Szellemi megszállás | Önmegvalósítás.hu

Szellemi megszállás

Hozzászólások

54 hozzászólás
HajduM képe
Meg köszönném, ha kifejtenéd egy kicsit bővebben a dolgot.
2010. május 19. szerda, 19:52 | HajduM   Előzmény

Meg köszönném, ha kifejtenéd egy kicsit bővebben a dolgot. Miféle lakók voltak, hogyan vette őket észre? Fizikai síkon lehetett látni valamit belőlük? Milyen éra vett körül, ami most nincs? Milyen liturgia keretében lehetett őket távozásra bírni?

stb... ami még eszedbe jut. Ha itt nem akarod esetleg, akkor e-mail: hajdu_m@c2.hu

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

u.erika képe
Szia Hajdu M!
2010. május 19. szerda, 20:37 | u.erika   Előzmény

Illuziók blog (Skarma nyitotta)
ajánlom figyelmedbe,ott már volt szó ilyesmiröl.
Üdv:Erika

HajduM képe
Köszi,
2010. május 19. szerda, 21:48 | HajduM   Előzmény

Köszi, megnézem!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Ebben a cikkben sok a tévedés, ne dőljünk be
2010. május 20. csütörtök, 9:56 | Ramina   Előzmény

Kedves Péter!

Jó a téma, de nem árt az információkkal vigyázni!
Nem tudom, ki ez a Bárdi Zoltán, akitől bemásoltad a szöveget, de talán okosabb lett volna őt kihagyni a blogból :-)

Tömören pár dolog.

- A testet elhagyó lélek nem próbálja a saját igazát elmondani földi embereknek akkor már semmiről és nem a halál utáni időszakban kér bocsánatot az élőktől.

A lelkek szabad akaratból valamennyi ideig asztrál testükben valóban itt maradnak, de legfőképpen azért, hogy a szeretteiket gyászukban vigasztalják. Különböző szubtilis módokon kapcsolatba léphetnek velük, ha sikerül és nyugtató energiát meg jeleket küldenek. A lelkek döntő többsége tényleg a temetés utáni időszakban hagyja el a földi dimenziót. Vagy nagyjából akkor, amikor a szeretteikért érzett aggódásuk csillapul. A fejlett lelkek azonban szinte azonnal visszamennek, nem pepecselnek itt tovább.

- Nem igaz, hogy max 1 napig ajánlott siratni a halottat.
Ez egy őrültség!
Nyugodtan gyászoljuk meg a szerettünket addig, amig jön! A gyász maga és a lelki fájdalom nem akadályozza a meghalt leket semmiben. Nekünk meg létkérdés, hogy rendesen meggyászoljuk a halottunkat!Erről már sokat beszéltünk más - halálról szóló blogokban is.

- Nem igaz, hogy a meghalt energiát lop az őt gyászolótól. A forditottja az igaz. Addig, amig nem egy itt ragadt lélekről van szó. De nagyon kevés az itt ragadt lélek!
A LELKEKNEK CSAK NAGYON KIS %-A REKED A FÖLD KÖZELÉBEN. A döntő többség, a döntő többség természetes módon hazatér!

- Nem igaz, hogy a "természeti népeknél" örülnek, ha valaki meghal. Milyen természeti népeknél konkrétan? Mert millió van és millióképpen állnak hozzá a halálhoz.

- Nem igaz, hogy a távozó lélek azért nem megy a fénybe, mert fél a büntetéstől, mert nem mer...a vallása miatt.

- Nem igaz, hogy 49 nap (honnan vette ezt is ez a Bárdi...?) alatt kell megtörténnie a visszatérésnek.

-Nem igaz, hogy negyvenkilenc nap után a lelkek "99%-a csak földi ember segitségével" tud hazatérni.
Elsősorban szellemi vezetők és segitők vannak erre a feladatra specializálódva.

- Nem igaz, hogy a keresztények 90%-a itt reked.
Ez vicc.
Ez a Bárdi Zoltán nagyon utálhatja a kereszténységet, kipécézte magának........mert még azt is irja, hogy nehogy elmondjunk egy miatyánkot a halállal kapcsolatosan vagy mikor megszálló lelket küldünk el.

Oh my God....

HajduM képe
Ha mind ez nem igaz, akkor mi igaz? És te milyen forrásokra
2010. május 20. csütörtök, 10:31 | HajduM   Előzmény

Ha mind ez nem igaz, akkor mi igaz? És te milyen forrásokra támaszkodsz?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Domoszlai Katalin képe
gyász
2010. május 20. csütörtök, 15:56 | Domoszlai Katalin   Előzmény

Hát, ha egyetlen egy magabiztos kinyilatkoztatás is hamisnak bizonyul, már jogos kétségeink lehetnek.
Itt pont az egy napos gyász ami nekem nagyon kilóg a sorból. A gyászmunka nagyon fontos, a pszichológusok is inkább segítik, támogatják a folyamatot, az elfojtás nagyon súlyos rombolást visz véghez és úgyis ki fog jönni.

Raminának sok mindenben igaza van.
2010. május 20. csütörtök, 17:41 | Kassay Noémi   Előzmény

Raminának sok mindenben igaza van.
Ezt saját tapasztalataim miatt tudom mondani. Már ha lehet ebben tapasztalata bárkinek is.
Amikor a férjem meghalt, az első napi őrület után, amikor már tudtam gondolkozni, egy fényképet kerestem, amit egy keretbe szerettem volna tenni, majd az éjjeli szekrényemre.
Négyszer esett ki a kezemből. A harmadiknál megkérdeztem hangosan, hogy mond, miért nem akarod?
A válasz a negyedszeri leejtés volt, ami józan ésszel szinte már képtelenségnek tűnt.
Hidd el nem lesz nehezebb, ettől nem! -mondtam megint hangosan.
Most már a tudatomban jelent meg a válasz egy gondolat formájában, de tudtam, hogy tőle van.
Azóta is így beszélgetünk, de nagyon ritkán.
Olyan két évig volt velünk, amikor megbeszéltük, hogy most már el megy, de sokszor itt lesz még.
Sírtam, sokszor és sokat, és mindig úgy éreztem, hogy ez őt nem zavarja, sőt !!!.
Egy éve még csak( 6 éve halt meg), hogy azt érzem már csak haza, haza jön, ezt tudatja is velem mindig, és biztat, hogy minden rendbe van.

Halál,gyász
2010. május 20. csütörtök, 18:55 | Éva.   Előzmény

Az hogy csak egy napig lehet sírni,nem úgy érti az író,hogy utána ne gyászoljunk.
Ez az elsiratásra vonatkozik,jönnek a sirató asszonyok és elsiratják a halottat.
A vidéki temetéseken ez most is így van.

Abban is van valami,hogy nem minden nép így gyászol ahogy mi ,és általában nyugaton.
A fekete szín,hosszú bánat,depresszió...stb.

A keleti népeknél a fehér a gyász színe,/egyébként a régi magyar hagyományban is/,
és nem sírnak,hanem vidámabbak,mert másképp fogják fel a dolgot,
Tényleg sok helyen énekelnek ,táncolnak úgy búcsúztatják a halottat.
Nekünk ez furcsa,mert más a világképük,és ott örülnek annak,hogy valaki megtér a Teremtőhöz.

Nemrég olvastam a Magyar Halottas Könyvet.Annak is olyan túlvilágképe van,mint egy tündérmese.
Olyan szép ott minden,hogy az embernek elszáll minden félelme.

Gondoljatok a halotti torra.
Ott sem sír már senki,egyre oldottabb a hangulat,aztán lassan már a jókedvbe csap át.
Ezeket a hagyományokat inkább csak vidéken őrzik manapság.
Sajnos évente járok temetésre ,fogy a család.

A múlt hónapban voltam egy szeretett nagybátyám temetésén.
Hát volt sirató asszony.A felesége amíg a pap beszélt,ráhajolt a koporsóra,és hangosan ,szinte szerep szerint sírt.
Nem megjátszotta magát,de lehetett látni,hogy ez egy rítus és szabályai vannak.

A temetés után összejött a népes család/ halotti tor./
Furcsa volt nekem,hogy mindenki úgy beszélget mintha nem is temetésről jöttünk volna.
Egyre oldottabb a hangulat,már mosolyognak,beszélgetnek,nevetgélnek.

Más:
Van egy páciensem,aki elmesélte ,hogy a férje évekig ,éjszaka állt az ágy végében és beszélgettek.
Mindig azt mondta,hogy ne félj kicsim ,itt vagyok veled,vigyázok rád,segítelek.
Kérdeztem,hogy mikor először jött nem ijedt meg?
Azt mondta,hogy nem mert nagyon jó érzés volt,olyan teljes nyugalom járta át.
Egészen addig volt vele,amíg nem lett egy stabil kapcsolata mással és akkor már nem jött.

Én elhiszem,hogy tényleg ott volt a férje évekig,de ugyanúgy lehet egy tudati kivetítés is,hogy
ne féljen egyedül és legyen támasza,mert ő teljesen önállótlan volt,mindent a férje csinált.
Kellett neki ez a megerősítés,hogy talpra tudjon állni,tehát lehet hogy ő hozta létre ezt a jelenséget önvédelemből.
Érdekes,hogy ahogy lett valakije a férj eltűnt,nem volt már szüksége a támogatására,mert jött más.

Ezek jutottak eszembe,ahogy olvastalak titeket.

szerencsésebb, ha..
2010. május 21. péntek, 11:13 | Ramina   Előzmény

Szia Hajdú M!

Első körben egyáltalán nem kivántam hozzászólni, mert ezeket a dolgokat bizonyossággal nem lehet tudni.
Persze én pontosan tudom, hogy nekem, mi a hiteles.
Ez a cikk messze nem volt az - nekem.

Aztán feltűnt, hogy a reagálások egyike sem a tartalmi részre vonatkozott.....azt mindenki benyalta, mint valamiféle tényt.
Ekkor döntöttem úgy, hogy kissé provokáló megfogalmazással megpróbálom az emberek figyelmét a cikk információira irányitani.
Nagy a zűrzavar ezen a területen is.
Különböző elméletek keringenek.
Szerencsésebb minden ilyet fenntartással olvasni, nem vakon elfogadni, csak mert magabiztosan hangzik...tele helyesirási hibával....

Domján Laci forditotta le a "Lelkünk útjai 1-3" könyveket. Azt irta a hátoldalra: csak azért elég lett volna megszületnie, hogy ezeket a könyveket lefordithassa.

Nekem a Domján, egy hiteles ember. A könyvben lévő információk önmagukért beszélnek.
Ezek a könyvek pont e témákról szólnak.
Nem elmélet, hanem több ezer ember tapasztalásai vannak leirva a köztes létben átélt dolgaikról( a reinkarnációs hipnózis egy speciális változatában tettek "látogatást" abba a birodalomba ).

Hogy ki mit nyalt be...:)
2010. május 21. péntek, 11:54 | bodza (útkereső)   Előzmény

Tudod, Ramina, amikor a barátnőm haldoklott, sorra olvasta ezeket a könyveket. Amit Peti idézett gyenge kivonata Dr. Edih Fiore könyvének. Ő egy orvos, és azt írja le, amit pályafutása alatt tapasztalt meg, esettanulmányokkal. A könyve végén nagyon sok hivatkozást lehet találni.

Ő is hipnózissal gyógyít. Többször is megkérdőjelezi ennek a "valaminek" mivoltát, de gyógyításai, tisztításai mégis sikeresek. Vajon miért???

Nagyon sok videót megnéztem valamelyik éjszaka. Vajon miért tűnnek fel a balesetek színhelyén tisztán kivehető entitások? Egyik pillanatban még nevetgélnek, beszélgetnek, másik pillanatban halottak. Nem értik mi történt. Hihető? Számomra igen! Kik vannak a baleset színhelyén? Szemtanúk, tűzoltók, rendőrök, mentősök...Kik is a veszélyeztetett csoportok? No és ugye ott vannak a kórházak, a szociális otthonok...

Elgondolkodtató...

HajduM képe
És akkor most mi a mondani valód tárgya?Mert az nem derült
2010. május 21. péntek, 13:06 | HajduM   Előzmény

És akkor most mi a mondani valód tárgya?
Mert az nem derült ki!

Most akkor hülyék vagyunk, vagy nem?
Ne tarts bizonytalanságban :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Ami számodra hiteles, az kötelezően más számára is az kell, hogy legyen?
Te mivel cáfolnád ezt az írást, és bizonyítanád a cáfolatodat?

---------------------------------------------------
Ez a hozzászólás, Ramina-nak ment.... volna..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Kozmoty képe
Merész...
2010. május 20. csütörtök, 19:32 | Kozmoty   Előzmény

Meredek kicsit ez a "nem igaz" "nem igaz" "nem igaz" "nem igaz". Mert utána azért szokott következni egy másik tagmondat, ami megindokolja hogy miért nem, vagy mi igaz helyette. Az, hogy "ez tény" nem érv. Szívesen olvasnék inkább érveket, hogy okuljak.

- A tudást meg lehet tanulni, vagy fel lehet ismerni! -

a cikkért engem lehet "támadni" :-)
2010. május 21. péntek, 15:16 | Bzoli (útkereső)   Előzmény

Kedves Ramina,

Én írtam még annó a cikket és Péter beszúrta ide, amit nagyon helyesen tett :-)

Kedves Ramina neked is természetesen jogod van elmondani a véleményedet, amit ezúttal is nagyon köszönök.

Úgy látom, nagyon határozottan megvagy győződve róla, hogy nagyok sok a tévedés a leírásomban. Nézd én ide bármit is írhatnék, bárhogy győzködnék, de nem teszem, a Te véleményed ugyan az maradna. Te HISZED hogy amiket leírtam butaságok, én meg TUDOM hogy amit leírtam igaz :-)

Az alábbiakban a többieknek írok, nem csak Raminának:
- 1 napos halott siratás:
Gondolkozzatok el, hogy mikor halottat sirattok, akkor valójában kit is sirattok??? Saját magatokat !!! Saját magatokat sajnáljátok, saját magatokat siratjátok. Írhatjátok majd ide, hogy nem így van, de majd ha odakerültök gondolkozzatok el ki maradt nagyobb szarban, a halott aki hazament a fényhazába és megszabadult minden földi kíntól, vagy pedig Te aki itt maradtál és tovább hajtod az igát és tovább játszik veled az anyagi világ, és tömi be a fejed mocsokkal (ha hagyod persze:-) )

Ha tudnátok hogy halálotok után milyen csodálatos helyre kerültök,akkor higyjétek el nekem, örömmel várnátok ennek a fizikai testnek a levetését, és szívesen hazamennétek a fényhazánkba, az atyánk házába. :-)

-Kereszténység:
Szükség van minden vallásra, nem véletlenül alakultak ki. Természetesen a kereszténységre is szükség van / volt hiszen ezáltal megtapasztalhatod milyen nem annak lenni és más nézeteket vallani.
Semmi bajom nincs egy vallással sem, viszont azt tudd hogy még1 olyan vallás nincs a földön akinek annyi vér tapad a kezéhez és annyi félelmet elültetett emberek százmillióiban.

Igen a régi magyarok még tudtak valamit. Ők halotti tort ültek, és mulattak, ettek ittak, vigadalom volt, nem pedig siratás.

Ui: Nem érdekem senkit meggyőzni, hogy az igazi hazánk a fényhaza, milliószor szebb és csodalátosabb mint itt a földön bármilyen luxus. De 1 biztos. Idővel mindáan megtudjátok ez halál biztos ! :-)

További szép napot nektek ! :-)

"Te HISZED hogy amiket leírtam butaságok, én meg TUDOM hogy amit
2010. május 22. szombat, 12:02 | bodza (útkereső)   Előzmény

"Te HISZED hogy amiket leírtam butaságok, én meg TUDOM hogy amit leírtam igaz :-)"

Én is tudom, hogy tudod, mert én is tudom, tapasztaltam. Sőt immár két ismerősöm is - saját bőrén. Aztán szépen visszatért náluk minden a rendes kerékvágásba.

Érdekes téma ez, érdemes utána nézni.

Egy kérdés: ha valaki nem hisz benne, de érzed, hogy ilyesmi baja lehet, őt hogyan lehet/ne/ megtisztítani. Olyas valakiről beszélek, aki sokszor találkozik a halállal. Esetleg amikor alszik? :) Na jó, viccet félretéve: komolyan kérdeztem!

Kozmoty képe
Hasonló leírások
2010. május 20. csütörtök, 20:43 | Kozmoty   Előzmény

Ilyen is volt:
http://onmegvalositas.hu/blog/andiiii/szellemek_jarnak_lakasomban

- A tudást meg lehet tanulni, vagy fel lehet ismerni! -

Fehér fény védelem
2010. május 20. csütörtök, 19:13 | Hiteles06

Ezt a fehér fény védelmet valaki nem tudná elmagyarázni, mert nem találtam róla sok értelmeset a neten.
Köszi

Fehér fény védelem
2010. május 20. csütörtök, 19:53 | bodza (útkereső)   Előzmény

"Használja a képzeletét, képzelje el, hogy egy, a Naphoz hasonló miniatűr nap van a napfonatában (plexus solarisában). Ez a nap az ön lényének minden sejtjén, minden atomján átsugároz. A feje tetejétől az ujja hegyéig, egészen a talpáig mindenütt betölti Önt. Átragyog a testén, és karnyújtásnyi távolságra a testén kívül is mindent bevilágít, minden irányban - a feje fölött. a talpa alatt, és oldalt is. Ez a fény az aura - káprázatos, briliáns, sugárzó Fehér Fény, amely teljesen körülveszi Önt és megvédi minden negativitástól és ártalomtól.

Ha már ismerős Önnek a Fehér Fény gyakorlat, elég, ha csak rágondol, és máris védve lesz. Mint ahogy egy kattintással fölkapcsolhat egy lámpát, ugyanilyen könnyedén és gyorsan felkapcsolhatja a benső Napját, hogy átragyogja Önt. Rendkívül fontos, hogy teljesen meg legyen győződve arról, hogy a Fehér Fény aurán belül biztonságban van. A gondolataink - akár pozitívak, akár negatívak - ugyanis nagyon erőteljesek.

Auránk vibrációja az általános jóllétünk - a fizikai, mentális és érzelmi egészségünk - változásait követve állandóan változik. Használja a Fehér Fény technikát, ha szükséges! Ha negatív helyzettel vagy személlyel kerül szembe, vegye körül magát Fehér Fénnyel."...

Van még róla további is, Dr. Edith Fiore könyvében. Mára ennyi fért bele, ha gondolod, holnap bemásolom a többit is!

Szeretettel: Bodza

Fehér fény
2010. május 20. csütörtök, 21:06 | Hiteles06   Előzmény

Így már leesett! Köszi! Az összes Gyurkó Zsolt és Czeizel Beatrix meditáció ilyen.

u.erika képe
Szia Hiteles!
2010. május 20. csütörtök, 20:12 | u.erika   Előzmény

Leírnám a találkozásomat a fehér fényel.
Az elözményt leírni hosszú lenne,ugyhogy az ide vonatkozó lényeg.Feküdtem,és felülröl jött rám a fehér fény.Nem szabályos forma volt,szerintem követte az alakomat.
Akkor még nem tudtam mi ez,de nagyon jó volt.Gyógyító sugárzásként érzékeltem.
Belealudtam.
Azóta próbálom felidézni,és hívni a fehér fényt olykor.Tudom hogy olyankor is áramlik ha kérem,de nem volt még azóta annyira valóságos.
Talán azért nem mert akkor spontán jött,nem tudtam hogy mire számíthatok.

Üdv!Erika

szia megfogadom a tanácsod nagyon jo a cikked én sajnos a
2010. december 19. vasárnap, 14:28 | jozsa gyongyi (útkereső)

szia
megfogadom a tanácsod nagyon jo a cikked én sajnos a gyermekeim apját veszitetem el és nem tudom elfelejteni napi szinten jár a fejembe ojan mintha majd jönne haza csak elment valahová 2009 decemberben halt meg és belevagyok betegedve az elvesztésébe nem tudok vele álmodni se pedig megakartam kérdezni töle miért akasztota fel magát

Szia Gyöngyi! Ha itt van még a férjed, akkor tudsz segítséget
2010. december 19. vasárnap, 14:53 | szabox (útkereső)   Előzmény

Szia Gyöngyi!

Ha itt van még a férjed, akkor tudsz segítséget kérni a vele való kommunikációhoz is, meg ha itt ragadt, akkor a hazasegítéséhez is...

http://arkadiafenyei.hu/papok.html

Az oldal alsó részén van egy lista, akik foglalkoznak ilyennel, lehet, hogy van olyan a listában, aki a közeledben van... :)

Péter

jozsa gyongyi képe
köszönöm hogy segitesz már sajnos elvagyok keseredve mert
2010. december 19. vasárnap, 15:08 | jozsa gyongyi   Előzmény

köszönöm hogy segitesz már sajnos elvagyok keseredve mert senkitöl nem tudok tanácsot kérni ojan fájdalmakon megyek keresztül .nem ért meg senki

karma tsering képe
Kedves Gyöngyi!
2010. december 19. vasárnap, 17:15 | karma tsering   Előzmény

-Hát igen ez nehéz kérdés, szerintem mindenkinek van részigazsága amit itt leírt. Nekem szintén hasonló és, egyben más a tapasztalatom vagy véleményem, mint a többieké! Egyrészt azért, mert Rinkarnációs hipnózissal foglakoztam, másrészt azért, mivel jó darabig jártam Médiumi körbe, ahol nem halottakat, hanem Isten segítő Szellemeit, Angyalait kértük, hogy tanítsanak nekünk! Viszont ott is volt hasonló eset aki elvesztette valakijét, és a Médium segített neki az egymás elngedésében. A Médium pont ezért van, Ő egy olyan ember akinek átlagon felüli az ézékelése, és ez az életfeladata! -Igen volt olyan eset több is amikor a Médium utat mutatott, és átvezetett egy-egy szellemet a fénybe! A Médium a kommunikációs ezköz a szellemek és emberek között. Rengeteg szellem amikor meghal szeretne valahogy így vagy úgy üzenni, de nem tud. Mivel eltemetjük őket, és sokan ezzel lezártnak tekintik az ügyet. Ő pedig kétségbeesetten próbálna kummunikálni legtöbször, vagy üzenni szeretteinek, de már nincs rá módja. Jeleket küldhet, vagy álmunkban üzenhet, mindez sokszor pedig megrémíszt minket. Van aki ezért is ragad itt, mert úgymond elintézetlen dolgokat hagyott hátra, és nem zárta le életét. Mindez az öngyilkosokra, és a hirtelen meghaltakra a legjellemzőbb. A Médium pedig pont ezért van, hogy a két fél végre el tudja engedni egymást, és tisztázhassák, a lezáratlan nyitott ügyeket! Ugyanakkor vannak mindkét félnek segítő szellemei, akik biztatnak a dolgok tisztázában. Persze ezt erőszakkal nem lehet, türelem és sok idő, kell egymás elengedéséhez. Hiszen minnél jobban szerette egymást a két fél, annál hosszabb lehet a gyász, ezt nem lehet időhöz kötni! Viszont a tudat sem mindegy amiben élünk, hogy az illető odaát jól van, és próbál minket megnyugtatni, vagy aki éppen az ellenkezőjében hisz, hogy soha többé nem láthatja akit szeretett! Erre mondják a magasabb szellemek, hogy próbáljunk meg rájuk úgy gondolni, mintha messzire, külföldre utaztak volna, hosszabb távra.- De egy nap újra találkozunk velük! -nem akarom ezt a témát túl hosszúra nyújtani, én egy könyvet ajánlanék neked, ami sokmindent megmagyaráz-Dr.Michael Newton - Lelkünk útjai-3 kötetes könyvét! Amivel saját tapasztalataimmal együttvéve eggyetértek. Itt konkrét esetleírások vannak, a halál átmenetéről és, hogy ki hova kerül, min megy keresztül, a tiddel, hasonló esetek is vannak benne! A haláltól egésszen a következő életbeli felkészülésig, minden témát érint!

u.erika képe
Kedves Gyöngyi!
2010. december 19. vasárnap, 20:24 | u.erika   Előzmény

A férjedben nem tudatosult hogy meghalt.

Te is tudsz beszélgetni vele,nem szükséges harmadik személy bevonása nem szükséges.
Csak szánj rá idöt amikor egyedül Vagy,és nyugalom van(már ha van ilyen)
gyújts egy fehér gyertyát,és ülj le ugy hogy képzeld el hogy ott ül ö is Veled.
S akkor beszélgess vele gondolatban.
A telepátia nem csak egyes személyek kiváltsága,régen és gyermekkorban mindanyian tudtuk ezt
csak leszoktunk róla,elfelejtettük.

Tett fel a kérdéseidet,és várd hogy jöjjön a válasz.
Van hogy a válasz saját gondolatként érkezik meg.
Az igaz választ felismered.
De van hogy érzésekben jön az információ,van hogy hangként jelenik meg.
Kinek milyen vételre van az antennája beélesítve.

Az elhunyt lelkek szeretnek önmagukról fecsegni.
Ha a jövöröl vagy bármi másról kérdezed öket éppoly tudatlanok,vagy éppen tudói
mint életükben.
Nagy dolgokat nem érdemes elvárni tölük,hisz ök csak lelkek.

Javaslom igyekezz megszabadulni töle,mert rengeteg energiát vesz el Töled!
Amikor görnyedten jársz,és alig húzod Magad annyira nehezdre esik minden
ez a tipikus jele.
Beszélgess vele,aztán add tudtára hogy ö már nem élö ember.
Az öngyilkossága sikerült.
Nem baj ha dühös Vagy rá,ez természetes.
Osszd ki rendesen ha szükségét érzed.
Lényeg hogy dumáld ki Magad vele utoljára de rendesen.
S aztán küld el öt szeretettel.

S most küldöm én ezt Neked Erika szeretettel! ;)
Kívánok új életet!