Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester" | Önmegvalósítás.hu

Önmagát reklámozó "megvilágosodott mester"

Én azt állítom magamról, hogy felébredtem. (És ez így is van :D ).
Bele-bele szóltam jó néhány blogba.
Na kaptam a pofámra rendesen. :D
Ezennel kiteszem magam prédának. :D
Szedjetek szét! :D
Tegyetek fel bármilyen kérdést!
Mindegyiket meg fogom válaszolni, ígérem.
Szkeptikusok próbálják meg bebizonyítani, hogy hülyeségeket mondok. :)

Téma: megvilágosodás, megvilágosodáshoz vezető technikák, élet a megvilágosodás után, kell-e nekem a megvilágosodás :), megvilágosodással kapcsolatos tévhitek (pl. egy megvilágosodott csak néz ki a fejéből bambán, a megvilágosodással eltűnik a világ stb... stb... :D :D :D )

Na gyerünk! :D

Beküldte: | 2010. nov. 28. vasárnap - 18:44

Hozzászólások

359 hozzászólás
Ezt a rendszert egészen ki lehet csinálni :)) Talán nem az én
2010. november 29. hétfő, 23:54 | Nocsak nocsak   Előzmény

Ezt a rendszert egészen ki lehet csinálni :))

Talán nem az én hibám, de kíváncsi vagyok, mikor döglik meg :)))

És erre mit mondhatnék? :DDD
2010. november 29. hétfő, 23:58 | Nocsak nocsak   Előzmény

És erre mit mondhatnék? :DDD

Ez is érdekes. :) Bár akkor, lehet, erre nem mindenki vágyik. Én
2010. november 29. hétfő, 21:46 | KatiPotter   Előzmény

Ez is érdekes. :) Bár akkor, lehet, erre nem mindenki vágyik. Én élvezem a létezést, élni szeretnék, nem akarom a "nirvánát", szóval nem is vágyom a megvilágosodásra, ha ez az. De persze az sem rossz, ha valaki vágyik rá. Csak én kimondottan nem szeretném, mert élni szeretnék, szeretni, élni, mert az jóó. :)

a3140a képe
Én is így gondolom.
2010. november 29. hétfő, 22:02 | a3140a   Előzmény

Én is így gondolom.

fehercsongor képe
A változás viszont szerintem is szükséges, és nincs időponthoz k
2011. január 25. kedd, 21:26 | fehercsongor   Előzmény

A tudatváltozásra gondolsz ? Annak is lehetnek gyorsuló szakaszai .
A környezeti változásokat viszont a legtöbb huhogó exponenciálisan gyorsulónak írja le .
Az felsőoktatásban mit mondtak erről ? Ráadásul a lassú változások is előbb utóbb egy más minőségű helyzetet alakítanak ki . Üdvözlettel : felacsó

u.erika képe
,,szarom le" ,,barom" Szerintem ez trágár szóhasználat
2010. november 28. vasárnap, 19:37 | u.erika   Előzmény

,,szarom le"

,,barom"

Szerintem ez trágár szóhasználat ingerültségre utal.
Meg ez a hozzászólás is.
Még egy ok amiért ez a megvilágosodásos mizéria hamisnak hat.

Gondolod hogy lehet tudatosságot váltani eröszakosan?

Ademon képe
Vagy könnyedségre, lazaságra. Én nem érzem őt ingerültnek :)
2010. november 28. vasárnap, 19:43 | Ademon   Előzmény

Vagy könnyedségre, lazaságra. Én nem érzem őt ingerültnek :)

a3140a képe
Igen Ademon! Köszönöm, hogy védelmezel! Te is, Ti is meg
2010. november 28. vasárnap, 20:03 | a3140a   Előzmény

Igen Ademon!
Köszönöm, hogy védelmezel!
Te is, Ti is meg fogjátok tapasztalni, hogy megszűnnek majd a korlátok.
Annyira szabaddá válsz, hogy kicsit nehéz lesz kontrollálni a megnyilvánulásodat, hogy ne sérts meg vele senkit.
Azért nehéz, mert már nem csak úgy gondolod, hanem tudod, hogy igazad van.
Másfelől nem lesz egód, amit egy szócsatában meg tudnának bántani.

Ademon képe
Csak ne bízd el magad. Még nem döntöttem el, hogy mi legyen vele
2010. november 28. vasárnap, 20:09 | Ademon   Előzmény

Csak ne bízd el magad. Még nem döntöttem el, hogy mi legyen veled :)

a3140a képe
Máglyára vele!!! :D
2010. november 29. hétfő, 7:48 | a3140a   Előzmény

Máglyára vele!!! :D

No, no, minek kell téged védelmezni? Szerintem egy megvilágosodo
2011. január 25. kedd, 22:54 | szeti87   Előzmény

No, no, minek kell téged védelmezni? Szerintem egy megvilágosodott egyáltalán nem igényli, hogy valaki más megértse, mert nem dolgozik gőzerővel mások megvilágosításán, mivel tudja, hogy mindenki csak önmagaáltal érheti el. Ha a boldogságod és jó hangulatod attól függ, hogy más mit tesz, vagy mit nem tesz, akkor ez egy következő élet leckéje lesz.

Ademon képe
Valóban így lenne? :)
2011. január 25. kedd, 23:09 | Ademon   Előzmény

Valóban így lenne? :)

válaszom "az igazságra nem úgy találhatunk" blog-ban
2011. január 26. szerda, 0:11 | szeti87   Előzmény

válaszom "az igazságra nem úgy találhatunk" blog-ban

a3140a képe
Igen, lehet
2010. november 28. vasárnap, 19:46 | a3140a   Előzmény

Igen, lehet.
Mint a zen-ben.
Mert muszáj!
Amúgy egyáltalán nem vagyok ingerült, csak tudatni szeretném, hogy a langyos dagonyában levésnek vége. :D

a3140a képe
Vagy kivárjuk a megszokott eredményességet, 100 évente 1-2
2010. november 29. hétfő, 19:57 | a3140a   Előzmény

Vagy kivárjuk a megszokott eredményességet, 100 évente 1-2 felébredett ember. :D

Miért baj az ha vége lesz mindennek? Miért kellene fenntartani e
2010. november 29. hétfő, 8:32 | Nocsak nocsak   Előzmény

Miért baj az ha vége lesz mindennek? Miért kellene fenntartani ezt a létformát?
És ha meghal az emberiség, megszűnik a létezés tovább?
Én egyáltalán nem akarom fenntartani ezt. Pusztuljon aminek pusztulnia kell. Én ugyan nem segítek a pusztulásba, de nem is állok ellene.

Ez a hisztéria a világvégékkel kapcsolatban, szépen rámutat arra a rettegő félelemre amely a fizikai világ fenntartásáért nyüszít, ami egyébként Isten kompetenciája nem pedig az emberé.

És hát egy másik blogban olvastam, de ide is passzol. Meditáció a föld megmentéséért :)) Valami nemes célnak mutatott szintén a fizikai világ fennmaradásáért, miközben megvilágosodás végső célja a Nirvána és nem a földi létezés folytatása, a földért való meditáció pedig össznépi Mágia az Isten szándékai ellen...

Ha ugyanis a föld elindult a változás felé, azt az ember nem igen fogja tudni megváltoztatni.

Ember kontra Isten ? :DDD
Nevetséges ez az egész hiszti, kisgyerekes óvodás, aki a homokozó birtoklásáért kel versenyre az építőkkel :)))
Hát ki is építette? Akkor kinek van kompetenciája elpusztítani?

tvir képe
Az elejével egyetértek ("Miért baj az ha vége lesz mindennek?
2010. november 29. hétfő, 11:52 | tvir   Előzmény

Az elejével egyetértek ("Miért baj az ha vége lesz mindennek? Miért kellene fenntartani ezt a létformát?"), annak ellenére, hogy be kell valljam, nem tartok ott, hogy ne féljek tőle.... De pont emiatt eszem ágában sincs 2012-vel foglalkozni, lesz, aminek lennie kell, ellene úgyse tudok tenni.

Azt a felét viszont nem értem, hogy miért ne figyelhetnénk oda a bolygónkra. Vagy már rég el lett rendelve, hogy el kell pusztulnia? Nem hiszem, hogy Isten előre eldöntötte, hogy hány milliárd évet a Földnek... Szerintem ez a tetteink következménye, ami nem biztos, hogy baj, ha így történik, (talán az emberiség tudatossági szintjét fogja mutatni, és eszerint lépünk tovább). De ha ez a tetteink következménye, akkor igenis aktív részvevői vagyunk és miért kéne most feltenni a kezünket, hogy akkor már úgyis alig van esőerdő, azért a kevésért már kár fáradni.

Szerintem éppen úgy kell élnünk az életünket, hogy bármi is lesz, az értékeinket képviseljük. Valahol a fizikai síkhoz is tartozunk, miért ne figyelnénk rá, törődnénk vele? Ez egy másik véglet. És hogy ez miért lenne Isten ellenére?? nem értem

a3140a képe
A meditáció és a föld megmentése nem Istennel szembemenés. Az,
2010. november 29. hétfő, 19:30 | a3140a   Előzmény

A meditáció és a föld megmentése nem Istennel szembemenés.
Az, hogy mi történik az általunk tapasztalt teremtett világban, össznépi játék.
Tehát semmi sem előre eldöntött, inkább spontán.
Okozat követi az okot, miközben egyensúlyra törekszik a teremtés.
De a végső tapasztalója ennek a teremtett világnak az Önvaló, vagyis Isten, mely egyetlen tudat.
A tapasztalt dolog Őt végső soron nem érinti. Ez csak az Ő álma.

Óóóó te ember, hát honnan tudhatnád te, hogy mi isten álma és
2010. november 29. hétfő, 21:22 | Nocsak nocsak   Előzmény

Óóóó te ember, hát honnan tudhatnád te, hogy mi isten álma és mi a valósága, és mi a teljessége és mi a mindenség, amikor még a fizikai világ ismeretének is igen szűkén vagy.

Jézusom, micsoda gőg kijelenteni, hogy ez vagy az Isten álma.
Csaknem látsz bele Isten létébe, talán csak nem te irányítod?

Hol vagy te az Istenhez?

a3140a képe
Én Az vagyok.
2010. november 29. hétfő, 21:26 | a3140a   Előzmény

Én Az vagyok.

Te vagy Isten? wow, hát nekem nem, nem baj? :D Vagyis úgy
2010. november 29. hétfő, 21:32 | KatiPotter   Előzmény

Te vagy Isten? wow, hát nekem nem, nem baj? :D Vagyis úgy képzelem, hogy Isten a szeretet, ami a legerősebb erő az életközösségben. Effelé fordulok, tehát nekem ez az Isten. Mindenkiben benne van a belső fény szerintem, de azt nekem durva lenne állítanom, hogy "én vagyok Isten" áááá. :D:D:D

fehercsongor képe
A bundádon egy szőrszál
2011. január 25. kedd, 23:29 | fehercsongor   Előzmény

nem Te vagy ? Honnantól vagy Te ? Isten honnantól Isten ? Melyik részétől , növekményétől kezdve ? Üdvözlettel : felacsó

Szerintem Isten /egyik/ álma,mi vagyunk és ez a világ.:) De lehe
2010. november 29. hétfő, 21:46 | Éva.   Előzmény

Szerintem Isten /egyik/ álma,mi vagyunk és ez a világ.:)
De lehet neki több álma is.

a3140a képe
Jeeee! Na ilyen felismeréseket szeretek olvasni!
2010. november 29. hétfő, 22:11 | a3140a   Előzmény

Jeeee!
Na ilyen felismeréseket szeretek olvasni!

Az miből, miként derül ki, hogy ez a világ Isten álma? Miből
2010. november 29. hétfő, 22:31 | Nocsak nocsak   Előzmény

Az miből, miként derül ki, hogy ez a világ Isten álma?
Miből gondolod te ezt?
És ha ez Isten álma, akkor te miféle tudatosodásról beszélsz itt? Meg tudatossági szintről? Meg akaratról? Meg létezésről?
Miről beszélünk egyáltalán, ha ez Isten álma?

:D...mondják..., de egyébként gondolj arra ,mikor Te alszol és
2010. november 29. hétfő, 22:59 | Éva.   Előzmény

:D...mondják...,
de egyébként gondolj arra ,mikor Te alszol és álmodsz.Megteremtesz egy egészen más világot,szereplőkkel ,komletten,és Te is benne vagy,és az egészet Te álmodod.

a3140a képe
Neked milyen elképzelésed van Istenről?
2010. november 29. hétfő, 22:43 | a3140a   Előzmény

Neked milyen elképzelésed van Istenről?

Aditi képe
Mi csináltuk. És mi építjük, vagy pusztítjuk. A sorsod
2010. november 29. hétfő, 22:24 | Aditi   Előzmény

Mi csináltuk. És mi építjük, vagy pusztítjuk.

A sorsod elfogadása nélkül nem tudsz túllépni rajta és kovácsává válni.

Önmagad ismerete és elfogadása nélkül nem tudod önmagad "feljebb" transzformálni.

A körből való kiszállás előtt előbb meg kell tanulnod megbecsülni az életed. Úgy, ahogy van.

Mert csak így működik.

Az élet maga, a lehetőség, hogy vagyunk, felbecsülhetetlen.

A fizikai részünk éppoly csodás, mint a többi, egyek.

A végső valóságban nincs fent és lent.

A meditáció a végső valóság megismeréséről és gyakorlásáról (is) szól. Végső soron. :)

Minden benned van és az általad élt élet által létezik: a mindent összekötő végtelen, időtlen éned, és a többi, egészen a sűrű, fizikai anyagig.

Ha bármelyiket tagadod, a valóságod tagadod.

És a legapróbb tagadás is elég ahhoz, hogy "fogva" maradj. Aszcendálni nem lehet, amíg van bármi, amivel fogva tartod magad.

Igazságtalannak tűnik, hogy egyesek egészségesnek születnek, mások nyomoréknak? Hogy vannak gazdagok, szerető szülőkkel, gondoskodással, tehetségekkel ellátva, és olyanok, akiknek soha nem lesz esélyük "felemelkedni" semmilyen értelemben egy egész életen át? Hogy vannak magzatok, amelyek meghalnak még mielőtt megszülettek volna egyáltalán? Hogy úgy tűnik, vannak értelmetlen dolgok?

Ha a belsőbb éned szemével látsz, már nem keresed az okot. Mindennek megvan az oka, ezek közül sok kollektív és kifürkészhetetlen. De nem véletlenül van, ahogy van.

Igazságtalan, hogy mások tetteiért felelsz? Ha nem lennél éppen te kompetens abban, hogy jobbá tedd a helyet, ahová születtél, amelyért a te fajod felelős, amely egy vele, táplálkozik és töltekezik belőle, akkor nem születtél volna bele éppen ebbe a szakaszába a fizikai létnek. Ahol kicsúcsosodik, mit tesz az emberrel, a Földdel a gőg, a lázadás, a felelősség hárítása.

Az, hogy mértéktelenül különbséget teszel dolgok között.

Miért harcolunk az életért? Miért harcolunk mások életéért?

Mert egy megismételhetetlen esélyünk, hogy beteljesítsük a sorsunkat, hogy megélhessük, amit meg vágytunk élni, amiért megszülettünk. Hogy megtapasztaljuk az életet ezen a szinten is.

A pezsgő, örök élet minden változatát.

Hogy megtanuljuk az alázatot, amire csak az anyag taníthat meg.

Az élet és a sors tiszteletét.

Aki menekül, az nem megy el. A menekülése kergeti újra vissza a körforgásba.

Látni, hogy minden ember csak egy ember, ugyanazzal a csodával megáldva és összekötve, felelősen magukért és egymásért, és a bolygóért, mely a testet kölcsönözte nekünk..., és felvenni ezt a felelősséget, ahelyett, hogy hárítanánk...

Ez az első lépés, hogy letedd mindazt, ami visszatart a Nirvánától.

Kemény, de így van. Köszöntelek az anyag szent világában! :)

Namaszte

Mitől félsz Te ennyire?
2010. november 29. hétfő, 9:46 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Mitől félsz Te ennyire?

a3140a képe
Semmitől. :D
2010. november 29. hétfő, 20:13 | a3140a   Előzmény

Semmitől. :D