Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester" | Önmegvalósítás.hu

Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester"

Én azt állítom magamról, hogy felébredtem. (És ez így is van :D ).
Bele-bele szóltam jó néhány blogba.
Na kaptam a pofámra rendesen. :D
Ezennel kiteszem magam prédának. :D
Szedjetek szét! :D
Tegyetek fel bármilyen kérdést!
Mindegyiket meg fogom válaszolni, ígérem.
Szkeptikusok próbálják meg bebizonyítani, hogy hülyeségeket mondok. :)

Téma: megvilágosodás, megvilágosodáshoz vezető technikák, élet a megvilágosodás után, kell-e nekem a megvilágosodás :), megvilágosodással kapcsolatos tévhitek (pl. egy megvilágosodott csak néz ki a fejéből bambán, a megvilágosodással eltűnik a világ stb... stb... :D :D :D )

Na gyerünk! :D

Beküldte: | 2010. nov. 28. vasárnap - 18:44

Hozzászólások

359 hozzászólás
a3140a képe
Pontosan erről az "Én"-ről beszélek én is. A megfoghatatlan "Én
2010. december 07. kedd, 20:05 | a3140a   Előzmény

Pontosan erről az "Én"-ről beszélek én is.
A megfoghatatlan "Én vagyok".
Ez a nagybetűs én, az Önvaló, ami valójában vagy.
Ne mond már, hogy minden ember így gondol magára! :D
Akkor mindenki meg lenne világosodva.

A világ pedig azért nem omlik össze Isten milliárdnyi téves azonosulása miatt, mert Istennek, a végtelen tudatnak van egy aspektusa, melyet a jóga-filozófiában Isvarának hívnak.
Na ő az, aki álmodja ezt a világot, amiben találtad magad. :)
Ha így jobban tetszik: Ő ennek a mátrixnak a programozója.
Ezért van az, hogy pozitív gondolkodás, Agykontroll, Titok stb... ide vagy oda, általában nem az történik, amit szeretnél vagy amit "programozol". Az történik, aminek történnie kell.
Isvara fenntartja az egyensúlyt és az igazságosságot (karma).
Azt szoktam mondani, Isten nem jóságos, hanem igazságos. :D

Ademon képe
És a programozó is meg tud nyilvánulni testben? Megszületni?
2010. december 07. kedd, 23:42 | Ademon   Előzmény

És a programozó is meg tud nyilvánulni testben? Megszületni?

a3140a képe
Nem. Isvara bár "személy", soha nem ölt testet. Ő a
2010. december 08. szerda, 21:37 | a3140a   Előzmény

Nem.
Isvara bár "személy", soha nem ölt testet.
Ő a megnyilvánult Brahman (Önvaló).
A Bhagavad Gítában Krisnaként testet ölt, de a Bhagavad Gíta egy védikus eposz, nem megtörtént eseményen alapul. Tanítási célzattal írta (egy Patandzsalihoz hasonló, személyét elrejtő mester).

a3140a képe
A megvilágosodást az elme szereti valami különleges dolognak
2010. december 05. vasárnap, 19:48 | a3140a   Előzmény

A megvilágosodást az elme szereti valami különleges dolognak feltüntetni, ami majd valamikor elérhető lesz.
Az elme azt gondolja, hogyha majd lemondok erről meg arról, hogyha majd képes leszek mindent elfogadni, mindenkit szeretni (beleértve önmagamat), akkor majd bekövetkezik a dolog.
Az elme azt gondolja, hogy szükség van egy "nagy" mesterre, akire majd ha rátalál, akkor a "mester" majd elintézi ezt neki. :D
NEM TUD A MESTER SEMMIT ELINTÉZNI HELYETTED!
Meg tudja mutatni az utat, de neked kell felébredned!
Ugyanis ez a Te álmod!

Ha ez a megvilágosodás, akkor nem vágyom rá. Ott vagyok, ahol a
2010. november 29. hétfő, 23:30 | KatiPotter   Előzmény

Ha ez a megvilágosodás, akkor nem vágyom rá. Ott vagyok, ahol a szívem mondja, hogy legyek. Jól érzem magam így, hogy részt veszek az eseményekben, és nem csak megfigyelek. Ki mire vágyik, ez ilyen. :)

igazad van,tedd amire vágysz
2010. november 29. hétfő, 23:33 | alfa omega   Előzmény

igazad van,tedd amire vágysz

Michaelita képe
szerintetek felismernénk?
2010. november 30. kedd, 20:32 | Michaelita   Előzmény

Szerintetek felismernénk egy megvilágosodottat? S vajon elismernénk őt, mint nálunk feljebb lévő szellemi nagyságot?
Mert hogy hiányoznak hozzá az érzékelő szerveink, amik a bizonyosságot adnák, s szerintem félő, hogy magunknál többet csak akkor ismernénk fel, ha valami nagyon-nagyon erős impulzus érne bennünket.

Jézus felette állt a tömegeknek, a démonok mégis hamarabb felismerték, mint az emberek. Ilyen alapon gondolom én a fel/elismerés nehézkességét.

Szóval szerintem ha a Dalai Láma az is lenne, akkor is csak azok fogják ezt tudni róla, akik vagy azon a szinten vannak mint Ő, vagy ha lehet még felette.

Michaelita :)
2010. december 01. szerda, 22:24 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Lejjebb van a válasz, bár nem neked és nem erre a kérdésedre szánta a választ Katipotter: "én nem így képzelek el ...."

ide be is lehet helyettesíteni mindent, apámat, szentet, a zöldségest, stb. és máris ott a konfliktus :).

Holott mit is jelent a képzelet? Na, az a valóság? Az a hiteles szempont?
Itt van a problémáink gyökere. Akár önmagunkról is van szó.

Nagy tanítás ez a blog,sokat megmutat, főleg magunkról :D.

fehercsongor képe
Biztos , hogy jó lenne az neki , ha elismernék ?
2010. december 04. szombat, 3:31 | fehercsongor   Előzmény

Analógia : Engem őszinte bizalommal és tisztelettel a foglalkozásom nevével szólított egy számomra kedves (magyar )személy , de pont az ebből tisztán áradó reménytelenül más viszonyulás miatt mintha szíven döftek volna , mert éppen akkor személyes társat kerestem volna benne , de már a megszólításnál tisztázódott a reménytelen helyzetem .
Ugyanakkor érezve a számomra sok cigánylányból egészen a megszólalásig áradó erőteljes nemiséget , elgondolkoztam azon , hogy : hogyan volt gusztusuk a bibliai nephilim - annunakiknak az emberi nőkhöz , a hatalmas fejlettségi különbségek ellenére , holott az a különbség , ami engem belülről ellök tőlük , az ennek a töredéke ? Üdvözlettel : felacsó

skarma képe
,,hogyan volt gusztusuk a bibliai nephilim - annunakiknak az emb
2010. december 04. szombat, 8:40 | skarma   Előzmény

,,hogyan volt gusztusuk a bibliai nephilim - annunakiknak az emberi nőkhöz , a hatalmas fejlettségi különbségek ellenére ...?"

Szerintem nem arról volt szó, hogy volt-e gusztusuk, vagy sem, ők egy magasabb szinten álltak, és nyilván az őszinte, tiszta szeretet ösztönözte őket abban, hogy ily módon segítsenek az emberiségnek.

a3140a képe
Ők is csak a boldogságot keresték. :)
2010. december 06. hétfő, 21:29 | a3140a   Előzmény

Ők is csak a boldogságot keresték. :)

Visszatéeő angyal
2010. november 30. kedd, 8:43 | sankara

Kiváncsi vagyok, mit mondasz erre:
Az Izsák születését hírül hozó angyal azt mondja Ábrahámnak: "Esztendőre ilyenkor bizonnyal megtérek hozzád, ha az évszak ismét megéled, és íme akkor a te feleségednek Sárának fia lesz".
Mit jelent az angyal ígérete, hogy vissza fog térni?

a3140a képe
Nem vagyok járatos teológiai kérdésekben.
2010. november 30. kedd, 18:36 | a3140a   Előzmény

Nem vagyok járatos teológiai kérdésekben.

szeges képe
Szia Kolléga!
2010. november 30. kedd, 19:38 | szeges

Megvilágosodtál! És akkor mi van? Én ma világosodtam meg... :D

a3140a képe
Örülök a megvilágosodásodnak! Bár beszéltem a zoberi
2010. november 30. kedd, 20:38 | a3140a   Előzmény

Örülök a megvilágosodásodnak!

Bár beszéltem a zoberi alakváltókkal, azt mondták, nem mondtál igazat.
Ejnye bejnye! :D :D :D

szeges képe
Átvertek Téged! :D
2010. november 30. kedd, 21:10 | szeges   Előzmény

Átvertek Téged! :D

kérdés
2010. december 01. szerda, 20:09 | zoltns3   Előzmény

és tényleg elfogadtál mint alakváltót a nagy sokaságban ?
üdv .

a3140a képe
Sajnálom, most biztos rosszul fog esni, de azt hittem levágtad,
2010. december 01. szerda, 21:27 | a3140a   Előzmény

Sajnálom, most biztos rosszul fog esni, de azt hittem levágtad, hogy miért nem válaszoltam.
Kérlek ébredj fel a magad alkotta álomvilágodból!
Ha Te pasi vagy: menj csajozni, élvezd az életet!
Ha Te nő vagy: menj pasizni, élvezd az életet!
(Bocsi, nem derült ki, hogy melyik nemhez tartozol, ezért kettős a javaslat.)
Hagyd ezeket a butaságokat és soha többé ne foglalkozz velük!
Inkább próbáld meg jól érezni magad!
Ne haragudj!

válasz
2010. december 03. péntek, 16:14 | zoltns3   Előzmény

ne hogy azt hidd hogy álomvilágba élek én már tényekbe teszem és azt amiért itt vagyok a földön.
tudod ami velem történt veled nem és erre nem is lehet válaszod mert az igazság ott van mindenkibe és nem holmi külsőséges dolgokon szemlélődik hanem az igazságot keresi ha nem kaptál választ az és valódi lényemre akkor neked nem kell róla tudnia vannak akik már tudják ezeket .
nincs semmi gondom veled és nem is lesz mert a te utad a tied az enyém meg az enyém csak én már tudom hová megyek és sajna sokan nem hogy hová . de ennyi a válaszom . üdv : ZOLTÁN.

Zoli,Te ide születtél,vagy ide utaztál? Mert ez nem mindegy . Az
2010. december 03. péntek, 16:53 | Éva.   Előzmény

Zoli,Te ide születtél,vagy ide utaztál? Mert ez nem mindegy .
Az avatárodban azok gabonakörök,vagy valami más?

válasz
2010. december 03. péntek, 19:16 | zoltns3   Előzmény

na hogy meg értsd vagyis 20évvel ezelőtt alkalmasnak találták a testemet hogy tovább vigyem az isteni terv létrehozását vagyis ebbe a testbe egy másik lény is került vagyis nem egy van bennem 4 felső énnel rendelkezem de a saját népemért vagyok itt jelen mert nekik segíteni kell csak vannak különböző fajok akik az univerzumba élnek más dimenzióban és tudnak alakot váltani de ezzel az emberiség felemelkedését is szolgáljuk vagyunk lent egy páran de időbe úgy is világosságra jön aminek létre kall jönni itt már nincs visszaut senki számára a dimenzió váltás létre jön .
egyenlőre ennyi.
zoli

Várjál,várjál.Egyszer beszélsz egy emberi testről,amit
2010. december 03. péntek, 19:29 | Éva.   Előzmény

Várjál,várjál.Egyszer beszélsz egy emberi testről,amit alkalmasnak találtak,más lények befogadására.
De ,hol úgy beszélsz ,mint aki eredetileg a test tulajdonosa ember volt/van/,hol úgy beszélsz,mint akik ott még bent vannak,és vendégek.
Az érdekelne ,hogy a tudat hogy tud így megosztódni,hogy fértek így meg békében,hogy egyszer az egyik beszél,egyszer a másik? És akkor tulajdonképpen ki vagy Te? Kivel azonosítod magad? Az emberrel,vagy a jövevényekkel? Mert amit most írtál,abból mindannyian szólnak,felváltva.

válasz
2010. december 03. péntek, 19:54 | zoltns3   Előzmény

szia
megpróbálom érthetőbben
az ember sajnos csak azt fogadja el amit lát
de nem gondol bele hogy milyen lélek lakozhat benne
természetesen embernek születtem de változás állt be az életem során de eddig nem nagyon szólhattam azokról a dolgokról senkinek mert az idő nem engedte meg és lassan létre jön a megnyilvánulás én kiterjesztéssel tudok lenni bárhol és bármikor mert a szellemem dolgozik igazad van ahogy néha olyan mintha sokan szólnának belőlem ezek tények de te legalább mát felismerted örömömre szolgál hidd el megférnek egymásmellet a bennem levők az életembe nem szólnak bele vagyis a nappali életembe de az alvás állapotába már mennek a dolgukra ész teszik amit tervbe létre hoztak nagyon elfáradok mindennap reggelre de újra töltödöm egy órán belül 20 év alatt már megszoktam de lehet ,hogy így nehéz áterezni a dolgaimat úgy tudom te elég érzéki ember vagy ,próbálj az érzéseidre figyelni velem kapcsolatba hátha valamilyen megoldásra jutsz egy próbát megér szerintem egy másik párhuzamos dimenzíóbol jöttem mert kérdezted de időbe mindent ha lehet
üdv.
zoli

Azért kezdtelek el kérdezgetni,mert kíváncsi voltam,hogy mi lehe
2010. december 03. péntek, 20:37 | Éva.   Előzmény

Azért kezdtelek el kérdezgetni,mert kíváncsi voltam,hogy mi lehet veled.Ahogy Attila is mondta,minden
lehet,ez is meg az ellenkezője is.
Én is azt mondom ,minden lehetséges,ez is amit mondasz,meg az is,amivel már többször találkoztam is,
hogy valaki megzakkant.
Szóval ezt szerettem volna megtudni,amikor megkérdeztem,hogy kivel azonosítod magadat,mert okom volt rá.
Egyelőre rendben vagyok a válaszoddal ,köszönöm.

Én részemről nem hiszek a dimenzió váltásban,tudtommal a Föld pólusainak változásáról van szó,és ez nem ugyanaz.
Azt sem hiszem,hogy a mi ,,tudati váltásunkat ,,kintről'' lehetne vezérelni.Ezt csak mi tudjuk megcsinálni magunkban,és ez egy nagyon hosszú folyamat,nem mehet ripsz ropsz két év alatt,/ 2012-ig/

A párhuzamos világokról tudok /vagy dimenziók,ki hogy nevezi/,de pont azt ,,tudom'',hogy ez a bizonyos aranykor az épp hogy ott zajlik és mi bizony ezt a kort éljük,amibe születtünk/kali juga-sötét kor/,ennek kell itt végbemenni,és az emelkedés,vagy aranykor máshol zajlik,velünk párhuzamosan.

Az ,hogy időbe kérdezzek,azt jelenti,hogy mielőtt elaludnál,vagy milyen időre gondolsz.Távolabbira?

válasz
2010. december 03. péntek, 20:48 | zoltns3   Előzmény

szia tudod én már régen nem gondolkodom dolgokról de attól hogy megzakkanok nem kell tartanod hiszen ez már nagyon sokszor megtörténhetett volna ha vesszük de egy egészséges elmével rendelkezem hogy azon gondolkozok - e hogy elalvás után mi történik ne gondold nem foglalkozok vele vannak látomásaim de nem tud kizökkenteni a dolgok menetéből vannak történések mai napig de ebben élek és nincs se a környezetemnek se nekem gondom kezdünk belemelegedni úgy látom de legalább már érdekel a téma
képes vagyok azonnal át szellemülni ahogy kérdezted igen
bárhol és bármikor de ez az én kiváltságom
köszi hogy meg halgattál.
üdv zoli

a3140a képe
Kedves Zoltán! Bármi lehet, meg az ellenkezője is. Az igazság,
2010. december 03. péntek, 19:32 | a3140a   Előzmény

Kedves Zoltán!

Bármi lehet, meg az ellenkezője is.
Az igazság, ami ott van mindenkiben, csupán csak annyi, hogy "Én létezem".
Ez megkérdőjelezhetetlen. Hiszen Vagy.

Ha valóságosnak hiszed Zoltán személyiségedet, akkor ugyanígy valóságos lehet akár bármilyen más bolygóról származó intelligencia, vagy az angyalok és démonok, különböző síkok, asztrálok stb...

De ha átgondolod józan paraszti ésszel a dolgokat, akkor mégiscsak egyetlen biztos dolog van.
Te Vagy.

Ne higgy el minden elképzelést, amit az elméd létrehoz!

válasz
2010. december 03. péntek, 20:00 | zoltns3   Előzmény

tudod ez sajna nem az elme képzelete de hagyjuk ezek a dolgok a teremtőre tartoznak
üdv
zoli

Ademon képe
Szerintem az a gond, hogy annyira "mesebéli" az amiről beszélsz,
2010. december 03. péntek, 20:37 | Ademon   Előzmény

Itt nekem az a gond, hogy annyira "mesebéli" az amiről beszélsz, hogy kevés ember hinné el. Én nem akarom se megcáfolni, se támogatni. Számomra e nélkül is nagyon jól működik az élet, persze ettől még végül is igaz lehet, csak ne lepődj meg ha sokan megkérdőjelezik.

válasz
2010. december 03. péntek, 20:37 | zoltns3   Előzmény

szia már nekem nincs min meglepődni hidd el de látod ez se rám tartozik legyen mindenkinek a hite szerint
üdv zoli

a3140a képe
Hát akkor válj a Teremtővé! Lehetséges! Mert már most az vagy,
2010. december 05. vasárnap, 20:00 | a3140a   Előzmény

Hát akkor válj a Teremtővé!
Lehetséges!
Mert már most az vagy, csak megfeledkeztél róla.