INUAKI - Egy Földönkívüli Lény Vallomásai I-II. | Önmegvalósítás.hu

INUAKI - Egy Földönkívüli Lény Vallomásai I-II.

Hozzászólások

45 hozzászólás
Csizike képe
INUAKI I-II. ;-)
2010. február 11. csütörtök, 16:43 | Csizike

Itt egy Szenzációs és Megdöbbentő(en Jó) Könyv, amiből mindent megtudhatsz azzal kapcsolatban, hogy Mi van MOST a Világban... Milyen Folyamatok működnek? és Miért?

A Gazdasági Válságról...
Ahogyan minket "tudatosan" manipulálni próbálnak...
Hogyan próbálják meg elbutítani az Emberiséget és Miért?
Pénzügyi kérdések... Hitelek, Alacsony Fizetések... Szándékos eladósítás... Stb-stb...
A Félelem-keltés módszerei és oka...
A sok kínálkozó jobbnál-jobb üzleti lehetőség oka, célja...
Egészség-Betegség kérdése...
Miért nem akarják, hogy egészségesek legyünk, egészségesen táplálkozzunk...
Miért nem akarják, hogy Te Megvilágosodott felébredt Lényként ÉLJ, Boldogan, Kiegyensúlyozottan és Egészségesen... Harmóniában és Örömben Önmagaddal, a Szeretteiddel és a Világgal Összhangban...?
Stb-Stb...

Ebből a Könyvből (Sok) Mindent MEGTUDHATSZ... ;-)

Érdekes történések és folyamatok zajlanak a világban, amelynek mi is részesei vagyunk már most is...

Nagy Változások Várhatóak!

És hogy mik: ez rajtunk is múlik...

Ez két rendkívül érdekes és értékes (és rövid) könyv...

Ha Képbe akarsz kerülni a Világról, és a MOST minket körülvevő világról, illetve a közeli jövőben végbemenő változásokról, eseményekről (2012-Világvége? és társai...), akkor EZT OLVASD EL!

Feltétlenül megéri...

Sok minden Megvilágosodik a Számodra... sok mindent Megértesz... és ezután Bizonyos Dolgokhoz már másképpen közelítesz... mert egy Pár Dolgot Másképp LÁTSZ.

ARYANA HAVAH - INUAKI, A BENNEM ÉLŐ REPTILIÁN -
AVAGY EGY FÖLDÖNKÍVÜLI LÉNY VALLOMÁSAI

http://www.scribd.com/doc/24716485/Aryana-Havah-Inuaki-a-bennem-el%C5%91....

És a Második része:

ARYANA HAVAH - INUAKI 2. - ZAMOLXTÓL EGY ÚJ KORSZAK FELÉ

http://www.scribd.com/doc/26620223/Aryana-Havah-Inuaki-2-Zamolxtrol-Egy-...

Jó szórakozást hozzá, és fogadd szeretettel (ha még nem olvastad)!

Szeretettel Neked:

Csizike ;-)

:D:D:D That's the point! Az Avatar-os első kommentemre ha
2010. február 11. csütörtök, 17:16 | The young Taylor! (útkereső)   Előzmény

:D:D:D That's the point! Az Avatar-os első kommentemre ha visszaemlékszel, mi volt benne az egyik kérdés? Mi lesz Csízike következő hóbórtja? :D:D

Lehet benne valami, de azért nem veszem készpénznek! Beleolvastam az első részbe még "hónapokkal" ezelőtt! Szóval, mint a spanyolnátha terjed a .... !

Hirtelen de sok lett az ilyen YouTubozott(TeCstornád)-vagyis csatornázott üzenetekből! :D

Valamiért ellenérzéseket vált ez ki belőlem! Ahogy Tolle mondja egy újabb gondolati szemét, ugye Sándor úr?

Köszönet
2010. április 18. vasárnap, 22:35 | Netty64 (útkereső)   Előzmény

Köszönöm neked a lehetőséget. A könyv csodálatos, elolvasása után minden helyreállt bennem. Az ajánló szöveged annyira kedves és találó, hogy engedelmeddel kis kiegészítéssel ezzel együtt küldtem tovább a barátaimnak.
Szeretettel
Netty64

2.rész törölve
2010. szeptember 18. szombat, 11:04 | MacikaG (útkereső)   Előzmény

Sajnos a 2. részre azt írja, hogy törölték. Sajnálom, kíváncsi lettem volna a folytatásra.Esetleg valahol máshol megvan?

Aryana-Havah-INUAKI-2-konyv
2011. július 13. szerda, 12:33 | joakaro (útkereső)   Előzmény
inuaki
2010. december 09. csütörtök, 10:47 | Ildibildi (útkereső)   Előzmény

Egy barátunk küldte át elolvastam a neten örülök,hogy itt van erdélybe nagyon hálás vagyok ezekért az információkért sok szeretettel C5sízike:-)))

SZABÓ GABRIELLA képe
Olvastam
2010. február 11. csütörtök, 20:18 | SZABÓ GABRIELLA

Az elsőt és a másodikat is egy egy barátom jóvoltából kaptam meg.
Nagyon valósnak érzem, persze van amit nehezen emésztek meg.

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Gyíkemberek üzenete
2010. február 12. péntek, 1:22 | Huszti Sándor -...

Tegnap volt az Önismereti klubban egy sci-fi író. Ha jön legközelebb is, majd megkérem, hogy írjon nekem egy hasonlót, mint amit ez a román gyerek ide csatornázott.

Csak azt Sanyiverzumnak hívják majd, ahonnan én is származom! ; )

Továbbra sem hiszek ezekben a csatornázott szövegekben. Önmagamban hiszek, a magam feltárásában, megismerésében, és a személyiségem feloldásában rejlő lehetőségekben.
Ilyen irományoktól még nem lett jobb senkinek sem, hacsak a reményt és hitet oda nem soroljátok?!

Én nem sorolom.
Remény és hit mind a bizonytalanságra épít, ezért biztonságot és valóságot soha nem terem.
Csak a tudás és tudatosság az, ami a valóságot megláttatja, ennek forrása pedig bennem van, nem pedig egy gyíkember fejében!

SZABÓ GABRIELLA képe
Érdekes amit írsz
2010. február 12. péntek, 8:49 | SZABÓ GABRIELLA   Előzmény

Érdekes amit írsz, mert több olyan dologról ír amely összecseng a Te tanításaiddal Sanyi.
Még a sorok között sem kell olvasni.

Csatlakozom az elöttem szólóhoz.
2010. február 12. péntek, 10:12 | Zarándok (útkereső)   Előzmény

Csatlakozom az elöttem szólóhoz. Tényleg olvasható egy pár Sanyi tanításaiból is benne, pl. a tudatosítás, az őszinteség, stb. Vannak eltérések is, pl. az Akasha helyett a Mátrixból javasolja lehívni a tudást, az infót, stb.
Ha végig olvasod, látni fogod, hogy más körítéssel, de sok tanítótól elhagzottak már hasonlók az elmúlt évek alatt.
Ami zavaró (de lehet hogy csak engem zavar?), és nemcsak ebben a két könyvben, hanem sok hasonló üzenetben is, hogy a legtöbb ilyen forrás a saját népét teszi meg kiválasztott népnek. Miért kellene kiválasztott nép, nemzet? Miért kell elhitetni bárkivel is, hogy felsőbbrendű? Hiszen az egész emberiség egy forrásból származik. Szerintem.
Hogy a gyíkemberekkel vagy hasonlókkal mi a helyzet, azt döntse el mindenki maga a saját hite, tapasztalatai :) alapján. Nem kell mindent elhinni, akárki is írja. Félni sem érdemes. :)
Hogy ez Csízike új hóbortja lenne? Nem hinném, hogy új, és hogy hóbort. Hiszen eddig is hasonló elveket vallott, olvasott, csak más körítéssel, más tollából. És nem Ő vetette föl először a témát. :)

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Gyanús is volt, hogy a többiek nem gyártanak ilyen spiri meséket
2010. február 12. péntek, 10:53 | Huszti Sándor -...   Előzmény

"a legtöbb ilyen forrás a saját népét teszi meg kiválasztott népnek."
Tényleg?
Olvastál már olyat, amelyikben a csehek vagy a románok voltak a világ szellemi vezetői?  : o

Én nem olvasok el ilyen típusú irományokat, így nincs róla tapasztalatom, de amelyikbe belebotlottam, abban mindig a magyar volt az isteni nép. Gyanús is volt, hogy a többiek nem gyártanak ilyen spiri meséket vagy aki lefordítja, az a végén kicseréli magyarra a nemzeteket és így terjeszti hazai földön?!

Érdekes lesz egyszer Homéroszt olvasni, amint Rózsa Sándor legyőzi az egyszeműt!

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Nem a 2012-es katasztrófától félve fogok önmagammal foglalkozni
2010. február 12. péntek, 10:47 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Ez így van, de minek ezt egy sci-fi -be ágyazni?

Most ha írok egy önismereti tartalmú könyvet, amelyiknek a története abba van beágyazva, hogy 2014-ből visszajött az időben egy szellemalak, aki lecsatornázta nekem, hogy milyen fontos az önismeret, mert különben elpusztul 2012-ben az emberiség fele, a maradék meg tudatlanságba süllyed ezer évre, akkor a tartalom ettől hitelesebb lesz?

Igen, biztosan sok 2012 hívő jobban rákattanna így önmaga megismerésére, viszont elveszne a józanság, és a hitelesség is! Én egy hús-vér ember vagyok, ez az Inuaki meg egy hüllőember, aki egy másik csillagról jött. Miért kell így megbonyolítani a dolgokat?

Persze, lehet hogy igaz a történet, de mi ennek a valószínűsége? Az elmúlt 100 évben (Vernével együtt meg már több is!), rengeteg fantasztikus mű született. Némelyik hasonlóan ehhez, csak el akart adni egy ideológiát a "hihetetlen jövő" köntösébe csomagolva. Nem lehetne egyszerűen, csomagolás nélkül tálalni az önmegvalósítás fontosságát? Vagy itt most kifejezetten az UFO hívőket akarta valaki önmegvalósításra serkenteni? Mert azt jól csinálta!

Akinek kell a mese ahhoz, hogy önmagát keresse és megvalósítsa, az tegye, olvasson Inuakit! Nekem elég az önismeret úgy ahogy van, mindenféle sallang nélkül.
Nem a 2012-es katasztrófától félve fogok önmagammal foglalkozni, vagy mert ezzel megmentem a Földet, felemelem a magyarok rezgésszámát, stb...
Én azért dolgozok magam tudatosításán, mert beláttam, hogy ez a legjobb, amit tehetek önmagamért és másokért is! Ehhez pedig nem kell a mese!

Bingó
2010. február 12. péntek, 11:14 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Nem tartom önismeretnek azt amikor gyíkembereken keresztül hatolunk be bárhova. Arra amire ilyen úton jövünk rá, annyira ismerjük fel, építjük be amennyi köze a gyíknak az emberhez van. Él mind a kettő, ugyan azon a földön. Bár lehet, hogy már ez sem igaz? :)
Igen, biztos van arra szükség, hogy rébuszokban is lehessen beszélni, de ez mind nem AZ! Addig amíg kerülő úton evezünk magunkhoz, addig nem merünk direkt kapcsolatba kerülni magunkkal. Csak gyíkokon keresztül.
Persze mindeközben mindenki ugyan arról beszél, mert ezek mind szimbólumok, kivetítések. Csak nagyon messze vannak a középponttól. Mindaddig amíg ilyen eszközökkel dolgozik az ember, csak távolról kerülgeti saját magát. Amíg ilyen dolgokkal töltjük az időnket, addig nem vagyunk A pillanatban, magunkban, vagy hívjuk ahogy akarjuk, hanem a múltban, a jövőben, a vágyvilágunkban. Persze lehet azt mondani, hogy még mindig jobb, mintha........ De ez ámítás!

Üdv!
Hédi

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Ugyanez a vonulat volt a 90-es években
2010. február 12. péntek, 11:23 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Ugyanez a vonulat volt a 90-es években, csak akkor angyalokkal meg Merkabával dobálták egymást az emberek. Az ezósok akkor sem mertek szemtől szembe foglalkozni magukkal, hanem kellett valami közvetítő közeg, amelyikre kivetítheti a nagyságát, vagy elbújhat mögé, ha gáz van!

Végül is, sokan a spirituális (megvilágosodott?) Mestereket is erre használják, nem?!

Pontosan
2010. február 12. péntek, 11:45 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Ezért válaszottam nem-mestert :)
A szimbóleum gyártás egyébként valahol tán tényleg a tisztán látást segíti elő, egy speciális módon. Mert amikor az ember már a huszadikért ad ki egy vagyont, akkor tuti, hogy kiábrándul. Baromi jókat szoktam szórakozni kedvenc könyvesboltom az amazon.de fúrumain. Ott minden könyvhöz mindenki elmondhatja a magáét és a magáét a többiek kommetnálhatják. Hú, hogy ott mi megy egy egy ilyen gyíkos könyvön....

Üdv!
Hédi

„Olvastál már olyat, amelyikben a csehek vagy a románok voltak a
2010. február 12. péntek, 11:24 | Zarándok (útkereső)   Előzmény

„Olvastál már olyat, amelyikben a csehek vagy a románok voltak a világ szellemi vezetői? ” - Sajnos, olvastam, sok zagyvaságot összeolvastam már, másképpen nem írtam volna.
Természetesen nem a katasztrófa miatt kellene foglalkozni önmagunkal, de van, akit még egy katasztrófa sem ébreszt rá arra, hogy mi a fontos. Van, akinek még kell a mese. Akinek meg már nem, az úgyis megkapja csomagolás nélkül is. :) Nem mindenki olyan tudatos. De igyekszünk :)

Huszti Sándor - Önismereti tanító képe
Legszívesebben megmentenénk mindenkit
2010. február 12. péntek, 11:32 | Huszti Sándor -...   Előzmény

Hát igen, ez nagy dilemma! Legszívesebben megmentenénk mindenkit, de mi legyen azokkal, akik még fel sem ismerték, hogy szükségük van rá?
Hassunk a félelmeikre vagy alkalmazzunk erőszakot? Ez a segítők ősi dilemmája.

A választ én sem tudom, de ezek az alternatívák sem tetszenek. Viszont még azt sem tudom elfogadni, hogy otthagyjam a őket szerencsétlenségükben, tudatlanságukban, ezért egyelőre magamon segítek, hátha eljutok egy olyan tudatossági szintre, ahol világossá válik, mit is lehetne kezdeni ezzel a problémával!

De így, ahogy leírom, az jut eszembe, hogy a probléma azért probléma, mert nem fogadjuk el a dolgokat annak, ami. Tehát mégis csak a megrekedésük elfogadása lenne a megoldás - számomra?

Csizike képe
Meg kell hagyni Mindenkinek a Szabadságát
2010. február 12. péntek, 12:00 | Csizike   Előzmény

A Carlos Castenada könyvekben volt egyszer egy jó "mondás", ami nekem nagyon tetszett...
Don Juan, a jaki Látó Indián azt felelte Tanítványának, Carlos Castenadának, amikor az valami olyasmiről kérdezgette, hogy kell-e segíteni az Embereknek Felébredni... hogy:
- Édesapám nagyon szerette az Embereket. Ezért Mindenkinek, Akinek csak Tudott, Segített... Amiben csak tudott...
Az Ő Apja, még Nála is sokkal jobban szerette az Embereket... ezért aztán Ő nem segített soha senkinek...

És milyen igaz...
Hiszen "a Pokolba vezető Út is JóIndulattal és JóSzándékkal van kikövezve", mint tudjuk már.. tapasztalatból is...

Aki nem kér... annak minek adni?

Szerintem nem kell segíteni senkinek sem Felébredni... ha nem kéri...
Pajszerrel kár lenne felnyitni akarni bárkinek is a szemeit...
És ha Ő még álmos? És jól esik még aludnia egy kicsit?
És ha Szépet Álmodik?
És ha a Valóság sokkal Csúnyább lesz Neki?

Szerintem:
Meg kell hagyni mindenkinek a Szabadságát.
(Még ha ez sokszor a mi szemszögünkből nézve Rabság is...
Lehet, hogy visszafelé nézve is ugyanez a Helyzet...
Kinek mi...)

Hogy azt Élje meg, amit MOST ÉL.
Hiszen nincsenek Véleltnek...
Mindenki Ott Tart, ahol MOST tartania kell...
Mindenki Azt teszi és úgy ÉL, amit MOST tennie kell, és ahogyan MOST ÉLNIE kell...

És lehet, hogy ezt nem is csak a Saját szempontjából teszi... hiszen Minden Mindennel Összefüggésben és Kapcsolatban van...

Hanem ezzel (akármit is tegyen) NEKED Segít.

Még az az autós is, aki elmegy melletted nagy gázzal, és Rád fröcsköli a sarat...

Lehet, hogy arra az Élményre, arra a Tapasztalatra Neked Sokkal Nagyobb Szükséged Van, mint neki...

Tehát: Érted Tette...

Vannak olyan emberek... akik azért élnek "Lelki Nyomorban" vagy Tudatlanságban... hogy ezzel a Környezetükben Élőket támogassák...

Hisz van akinek az Élete csak egy Elrettentő Példa... (van is egy ilyen mondás).

Pl. egy alkoholista, vagy egy önsorsrontó szülő lehet, hogy csak Segíteni Jött a Fiának... hogy Ő ne akarjon ilyen lenni, ne akarjon ilyen Életet magának és ezáltal ne akarjon ilyenné vállni...

El tudjuk azt képzelni, hogy egy ilyen Élet leélése Annak a bizonyos Embernek (Alkoholistának, vagy akit mindenki utál) mekkora nagy Tett, Kihívás, Lemondás és Áldozat... amit lehet, hogy Éppen Értünk tesz...
Fel tudjuk ezt mérni?

Pl. Jézus és Júdás esete is valami ilyen.

Valamelyik "Jézus-Filmben" ezt zseniálisan meg is jelenítették...
Amikor Júdás végre nem a "szemét áruló" volt... hanem Jézus megköszönte neki... hogy ezt megtette Érte... mert tudta, hogy erre ahhoz szükség van, hogy az Emberek még 2000 év múlva is odafigyeljenek Rá és az Ő Üzeneteire!!!

Megköszönte Júdásnak, amit tett érte (bármily furcsa is ez, hogy Érte tette, amit tett...), és valami ilyesmit mondott Neki:
- Te sokkal nagyobb tettet hajtasz végre, mint én... Én ehhez a Feladathoz túl gyenge lettem volna, és nem tudtam volna megcsinálni. Kettőnk közül Te vagy az Erősebbik... Köszönöm szépen, amit Értem, az Atyámért, és az Emberekért teszel...

Szóval: szerintem Senkit sem kell megmenteni...
Mert ez csak egy Illúzió...

Sokszor Azt, akiről úgy gondoljuk, hogy meg kellene mentenünk, sokkal kevésbé kell megmenteni, mint Azt, Aki Ezt Gondolja... (tehát Önmagunkat).

Szerintem Mindenki mentse meg Önmagát, Aki Meg Akar Mentődni...

És Mindenki Mást hagyjunk úgy élni, ahogyan él...

Hagyjuk, hogy Megélhesse Azt, Amit MegÉl, Amiért Idejött... Amit Felvállalt...

Értünk Is...

Hogy Nekünk Segítsen...

Felébredni...

Tudatosabbá Vállni...

és

"Megmentődni"...

Felébredni abból az Álomból,
hogy meg kellene mentődnünk valamiből, valamitől, vagy valami elől...

Mert Ez is Csak Egy Illúzió...

Mint Minden Itt...

;-)

Csizike ;-)

Hát megmenteni senkit sem lehet se erőszakkal, se félelemmel,
2010. február 12. péntek, 12:29 | Zarándok (útkereső)   Előzmény

Hát megmenteni senkit sem lehet se erőszakkal, se félelemmel, főleg ha Ö nem akarja.
De egy gondolatébresztést megér, bármilyen mesébe, pongyolába van burkolva. Vagy nem ezért hívtad fel a figyelmünket erre a két könyvre, Csízike? Ettől, meg attól, hogy mindenki másképpen látja és értelmezi a dolgokat, még mindenki szabadsága megmarad. Ha nem így lenne, akkor mit érne a szabad akarat és a döntési képesség?

Csizike képe
Egy-et értünk
2010. február 12. péntek, 13:07 | Csizike   Előzmény

"Hát megmenteni senkit sem lehet se erőszakkal, se félelemmel, főleg ha Ö nem akarja."

Igen, erre egy kitűnő példa a Keresztes Háború Pusztítása...
A Szeretet nevében ölni... mészárolni embereket...
Szép Illúzió... ;-)

"Vagy nem ezért hívtad fel a figyelmünket erre a két könyvre, Csízike?"

De igen. És azért, mert ez egy Érdekesség... amiből Meríteni lehet... aki akar belőle Meríteni...

És kinek milyen sűrű vagy ritka szövésű (illetve Lyukas) a Merítő-Hálója... annak függvényében tud belőle Csemegézni...

"Ettől, meg attól, hogy mindenki másképpen látja és értelmezi a dolgokat, még mindenki szabadsága megmarad."

Természetesen.

Egy-et értünk.

;-)

Tudod: Akinek nem Inge, nem veszi magára.

Akinek nem Könyve... nem olvassa...

Ilyen Egy-szerű...

Olyan nincs, ami mindenkinek egyformán tetszik...

De ez nem is baj...

Ez így jó.

Így Szép és Teljes az Élet.

Ezzel semmi Gond sincs.

Aki olvassa, olvassa...
Akinek tetszik, tetszik...
Akinek nem, nem...

Számomra Teljesen Mind-Egy.

Ez Mindenkinek a Maga Élménye.

Csizike ;-)

Boby képe
Kell-e segíteni? Megmenteni?
2010. február 14. vasárnap, 10:16 | Boby   Előzmény

Csizike!

A kell-e másnak segíteni, másokat megmenteni témában általad vázoltakkal teljesen egyetértek. Ésszel tudom is - de legtöbbször utólag, hogy már megint ebbe a hibába estem. :) És tudom, hogy nem vagyok egyedül.

A két szóban forgó írást én élvezettel olvastam el - nem feltétlen azért, mert elhiszem amit ír, de mint lehetőség jó ha tudok róla. Más kérdés, ha nem zárkózik be az ember a hasonló irományok elolvasása elől - a net-en több helyről jön szembe hasonló információ - nem ugyanannak a személynek a tollából. Aki viszont bezárkózik és csak a maga igazságát fogadja el - az nyilván nem tud hiteles véleményt formálni a témáról. Miről is nyilatkozna, ha nem ismeri? De ha nem ismerem - persze tagadom. És mit is? Az ismeretlent?

fehercsongor képe
ha egy autós nagy áldozatkészségében lefröcsköl engem
2010. február 19. péntek, 21:14 | fehercsongor   Előzmény

akkor én is mindent megteszek az ő fel nem ismert szükségleteinek kielégítése érdekében : rázom felé az öklöm , és csúnya szavakkal illetem a felmenőit , mert talán akkor hajlandó lesz kiszállni és a rejtett agresszióigényemet felszínre hozhatom a kedves segítségével . üdvözlettel : felacso

fehercsongor képe
természetesen lelki szinten tisztelet és áhítat jár a
2010. február 19. péntek, 21:33 | fehercsongor   Előzmény

magát elrettentő példaként önfeláldozó alkoholistának , de ezt azon a szinten kell megadni neki , ahol ez önfeláldozásként jelenik meg , vagyis nem a földi és a hozzá közvetlenül kötődő gondolati síkon . itt ugyanis a közvetlen rombolást erősítenénk vele .van ilyen beállítódás is , de engem a szívem nem erre húz . a magas spirituális síkkal való kapcsolatát ( a le sem válás vagy a visszakapcsolódás inkább az alkoholistákra , vagy a mértékletesekre jellemző ? ) elvesztő ember szerintem akaratlan vagy tudatos pusztítóvá válik és elsősorban a neki kiszolgáltatottak rovására / tapasztalásukért . a kapcsolat híján elvéti a mértéket és földbe döngöli a pálmát . (gyenge inger serkent , közepes szabályoz , a durva erős megbetegít testi - lelki szinten ) minden erkölcsi tiszteletem mellet igenis lefogom a kezét ha a gyengébbre emeli , a kevesebb roncsélet és korai halál reményében . üdvözlettel : felacso

Amit leírtál,az nagyon is tartalmas..."Szerintem nem kell segíte
2010. május 01. szombat, 10:11 | Angelus (útkereső)   Előzmény

Amit leírtál,az nagyon is tartalmas..."Szerintem nem kell segíteni senkinek sem Felébredni.."ebben minden benne van!
Nem kell magyarázkodni!
Vannak akik nem érettek befogadni dolgokat,mások már igen...készen állnak...tovább lépésre...
További szép mosolyós napot mindenkinek

Az Inuaki könyvben ez egy nagy ellentmondás és igen visszatetsző
2010. december 09. csütörtök, 15:37 | okostojáska (útkereső)   Előzmény

Az Inuaki könyvben ez egy nagy ellentmondás és igen visszatetsző, ahogy marketing-dumába megy át a közlendő a könyv ezen részén.
Mindemellett, ha megengeded, túl erőszakosan állítod, amit állítasz és ez is visszatetsző.
Igen, hittel lehet valamit csinálni, de ettől még nem biztos, hogy csak az az igaz és helyes.
Ezt neked tudnod kellene.
Kérlek ne haragudj, hogy ezeket leírom.
Úgy érzem ez is megvitatandó kategória, mint az Inuaki könyv tartalma.

A katasztrófa a végállomás
2010. február 12. péntek, 11:35 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

A katasztrófához olyan úton lehet eljutni, hogy a végletekig csak a gyíkokat és hozzá hasonló történeteket olvassuk. Mert amíg ilyen módon szendergünk, elmegy a vonat a II. vágányról. Valaminek mégis csak fel kell ébreszteni az alvót, hogy engedje már ki a gyíkokat. Csak körbe kell nézni, hogy mennyi a katasztrófa mostanság és rájövünk, hogy indul a vonat.:)
A mesékre térve, szerintem minden nép valahol magát állítja be hősnek és kiválasztottnak. Ehhez pl. elég lenne átlátogatni egyik északi szomszédunkhoz. Azt hiszem, hogy annak idején, amikor ezek a mesék születtek ez volt a manipuláció szintje, így próbálták meg a királyhoz, országhoz tartozást erősíteni. Kicsit olyan ez mint a mai pártpolitika, ahol a manó az APEH. :)

Üdv!
Hédi

Van elég "gyík" a világban! :D
2010. február 12. péntek, 11:41 | Szabó Peti (útkereső)   Előzmény

Van elég "gyík" a világban! :D

Csizike képe
Mese a Meséről ;-)
2010. február 12. péntek, 13:00 | Csizike   Előzmény

A Mesébe ágyazott történetekről jutott eszembe:

Az Életünk is egy Nagy Mese...

És a legtöbb Számunkra Fontos Információt le kell szűrnünk abból, amit látunk és hallunk... mert azt általában ki nem mondják, vagy csak nagyon-nagyon árnyaltan, burkoltan, bújtatottan, ködösítve... hogy csak Az Hallja Meg, Akinek Van Rá Füle... ugyanúgy, ahogyan a Szerződésekben is a Lényeg Mindig az Apró Betűs Részekben Van.

Tudni kell Kiszelektálni a Lényeget...

És Olvasni a Sorok Között...

Elválasztani a Korpától a Zabot...

vagy hogy egy "spirituális" hasonlattal éljek:

Meglátni a Láthatókban a Láthatatlant...

Sokszor 'csak' Jelekből tudunk olvasni...
ezért meg kell tanulnunk a Jeleket
Látni...
Észrevenni...
Felismerni...
és Értelmezni
Érteni...
Megérteni.

Ahogy Paulo Coelho hívja: a Világ Lélek Jeleit...

Volt erről már pl. több blog is, hogy Hazudunk...
Tehát az Egész Élet Egy Nagy Hazugság... Egy Nagy Mese...
Önáltatás lenne azt mondani, hogy ez nem így van...
(Hogy Ez Hazugság... ;-)

És mint tudjuk a Hazugságnak is mindig Árulkodó Jelei vannak...
(Lásd Hazudj, ha tudsz! /Lie to Me) című filmsorozat!)
És aki tudni akar Olvasni a Hazugságok között... annak meg kell tanulnia Értenie a Jeleket...

Pl. a Munkahelyeken is a hivatalos infókban, vagy a kollegák között is, akkora nagy ködösítések vannak, és az Igazságot Olyan Szinten Elfedik, Burkolják és Nem Mondják ki sokszor, a legtöbb esetben... (Á, nem zárunk be! Nem! És Létszám Leépítés sem lesz...;-), csak már a legutolsó pillanatban... amikor már nem lehet halogatni tovább...

Úgyhogy nekem semmi bajom a Mesékkel...
Bár én is Jobban Szeretem az Igazságot.

A Lényeg: hogy legyen belőlük mit Kihámozni, Kiszelektálni, Kihallani, Kilátni...

(ezzel is edzük és fejlesztjük Éles Látásunkat az Élethez...)

És akkor már nem olvastuk hiába...

Egy kolléganőmnek volt egyszer régen egy jó kis mondása, ami Nagyon Igaz.

"Nem Zörög a Haraszt, Ha Nem Fúj a Szél."

(vagy modernebben, egy spontán átdolgozás: Nem Zörög a Haraszt, Ha Nem Fújja a Paraszt...;-)

vagyis: nem beszélnek valamiről, ha annak nincs semmi valóság alapja...

Nálunk annak idején így zártak be egy áruházat, amiben mi is dolgoztunk... hogy a Végsőkig tagadták, hogy ez lenne a terv vagy a cél... holott jól értesült emberektől (akik már aláírt, lebélyegzett papírt is láttak róla) már fél éve hallottunk róla...

Aztán csodák csodájára egyszer csak így tálalták (egy héttel azután, hogy legutoljára rákérdeztünk, és akkor is letagadták):
- Amint azt már legalább fél éve mindannyian tudjátok...

Szóval a Legjobb, ha az Ember Magának hisz... és a Jelekben...

Mert: "A Szavak Suttognak, a Tettek Üvöltenek."

De természetesen Egyet Értek Veled Sanyi... ha lehet, én is szeretem Tisztán és Mindenféle Fölösleges Körítések és Sallangok Nélkül Kapni az Igazi Infót... a Tutit... a Frankót...

De ha így (is) működik a Világ? ;-)

Akkor azt is elfogadom.

Mert muszáj.

Nem tudok vele mit (mást) csinálni...

És ebből is tanulok, ha van mit...

ha lehet...

Csizike ;-)

Az nem az
2011. január 31. hétfő, 4:37 | Látogató   Előzmény

Szia Sanyi, ez a konyv nem hajaz az önismeretre, kár összemosni a kettőt. Ez egy magyarazat a jelenlegi vilaguralmi törekvésekre, nem spirituális-önismereti tartalmú írás még akkor sem, ha reinkarnációs bizonyítékként is szolgál. Panka

Könyv
2010. február 18. csütörtök, 11:47 | sanyijose

Nagyon szépen köszönöm, hogy felraktad a könyvet!

sanyijose