Az áldozat! | Önmegvalósítás.hu

Az áldozat!

Vállalom a vállalhatatlant. Áldozattá teszem magam értetek, hogy tudásotokkal élhessetek.

http://imagerz.com/QEMSDUtvAwJXBVNIRAVR

Személyes horoszkópom. Számomra érthetetlen vonal halmaz, a leghalványabb fogalmam sincs, hogy mi micsoda, hogy mi mit jelent?
Valójában a vád amely folyamatosan ér, hogy tudniillik zárkózott vagyok, megcáfoltassék ezúton.

S mivel, semmiképpen nem tudtok személyemtől eltávolodni, további s mélyebb megismerésre adok lehetőséget. Hátha eljuttok odáig, hogy engem megismervén belássátok, hogy nem változhatok, de ti magatokat megváltoztathatjátok, és csak ti változtathatjátok meg magatokat, ahogy csak én változtathatom meg magamat.

Feláldozni önmagam önmagamnak, de nem tűrhető, hogy mások áldozni akarásának hódoljak, a semmiért, hogy tovább is azt higgyétek, hogy jogotok van másokat feláldozni, de a magatokban lévő pusztító hajlamot felül vizsgálni, magatokat a magatok számára feláldozni nem szükséges!

Önismeret? Hát legyen önismeret.

http://onallosag.atw.hu/Az_aldozat.mp3

Részlet egy könyvből, suta felolvasásomban... Idevágó aktualitása tudatunkba hasító igazságok megvilágítója.... 17 perc játékidő.

Beküldte: | 2010. máj.. 31. hétfő - 12:32

Hozzászólások

168 hozzászólás
A Placidus megüt a guta,ezzel birkóztam az éjjel,és nem tudtam
2010. május 31. hétfő, 12:53 | Éva.

A Placidus

megüt a guta,ezzel birkóztam az éjjel,és nem tudtam megcsinálni pontosan a horoszkópot,mert a zónaidőn elcsúsztam

erre most kattintok,és tessék ,ide a képembe....

Tényleg áldozatnak érzed magad? Áldozat csak akkor lehetsz, ha
2010. május 31. hétfő, 12:56 | Névtelen (útkereső)

Tényleg áldozatnak érzed magad?
Áldozat csak akkor lehetsz, ha félsz. Te mitől félsz?
Ne nekem válaszolj, ne is másnak, hanem magadnak!
Részemről a téma lezárva.

HajduM képe
Tehát lezártad magad? Jól teszed ha lezárod magad. Ahol sok a
2010. május 31. hétfő, 13:25 | HajduM   Előzmény

Tehát lezártad magad? Jól teszed ha lezárod magad.
Ahol sok a probléma, jobb ha belül marad, nehogy még másoknak is ártson.
Hozd helyre magad. A sok jótanács amit adtál, talán most hasznodra válik.

De az áldozat aki magát áldozza érted és másokért, éppen hogy nem fél,
hanem éppen mentes a félelemtől, különben nem tudná feláldozni magát.
Az önfeláldozás Jézusi mintája, mely a félelem uralása, s önmagunk oda dobása konccul, hogy bárki arra járó rúghasson egyet, akár te is gúnyosan mondhasd: Te áldozat, senki vagy a szemembe, félsz, reszketsz, bezzeg én olyan bátor vagyok, hogy még az út szélén ott is hagylak, majd ha arra jár egy szamaritánus, talán majd az, az nem rúg beléd... Talán lesz bátorsága önmagát feláldozni érted, s mindannyian magunkat egymásért. Belátjuk végre, mi a valódi odaadás, a másiknak segítség, magunkban felismerve önös hitvány vágyainkat, hogy a másik felett őrületbe menő kergetésben áldozzunk másokat.

Mert aki másokat feláldoz, az bátor, de ki magát adja, hitvány semmire kellő az.

De te csak zárd le magad. Nem vetem szemedre a... nem létező, áldozni kész bátorságodat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Már látom: Jézusnak képzeled magad. :D Reménytelen vagy...
2010. május 31. hétfő, 13:48 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Már látom: Jézusnak képzeled magad. :D
Reménytelen vagy...

,,Tehát lezártad magad? Jól teszed ha lezárod magad. Ahol sok a
2010. május 31. hétfő, 13:59 | Éva.   Előzmény

,,Tehát lezártad magad? Jól teszed ha lezárod magad. Ahol sok a "

ez a hozzászólás címe

ami abban tartalom azt én értem,és nincs vele semmi bajom
lehet,hogy velem is baj van?

HajduM képe
Nem neked szól. Névtelennek. összevissza mennek a
2010. május 31. hétfő, 16:28 | HajduM   Előzmény

Nem neked szól. Névtelennek.

összevissza mennek a hozzászólások.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Én se neked írtam,hanem a többieknek... Már megint mennek itt az
2010. május 31. hétfő, 16:48 | Éva.   Előzmény

Én se neked írtam,hanem a többieknek...

Már megint mennek itt az indulatok,és közben meg jól félre van értve már megint valami...
Már csak annak örülök,hogy most nem én vagyok félreértve...

A kevesebb, több
2010. május 31. hétfő, 13:53 | Ramina   Előzmény

Kedveskedves Miklós!

Nem vagy te áldozat, nem is néz annak itt senki.

Viszont még a csapból is te folysz, Miklós... :-)....észrevetted?

Figyelmet kivánsz....és.......kapsz.

A hozzászólásaid - nekem - túl gondolkodósak, ráadásul rengeteg különböző témát vetsz fel akár egyetlen blogban is. Ezért irtó nehéz dolga van azoknak, akik neked válaszolni akarnak, mert gyakran másba kapsz bele.

Racionális észérveidre leginkább racionális észérveket akarsz.
Ha más jön, akkor azzal nem igen foglalkozol, inkább még egyet kérdezel :-)

Szerintem senki nem akar itt téged megváltoztatni, inkább próbálják "megszólitani" benned az elméden kivüli részeidet is.......

A kevesebb, több.

HajduM képe
2010, május 31 - 13:53 - Ramina (útkereső) Nem lényeges, hogy ki
2010. május 31. hétfő, 17:12 | HajduM   Előzmény

2010, május 31 - 13:53 - Ramina (útkereső)

Nem lényeges, hogy ki minek néz. Nekem nem feladatom, és nem is hobbim, hogy mások gondolataival foglalkozzak.

"Figyelmet kivánsz....és.......kapsz."

Nem.

Prédát kerestek és kaptok.
Pillanatnyilag úgy látom, hogy alig van itt pár ember, aki valóban önismerettel foglalkozik, vannak azért néhányan, de a többség csak vadásgat, keresi a lehetőséget, ahol kiemelkedhet.

Én nem keresem a lehetőséget hanem teremtem. Nem kérek figyelmet, hanem láthatóvá teszem magam. Nem titkolózok, nem protokoll szövegeket írok, hanem világosan kifejtem a gondolataimat bármiről.
Nem kapkodok össze-vissza ahogy mondod, mindig a hozzászólás témájára reagálok. Nem kötöm magam egy gondolathoz.
A téma indító cikk, csak a startpont tekintsük kályhának, ahonnan elindulhatunk és egészen máshova vezet az út, mint az eredeti téma volt. Nem is baj, mert az nem is lényeges.

Az önismeret elsősorban önfeltárás. Önfeltárás, az előítéleteimről az érzéseimről az attitüdjeimről. Rádöbbenek, hogy mik azok a dolgok amiken megakadok, mi az amin nem tudok túllépni, miért szólok meg valakit (nem szokásom, legfeljebb válaszként ha valaki személyeskedett előzőleg).

Annyira rám vagytok állva 3-4-en, hogy most már kifejezetten szórakoztató az a szenvedés amit itt lerendeztek. Saját pocsojátokban toporzékoltok, és minden bajotokat rám vetítitek, és még azt is mondjátok, hogy rólam szól az oldal :)))) Mintha én bárkit kényszerítenék, hogy rólam írjon :DDDD

Beismerem, hogy kicsit provokatíva írok, nem véletlenül. Vagy elfáradtok és úgy fejezitek be, vagy belátjátok és úgy.

Ne bízz abban, hogy én elfáradok, mert minden engem minősítgető hozzászólással öntitek rám az energiát :))))

Kifejezetten jól szórakozok. Egyszer csak megértitek, hogy a blognak van témája, arra kell válaszolni, nem az író személyét elemezgetni, meg minősítgetni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

spiritosaurus képe
Egyetértek az előttem szólóval. Áldozat akkor vagy, ha Te annak
2010. május 31. hétfő, 13:26 | spiritosaurus

Egyetértek az előttem szólóval. Áldozat akkor vagy, ha Te annak tekinted magad. Tudom, mert sok helyzetben tekintem még én is annak magamat, és olyankor azzá is válok napokig, és gyártom az elméletek, hogy mindenki ellenem van. Nem mondom, hogy Te is ezt csinálod, de én úgy érzem, nyilván azért, mert mint írtam én is belehuppanok még ebbe a csapdába gyakran. De ahogy látom, Te sem tudsz elszakadni ezektől a dolgoktól, mert folyton nyitod az új blogokat, amik rólad szólnak, hogy "natessék most kivesézhettek". És én tudom, hogy valójában ezek a blogok is rólam szólnak, meg mindenkiről, nem konkrétan rólad, és értem is, amit mondasz, hogy Te csak tanulsz, Mi is csak tanuljunk szépen.

"Valójában a vád amely folyamatosan ér, hogy tudniillik zárkózott vagyok, megcáfoltassék ezúton."

Az, hogy Te ezt vádnak tekinted, pontosan azt jelenti, hogy valami igazságtartalma kell, hogy legyen. Nem kifelé, ezt már mindnyájan tudjuk, hogy kifelé nem vagy zárkózott, de befelé Magaddal szemben az vagy. (Nyilván én is még, mivel észreveszem Rajtad, de ez a tanulás:))

A horoszkóp linket nem olvastam el, mert nem hiszek a horoszkópban. Magamban hiszek, nem abban, hogy valaki a horoszkópom alapján alkot rólam egy általánosítást.

HajduM képe
Nem nem ez az áldozat. Más ha téged feláldoznak, de más ha te
2010. május 31. hétfő, 13:36 | HajduM   Előzmény

Nem nem ez az áldozat.

Más ha téged feláldoznak, de más ha te áldozod magad. Tudatosan egy cél érdekében. Nem véletlen, nem önsajnáltatva magam, hanem élvezve a szerepet.
Döbbenetesen sok információt kapok, és talán egyszer ráébred valaki, ha csak egy is már megérte, hogy amilyennek engem láttok, az nem én vagyok, hogy színjáték az egész, mely teret ad megfigyelésre, érzelgősségre, gondolkodásra működések folyamatának meglátására. Teret ad meglátni ki az aki ugyan azt szajkózza magán megmutatva, hogy változásra alig van képessége, s csak ugyan azon szidalmakat szórja, észre nem vévén, hogy szenteskedő álszentsége mögötti valódi problémához nekem alig ha van közöm.

Önfeláldozás ez részemről, mely lehetővé teszi a te fejlődésedet, az én fejlődésemet, és bárki fejlődését.

Be linkeltem egy mp3-at. Azt hallgasd meg és megérted mi is az áldozat és az önfeláldozás valójában, értelmének mélységében.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

spiritosaurus képe
Szerintem olyan nem is létezik, hogy más áldoz fel minket. Minde
2010. május 31. hétfő, 14:17 | spiritosaurus   Előzmény

Szerintem olyan nem is létezik, hogy más áldoz fel minket. Minden esetben magunkat áldozzuk fel. Csak ha rossz cél érdekében, akkor utána másokra hárítjuk a felelősséget, hogy ők áldoztak fel, nekem közöm sincs ehhez. Míg ha jóért áldozzuk fel, akkor máris dülled a mellünk, hogy én önfeláldozó vagyok, és mekkora hős. Ez pikkpakk megnyugtat, és eltereli a figyelmedet arról, hogy miért lettél "önfeláldozó".

Az önfeláldozás az áldozattá válás kényszerérzetéből fakad. Jézus (de ezt már leírtam) nem miattunk ment a keresztre. Semmilyen önfeláldozás nem volt benne. Ezt a Biblia költötte mellé, hogy önfeláldozása miatt meghalt értünk, úgyhogy legyünk mi is önfeláldozók mindenkiért... Ez humbukk... A keresztre menetele önmegvalósítás volt, nem önfeláldozás.

"Teret ad meglátni ki az aki ugyan azt szajkózza magán megmutatva, hogy változásra alig van képessége, s csak ugyan azon szidalmakat szórja, észre nem vévén, hogy szenteskedő álszentsége mögötti valódi problémához nekem alig ha van közöm."

Ilyen alapon nekünk sincs közünk a te problémádhoz, minek indítasz blogot magadról, minek "áldozod fel" önmagad? Azért mert áldozatnak érzed magad. De mondom ezen vitázhatunk napestig, úgyse vezet sehova, mert ilyen téren ezek szerint egy szinten vagyunk. Nekem még el kell fogadnom a Te nézeted, mint ahogy Neked is az enyémet.

És akit lehordtál a sárga földig, amiért lezárta a témát maga részéről, azért hordtad le, mert Te magad képtelen vagy így lezárni egy topikot, hogy na én most visszavonulok, és nem dobálom az eszméimet tovább a másikra, hanem megpróbálom magamban feltárni az okokat, nem blogon keresztül. Pedig szerintem ez sokkal inkább önfeláldozás, mint az, hogy "gyertek csámcsogjatok rajtam". Utóbbit én képmutató álönfeláldozásnak tekintem, de nyilván ezt is még a magam képmutatásai miatt.

Mese a szomszéd kisfiúról
2010. május 31. hétfő, 14:32 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Igaz történet.

Pont ma játszódott le. 

Zotyika kiabál, figyeljen rá az Anyja. Ancsa sosem tud velem két mondatot sem váltani. 

Eleinte kérleli: -kisfiam, mindjárt, menj addig játszani

Zotyika persze egyre jobban durvul

Ancsa egyre idegesebb. Telik a pohár (már jó ideje ez megy, nem csak ma kezdődött)

Fogja a fejét, egyszercsak feláll, csattan a popsira a tenyér, ordit, kiabál, majd lelkizik, mit tettem a fiammal, most mond meg mit tegyek?

- ne figyelj rá, addig, amig bármit is tesz, főleg, örjöng, eléri azt, amit akar: Anyu figyel rám.

-most leesett. Nagy tanitóm Zotyi is, hogyan működik az Egónk.

HajduM képe
Azért csíplek, mert veled nem kell vitatkozni.Megvitatod te saj
2010. május 31. hétfő, 16:56 | HajduM   Előzmény

Így fogom jelölni ezután, hogy kinek írok:
Kimásolom a hozzászólása fejlécét ide, az idő adatokkal együtt.

2010, május 31 - 14:17 - spiritosaurus

Azért csíplek, mert veled nem kell vitatkozni.

Megvitatod te saját magaddal a kérdéseket. Ennyi is a cél a te szinteden, nem több.
Én nem kell, hogy elfogadjam az álláspontodat, és neked sem kell elfogadni az enyémet, mivel ha a dolog fölé tudnál menni, látnád, hogy nem álláspontokról beszélünk.

Én leírom az elképzelésem, és ki ki a maga szintjén értelmezi saját magának. Nem győzködök senkit. Nem versengek, nem fogadok el. Beépítem ami beépíthető, ezáltal alakítom magam.

Nincs szükség elfogadásra. Az belerántja az embert egy alá-fölé rendeltségben, tudniillik aki elfogad, alább valónak ismeri el magát, az pedig messze áll az EGY-ség koncepciójától.

Ne velem foglalkozz.
Ott hibáztok mindannyian, hogy a személyemmel foglalkoztok!
Miért indítok annyi blogot? miért ilyet, miért olyat? :)))

Valaki felvetette, hogy rólam szól az egész oldal.
De miért? Én kényszerítelek benneteket, hogy rólam írjatok? Minek írsz a blogomba, ha annyira nem tetszik? :))

Fel kell fognotok, hogy mind az amit rám testáltok a ti problémátok. Én magasan felette állok. Nem gőg, hanem globálisabb rálátásom van ezekre a kérdésekre, mint mondjuk neked.

Nem bonyolult ez. Van aki többet tud egy másiknál.
Ezen az oldalon egy csomó ember van aki többet tud nálam. Nem is foglalkoznak az írásommal, vagy akik igen, azok a témára hagyatkoznak. Csak az irigyek akarnak engem lehúzni a maguk szintjére, mert nem bírják elviselni, hogy valaki magasabban áll náluk.

Én nem bántalak benneteket, csak nem megyek le hozzátok, inkább próbálok erőt adni, hogy ti is emelkedjetek fel mellém.

Amint sikerül az irigység spirálból kilépni, máris el tudtok indulni felfelé, és képessé váltok az egózást befejezni és meglátni a lehetőséget, amit kínálok.

Nehéz elfogadni? Hát ez sem az én gondom.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

spiritosaurus képe
Az mp3 meg fölösleges, hidd el, hogy nem az mp3 miatt fogom
2010. május 31. hétfő, 14:22 | spiritosaurus   Előzmény

Az mp3 meg fölösleges, hidd el, hogy nem az mp3 miatt fogom megérteni az áldozat és az önfeláldozás különbségét. Mint ahogy neked sem mp3-aktól, meg blogoktól kéne elvárnod, hogy tudást adjon, hanem Önmagadtól.

spiritosaurus képe
Ja és még egy gondolat...
2010. május 31. hétfő, 14:58 | spiritosaurus

A "szenteskedő álszentek"-kel megihlettél Miklós. Mivel hogy a szenteskedő álszentséget is te űzöd itt. Jössz itt a mártír szöveggel, hogy feláldozod magad azért, hogy mi tanulhassunk belőled, közben nagyon nem.
Ha valóban oly önfeláldozó lennél, mint mondtad, nem vágnál vissza minden egyes mondatra kőkemény agresszióval, sőt sehogy. Jézus (Te hoztad őt példának) szó nélkül tűrte, hogy keresztre feszítsék, ha Te is önfeláldozó vagy, akkor Te is szó nélkül tűröd (ha már indítottál egy blogot, amiben rólad legyen szó), hogy mi itt téged "kibeszéljünk". Ellenkező esetben csak Te teszed magad a saját áldozatoddá, aminek köze sincs az általad említett önfeláldozáshoz, mert valójában az motivál, hogy Te légy a középpontban.
Szóval szerintem tegyél pontot az ügy végére, ha már ekkora szentlélek vagy, hogy feláldozod önmagad, és nézz magadba, miért érzed kényszerét annak, hogy feláldozd önmagad, ha senki nem kért meg rá... Jézusról már élete során is keringtek a messiás szövegek, így ha szerinted tényleg feláldozta önmagát (szerintem még mindig nem), akkor neki volt rá oka. Neked szerintem nincs, úgyhogy felejtsd ezt el

Kár a gőzért. :) A "húzásra" egy ugyanolyan ellentétes irányú
2010. május 31. hétfő, 17:15 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

Kár a gőzért. :) A "húzásra" egy ugyanolyan ellentétes irányú húzó erő a válasz. :) Hogy ki esik be a sárba? Hát, a gyengébb... :) Tiszta sor, játszma ez, szóval tisztelt Spiritosaurus, az játszmra az egyik legjobb válasz, ha bele sem megyünk.

Figyeld meg a szisztémát:
Mondasz valamit --> Mond rá valami. Előfordul a provokáló kérdés. --> erre igyekszel okosan válaszolni, védeni az álláspontod. ---> erre egy újabb provokálás.

Mi ez ha nem játszma?(költői kérdés volt) Mert beszélgetésnek aligha nevezhető. Figyelem megszerző, erőfitogtató. Csak hát, ILLÚZIÓ az innen nyert vélt győzelem, mert élő párbeszéd nem hangzik el, csak amir hisz az egyén a sorok alapján.

Anitának a gyerekes sztorija meg jó példa. :)

Peti, jól láttad. Valoban játszma volt a javából. Részemről
2010. június 02. szerda, 8:15 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Peti, jól láttad. Valoban játszma volt a javából.
Részemről viszont nem a győzele és az erőfitogtatás volt a cél. :)
A reakciókra voltam kíváncsi. Ezért köszönöm mindenki részvételét ebben a nem túl szép játszmában.
Remélem, mindannyian sokat tanultunk belőle. :)

Névtelen (te vagy az Szókratészem?)
2010. június 02. szerda, 8:26 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Mindenki játszmázik, manipulál. Nem az a lényeg mi mit tanultunk belőle, hanem hogyTe mit tanultál ebből.

A Te tapasztalásod mindig más, mint bárkié. Mi is csak tapasztalunk (bukdácsolunk). :)

Mit tanultunk? Meglátni még csak csak, a tanulás meg idővel elválik :D, minden akkor dől el, majd élesben.

Kedves Anitám! Hidd el, Én is tanultam belőle. Már rég tudom,
2010. június 02. szerda, 9:13 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Kedves Anitám!

Hidd el, Én is tanultam belőle. Már rég tudom, Én sem vagyok tökéletes. :)

Névtelen
2010. június 02. szerda, 9:32 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Tudom, de gyere más ügyben is ide azért ;)

OK! :)
2010. június 02. szerda, 9:35 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

OK! :)

Emberi játszmák
2010. június 02. szerda, 9:44 | bodza (útkereső)   Előzmény

http://www.vitaminbank.hu/rovatok/tarskapcsolatok/eric_berne2.php

Alapmű!

Nem hiába, hogy már a jogi karon is olvastatják és elemzik egyes tanárok...

huu, Bodza
2010. június 02. szerda, 9:48 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

köszi :)

HajduM képe
Persze mindent elfelejtek, amit csak parancsolsz :DDD 2010, máju
2010. május 31. hétfő, 17:27 | HajduM   Előzmény

Persze mindent elfelejtek, amit csak parancsolsz :DDD

2010, május 31 - 14:58 - spiritosaurus

De leginkább ha én úgy döntök. Én azért vagyok központba, mert ti ott tartotok. Nem tudnék központban lenni ha nem botlanátok meg rajtam állandóan.

Jézus áldozatvállalását látomegyáltalán nem látod át, nem is érdemes beszélni róla. Mint sok más esetében, itt is teljességgel lényegtelen, hogy valójában feláldozta e magát vagy nem. Vagy, hogy létezett-e egyáltalán vagy nem. Vagy Isten fia volt vagy nem.

lényegtelen.

Szimbólumokról beszélünk, nem emberi cselekményekről.
Te a gondolatiságodban és a világlátásodban jól láthatóan a fizikai síkon próbálsz evickélni. Én ezen rég túl vagyok már.

Van olyan, hogy valaki nem ért valamit, akkor azt legjobb hagyni a fenébe.

Igaza van Szabó Petinek, bár nem azért amivel indokol, de a végeredmény az, hogy felesleges olyan dologgal foglalkozni, amiben már többször sem tudtál zöldágra vergődni.

Hiányzik még az a világlátás, ami felemelné a szemléletedet a szimbólumok magaslataiba, ahol kiderül, hogy mennyire lényegtelen mindaz ami miatt engem próbáltok eltalálgatni.

Nem tudtok eltalálni mert nem ugyan azon az emeleten tartózkodunk.

Figyeld meg a bölcseket, akik nem a személyemmel foglalkoznak, hogy micsoda értékes eszmecseréket folytatunk, csak veletek kell közben bajlódnom.

Rá is jöttem, hogy le kell állnom, hogy továbbiakban reagáljak a tartalmatlan hozzászólásokra.

Nem is teszem többet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

spiritosaurus képe
"fizikai sík"
2010. június 01. kedd, 13:05 | spiritosaurus   Előzmény

Szóval te rég túl vagy a "fizikai síkon" való evickélésen?

Ha túl lennél, nem állítanál ilyet, még csak meg sem fordulna az elmédben, mivel maga az elme a "fizikai sík". Ha túl lennél, nem írnál ide egy mondatot sem. Ha túl lennél rajta, már nem is látszanál a tükörben... A "fizikai síkon" akkor vagy túl, ha meghalt a jelenlegi tested a Földön.

Pont Te beszélsz az EGY-ségről mindig.
Ha annyira tisztában lennél az EGY-séggel, akkor rádöbbennél, hogy nincs is "fizikai sík", mint ahogy szellemi sík sincs, EGY VAN és kész. Minden síknak az összessége van. Ez az EGY-ség.
Azt sem állítanád, hogy Te feljebbi szinten állsz, mint én, mert minden, ami "szint", az már egy "fizikai síkon" elképzelt valami. Azzal, hogy szintekről beszélsz, pontosan a "fizikai síkodhoz" láncolod magadat. (És ezzel meg is töröd az EGY-ségedet)

Hidd el, nem vagy túl még a fizikai síkon :) Én sem, csak én tudom is magamról, nem állítom az ellenkezőjét..

És akkor most húzz fel kérlek a szintedre Mester :)

spiritosaurus képe
És ezzel nem "eltalálni" akartalak, még mielőtt megint a fejedbe
2010. június 01. kedd, 13:08 | spiritosaurus   Előzmény

És ezzel nem "eltalálni" akartalak, még mielőtt megint a fejedbe veszed :) Sőt, soha nem akartalak "eltalálni", nem tudom ez neked honnan jött. Minden esetben a kommunikáció volt a célom, mint ahogy neked is. Eszembe sem jutott, hogy mi itt egymást "eltalálgatni" akarnánk.

HajduM képe
Majd felkerülsz, ha Istened úgy akarja. Nem feladatom nekem vele
2010. június 01. kedd, 13:55 | HajduM   Előzmény

Majd felkerülsz, ha Istened úgy akarja. Nem feladatom nekem veled foglalkozni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Megint úgy elszabadultak az indulatok,hogy nehéz
2010. május 31. hétfő, 18:13 | Éva.

Megint úgy elszabadultak az indulatok,hogy nehéz hozzászólni...

Áldozat:
nem kéne rögtön Krisztus kereszthalálára gondolni

Vannak sokkal kisebb,hétköznapi áldozatok is
Hogy most itt a témánál maradjak,de ne Miklóst idézzem,
én is úgy gondolom,hogy egyfajta áldozatot hozok,hogy itt töltöm az időmet,és nem máshol.

Áldozok az időmből,és Kapok is,mert sok mindenből tanulok itt..Ezért hozom az áldozatot.
ADOK/ időt ,fáradtságot/ -KAPOK /tapasztalatot,felismerést/

Mit nem lehet ezen megérteni?
Miért kell ezt az egyszerű dolgot már megint az egekig felturbózni?

Miklós itt minden blogjában először adja magát,/ismerjük hogyan,provokatív,stb../
neki esik mindenki,ki szelídebben,ki durvábban
Ő egy darabig hadakozik,tükröt mutogat visszafelé,aztán levonja a tanulságot a maga számára is,és minden esetben beismeri,hogy tanult is.

Nem tudom hogy mi itt a probléma?
Odanyújtja a teljes egyéniségét,hagyja magát tiporni,persze Ő is mondja a magáét rendesen,és aki profitálni akar ebből az egészből,az tud is bőven.
Minden egyes blogja egy tanulmány,mindenki tanulhat belőle ,ha akar.

Nem tudom,ha ez nem így lenne,akkor miért ez a magas látogatottság és hozzászólás szám a blogjaiban?
Meg kell nézni,egymás után indulnak a blogok,és jó,ha 3 hozzászólás van.
Akkor most hol is tanulunk?
Vagy ,ha nem tanulunk,akkor miért tobzódunk az ő blogjaiban ?

Szóval nem értem ezt az értetlenséget,és ezeket az indulatokat,ami viszont az értetlenségből fakad.
Ezek az eszmefuttatások az Áldozatról,meg az áldozatról.
Mikor olyan egyszerű az egész,ha nincs túl komplikálva,és félreértve.

HajduM képe
A feláldozódás sokkal nagyobb dolog, mint pusztán a test valamel
2010. május 31. hétfő, 19:00 | HajduM   Előzmény

A feláldozódás sokkal nagyobb dolog, mint pusztán a test valamely átváltozása. A feláldozódás, a teljes megsemmisülés, a puszta léttel való eggyé válás, amikor elvész az egyén minden aspektusa, és újra nagy massza részévé válik.

Idézet a könyvből:

"Amikor figyelmet szentelünk valaminek, feláldozódunk benne (teljes odaadás a dolognak) Minél jobban figyelünk, annál kevésbé vagyunk, s annál kevésbé mondhatjuk ki, hogy meg van, rá jöttem, igazam van, tudatos vagyok, ez ilyen és olyan. Aki igazán figyel, az semmit sem tud (létezését átadva figyelme tárgyának, elvész önnön jelentősége). Ha kicsit figyelek, észreveszem, hogy közel az áhítat, hogy ez az áhítat , közel az imához,, csodálatos résztvevő együttlétezés, amitől semmit sem akarok, aminek végül is nincsen, és nem is lehet tárgya (önátadás a megnyilvánulatlan mindenség számára) amiben csak annyi bizonyos, hogy akármi, akármilyen lehet (lehetőségek világa), mert minden ami van, szüntelenül bele zuhan egy értelem fölötti céltalan, csak önmagát léteztető, önfeláldozó változásba (a létet magát az állandó változás tartja fenn, ha a változás megállna, a lét megszűnne. Ezért minden dolog, ami van, minden pillanatban megszűnik, feláldozza magát s a következőben újra teremtődik, hogy a létet fenntartsa.)"

Nem arról van tehát szó, hogy feláldozom magamat, mint embert, hanem mint az egységtől elkülönült létezőt, az egység létének érdekében, aki majd újból magától elválaszt, hogy az újra egyesülések körfogásában a létezést magát fenntartsa.

Ezért nem lehetséges, hogy Jézus feláldozza magát fizikailag, és aztán a létezés lezárva, mert újból és újból a lét-massza feláldozza magát, tárgyiasul, megnyilvánul, majd a tárgyiasult aspektus, feláldozza magát a lét-masszának, újraegyesülve azzal. Születünk meghalunk és újra születünk. Megnyilvánulunk, beolvadunk a megnyilvánulatlanba, majd újra megnyilvánulunk...

Ez a létezés maga. Az örvénylés nem áll meg... Kiáradás, visszahúzódás, újra kiáradás...

Nem számít, hogy Jézus mit csinált, vagy mit nem. Mert Jézusról mint megnyilvánulásról beszélünk, amely feláldozva magát a létezésnek, vissza tért az "Atyához" A mindenség megnyilvánulatlan masszájához, hogy máskor újra és újra megnyilvánuljon...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----