Miért hazudik orgazmust a Nő? | Önmegvalósítás.hu

Miért hazudik orgazmust a Nő?

Régóta foglalkoztat a gondolat, vajon miért imitálja néhány nő az orgazmust? Életem során megtapasztaltam néhányszor a színlelést.
Akadtak, aki szinte tökélyre fejlesztették a látszatot, de náluk általában a mindig pont ugyanolyan hang- és mozdulatsorok tették hiteltelenné a történetet.
Érdekelne fiúk, tapasztaltatok-e már hasonlókat, és ha észreveszitek, sért, bánt-e benneteket vagy derültök rajta?
És Ti lányok, hazudtatok-e már orgazmust, s ha igen, akkor miért?
Szerelemből? Kedvességből? Féltésből? Nagyzásból? Csak a látszat kedvéért? MIÉRT?

Beküldte: | 2010. aug. 10. kedd - 08:47

Hozzászólások

109 hozzászólás
fehercsongor képe
A testi együttlétben rengeteg szeretnivaló elem van ,
2010. augusztus 14. szombat, 2:21 | fehercsongor   Előzmény

nem csak a csúcsa . A gyengédség , a símogatások , a becézgetések , a masszírozás , a másik testének melege , kisugárzása , a felénk fordulásának , megnyílásának a tudata és még ezerféle különböző dolog , ami sokszor csak azért kap élvezeti jelleget , mert egymásnak , egymásért kényeztetésből szeretetből csináljuk . Napozhat az is , aki még sohasem lobbant lángra . Idősebb korban meg ezek az elemek még inkább előtérbe kerülnek .
De ! Akinek nincs orgazmusa , és az egész helyzetet tekinti kényszernek - kötelességnek , nos annak a személynek vagy a szexualitással vagy az érzelmekkel , a kifejezésükkel , az oldódással , az elengedéssel van baja . ( vagy egyéb )Számomra pl.óvatosságra intő figyelmeztető jel , ha valaki allergiás vagy undorodik a szőrtől , a szőrös állatoktól , a saját vagy a partnere testnedveitől , az érintéstől . De ezek az emberek is fenn akarják tartani a kapcsolatukat az egyéb előnyök és a társas elvárások miatt , meg legbelül , mint egy lehetőséget , hátteret az érzelmi fejlődésükhöz . üdvözlettel : felacsó

SZABÓ GABRIELLA képe
Már hogyne tudnák a nők.
2010. augusztus 10. kedd, 13:48 | SZABÓ GABRIELLA   Előzmény

Már hogyne tudnák a nők. Hát akkor ki, talán a pszichiáter, aki ott sem volt. Na az orgazmust aztán nem lehet nem észrevenni. Legfeljebb annak aki mindig abban a tudatállapotban van.
Szerintetek van ilyen?

szeges képe
Nem tudom, de elképzeltem kicsit...:D
2010. augusztus 10. kedd, 14:21 | szeges   Előzmény

Lehet olyan is, amikor nem öröm az öröm...:D:D

fehercsongor képe
Igen , a pszihiátrián.
2010. augusztus 14. szombat, 2:25 | fehercsongor   Előzmény

Aki ilyen állapotban van , annak a boldog létérzéshez már nem kell se férfi ,se nő . üdvözlettel : felacsó

fehercsongor képe
Szerintem nem színlelés , ha szeretetből fakad . Ugyanakkor
2010. augusztus 14. szombat, 1:56 | fehercsongor   Előzmény

Szerintem nem színlelés , ha szeretetből fakad . Ugyanakkor hosszú távon nem EGÉSZséges állapot , mert az átlagosan lehetséges teljességhez képest : hiányos . Ha a partnered is tudja , érzi , hogy örülsz neki , a magad módján élvezed , akkor így fogad el , így szeret . Az orgazmus a részteljesség csúcsélménye . Kell hozzá bizonyos energiaszint , vagyis testileg fáradtan , lelkileg gondterhelten , más életterületeken túlpörögve , nem megy , illetve nehéz az áthangolódás a szexre . Vagyis nem mindig jön össze . Érdekes , hogy a nőket is meg kell nyugtatni néha aziránt , hogy nem leszek se rá , se magamra mérges , se ingerült , ha a harmadikat nem orgazmussal fejezem be . ( Most már néha az elsőt ). Ugyanakkor az idegessé tesz , ha bele sem kezdhetnék . Nekem is időbe telt , míg felfogtam , átéreztem , hogy a másik orgazmusa az nem az én teljesítményem értékelése , tehát nem szegezhetem neki , mint egy elvárást .
Érdemes elgondolkodnod , hogy az orgazmus gyakoriságával , minőségével szembeni elvárásaid valóban a szívedből fakadnak - e , vagy csak egy téves , rossz programozás gondkeltő , sorsod rontó , tehát fölösleges eredményei .
Én pl. az öntudatom szeretném elveszteni ilyenkor , noha egy hosszabb légzésleállás is ijesztően hat a másikra . üdvözlettel : felacsó

Mi számít színlelésnek? Sajnos nekem vannak gondjaim az
2010. augusztus 10. kedd, 9:09 | Névtelen (útkereső)

Mi számít színlelésnek? Sajnos nekem vannak gondjaim az orgazmussal, de ettől még a szeretkezést élvezem. És furcsán hangzik, de ennek hangot is adok. Biztos, hogy színlelés, ha élvezem, pedig nincs orgazmusom?

,,Biztos, hogy színlelés, ha élvezem, pedig nincs
2010. augusztus 10. kedd, 11:48 | Éva.   Előzmény

,,Biztos, hogy színlelés, ha élvezem, pedig nincs orgazmusom?''

Nem ,mert van úgy,hogy az egész szeretkezés egy extázis,és nincs orgazmus,illetve ilyenkor is van,csak máshol,másképp éled meg./van lelki,szellemi orgazmus is,még spontán is,nem is kell tantrázni/

Egyébként meg mindig kettőn áll a vásár,itt is ahogy mindenhol.
Nem igaz,hogy egy nőt nem lehet eljuttatni az orgazmusig,ha a férfinak ez szívügye lenne.
A legtöbb nőnek nincs hüvelyi orgazmusa,csak kívül a klitoriszon./csikló/
Csak hát ugye még mindig nem ismerjük egymást eléggé,hogy hogyan működik a másik,és ez persze oda-vissza érvényes.
Szerintem ez csak a partner hozzáállásától függ,hogy nem hagyja annyiban a dolgot,és segíteni akar a másiknak.Persze ehhez őszintén kell szeretnie./a nő mindent megad annak ,aki boldoggá teszi,ilyen a természete./

És miért olyan biztos a férfi abban ,hogy a nő színlel? mert ugyanaz a hang,és reakció.Hát ez emberenként változó,de ugyanannál a személynél nagyjából ugyanazok a kísérő,,tünetek'':)))
Ha az ember egy csukott szobából hall kifelé ilyesmit,a hangokból,megélésből,meg lehet ismerni ki van bent.
Egyébként könnyű a színlelésre rájönni,mert ha a nőnek összerándul pár másodpercre a hüvelyizma, /ilyen pulzáló,hullámzó érzés szerűen/,aztán teljesen elernyed,azt azért észreveszi a pasi /satu,aztán kienged/,szóval nem mindig színlelés az .
Ha meg tutira az,akkor meg ha annyiban hagyja a férfi,akkor úgy kell neki.

Egész végig olyan kapcsolatról beszéltem,ahol szeretet és érzelmek vannak.
Ha nem erről van szó,az egy egészen más tészta,sokkal bonyolultabb,mert egy játszma,ahol különböző indítékok,célok lehetnek,amit nem hangol össze a szeretet.

szeges képe
De jó társaságba keveredtem...:D
2010. augusztus 10. kedd, 11:58 | szeges   Előzmény

Jába no! A tudatos Nők már csak ilyenek...:)

",,Biztos, hogy színlelés, ha élvezem, pedig nincs orgazmusom?''

Az nem Évikém!:D

Úgy tűnik, itt nem is kapok választ a kérdésemre.

És sehol egy férfi, aki tapasztalt volna hasonlót.

Lehet, hogy tényleg én vagyok a béna... :((((

Claryssza képe
Esetleg pont ezért is hazudják a nők az orgazmust :) ??? -mertho
2010. augusztus 10. kedd, 12:46 | Claryssza   Előzmény

Esetleg pont ezért is hazudják a nők az orgazmust :) ???
-merthogy az adott pillanatban lehet, hogy őszintén elfogadnád,megértenéd, de a startálláson nem igazán változtathatna: a kérdés továbbra is bármikor előjönne :
"Lehet, hogy tényleg én vagyok a béna... :(((("

Szerintem a színlelés vagy az orgazmus elmaradásának felvállalása is tudatosság kérdése...
A tudatosság azt is jelenti, hogy felismerem és tudomásul veszem a problémát és dolgozom rajta.
Ha ezt a kapcsolat nem bírja ki, akkor jobb ha vége.
(de/és egyáltalán nem biztos, hogy az orgazmus elmaradása a probléma maga)

Mindenképpen érdemesebb megvizsgálni az okokat és blokkokat.
Önmagunk elfogadása is az orgazmus vagyis az elengedés feltétele!!! (nemcsak a nőnél a férfinál is)
Fogadjuk el akkor azt is, hogy Nekem/Neked is vannak/lehetnek rosszabb pillanataim is, húzott fel nem dolgozott sebeim/múlt..stb DE EZZEL EGYÜTT IS szerethetőek vagyunk.

szeges képe
Most, hogy így mondod...
2010. augusztus 10. kedd, 13:01 | szeges   Előzmény

Claryssza, itt lehet a fel nem oldható probléma gyökere? Félünk egymástól, esetleg nem akarjuk megbántani...
És aki nem tudatosan gondolkodik, annak örök probléma maradhat, ha Nő, ha férfi...

Lehet, hogy csak a tudatosak őszinték ezen a téren? Vagy Ők se mindig? :))

Claryssza képe
"És aki nem tudatosan gondolkodik, annak örök probléma maradhat,
2010. augusztus 10. kedd, 13:19 | Claryssza   Előzmény

"És aki nem tudatosan gondolkodik, annak örök probléma maradhat, ha Nő, ha férfi..."
-téves gondolat:)És a szokásos kidumákat sorolod épp:)
Aki nem tudatosan él annak ez(sem) nem probléma:)))) Mert meg se látja :)
Tehát se probléma, se feladat, se lehetőség :))))
-Ha az lenne, tudná, hogy kinek is hazudik és miért/ mi belőle a haszna/ a mögöttes haszna is..stb..de akkor már nem lenne tudatlan és nem hazudna:)))

szeges képe
Ismerek nem tudatosakat...
2010. augusztus 10. kedd, 14:11 | szeges   Előzmény

...akiknek probléma.:)

De Te már nem dobod le magadról a "Bölcs" jelzőt, úgy látom.:D

Meg úgy ís, hogy fiatal korod ellenére tényleg valóban Bölcs vagy, és nem utolsósorban az egyik legnagyobb Tanítóm...:)

Hát ez van, Drága Claryssza! :))

fehercsongor képe
Problémamegoldásra ,
2010. augusztus 14. szombat, 2:43 | fehercsongor   Előzmény

mély ,kölcsönösen önfeltáró beszélgetésre van alkalmas idő , de az nem a szeretkezésre kiszabott idő . Előtte , utána : igen , de közbe a szavaknak egymás izgatását kell szolgálniuk , ha igény van rájuk .
Egy elindított folyamatot más mederbe terelni akkor már lelkileg durva és erőszakos dolog . Általában szerintem kisebb durvaság végigcsinálni egy felejtendő együttlétet , és később alkalmasabb helyzetben vagy sohanapján megbeszélni , mint egy érzékenyített állapotban levő ember - , vagy asszonyállatot tízszeresen megbántani olyan szavakkal , amelyek nyugalmi állapotban csak egyszeresen kellemetlenek .
Bizonyos szeretkezések emléke egyébként egyre jobb lesz az idők folyamán , másokat az emlékezet egyre sötétebb színekkel fest át , de amelyiknél a partner önátadása helyett a megoldható vagy az össze nem illésből fakadó problémáival kell foglalkozni , annál borzalmasabbat el sem tudok képzelni . Ez persze nem azt jelenti , hogy pl. ha valakit szárazon teper le a férje , azt nem szabadna rögtön szóvá tenni , legföljebb olykor nem tanácsos mégse . üdvözlettel : felacsó

SZABÓ GABRIELLA képe
Olyan bölcsen írtad
2010. augusztus 10. kedd, 13:51 | SZABÓ GABRIELLA   Előzmény

Igen azért talán szerethetők vagyunk :)

Claryssza képe
Szia Gabi:)
2010. augusztus 10. kedd, 16:15 | Claryssza   Előzmény

Csak azt jelezném , hogy nézdDDD meg, hogy máris hozzátetted az én "bölcs" mondandómhoz, hogy
"azért talán" ... - az IGEN stimmel:)
/ miért?
Hisz pont abban van a lényege: hogy ez nem kérdés...SZERETHETŐ VAGYOK! (ezzel együtt is!) Fogadd el!
NINCS: azért, és NINCS talán.. (gyárilag jár/alaptartozék azért!)

ÍrdDD át Magadban is ezt a mondatot, mert legfőképp Neked kell szeretned Magad , és nem fog menni, ha eléteszed, hogy "azért, talán"... ez nem remény, ez bizonyosság kell hogy legyen!
(ha nem az, na akkor jön az alacsony önértékelés, meg a megfelelés meg a többi járulékos rágógumi:)

SZABÓ GABRIELLA képe
Igazad van Klári
2010. augusztus 10. kedd, 17:18 | SZABÓ GABRIELLA   Előzmény

Igazad van Klári :)

szeges képe
Most viszont...
2010. augusztus 10. kedd, 17:46 | szeges   Előzmény

...hozzátehetted volna Gabi, hogy "talán"...:D

Claryssza képe
azért ? :)
2010. augusztus 10. kedd, 18:17 | Claryssza   Előzmény

azért ? :)

szeges képe
Persze!
2010. augusztus 10. kedd, 18:35 | szeges   Előzmény

Bár így lenne találatom a lottón, mint amennyire biztos voltam abban, hogy ez az "azért" is idekerül.:)

Szándékosan maradt le, nem azért mert rossz tanítvány vagyok. Vagy azért?
Minden lehet, kedves Mester...:D

Minden lehetséges, meg annak az ellenkezője is! :)) Kedves Szege
2010. augusztus 10. kedd, 18:48 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Minden lehetséges, meg annak az ellenkezője is! :))

Kedves Szeges, neeeeeee Mesterezzél és Tanítózzál Nekem légysziiiiiiiiii....így terjednek a rémhírek is:))))
Mindenki Mester és Tanítvány is egyben :)
Ha a Mestert keresed azt fogod megtalálni...ha a válaszokat akkor azt :)
A kérdés számít, nem az honnan/kítől jön a válasz
A Belső Tanítónkra kell rátalálnunk csak Ő tudja a frankót! :)

Lám-lám, stílusosan még "névtelenné" is váltam ehhez a
2010. augusztus 10. kedd, 18:55 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Lám-lám, stílusosan még "névtelenné" is váltam ehhez a válaszhoz.
Nincsenek véletlenek..:)
(ebben is megtalálható a tanítás!)

Claryssza képe
Sikerűlt visszalépnem..hitelesítem a fentieket. Én
2010. augusztus 10. kedd, 19:03 | Claryssza   Előzmény

Sikerűlt visszalépnem..hitelesítem a fentieket. Én írtam:)
+Tartom és emelem 3-mal :)))

SZABÓ GABRIELLA képe
Igen, egyet értek
2010. augusztus 10. kedd, 19:17 | SZABÓ GABRIELLA   Előzmény

Utólag már nekem is eszembe jutott :).

Bocs Szeges ,ez nem rólam szól !,valakinek erre a kérdésére
2010. augusztus 10. kedd, 13:00 | Éva.   Előzmény

Bocs Szeges ,ez nem rólam szól !,valakinek erre a kérdésére válaszoltam.

Egyébként pedig tudod:,,vagyunk ,akik vagyunk'' :)))

szeges képe
Vettem Évi!
2010. augusztus 10. kedd, 13:03 | szeges   Előzmény

Csak kicsit későn, amikor már elküldtem. Elnézést.:)

Tudom, persze...:D

Nincs miért,tudod... Kicsit lefoglalja a téma az
2010. augusztus 10. kedd, 14:42 | Éva.   Előzmény

Nincs miért,tudod...

Kicsit lefoglalja a téma az agykapacításodat...hihi
/jól mulatok:))) / amit szeklicének írtál,azon/ Bocs...puszi...

Ezt én sem értem, miért kell színlelni, ez is egyfajta hazugság,
2010. augusztus 10. kedd, 12:07 | KatiPotter

Ezt én sem értem, miért kell színlelni, ez is egyfajta hazugság, nem? Ha pasi lennék, kevésbé tudnék bízni más téren is a páromban, ha ebben színlel. Amúgy nekem sincs mindig (bár legtöbbször igen), de ha nincs, nem színlelem, és ha a párom rákérdez, meg is mondom, hogy most nem volt, de attól jó volt, és nem értem, mit kellene ezen szégyellni, a pasik sincsenek mindig formában. Ha őszinte a kapcsolat, mit számítana ez? Amelyik pasi meg ebben türelmetlen lenne, az meg meg se érdemli a dolgot :D

szeges képe
Igen Kati!
2010. augusztus 10. kedd, 12:13 | szeges   Előzmény

És a Párod egész biztosan többre becsüli az őszinteségedet, mintha azzal áltatnád, hogy jajdejóvoltveledmármegint...

És ilyenkor talán magába is néz kicsit...:)

fehercsongor képe
Érdemért nem jó osztogatni ,
2010. augusztus 14. szombat, 2:47 | fehercsongor   Előzmény

még akkor sem ha kiérdemli . Gondolom én . Szeretetből + megkívánásból = igen . üdvözlettel . felacsó

Orgaz-mumus
2010. augusztus 10. kedd, 12:23 | szeklice (útkereső)

Miért félünk annyira attól, ha nincs orgazmusunk, és miért félünk attól, hogy ez kiderül?

Az elvárások miatt, amiknek/akiknek meg akarunk felelni.
Pedig az orgazmus AJÁNDÉK, amit a szexuális együttlét adhat, amit nem lehet kikövetelni, elvárni sem magunktól, sem a másiktól. Lehet persze vaginális meg klitorális orgazmusról beszélni, de igazából az agy a legfőbb nemi szervünk:-)
Mert a gyönyör igazából nem a testünkben, hanem a fantáziánkban születik, ezért van az, hogy minden alkalommal másnak érezzük. A fantázia meg csodákra képes!
"A gyönyör olyan mint egy vadállat: sosem szelidítheted meg igazán, mindig a maga ura marad egy kicsit."-olvastam egy szexológustól.
Én azt mondom, hogy közelítsük meg ezt az orgaz/mu/must az elme /ego/ oldaláról: ne ragaszkodj hozzá görcsösen, felszabadulsz és megkapod!

szeklice