Miért hazudik orgazmust a Nő? | Önmegvalósítás.hu

Miért hazudik orgazmust a Nő?

Régóta foglalkoztat a gondolat, vajon miért imitálja néhány nő az orgazmust? Életem során megtapasztaltam néhányszor a színlelést.
Akadtak, aki szinte tökélyre fejlesztették a látszatot, de náluk általában a mindig pont ugyanolyan hang- és mozdulatsorok tették hiteltelenné a történetet.
Érdekelne fiúk, tapasztaltatok-e már hasonlókat, és ha észreveszitek, sért, bánt-e benneteket vagy derültök rajta?
És Ti lányok, hazudtatok-e már orgazmust, s ha igen, akkor miért?
Szerelemből? Kedvességből? Féltésből? Nagyzásból? Csak a látszat kedvéért? MIÉRT?

Beküldte: | 2010. aug. 10. kedd - 08:47

Hozzászólások

109 hozzászólás
szeges képe
"de igazából az agy a legfőbb nemi szervünk:-)"
2010. augusztus 10. kedd, 12:34 | szeges   Előzmény

Magam is így gondoltam jó hosszú ideig, de mostanában "agyatlan" csodákat élek meg szinte folyamatosan...:D

:-)
2010. augusztus 10. kedd, 12:48 | szeklice (útkereső)   Előzmény

Drága Szeges, erre mondjuk, hogy: ELDOBOD AZ AGYAD? :-))

szeges képe
Úgy érzem IGEN, Szeklice...:D:D
2010. augusztus 10. kedd, 12:54 | szeges   Előzmény

Úgy érzem IGEN, Szeklice...:D:D

Megvolt Szeges? De jó ! Egészségedre !:)
2010. augusztus 10. kedd, 13:05 | Éva.   Előzmény

Megvolt Szeges? De jó ! Egészségedre !:)

fehercsongor képe
Igen , kell egy kis dac .
2010. augusztus 14. szombat, 3:00 | fehercsongor   Előzmény

A szex erős érzelmeket gerjeszt , ezért remek eszköz a másik befolyásolására , kisebbrendűségi érzés keltésére benne , amitől megroggyan és már vezethető terelhető is . Csak sokszor elmondva belé kell nevelni olyan gondolatokat , elképzeléseket , amik nem elérhetőek minden alkalommal , és nem is mindenki testi és lelkialkatának felelnek meg . Öszzehasonlítja magát a benne élő elvárásokkal , könnyűnek találja , majd semminek , értéktelennek ítéli meg magát és egy két szerencsés ? időben mondott ledorongolás után már ereje sincs kimászni egy számára méltatlan kapcsolatból . Erre jó a pl. a hüvelyi orgazmus erőltetése , vagy bárminek az elvárása , ami nem természetesen jön . Egy szerelmes nő , ha kezd feloldódni a kapcsolatban sokkal ötletesebbé és élvezetesebbé válik , mint ha akár a Káma Szútra pozícióit csinálnánk tankönyvszerűen végig , és jobban is élvezi , bevonja , lelkesíti ezzel a társát . üdvözlettel : felacsó

A legjobb recept Felacsó:-)
2010. augusztus 14. szombat, 13:34 | szeklice (útkereső)   Előzmény

"Egy szerelmes nő , ha kezd feloldódni a kapcsolatban sokkal ötletesebbé és élvezetesebbé válik , mint ha akár a Káma Szútra pozícióit csinálnánk tankönyvszerűen végig , és jobban is élvezi , bevonja , lelkesíti ezzel a társát."
Tegyetek minket nagyon szerelmessé kedves Férfiak!:-)
És a mindenünket adjuk. Még asszonyállatiságunkat is...hm.

szeklice

fehercsongor képe
Szerencse is kell , hozzá mindkét részről , mert ilyenkor lehet
2010. augusztus 14. szombat, 22:10 | fehercsongor   Előzmény

Szerencse is kell , hozzá mindkét részről , mert ilyenkor lehet a legfájóbb , mert legváratlanabb sebeket , akár akaratlanul is , adni , vagy kapni . Üdvözlettel : felacso

szeges képe
Hogyan is volt?
2010. augusztus 15. vasárnap, 11:00 | szeges   Előzmény

"Az én Szépem a Te Szépeddel kéz a kézben..." ? :))

:-)
2010. augusztus 15. vasárnap, 14:12 | szeklice (útkereső)   Előzmény

Igen!!!

szeklice

Mert a szexben még mindig az orgazmus a fontos....A köztudatban.
2010. augusztus 10. kedd, 13:02 | Neves (útkereső)

Mert a szexben még mindig az orgazmus a fontos....A köztudatban. A férfi és a nő minősítése.

Kiegészítendő mondatok :)
Ha nem tudlak kielégíteni, akkor ......vagy/vagyok.
Ha nem tudsz kielégülni, akkor.....vagy/vagyok.
Ha nem tudok kielégülni, akkor..... vagy/vagyok.
Ha ki tudlak elégíteni, (ha ki tudsz/ki tudok) akkor ....vagy/vagyok.

Michaelita képe
sok mindentől függhet
2010. augusztus 10. kedd, 16:45 | Michaelita

Ennyire nem különbözünk egymástól. Ahogy a férfiaknak, ha pszichés vagy megélhetési gondjaik vannak, akkor nem megy a szokásos módon, ugyanúgy a nőknek is a nehéz életszakaszukban lehet gondjuk ezen a téren.

Hogy egy nő miért színlel és hazudik? Mert lehet, hogy szégyelli, lehet, hogy annyira szeretne megfelelni, szeretve lenni, annyira vágyik arra a figyelemre és szeretetre és annyira törékenynek élheti meg a kapcsolatot, hogy önmagának sem meri bevallani.
Ekkor tulajdonképp önmagát még jobban bünteti mint a partnerét, mert azzal, hogy nem ismeri be, csak rosszabb helyzetbe kerül, amiből egyre nehezebb lesz kijönni.
Aztán az is lehet, hogy csak a csiklója érzékeny és nem a hüvelye és őt más módon kell/lehet orgazmushoz juttatni, mert ilyen is van/lehetséges, (még akár átmenetileg is).

Tényleg ennyire fontos ez? Tényleg ennyire bántó? Ennyire érzékenyen kell hogy érintsen ez bennünket?
A teljesítmények számítanak, vagy a kapcsolat egyéb minőségeit is meg szeretnénk élni?

Tartok tőle, hogy a férfiak azért nem igazán nyilatkoznak, mert ezt igen nehéz megállapítani, ha valakinek nincs kifejezetten nagy szaktudása a témában.

Saját megéléseim a színleléssel kapcsolatban:
A válásom előtti feszült időszakban gondjaink voltak lelkileg, érzelmileg, szellemileg és ez magával hozta azt, hogy az ágyban sem úgy mentek a dolgok. Annyi történt párszor, hogy a szokásos úton elindultam az élvezetben, csak befejezni nem volt időm... s utána csak azon töprengtem, hogy ez akkor most megvolt, avagy sem? Nem tudtam önmagamban tisztázni, nem tudtam mi az igazság, mert a folyamat egy darabig eljutott... amit tudtam, hogy élveztem addig is a dolgot és abban a helyzetben, azok között a körülmények között ennek is nagyon tudtam örülni. Mert emberek vagyunk és annyira jó örömöt adni is, nem csak kapni.

Azt hiszem azokat az örömöket kell elfogadnunk és megbecsülnünk, amiket az élet képes adni nekünk.
Ha színlelt örömöt kaptál, az semmit nem csorbít azon, hogy Te örömöt találtál és másféle örömöket tudtál adni a párodnak, ezért értékeld, becsüld és szeresd magad és egyenlőre fogadd el a dolgokat a jelen állásukban és persze lehetőleg beszéljétek meg őszintén egymással a hogyan továbbot (s ha lehet akkor azt is ami idáig vezetett, mert sok minden kiderülhet, ami a megértést és a megoldást elősegíti)

szeges képe
Köszi Michaelita, aranyos vagy...
2010. augusztus 10. kedd, 17:43 | szeges   Előzmény

...de nálunk hál'Istennek nincsenek ilyen gondok.:)

Mindössze csak szerettem volna kicsit ráirányítani a figyelmet egy szerintem nagyon is létező problémára nő és férfi között, és kíváncsi voltam kis családunk tagjainak véleményére...:)

Az volt a véleményem és maradt is, ha egy párkapcsolatban felmerül hasonló szituáció, akkor a mímelés, elsunnyogás helyett mindenképpen érdemes beszélni róla, mert a tisztázás-, a közös megoldás elodázása később megmérgezheti a kapcsolatot, valóban görcsössé, élvezhetetlenné teheti az együttlétet, aminek pedig a legnagyobb örömről, boldogságról kéne hogy szóljon...
:)

Michaelita képe
:)
2010. augusztus 10. kedd, 18:02 | Michaelita   Előzmény

Igencsak megkönnyebbültem, köszi hogy megnyugtattál (...már nem tudtam kiért aggódjak jobban)

Igen, igazad van, mindenképp érdemes beszélni róla, hogy ne üssön vissza a dolog a kapcsolat minőségi megélésében.

hermess képe
H:add tegyem be én is a garast...:D
2010. augusztus 10. kedd, 20:38 | hermess   Előzmény

Szokás szerint először a hülye vicc jut eszembe:

- Neked jó?
- Igen, nekem most jó...
- Jó neked!

Életemben két olyan partnerem volt, akiket nem tudtam orgazmusig elvinni (már a cserkészkori tanulófázist leszámítva:), de mindketten bevallották, hogy még soha nem sikerült egyiküknek sem. Olyan tapasztalatom tehát nincs, hogy valaki megjátszotta volna nekem...

Én nem hiszek ebben a megjátszásban, mert ha nem klasszikusan egyszeri, fizetős alkalomról van szó, az szerintem előbb-utóbb úgyis kiderül. Legalább is azoknál, akik már önismerettel foglalkoznak, képesek önmaguk és mások tudatállapotainak megfigyelésére. Ez alatt a szint alatt talán gyakrabban megesik, mert ott egyszerűen nem nagyon van önzetlen, együttérző lelki összetevő az aktusban, maximum birtokló és önző testi vágy, amit szerelemnek gondolnak. Vagyis fel sem merül a kérdés a férfi részéről. (Ekkor inkább az ellenkezője lehet a probléma - a gyors ejakuláció, amin rendszerint lusta a férfi dolgozni, de most más a téma.)

Az egyik lány vesszőről-vesszőre szállt, mert nem magában kereste az okot, és azt hitte, hogy majd csak akad egy olyan partner, akivel összejön... Még nagyon fiatal voltam, nem én lettem az, bár az átlagot túllihegtem nagy igyekezetemben.

A második esetben már energiázgattam egy ideje, a problémáját mindjárt el is mondta az asszony, és egyik alkalommal rájöttem, hogy valszeg képtelen ellazítani magát deréktól lefelé... Ha rátettem a kezemet az első-második csakrájára, és megéreztem az energiaáramlás beindulását, és csak utána kezdtünk el játszani - akkor valami összejött a végére. Aztán a terápia félbeszakadt más okok miatt, így nem derült ki, mennyire lett volna hatékony... (Ne vegyétek rossz néven, talán ide passzol, hogy nem véletlenül paskolják a csajok fenekét a pornó filmekben, sokszor saját maguk is maguknak. Az ellazulás képtelensége miatt)

Ha orgazmusra képtelenség áll fent, itt olyan súlyos gyerekkori, vagy akár előző életbeli sérülések lehetnek a tudatalattiban, amelyek megszégyenüléssel, kudarcérzettel jártak, amely érzelmi stressz a fizikai testben végső soron mindig izomösszerándulást okoz, s ez a "lenyomat" sokáig elkísér, maradandó hajlamot okoz a frigiditásra. Vagy menet közben áll elő ilyen - mert a lelki összehangolatlanság, játszmázás, veszekedés előbb-utóbb aláássák a legjobb szexuális kapcsolatot is, ha már igény a lelki érzékenység is. A kölcsönösen jól működő szex egyébként hosszú ideig képes tartalékot adni a lelki összehangolódáshoz.

De mi van, ha az orgazmusra képtelenség már "hozott" komponens egy új kapcsolatban, és valóban megjátssza a hölgy, hogy jó neki... Ha az előbbi lelki sérülések állnak a háttérben, akkor itt a férfi kollégáim nagy-nagy türelmére, érzékenységére, együttérzésére van szükség, igazi tudatos detektív munkára a tudatalattiban, kineziológia, regressziós hipnózis, szakértő terapeuta segítsége kellhet. Ha nincsenek szervi okai, biztosan javulhat a helyzet.

Tapasztalatom szerint viszont sokszor a nők sem ismerik a saját működésüket, nem is tudják mi az igazi orgazmus, mert náluk sokkal több fokozat létezik... Vagy pl. soha nem próbáltak önmagukon segíteni, valami családi prüdéria miatt nem ismerik a saját erogén zónáikat, és szerencsétlen esetben a teremtés koronája sem tudja, hol kéne azokat keresni.

Fordítva is lehet, a sok "magányos táncos mulatságtól" (masztur bál :), vagy segédeszköztől olyan ingerek, érintések rögződnek be (férfiaknál is), amelyeket a hagyományos mozgás nem tud előidézni. Vagy például, ha tudomása van róla a nőnek, hogy nála csak a külső ingerlés működik, akkor megoldás lehet a férfi részéről egy kereszt irányú mozgás a hosszabb előjáték után... De ez csak akkor derül ki, ha tud róla és el is mondja, mert nem mindenkinek van olyan szerencséje, hogy a partnere maga rájön.

Egy mondattal - mindenképpen butaság nem beszélni róla és nem foglalkozni vele. Pláne egy olyan kapcsolatban, ahol a lelkiség, az őszinteség, az önzetlenség már fontos komponensek. Kettes, négyes, hatos csakrából együtt, egyszerre kölcsönösen kapcsolódva sokkal jobb, mint csak a szimpla szex, ahol létkérdés az orgazmus megléte. De akkor már miért ne legyen meg ott is?

szeges képe
Héééé Hermess!!!
2010. augusztus 11. szerda, 9:16 | szeges   Előzmény

Vigyázz, mert most nagyon "betetted a garast"!
Már kérdezgetik tőlem a problémások, ki ez az Ember. Csodadoktor?
A következőket hozzád irányítom direktben, aztán nézegethetsz... :D

hermess képe
H: Delicious
2010. augusztus 11. szerda, 10:45 | hermess   Előzmény

Csak némi tapasztalatom van, Szeges... Az lenne abnormális, ha ilyen koromra, és ennyi szólózás után nem lenne. Tanácsadást szívesen, és erről általában a tréningeken is szó esik.

Viszont kezelést ismert okok miatt, egyelőre nem vállalok! :DDD Az okok meglehetősen nyomósak, és kívánom minden férfitársamnak, hogy részük legyen hasonló okozatokban...

De , Te sem panaszkodhatsz, Barátom!... :DDD

szeges képe
Nem is...
2010. augusztus 11. szerda, 11:02 | szeges   Előzmény

...panaszként írtam, inkább csak egy kicsike irigység munkált bennem...:D

hermess képe
H: Ötlet
2010. augusztus 11. szerda, 11:14 | hermess   Előzmény

Nem nyitunk valami közös rendelést? :DDD

szeges képe
H. és Társa...
2010. augusztus 11. szerda, 12:04 | szeges   Előzmény

H. és Társa Külső- és belső Szépítőipari Vállalkozás

"Orgazmust Neked is! MOST! Mert megérdemled!"

Referencia-munkáink megtekinthetők: www. ....

-----------

Jól van Hermess, legyen! :D:D

Domoszlai Katalin képe
Hmmmm........
2010. augusztus 11. szerda, 12:20 | Domoszlai Katalin   Előzmény

Kézrátétel???
Telekinézis?
Hipnózis??

:-))

szeges képe
Minden kiderül...
2010. augusztus 11. szerda, 12:33 | szeges   Előzmény

... Januártól induló tanfolyamainkon...:)

Talán még a szólózás rejtelmeibe is bepillanthatnak az érdeklődő Névtelenek...:D

Claryssza képe
Mingyárt január van:)
2010. augusztus 11. szerda, 13:19 | Claryssza   Előzmény

Beszállsz a szólózásba?
Az már Duózás lesz akkor?:))

Azért az orgazmus-szólózás szópárból elég nehéznek tűnik számomra rejtelmekre is gondolni:)
nade "Az dobja rám az első követ..." :)

Én voltama névtelen érdeklődő is...:)))) De ettől még nyilván teltház lesz a tanfolyamaitokon:)
(ideiglenes jelszóval vagyok fent 1ideje/a régit vagy elfelejtettem vagy nem jó/ - és a frissítéseknél van, hogy névtelenként jelentkezik vissza..)

"Az lenne abnormális, ha ilyen koromra, és ennyi szólózás után
2010. augusztus 11. szerda, 12:18 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

"Az lenne abnormális, ha ilyen koromra, és ennyi szólózás után nem lenne. "

Ez elgondolkodtatóan hangzik:) Mit is értesz "szólozás" alatt??:)))

hermess képe
H: L'oréal...
2010. augusztus 11. szerda, 13:27 | hermess   Előzmény

Lehet, hogy túl talányosra sikerült ez a szólózás kifejezés. Csupán annyit akart jelenteni, hogy aki ennyi időt 1-2 boldog, vagy kevésbé boldog házasságban töltött, nyilván nem volt lehetősége annyi mindent tapasztalni ebben a témában, másban viszont annál inkább.

A dolgok így vannak igazságosan elrendezve. Mindennek van ára és hozadéka is.

fehercsongor képe
Köszönöm , mert
2010. augusztus 14. szombat, 3:12 | fehercsongor   Előzmény

a seggre pacsi oka megvilágosító erővel hatott rám .
A detektívmunka csak erős érzelmi töltés esetén éri meg , legalábbis nekem , egyébként a helyzetfelmérés utáni gyors lelépés önvédelem és energiakímélő .
Az egymás iránti őszinteség kapcsolatmentő és erősítő lehet , de tényleg csak az önismeret egy minimuma fölött működik . Főnyeremény az a hölgy és férfi , aki ismeri magát , kivéve , ha belerögzült egy bejáratott útba , és igénye sincs az elkalandozásokra ettől . üdvözlettel : felacsó

Kavics22 képe
Mert a világ orgazmus orientált. Mint ahogyan pénz, színlelés,
2010. augusztus 10. kedd, 18:49 | Kavics22

Mert a világ orgazmus orientált. Mint ahogyan pénz, színlelés, látszat-tökéletesség és ezer egyéb orientált. Nézz a felszín alá és meglátod, semmi nem lényeges és minden más, ami "jelentéktelen", valójában az adja az Élet ízét.

Amikor az orgazmusért szeretkeztem, vagy elmenekült előlem, vagy mélységes csalódást okozott, a csúcspont után a mélybe zuhantam és olyan üresség-féle érzés vett erőt rajtam.
Mióta a lelkem szeretkezik és nem foglalkozom azzal, jön-e, mikor jön, miért nem jön, akkor mint forróságban a nyári zivatar, egyszer csak ott van, elborít és fénybe borul minden.
Nem várom, nem kérem, csak élvezem a lelkek és a testek összefonódását a Párommal, az Egy-séget, a varázslatot.

Már mindegy, van-e orgazmus, vagy sem, ezért hazudni sem kell. Maga az összefonódás a csoda, utána legyen, ahogyan lennie kell, hagyom, hogy vigyenek az ösztöneim és azóta olyan Én-jeimet ismerem fel és ajándékozom meg vele a Páromat, amiről magam sem tudtam.
Vajon kell ennél több ? Hát persze, de nem akarattal és mindenáron, hanem elfogadóan, megadóan, boldogan, úgy, ahogyan azt Élet irányítja, aki a maga módján a legjobb rendező.

szeges képe
Gyönyörű gondolatok szépen megfogalmazva...
2010. augusztus 11. szerda, 10:42 | szeges   Előzmény

Szerencsés, boldog ember a Te párod, kedves Kavics.:)

És igen, ha a Lelkek és a testek összefonódnak, akkor nyugodtan, gondolkodás nélkül bízhatja rá magát az ember a sodrásra, mert a patakok, folyók is mind egy cél felé folynak, mindegyik a maga tempójában, előbb lassan, majd egyre duzzadva, gyorsulva, míg otthonra, megnyugvásra, Egységre nem lelnek a tenger végtelenjében...:)

u.erika képe
Szia Szeges!
2010. augusztus 11. szerda, 9:31 | u.erika

Olvasgatom a hozzäszoloäsokat,es folyton csak ezt a jelzöt
lätom ,,villogva a täblän":MEGFELELESI KENYSZER

Csak ennyi. ;)
Gondoltam szolok...Hm?

Erika Szeretettel!

szeges képe
Szia Erika!
2010. augusztus 11. szerda, 9:54 | szeges   Előzmény

Igen, vélhetően ez lapul a legtöbb ilyen esetben a háttérben. Megfelelni valamilyen elvárásnak, amit lehet, csak magunknak generálunk, legtöbb esetben talán nem is létezik.
Ideális esetben egész biztosan nem...:)

Persze, mint minden a világon, ennek megítélése is nézőpont kérdése, de talán arra jó lesz, hogy néhány embernek felnyissa a szemét, és változtassanak a berögzült, megváltozhatatlannak hitt szokásokon, hiedelmeken, félelmeken.

Talán néhányan eldolgoznak azon, hogy letegyék a görcsöt, az akarást, a megfelelni vágyást, hogy megkaphassák végre a valóságban is azt a csodát, amikek ők maguk az akadályai...

Csak, hogy ne kelljen Nekik a boldogságot hazudni..:))

Claryssza képe
Megéri?
2010. augusztus 11. szerda, 16:57 | Claryssza   Előzmény

Önbecsapás főleg, de szinte visszafordíthatatlan a folyamat is,amit elindít.
Merthogy az a férfi, aki a tökéletességéről kap a megjátszott orgazmussal is visszajelzést, nem akar még jobb lenni, Miért is akarna, hisz így jó? -azaz elhiszi magáról is azt, amit így megtapasztalt.
Ennélfogva nem is törekszik a változtatásra, tehát a szex mindig azon a szinten marad, ahol ekkor áll!
Ha meg csak később/pláne évek múlva/ mondja meg a nő a férfinak, hogy „na, apukám, mindent ami eddig volt felejts el, mert nem volt orgazmusom, csak eljátszottam” -Mit fog szólni erre a férfi, aki minden nap nyerőnek érezte magát? Egész eddig… Nem csak összeomlik, hanem azonnal új partnert keres vigasztalódásra és visszaigazolásra. /aki elképzelhető, hogy úgyanúgy csak eljátsza majd neki(??)/
10 közül 9.
A maradék 1 meg nem is keres már, mert bánatában impotens lesz.
Szóval? Megéri?