A kizárás a helyes út? | Önmegvalósítás.hu

A kizárás a helyes út?

Sándor egy névtelen hozzászólónak válaszolta hogy, ,,mostantól a hittérítők hozzászólásait törlöm.”
Persze tudom, minden joga meg is van hozzá. Nem ez ellen akarok lázadni, csak egy kicsit elgondolkodtam.
Megoldunk ezzel bármit is? A magunk nyugalmát talán igen, de nem azt tanultuk, hogy minden egy?
A világ egy és oszthatatlan, és hogy ismerd meg/fel mindenkiben önmagad részét?
Nem szerethetsz, és nem gyűlölhetsz anélkül, hogy ezt önmagaddal meg ne tennéd.

,,Ha valaki rendszeresen azzal jönne itt az életkérdéseinkre, hogy oldjuk meg szélcsengők elhelyezésével a lakásunkban, előbb-utóbb abból is elegünk lenne.”

Zavarnak ezek a bemagolt hozzászólások engem is, de ha a szélcsengős embertől nem is tanulok, róla mégis csak azt gondolnám, hogy kezdeni kell a tanítását előrül, mert valamit nem értett meg.

Nem lehet, hogy azért zavar, mert én is ugyan ilyen szemellenzős vagyok, csak a másik úton?
Meglehet, hogy ugyanúgy nem vagyok nyitott a másikra, ahogy ő én rám.
Az hogy itt vannak, az mindannyiunknak elgondolkodtató, mert azt jelenti, valamit nem jól csinálunk.
Nem érzem magam jól egy kapcsolatban? Na jó, akkor váljunk el!
Nem az lenne a megoldás, hogy nézzük meg miért.?

Ha kizárjuk őket, önmagunkat zárjuk ki, hiszen Jézus mutatott egy utat amin járni lehet és az egyházak merevsége ellenére is sok ember eljutott rajta oda ahová mi is vágyakozunk.
Csak azért mert létezik másik is, zárjuk ki azt ami már biztosan működik?
Én nem érzem ezt jó megoldásnak.

Beküldte: | 2010. máj.. 05. szerda - 12:12

Hozzászólások

37 hozzászólás
Kirsikka képe
az kizárt :)
2010. május 05. szerda, 21:49 | Kirsikka

Mikor csak a címet olvastam, gondoltam ennyit írok...
...aztán mikor a blogot olvastam, gondoltam mennyire igazad van, itt mégsem erről van szó. Mindenki rendezze magában, hogy kit zár ki az életéből és hogyan, itt arról van szó, hogy a honlapon miről van szó. :) Szerintem épp eleget foglalkozott már a hittérítőkkel, aki követte a vitát, hátmég aki folyton válaszolgatott! Szóval aki nem tette helyére ezt a dolgot magában, az úgyis megkapja máshonnan. Akit zavar, és gyakorlott önismerkedő, megvizsgálja a zavart. Aki nem, majd megvizsgálja, ha felismeri :)

Nem a Jézus által mutatott út lett kizárva, hanem a fülbefogva-szembecsukva-lecke-felmondás. (majdnem azt írtam, hogy bigott-mantra, de igazad van, a bigottság elég tág fogalom:))

Az oldal céllal jött létre, és ha bárki idetéved, hogy "fú, önmegvalósítás" és azt olvassa 20 hozzászólásban, hogy megy a köpködés Isten nevében, akkor joggal gondolhatja hogy hiteltelen az oldal. Ezért értek egyet a törléssel.

off: ma gondoltam rád klubon, az "oktató" szó kapcsán, hogy az milyen kemény, szigorú, és távolságtartó szó... :) puszi!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Pontosan így gondolom, ahogy írtad
2010. május 06. csütörtök, 8:23 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Pontosan így gondolom, ahogy írtad, nem is írom le még egyszer!

De azon még futhatunk egy kört, hogy az életében ki, hogyan zárja ki a számára zavaró személyeket. Talán ez is benne volt Noémi felvetésében.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Egyre több útnak látom meg a létjogosultságát
2010. május 06. csütörtök, 8:42 | Huszti Sándor -...

A weboldal színvonalának fenntartása érdekében végzett kizárások mellett, a saját életemben én is azt az elvet vallom, amire utalsz. Vagyis hogy ha valaki/valami nagyon jön, nyomul, akkor annak oka van, azt meg kell vizsgálni, tanulni kell belőle és elfogadni!

Erre igen jól tanít az IGEN-t mondás gyakorlata, de a hagyományos önvizsgálat-tudatosítás út is járható. Talán ennek köszönhető, hogy az említett keresztény hittérítők már messziről elkerülnek, be sem próbálkoznak, viszont a Krisnások még le szoktak szólítani, ezzel is jelezve, hogy rajtuk még nem vagyok túl.

Ifjabb éveimben az egyházaknál kerestem az igazságot, jártam baptistákhoz, Krisnásokhoz, buddhistákhoz. Mindegyiknél találtam igaz dolgokat, hol keveset, hol sokat, de a tiszta vonalat végül is az önismeretben leltem meg. Nyilván emiatt is vagyok elfogult ezen módszer mellett, (no meg azért, mert ilyen hatékonnyal még nem találkoztam!), és ezért esik nekem is nehezemre megérteni, hogy más utak is elvezethetnek a lelki tisztasághoz, az önmegvalósításhoz.

De azért igyekszem, és én látom magamon, hogy egyre toleránsabb vagyok, egyre több útnak látom meg a létjogosultságát és tudom azt elhelyezni, és elfogadni a fejlődés rendszerében. Bizonyára egy kis integrál szemlélet sokat segítene, ha szakítanék rá időt!

Kavics22 képe
Nahát Sanyi, ez olyan volt, mint egy önvallomás. Őszintén
2010. május 06. csütörtök, 8:49 | Kavics22   Előzmény

Nahát Sanyi, ez olyan volt, mint egy önvallomás. Őszintén érdekelne, nehéz volt leírnod ?

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Most már nem
2010. május 06. csütörtök, 10:10 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Most már nem, de egy hónappal ezelőtt még belepusztultam volna. : )

Hatottak rám ezek az egyházas témák - hozzászólások, és engedtem nekik.

jaguar képe
áhááá!
2010. május 06. csütörtök, 11:00 | jaguar   Előzmény

áhááá! akkor megvan a ludas! te magad vonzottad ide ezt a sok őrült egyházast! na szép.. :D

Kavics22 képe
Sanyinak....
2010. május 06. csütörtök, 11:30 | Kavics22   Előzmény

Tök jó volt hallani (olvasni), hogy Te sem vagy tökéletes. :D

jaguar képe
bizony,
2010. május 06. csütörtök, 15:14 | jaguar   Előzmény

bizony, mert még mindig nem hangsúlyozod eléggé.. pl azáltal hogy megosztanál mindennapi apró tanulságokat az életedből.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
megoszthatom azokat
2010. május 07. péntek, 0:54 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Azért nem osztok meg, mert nagyon kevés saját élményem van, ami tanulsággal szolgálna!
Kb. 2 éve már, hogy olyan kevés problémám van, hogy nekem kell utánuk mennem, ha rosszul akarom érezni magam. : )

Amit rendszeresen gyakorlok, az egy tisztító-tudatosító gyakorlat, amely többnyire olyan tudattartalmakat hoz fel, amelyek nem kapcsolódnak semmilyen problémakörhöz sem, csak ilyen-olyan rossz érzésekből állnak.
Ezek feloldására a tudatosítás módszerét használom: megfigyelem, megélem, befogadom és elengedem ezeket, de nem egyesével, hanem tömegével, ezért olyan nagy élményt ezek sem nyújtanak.

Az elmúlt fél évben például ennyi megfogalmazható problémám merült fel, és kb. ennyi napot kellett velük foglalkoznom:

  • érzéseim Apám felé - 3 nap
  • félelem a verekedéstől - 2 nap
  • konfliktus valakivel - 4 nap
  • hiúság, büszkeség - 2 nap
  • előítélet romák és keresztények felé - 1 nap
  • szexualitás tudatosítása - 2 nap
  • motiváció a munkához - 4 nap
  • érzéseim a gyermekeim felé - 5 nap
  • költözés - 1/2 nap

Ha valamelyik történetére kíváncsi vagy, akkor pár kivételével
megoszthatom azokat, de nagy érdekességet nem tartalmaznak. Ezeken a problémákon azokkal a módszerekkel dolgoztam, amelyeket a Sirály csomagokban is tanítok. Jól begyakorolt, kiforrott technikák, mindent meg tudok oldani velük.

2-3 évente merül csak fel új típusú megközelítésre, vagy gyakorlatra igényem, de azok inkább spirituális gyakorlatok szoktak lenni.
Az önismereti útkeresésem, az eszközök feltárása már vagy öt évvel ezelőtt befejeződött, asszem megtaláltam mindent, ami a megoldásokhoz kell. Azóta csak használom őket és idő meg gyakorlás kérdése, hogy mindent helyre tegyek magamban.

Hiszek a tökéletesedésben, tudom, hogy van megvilágosodás, és úgy sejtem, hogy a személyiség részenkénti felszámolása adja majd meg azt a tisztaságot, amely az örök tapasztalásának alapfeltétele.

jaguar képe
végülis erre még kiváncsi lennék,
2010. május 07. péntek, 3:54 | jaguar   Előzmény

végülis erre még kiváncsi lennék, meg kapcsolódna is a kizárás témához:

"előítélet romák és keresztények felé - 1 nap"

viszont miért kellett kizáráshoz folyamodni ha már belül lerendezted ezt? a keresztényekkel szemben mi lehet a különbség a krisnásoknál, hogy ők még mindig megtalálnak élőben?

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Nem azért fogom törölni a keresztény hittérítő hozzászólásokat
2010. május 07. péntek, 15:24 | Huszti Sándor -...   Előzmény

1. Félreértesz. Nem azért fogom törölni a keresztény hittérítő hozzászólásokat, mert keresztények. Hanem azért, mert már kapott az oldal elég hittérítő szöveget, aki akart, reagált is rájuk, ezért újabb ilyen típusú bejegyzéseknek nem látom értelmét. Ramina pontosan megfogalmazta ezt.

Mint a weboldal gazdája, meghatároztam: Ez egy önismerettel foglalkozó weboldal, ahova olyan tartalmakat engedek, amelyek az önismeret, önfejlesztés felé irányítanak. Ami nem ezt az irányvonalat képviseli, az csak olyan módon jelenhet meg, ha azt az önismeret szemszögéből vizsgáljuk meg, vesézzük ki!

2. A Krisnásoknál elég jól éreztem magam, az indiai kultúra, spirituális tanítások, Védák, kaják és a hangulat miatt.

Ezekből még maradt bennem kielégítetlen vágy, viszont maga a vallásuk-egyházuk, a bhakti jóga útja, nem az én utam. Ezért ezeket rajtuk keresztül már nemigen tudom megélni, gondolom ezek a vágyak vonzzák be őket.
Nem rendeztem még magamban, hogy velük már biztosan nem, de akkor hogyan...?!

Mondj rám Igent- Sanyi...
2010. május 06. csütörtök, 9:13 | Éva.   Előzmény

>Vagyis hogy ha valaki/valami nagyon jön, nyomul, akkor annak oka van, azt meg kell vizsgálni, tanulni kell belőle és elfogadni!
Erre igen jól tanít az IGEN-t mondás gyakorlata<

Mondj rám Igent-Sanyi..

puszi: Éva

Vagyis hogy ha valaki...
2010. június 24. csütörtök, 11:47 | Horka (útkereső)   Előzmény

Hozzászólás törölve (Moderátor)

Remélem azért érzitek , hogy nem a ,,beszólás" munkálkodott
2010. május 06. csütörtök, 9:19 | Kassay Noémi

Remélem azért érzitek , hogy nem a a ,,beszólás" munkálkodott bennem, hanem , valóban elgondolkodtam ezen, mert én tegnap a Jehova tanúit zártam ki, illetve nem nyitottam ajtót.
Csak hogy közben ment a mosógép, a gyerek lehúzta a Wc-t, tehát nyilvánvaló volt, hogy kizárom őket még számukra is. El is mentek nem sokára.
Aztán meg lelkiismeret furdalásom lett, és mire megírtam ezt a blogot, már tudtam, hogy nem egészen jó ez így, de a megoldást még nem tudom.

Noa

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Engedni kell egy kicsit, meghallgatni, befogadni az információt
2010. május 06. csütörtök, 10:06 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Persze-persze, hiszen írtad is, hogy a kérdés érdekel, és nem kötekedni akarsz!

Szerintem engedni kell egy kicsit, meghallgatni, befogadni az információt, aztán hagyni, hogy belül megérjen. Ha ez szépen lezajlik, akkor helyére kerül és nem fognak üldözni a hitterítők, mert érzik, hogy már beértél, nincs benned szemernyi kétség sem!

Persze ha áll a bál otthon akkor az nem a legalkalmasabb időpont az elmélyült befogadásra, de úgyis jönnek még, ha dolgod van velük.

az Isten szerelmére...
2010. május 06. csütörtök, 10:35 | Ramina   Előzmény

Az Isten szerelmére, miért kell-kellene mindig mindent beengedni (semmit sem kizárni)...??

Csak azért, mert igy tanulunk?
Nemcsak igy tanulunk. Százféleképpen tanulhatunk.Megszámlálhatatlan sok formában és rendületlenül "szállitja" elénk az élet a leckéket, millió az alternativa....még kérnünk sem kell.

- Lehet, hogy már megtanultuk azt, amiről az illető beszél...!Túl vagyunk rajta...nem kell már...
- Vagy lehet, hogy most kizárjuk, mert a pillanatnyi helyzet prioritása igy kivánja( éppen sietek megfőzni az ebédet, kedves Jehovák....)
- Vagy egyszerűen nem érdekel az a megközelités, amellyel az illető próbálkozik, mert ügyetlen, buta vagy dogmatikus, stb
- Lehet, hogy más módon akarunk megismerkedni-elmélyedni abban az adott témában (pl. vallás)

A nemet mondás, nem azt jelenti, hogy nem fogadom el azt a tényt, hogy ez az ember, igy meg igy látja a világot. Hát lássa úgy! Mi dolgom nekem ezzel?
Ha valamire nemet mondok, kizárom, csak azt jelzi, most nem foglalkozom vele, hagyjon békén.
Merjünk már végre bűntudat nélkül nemet mondani!

Csak azért, mert önmegvalósitók vagyunk, nem felelősségünk, kötelességünk mindig, mindent, mindenkit megnyilvánulni hagyni, a tolerancia és az álszent elfogadás és nyiltság nevében.
Akit kizárnak, bizton megtalálja a neki való embereket.
És ahogy Sanyi irja, ha a témával valóban foglalkoznunk kell, akkor az újra megtalál bennünket. Garantáltan.

Minden kizárás
2010. május 06. csütörtök, 11:00 | Senki (útkereső)

Minden egyes kizárás, annak módja, időpontja a kizárót minősíti. Szerintem fizikailag kizárni csak azt zárja ki az ember, amit másként nem tud. Valószínű saját magában olyan regisztereket mozgat meg, amit nem szeretne. Ezt persze rá lehet fogni a blog színvonalának szinten tartására, csak hogy ez duma. Nem is kellett volna bevonzani! Az lett volna a megoldás.
Furcsak, hogy pont egy olyan hozzászólás indított el megint egy kizárási akciót, ami ebben a kategóriában nem is a legdurvább volt.
Engem egy időben kifejezetten idegesített UÁ dogmatikája, de mikor megtaláltam, hogy miért is van ez igy, akkor már csak úgy átsiklottam felette, inkább az érdekelt másból mit vált kil. És ebből én sokat tanultam. Nem baj legalább koncentrálunk egy dologra, az önmegismerésre és nem fecséreljük időnket mások útjának megismerésére.
Én azért elgondolkoznék azon, hogy az elmúlt igen rövid idő alatt ez már nem az első kizárási hullám, és ezek sosem akkor következtek be amikor a tagság felhördült.

Üdv!

a tagság egy embere
2010. május 06. csütörtök, 11:35 | Ramina   Előzmény

Én, mint a tagság egy embere, teljesen semmitmondónak éreztem azt a vallásos bejegyzést. Ha úgy tetszik,"felhördültem". Sokan olvasnak itt némán, de nem tudhatjuk, mi jár a fejükben. Akik irnak, azok vannak lényegesen kevesebben....

Igen, azt a regisztert mozgatta meg bennem az az irás, amit nem szeretek.(egy lapon nem lehet ÚÁ-val emliteni)
Nem szeretem a szinvonaltalan, tartalomban és helyesirásban minőségen aluli, betanult dumát, halálosan elcsépelt gondolatokat. Nem szeretem, amikor valaki irásából nem érzem azt, hogy magáévá is tette - nem csak visszamondta a bemagolását - a beirása témáját.
Vannak itt Istennel meg a vallásokkal, Jézussal stb foglalkozó blogok bőven.
Szinvonalasan.
Ez épp elég.

Azonkivül, nem gondolom, hogy minden egyes embert nekünk kéne felemelnünk és megvilágositanunk, fejlesztenünk és tanitgatnunk, mint ahogy azt sem, hogy oly egységes tudatszinten lennének itt az oldalon az emberek(mindenki, a némák is), hogy ilyesmit ne lehetne - bárkiknek is - bevonzaniuk.

Mozog a haraszt
2010. május 06. csütörtök, 13:12 | Senki (útkereső)   Előzmény

A felhördülésnek oka van. Akár meg akarod keresni az okát és fel akarod dolgozni, akár nem. Aki igen, az ért belőle és teszi a dolgát, aki nem az hozsannázik, hogy milyen jó volt a tettest kizárni.
Minden amire azt írtad, "nem szeretem" azalatt van valami, ami foglalkozást igényel, mert valamiért kirekeszted. Miért zavar az, ha valaki valamit nem tett magáévá? Te mit nem tettél azzá? Mi van halálosan elcsépelve az életedben?
Az az egy biztos, hogy azok akik nem a sajátjaik között hirdetik Jézus kifordított igéit, azokkal itt nekünk van dolgunk, ezért is vonzuk be őket.
Itt nem arról van szó, hogy nekünk kell embereket felvilágosítanunk, felemelnünk! A tanítás sosem másról szól, hanem mindig rólad. Neked kell magad felemelni azáltal, hogy megnézed mi az a principium amire egy ilyen hittérítő rávilágított, felpiszkált és azzal neked milyen dolgod van. Ha lerendezted, észre sem fogod venni hozászólásait a blogban.

Megválaszthatom és meg is választom, hogy mire akarok figyelni
2010. május 07. péntek, 9:44 | Ramina   Előzmény

A "felhördülés" szót, erősen időzőjelbe tettem, ami azt jelenti: idéztem.Tőled.
Nem az én szavam volt, mint ahogy a felpiszkált sem, mert mégcsak fel sem piszkált.
Az a beirás nem váltott ki belőlem érzelmeket.
A te saját szavadat használtam arra, hogy megértessem veled, hogy pl. nekem sem tetszett az a beirás, ergo egyetértek a kizárással.
Nem mondom, hogy "hurrá! ", megint kizártunk valakit.
Azt azonban mondom, hogy semmi baj azzal, hogy ezt a hozzászólót kizártuk.

Leirtam, hogy miért nem szeretem az ilyen jellegű hozzászólásokat...néhányat a sok ok közül meg is neveztem.
Nem hiszem, hogy részemről ez foglalkozást igényelne magammal vagy mással, mert nem hiszek abban amiben te, hogy mindent el-be kéne fogadnunk, meg kéne hallgatnunk, le kéne reagálnunk, foglalkoznunk, törődnünk kéne vele.
Ez az alapvető szemléletbeli különbség köztünk, kedves Senki.

Nem veszem el magamtól azt a jogot, hogy valakire vagy valamire nemet mondjak.
Oké, "nem is kellene hogy magáévá tegye" a beirásának témáját, de amit hiányolok, az a saját kútfő megléte. Bármit is ir valaki, mégha nem is értek vele egyet, mint oly sokszor, attól még legyen a beiró szintjén, legalább az ő számára hiteles, valódi mondanivaló!
Ezt például ÚÁ hozza nekem, pedig kevés irása tetszik és ő is vallási témában nyomul.

A szóban forgó beirás tartalmi része untat, százszor minőségibb változatban hallottam már, semmi újat nem mondott és halálosan elcsépelt közhelyek. Túl vagyok ezeken a megközelitéseken, Senki.
Már irtam egyszer a legós hasonlatot: ez olyan, mint amikor a gyerek egyszercsak kijátszotta magát a legóval, kiismerte annak minden csinját-binját és kinőtt belőle. Nem azért, mert az életében halálosan elcsépelt, zavaró dolgok vannak.....hanem csak egyszerűen fejlődött és továbblépett...már nem legózik többet.
Nekem ez az irás ilyen volt.

És semmi baj azzal, ha valakit valami-valaki zavar.
Nyugodtan zavarhat.
Ez megengedett.
Az nem egy spirituális baklövés és nem feltétlenül jelent valami megoldandó feladatot magadban.

Ha már a megvilágosodás közelében járnánk, akkor már megérteném a hamis elvárásaidat.
Én nem járok ott és nem felelek meg hamis ezós elvárásoknak.
Itt, adott esetben a vallás, Jézus,Isten témában már rég sokkal mélyebben benne vagyok , a saját utamon járva , a magam szintjének megfelelően.

Ha kizártál egy témát-embert az életedből, bár annak valódi aktualitása, üzenete, tanitása van a számodra, az ismételten, úgyis rádköszön megint.

a lényeg
2010. május 07. péntek, 10:32 | Ramina   Előzmény

Tisztelem, megértem azt a másik embert, elfogadom,mint embert, elfogadom, hogy ő olyan, amilyen és a hitrendszerét és a gondolkodás módját..........de nem kérek belőle.
Miért olyan furcsa ez.......?

Tedd ezt
2010. május 07. péntek, 10:46 | Senki (útkereső)   Előzmény

Tedd ezt kedves Ramina. Nem is akartalak ebben megzavarni, csak a véleményemet mondtam el. És tök jól van az úgy, hogy te máshol jársz.

Üdv!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Most akkor mit csináljunk?
2010. május 07. péntek, 15:51 | Huszti Sándor -...   Előzmény

"Én azért elgondolkoznék azon, hogy az elmúlt igen rövid idő alatt ez már nem az első kizárási hullám, és ezek sosem akkor következtek be amikor a tagság felhördült."

Azt tisztázzuk, hogy most nem egy kizárásról van szó, hanem a hittérítő hozzászólások törléséről. Aki azt a bizonyos hozzászólást írta, Őt nem zártam ki, sőt szívesen látok tőle a jövőben tartalmilag értékes, és legalább elégséges helyesírású bejegyzéseket. : )

A korábbi kizárások és ez a mostani döntésem is, időben ahhoz kapcsolódik, amikor elolvasom az adott bejegyzéseket és betelik a pohár. Ez van, amikor hamarabb és van, amikor később. Remélem, ez nem gond!

"Ezt persze rá lehet fogni a blog színvonalának szinten tartására, csak hogy ez duma. Nem is kellett volna bevonzani! Az lett volna a megoldás."

Ebben igazad van, de hát már bevonzottuk, én is, Te is, mi mindannyian! Most akkor mit csináljunk?
Aki akart, az már elmeditálgatott rajta, hogy mit vált ki belőle a hittérítés (megtettem), a kizárás (megtetted?), vagy Iván és Skorpió hiánya, de akkor mi legyen a bejegyzéseikkel?

Hagyjam ott azokat, hadd díszelegjenek örökre, és hagyjam, hogy addig szemeteljék az oldalt, amíg az elveszíti eddigi színvonalát és irányultságát?

Te mennyi Viagra spam-et kapsz az email fiókodba? Most képzeld el, hogy az mind itt landolna, egészen addig, amíg az összes olvasó nem tudatosítaná magát tökéletesre a szexualitásában. És amikor már mind tökéletes tantra Mesterek lennénk, akkor nem vonzanánk be a "buy Viagra" hozzászólásokat, ismét beszélgethetnénk nyugodtan az önismeretről.

Nos, itt választódik szét az én személyem és a moderátori munkám (de erről már volt szó korábban). Moderátorként terelgetem az oldalt, irányba tartom és ebbe beletartoznak a törlések és kizárások is.
Én magam meg, önismeretileg vizsgálom meg, ha valami zavar, ha valamit elutasítok.
A kettőt igyekszem nem össze keverni.

Például:
Én nem annyira vagyok híve a pozitív gondolkodásnak, a Secret-es bevonzásnak, de emiatt senkit, semmit nem fogok törölni az oldalról, hiszen a téma kapcsolódik a belső önmegvalósításhoz. Ezért mint husztisanyi, inkább leírom az ellenvéleményemet, vitázok, érvelek, így fejezem ki, hogy nem értek egyet.

Jajaj!
2010. május 07. péntek, 16:40 | Senki (útkereső)   Előzmény

"A nem kellet volna bevonzani"-t arra értettem, hogy ha nem akarod itt, akkor nem kell bevonzani. De már itt volt, bevonzottuk és anélkül, hogy bárki hozávakkantott volna bármit ugrottál........
Ha jól emlékszem egyből nyilatkoztál is, hogy az összes hittérítőt ki fogod tenni. Ezért volt a hullám megfogalmazás.
Egyébként reagálhattál volna a lényegi részével foglalkozó bejegyzéseimre inkább, ez olyan kekeckedő gyanús.
A viagra spam hasonlat is elég félre ment. Ott valaki a vakvilágba lövöldözget. Aki ide irogat mint hittéritő, az pedig szerintem segélykiálltásként ir ide. Persze nem vagyok hive a kéretlen segitésnek, de a csaj se trágár nem volt, sem bántani nem bántott senkit.
És, hogy mit csinálj a kitiltottak bejegyzésével. Valószínű ha voltak rá értékelhető és mások számára is informativ válaszok, akkor semmi mást nem tettem volna vele, mint átirtam volna névtelenre, vagy meghagytam volna accountját, csak lezárom a bejelentkezési lehetőségét. Ugyanis igy a rá adott válaszok is értelműket vesztve lógnak a szeren. Ha pedig azokat is kiszeded, akkor vajon mit szól a tulaja?

Üdv!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Igyekeztem a lényegi részére reagálni.
2010. május 07. péntek, 17:55 | Huszti Sándor -...   Előzmény

"...anélkül, hogy bárki hozávakkantott volna bármit ugrottál."
Ez az én dolgom, hogy ugrok, vagy nem.

Nem akartam kekeckedni, igyekeztem a lényegi részére reagálni. Mit hagytam ki szerinted?

A viagra spam hasonlatnál nem a célzás a lényeg, hanem az, hogy bevonzod, mert megkapod a postaládádba, akár akarod, akár nem. Amíg nem vagy tökéletes, addig bevonzol ilyeneket, mintegy jelzésnek, hogy mivel kell még foglalkoznod. Én így értettem.

"Aki ide irogat mint hittéritő, az pedig szerintem segélykiálltásként ir ide."

Óóóó, ezt nem hiszem. Ő hittéríteni jött ide, nem a mi segítségünket akarja.

"a csaj se trágár nem volt, sem bántani nem bántott senkit."
Nem is ezzel volt baj, hanem azzal, hogy ez már a sokadik hittérítő bejegyzés volt, és most telt be nálam a pohár, innentől törlöm az ilyen bejegyzéseket.

Egyébként Te honnan tudod hogy csaj? Talán az ismerősöd?

Mint írtam, nem kitiltottam az illetőt, hanem úgy döntöttem, hogy a jövőben törlöm az ilyen hozzászólásokat. Továbbra is lehet bejelentkezve vagy Névtelenül írni a weboldalra, az önismerethez kapcsolódó témákban, értelmes, tartalmas bejegyzéseket.
Nem tudom, miért olyan nehéz megérteni ezt?

Szabad akarat
2010. június 24. csütörtök, 10:32 | izidor (útkereső)   Előzmény

Kedves Senki.
A szabad akaratunkból kifolyólag tehetünk bármit...persze ez a bármi nem jelenti azt, hogy ez nem vonz esetleg be valami mást is.
Haladunk önmagunk felé...ezt nem tagadhatjuk, még az is, aki esetleg olyan döntéseket hoz, ami nem egyezik a társadalmilag elvárttal.
Valószínű, hogy a döntésének teljes tudatában cselekedett így felvállalva a kritikákat is, megbélyegzéseket.
Nincs jó vagy rossz, csak önmagunk felé vivő út és önmagunktól távolító.
Amíg nem vagyunk tökéletesek, addig ide-oda hánykolódunk...néha hosszabb ideig tudjuk tartani az energiánkat az ideális szinten, hirtelen meg teszünk egy olyan lépést, ami talán nem egyezik nagyon sok ember nézetével, de talán az az ember, aki meglépte megbeszélte magával.
Itt jön a képbe az, hogy az vesse rá az első követ, aki bűntelen...ki dobja az elsőt?

Szeretettel,
izi

vallás
2010. május 07. péntek, 7:05 | zoeya

Zoeya

Számomra minden új beszélgetés tartalmaz egy tapasztalást,ezért nem térek ki elöle.Persze sokadszorra,ha már nincs mit mondani,tovább lépek.Sosem tudhatjuk,hogy az előitéleteink miatt mitől
foszthatjuk meg magunkat.Pl. én szivesen látom a különböző vallások képviselőit ,mert kiváncsi vagyok az Ő nézőpontjukra is.Igyekszem sokat kérdezni és megismerni a hitüket.Amit tapasztalok,hogy saját vélemény nincs,csak a bemagolt tudás,de ezt látom ezo-körökben is.Voltak akik rendszeresen vissza jártak beszélgetni és sokmindenről kiderült,hogy hasonlóan látjuk,csak más szavakat használunk.
Van 3 tanítás,amin érdemes elgondolkodni: 1.Isten háza(ami történetesen az életed vagy lakásod is lehet) mindenki elött nyitva áll 2.mindenkinek meg kell adni a lehetőséget 3.sosem tudhatod,hogy mikor
segíthetsz valakinek.Azok akik ezt az utat járjuk felvállaltuk a "másságunkat" és kapunk hideget-meleget
ami nyilván nem esik jól.Aki bekopog az "ajtómon" szintén felvállalta a saját vallását ami tiszteletet érdemel akkor is ha nem értek egyet vele.Ne csatlakozzunk azok táborához akik minket megitélnek.....

Zoeya

Hittérítés..
2010. május 07. péntek, 19:23 | Éva.

Szerintem itt nem az a probléma,amit a hozzászóló /lány vagy fiú/ mondott,hanem az ahogy mondta.
A bemagolt maszlag,ami minden értelmet nélkülöz.
Ettől áll fel a szőr az ember hátán.
Ugyanezt el lehetne úgy is mondani,hogy értelmes gondolatok legyenek,lehetőleg saját,és nem egy szekta
beprogramozott szövege.
Ez irritálja az embert,és szerintem jogos kérés Sanyi részéről,hogy ilyen stílusban ne írjanak hozzászólást.
Nincs itt semmi lefojtva,eltiltva.
Próbálja meg a hozzászóló saját gondolatait közölni/ha még van neki/,nyilvánítson véleményt értelmesen.
Erre az agymosott szövegre értelmes ember rángógörcsöt kap.
Úgy vettem észre ,hogy ez egy gondolkodó oldal,meg kéne tartani ezt a jó szokást.
Ha ez a hozzászóló a saját gondolatait közölné,a saját szavaival senkit nem irritálna és akkor is teret adhatna a nézeteinek.
Szerintem ez a probléma, nem amit mond,hanem ahogy mondja.

Mi lenne, ha egy-két ilyen hsz után, csak megkérdeznénk, jó,jó,
2010. május 08. szombat, 15:03 | Buddhanita (útkereső)

Mi lenne, ha egy-két ilyen hsz után, csak megkérdeznénk, jó,jó, de TE mire gondolsz? A saját szavaiddal. UÁ is megszelidült, mikor szóltunk neki. Nem hiszem, hogy "elvetemültek" lennének, és nem nyitnának ők is, ha kérnénk. Ki tudja. Mi nem hittérítünk? Hiszünk az önmegvalósításban (vagy bármi másban), ha valami nem fér bele, kidobjuk?Hiszem, hogy ez működik, tovább is adom,ajánlom, ha kérdik, vagy itt, mikor egy szitura felelek. A hitem közvetítem.

Dogma: na, ebben is király vagyok, van, mikor csak papolok, mivel még nem élem minden percben, csak a villanásokból merítek. Szememre is vetik, de miért baj ez? Járjuk az utunkat. Ki-ki, ahogy tudja.

Hiszem, hogy van olyan személy, aki nyitna, és van, aki továbbra is dogmatikus maradna. De honnan tudjuk, hogy ki az, aki nyitna, tanulna itt ugyanúgy, mint mi, ha meg sem próbáljuk? Ebből sem ért? Istenem, semmi sem történne, ha nem reagálnánk túl a dolgot. Ha nem ugrana rá valaki ismét. Aki ugrik, még mindig, annak dolga van vele. Járjon utána. Akinek nem, görgessen tovább az egérrel. Vagy kérdezze, mi  a saját tapasztalata. 

Ennyi.

u.erika képe
Tényleg ki lett tiltva Hajdu M. !?
2010. június 23. szerda, 22:36 | u.erika

Tényleg ki lett tiltva Hajdu M. !?