Mit kellene tennem?? | Önmegvalósítás.hu

Mit kellene tennem??

Sziasztok! Tudom, ez az oldal nem feltétlenül az ilyen problémákra szakosodott, de eléggé magam alatt vagyok ahhoz, hogy inkább a ti segítségeteket kérjem és ne az "átlag emberét". Elmondom a sztorit: pár éve volt egy kapcsolatom egy önimádó, szex centrikus, mindenre rábeszélős sráccal, aki gyártotta a hazugságokat. De nem akartam meglátni a valódi énjét. Rávett pl ocsmány pornográf képek készítésére is. Később töröltettem őket, most mégis előkerültek, a neten, személyes adatokkal, és még csak nem is ő tette fel, hanem egy irigy barátnője. Azóta kapok hideget-meleget és az életem egy rémálom és ennél már csak rosszabb lesz:( A szüleim még nem tudják, de csak idő kérdése, és jó esély van rá hogy elküldenek itthonról, és onnantól munkám se lesz. Megpecsételték a mostani életemet puszta szórakozásból. Engem még nem is nagyon érdekelne, hogy mit szólnak mások, de a szüleimet féltem, mert nem akartam nekik újabb csalódást okozni! Ők isszák meg a levét egy régi botlásomnak...
A képeket a szerkesztők nem akarják törölni és meg is zsaroltak. Ha elmegyek a rendőrségre, a képek úgyis felkerülnek máshova és csak nagyobb hírverése lesz. Fogalmam sincs hogy mit csináljak és nem akarom hogy az öngyilkosság gondolata fél óránként eszembe jusson, mert az sem oldana meg semmit. Szeretek élni és ekkorát még sosem szívtam... Van valakinek valami ötlete, hogy ezen hogyan legyek túl? Hogy dolgozzam fel?

Beküldte: | 2010. máj.. 28. péntek - 14:40

Hozzászólások

186 hozzászólás
Anita ezt remélem te is olvasod!!!
2010. május 29. szombat, 21:11 | Kassay Noémi   Előzmény

Tanulj jogot, vagy érdekvédelmet, azt biztosan jól csinálnád!!
És nehogy azt mond hogy késő!!!!

Édesapám szerint a tanulás gyerekként kötelező, de felnőttként ha azt választod amit szeretnél, akár szórakoztató is lehet.
Nem beszélve arról hogy gyermekkorban nagyban befolyásolhatnak a családi körülmények.

Anita ezt remélem te is olvasod!!!

Noa

szeges képe
És miből?
2010. május 29. szombat, 21:17 | szeges   Előzmény

Miből tanuljon, Kedves Noa?

Ha már kenyérre is alig...

Noa ,a jog most nem jó. Dunát lehet velük rekeszteni. Mehetnek
2010. május 29. szombat, 22:02 | Éva.   Előzmény

Noa ,a jog most nem jó.
Dunát lehet velük rekeszteni.

Mehetnek szobafestőnek...

HajduM képe
Na akkor éhen halnak
2010. május 29. szombat, 22:14 | HajduM   Előzmény

Na akkor éhen halnak :DDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Én annyira nem foglalkoztam ezzel a megjegyzésével Mikinek,hogy
2010. május 29. szombat, 17:57 | Éva.   Előzmény

Én annyira nem foglalkoztam ezzel a megjegyzésével Mikinek,hogy nem is láttam,hogy ilyen kis beszélgetés kerekedett belőle.

Azért hagytam figyelmen kívül,mert ez az egyik lehetőség /amit ott írtam/,a másikat pedig egy következő hozzászólásban vittem tovább.
Gondoltam azt is elolvassa,és akkor ez a megjegyzése úgyis érvényét veszti.
Minek szót fecsérelni rá.

Én bírom a Mikit,eszméletlen jól csűri-csavarja a szót.
Mint látom képes egy vesztett játszmát olyan bravúrral a maga javára fordítani,
ahogy azt Bodza ,, tapsviharral '' jellemezett.
Szóval én emiatt sok mindent megbocsátok neki.
Esküszöm,csak egy mosolyt váltott ki,, az a megjegyzése '',tudtam,hogy később úgyis rájön,hogy nem arról van szó.

Az hogy bizonyos értelemben bírom őt,az nem azt jelenti,hogy egyet értenék azzal amit ebben a blogban előadott,és ezt meg is indokoltam,hogy mi mindenért nem.
Viszont az utolsó eszmefuttatását én is vastapssal jutalmazom.

Tényleg indulhatnál a választásokon Miki !

Na, most már úgysem titkolhatom tovább: van némi belelátásom a
2010. május 29. szombat, 18:02 | bodza (útkereső)   Előzmény

Na, most már úgysem titkolhatom tovább: van némi belelátásom a dologba...:) Ha jól csinálja, biztos befutó! :)

Hát hogy lehessen is követni a dolgot,valahol az előző oldal
2010. május 29. szombat, 18:05 | Éva.   Előzmény

Hát hogy lehessen is követni a dolgot,valahol az előző oldal közepén:

,,Miki én nem tudom mit olvasol , de én nem látom, hogy Éva hazugnak nevezet volna. ''

erre reagáltam volna itt fentebb...

Mikinek
2010. május 29. szombat, 8:32 | bodza (útkereső)   Előzmény

"...de az, hogy állandóan lehülyéztek, meg anyámnak volt egy mondása: Nincs köszönet a munkádba...
Na ezek elkísértek a mai napig. "

Ott a pont!

Ezen gondolkozz!

Már megint dübörög a "Belső Gyermek" tombolása, hogy újfent
2010. május 29. szombat, 9:01 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

Már megint dübörög a "Belső Gyermek" tombolása, hogy újfent Miklós áll a kp-ba? :)

Egy medi rá:
http://bachviragterapeuta.shp.hu/hpc/web.php?a=bachviragterapeuta&o=OM9R...

:)

HajduM képe
Én vagyok a központba? Engem látsz oda? Meditálj rá egyet
2010. május 29. szombat, 9:10 | HajduM   Előzmény

Én vagyok a központba? Engem látsz oda? Meditálj rá egyet :)))))))

Nem én vagyok a központban, hanem egy szexeset. Legfeljebb én képviselem a legkarakteresebben az álláspontomat.

De azért ezt a meditációt megnézem kösz :)))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

szőröstül- bőröstül.
2010. május 29. szombat, 9:15 | Kassay Noémi   Előzmény

Talán csak azért mert fel tudja vállalni magát úgy ahogy van, szőröstül- bőröstül.
Igazi vagy használható segítséget csak így kaphat.
..és röhögök közben, de akkor is leírom, hogy jó kis tükör nekünk.
Noa

HajduM képe
Olvasás közben ha elkezd az ember meditálni, hogyan olvas tovább
2010. május 29. szombat, 9:16 | HajduM   Előzmény

Olvasás közben ha elkezd az ember meditálni, hogyan olvas tovább? Aztán a végén úgy marad :DDDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Ne akard azt mondani,hogy neked ez jó volt,és pozitívan
2010. május 29. szombat, 11:45 | Éva.   Előzmény

Ne akard azt mondani,hogy neked ez jó volt,és pozitívan befolyásolta a felnőtté válásodat.

Pontosan ezek miatt az igazságtalan sérelmek miatt viselkedsz így,hogy a legkisebb egyet nem értésre ugrasz és a személyed elleni támadásnak veszed.

Mi ez az iszonyatos indulat benned?
Mindent ezzel a felfokozott hévvel kommunikálsz le.

Itt írtad valahol,hogy mennyire idegesít az a....szemét média,ami miatt ilyenek a mostani fiatalok.
Hát amiatt én is indulatos vagyok,de nem keverem össze,hogy azt az indulatomat,arra a lányra öntsem,aki pontosan ennek a dolognak az áldozata.

Én sok fiatallal dolgozom,és nagyon sajnálom őket/ igen sajnálom/,mert a szülőknek reggeltől estig gürizni kell,hogy eltartsák a családot.
Senkinek nincs ideje a gyerekkel foglalkozni,se a szülőnek ,se az iskolának,se a társadalomnak.
Ott áll irányítás nélkül,csak az őrületes elvárások,és ismert okok miatt,csak a rossz befolyás.

Nem kell csodálkozni,és felháborodni,ha olyat csinálnak,amit nem kellett volna.
Senki nem tudta nevelni,terelgetni őket,de bezzeg elvárja mindenki,hogy beváltsák a hozzájuk fűzött eredményeket.

Ezek a gyerekek úgy ki vannak készülve,tiszta idegroncsok,itt kapnak síró görcsöt nálam,/ahogy egy emberi szót kapnek/és én bizony nagyon sajnálom őket,mert átlátom a problémájukat és az egész helyzetüket.
/gondolj csak bele,micsoda segélykiáltások azok,mikor már narkóznak,meg öngyilkosok lesznek/

Bizony nem ők tehetnek róla ,hogy ilyenek.
És amikor segítséget kérnek,akkor ezt kapják?
Átgondoltad Te ezt?

Nem érzed,hogy a szüleid mennyit ártottak neked?
És akkor még átvetted a mintát,ahelyett hogy az ellen küzdenél,amivel téged is tönkretettek?

Én meg ezt nem értem.

Nem vonom vissza a rajongói státuszt,de azért néha már gondolkodj el,hogy itt van vagy 25 hozzászólás,teljesen egységes,de még mindig csak szórod a sértéseidet ránk,és még véletlenül sem gondolkodsz el azon,hogy esetleg ezek mégsem olyan hülyék,mint ahogy én gondolom.

Ugye ez lenne a fejlődésnek az első lépése,hogy észreveszek valamit,elgondolkodom rajta/legalább/,
beengedem...és így tovább...
Ha megrögzötten a magadét fújod,és 100%-osan kirekeszted a többiek véleményét,akkor mire az egész?

Amíg ezt az állandóan jelenlévő indulatodat nem tudod kioltani,addig szerintem hiába próbálkozol bármivel is ,meddő dolog.Ez a legnagyobb akadályod.

Gondolkodj el,hogy mindig a nyugodt ,higgadt hozzászólások irritálnak a legjobban,ezeket illeted a legdegradálóbb jelzőkkel.
Ennek oka van hidd el.

Ezen gondolkodj el,hogy mi az ami ezt a szűnni nem akaró ,folyamatos indulatot fenntartja benned.
És most ne azzal foglalkozz,hogy engem elküld a francba,hanem ezzel,mert ez a legnagyobb gátad.

Ha nem tartanálak értékes embernek,nem töltöttem volna ezzel itt az időmet.

HajduM képe
Nem, bizonyos dolgok persze, hogy nem voltak jók. Majd gondolkod
2010. május 29. szombat, 11:56 | HajduM   Előzmény

Nem, bizonyos dolgok persze, hogy nem voltak jók.

Majd gondolkodom. Folyamatosan gondolkodom.

Ha százan ugranak a kútba azért nekem nem kötelező utánuk ugrani :))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

,,Ha százan ugranak a kútba azért nekem nem kötelező utánuk
2010. május 29. szombat, 12:02 | Éva.   Előzmény

,,Ha százan ugranak a kútba azért nekem nem kötelező utánuk ugrani :)) ''

Nem is kell,de az esélyét sem adod meg magadnak,hogy észrevégy valamit,mert az indulatod elzár ettől.

Ezt szerettem volna mondani.

Köszönöm,hogy nem vágtál vissza.

Jó ,hogy írtál a gyermekkorodról,mert az ember eddig azt
2010. május 29. szombat, 12:33 | Éva.   Előzmény

Jó ,hogy írtál a gyermekkorodról,mert az ember eddig azt hitte,hogy a kislány elvesztése miatt van benned ez a düh,és indulat.
/most megint nehogy felkapd a vizet/

Szóval azt hiszem ez a gyerekkorodban elszenvedett terror/ne haragudj nem tudom másképp minősíteni/,
amikbe beavattál minket,ráadásul teljesen igazságtalan megtorlások voltak.
Nem hiszem ,hogy nem maradt benned gyermekként utána düh,és indulat,mikor ártatlanul bántottak.
Ki sem fejezhetted,mert akkor kaptál volna megint,vagyis csak gyűlt,gyűlt.

Felnőttként engedheted ki,mert már megteheted,nem torolja meg senki.

Teljesen el voltál nyomva,és most felnőttként éled ki ,a tanulási vágyadat és mindent ,
amit akkor lefojtottak benned.
Sokszor látom benned mostanában azt a belső gyermeket,aki rácsodálkozik dolgokra./ most,mert akkor nem hagyták/

Nekem itt most teljesen összejött a két probléma:

-hogy elszántan véded a szülői terrort,ami tulajdonképpen sok mindent tönkre tett benned/ha elgondolkodsz a fentieken/
-a másik pedig amit ráhúztál indulatosan a kereszténységre /itt a blogjaidban/
az sem a sajátod a saját lelkiséged,/ azt is elnyomták/,hanem szintén a terror,a hit gyüli,mert a Német Sándor szócsöve voltál végig.

Most tudom ,hogy ez fejbe vág,de légy egy kicsit alázatos a saját érdekedben,és gondolkodj el egy
kicsit,hátha tetten értem valamit.

Velem sokszor előfordult,hogy csak rájöttem valamire,felismertem,és ezzel meg is szűnt a problémám.
Azt hiszem ezzel szemben,hogy nálad ezek nagyon mély dolgok,és nem lesz olyan egyszerű.

Kösz,hogy meghallgattál.

Unlucky13!
2010. május 28. péntek, 17:52 | bodza (útkereső)

Hallgass Évára, állj ki magadért! Van olyan ügyvéd is, akinek nem kell fizetni, ha felhívod a polgármesteri hivatalt, ott megmondják, hol találod.

Emberek vagyunk, csetlünk-botlunk, pláne, ha a "nagy rózsaszín köd" is ránk ereszkedik. Nem Te vagy az első és nem is az utolsó, akivel ilyen történik. Az, ami ma még hatalmas problémának tűnik, holnapra megoldja magát. Ehhez viszont erőre, bátorságra van szükséged! Ugyan mit oldana meg az öngyilkosság?
Ezen elgondolkodtál már?

Lépj túl az önsajnálaton, és vívd meg ezt a csatát. Szedd össze magad, állj a szüleid elé. Az első döbbenet után biztosan melléd állnak!

Egyébként leírom egyik ismerősöm történetét: kutyát sétáltatott a parkban, ahol összeveszett egy másik kutyasétáltatóval. Nem sokkal ezután telefonokat kapott, hogy mennyi a tarifája. Őt bosszúból egy ilyen oldalra tették fel...Most nyerte meg a pert, hét elején.

Most biztosan nagyon rosszul érzed magad, össze-vissza ugrálnak a gondolataid. Próbáld meg higgadtan átgondolni az egészet, és csatára fel!

A rettegésnek soha nem lesz vége! ebbe gondoljatok bele. Itt nem
2010. május 28. péntek, 18:36 | Éva.

A rettegésnek soha nem lesz vége!
ebbe gondoljatok bele.
Itt nem csak arról van szó,hogy most a szülőkkel meg kell vívni ezt a csatát.
Aztán majd a partnerrel,
a munkahellyel,
később a gyerekének magyarázkodni,
és így tovább...
Ennek így soha nem lesz vége,bármikor megzsarolhatják a képekkel.

Egy egész életen át nem retteghet az ember!

Ezt most kell lerendezni a további nyugalma érdekében.

Igen, ennek van jogi útja, ez törvényt sért, ezt ennek
2010. május 28. péntek, 21:08 | bodza (útkereső)   Előzmény

Igen, ennek van jogi útja, ez törvényt sért, ezt ennek megfelelően kell elintézni. Biztosan győztesen kerül ki belőle! Leírtam egy példát, két hónap alatt rendeződött a bíróságon.

A 13 a születési számot jelzi. Sorry a félreértésért:) 23
2010. május 28. péntek, 20:15 | Unlucky13

A 13 a születési számot jelzi. Sorry a félreértésért:) 23 vagyok.
Nem, eszem ágában sincs öngyilkosnak lenni, mondtam hogy szeretek élni, csak ez most eléggé kikészített és ezer dolog kavarog a fejemben, a bosszútól kezdve az önsajnálaton az önutálatig, egyszerűen minden. Totális káosz a fejem és még csak aludni sem tudok eleget hogy letisztuljanak a dolgok, mert dolgozok egész nap.
A szülőket pont hogy nem kell okolni, mert egész életemben az ellenkezőjét csináltam annak amit mondtak. Ilyen vagyok. És ha mindig azt tettem volna, amit mondtak, akkor most nem olvasnám tonnaszámra a spirituális könyveket. Anyumtól kiskoromban kaptam pár hajhúzást, de azzal sem ment semmire. Szeretem őket és akit szeretünk, annak nem is akarunk fájdalmat okozni.
Pont ezt akartam hallani, különböző véleményeket! Folyt. köv.

ne okold, minősitsd magad
2010. május 28. péntek, 20:55 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

"ilyen vagyok"

jön az önvád, önmarcangolás?

hibáztál, na és? Számtalan rossz döntést hoz az ember. Oké, ez van, fogad el, mást úgyse tehetsz, de nehogymár Te legyél az áldozat, meg hagyd magad.

Állj fel. Vállald a felelősségét a tettedért, de HARCOLJ. Nem vagy áldozata senkinek, csak ha hagyod magad. 

Még magadnak sem. Emberek vagyunk, hibázunk, a baj nem itt kezdődik, hanem ott, ha elsummantjuk, és nem tanulunk belőle. Na az a baj.

Mit szólnak hozzá? Na, mit, mit?

Aki itél, nézd meg, vajon ő hibanélküli?

Nem , korántsem, igaz annak látja magát.

Spirituális jó tanácsom: sz.rd le ki hogy itél.

Állj ki magadért. Jobb lesz ezután. Csak erősebb leszel.

ja, még ennyi: gondolom nem akarod mégegyszer, hogy ilyesmi
2010. május 28. péntek, 20:59 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

ja, még ennyi:

gondolom nem akarod mégegyszer, hogy ilyesmi előforduljon: befolyásol, stb.

Ahhoz, hogy ne vonzd be többé magadhoz, ezt kell megtanulni: erős vagyok, kiállok magamért, jogom van élni. NEM VAGYOK ÁLDOZAT.

Meddig akarsz még igy érezni? Áldozat vagyok. Csak döntsd el.De ne mástól várd, hogy megmentsen. Utána neki leszel "szolgálója". Tedd meg önmagadért. Magad mentsd meg, aztán nem lesz külső melósra szükséged ;)

Tudom hogy kell bánni a szülőkkel, elvégre már jó ideje velük
2010. május 28. péntek, 21:49 | Unlucky13

Tudom hogy kell bánni a szülőkkel, elvégre már jó ideje velük élek. Pontosan tudom mi fog történni, a legrosszabbakat is belekalkuláltam. El fogják felejteni a dolgot, ahogy 1 év múlva én is csak röhögni fogok az egészen, de most most van és rossz.
Az biztos, hogy ebből az esetből nagyon sokat tanulok és nem arról van szó, hogy ne pornózzak:D Ez nem is igazi pornózás, simán csak fényképeket csinált, ahogy nagyon sokan csinálják manapság a hálószobában. Az, hogy megengedtem az exnek hogy ezt tegye(bevallom picit részeg voltam), még nem jelent semmit, mert utána töröltettem a képeket. A gond az, hogy ő nem tudom milyen megfontolásból, de több másolatot is készített. És az, hogy a volt barátnője hozzám fordult segítségért elég sok dologban, segítettem is neki, aztán így hátba szúr, az is az én hibám? Az egész sztori zavaros, nem is akarok jobban belemenni. 3 éve hibáztam, nem akarok másokat okolni és többet ilyen nem is fog előfordulni.
Igen, igazatok van, harcolnom kell! Ezt nem is bánom, mert bőven van bennem elszántság és kitartás, csak éppen a szeretteimet akartam ettől megóvni. Nekik szégyen, hogy a pici lányuk mit csinált.
Nincs gyerekem, ki tudja lesz-e, de ha nekem kell rugdosnom az életben és mindig azt csinálja, amit mondok neki, akkor ő hogy fog hibázni és hogy fog tanulni belőle? Nem azért van az élet hogy tapasztaljunk és tanuljunk?
Köszönöm mindenkinek, belül éreztem mit kell tennem és csak megerősítést kaptam!
Jó ez az oldal, már olvasom egy ideje:)

HajduM képe
Igen, fogsz belőle tanulni! Azt, hogy nyugodtan csinálhatsz bárm
2010. május 28. péntek, 22:14 | HajduM   Előzmény

Igen, fogsz belőle tanulni!

Azt, hogy nyugodtan csinálhatsz bármit retorzió nélkül. És most még röhögsz is rajta, és három évvel ez előtt történt?
Mi meg itt majdnem hajbakapunk miattad?
Tényleg nem ártott volna egy-két jól irányzott saller.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

HajduM képe
De a gyerekneveléshez még annyit. Nem igen szereti a gyerekét, a
2010. május 28. péntek, 22:09 | HajduM

De a gyerekneveléshez még annyit.

Nem igen szereti a gyerekét, aki nem adja meg a fenyítés, és ebből adódó alázat tapasztalatát (nem azt mondtam, hogy agyon kell verni naponta) de időnként egy-egy jól irányzott pofon csodákat tesz(persze nem ebben a korban, kicsit korábban kellett volna).

Sokkal megalázóbb és fájdalmasabb helyzetekbe fog kerülni, ha kikerül otthonról. Lásd az élő példát. Szabadjára engedett nem fegyelmezett gyerek. Találkozni kell ezekkel a dolgokkal, még a szülői házban. Jobb az mindenkinek.

Lásd ezt a leányzót élő példa. Aki nem igen lett megfenyítve. Nem csinálta volna ezt, hanem gondolkodott volna előre, mielőtt belemegy ilyesmibe, ha már ekkora drámát jelent neki. Egyébként nem hiszem, hogy megnéznék a szülők az említett képeket, legfeljebb csak a szomszéd.

És de, egy kicsit meg kell gyötörni, hogy érezze, másokhoz való viszonyában, megértésében, és szeretetében, így fejlődik ki ugyan is az együttérzése más bajba jutottakkal szemben és nem másképpen és de egy kicsit marcangolja magát, és de gondolkodjon csak el ha hülyeséget csinált.

Ez fogja a normálisnak mondható mederbe terelni további pályáját, vagy lehet széplelkeskedni, puhán hagyni, biztatni is, te nem vagy hibás, csak túlfűtött típus, semmi hibád, a szüleid a hibásak, amiért megszültek, és nem vertek meg egy párszor, hogy ne menj bele baromságokba. Önismeret? Vizsgálgassad csak miért vagy szexuális túlzásokra rábeszélhető? És még fel is töltöttétek a képeket valahova, és most a csúnya bácsik, akik szintén hibásak, nem akarják leszedni?

Hát ha te töltötted fel? Jézusom. Én nem tudom, a hülyeséget simogatással jutalmazni, de hát vannak itt érzékeny lelkű szerető anyai ösztönnel megáldott asszonyok, aki majd simogatnak, mert tulajdonképpen te mindent jól csináltál, megérdemled a dicséretet. Csináld máskor is.

Szegénykém, semmi önmarcang, az csak valami materialista csökevény, mert te magad nem matéria vagy ám, akit a matéria törvényszerűségei szerint kell kezelni, egy szent angyal vagy, egy puha bársonyos légnemű szent.

És a barátod is hibás, mert hagytad magad rábeszélni, mert te nem akartad ám. Ugye nem?. Ne marcangold magadat. mindenki más a hibás. Csak másokat hibáztass, sohase magadat. Van bűnbak bőven, nehogy már felelősséget vállalj azért amit csinálsz egy fenét.

Aztán meg a szeretetet, nem ártana preventív módon gyakorolni, még mielőtt a szülők megszégyenülése szóbakerülhetne, és remegve várni, hogy vajon mit szólnak a történethez.

Felnőtt nőtől elvárható, hogy gondolkodjon? Mint szülő kérdezem ezt.

----------------------------------------------------

Egyébként milyen képekről van szó? Most már akkor megnézném őket, ha már ekkora ügyet kreáltunk belőle. Esélyes, hogy semmi extra, és anyuék szégyelnék el magukat ha látnák, inkább meg se akarnák nézni. Persze ha a szomszédnak is a kezébe kerül? Hááát fene tudja, de a haverok előtt büszke is lehetsz...

Ezt csak azért írtam, hogy érezd a törődést....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Törődést?? Már bocsi, de ilyen apa mellett inkább kimentem volna
2010. május 28. péntek, 22:41 | Unlucky13   Előzmény

Törődést?? Már bocsi, de ilyen apa mellett inkább kimentem volna külföldre...
Ítélkezni azt Te is tudsz! Nem azt akarom, hogy itt mindenki sajnáljon! Tanácsot akartam és meg is kaptam, de nem tőled! Inkább a sallerokat osztogasd...
Mégis mit vársz egy fiataltól, aki épp hogy kikerült a nagy világba? Hogy pontosan tudja mit hogyan kellene csinálni? Hogy egy 50 éves tapasztalt róka fejével gondolkozzon? Egy 30 éves nő biztos elküldte volna a pasit jó messzire, de egy lány, aki szerette és meg akart neki felelni, teljesítette minden kívánságát! Igen, ítéld el és okold a szülőket, akik mellesleg óva intették mindentől!
És most már a képeket is megnéznéd... nem elég hogy vannak? És nem vagyok rá büszke senki előtt!

HajduM képe
"Mégis mit vársz egy fiataltól, aki épp hogy kikerült a nagy
2010. május 29. szombat, 7:23 | HajduM   Előzmény

"Mégis mit vársz egy fiataltól, aki épp hogy kikerült a nagy világba?"

Pontosan erről beszélek.
Mit tanultál te a szülői házba? Gondolkodni, felelősséget vállalni, kicsit félni, egy kicsit gátlásosabbnak lenni, őket figyelembe venni?

Nyilván nem.
Tehát a képeid gyakorlatilag közös projekt a szülőkkel. Menj és vágd az arcukba, hogy miért nem vertek el idejében jó alaposan, ami majd megtanította volna neked ezeket a dolgokat.
Mert így szabadjára engedve, csak ezt tudod kérdezni: ""Mégis mit vársz egy fiataltól, aki épp hogy kikerült a nagy világba?""

Semmit... nincs is alapja az elvárásnak, erről beszélek. Nem lettél megtanítva semmire...

De a saját lányomtól, igen is elvárom, hogy úgy élje az életét, hogy ne kerüljön ilyen és ehhez hasonló helyzetbe. Nem csak a képek kapcsán, hanem a feszültség ami körülötte kialakult.

De mindegy, mert csak azért reagáltam egyáltalán, mert azt hittem 13 éves vagy.
De így csak annyi: viseld a tetteid következményeit old meg ahogy sikerül, vagy ahogy tanultad vagy mit bánom én...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

???
2010. május 29. szombat, 10:55 | szildiko1   Előzmény

Vajon honnan ez az indulat egy teljesen ismeretlen lánnyal és történettel kapcsolatban?

HajduM képe
Nyilván belőlem az indulat. Egyébként nem vagyok indulatos, csak
2010. május 29. szombat, 11:09 | HajduM   Előzmény

Nyilván belőlem az indulat. Egyébként nem vagyok indulatos, csak egy véleményt fogalmaztam meg, amit a többi hozzászólás eddig nem tudott kikezdeni.

Nincs ezzel semmi gond. Így derül ki, hogy elég stabil vagyok-e? Érdekes egy bevehetetlen vár képe ugrott be most :))) Se ki se be se nyő :))) Megvéd, de ki sem enged. Viszont most ez ad biztonságot, és nincs más helyette, nem tartok a Hermess által javasolt szinten, hogy ugorjak ki a semmibe.

Elmondott egy történetet, bemutatta a történet résztvevőit, én apaként a szülők helyzetébe tudtam belehelyezkedni. Akik szintén kihagytak valamit az ifjú hölgy nevelése során, és az ifjú hölgy sem nagyon törekszik ennek az életmódnak a feladására, ahogy a szavaiból kivettem.

De most, hogy így rákérdeztél, az ugrott be, hogy igazából a lányommal szembeni féltés motivál ebbéli véleményem kialakulásában. Hogy igen jól látom, hogy éretlen és nincs meg benne az a veszélyérzet, ami megfontoltságra vezetné, és kiszolgáltatja saját magát. Még csak nem is erőszak áldozata, hanem egyszerűen a naivitása miatt nem érzi a veszélyt és a felelősséget mögötte, és nem számol a következményekkel

Ami kirajzolódik, az egy kiszolgáltatott helyzet, amire nem talál megoldást. De el ne felejtsük, hogy a helyzet előállításában aktívan és örömmel résztvett.

Egy apa lánya kapcsolat, ahol tojik az apja véleményére, de azért tart tőle :)))

Virtuális családfelállítás?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Már réges rég rácáfoltunk itt többen is a véleményedre, csak
2010. május 29. szombat, 11:22 | bodza (útkereső)   Előzmény

Már réges rég rácáfoltunk itt többen is a véleményedre, csak egyszerűen nem reagálod le. Ez a negligálásod nem egy "magasabb tudatossági szint" miatt van. Nem. Ez azért van, mert egyszerűen nem bírod beismerni, ha tévedtél.

Itt szajkóztad több hsz-ban is, hogy 13 éves.:)

Olvasd vissza az első 8 mondatodat ebben a hozzászólásodban. Mennyei magasságokba emelted magad. Mert a valót csak Te tudhatod, a többiek álláspontja számodra csak siralmas nyöszörgés.

Elfogadás? Befogadás?

Na, keménykedjünk akkor!:)