Tantrikus szeretkezés | Önmegvalósítás.hu

Tantrikus szeretkezés

Élt már át valaki tantrikus szeretkezést?

Beküldte: | 2010. jún. 25. péntek - 20:28

Hozzászólások

61 hozzászólás
SZABÓ GABRIELLA képe
Igen, fantasztikus volt, nagy volt utána a hiány. Az energiák
2010. június 26. szombat, 10:25 | SZABÓ GABRIELLA

Igen, fantasztikus volt, nagy volt utána a hiány.
Az energiák tobzódásáról szólt.
Nem a férfi, a szerelem hiányzott mikor vége lett, hanem az az energiaáramlás, ami semmihez sem fogható.

Kívánom mindenkinek, hogy éljen át hasonlót.

De jó! Nem is tudtam, h kipróbáltad...
2010. június 26. szombat, 12:25 | Ramina   Előzmény

Tantrában nem éltem át, de azt hiszem, tudom miről beszélsz, Gabica :-)

Az energiák, amelyekkel ebben találkozhatunk, nem a hétköznap megszokottak,nem a nagyonjóóó szex, bombasztikus orgazmus. Itt minőségi ugrás van az energiákban!

A tantra alatt - ahogy másféle tapasztalatból átéltem - bár normál képességű emberi lényeken keresztül zajlik, magával az egyetemes Életerővel, a Létezés mámorával,a tágult Tudatossággal kezdünk el kapcsolatba lépni. Magyarul, nem csak a két ember energiája van benne, hanem Kapu nyilik a sokkal magasabb energiákhoz is.
Többek között.....

A tantra nagymestere azonban, a Sanyi. Jó lenne, ha ő is irna róla! :-))

Pusz neked!
Ramina

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
A tantra célja a megvilágosodás
2010. június 27. vasárnap, 2:52 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Most olvasom, hogy felkérsz és dicsérsz, köszi, aranyos vagy! : )

A tantra célja a megvilágosodás és ezt a kettősség tudatosításával és végső egyesítésével érik el a gyakorlók. Ennek, a szexualitáson keresztüli gyakorlása csak egy a sok közül, mindenféle kettősséget, szélsőséget tudatosítanak, ezért foglalkoznak magának a világnak a tudatosításával!

A szexualitáson keresztüli spirituális gyakorlásban a sokat emlegetett "energia keringetés" csak egy bevezető gyakorlat, azután még befogadás, önfeladás, egyesülés-kontempláció gyakorlatokat végeznek még a bal-kezes tantra gyakorlói is.

A Káma-szutra szexuális felvilágosító részei pedig végképp egy belépő szintje a tantrának, viszont sokat segíthet a szexuális kultúránk javításában!

A Barátnőmmel jól megvagyunk testi kapcsolat nélkül
2010. június 26. szombat, 8:22 | izidor (útkereső)

A Barátnőmmel jól megvagyunk testi kapcsolat nélkül is...pontosabban az ölelés, az egymáshoz bújás, a másik jelenlétének, melegének, hangjának az érzése kielégítő számunkra.
Ez a kielégítő nem azt jelenti, hogy beletörődünk, hogy csak ez van, hanem a megelégedésünk nem ismeri a hiányt.
Nem egyszer történt, hogy egy orgazmus után úgy leamortizálódtam, hogy azt hittem végem lesz.
Ezt sokan nem értik a környezetemben, van egy szint, amíg ragaszkodunk az orgazmushoz...az egész élet egy orgazmus, ha a jelen pillanatban töltjük. Amikor az ondó távozik, az egy nagy szélsőség...persze nem abban az esetben, amikor pontosan azzal a céllal távozik, amire rendeltetett.
Nagyon sok "menopauza"állapotába lépő férfi ember mindent belead, hogy megmutassa, hogy ő még férfi...ezért mindent megtesz...túlteljesít.
Amikor az ondó eltávozik az éteritásunk csökken...pedig a devolúciós(idősödő, sejtjeink anyagcseréjének csökkenésekor) szakaszunkban már ez nem ajánlatos...de a macho világ megköveteli, hogy álljon a cerka, ezért nagy üzlet a Viagra és egyéb hasonló szer.
Az ember, amíg az állati ösztönei fennhatósága alatt él és nem érti meg annak fontosságát, hogy tudatos legyen önmaga felé, addig nagyon sok energiát fog veszteni és csodálkozni azon, hogy miért is nem egészséges.
A Prometheus mondába egy sas mardossa Prometheus máját.
A sas jelképezi a vágyat, ami béklyó alatt tartja az embert, ami nem engedi azt, hogy igazán az legyen, aki .
A lánc, amivel a Kaukázus hegyéhez kötözte Zeusz az anyagba süllyedést jelentette, amitől az emberiségnek meg kell szabadulni, ami még az állatiasságot is jelenti.
Szeretettel,
izi

bodza képe
Na, ebbe bele kell kottyintanom!:)
2010. június 26. szombat, 9:51 | bodza   Előzmény

"Amikor az ondó eltávozik az éteritásunk csökken...pedig a devolúciós(idősödő, sejtjeink anyagcseréjének csökkenésekor) szakaszunkban már ez nem ajánlatos...de a macho világ megköveteli, hogy álljon a cerka, ezért nagy üzlet a Viagra és egyéb hasonló szer.
Az ember, amíg az állati ösztönei fennhatósága alatt él és nem érti meg annak fontosságát, hogy tudatos legyen önmaga felé, addig nagyon sok energiát fog veszteni és csodálkozni azon, hogy miért is nem egészséges."

Mi a baj az idősödő férfi szexuális vágyával? A devolúciós szakaszban miért nem ajánlatos?

Miért veszítene energiát? Nem veszti, nyeri!

Már miért ne lenne/lehetne egészséges? Lehet egészséges és jól teljesítő, nagyon is!

Bocs Izi, de nagyon nem értek egyet itt Veled!

A szex az egy nagyon hatásos egészségmegőrző része /is/ az életünknek és ez teljesen független az életkortól. Egyre kell figyelni: a minőségre...Természetesen jó párkapcsolatban élő két ember között értem.

Ezt sajnos én magam is így tapasztalom, teljesen lemerülök
2010. június 26. szombat, 11:01 | Vén csikó (útkereső)   Előzmény

Ezt sajnos én magam is így tapasztalom, teljesen lemerülök egy-egy orgazmus után.
Hiába próbálom megélni pozitívan, gondolok arra, hogy majd most energiát nyerek, az egyszerűen elfolyik, kiszáll a testemből.

De erről már a kínaiak is írtak, hogy bizonyos kor felett egyre kevesebbszer ajánlott a férfiaknak az orgazmus. Szerintem ez nem pozitív gondolkodás kérdése, hanem a testünk így működik és kész!

szeges képe
Tudod...
2010. június 26. szombat, 11:04 | szeges   Előzmény

...milyen csúnya tud lenni egy öreg kínai nő? ;)

bodza képe
"bizonyos kor felett..." Meg is jelölték azt a kort? Mondjuk 100
2010. június 26. szombat, 11:54 | bodza   Előzmény

"bizonyos kor felett..."

Meg is jelölték azt a kort? Mondjuk 100 év felett? :D

bodza képe
Rossz Neked, ha így éled meg! Saját tapasztalatból tudom, hogy
2010. június 26. szombat, 11:59 | bodza   Előzmény

Rossz Neked, ha így éled meg! Saját tapasztalatból tudom, hogy nem mindenkinél így működik...Van, aki óriási energiát kap tőle, jókedvű, kiegyensúlyozott és nyugodt, boldog.

A lelki oldala mellett kimondottan jó fizikai hatásokkal is bír az emberi szervezet működésére. De hát kinek így - kinek úgy.

Szerintem sok függ attól is, hogy ki hogyan őrizte a testét évtizedeken keresztül. Gondolom, ez nagyon sokat számít.

Szia bodza.
2010. június 26. szombat, 13:35 | izidor (útkereső)   Előzmény

Nem is kell velem egyet értened:-)...én így élem meg és az az állapot a lényeg, amit a mostodban megélsz. Hogy a mostod állapotában elfogadás van, vagy tagadás...és ehhez az elfogadáshoz, ideális kellemes érzéshez, milyen úton-módon tudsz eljutni, az egyénenként változó...amikor egy ember önmagában érzi jól magát, akkor egyre kevesebb olyan állapotra van szüksége, ami felviszi a Himalájára, ahogy kavics fogalmazott.
Minél jobban érzed magad, minél ideálisabb az energia szinted, annál hosszabb ideig vagy abban az állapotban, ami önmagában elég...az, hogy -e mellé párosul még egy társ is, aki ugyanígy lát, az maga az ajándék:-).
ha egy szellemi látó fényképén látnád azt, amikor egy férfinak magömlése van, akkor ahhoz lehetne hasonlítani, mint egy napkitörés...ilyenkor óriási mennyiségű energiát veszít az ember. A tantra pontosan erről szól, hogy ez az energia vesztés ne történjen meg.
A Barátnőm nevében nem nyilatkozom, ha úgy véli, majd hozzá szól ő is ehhez, megemlítem neki.
A szeretet önmagában töltés mentes, érzelmi töltés nélküli...nincs szüksége hegyet mászni...:-)
De ez csak a mi tapasztalásunk...
Éld meg a szexuális életed úgy, ahogy szereted:-)
Szeretettel,
izi

lehet tobb magomlesed, ha valakit igazán szeretsz es o is akkor
2010. október 03. vasárnap, 23:52 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

lehet tobb magomlesed, ha valakit igazán szeretsz es o is akkor irtozatos energiat kapsz akar hajnalig szeretkezel, másnap frissen erovel ebretsz, ha csak sexszelesz akkor energiat vesztel

ez így van...
2010. június 26. szombat, 16:48 | szma (útkereső)   Előzmény

vannak testi és lelki igények, amelyekből az egyiket az egyikkel, a másikat a másikkal kell kielégíteni, máskülönben lehet kiég az ember...mert ha kivetítesz egy testi impotenciát egy puszta hozzászólásból kiindulva, fogadd el annak tényét, hogy lelki impotencia is létezik!!!

...a tantra annak a módszernek felismerése s alkalmazása, hogy a kétféle igényt a megfelelő helyen kezeld s főleg mindkettő kielégítve jelentkezzen egyetlen aktusban!
Jó gyakorlást mindenkinek! :)

szeges képe
Biztosan így jó Nektek, izi...
2010. június 26. szombat, 10:55 | szeges   Előzmény

...nálam egyelőre még másként működik, felvillanyoz, az egekbe emel a szexuális energia, és talán a tantra lényege a testi és lelki összefonódáson kívül, hogy ezt az energiát megforgassa, hasznosítsa.

Hogy a végén távozik-e az ondó, az már másodlagos kérdés, úgy vagyok vele, ha nagyon mennie kell, hadd menjen.
Nem ragaszkodom hozzá...;)

Ebből a szempontból kifejezetten élvezem az állati, ösztöni szintet és a Létem ebben a mostani szakaszában meg is tartom azt hiszem, amíg lehet. :)

Meg aztán Prométheusz se maradt ott örökre...:))

Kavics22 képe
Kedves Izi ! És vajon ez a barátnőd őszinte véleménye is ? Az
2010. június 26. szombat, 10:59 | Kavics22   Előzmény

Kedves Izi ! És vajon ez a barátnőd őszinte véleménye is ? Az egy dolog, hogy Te leamortizálódsz az orgazmus után, ami szerintem azért van, mert nem hagysz elég kifutási időt a felfelé és lefelé ívelő pályára.

Olvastam, hogy Osho és még jó pár megvilágosodott eljutott erre a szintre, Osho könyvét is részletesen áttanulmányoztam. Gondolod, hogy Te képes vagy már teljes szívedből erre ? Nincs ebben egy kis önáltatás ? Talán ez van Benned: nem kell vacakolnom a szexszel, nem hagyom, hogy leszívjon energetikailag, mert nekem most az a jó, ha kikerülöm a Himaláját. :) Na de mi van akkor, ha a párod meg szívesem megmászná ?

Szia Kavics.
2010. június 26. szombat, 13:16 | izidor (útkereső)   Előzmény

A Barátnőmmel teljesen egy hullámhosszon vagyunk ebben a témában.
Valószínű mutáns pár vagyunk:-)...de nem szégyelljük bevallani a másságunkat:-)
Pontosan ez volt a lényege a kapcsolatunknak, pontosabban a kezdésnek, hogy nem volt szükség a Himaláját megmásznunk, hogy önmagunkban jól érezzük magunkat. Az az intenzív orgazmus már nem elégít ki...sokkal jobban érzem magam, amikor nincsenek meg ezek az amplitudók...amikor nem kényszerítenek már az ősi ösztöneim. Ahhoz, hogy ezek az ösztönök ne legyenek kényszerítőek, elengedhetetlen az, hogy a párunk se egyen húst.
Ő 10 évnél több ideje nem eszik, én k. 6 éve.
A Himalája helyett a Mátrát mászom.:-)
Szeretettel,
izi

Kavics22 képe
Szia Izi !
2010. június 26. szombat, 15:49 | Kavics22   Előzmény

Miért kellene szégyellned, ha őszintén leírod, Te és a párod mitől érzitek magatokat a mennyországban ? Ha össze tudjátok hasonlítani a mostani érzést a régivel és ennyivel többet ad, mint amit írsz, akkor hajrá !!!

Azért az ősi ösztönöket sem kell lebecsülni, ha valaki jól képzett a témában és meg van a testi-lelki Egy-ség, hadd jöjjön a "tömegérzés", akár egymás után többször is.:)

Amúgy a végső cél és a kielégülés legmagasabb formája a beavatottak szerint tényleg az, amiről írsz. Hiszek Neked, csak még valahogy túltengenek az ösztöneim és hagyom, hogy két vállra fektessenek.:)

Szeretettel: Kavics

Na de a szexuális problémáiddal mért nem fordulsz
2010. június 26. szombat, 13:08 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Na de a szexuális problémáiddal mért nem fordulsz orvoshoz?

Megideologizálod az impotenciádat, a barát nőd meg máshova jár?
Ez már igen csak érdekes. Beteges.

Kedves Névtelen.
2010. június 26. szombat, 13:19 | izidor (útkereső)   Előzmény

Legyen szép napod:-).

u.erika képe
Már miért fordulna orvoshoz Kedves Névtelen!? Olvasd el Izi
2010. június 26. szombat, 13:52 | u.erika   Előzmény

Már miért fordulna orvoshoz Kedves Névtelen!?
Olvasd el Izi korábbi hozzászólását figyelesen.

Szerintem nagyszerü dolog hogy két összeillö ember egymásra talál.
Ha mindketöjüknek így jó,akkor szerintem hülyeség lenne kezeltetnie magát akármelyiköjüknek is.

Szerintem a kérdés az,hogy Téged Kedves Névtelen miért zavar hogy Izi,vagy bárki más miért nem szexel?

Erika Szeretettel!

bodza képe
Nem az a baj, hogy megideologizálja fizikai impotenciáját, az a
2010. június 26. szombat, 14:05 | bodza   Előzmény

Nem az a baj, hogy megideologizálja fizikai impotenciáját, az a baj, hogy az egészségesen, békésen, egymást szerető emberek eme fizikai igényét érthetetlen módon lealacsonyítja, ráadásul rémisztget is.:)))

Annyi mindenért egészséges a jó szex, időskorban is(!!!!!), na de van akinek energiavesztés...

Ó, szegény.:)

Kedves bodza.
2010. június 26. szombat, 14:11 | izidor (útkereső)   Előzmény

Azért áll a cerka hegyesen, ha arról lenne szó, ne értsd félre a gondolataimat...ha már a fizikális impotenciáról beszéltél...honnan vetted, hogy csődöt mondtam?:-)...olyan vagy, mint egy sci-fi író:-)

Energiavesztés
2010. június 26. szombat, 17:46 | csaesz   Előzmény

Volt egy párom, aki azt mesélte, valakivel ő is hatalmas energiavesztésnek élte meg az orgazmusát, míg más nőkkel sokkal több energiája volt utána. Ő ezt úgy definiálta, hogy az első esetben a nő csak szívta az ő energiáját, míg a másik esetben az ő energiáján kívül más energiák is szerepet játszottak a szeretkezés alkalmával. Valószínűnek tartom, hogy egy jó szex inkább energiacserével jár, mint energiavesztéssel, és a partnereken múlik, melyiket élik meg.

Én is különbontanám, hogy mi az oka annak a tudatos döntésnek, hogy szex nélkül éltek: más, ha  hajdani rossz élmények miatt dönt így valaki, és megint más, ha  tudatosan megélte, teljesen beteljesítette  ezt a vágyát és ezért tudta eldobni azt. De mi ezt nem tudjuk megítélni, hogy nálatok mi az igazi ok.

Mindenesetre csajok, bennem is megmozgatott valamit a történet. Asszem el kell fogadnom a saját korlátaimat, amiket lehet, ebben az inkarnációmban nem fogok tudni átlépni. És azt is, hogy bizony a korlátaimon túl is van élet, és nemcsak távoli nagy "megvilágosodott"mesterek, mint pl Osho élt ebben a vágytól mentes világban, hanem mennyi "mezei" hazánkfia tengetheti még életét az én kis korlátaimon túl! :-)

Twindragon képe
"Az ember, amíg az állati ösztönei fennhatósága alatt él és
2010. június 26. szombat, 19:13 | Twindragon   Előzmény

"Az ember, amíg az állati ösztönei fennhatósága alatt él és nem érti meg annak fontosságát, hogy tudatos legyen önmaga felé, addig nagyon sok energiát fog veszteni és csodálkozni azon, hogy miért is nem egészséges.
A Prometheus mondába egy sas mardossa Prometheus máját.
A sas jelképezi a vágyat, ami béklyó alatt tartja az embert, ami nem engedi azt, hogy igazán az legyen, aki .
A lánc, amivel a Kaukázus hegyéhez kötözte Zeusz az anyagba süllyedést jelentette, amitől az emberiségnek meg kell szabadulni, ami még az állatiasságot is jelenti."

Most off-olnék egy kicsit!!!

Izidor te vagy nem ismered a mitológiát (bár ezt kötve hiszem), vagy szándékosan kiragadsz egy részletet a teljes mondából, és sajátosan újraértelmezed!!! Prométheusznak pontosan azért kellett bűnhődnie, mert tudatosságot adott az embereknek, és ezt nem nézte jó szemmel a többi isten, és főképpen az "istenek királya" Zeusz! Pedig Zeusz volt az aki leginkább kiélvezte a testi vágyakat (gondolj csak a sok "törvénytelen" gyermekére, vagy szerelmi kalandjaira, ahol leginkább állati alakot öltött a légyottoknál)

Üdv: Twin

“Nem veszítettem el a kedvemet, mivel minden egyes sikertelen kísérlet egy újabb lépést jelent előre.” (Thomas Alva Edison)

Zeusz szimbóluma a sas
2010. június 26. szombat, 20:39 | izidor (útkereső)   Előzmény

Zeusz szimbóluma a sas(vágy), ami arra készteti a spirituális útra tévedt embert, hogy ne legyen olyan egyszerű ezen az úton haladnia...
Mivel Zeusz volt olyan, ahogy írod is, pontosan azért a sas csipkelődése.
Megnehezíti a dolgát még a lánc is.
Talán így már elfogadod, ha nem, akkor nem magyarázkodom:-)
Legyen szép estéd.
izi

jaguar képe
És miért a máját csipkedték?
2010. június 27. vasárnap, 6:22 | jaguar   Előzmény

És miért a máját csipkedték? én a Prometheuszos sztori magyarázatát máshogy hallottam:
http://tisztahangok.wordpress.com/2008/08/26/asztrozofia-paksi-zoltan-ro...
"A gondolkodásról" - 61:50-től

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Prometheuszos sztori
2010. június 27. vasárnap, 9:36 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Erre én is kíváncsi lennék, sőt nyithatna izi egy külön topicot ennek az egész Prometheuszos sztorinak!

A máj jelentheti a dühöt, mérgelődést, és a világnézetünket is, de lehet, hogy az ókori mitológiában mással társították.

máj
2010. június 27. vasárnap, 10:44 | izidor (útkereső)   Előzmény

Igyexem összefoglalni, most indulok a Mátrába töltekezni.:-)
Legyen szép napotok.
Szeretettel,
izi

Kedves jaguár.
2010. június 27. vasárnap, 14:53 | izidor (útkereső)   Előzmény

Igen...Paksi Zoltán nagyon ott van és mindig is szívesen hallgatom, valahol nem beszélt másról , mint én, ha a mélységét tekintjük.
Arról viszont nem beszélt, csak belekezdett, hogy miért pontosan a májat bántja a sas-keselyű.
Azt megemlítette, amit sokan nem tudnak a májról, hogy a leggyorsabban regenerálódó szervünk, amiben nincs érző ideg, tehát nem is fáj, ha mardossák. Ez nagyon érdekes...

Ahhoz, hogy jobban megértsük, miért is a máját támadta a sas, tudnunk kell egy-két dolgot előtte.

Az Embernek vannak alacsonyabb testei, ezen azt értem, ami az anyaghoz van közelebb, amit nem hatott át még a szellem...ezek a fizikális, éter, asztrál(aminek káma is a neve)testek.
Az Embernek az a feladata, hogy ezen testeit átszellemesítse, ahogy Prometheusz is szimbolizálja, ahogy szabad akar lenni a Kaukázustól, ahová Zeusz láncolta. Ez a világi gondolkodás azt mondja, hogy előbb a világ hasson ránk és utána gondolkodunk.
Az alacsonyabb testeinket még nem hatja át a szellem, az az ÉN szellem, amit elérhet az emberiség és a maga kezébe veheti az irányítását.
Prometheuszhoz eljön Heraklész( aki nem mást szimbolizál, mint aki beavatott, aki nem más, mint mi, önmagunk, a megváltott embert, aki mer lépni, változtatni)...tehát eljön hozzánk a magasabb ÉNünk...nem az alacsonyabb énünk, hanem a magasabb(ha viszonyítani akarunk).
Ez a magasabb ÉNünk az, ami ráhatással van az alacsonyabb testeinkre.
Mit is tesz ezzel?

Átszellemesíti.

Az alacsonyabb testeink tehát.

1.fizikális...orrtő feletti rész, ahonnan a fizikális test kialakult

2.éter...máj

3. asztrál(káma=vágy)...gyomor...sas(vágy)kikezdi a májat, állandóan arra sarkalja, hogy az állati ösztönei szerint éljen, cselekedjen(szexualitás)

4. Alacsonyabb én(ami ragaszkodik és félelmeiben él)
------------------------------------------------------------------------------ itt van a választó vonal, amikor elkezd működni bennünk Heraklész(magasabb ÉNünk, beavatott)

PÜNKÖSD ezzel azonos...itt az a szellem lép be a korona csakrán, ami bölcsességgel lát el, rálátással leszünk önmagunkra , a vágyainkra, kívánságainkra...itt döntünk szabad akaratunkból, hogy lehet másként is, ne az állati ösztöneink uraljanak.

Tehát az átszellemesedett testeink a következők lesznek.

(3+)...plusszal jelölöm az átszellemesített testet.

tehát...

3+. manasz (átszellemsített asztrál test)

2+. budhi (átszellemsített éter test)

1+. atman(átszellemesített fizikális test, ami az Isten embert is jelöli)

Tehát, amikor az alsóbb testeink kezdenek átalakulni, amire élő példa volt Jézus, ahogy a krisztusi szellem beleköltözésekor ez a folyamat megkezdődött, csak ő 3 év alatt (tehát minden egyes alacsonyabb testét egy év alatt)alakította át alsóbb testeit, amit az emberiségnek persze nem ennyi idő alatt kell majd, csak élő példával szolgált, hogy lehetséges.
A MEGVÁLTÁS itt nyeri igazi értelmét, megváltami abból az alacsonyabb kényszerítő (asztrál-manasz=vágy)testünkból, ami mardos(sas)...az étertestünket(máj...életerő, az életerőnket, ami mindig elvesz belőle nagyon sokat, ha nem előbb gondolkodunk, hanem előbb cselekszünk automatikusan...lásd, magömlés=energia vesztés).
Tehát a máj azon életerőnket( alacsonyabb étertestünk) jelképezi, amit a vágyaink irányítanak, MARDOSNAK, mint egy sas, mert a VÁGYAINK az étertestünkben vannak(amiben Lucifer munkálkodik, csábítás, kényszer).

Hirtelen ennyit tudtam összeszedni, de, ha van kérdésetek szívesen válaszolok.
Nem kívánok vitába szállni senkivel, mindenki döntse el magában, hogy ez a dolog megérintette e a szívét, avagy sem, ha esetleg nem, akkor tanuljuk meg elfogadni a másik véleményét, tapasztalásait...

sok szeretettel,
izi

Twindragon
2010. június 26. szombat, 21:31 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Valóban?

Akkor ezek szerint Jézusnak sem kellett volna a kereszten kikötnie?

Számtalan példa van elrettentésnek, hogy az ember ki ne mozdtsa a fejét az igából ;).

Twindragon képe
Szia Anita! Szerintem hiba volna Jézust és Prométheuszt
2010. június 26. szombat, 23:38 | Twindragon   Előzmény

Szia Anita!

Szerintem hiba volna Jézust és Prométheuszt párhuzamba állítani!
Jézus önként vállalta a "megváltást"! Nem is büntetésként élte meg! Első perctől fogva tudta, hogy mi lesz a végkimenetel, gyakran meg is említette!
Prométheusz azonban nem sejthette előre, hogy a többi isten megbünteti őt a az "emberek iránt érzett szeretete" miatt!

“Nem veszítettem el a kedvemet, mivel minden egyes sikertelen kísérlet egy újabb lépést jelent előre.” (Thomas Alva Edison)