolódott.

fehercsongor képe
Ezekszerint
2011. január 23. vasárnap, 23:50 | fehercsongor   Előzmény

a magasabb szintű beavatás feloldhatja az alacsonyabb rezgésszámú kötést ,azzal a kikötéssel ,hogy úgy leszek érett egy magasabb szintű beavatásra , ha feloldom magamban az alacsonyabb rezgésszámú kötődést .? Tehát ha egy magasabb rezgésszámú csakraműködéssel együttjáró életfilozófiára kancsalítok , és annak a szellemisége felé irányulva kezdek élni , akkor az mindhárom síkon kezd áthangolni , emelni , és fölülírja a régi rezgésszámokat ? Üdvözlettel : felacsó

koverellenor képe
channeling
2011. január 23. vasárnap, 21:40 | koverellenor   Előzmény

Megemlít pár negatívat (pl. a JZ Knight által csatornázott Ramtha) illetve pár pozitívat (pl. Nagy Fehér Testvériség) de általánosan inkább azt mondja amit fenn is, hogy legjobb, ha nem tulajdonítasz figyelmet nekik, mert itt a földön is találsz hasonló, sőt előrehaladottabb tanítókat, ráadásul a "titokzatosság" és "különlegesség" rózsaszín köde nélkül. Nem kapsz többet tőlük mint egy szórakoztató mozifilmtől. Az arra hajlamosaknak viszont elég ha meghallják hogy "a hatalmas Bambambam Mester" szól hozzájuk "a szíriuszi mágneses ügynökségtől" és máris elkerekedik a bennük élő naiv gyermek szeme, "ó milyen lenyűgöző, milyen különleges élmény" mint egyszeri gyermek a cirkuszban, és a figyelmeztető kis hang már ki is kapcsolt. Hawkins így is nevezi, Asztrál-cirkusz.
Az egyes látomások (pl. János látomásai a Jelenések könyvében), például a legritkább esetben szólnak a mi világunkról. Általában nem sok vagy semmi köze sincs a mi világunk eseményeihez és történéseihez, viszont a befogadó (és az ő követői) számára tényként vannak elkönyvelve.

fehercsongor képe
Lefordítva majomnyelvre :
2011. január 23. vasárnap, 21:48 | fehercsongor   Előzmény

Gina Lollobrigida fénykori filmjeinek nézésénél többet ér a szomszéd Katinka nézése . Sőt ! Szomszéd Katinkából több van , és magasabb a valódiságszintjük : tapinthatók . Üdvözlettel : felacsó

Igazán szívességet tennél,ha a mostani divatos csatornákról
2011. január 23. vasárnap, 23:25 | Éva.   Előzmény

Igazán szívességet tennél,ha a mostani divatos csatornákról megírnád amit mond.
Nem miattam,én kerülöm ezeket,mint a forró kását:D,de nagyon sokan naivan elhisznek
eszeveszett dolgokat,és még csinálják is szorgalmasan,amit ,,utasításokban'' kapnak.
Egyébként nagyon találó ez az asztrál cirkusz jelzője:))) Odaát szerintem roppant jól mulatnak:D
Persze részemről is naivság azt hinni,hogy aki ezekben hisz,az majd ezután nem fog:D

koverellenor képe
Divatos csatornákról? Mikre gondolsz? Sajnos én magam nem igazán
2011. január 23. vasárnap, 23:56 | koverellenor   Előzmény

Divatos csatornákról? Mikre gondolsz? Sajnos én magam nem igazán ismerem a témát, sikerült a spirituális útra efféle vargabetűk ismeretének teljes hiányával rálépnem, amiért nem tudok eléggé hálás lenni :) Mikor először meghallottam azt a fogalmat hogy csatornázni, nem voltam észnél, nekem a csatornázást mindig is a jómunkásemberek végezték a járdaszélen :)

koverellenor képe
Talán ez
2011. április 16. szombat, 13:08 | koverellenor   Előzmény

Doreen Virtue 185

(Forrás: 2003 júniusi előadás, 3. rész, 2' perc körül)