Energia, tudat,mező | Önmegvalósítás.hu

Energia, tudat,mező

ENERGIA,TUDAT, MEZŐ.

Minden energiából áll amit 5 érzékszervünkkel egy szilárd világnak érzékelünk.5 érzékszervünkkel információt gyűjtünk aztán továbbítjuk az agyba.

Ezek az érzelmek felelősek az érzelmek kialakulásáért is ./tapintó, ízlelő, szagoló, látó, halló/
Különböző frekvenciájú energiák harmonikus összhangja hozza létre azt amit anyagként érzékelünk. Egy káprázat amit érzékelünk amely teljes egészében fényből és hangból áll. Nincs is más csak fény és hang, különböző vibrációs frekvenciák. Bennünk 100trillió atom és 53 trillió sejt található. Olyan szerkezetünk mint egy naprendszer. Ezen atomok mindegyike 99,999 %-ban üres tér, ezek építik fel mégis a látszólag szilárd világot mind körülöttünk, mind bennünk. Minden világ végtelen lehetőség, végtelen energia birodalma. Az energiában tudat lakozik. Minden ami a világban létezik tudatosság.

A tudatosság csupán tiszta energiából áll. Minden energiából áll és tudattal rendelkezik, mivel az energia tudatos. Minden ebben a világban vetült lélek ennek a tudatnak a frekvenciája, és ezen frekvenciának megnyilvánulása. Az emberiség közvetítő, a kapocs lent és fent között, mindegyikünk egy meghatározott céllal vesz részt a teremtésben, itt és most. A cél hogy megteremtsük a valóságot, Isten általunk tapasztalásokat gyűjtsön. A tudomány szerint a tudat nem a térben található. A világ melyben élünk csak illúzió, nem több mint hiedelmeink, érzékeink alkotása. Illúzió minden amit átélünk, ár kiskorunk óta azt tanuljuk hogy ez a valóság. Valódi mivoltunk és erőnk megismeréséhez meg kell érteni az energiát.

A tér az ami valós és ami a teret anyaggá rendezi az a tudat. Tudattal rendelkező mező – MATRIX – Isten elméje Egyetlen valóság, megfoghatatlan anyag mely mindent összeköt. Egyetlen mező mellyel kapcsolatban állunk és általa teremtjük meg és formáljuk a valóságot a nap minden pillanatában. Ez érzéseink, érzelmeink kölcsönhatásán keresztül nyilvánul meg. /pl.: teremtésnél, kívánságnál ezért fontos az érzelmi töltöttség/

Régi piramisok, templomok tanulásra is szolgáltak. Az energia működése, és az energiákra ható geometriák megértése volt a cél. Bizonyos szakrális geometria alapján építették fel, egy bizonyos frekvencia elérése érdekében az egyénekben.

Föld energiája növekszik és ezzel minden együtt ami a földön van. Jelenlegi frekvencia emelkedés 1986 évben kezdődött. Jelenlegi folyamatban a tudás elsajátítása folyik, a felébredés, az hogy a valóságot kezdjük megérteni, érzékelni.

A Föld egy tudattal rendelkező élőlény. Föld fejlődésével minden fejlődik, mivel a tudatosság fejlődik. Univerzális a fejlődés mert a mindent felépítő energia tudatos és az az ami fejlődik.
A szeretet a világon a legnagyobb rezgésszámú rezgés.

E-mail: erdeimea@gmail.com

Beküldte: | 2011. jan. 21. péntek - 09:26

Hozzászólások

83 hozzászólás
kivetített gondolatainkkal mi formáljuk önnön valóságunkat
2011. január 21. péntek, 13:53 | szeti87

Végre valaki, akivel talán cseveghetek kedvenc könyveimről, a Seth könyvekről. Seth egy szellemlény, aki Jane Roberts nevű médiumon keresztül üzent, és sok mindent elmagyarázott a 3D és a magasabb dimenziók működéséről. Részletesen elmagyarázza, hogy kivetített gondolatainkkal mi magunk hogyan formáljuk önnön valóságunk, egyénenként és kollektíve. Most mégegyszer elolvasom az írásodat, és szakaszonként írok rá valamit, ami eszembe jut és fontos. :-)

piramisok
2011. január 21. péntek, 14:06 | szeti87

Kezdjük a piramisokkal. Talán érdekel: Az atlantiszi Thot smaragdtáblája azt írja, hogy az első piramist Thot építette, méghozzá telekinetikusan, és alá rejtett egy atom és napenergia meghajtású űrhajót. Thot az atlantiszi civilizáció tudását mentve letelepedett az akkor még barbár egyiptomban, ahol tudása és mágikus képességei révén istennek tekintették, és tanításai virágoztatták fel az egyiptomi kultúrát. Az egyiptomi misztériumokba beavatott volt később Mózes (egyiptomi fáraó udvarban nevelkedett) És Jézus is egyiptomban nőtt fel.

Tabula Smaragdina Szetinek
2011. január 21. péntek, 16:02 | Éva.   Előzmény

Szia Szeti! Van sok jó hozzászólásod,de kérlek ennek a smaragd tábla dolognak nézz utána.
Nem tudom ,honnan veszed ezeket az állításaidat,amiket a smaragd táblának tulajdonítasz,de ezekből egy sem található meg ott.
Összesen 13 mondatból áll,és egészen másról szól.
Veszem a fáradtságot és leírom neked,hogy nehogy azt hidd kötekedni akarok:)
a szöveg:

1.
-való ,hazugság nélküli,biztos és igaz.
2.
-ami lent van,az megfelel annak ,ami fent van,
és ami fent van az megfelel annak ami lent van,
hogy az egyetlen varázslatának műveletét végrehajtsd
3.
-ahogy minden dolog az egyből származik,az egyetlen gondolatból,
a természetben minden dolog átvitellel az egyből keletkezett.
4.
-atyja a Nap,anyja a Hold,a Szél hordozta méhében,a Föld táplálta.
5.
-ő a théleszma,az egész világ nemzője.
6.
-ereje tökéletes,ha a földbe visszafordul.
7.
-Válaszd el a Tüzet a Földtől,a könnyűt a nehéztől,tudással,szenvedéllyel.
8.
-a földről az égbe emelkedik,aztán ismét a földre leszáll,
a felső és az alsó erőket magába szívja.
Az uralmat az egész világ fölött így nyered el.
E perctől fogva előled minden sötétség kitér.
9.
-minden erőben ez az erő ereje,mert a finomat és a nehezet áthatja.
10.
-a világot így teremtették.
11.
-ez az átvitel varázslata,és ennek ez a módja.
12.
-ezért hívnak Hermész Triszmegisztosznak,mert a világegyetem tudásának
mindhárom része az enyém.
13.
-amit a Nap műveletiről mondtam,befejeztem.

Ez egy alkímiai mű,a Nap műveletein keresztül bemutatja Hermész a belső alkímiát,
hogyan nemesítheti meg az ember magát,és hogyan teremtheti meg a belső aranyat.
Nem véletlenül van a rengeteg hivatkozás a Tabula Smaragdinára,mert ez egy alapmű
,az ember belső alkímiájának alfája és ómegája.
Egyáltalán nem található meg benne amiket te idézgetsz.Azt a forrást kéne megjelölnöd,
és azt a szerzőt,akitől te ezt olvastad,mert az nem a smaragd tábla,mint ahogy láthatod is.

Ez nem csak magad miatt fontos,hanem azért is,mert felelősség minden ,
amit egy közösségi oldalon leírunk,hiszen vannak itt olyanok is,akik először olvassák ezt
és az marad meg bennük,hogy ez így van.
Lehet mindent írni,csak valótlanságokat nem.
Légy szíves jelöld meg a valódi forrásokat,és a valódi szerzőket,mert ez így korrekt.
Mint láthatod,amiket eddig a Tabula Smaragdínáról írtál,abból egy szó sincs ott,de még belebeszélni is lehetetlen.

Hermész Triszmegisztosz egy beavatási fokozat,de Toth sem az igazi neve a szerzőnek,mert az meg
az egyiptomi leviták egy magas kasztjának a neve,ami ennek a beavatottnak a kasztja volt.
/ezt csak azért írom,hogy be tudd azonosítani Hermészt,mert te végig atlantiszi Toth-ról beszélsz./

Ezt ne vedd okoskodásnak,csak ha állítasz valamit nem ártana utána járni.Ha pedig abban hiszel,amiket leírtál,akkor viszont ne a smaragd táblát jelöld meg forrásnak,hanem azt a forrást,ahol ezt te olvastad,vagy hallottad.Az is egészen más,ha hivatkozol valakire,hogy XY. ezt vagy azt mondja.

Remélem ,hogy nem veszed ezt kötekedésnek,és megérted a lényegét.Neked is érdeked,hogy ne terjessz valótlanságokat.Ez ugyan a te felelősséged lenne,de kénytelen voltam erre felhívni
a figyelmedet,nem kötekedésből,barátságból.
/Nem arra mondom ,hogy valótlanság,amiket leírtál,hanem arra,hogy ez a smaragd táblán lenne./

Barátsággal: Éva

kissguba képe
Szia Eva! te engem mindig lenyűgözöl!!!!
2011. január 21. péntek, 18:24 | kissguba   Előzmény

Szia Eva! te engem mindig lenyűgözöl!!!!

Kissguba,szívem csücske,ne fényezz! Nagyon nehezen szántam magam
2011. január 21. péntek, 18:39 | Éva.   Előzmény

Kissguba,szívem csücske,ne fényezz!
Nagyon nehezen szántam magam rá erre a kiigazításra,de ezt kellett tennem.
Vannak az emberiségnek olyan kincsei,amit nem szabad el vulgaizálni,mert azzal lehúzzuk az igazi tanítást.
Ami azt jelenti,hogy el is veszítjük!
A mai kornak ez az egyik legnagyobb veszélye,ahogy a fenti eset is példázza.

a hermeszi tábla az atlantiszi Thot- énak kivonata
2011. január 21. péntek, 19:10 | szeti87   Előzmény

Ez egy könyv címe:Az atlantiszi Thoth smaragdtáblái. ( Szerzője Doreal) Talán fel kellett volna tűntetnem, hogy könyvcím. Nem tévedés tehát, és nem kevertem össze a hermészi táblákkal. És szó szerint idézek belőle, ha már itt tartunk: "Későbbi korokban Thoth egója....újra emberi testet öltött... utolsó inkarnációjában Hermész, a "háromszor születettként" ismerték. Ekkor hagyta hátra azt az írást, amelyet a modern okkultisták Tabula smaragdina-ként ismernek. Ez tulajdonképpen egy későbbi és jóval szűkreszabottabb bemutatása az ókori misztériumoknak." Nem vagyok tehát tárgyi tévedésben, pontosan ezért neveztem meg, hogy a Thoth-féle smaragdtáblákra gondolok. Újabb idézet: "Az itt lefordított táblák... Krisztus előtt 36000 évvel keletkeztek. Szerzőjük Thoth, egy atlantiszi pap-király, aki az ókori Egyiptomban kolóniát alapított, miután az anyaország elsüllyedt. ....." " Tizenkét smaragdzöld tábláról van szó, amelyek egy alkímiai transzmutációk során keletkezett anyagból készültek...."

Köszönöm a válaszodat Szeti. Az ókori misztériumok a homo
2011. január 21. péntek, 19:25 | Éva.   Előzmény

Köszönöm a válaszodat Szeti.

Az ókori misztériumok a homo sapiensre vonatkoznak,a jelen emberiség ókoráról van szó,és nem egy korábbi civilizációéról,Atlantiszéról./az ókor a mi ókorunk,és nem egy korábbi világkorszaké/

Amit én közöltem a Tabula smaragdina az tény,és való,mert fennmaradt nekünk.
,,Kézzel fogható'' tanítás.Ez a tabula smaragdina,amiről Doreál beszél ez egy fikció.

Amit Doreál állít az ugye sajnos csak fikció számba mehet,mert semmiféle Atlantiszi smaragd táblának konkrét nyoma nincs nem is lehet,mint ahogy bármit is állítanak Atlantiszról/kivéve Platont/az mind csak elképzelés fikció lehet.Még csak azt sem tudják konkrétan hol volt,esküsznek a legkülönbözőbb helyekre,de megegyezni egyben sem tudnak./valamikor én is nagy Atlantisz hívő voltam,úgyhogy képben vagyok:D/
Lehet jönni nyugodtan Akashával,médiumokkal ,tisztánlátókkal,akkora a zűrzavar,és az eltérések,ki ezt lát,ki azt,úgyhogy ezek így csak elképzelések szintjén maradnak,mint ahogy Doreálé is az.
Az hogy ez a szerző mit fantáziált össze,/hol az a smaragdtábla,amiről ilyen biztonsággal beszél?/az az ő dolga ,és hogy te elhiszed az a te dolgod,nekem ehhez semmi közöm:),véleményem sincs róla.

Itt a jelen szituáció az volt sajnos,hogy egy konkrét dolgot, a hermészi smaragd táblát összemostad egy doreáli fikcióval,és csak és ezért szerettem volna ezt tisztázni.
Hidd el,akik most hallnak erről először,nem tudják a különbséget,és holnap majd mesélik tovább,hogy mi is van a smaragd táblán.
Remélem érted ,hogy miért szerettem volna ezt tisztázni.
Hermész nyugodtan lehetett egy atlantiszi inkarnációja,ez a lényegen semmit sem változtat.

Ez az oldal szellemileg egy igényes oldal.Ügyelünk arra ,hogy amit állítunk alá is tudjuk támasztani,
ezt pedig legjobban a források megjelölésével lehetséges.
És az ember igyekszik az ilyen csúsztatást,összemosást kerülni,mert ez előbb utóbb félreértésekhez vezet.

Én egyébként szeretem az írásaidat,még egy dologgal nem értek egyet,az ember 4 szintre való osztásával,ami az egész világunk hármasságra való felépülésének mond ellen,de ezzel már nem
feszítem a húrt:D ...Majd egyszer,máskor. /ha még szóba állsz velem:)))/

Itt van egy link,hogy lásd ,hogy mennyire túl akarják licitálni egymást,hogy ő nem jól tudja de én igen.
/sírjak vagy nevessek?/
Érdemes megnézned,mert arról van benne szó,amiről írtál.

http://esemenyhorizont.uw.hu/2010/letfilo/smaragd.html

megértelek, de nem értek egyet
2011. január 21. péntek, 20:18 | szeti87   Előzmény

Én nem vagyok az olyan mindent elhiszek, amit leírnak típus. Én végigolvastam a könyvet, és fantasztikus dolgokat olvastam benne. Most pl. felcsaptam és ezt: "Tudd meg, hogy az egész Űr rendezett. És csak a Rend által lehetsz a Mindenséggel egy. Rend és egyensúly törvényei a kozmikusnak. Kövesd őket és a mindenséggel egy leszel. Az ki követi a bölcsesség útját, az élet virágára nyitott legyen, tágítva tudatát a sötétségből a Mindenség idején keresztül"
A hármasság elvének talán a test, lélek, szellem felosztás felel meg. De ha az aura 7 rétegéről, a 7 csakráról beszélnék, azt összefüggésbe tudnám hozni a teremtés és megpihenés 7 napjával A 3 szakrális szám, és a hét is az. Ezután azt fogom írni: az ember 7 szintű lény. éterikus, fizikai, emocionális, asztrális, magasabb éterikus szint, mennyei szint, keterikus szint- így fogom álomba ringatni azt, aki engem olvasni mer :_)

megértelek, de nem értek egyet
2011. január 21. péntek, 20:21 | szeti87   Előzmény

Én nem vagyok az olyan mindent elhiszek, amit leírnak típus. Én végigolvastam a könyvet, és fantasztikus dolgokat olvastam benne. Most pl. felcsaptam és ezt: "Tudd meg, hogy az egész Űr rendezett. És csak a Rend által lehetsz a Mindenséggel egy. Rend és egyensúly törvényei a kozmikusnak. Kövesd őket és a mindenséggel egy leszel. Az ki követi a bölcsesség útját, az élet virágára nyitott legyen, tágítva tudatát a sötétségből a Mindenség idején keresztül"
A hármasság elvének talán a test, lélek, szellem felosztás felel meg. De ha az aura 7 rétegéről, a 7 csakráról beszélnék, azt összefüggésbe tudnám hozni a teremtés és megpihenés 7 napjával A 3 szakrális szám, és a hét is az. Ezután azt fogom írni: az ember 7 szintű lény. éterikus, fizikai, emocionális, asztrális, magasabb éterikus szint, mennyei szint, keterikus szint- így fogom álomba ringatni azt, aki engem olvasni mer :-)

bocsánat, de nem én mostam össze
2011. január 21. péntek, 21:02 | szeti87   Előzmény

Bocsánat, de nem én mostam össze. Én egy könyvcímet írtam helytelenül, és a könyv címét te mostad össze a hermeszi smaragdtáblával. Egyébként nem vagyok az olyan asztalverős típus, hogy de már pedig mindenben nekem van igazam. Ez olyan, mintha én egy Kovács Jánosról beszélnék, te pedig bizonygatnád, hogy az a Kovács János, akit te ismersz, nem is olyan, és a végén kiderülne hogy ez a Kovács János nem is az a Kovács János. Ne húzd le a könyvet, amíg kezedbe nem vetted. Fantasztikus értéke van.

nem is!Az atlantiszi Thoth smaragdtáblái című könyvben
2011. január 21. péntek, 19:57 | szeti87   Előzmény

:-) Rákerestem, direktbe így: az atlantiszi thoth smaragdtáblái, a google 21 oldal találatot írt ki Erre megnyugodtam, nem mintha előtte zavart volna valami. Annyi a bűnöm, hogy nem tettem idézőjelbe, vagy nem írtam oda, hogy ez egy könyv címe. De ezen már nem tudok szerkeszteni.

Szerintem engedjük el ezt a dolgot Szeti. Én vagyok a hibás,hogy
2011. január 21. péntek, 22:54 | Éva.   Előzmény

Szerintem engedjük el ezt a dolgot Szeti.
Én vagyok a hibás,hogy nem tudtam érthetően elmagyarázni,hogyha atlantiszi Toth smaragdtábláiról beszélsz,akkor mindenki,Hermész smaragd tábláira gondol,mert őt tekintik az ezoterikusok ,,atlantiszi Tothnak''
A valódi fennmaradt táblán pedig az van ,amit láthattál is.
Amiről te beszéltél az egy könyv,ami egy fikció,az írónak a gondolatai,amik lehetnek nagyon jók,nem vitatom
de te nem azt mondtad,hogy ezt egy könyvben olvastad ,hanem állítottad,hogy ezek találhatók a smaragd táblákon...
Ha ezt nem érted ,a különbséget,hogy miért szükséges a forrás,akkor én vagyok a hibás,hogy ilyen béna vagyok,hogy nem tudtam elég érthetően elmondani:)
Úgyhogy szerintem lapozhatunk,mert így már mindenki tudja,hogy két különböző dologról van szó.

de a könyv állítása szerint ezek a táblák léteznek
2011. január 21. péntek, 23:18 | szeti87   Előzmény

A könyv állítása szerint ezek a táblák léteznek, eredetileg a piramisokban voltak elhelyezve, ezoterikus irodalomként, és a papság birtokolta őket. A Nagy Fehér Páholy utasította Doreált, hogy hogyan kerítse elő és vigye vissza a táblákat. "A táblákon az Ókori Atlantisz írásjelei láthatók, olyan írásjelek, amelyek az összeszedett gondolatok előtt értelmet nyernek, amint az olvasó elméjében a megfelelő rezonáns rezgéseket keltik... Annak aki figyelmes elmével és nyitott szemmel olvassa a smaragdtáblákat, a bennük rejlő bölcsességek százszorosan feltárulkoznak. " Hát, én éppen azért jelöltem meg a forrást, hogy hivatkozhassak rá. Szerintem félretehetnéd a büszkeséged, és rákereshetnél a Google-ben. Ez a könyv nem dajkamese, hanem komoly ezoterikus irodalom annak, aki érti.

Ismerem a könyvet Szeti. Én ha arra vetemedek ,hogy valamin el
2011. január 22. szombat, 0:13 | Éva.   Előzmény

Ismerem a könyvet Szeti.
Én ha arra vetemedek ,hogy valamin el kezdek vitatkozni,azt nem a google-ból fogom meríteni,hanem van róla valami tudásom,vagy ha nem ,akkor inkább hallgatok:)

Tudod olvastam olyan könyvet is a ,,harmadik szem megnyitásáról'',amit állítólag egy tibeti láma írt
a nyugatnak:),hogy úgy nyitották meg a ,,harmadik szemét'',hogy egy hegyes fa ékkel vágtak napról napra egyre mélyebb lyukat a homlokán.
Annyi izgalmas és érdekes dolgot összehordott még körítésnek,hogy ezt tömegek vették be,bestseller lett a könyv,holott viccnek szánta,és jókat nevethetett,hogy mit képesek vagyunk bevenni:D

Ezt nem hasonlatként írom a te könyvedhez,csak ha fene fenét eszik,akkor is az van,hogy azok a táblák nem léteznek,csak az az egy,és szöveg is csak az maradt fenn,a többiről meg lehet izgalmas kalandregényt írni,de ettől még azok a táblák nem lesznek valódiak.
Nincs ma már ezen a világon olyan titok,amiről csak 1-2 ember tudhat.Sőt,ha egy két ember tud róla ,akkor már mindenki tud róla,vagyis hol vannak a táblák? Nehogy azt mondd,hogy titokban őrzik,mert ilyen manapság nem lehetséges.Tudod már a műhold is belát a szobádba,hogy mit csinálsz:)

Nekem az a véleményem az ilyen dolgokról,hogy azt veszem csak készpénznek,aminek utána jártam,és kiállta a próbát,hogy tényleg úgy van.
Hogyan lehetne elhinni mindent amit mondanak,vagy leírnak,különösen ,hogy ez az ezoterikus irodalom,már nagyon rég óta iparág lett.Nagyon sok pénzért írnak egyre érdekfeszítőbb dolgokat ,amivel kielégíthetik a szinte kielégíthetetlen kíváncsiságunkat:)

Ettől még nagyon sok jó és szép dolgot írhat az az író,még igazságokat is,de mennyivel hihetőbb az egész
egy ilyen izgalmas kerettörténetben? Amiket itt idéztél most,azt nem írhatja egy értelmes mai ember? csak egy atlantiszi,30 ezer évvel ezelőtt??? Mert úgy sokkal érdekesebb.
Most még az hiányzik ,hogy kiderüljön,hogy most is itt élnek a föld alatt,és még Napjuk is van,aminek a sugarai beragyogják a fővárosukat Thelost.
Az emberiség meg úgy látszik süket és vak,és gyengeelméjű ,hogy mindezt nem veszi észre a talpa alatt.

Az egész jelenségen csak azért lovagolok most már,mert Ademon nyitott egy blogot,és nagyon igaza van.
És mindaz ,amit ebben a témában írtam ,oda illene,de hát itt ütötte ki nekem a biztosítékot ez a smaragd tábla dolog.
Nem baj Szeti felejtsd el a dohogásom.Te hiszel ezekben a dolgokban,én pedig nem akarom letörni a lelkesedésedet.
Sajnálom az eddigieket is.Sajnos előfordul néha,hogy nem tudom megállni,és elmondom a véleményemet:)
Ne vedd magadra,tulajdonképpen egy jelenségnek szólt,nem is annyira neked.

önjelölt cenzor
2011. január 22. szombat, 10:49 | szeti87   Előzmény

Először úgy írsz, mintha csak egy smaragdtáblát ismernél, másodjára úgy mintha olvastad volna a könyvet De kikottyantottad, hogy csak "ismered", tehát nem olvastad figyelmesen végig, csak belelolvastál. Ha így lenne, tudtad volna, hogy arról beszélek, és egyből a könyvet kezdted volna támadni. Vigyázz, Szeti résen van ám, szigorú logikával dolgozik! Ellentétben egyesekkel viszont tévedhetetlennek nem hiszem magam. Mi a valótlanság? Ki fogja eldönteni, hogy mi az igazság? Te? Valaki azt is valótlanságnak nevezné, hogy energiamezőkről meg Istenről írunk. Ez itt a szabad vélemény nyilvánítás helye, nem jó, hogy az önjelölt cenzort játszod, ki mit írhat le és mit nem. De igazad van, válasszuk ketté a keret történetet, meg -a kedvedért így írom-az állítólagos táblák szövegeit. Maguk a részek, amelyek állítólag a táblák szövegei az én elmémben bizony nagyon erős rezonáns jelenségeket keltettek. :-) Magyarán: Számomra ezt az írást az teszi hitelessé, ami a sorok között van. Atlantisz engem sem érdekelt különösebben. Nem akarok vitatkozni, mert eredetileg nem is ez volt a téma, jól elkanyarodtunk tőle. Miért van az, hogy itt a blogokban néhányan megnevezik a forrást, néhányan több könyvből merítik ismereteiket, aztán a saját szavaikkal megfogalmazzák, és Te eddig senkin sem merted számonkérni a forrást? Azért mert a büszkeséged szenvedett csorbát, hogy összekeverted a táblát meg a könyvcímet. Elmondani a véleményedet és játszani a mindentudó tanárnénit két különböző dolog. Nézz egy icipicit tükörbe, Éva, nem bántani akarlak, csak egy kis önismeretre szólítalak fel.

Nem is tudsz bántani Szeti,habár most valamivel kiakasztottalak
2011. január 22. szombat, 10:59 | Éva.   Előzmény

Nem is tudsz bántani Szeti,habár most valamivel kiakasztottalak mégis,mert már elég erősen vádaskodsz.
Én mondtam,hogy engedjük el ezt a témát,de valahogy sehogy sem bírod.
Nem tudom kinek a hiúságát bántja a dolog?:D Ha nem így lenne,maradt volna az egyetlen levélváltás,ahol tisztázódtak a dolgok és kész.A többinek már semmi értelme,csak rágjuk a csontot feleslegesen,oly-addig,hogy már sértegetni is kezdtél.

A híres logikádról,csak annyit,hogy valóban ismerem a könyvet,minden new age-es irodalomról tudok,csak már 20 éve nem olvasok ilyesmit,mert előtte éppen eleget olvastam.
Valóban nem tudom mi van benne,ezért nem is esett le a tantusz ,hogy Te miről beszélsz,miután ügyesen eltitkoltad ezt.Egyébként egyetlen mondat akasztott ki,amikor azt írtad,hogy a smaragd táblákon ott van ,hogy elrejtett egy űrhajót itt meg ott.Na itt volt az a pont,hogy úgy gondoltam,ezt tisztázni kéne.

Nem csak én szoktam kérni a forrásokat adott esetben,hanem más is/jogosan/,én most először tettem!,
tehát ez a cenzor vád nem áll meg.Valószinüleg nem olvastad a hozzászólásaimat,mert pont én vagyok,aki mindenkire mindent ráhagy,még ha más is a véleményem,mert mindenki azt gondol,amit ő jónak lát,ez az ő dolga.

Te is nyugodtan belenézhetsz az általad ajánlott tükörbe,hogy hol sérült ennyire a hiúságod,hogy képtelen vagy elengedni egy olyan /eredetileg/eléggé kedves és udvarias kérést,hogy nevezd meg légy szíves a forrást.Miért csorbult neked ezzel az önérzeted,önbecsülésed,vagy a /vélt/tudásod,vagy mi a problémád? Esetleg nem hittek neked mások,és most nálam borult ki a bili?
Most még csak cenzor vagyok,de dagaszthatod magadban tovább a dühöt,a következő hozzászólásodban minek fogsz titulálni?
Nem ajánlgatni kell azt a tükröt a másiknak,hanem bátran belenézni.Én már a legelején megtettem,és megnéztem magamban,hogy miért nem hagytam hogy tovább sződd ezt az erősen félreinformáló történetet.

Te is nézd meg nyugodtan,hogy miért akadtunk össze,és mi dühít ennyire bennem,hogy elveszítetted a dolog felett a kontrollt,és egyszer csak tücsköt békát összehordtál rám.
Keresd meg azt a dolgot ,amit a legjobban sérelmezel velem kapcsolatban és akkor tetten éred magadban,hogy miért is van ez az egész.Ha már önismeretről beszélsz,persze csak akkor,ha ezt komolyan is gondoltad.
Tükör Szeti, tükör neked is ,mert te még nem néztél bele úgy néz ki:)

aH, ah
2011. január 22. szombat, 12:34 | szeti87   Előzmény

Én már régen elengedtem, és Te még mindig cipeled. Ne győzködjük egymást, komolyan, mindketten nagytudású és olvasott emberek vagyunk, ne menjünk bele az én okosabb vagyok ám dedós nárcizmusába. Ki viszont nem akasztottál. Engem alapvetően nem érdekel, hogy mások elfogadják-e, amit igaznak tartok. Nem az tesz boldoggá, hogy mások egyetértenek-e velem, vagy sem. Tényleg ne játszuk tovább "az eltekinthetnénk végre az egódtól"- játszmát.

Téma lezárva:D Végre... Más,...csak csevegés:) Én nem tartom
2011. január 22. szombat, 13:34 | Éva.   Előzmény

Téma lezárva:D Végre...

Más,...csak csevegés:)
Én nem tartom magamat nagy tudásúnak,pont annyit tudok éppen amennyire szükségem van a következő lépéshez,hogy haladhassak.
Istenigazában úgy gondolom,hogy amit itt felhalmozunk fél élten át ,,tudást'',nem mondom ,hogy nem segít ebben abban,de csak ebben a látszat létezésben,és az igazi isteni önvalónktól nagyon is eltávolít.
/nem véletlenül mondják erre a fajta tudásra,hogy ez a ,,nemtudás''/:)
Úgy gondolom,hogy nem ez az igazi tudás,amit eddig összegyűjtöttünk,/és még ölre is kelünk miatta néha/,
pont ez is bizonyítja ,hogy isten igazából mennyire nem tudunk semmit:)))
Ezt fontosnak tartottam elmondani magamról,hogy én nem gondolom,hogy bármit is tudnék,
illetve amit ,,tudok'',az nem az igazi tudás.
Amikor annak birtokában leszek,biztos,hogy nem fogok itt írogatni:DDD

sok elméleti tudásnak kevés a gyakorlati haszna
2011. január 22. szombat, 13:56 | szeti87   Előzmény

Sok elméleti tudásnak kevés a gyakorlati haszna, ebben egyetértek. Én spirituális téren sokkal előbbrevivőnek érzem magát a meditációt, mint cselekvést. De ember lévén, kíváncsi vagyok arra is, hogyan működnek valójában az általam intuitíve felfogott dolgok, és megpróbálom 3D-ben modellezni az általam megismert világot. És ha szavakra próbálom meg lefordítani, néha pontatlanul sikerül, pont a szavak korlátozottsága miatt. A nagytudású-ban volt egy kis önirónia, ezt például milyen emoticon-nal lehet jelezni.? :-)

Nem tudom,milyen hangulatjelek vannak erre, én ezt használtam
2011. január 22. szombat, 14:09 | Éva.   Előzmény

Nem tudom,milyen hangulatjelek vannak erre, én ezt használtam volna... :) /szeretek nevetni:)/

Viszont egész véletlenül..hmm...hmm..találtam egy idézetet,amit vallok már rég óta:

"Mindenki megtalálja saját, személyes útját Istenhez - ami jó az egyik embernek, lehet, hogy a másiknak egyáltalán nem felel meg. Ezért saját belső énünket kell felfedeznünk, ha rá akarunk találni az Istenhez vezető útunkra. Nem követhetünk és nem utánozhatunk senkit."

Muhammad Subuh Sumohadiwidjojo

Hát igen néha erősebbek az ingerek,mint amit vallok,de ez csak arra figyelmeztet,hogy mennyire messze vagyok még a tökéletességtől:DDDDD

Akkor most jutalmul kapsz egy idézetet
2011. január 22. szombat, 15:19 | szeti87   Előzmény

" Három az egyensúlyban levő háromból való: minden élet, minden jóság, minden erő.
Három a minősége az Istennek ebben a Fény-házban:végtelen erő, végtelen bölcsesség, végtelen szeretet.
Három erő adatott a mestereknek: hogy a rosszat átváltoztassák, vigyázzák a jót, és különbséget tegyenek.
Három az Isten dolga: az erőt, a bölcsességet és a szeretetet megnyilvánítani
Három az erő, mely mindent létrehoz: A tökéletes tudás által birtokolt Isteni szeretet,
Isteni bölcsesség mely minden lehető eszközt ismer,
Isteni Erő, melyet az Isteni Szeretet és Bölcsesség közös akarata birtokol."
Találós kérdés: Honnan idéztem?

Váuuuu...Szeti,...tudom! ...Bingó... A nemlétező
2011. január 22. szombat, 18:25 | Éva.   Előzmény

Váuuuu...Szeti,...tudom! ...Bingó...
A nemlétező smaragdtáblákról való!:D
bocsánat:Kiegészítő smaragd táblák Jelképek,pontosabban:)
/ez már csak játék,úgy vedd:D/

De attól még létezik persze,/mármint ilyen szövegek/mert ez is a hermetikus irodalom része./Corpus Hermetikum/
Az magába foglal rengeteg írást azokból az időkből.Van benne Hermésztől is,meg más beavatottaktól is.
Nem nagyon tudják már különválasztani,egységesen a Corpus Hermetikumnak hívják ezeket a hermetikus írásokat. Nyista több smaragd tábla.És tudod miért,mert bölcsek köve csak egy van,és amit
Hermész múmiájának a kezében találtak,a Tabula smaragdinát,az lett átvitt értelembe a bölcsek köve.
Egyes számban!:D /már csak húzlak,ne vedd komolyan:)))/

Én is küldök egy idézetet,bár ez nem az én világom,de hogy legyen közös nevező,megbízható? ezoterikus forrás:)
/Ja és úgy írják ők is,ahogy te:Thoth
Szegény Hamvas Béla milyen tudatlan,hogy Thot-nak írja,ki is dobom mindjárt az összes könyvét:)/

Hermész Triszmegisztosz

A Világszűz Izisz, Hóruszt tanító szövegeiben ekképp írnak róla:

" Hermész volt a Kozmikus Gondolat. Ő pillantotta meg a dolgok univerzumát, és látva azt megértette őket, megértvén pedig őket a megnyilvánulás és a kinyilatkozás hatalmához jutott. Mind azt amit gondolt leírta, azonban amit irt, nagyrészt eltitkolta, bölcsen hallgatott és fordulatokban beszélt, hogy amíg a világ tart, ezen dolgokat szüntelenül keresni keljen."
Thothot az egyiptomi vallásban a bölcsesség, írás, tudomány istene, őt emlegetik első Hermészként, s aki a legenda szerint az időszámításunk előtti 12. évezredben bekövetkezett világkatasztrófa közeledtekor személyesen készített feljegyzéseket az emberiség számára. Ezt a szent nyelven megfogalmazott műveket fordították le a vízözön után hieroglifák nyelvére, s így szolgálhatott alapjául a későbbi (második?) Hermész törvényeket, tudományt és teológiát magukba foglaló szent könyveinek, melyek minden bizonnyal az Óbirodalom kialakulása és Menes Fáraó hatalomra jutása előtt lettek összeállítva, vagyis kb. kr. e. 3.000 ben. Hermész művei a templomok legbelső szentélyében tartották, és csak is legmagasabb rangú papok férhettek hozzájuk.
Nagy Sándor idejében találtak meg Hermész Triszmegisztosz
sírját, mumifikált testével melynek kezében a híres Tabula Smaragdinával, mely jelképes formában a bölcsek kövének titka olvasható. A titkos tanítások alkimista célokra és felhasználhatóak voltak ezért Severus római császár minden misztikus írást összegyűjtött és Nagy Sándor sírkamrájába temette, Diocletianus pedig elpusztította valamennyi, Egyiptomból származó alkimista könyvet. Így a híres Hermészi Könyvek évszázadokra eltűntek.
Az eredeti fennmaradt szövegeket, i. sz. 2. és 3. évszázadban Alexandriából származó hermetikus írások olvasztották magukba. Az újpythagoreus és újplatonikus eszmerendszerrel nagyfokú hasonlóságot mutató írások sok nyelven elterjedtek a világban.

Hermész Triszmegisztosz neve " háromszor legnagyobb Hermész"-t jelent - mert állítása szerint birtokolja az egyetemes bölcsesség mindhárom részét, erről a Smaragd Táblák Jelképek című rész ad mélyebb felvilágosítást:
"Három a titok,
mely a Nagy Egyetlentől való.
Halld és Fény árad feléd.

A kezdetben három egység létezett.
Ezeken kívül nincs más.
Ezek egyensúlyban a teremtés forrásai:
Egy Isten, egy Igazság, egy Szabadságpont.

Három az egyensúlyban lévő háromból való:
Minden élet, minden jóság, minden erő.

Három a minősége az Istennek ebben a Fény-házban:
Végtelen erő, végtelen bölcsesség, végtelen szeretet.

Három erő adatott a mestereknek:
Hogy a rosszat átváltoztassák, vigyázzák a jót,
És különbséget tegyenek.

Három az Isten dolga:
Az erőt, a bölcsességet és a szeretetet megnyilvánítani
Három az erő, mely mindent létrehoz:
A tökéletes tudás által birtokolt Isteni Szeretet,
Isteni Bölcsesség mely minden lehető eszközt ismer,
Isteni Erő mely az Isteni Szeretet és Bölcsesség közös akarata birtokol."

Hermész a görög mitológiában is ismert, Zeusz és Maia fiaként, mint az istenek hírnöke, a leleményesség és ügyesség pártfogója, a holt lelkek vezetője. Római neve Mercurius volt, melyet gyakran a Hermész név után csatoltak, utalva a beavatottak származási helyére. Analógia szempontjából a Merkúr a bölcsesség, tudás és az értelem bolygója és ezek az egyetemes minőségek földi megtestesülése volt Hermész.
Hermetikus iratok Hermész Triszmegisztosznak tulajdonított művek a szó maga pedig hermetikus - titkos, elzárt, kifejezés is e tanok rendeltetésére, a velük kapcsolatban megőrzendő óvatosságra, s nem utolsó sorban a mögöttük húzódó mélyebb jelentés tartalomra utalnak.

Samel

Ha most megfigyeled ezt az írást,az írója először leírja a történeti kultúrális áttekintést,hogy hiteles legyen.
Ez így rendbe is van,csak marhára nem veszi észre ,hogy abban egy tábla van,amit találtak,a többi írásról úgy beszél ,mint műről,írásról,szó nincs több tábláról.
Erre amikor gondolom valami hasonló mai könyvből,vagy ugyanabból el kezd idézni,akkor egyszerre hopp
ott vannak a táblák.
Most szerinted ez az ember tudja mit beszél? Akkor minek írja bevezetőben a szögesen ellenkezőjét?

Amit tegnap belinkeltem neked ,az a buzgó ,időfizikus ,annak az oldalán ne tudd meg hány tábla van?
A mértéktaró ezoterikusok 12-ig mennek el,ez a pasi meg nem tudom mennyit fejtett meg az ,,éterből'',én a XIV.-at láttam:)
és ismerteti mindegyiket:D
mindjárt belinkelem:

http://esemenyhorizont.uw.hu/2010/letfilo/thoth14.html

Szeretni fogod,mert ugyanilyen szöveg,mint amit küldtél,és pont ugyanaz a rész,amiről föntebb írnak
Kiegészítő samaragd táblák Jelképek
ez a fazon már normálisabb,kiegészítő táblák!!!:)
ott fentebb elfelejtették ezt hozzátenni,mert ugyanaz a Jelképek
Na mármost ezeket csak azért írom/nem az újbóli vita kedvéért/,hanem azt mondtad jó a logikád.Hát
most kamatoztathatod.

Komolyra fordítva a szót,normális irodalmat nem tudok most neked produkálni,mert szkennelnem kéne,
de keresek,mert vannak helyek amit be tudok majd linkelni./lehet ,hogy fogsz neki örülni/
Azért most nem ez tölti ki az életemet,de majd igyekszem,ha már belebotlottunk ebbe a témába:)
Már nem is tudom miről szól az eredeti blog:D
Ja és nehogy azt mondd,hogy nem tudok leállni,mert te kezdted újra,azzal amit küldtél,és kérdeztél:DDD
Valld be,örömet akartál szerezni?:DDD

Na ez normális irodalom,inkább ezt ajánlanám,mint a fentit:D
2011. január 22. szombat, 19:13 | Éva.   Előzmény

Hopp megtaláltam az eredeti forrást,amivel az előbb az a ,,valaki indított,csak érdekes,hogy nem jelölte meg,hogy mégsem ő írta D: /hát ugye ki is bukott rögtön:)/

http://www.kfki.hu/chemonet/hun/olvaso/histchem/alkem/hermesz1.html

Ez egy kincsesbánya!!! minden más témakörben is

http://www.terebess.hu/keletkultinfo/tarrdaniel4.html

Más:

,,A Smaragdtáblán kívül, mely a hermetizmus alapművét alkotja, léteznek, mint ahogyan már bemutattuk további, különféle eredetű hermetikus művek, melyek az úgynevezett Corpus Hermeticumban vannak összefoglalva.''

http://www.hermit.hu/php/index.php?com=tajekoztato_cikk&tajekoztato_id=2...

,,A korai időkben összegyűjtöttek bizonyos Alapvető Hermetikus Tanokat, amit a tanárok a diákoknak továbbadtak. Ezt úgy nevezték el, hogy "A KYBALION". A szó pontos jelentése és...''

http://www.hermit.hu/php/index.php?com=tajekoztato_cikk&tajekoztato_id=6...

,,A régi Egyiptom ezoterizmusa a titokzatos feltámadás küldetése, melyet az ember reményként hordoz magában valahol személyisége archaikus rétegében.
Ennek a küldetésnek az egyedüli közvetlen, szimbólumok mögé rejtett dokumentuma a legendás Hermész Triszmegisztosz a filozófia atyja Tabula Smaragdina-ja és ami bizonyos mértékben már görög szellemmel van átitatva, a hermetikus művek gyűjteménye, Hermész művei. A hermetikus irodalom Európa felfedezésének idejétől erős ösztönzője volt a nyugati ezoterizmus és hermetizmus alakulásának, melynek metafizikáját és metapszichológiáját a smaragdtábla tézisei foglalták össze.

A Tabula Smaragdina az analógiák alapelve, mint a hermetikus ismeretekhez való kulcs a szignatúrákról szóló tanításban volt kidolgozva. Ebből merített az asztrológia, az alkímia és a mágia is.''

http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?BookID=110164&Ta...

Na nem bánom megkíméllek,nincs több link /mára/:DDD

igen, a 3-as számmal
2011. január 22. szombat, 19:39 | szeti87   Előzmény

Mert szereted a 3-as számot:-) Nos, amiben egyetértünk, hogy Thoth-Hermész tanításai ezoterikus iratok, és az egyiptomi papok voltak a letéteményesei. Az az igazság, hogy én magukat a szövegrészeket védtem vérmesen, mert igen csak elnyerték a tetszésemet. Egyébként szóról szóra a Te idézeted"Három a titok....." és ha úgy folytatódik a Te forrásod is, hogy , hogy "Három a kör( vagy állapot )a létben: A Fény köre, hol nem lakik más csak Isten....A káosz köre....a tudatosság köre", Akkor ez a Kovács János mégiscsak az a Kovács János, most csak azon vitatkozunk, ki az apja.

Nem az apán vitatkozunk:D,hanem hogy 1 tábla a létező,a többi
2011. január 22. szombat, 21:15 | Éva.   Előzmény

Nem az apán vitatkozunk:D,hanem hogy 1 tábla a létező,a többi meg úgymond telepatikus:)
A szövegek,pedig a jó nagyra duzzadt hermetikus és gnosztikus irodalom részei.

A szövegekkel semmi gond/na nem az űrhajóról beszélek,hanem amiket idézgettünk,a hermetikus tanítások/

Először kedveztem neked,hogy ne hidd ,hogy gonosz vagyok,ezoterikus linkekkel,de utána normális,történetileg,régészetileg bizonyított irodalmat küldtem.
Ha 100-at belinkelek,akkor is: egy tábla,és sok egyéb írás,ami közös néven hermetikus irodalom/corpus hermeticum/

Most te jössz.Űrhajóra a piramisban ,alatta ,felette,akárhol:),bizonyított régészeti lelet,történeti dokumentum.mühold felvétel,akármi:),de legfőképpen arra,hogy azt Hermész rejtette el ott,meg a tábla is kéne,amin ez le van írva:)
Egyelőre a telepatikus hablattyot most hagyjuk:)
Ne haragudj,de az nem elfogadható bizonyítékként.
Ángárd!-védd magad Szeti!:DDDDDDD /meg az úrhajót!:)/

benne van a Bibliában
2011. január 23. vasárnap, 0:02 | szeti87   Előzmény

A Biblia Isten szava. Mi rá a bizonyíték? Hogy benne van a Bibliában. Ilyesmi elég jó lesz?
A szeti név pedig egyaránt utal Seth-re (akit sokat olvasok, pedig csak egy szellem), meg a keressük szetit- programra, a NASA S.E.T.I. programjára.
Engem nem zavar egy űrhajó ie. 36000 évvel ezelőtt. (Erre figyelj, Doreál ennyit ír, nem 3600-at) Hát miért ne lehetett volna azokat a többtonnás köveket telekinetikusan felemelni és alájuk dugni egy űrhajót? Atlantiszt elfogadom. Hatalmas technikai civilizációjukat a fekete mágiával való visszaélés pusztította el. Kössünk alkut: Ha Te bebizonyítod egy szkeptikusnak, hogy Isten létezik, esetleg fotókkal alátámasztva, akkor én megyek és orrbavágom Doreal-t. Jó lesz így?

Szia Szeti!
2011. január 23. vasárnap, 12:21 | Éva.   Előzmény

Tudod nagyon jól,ha visszaolvasod a beszélgetéseket,hogy nem erről volt szó.
Miért ne lehetne mindez? Bármi lehetséges:)

Én csak azt mondtam,hogy a smaragd táblán nincs ez ott,és nem erről szól.
Ezzel nem az egészet cáfoltam,és azért is kértem a forrást,amit meg is adtál,
és ezzel le is zártuk az ügyet.
A többi már csak a témával kapcsolatos ilyen-olyan információk kölcsönös
küldözgetése volt,ami szerintem azért hasznos,mert aki olvassa a párpeszésünket,
remélem nem azzal foglalkozik,hogy a táblák ügyében nem vagyunk egy véleményen,
mert ez teljesen mellékes szerintem.
Hanem ennek a különbözőségnek a hasznával,hogy az álláspontunk védelmében
mennyi információ ide került,ami lehet hogy többeknek érdekes,hasznos,tanulságos lehet.
Szerintem mindennek a jó oldalát kéne nézni.

Én ritkán kezdeményezek ilyesmit,de mindig ilyen céllal,hogy a párbeszéd során
sok értékes információ az oldalra kerüljön.
Aki ebből csak az ellentétet látja két ember között,azt sajnálom,mert nem veszi észre
azt a közben felgyülemlett esetleg értékes tartalmat,amiért tulajdonképpen
az egész,,látszólagos'' vita folyik.
Ugyan mikor beszélnénk ilyesmiről itt,ha nem éppen ilyen alkalmakkor?:)

Szeti,meg tennéd ,hogy idéznéd a Bibliából,amire gondolsz? Tudod
2011. január 23. vasárnap, 12:28 | Éva.   Előzmény

Szeti,meg tennéd ,hogy idéznéd a Bibliából,amire gondolsz?
Tudod ez nem elég,hogy erre hivatkozol,tedd be az idézetet,mert úgy teljes a hivatkozásod,egyébként ugye semmi értelme.A semmi az nem bizonyíték:)
Neked lenne elsősorban a legfontosabb,hogy megkeresd azt az idézetet ,amire gondolsz.
Majd meglátod,hogy miért.
Magadért tedd meg,ne nekem:)

dehát nem tudom
2011. január 23. vasárnap, 13:31 | szeti87   Előzmény

Éppen azt akartam ezzel elmondani, hogy elég lesz-e egy olyanfajta bizonyítási mód, amelyet bigott vallásosok szoktak használni. És hogy ilyenfajt a bizonyítási mód megfelel-e neked? Viccnek szántam.Gondoltam, emlékszel arra, amikor kifejtettem, hogy szerintem a Bibiliában sok az ismeret, meg sok az isteni kinyilatkoztatás, és ezt nem szabad összekeverni azzal, ami emberi kútfőből származik. Majd írok, most más dolgom van. :-)

Gondoltad,hogy bemegyek a csőbe?:) Még mindig nem érted ,mi az
2011. január 23. vasárnap, 13:59 | Éva.   Előzmény

Gondoltad,hogy bemegyek a csőbe?:)
Még mindig nem érted ,mi az amit itt /is /képviselek?
A HITELESSÉG.
Hogy ne a levegőbe beszéljünk,hanem tudjuk,hogy mit,és bármikor
hitelesen ki tudjunk állni amellett.

Hogyan fogadhatunk el valamit hitelesként?

,,Általában ésszerű elfogadni egy alátámasztatlan állítást,
(1) amennyiben az nincs összeütközésben megfigyeléseinkkel, háttértudásunkkal vagy más hiteles állításokkal; és
(2) amennyiben olyan hiteles forrásból származik, amelyről nincs okunk elfogultságot feltételezni.''/wikip./

(3) Ha ugye ezeknek a kritériumoknak nem felel meg,akkor valamilyen más módon kéne hitelt érdemlően bizonyítani.
Vagy marad a fikció kategóriában.Mert azt is lehet,ha annak is aposztrofáljuk.

Szóval ennyit a hitelességről:)