Női energiák új tudatossággal | Önmegvalósítás.hu

Női energiák új tudatossággal

földgömb.jpg

Az életem a férfienergiák el és befogadásáról szólt eddig. Fiúk, férfiak között nőttem fel. Számomra befolyásoló volt az Édesapám és a Bátyuskám által mutatott minta. Az utcában is csak fiúkkal tudtam játszani egészen 13 éves koromig. Akkor a szomszédba egy új család költözött, akiknek lányuk is volt, de ő is afféle „fiús” lány volt inkább. Fiúgyereket neveltem fel. Ezek után úgy gondolom, hogy elmondhatom teljesen el/befogadó vagyok a férfi energiákra.
Azok az idők jöttek el, hogy női energiaminőségeket kapunk az univerzumból, ezért érdemes lehet egy-két dolgot tudatosítanunk.

Induljunk az alapoktól. A nemek szétválása – az erkölcsiség, a jó és rossz szétválasztásával együtt – a Lemúriai földrészen, a lemúriai tudatállapotban történt.
Az akkori emberek még kapcsolatban voltak a Felettük lévő világgal és telepatikusan kommunikáltak egymás között is és az Égiek felé is. A férfiak az erő, harc, akarat, a nők a befogadás, érzelem, képzelet, intuíció képességét fejlesztették ki magukban és támogatták egymást.
A női energiaminőség mindig is gondoskodó, támogató jelleggel nyilvánult meg, mindazok felé, akik ezt képesek voltak el/befogadni.

Ma már nagy zűrzavar van körülöttünk (lehet, hogy néha még bennünk is), mert a közben eltelt időben elfelejtettük a női őserő, ősenergia megélésének helyes módját.
A köztes korokban megtanultunk alkalmazkodni, alárendelődni, a túlélésünk érdekében.
Ebből kell felállnunk és újraértelmeznünk dolgokat, hogy minden újra a helyére kerülhessen és egymás egyenrangú, egyenjogú társai lehessünk az utunkon.

Aki már él ezzen az őserővel, ősenergiával, az érti, hogy miről írok, de vagyunk egy páran, akik ezt most tanuljuk, ezért nagyon jó lenne támogató szeretettel segítenünk egymásnak.

S persze jó lenne közösen tudatosítani ennek az energiaminőségnek a sajátosságait is:)
Ti hogy látjátok, milyennek élitek meg? Mi a jellemzője?

Szeretném megköszönni azt a sok-sok inspirációt, amit a másik blog(ok)ban kaptam Tőletek, a mostani írásomhoz.

Beküldte: | 2010. júl. 14. szerda - 10:45

Hozzászólások

79 hozzászólás
Kavics22 képe
Kedves Michaelita ! Nem hinném, hogy mi Nők elfelejtettük volna
2010. július 14. szerda, 11:19 | Kavics22

Kedves Michaelita !

Nem hinném, hogy mi Nők elfelejtettük volna a női őserő, ősenergia megélésének helyes módját. Valahol mélyen minden nőben benne van, csak az egymásra épülő-romboló korszakok arra kényszerítettek bennünket, hogy mélyen eltemessük magunkban a túlélés érdekében.

Inkább úgy fogalmaznék, kitágítottuk a lehetőségeinket és olyan szerepeket is bevállaltunk, amelyekkel ideiglenesen kissé hátrébb szorítottuk a bennünk megbúvó ösztönöket.

Sokszor elgondolkodom azon, szeretnék-e mondjuk a XVIII. századi Angliában élni. Csak egy példa a sok közül. A közép- és felsőbb osztályok asszonyai őszintén kiélhették gondoskodó, családot összetartó, érzelmi, befogadó képességeiket, mégis sokan, de milyen sokan ennél többre vágytak. Ki akartak törni és megindult egy folyamat, ami ma már megállíthatatlan.

Szeretek nő lenni a mai világban, mert rajtam múlik, hogyan élem meg, mennyire tudok kiteljesedni, mennyit vállalok be az ősi ösztönökből és mennyit használok a sok ezer lehetőségből, amik ma már adottak a nők számára, de régen csak áhítozhattak rá.

A lényeg az egyensúlyon van. És nem csak azon, hogy én egyensúlyban vagyok-e önmagammal, hanem azon is, a családom mellett úgy legyek Nő, hogy a férfi szerepektől se ijedjek meg, mégis Nő maradjak a Férfi szemszögéből. Ez az igazi kihívás, de én egyelőre élvezem. :)

Nekem ez segített ebben a témában: Clarissa Pinkola
2010. július 14. szerda, 11:21 | Éva.

Nekem ez segített ebben a témában:

Clarissa Pinkola Estes,Ph.D.

Farkasokkal futó asszonyok /I.-II. /

/Beavatás a Nőiség őseredetének titkaiba/

Pontosan ez az, ami a lényeg:-)...erről írok folyamatosan. Értem
2010. július 14. szerda, 11:26 | izidor (útkereső)

Pontosan ez az, ami a lényeg:-)...erről írok folyamatosan.
Értem, élem, amit írsz.
Köszönöm.
izi

Domoszlai Katalin képe
valamit itt nagyon nem értek
2010. július 14. szerda, 11:48 | Domoszlai Katalin

" A férfiak az erő, harc, akarat, a nők a befogadás, érzelem, képzelet, intuíció képességét fejlesztették ki magukban és támogatták egymást."

Az erő, harc, akarat mint képesség - ezzel egy állat is rendelkezik, szerintem embernek nem kell kifejlesztenie magában. Ez állati ösztön - akár hím, akár nőstény egyedről van szó.

A férfi energia nekem inkább domináns, teremtő, kiáradó... A Mágus.
A női energia befogadó, intiutív... A Misztikus.

Michaelita képe
más helyzet volt
2010. július 14. szerda, 15:44 | Michaelita   Előzmény

... abból indulj ki, hogy előtte a férfi és a nő egy test és egy lélek volt és még nem a mostani fizikai testben, hanem egy sokkal könnyebb szubsztanciában, és mivel akkor még nem önálló öntudat volt, az állati akarattól az mentette meg az akkor embereket, hogy még Fentről kapták a vezetést az angyalokon, arkangyalokon keresztül (kb. úgy mint most az állatok a csoportlelken keresztül)
... de ez annyira régen volt - s bizonyos értelemben az emberi evolúció már annyit fejlődött azóta, hogy már teljesen mások vagyunk... viszont az alapértékeket, az ősi erőket, erényeket, képességeket meg itt lehet a legtisztábban az eredeti valójában látni... én így gondolom, látom (nem a megkeverés volt a szándékom az ilyen régre visszavezetésben)

Egy nézőpont
2010. július 14. szerda, 13:53 | Karmatörlő (útkereső)

Az atlantiszi tudáskör egészen mást tanít a polaritás, majd lényegesen később a férfi-női oldalak kialakulásáról. Sokkal korábbi, mint Lemúra. Eszerint az ember megalkotása és végső formába öntése kötődik Lemúriához, annak is az utolsó néhány ezer évéhez.

A férfi princípium a teremtő akarat, a női princípium a megvalósító bölcsesség jóval ember előtti energiaminőség. Mindkettőhöz nagyon sokféle erő társulhat. Ezért badarság, amikor az erős férfi és a gyenge nő párosítás jön elő, ezzel valóban érthető, ha a nők nem tudnak azonosulni, a férfiak pedig komoly önértékelési gondokkal küzdenek, ha éppen rohadtul fáradtak állandóan az erős faszagyereket játszani.

Minden megtestesülés női energia, a fizikailag létező Univerzum női energia. Az Avatarban ezt egészen tisztán és közérthető módon közvetítik. Minden férfi test és női test, és fa és fű és virág, a legmacsóbb hímoroszlántól a vemhes csikóhalfiúig női energia, a legköznapibb és legritkább ásványig, a forró magmától az ionjetekig minden.
Hol a férfi energia? Az információ az anyagban. Az információ határozza meg a lényegi tulajdonságokat.
Ennek az energiaszimbiózisnak az ábrázolására példák sokaságát lehetne felsorolni, elegendő talán a fizikai test és a DNS-t hozni. Miben különbözik egy csimpánz és egy ember? A DNS 98%-ban azonos, akkor? A hozzá kapcsolódó információ, ami az elég lényeges különbségeket kialakítja. A NES-es irodalom ebben hozza az alapokat.

Az emberi fizikai test és tudat is úgy konstruált, ami tartalmazza mind a férfi, mind a női princípiumot az összes lehetséges erőhöz való kapcsolódás lehetőségével. A férfi és női testhez kapcsolódó tudatok feladata, hogy a benne lévő férfi és női energiákat egyensúlyba hozva bölcs teremtőkké, társteremtővé váljanak.

A tudatok már többszázszor, többezerszer megtapasztalták a férfi és női testben a különféle szerepekből adódó leckéket. Egyetértek Aditivel, üdv Aditi!, hogy a befogadás és segítés se nem férfi, se nem női privilégium, a fizikai test biológiai nemétől függetlenül bárki képes rá. Sőt az innovatív, szokatlan gondolatok befogadása igen gyakran férfi test hormonháztartásához illeszkedő viselkedésminta.

Kedves Michaelita!
Kicsit sematikus, de szerintem tükörnek nem rossz, ha azzal számolunk, hogy egy családban a férfi és női energiák mindig egyensúlyra törekednek. Ha a férfi energiák vannak túlsúlyban egy családban, akkor lányok születnek, ha a női energiák, akkor fiúk születnek. Nem kell elfogadni vagy komolyan venni, csak egy próba, hogy mi változik, ha így nézed.
Most gondolkodj el, hogy a nő energiák hogyan is vannak leosztva nálatok a családban? Szerinted mekkora erő társul női energiáidhoz, ha három fiú kell ellensúlyozására? Sőt magad is mekkora intenzitással igyekezted elnyomni, ha így élted meg magad? Hm?

Karmatörlő. Annyira imádod magad:-)...ezzel nem is lenne baj, ha
2010. július 14. szerda, 14:23 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Karmatörlő.
Annyira imádod magad:-)...ezzel nem is lenne baj, ha nem szélsőség lenne.:)))
Te tényleg ez a megvilágosult Ember vagy?...egységben, minden szempontból így élve?
Tudásod az van...és így is élsz?...
Meghajolok előtted, ha benned ezek a dolgok jelen vannak, alázattal elfogadom a soraidat...de úgy vélem, hogy Te nem ez vagy még...lehetsz, de nagyon távol állsz az egységtől.
Te mész az utcán és mindennel egy vagy.
Ha így lenne, akkor egy dolgod lenne itt a Földön...nem ilyen oldalak látogatása(ez nem ledegradálás), hanem szinte mozdulatlanul ülve segítenéd a szellemi dolgok előremenetelét...áradna belőled az az EGYség energia, ami másból százszor jobban lejön, mint belőled. Michaelita egyszerűsége, kenterbe ver, mert sokkal közelebb áll önmagához, mint Te.
Papolsz már jó ideje mindenkinek, aki pontosan tudja azokat, amiket leírsz.
Hol tartasz?
Tényleg egységtudatod teljében vagy?

Intelligens vagy, viszont élet nincs benned és e nélkül fabatkát sem ér.
Én tisztában vagyok magammal, a hibáimmal(relatív) és igyekszem támogatni, nem felülről szólni.
Alázat...ez nincs benned.
Hol tartasz?
Elfogadni tudsz dolgokat?...mert szerintem az EGYség legfontosabb tükre ez.
Én nem tartok ott...Te hol tartasz?
ölellek szeretettel,
izi

ui...ezt írtad..."Az atlantiszi tudáskör egészen mást tanít a polaritás, majd lényegesen később a férfi-női oldalak kialakulásáról. Sokkal korábbi, mint Lemúra. "...ezek szerint Te úgy véled, hogy az atlantiszi tudáskör sokkal korábbi mint a lemúriai?...jól értem?...ezzel úgy nem azt mondod, hogy előtte volt Atlantisz?...csak valami bölcsességről beszélsz, amit Atlantiszban élt. Jól értem?

Karmatörlő
2010. július 14. szerda, 15:25 | izidor (útkereső)   Előzmény

Ja...ez én voltam...izidor...az előző bejegyzés...de gondolom rájöttél alapból.
izi

Szia Izi!
2010. július 14. szerda, 16:19 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Nem vetted észre, hogy aláírtad? Ennyire látod magad?
Na, erről ennyit!
:)

Tehát nyertél:-)
2010. július 14. szerda, 16:27 | izidor (útkereső)   Előzmény

Van, aki még nincs annyira a topon, mint Te.
A kérdéseimre megadod a választ, vagy mondod, hogy keressem meg magamban szokásod szerint.
Vannak titkaid?
izi...látom, aláírtam:-))

u.erika képe
,,Van, aki még nincs annyira a topon, mint Te" Pedig Izi Te aztä
2010. július 14. szerda, 17:41 | u.erika   Előzmény

,,Van, aki még nincs annyira a topon, mint Te"

Pedig Izi Te aztän nagyon igyekszel....! ;)

De Izi!
Miert izombol?

Amit keresel pont igy nem talälhatod meg!
Igy csak azt erheted el hogy egyre tävolabb kerülsz attol amire egyre jobban törekszel.

Erika Szeretettel!

Erika szeret
2010. július 14. szerda, 18:00 | izidor (útkereső)   Előzmény

Hogy kereshetnék máshogy, ha nem vagyok elpuhulva?:-)...te lazán keresel?...találtál?...mit keressek, megmondod?...mert észre sem vettem, hogy keresek.
Most ilyen szörnyűséges dolgot műveltem...mit tegyek?...:))))

Amúgy elfogadom az intést, köszönöm a jó szándékod.
Szeretettel,
izi

mondjuk felvehetnél egy pólót...
2010. július 14. szerda, 18:01 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

mondjuk felvehetnél egy pólót...

Szia Péter.
2010. július 14. szerda, 19:18 | izidor (útkereső)   Előzmény

Egy komolysági 10 es skálán mennyire komoly a kérdésed?:)

Egy kommmoy kérés..légyszíves borotválkozz meg Péter.
izi

jogos... :) fogat fogért... :)
2010. július 14. szerda, 19:26 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

jogos... :) fogat fogért... :)

Péter
2010. július 14. szerda, 19:32 | izidor (útkereső)   Előzmény

Tudod Péter...a harmadik képem van fenn...az első túl mosolygós volt:)
A második a Wc-st megkérték, hogy vegyem le. Most megkérsz, hogy vegyek fel pólót:)
Milyen egy tisztességes kép?...tényleg milyen?
Nem baj, a változatosság...a változás az állandóság.
Keresek egy negyediket...önszántamból...van egy téli, amiben egyáltalán nem látszok...:)
Amúgy jó szakállad...
izi

ez a negyedik
2010. július 14. szerda, 19:36 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Volt egy, amivel kezdtél, aztán egy félmeztelen, aztán a wc-s ez a negyedik, kedves Izi. Kicsit nárcista ez így, akár a weblapod.

világosíts föl
2010. július 14. szerda, 20:02 | izidor (útkereső)   Előzmény

Milyen félmeztelen kép volt nekem ezen kívül?
Az csak a cikkhez van...ha azt is beleszámoljuk, meg a másikat is, akkor öt:)

Köszi! Ha jó, ha nem jó...ott van. :) Én szeretem... perpillanat
2010. július 14. szerda, 19:49 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

Köszi! Ha jó, ha nem jó...ott van. :) Én szeretem... perpillanat az exhibicionizmus kicsit messze áll tőlem, szóval azért van ilyen bujdoklós, de mégis valami belőlem látszós kép...

"Keresek egy negyediket...önszántamból..." -----> húú, ennek számomra olyan olvasata van, mint a klasszikus főnök beosztott kirúgási jáccmája.

- Ki van rúgva!
- Nem, nem vagyok kirúgva! Tudja miért? Mert ÉN MONDOK fel önszántamból! :D

annyira tipikus
2010. július 14. szerda, 19:31 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Bármit amit kritikának gondolsz, kedves Izi, azonnal visszatámadással reagálod le. Tipikus oroszlán jegyben született viselkedése ez. Miért nem tudod építeni magad a kritika által?
A fejlődésedben így megrekedsz. Sokkal kevesebb kritikát kaptál így is, mint amennyi megfogalmazódott bennünk. Mert jópáran már lemondtunk arról jelezzünk feléd. Másról beszélsz, kisiklasz, mint az angolna. Ember nem vagy sem több, sem kevesebb mint bárki más!

...
2010. július 14. szerda, 19:56 | izidor (útkereső)   Előzmény

Egyedül Ildikónak nem válaszoltam a kérdéseire...vedd lazábban:-)...hidd el sokkal jobb.:-)...amíg nem így éltem, addig szörnyűséges volt...hihetetlen, nem emészthető, hogy ilyen vagyok?...ha ennyien nem érzik, akkor is ilyen vagyok:-)
A bántás annak bántás, aki úgy fogja...engem itt sok szeretettel vesznek körül...ezt érzem.
Hol a hiba?
Elterelek?...mit?
Őszinte vagyok...sokkal őszintébb, mint a nagy átlag...miért is kéne magamra venni olyan dolgokat, ami a másé.
Ezt akarod, hogy fölvegyem?
Nem lenni tökéletes...ezt tudni mágámról...ákkor bosszántáni téged válámi?
Mi bánt?

Miből érzed, hogy többnek gondolom magam másoknál?...
Fölényes vagyok?...inkább csak sokkal lazább, mint mások...ennek ellenére a tiszteletem megadom...szívesen megmasszírozom azokat, akik sértve érzik magukat:)...prezentformí
izi

ezt nem hiszem el
2010. július 14. szerda, 20:12 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Nem, pontosan úgy gondolom, azért fázol a kritikától mert a spiri egod nem engedi hogy lásd a hibáidat. De én már letettem arról, hogy veled értelmesen lehessen kommunikálni. Kár volt szétoffolni Michaelita topikját. Bennem Te a helyén vagy, csak az nincs még bennem a helyén, hogy hogyan sikerült elérned, hogy értelmes, önmegvalósító, fejlesztő dolgok helyett veled foglalkozzunk. Csak a magam nevében: k@rva meleg van és igazi uborka szezon :-)))

valóban? Valóban (csak) izi a hibás, vagy mi magunk döntjük
2010. július 14. szerda, 20:18 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

valóban?

Valóban (csak) izi a hibás, vagy mi magunk döntjük el, mi az, ami "szétoffolhat"?

Játszani lehet több emberrel is, ha a többiek is akarják, ha nem akarják játszani velünk, abbahagyják, ott hagynak minket. Aztán vagy folytatjuk egyedül tovább, de erre előbb-utóbb ráununk, vagy föladjuk ott, és játszunk mást, amit a többi is akar.

nem mondtam
2010. július 14. szerda, 20:23 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Nem mondtam, hogy hibás lenne... Csak azt, hogy talán csak túl meleg van a komoly dolgokhoz...
Szerintem nagyon szeretetre méltó lény, akiről jó sok képet láthatunk :-)))
Majd lesz nekünk klub, meg Hermessel kirándulás, ott ő nem tud mit szétoffolni, mert el sem jön :-)

Peti, mi a bajod a játszmával? Szerintem el kell fogadnunk,
2010. július 15. csütörtök, 7:39 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Peti, mi a bajod a játszmával?

Szerintem el kell fogadnunk, valaki igy működik, sőt, nemcsak valaki, hanem mi magunk is. A saját játszmáinkra rá is kell eszmélnünk. 

Ez az eszmélés, csakis megélés révén lehet, nem elnyomással. Éld meg, figyeld meg, aztán nem kell. Majd ezután is lesznek játszmáink, az elengedés után, hiszen sokféle tudatosági szinten lévő emberrel találkozunk, akik még ezt a nyelvet beszélik.Használjuk majd, ha kell, de nem létkérdés , vagy szemszúró pont lesz számunkra. Itt van a különbség. Nem ránt magával. Bármikor ki tudunk lépni belőle.

Nem hiszem, hogy ezen kellene lovagolni, ki mit játszik, inkább tárjuk fel a saját játékunkat. Mutogatás helyett szerintem jobb ez.  

Nem beszélve arról, mennyi mindent figyelhetnénk meg saját magunkban ezidő alatt. 

A másik, nem vagyok már ellene a hadakozásnak, sőt, kitisztul a légkör egy-egy ilyen után. Jönnek a felismerések. A másik meglátása, hogy nem is olyan más, elfogahatatlan, mint először hittem. Újaknál meg különösen kötelezővé tenném, hogy megélve túllépjenek a folyamaton,már csak azért is, mert megélve végre a legnagyobb önhazugságok hullanának pórba pl:

miért kell a bántás?--- én nem vagyok kemény, durva, kritikus,  bántó ---- dehogynem! Csak el van nyomva, de valahányszor azt érezük a másik MÁS, ott az elhatárultság. Ott van az Egó becsontosodva.

hogyan zajlik akár szenvedője, akár kivégzője vagyok ilyen esetben --- maga a játszmák megélése, tudatositása, meghaladása

illetve,  ha kiakadunk, és leszólunk: -miért? mit mutat ez belőlem meg? KI VAGYOK ÉN VALÓJÁBAN? stb.

De mi azért már elég vén rókák vagyunk itt Peti, ahhoz pláne, hogy tudjuk, jobb a kardot leengedni, és csak nyiltan szemlélni, ki az a másik a gép előtt. Én is elszúrtam ezt Mikinél, nem vettem észre, korántsem kész arra, hogy önmagával szembenézen, de én mindenáron meg akartam neki mutatni: - Ember, ébredj fel!! Mit értem el? Magamban megláttam, ne csak elmével forduljak máshoz, hanem nyissam meg a szivem. Mit érnek a meglátások, a tanácsok, kérdések, ha a másik nincs kész ezekre? Semmit. Sőt, többet ártok vele. Be kell várni az érést. Ha az érés megvan, akkor már nem is hat olyan durva kritikának (még ha a szándék távol áll is tőle), sőt, csak tovább segitőnek. 

De ami számomra már nevetséges volt: hány fotód-fotóm van az oldalon? Hát na. Kit érdekel?

Ez most komoly? Fontos ez? De most tényleg..

+ közösség
2010. július 15. csütörtök, 8:20 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

a játszmákhoz még annyit:

legalább megtanuljuk a hadakozás révén, mi a különbség a szeret-közösség, illetve a közösség között. 

egy-egy vitánál csodásan látszik: pártoskodás, két félre szakadás.

Mindegy melyik "párt" győz, előbb-utóbb ők is összevesznek, egymásba marnak, mert csak a másik ellen való fellépés alatt "kovácsolódtak" össze, de ha már megszűnik a leigázandó fél, nincs közös cél sem, nincs közösség sem. Ilyen a "nagybani politika is". Nem hiába szitják a gyűlöletet a diktátorok az emelvényen az emberekben (Hitler). Amig tart a vad düh, addig van ereje, addig van hatalma, ha megszűnik, szétszélednek.

Ha viszont szeretetből kovácsolódik össze, akkor nincs ez a veszély. Sőt, ha a szeretet közösségbe új tag jön, megnyilás, elfogadás az eredmény.

Ehhez viszont valódi szeretet kell. Amit csak önmagunk megszeretése által tudunk a felszinre hozni, mikor már látom, a másik által, sem nem kevesebb, sem nem halálom nem lelem. Ezt viszont most még csak tanuljuk (legalábbis én).

megint nagyon halkan :)
2010. július 14. szerda, 20:27 | szma (útkereső)   Előzmény

"Kár volt szétoffolni Michaelita topikját. " erre idéznék Michaelitától:

"A férfiak az erő, harc, akarat, a nők a befogadás, érzelem, képzelet, intuíció képességét fejlesztették ki magukban és támogatták egymást."

Volt, aki ennek a mondatnak az első felét mutatta meg gyakorlatban...

s volt, aki ezt:
"Ma már nagy zűrzavar van körülöttünk (lehet, hogy néha még bennünk is), mert a közben eltelt időben elfelejtettük a női őserő, ősenergia megélésének helyes módját."

Tehát tökéletesen kiveséztük mindannyian ezt:
"S persze jó lenne közösen tudatosítani ennek az energiaminőségnek a sajátosságait is:)
Ti hogy látjátok, milyennek élitek meg? Mi a jellemzője?"

Másszóval nemhogy nem offoltuk szét, de még alá is támasztottuk kicsit... :))

igen, a csoport-tudat
2010. július 14. szerda, 20:46 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Igen, a csoport tudat pontosan így működik.

csak halkan jegyzem meg...
2010. július 14. szerda, 19:44 | szma (útkereső)   Előzmény

...vannak még tipikus helyzetek (ahogy emberek is):
miszerint, ha utunkban két ember "összeveszni látszik", azonnal besoroljuk magunkat az egyik "oldalra"... :)
mi a mozgató: düh, sajnálat, szimpátia, ellenszenv....s vajon mi mozgatja az előítélet kényszerét?

hm, milyen igaz
2010. július 14. szerda, 19:50 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

hm, milyen igaz