Karmatörlés | Önmegvalósítás.hu

Karmatörlés

Félreértés ne essék, nem a személyről szeretnék nyitni egy blogot.

Hanem maga a fogalom foglalkoztat.

Vajon lehetséges-e?
Nem esetleges menekülés ez?
Kibújó a vállalt feladatok alól?

Ha ezt a gyakorlatot ráadásul meg is lehet tenni, akkor mi értelme van a karmának?
Vagy csak a "kiválasztottak" kiváltsága?

Mit gondoltok?

Beküldte: | 2009. nov. 10. kedd - 20:57

Hozzászólások

132 hozzászólás
Romeltakarítás
2009. november 16. hétfő, 16:20 | Wall E (útkereső)   Előzmény

Tényleg szép mese a Wall E.

Ha nem szemetelne az ember, nem kéne Wall E gyakorlata. Sem.

Természetesen ő csak egy kupacba szedi a szemetet. Nem tünteti el.

Majd a mese végén jönnek az emberek és eltakarítják a múlt embereinek szemetét.

Ha a Földön akarnak élni.

Ez nem rád vonatkozik Karmatörlő.

ui
2009. november 16. hétfő, 16:23 | Wall E (útkereső)   Előzmény

Hanem azokra, akik szemetelnek.

Válasz Plastikman-nek
2009. december 02. szerda, 14:41 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Szia Plastikman!

Nem karmátlan, hanem törölgetési fázisban vagyok.

Tükörolvasás.
A hétköznapok nem önmegfigyelésről szólnak, hanem a rutinról. A napi élet rutinjáról. Minek nézegetném állandóan magam? Élek bele a világba és teszem a dolgom, szeretek és alkotom, ha nem alkotom, akkor dolgozom, van, hogy harmóniában és van, hogy elveszítem azt. Viszont éberen figyelem az éltem. Az élvezetes pillanatokat is nagyon élem, a nem azokra is felfigyelek. Hogy mi a gebasz, annak a természete az események aktuális értelmezéséből kiderül. Ez a tükör. Ami bent, az kint. Nincs kerülőút, a figyelmeztetést követve elindulok belül megoldani.

Amikor éljük a napi rutint, akkor általában tudattalan programokat futtatunk. Ezek egy része jelen életünkben rögzült, más része előző életeink hozadéka. Majdnem teljesen mindegy, a kulcsprobléma-területek programjait aktiváló események belénk vannak kódolva. Amivel nem boldogultunk előző életeinkben, annak a programját valamivel előhívjuk, hogy oldjuk meg.

A nehezítés a karmikus körben egy speciális enegiablokk, az ember be van zárva tapasztalásainak visszhangjába, ekkor az energiapályáink zöme zárt vagy igen gyéren csordogál, nem szabad az út. Egyedül kell boldogulni. Hogy mennyire zárt? A fejtető csakrát pl. 1970-ben nyitották meg ki tudja milyen régóta, ekkor ébresztették fel a Kundalínit.

A fejtető csakra megnyitásának és a karmatörlésnek ugyanaz a lényege. A megtisztulás, a megbocsátás. Van, aki ezt egészen egyszerű hátraarccal meg tudja csinálni. Innentől nincs múlt, minden elengedve, nem vagyok bűnös, nem vagyok felelős, levetem az egót, én magam a szellem vagyok, így én nem vagyok sem bűnös, sem felelős, kérem a semleges gondolatmintát.

Ugye milyen jól hangzik?
Csak nekem folyton beköszönnek konfliktusokban a régi ügyek hordalékai. Becsukhatnám a szemem rá, megtagadhatnám, én a szellem vagyok mondhatnám, de csak azt érném el vele, hogy húzósabb formában megint megkapnám. Ezen már régen túl vagyok, nem hazudok magamnak, szembejön, észreveszem, megoldom. A nehezebb ügyeket is.

Minden, ami tudattiban munkál az nem szándékoltént bemászik az életünkbe, az erőszakosabbja úgy is, hogy mi úgy gondoljuk, és azután pont az ellenkezője történik annak, amit olyan nagyon szeretnénk. Ki akarna ilyet magának? Mint betegség, baleset, katasztrofális párkapcsolat, szegénység, állástalanság, stb. Csak hát megtanultam, hogy mindent én akarok, legfeljebb a tudatalattim sokkal erősebb, mint az egóm, nem figyeltem oda, most azután önellentmondásban dagonyázhatok. Ez tükör. Annak, amit nem tudok, annak, aminek nem vagyok tudatában, amiről nem akarok tudni, amit megtagadtam, de ott van.

Az a tévedés, amikor azt hiszik, hogy a régi dolgok régen voltak. A régi dolgok ott vannak a tudatalattinkban minden részletében most is velünk. Most is munkálnak a rutinjainkban, az önkéntelen refelxeinkben, a gondolatmintáinkban, a viselkedésünkben. Mindaz, amit a múltból most megélünk, akár tudat alatti, akár tudatküszöb feletti, az most van.

Szóval, Plastikman, nem menekülök a régi energiáktól, tudatában vagyok, hogy velem vannak, és amikor kell, amikor egyszercsak felbukkannak az életemben, akkor megoldom az azokban lévő leckéket. Sőt, most azt választottam, hogy az összeset kitessékelem és a kreatív jelent élem, nem a régi félelmek és rutinok reakciójában formálódó jelenét, hanem a kreatív mostot, ahol eldöntöm, hogy mi van. Teljes felelősséget vállalva minden gondolatomért és érzésemért. Most is vállalom a felelősséget, csak gyakran azt sem tudom, hogy miért. Munkás, de sok technika van, ami segít, csak rá kell lelni.

:)

Köszi Karmatörlő
2009. december 02. szerda, 15:51 | Plastikman (útkereső)   Előzmény

Köszönöm Karmatörlő.

Így mindent értek.

Sokszor elolvasom még, mert megfogott.

Köszönöm.

Plastikman

Attól, hogy eddig bújdosott
2009. november 16. hétfő, 16:55 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

még volt. Egy! Ne osszuk meg, mert oszthatatlan. És mindenki világában benne van, csak max nem látja, nem fér hozzá. De attól még van! Arról nem is beszélve, hogy az idődimenziót csak mi vezettük be, tehát nincs régi meg új. Ugye?

Üdv!
Hédi

Az egész Univerzum összeborult a megmentésünkre
2009. november 15. vasárnap, 22:35 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

A Karma tanácsa és a Kegyelem tanácsa is kellett hozzá, hogy 2000-ben elengedjék a Föld, az egész emberiség és minden egyes ember karmáját.

Olvass utána, a csapból is ez folyik. Minden új energiás irodalom ezzel van tele.
Mindaz, amit írsz, az a régi energiás változat. Új energiák vannak. Hangolódj rá. De persze nem muszáj.

Azután a karma pecsét nekem azért olyan evidens, mert látom, a mintáját is, elöl hátul és oldalról is. Ahogy a csakrák alakját is. Nem szimbólum, de tele van szimbólumokkal. Energia, érzékelhető energia, az ember maga csak azért törheti fel, mert már nincs energia, ami fenntartsa, már csak mi ragaszkodunk hozzá, csak a saját energiánk van benne, ezért mi magunk meg is szabadulhatunk tőle. Nagyon egyszerű.

Azt nem állítottam, hogy nem durva a tisztulási folyamat, hiszen egy icipici földi illúziótól, amikor az aktuális szerelmünk véget ér, azt is oly nehéz tudomásul venni. Mi van, ha az összes illúziónak állunk neki?

Tudod, Kobold, a Te életed és a Te karmád. Maradhat, ha úgy akarod, szabad az akaratod, ahogy eddig is. De már csak Te akarod úgy. Még sosem volt ilyen, "learning by doing" van.

Szia,
Kobold, és köszi az infókat, még szükségem lehet rá.

AHA
2009. november 15. vasárnap, 23:12 | kobold   Előzmény

AHA érzésem van. Mintha ezt a dolgot hallottam volna már. Sajnálom azokat, akiknek sikerült elhinni ezt a eészt. Ennek csak pénz szaga van. És nem a Kryon-ról beszélek.
De Ő nem ezt mondta!!! Mint minden információ csorbul, ezt nagyon elnézték.
Aki egy kicsit is gondolkozik, és ismeri a tanokat, az látja, h nem borítható fel az egész rendszer.

Egy biztos, az ATYA befejezte a teremtést x ideje már. NINCS ÚJ A NAP ALATT, CSAK A RÉGI MÁS KÖNTÖSBEN. !!!!

Innentől kezdve miról is beszélsz? Csak annyi, h felhívják a figyelmünket arra, h Nézzünk körbe, nyissuk ki a szemünket, ez is itt van, és volt is!!! Csak meg kell fogni.!!!

Volt szerencsém egy EMF ismertetőn is részt venni. Ugyan ezt mondták, majdhogynem fikázták a régit. De amit magyaráztak, ugyan az volt, mint eddig, csak más nevet, és magyarázat-körítést adtak neki..... Szóval, ez olyan, mint a kanalas orvosság....
Mint a papagáj -túltermeléskor- agyhártya gyulladást okoz... Mindenki ilyedtében kinyírta a papagáját. Aztán elenyészett az időben a hír, újra vettek papagájt....

Nem is melítve azt a tényt, h az olvasható irodalom majdnem mindegyike egymást másolja, kis mesével kiegészítve.... A legfontosabb, h az emberek legnagyobb részének érthető legyen. De nem ez a valóság, csak egy kis érthetó részlete, amit az erre éhes emberek megesznek. Kiegészítik, és átalakítják..... Huh,

De mindez nem baj. A mese kell, akkor jó, hiszen ettől is gyógyul az ember. Nem számít az eszköz, csak legyen meg a gondolata, gyógyulása. Ettől még nem lapos a föld továbbra is, csak ne magyarázzuk meg hülyeségekkel, h akkor négyzet mostantól kezdve..... És meg lehet dumálni mindent: roszkor volt rossz helyen,,,, meg kellett tapasztalnia....stb.
Rá kellene ébredni, h nem jó ez az út, ahol jár az ember, és főleg azok, akik a "gyógyításban" vesznek részt. Ha minden igaz lenne, amit képzelegtek, akkor nem lenne egyre rosszabb az út a világon minden hol. Ennyi sok tanult, tanfolyamot végzett, megvilágosult, X arkangyal földi inkarnálódottja, vizenjáró régen volt már, mint most. Csak a számat tátom. Miért is jött ez az új energiának nevezett mizéria?
És szomorúság tölt el. Ezek a GYÓGYÍTÓINK.

Szeretem a sok birkát, aki megy a harsogás felé, ahogy írtad. A tudás nem ott van. A fényt kellene árasztani, és az igaz tanító nem harsány, hanem csendesen világít....

Bocsi, Bocsi, Én inkább teszem a dolgom, új, vagy régi nélkül. A mesét másra hagyom......

SziaSzia Kobold

Kimaradt1
2009. november 15. vasárnap, 23:24 | kobold   Előzmény

Én nem látom a pecsétet, lehet azért, mert nem szükséges ahoz, amit tennem kell. Csak azt látom, amivel dolgom van. Ettől még lehet, h van, és létezik. Soha nem zárkóztam el az új elől, DE nagyon kemény rostán kell átmennie, h valósnak lehessen számomra mondani. Addig is használom az új infót, de a kis polcon van, megértésre, magyarázatra vár....
Ez olyan, mint az intelligens energia a reikinél, pránánál.... Nevetséges. Nincs rá idő, h elmagyarázzák a neofitának a mibenlétét? Vagy csak gőze sincs róla a mesternek, miért is mondja ezt, ill miként műkszik....
Ez olyan, mint amikor a megtapasztalás, meg a tanulás a célunk leszületésünkkor.... Jó, elhihető az alapoknál, és el kell kezdeni az ezós tanulást valahol az összeadásnál. Csak miért kéne ott is ragadni?

Na jó, akkor én ragadtam ott le....
Egész jól megtanultam már számolni, amióta itt vagyok-- Enter

SziaSzia Kobold

SziaSzia Kobold!
2009. november 16. hétfő, 4:38 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Emlékszem, nincs új a nap alatt, amiről azt hisszük, hogy új, az már régen megvolt.
De akkor mitől tágul a világegyetem és minek a mozgás?

Valóban nem arról van szó, hogy ezek új tudások lennének, egy csomó nem, viszont közérthető megfogalmazásban kerülnek a publikum elé. Ami új, az a beavatkozás az emberiség megmentése érdekében, és az az energiamozgás, ami ennek tudható be.

Idézd meg a Karma tanács valamely tagját és csevegj el vele a tapasztalataikról, és arról, hogy miért döntöttek a karma elengedése mellett. Érdekes lehet.

Üdv:
Karmatörlő

A használt karmafogalom
2009. november 16. hétfő, 5:53 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Szanszkrit eredetű szó, kereket jelent. A sors kerekét. A karma a következmények törvénye, „ki mint vet, úgy arat”. Nem sorsot vagy elrendeltetést jelent, hanem "tett"-ként vagy "ok-okozat"-ként fordítható. Egyszerűen megfogalmazva működését: minden tett - legyen pozitív vagy negatív - lenyomatokat hagy a tudatban. A negatív benyomások természetesen elkerülhetetlenül jövőbeli szenvedéshez vezetnek. Ha tehát megértjük, hogy gondolatainkkal, szavainkkal és cselekedeteinkkel mi ültetjük el, amit a jövőben tapasztalni fogunk, ott a kulcs a kezünkben ahhoz, hogy változtassunk az életünkön. Se pozitív, sem negatív karma nincsen, csak elsajátítandó tanulási feladatok. Minden egyes lecke megoldása szellemi tudás birtokába juttat.

A csakrákat egy hasi és egy háti oldal felé nyitott tölcsérként szokták ábrázolni, ahol a két tölcsér találkozik, ott a szándékos korlátozás vagy pecsét. Ezzel a fixációval a csakrák csak elölről hátulra és hátulról előre tudnak energiát vezeti, ebben az irányban működnek, ezzel csak az asztrál síkról tudtak energiát felvenni, nem tudnak magasabb dimenziójú frekvenciákat használni. Mi van az asztálsíkon? A pecsét eltávolításával az energiarendszer felszabadul, a csakra gömb alakúvá válik és képessé válik arra, hogy minden irányban és magasabb frekvenciákon is működjön. (A csakrák egyre jobban kitágulnak, addig, amíg összeolvadnak egy egyesült energiamezővé.) Csak ennyi történik.

Természetesen semmit sem kell elfogadni. Semmit.

Üdv:
Karmatörlő

hermess képe
Az asztrális síkon is vannak csakrák, Karmatörlő,
2009. november 16. hétfő, 11:20 | hermess   Előzmény

... amelyek ugyan úgy hozzák be a következő, vagy még magasabb síkokról az energiát és információt, akár a legkönnyebben látható éterikus csakrák az asztrálsíkról az étertestbe és a fizikai testbe! Legalább is a védikus bölcseletek szerint, amelyeknek én egyelőre jobban hiszek, mint valami új keletű channelingnek, amivel az amerikai fogyasztói őrület működését tartósítják. Ha Te már látod az éterikus csakrákat, talán próbáld megkeresni az asztrálisokat is.

Ez teljesen megegyezik David Bohm kvantumfizikus elméletével az imlipicit / superimplicit rendről, mely szerint mindig egy felsőbb dimenzióból jövő információ vezérlésével "bomlik ki" az adott sík történése, vagy alakul ki az adott életforma.

Ezen kívül a karmának nem csak visszahatása van, hanem van maga a karmikus program, ami hasonló berögzült módon késztet reagálásra a hasonló, ismétlődő szituációkban. Felismerni a programot és felülírni - még nem jelenti azt, hogy a korábbi, akár már elvetett program szerinti cselekedetek ellenhatása nem fog utolérni... A karmatörlés számomra úgy hangzik, mintha valaki elintézte volna, hogy az eldobott kő ne csapódjon be, hanem csak úgy elpárolog a levegőben.

Vagyis, hogy a látens, még meg nem nyilvánult karma nem is fog megnyilvánulni. Itt meg kell jegyeznem, hogy ennek talán volna értelme abból a szempontból, hogy az átlagember nem emlékszik rá, mi végre kapta a nyakába a szerencsétlenséget, így nem is okul belőle. Úgy lenne hatékonyabb, ha a visszahatással megjönne a visszacsatolás is, azaz kiderülne számára az ok is. Erre még a szívcsakrás fejlődési szinten sem vagyunk képesek. Ebből a szempontból valóban nem a jelentős késéssel, hanem az azonnal visszajövő hatásnak volna nagyobb nevelő hatása. De a mindenki számára tapasztalható (már aki elérte az érzékenységnek ezt a fokát) valamiféle gyorsulási érzet mögött talán pontosan ez rejlik.

Csakhogy még ebből sem következik az, hogy az ellenhatásokat visszamenőleg eltörölték volna, de előre felé meg megmaradtak, mert a gyorsuló tudatosításhoz továbbra is szükség van rájuk... Egy rendszer nem működhet úgy, hogy visszamenőleg más törvények irányítják, mint előrefelé az időben, vagy hogy a különböző szintű elemei (emberek) részére más-más szabályok vonatkoznak. Miből fog a tudatosodni és fejlődni az a sok ember, aki még nem érte el az önismeret szükségleti szintjét? Vagy két rendszer működik párhuzamosan, egy új energiás, meg egy régi energiás?

Ezeket a gondolatokat leírtam már egy másik blogban is, de nem reagáltál rájuk, mint ahogyan a néhány hozzászólással korábban felvetett kérdésekre sem. Légyszi, mondd el, erre milyen válaszok vannak az újenergiás elméletben?

Hermess, később
2009. november 18. szerda, 16:16 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Visszajövök nagyjából két hét múlva, szólít a 3D, akkor nekiállok válaszolni.

Addig orbavuár, ahogy Galiba, az éneklő liba mondaná
Karmatörlő

Válasz Hermessnek
2009. december 03. csütörtök, 13:00 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Szia Hermess!

Hát persze, hogy nem csak az éterikus és asztrális síkon vannak energiaközpontok, még a fizikai test minden egyes sejtjében is van, amelyek ötödik dimenziós energiahálózattal bírnak kapcsolatban lenni. A multidimenziós testünk minden dimenziójában vannak energiaközpontok, amelyek részben energia és információtárolók, részben energia és információ transzformálók és közvetítők és jó részük teljesen másmilyen természetű, mint a hét testi csakra. Van, amelyik egy energiaháló. Minden dimenzió energiarendszere más és más információt tartalmaz, máshová köt és a három dimenziós fizikai testhez jó részük nem kapcsolódik. Csak, amikor a fizikai test elér egy bizonyos rezgésszintet, akkor aktiválódnak és kötődnek össze. Lépésről lépésre. Ez nem jelenti, hogy egyáltalán nincs semmiféle kapcsolat, csak az van, amit a fizikai test elbír. Ez le vagyon írva az általad lenézett újenergiás irodalomban.

Nagyon nem mindegy, hogy a testi csakrák közvetlenül veszik fel az energiákat hatványozott teljesítménnyel vagy halovány közvetítő rendszereken keresztül, ami azonnal kiiktatódik, ha a csakrák képesek fogadni az energiát. Ahogy a karmikus hulladék lepereg az emberről, úgy emelkedik a rezgésszintje és válik lehetővé enerigacsatornák megnyitása. Az energiaszerkezet léte még nem jelenti azt, hogy működik is vagy hogy te működteted.

Ha te vagy az uralkodó és bezártak a várbörtönbe, addig nem tudod használni a várad összes termét, nem nézhetsz ki minden ablakán, amíg a börtönből ki nem szabadulsz. Elvileg tudhatod, hogy tiéd Camelot vára, elméletileg sétálhatsz a folyosóin, de a pincében, rácsok mögött csücsülve nem használhatod. Elvileg van, gyakorlatilag hozzáférhetetlen. Persze valami hang kívül vagy belül folyton kiabál, hogy most süt a nap, vagy érik a sütőtök, az asszony félrelépett, de csak a hangok, a visszhangok és a felidézett emlékeink vannak.

A karmatörlés lényegéről a védikus irodalom is beszél a Kundalínivel összefüggésben. Biztosan érteni fogod. Évszázadokon keresztül őrizték, mint titkos tudást, amit generációnként csak néhány guru vihetett tovább, de senki sem gyakorolhatta. Csak a hetvenes évektől kezdett hozzáférhetővé válni az emberiség számára, de akkor mindenkinek.

Hermess, te azt hiszed van idő, azt hiszed, hogy a visszahatás később van. Ez nem így van, minden most van, a visszahatás is. Miből gondolod, hogy a karmatörléssel valami később lesz vagy előbb volt. Minden most van és csak energiaátrendeződés és rezgésszint növekedés történik. A kötések feloldásával felszabaduló energiák tökéletesen újraformázhatók. Ha az eseménylánc a karmikus kötés feldolásával okafogyottá vált, akkor az energia felszabadul és visszakapod azon nyomban. Az eldobott kő általad megformált, hozzád tartozó energia, ez puszta formálható energiaként visszatér hozzád, nem megy sehová.

Ahogyan, ha kibékülsz a szomszéddal, akkor lemondasz arról, hogy 3 méteres hangszigetelő falat, szögesdrótot, rakétavédelmet építs felé. Akkor azok az energiák, amit a visszahatásra fordítanál, felszabadulnak és teljesen másra használhatod fel.

A törvények sem előre, sem vissza nincsenek, mert nincs linearitás. Semmi nem változott, csak mindenki (Föld, emberiség, minden ember) engedélyt kapott arra, hogy kiszabaduljon az energiacsapdájából. Ez mindenkire érvényes. Senki nem kivétel.

Csörgött az ébresztő óra, pontosabban kicsengettek. Nincs több óra a karmikus iskolában.
Ó (1968)

CIÓ
ÁCIÓ
KÁCIÓ
AKÁCIÓ
VAKÁCIÓ (2000)

A karmikus adóssághalmozás és ledolgozás csak a karmikus körök tanulási metódusának része, nem több. Hölgyeim és uraim, az iskolát bezárták, mindenki mehet haza.

-- De én még nem adtam vissza a maflást! Vissza akarom adni!
-- Jajaj, még nem bűnhődtem meg eléggé, bűnhődni akarok!

Hölgyeim és Uraim! De hát az egész csak valóságsó, drámajáték volt, amit saját gondolataink, érzéseink révén valósággá keményítettünk! Itt az ideje a kötéseket elengedni és felszabadítani a rémségekbe merevített energiát. Mi fénnyel segítünk megtisztítani az energiákat, mindenki visszakapja az energiát és mindenki mehet haza. El kell engedni a traumákat, levonni a tanulságokat, indulás haza. Mire hazaérsz, lepereg rólad az iskola összes hordaléka.

Aki nem találja a hazavezető utat, az az iskolában bolyong. A hazavezető utat persze kitáblázták, de nem mindenki veszi észre, mert van, aki olvasni is elfelejtett. Mindenki választhat a ciklusváltásban, hogy merre tovább, ezért vagyunk ilyen sokan a Földön. A választás nem az egó hatásköre.

Voltaképp mindenkinek igaza van, aki azt mondja, hogy semmi sem változott, ha a nagy egészet nézzük. Parciálisan viszont a Föld egy igen különleges hely, és itt tudati változásnak kell bekövetkeznie és be is következik. Ahhoz, hogy változást lehessen elérni az egyes emberek és az emberiség tudatosságának szintjében ahhoz, az kell, hogy ráébredjenek az emberek a korlátokra és arra, hogy azok már nem léteznek, csak mi már hozzászoktunk és ragaszkodunk hozzá. Visszatérhetünk önnön teljességünkhöz és ehhez semmi más nem kell, csak tudatosodás és a karmikus körökben felhalmozott traumák elengedése, némelyiknek a feldolgozása. Csak a 3D-s zárt földi világ kezd rákapcsolódni ismét teljes joggal az Univerzum energiaáramába, merthogy nem volt ott jó néhány korszak óta. Csak a Nap közvetítésével kapott energiákat, azt is szűrve.

Semmit nem kell elhinni, nyugodtan olvashatod a védikus összest és tudhatod betéve. Az utóbbi pár évtizedben nyilvánosságra került korábbi titkos tudásokat is szedd elő, azzal teljesebb lesz a kép. Az Camelot várának tökéletes alaprajzát fogod megkapni. Még az is lehet, hogy rájössz, hogy a várbörtönből hogyan tudsz kiszabadulni és ismét birtokba venni a várad.

Nem én vagyok az autentikus forrás. Fordulj autentikus forráshoz, magadhoz. Csak azt tudom mondani, mint eddig, a tiszta szándék kinyilvánítása és megtapasztalod.

Barátsággal
:)

PS:
Ja, az amerikai fogyasztói társadalom. Nem voltak chanellingen, nem tuodm milyenek, csak az ottani energiákat tapasztaltam meg és annak semmi köze a fogyasztói társadalomhoz.

Volt alkalmam Amáriában élni egy rövid ideig és én semmiféle különöset nem vettem észre. Az vettem észre, hogy ugyanolyan emberek laknak ott is, mint mi, ugyanannak örülnek és ugyanattól szenvednek. Egyetemvárosban éltem és ott a diákok szinte mindegyike a biznisz szkúl tandíjára vagy a maszter digríre vett fel hitelt, volt, aki félévenként 10000 dollárét tanult hangszeres zenét. És mindenki dolgozott, hogy ki tudja fizetni az albérletét és tudja finanszírozni az életét. És ehhez egész életére eladósodott. Nagyon kevesen voltak, akiknek a hátsója alá rakta a szülő az egzisztenciát. Persze olyanok is voltak.

Ott már akkor az erőforrástakarékos és környezettudatos életmód hétköznapjait tapasztaltam meg, amikor itthon a pille palackok még csak terjedőben voltak. Azt tapasztaltam, hogy az emberek összefognak azért, hogy mindenkinek jobb legyen. A munkába járást teljesen természetesen megoldják valakinek az autójával, mert a 80 km-re lévő nagyvárosba járnak dolgozni, és beleadnak pénzt a benzinbe, mert a suttle nem arra és nem úgy jár, ahogy nekik jó. Persze vannak olyanok is, akik lombfújóval gyűjtik össze a lehullott levelet, és van, aki befogadja túlságosan urbanizált városlakótól a falevelet és hagyja, hogy a kertjének a hátuljában humusszá érjen (nála laktam), utána meg mennek hozzá a szomszédok virágföldért. A többiekét jó pénzért elviszik komposztálásra egy farmra.

Amerika nem a fogyasztói társadalom, ott is emberek élnek és meglehetősen sokfélék. A vonzás törvénye pedig gondoskodik arról, hogy azt lássuk meg a világban, bárhová is megyünk, ami bennünk munkál. Én az embereket láttam meg amerikában. Nagy nehezen rájöttem, hogy Amerika nem egyenlő hálivúddal és a sztereotípiákkal.

:)

Köszönöm
2009. november 16. hétfő, 11:45 | kobold   Előzmény

a kimerítő választ, de a karma fogalma, és minden más meghatározás rövid 1 mondat. Nwm magyarázat, csak a fogalom. Az elég, h ki mint vet.... vagy ok okozat...... Igaz, már egy másik válaszomban már leírtam én is a kérdésemre a váéaszt, de akkor itt is.
Rögtön látható, h nem válaszható "akármi" a karma.

"Se pozitív, sem negatív karma nincsen, csak elsajátítandó tanulási feladatok. Minden egyes lecke megoldása szellemi tudás birtokába juttat. "

Az jó, nincs +, vagy - karma.... A haladás, és az új akkor lenne igazán jó, ha rájönnénk már, h másképpen kéne ülni a bilin. A leszületés okánál kéne keresni. Ha nem lenne leszületés, nem lenne karma, meg a többi akármi.... Ha mégis leszületünk, akkor miért? Ezen kéne elgondolkozni. De nem a tudást növeli, nem lecke, a fejlődés stb. Maszlag ez egész.... A szeretet elérése... Nirvána...... Ezt azért kell a legjobban megközelíteni, mert már itt vagyunk. Nem lenne ilyen baj, ha nem kellene mér eleve ide jönni.
Na jó kihagyom, mert úgy is máshol jár a mi agyunk......

A csakrák fogalmát kérdezem tőled most. Tudom, h az Új energiákban élsz, de akkor az alapja meg van annak is. Azt is tudom, h a fizikai tudásunk, tanunk, elméletünk alapjai már nem teljesen igazak, és megdőltek. A matematika, mint a fizikai történések megmagyarázásához szükséges kitalált eszköz meg követi a fizikát....
Tehát: mi a csakra? 1 mondatos, akár saját szavakkal, h érthető legyen.... Abból megint látható, h amit "látsz", az talán mi is lehet. Vagy, tényleg igazad van a pecsét ügyben, de azt váltig állítom, h mese annak eltávolítása. És főleg az, h az ott van....

Bocsi, nem kötözködés, csak révilégítok arra, h mese, képzelgés, pénz ... De ettől minden maradhat benned az, ami..

SziaSzia Kobold

hermess képe
Nem egyértelmű
2009. november 16. hétfő, 12:57 | hermess   Előzmény

Ezt most tőlem kérdezed, vagy Karmatörlőtől?

Szia Hermess !
2009. november 17. kedd, 14:32 | kobold   Előzmény

Nem tóled kérdeztem, de tetszett az írásod. Karmatörlőtől volt a cél. Hiszen már abban benne lenne a válaszom a kérdésére.

Kiegészítem kicsit amit írtál, mint folytatásként....

Én úgy vélem, h nem sok értelme van a karmás cuccal foglalkozni. Csak annyit, h x-y dolog, miért is következett be, ill miért is van z dolog velem, mással folyamatosan...stb. A jövőre meglrkező karmarész nem biztos, h felfedezhető, hiszen át kell esni rajta. Még akkor sem sikerül kikerülni, ha médiumi infót kapunk ra. tőmondatos példa:
Egy nagyon gyakorlott, hiteles médium kapta figyelmeztetésként, h a fia ne menjen edzésre, focizni, mert törhet vmilye.... Húúú, azon a héten nem is negedte... Köv héten összerugott vkivel, és eltört a lébán a kisujja. -lehetslges, h így mér kissebb lett a törés, de ezt nem lehet már ellenőrizni- Elment dokihoz, de nem sikerült a javítás. Elment egy neves szellemgyógyász ismerőshöz, aki rendezte, h összeforrjon. Még mindig nem lett jó. Nekem kellett dolgozni kisócsit rajta....
Tehát nem lett kikerülve, se lehet kissebb lett a baj.
Nem beszélve arról, h a segítők is segítségként nem adnak olyan infót, amivel kikerülgető lenne.... Baj, h sokan ilyenkor eldobják a spirit volágot, mert azt hiszik, hazudnak neki a segítők, ill. nem +-ak, és kilépnek....
SAJNOS, a mai világban nagyon szeretik a karmikus dolgokat, és ha vki nem tudja az okot, akkor rögtön karmikus cuccot említ, csudajó mesével köritve.. Hiba, HIba, és ráadásul a gyógyító hibája, ami az Ő sara lesz. Direkt nem mondom karmikus, majd kiderül

SAJNOS, a mai világban nagyon szeretik az előző életeket. Baromi jó !!! Jelenben kéne élni, nem a múltban.!!!! Másik, h ha nem segít, akkor ne ártson vele !!! Ezt kifelejtik sokan. Hiba!!! Nem beszélve arról, h a 99%-ban nem a múlt élet az ok, de olyan jó onnan mesét hallaniuk. Gyógyítói hiba ez mind.!!! A visszavezetés is rengeteg féle lehet. Nem mindegy, mennyire tud vele együtt utazni a gyógyító kollega. Szinte semennyire. Ha ,égis, akkor csak a közös tudatig jutnak, ahol jön a mesedélután, vagy az, amit szeretne hallani a paciens... Borzalmas. !!!!!!!
Az én olvasatomban, tapasztalatomból merítve, sokan szenvednek sérülést ilyenkor.Néha elég nehéz rendbe hozni. A meditáció a másik ellenség. A tudatlan medis vezetés. Ott is kéne figyelni a meditálókat, nehogy elmászkáljanak. Késöbb kiszűrni az elmeséléséből a képzeletet, és a valós részt. Itt is sokan hibáznak. Mivel belemennek abba a mesébe, amit hallanak, és kiegészítik. Az csak a közös tudat szintje volt, amit szeretne az illető. Ki kell válogatni a hasznosat, és abból is csak annyit elmondani, amit elbír a másik fél. Ez utóbbi a visszavezetéskor, karmikos tapogatódzáskor szintén kötelező lenne. De neeem, mindent rázúdítanak az emberre, aki megroppanhat alatta...

Még látszólag ezek is tartozhat a karmikus dolgokhoz.

Köszönöm a sok jó informácitót, amit megosztottál velünk...

SziaSzia Kobold

hermess képe
Ezzel én is csak egyetérteni tudok, Kobold
2009. november 17. kedd, 15:29 | hermess   Előzmény

Azért, jó, hogy összedobjuk itt, amit tudunk! Akár a legmeredekebb nézőpontokból is. Minél sokszínűbb, annál teljesebb!

Egyszer majd tán talizni és kéne...:)))

Üdv és szép napot!

Szia Hermess !
2009. november 17. kedd, 20:25 | kobold   Előzmény

Igen, jó gondolat....
Esetleg most szombat a kispesti Kispesti-Müv-Otthon? Börze lesz ott. Ezós, kiállítós akármi. 10-16-ig. Sok ingyenes programok, előadások, kiállítók..... Kobold oda megy.... De ez titok.....

SziaSzia Kobold

Szia Karmatörlő
2009. november 16. hétfő, 11:19 | kobold   Előzmény

"Emlékszem, nincs új a nap alatt, amiről azt hisszük, hogy új, az már régen megvolt.
De akkor mitől tágul a világegyetem és minek a mozgás?"
Nem értem a két mondat összefüggését, de minden meg van, ami eddig, csak az észlelésünk lesz nyitottabb. De ne ferdítsük el, h új energiák..... Ez a pénzes része? Olyan, minha az én reikim jóbb, mint a más pránája, vagy fordítva.... Az én energiám jobb, mert az az univerzális, a másé még jobb, mert azt az Atya indítja.... Vki írta kicsit késöbb, h senki nem jobb a másiknl, ill okosabb, csak más. Fizikai síkon írva, Ugyan úgy ül a wc-n

A karmatanács valamelyik tagja nem jön csak úgy csevegni. Még idáig 2 alkalommal volt megtiszteltetésem velük találkozni -3 volt ott csak a 13-ból- Nem volt ott csevegés. Nem tudom, milyen csevegésről beszélsz, annál sokkal komolyabb ez. Nem olyan, mint amikor a haveroddal csacsogyz. Komolytalan, és arra hívja fel a figyelmem, h amolyan képzelgés az egész. Akkor nem ezt, és így írnál erről. Én sem magyarázok a Nagy Úrral -név nélkül- való találkozásomról, mert nem lehet, nincs rá szó, és érzés, vagy kevés a hely, idő leírni. A felét meg nem érdemes....

Sajnos az ember képzelgése határtalan, és nagyon nehéz kiszűrni a valőst. Főleg, ha gyakorlat is párosul már vele. Ezt saját magának kellene megtennie, és csak az előremutató infót közölni a sokból. !! Ez már kihalóban van a mai világban. Mindent mondati, sok, és minél érdekesebbet, annál nagyobbnak látszik.... De nem folytatom, h miért is tünnek el nagy elmék, ügyes gyógyítók a tiszta útról....

És ezzel nem bántani akarlak, csak felmutattam pár gondolatot, ahol mindez bukdácsol....

SziaSzia Kobold

SziaSzia, Kobold, nem értem.
2009. november 16. hétfő, 14:05 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Nem látom az összefüggést az új energiák és a pénz között. Bizonyára azért, mert a pénz nem foglalkoztat. Nem először hozod fel és nem tudom mire gondolsz.
Nem látom az energiaversenyt sem, nem érint. Sokféle energia van, sokféle energiaminőség és nagyon sokféle energiaminőség segíti az öntudatra ébredésünket. Olyanok, amelyek az utóbbi jópárezer évben nem voltak elérhetők a Földön. Mindegyikhez önerősen hozzá lehet férni, nem kell senki más hozzá. Ezt sem értem. Ha meg kell, akkor annak komoly oka van és jön valaki, aki segít.

Számomra nagyon furcsa világban vagy.

Sokaknak vannak élményeik egy nagy úrral vagy úrnővel való találkozásról. Hihetetlen nagy élmény volt, sok mindent helyrerakott, nagyon hálás vagyok nekik. Akkor találkoztam velük, amikor kellett. Nincs ez így mással sem.
Ha kínoz egy kérdés, megkapod a választ. Tőlük vagy valakin kereszül kiszólnak. Miért ne fordulhatnánk bárkihez közülük? Magához a Teremtő Atyához is fordulhatunk, mondjuk közelebb van a Mennyei Atya, hozzá tartozunk, ha kérdésünk, kételyeink vannak. És bárki közvetítőhöz is.

A gyógyítók miért tűnnek el? Mert nem ők gyógyítanak, hanem rajta keresztül gyógyítanak és addig gyógyítanak rajta keresztül, amíg tiszta marad. Ennyi. Nehéz az egyensúlyt megtalálni és megtartani a régi energiamixben. Ezért is keverik bele az újakat, ami eddig nem volt elérhető, programozottan, pontos dózisokban, pontosan végrehajtva, és értünk. Hálás vagyok mindannyiuknak.

Képzelgésem végtelen, de mint mindennek határa van, a tudatosságom.
Ahogy mindenki másnak is.
Ezzel nem bántani akarlak.

Üdv:
Karmatörlő

Szia Karmatörlő
2009. november 16. hétfő, 19:50 | kobold   Előzmény

Az én világom, ismeretem itt van, jó helyen. Csak azt látom, h távolodsz a valóságtól. Tudom, meg lehet magyarázni, h éppen én távolodok..... nem Te. A valóság kétes dolog, és szemszög függő. A szemüvegd most éppen nagyon sokat visszabesz belőle..... De nem ez a lényeg.

Ha oly sokat emlegeted az új energiát, akkor mutass rá, merre is van az új.!! Lássam, érezzem, tudjam ott van e. !!!!!

Sajnos a nagyon hit, a "húúú dejó duma" annyira elviszi az embert, h képes elhinni 1 idő után azt, amit mond. A nagyobb baj, h az elhitt dolog, gondolat stb meg is jelenik, illusztrálva az agy összes lehetséges módján. Amiben az egó is ott van.

Miért is tűnik el a sok Jó gyógyító? Letér az űtról. Elviszi a hírnév, a pénz. A tv szereplés.... Majd elveszik a képességei nagy részét, nehogy árthasson. A baj, h ekkor récsatlakozik a tanítványra....stb. Ez már ismételt hiba, ahelyett, h tanult volna az esetéből.... Ezért tűnik el. És hasonlók.

Új energia?, ezt csak Te mondod. Nincs sok féle energia. 1 van, és az változik x ember számára, amilyent fel tud fogni, és hasznosítani tud. Mint a macska csak feketén lát. A kutya azt hiszem színeket is. Ezek szerint neked az antennád már a "mindent is dekódolja" Mese. Mert ki is indította a Föld felé? Miért éppen most, amikor ilyen zizisek az emberek? Azért, h mégjobban megzakkanjanak? Ha valaki valamit állí, akkor nézzen utána, és ne a könyvekből!! Az ott leírt csak félig igaz, a többi csak azért kell, h eladható legyen, és az ember fel tudja fogni....

Most volt 11.11 Különleges kapuk nyíltak. 10 mill erősségű.... Jó, Oké, kértem, nem került semmibe..., de azért eszem is van. Ki nyitotta, és mikor, miért, minek.... És eddig hol volt. Jól bevezette valaki, de csak lóg a levegőben. Haha.

Azt hiszem, nincs értelme erről irogatni, hiszen...... én 2 lábbal a Földön is tudok állni, és a másik oldalon is. Látok, hallok, érzek, stb, ami kell.... De a sok hablatty kiakaszt, és főleg az, h terjed, mint a kór.
Bármikor, bárhol szívesen elbeszélgetek bárkivel ilyen nagy témakörökben, de írogatni, az én lassú tempómban nem. Főleg, ha nem is látom előrevivő részét....
Mint látom, reikis vagy? Melyik is? Mert az is 1 van csak, ha jól tudom, de nem azt tanítod, Így már érthető a marketing tanóra is.. Lehet máshol olvastam? Nem is tudom.... Akkor bocsi... Elfáradtam mára...

SziaSzia Kobold

Válasz Koboldnak
2009. december 03. csütörtök, 18:55 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

SziaSzia Kobold!

A csakrák energiaközpontok, testünk energiaközpontjai. Az ezek által felvett és kisugárzott energia más és más. Más a színe és a frekvenciája. Ezért lehet teljesen más világot látni a torokcsarából, mint a harmadik szemből vagy akár a szívcsakrából, mindegyikkel lehet érzékelni, nagyon tanulságos. Más rezgéstartományokat fognak. Az enyém már gömb alakú, csak akkor tanultam meg velük érzékelni, amikor már gömbök voltak, nem tudom tölcsér alakúnál mi a helyzet. Már Hermessnek is ajánlgattam, hogy próbálja ki, még nem hiszem, hogy kipróbálta.

Hol van új energia? Csomó helyen. Magyarországon is van több hely. Ha kíváncsi vagy rá és rád tartozik, megkapod az információt, hogy mikor és hová menj, hogy megtapasztald. Kíváncsiságból persze nem fogod megtudni, csak, ha dolgod van vele. Tudod kihez fordulhatsz. A világméretekben publikus a fejtető csakra megnyitása, az 1970-ben történt, nem tudom mikor történt a lezárása, de a megnyitása két év alatt történt. Ezzel indult el a ciklusváltás. Minden olvasható, le van írva publikált, az általad lenézett új energiás könyvekben. És bőségesen lehetnek közöttük félinformációk és félrefordítások is.

Mi lenne, ha a 11:11-es kaput vagy a tízmilliószoros kaput nem az eszeddel akarnád felfogni, hanem az érzékelőiddel. Eljuthatsz a kapuk őrzőjéhez és minden kérdésedre választ kapsz. Ésszel a kézrátétel is csak egy humbug.

Mint kiderült a hozzászólásaidból gyógyító vagy.
Nos, kedves gyógyító Kobold, engem erre az útra gyógyítók terelgettek. Nem egy, több is. Igen. Ilyen újenergiások, no. Van ilyen. Olyan gyógyítók, akik tudatában vannak annak, hogy ciklusváltás van, lezárták a Földön a karmikus köröket, felismerték ennek a jelentőségét, ismerik a több évtizedes folyamatot és támogatják azt. Örök hálám nekik és persze mindazoknak, akik segítenek.

Hogyan is van a most? A most az, amit megélsz abban a pillanatban. Ha valaki a múlton bánkódik, akkor az most van. A múlt most van, amikor valaki múltbéli traumáit éli úja, vagy a régi szép időket éli újra, ezzel a múltat behúzza a jelenbe, így az csak látszólag múlt, valójában most van. Ahogyan a lélek összes tapasztalata is velünk van. Most. Tudatalattinak hívják. Életünknek minden másodpercében velünk van, belekódolva testünk sejtjeibe, génjeibe, az asztáltestünkbe, mind-mind velünk van. Mindaz, ami a lélek összes tapasztalatából kínos, bántó, érzelmileg felkavaró, minden, ami aktív, az akármikor is történt, az most van. A karmikus körökben ráadásul folyton innen, a saját magunk mókuskerekéből vehettük az energiát és az infót is, tökéletes elválasztottságot és magunkra hagyottságot megélve. Nem rajta ültünk a bilin, hanem ki sem láttunk belőle évezredeken át. Nem véletlenül.

A jelenlegi földi karmatörlés semmi más, csak a múlt lerakása, annyira, hogy finomenergia szinten sem, még a lenyomatok és gondolatminták szintjén sem érvényesül a hatása. Ez történik globális szinten is. Volt, elmúlt, cezúra, most van. Multidimenziós most.
Nekem viszont be-be köszön mostként a múlt, még nem vagyok a végén. És igen, a következő lépcsőben belép az univerzális karmánk.

Olvastam a hozzászólásaid. Szép hosszúak, még ha lassan is írsz, nem sajnálod a szót ítélkezésre. Milyen nagyon tudod mi a frankó! Milyen profin tudsz régi energiásan ítélkezni, ez igen, nagyon megy! Ezek az ítélkezések rólad szólnak és neked szólnak.

Ezt a világot mindenki úgy kapja meg, ahogy meg tudja élni, ahogy fogni tudja. Sok világról jöttünk, sokféleképpen értünk. Eljött a rapid tudatosodás ideje, mindenkihez abban a terminológiában kell szólni, amiben ért. Mindenki ugyanarról beszél, de tökéletesen másként éli meg, más aspektus, más elnevezések, más minták. Amit Te használsz, és amiben Te élsz, az csak az egyik. Miért is zavar téged olyan nagyon, hogy mások másként gondolják, máshogy élik meg és reikiznek? Ez tükör, olvass benne, hozzád is beköszönt a múltad, bár lehet, hogy csak a spirituális egód beszél belőled.

Sajnálom, de nem vagyok reikis, meg ilyen sem és olyan sem. Nem talált. Olyan vagyok amilyen, tágítom a tudatosságom. Nem áll szándékomban tobzódó spirituális egóval magabiztosan címkézgetni másokat, leszólni a reikiseket, a pránásokat, a chi-manusokat vagy az újenergiásokat. Tudatában vagyok a határaimnak. Annak is, hogy miért nem merek átlépni rajta. Tudod, ilyen karmikus izék, amiket itt kellene őrizgetnem szerinted. De nem teszem, még mennyire nem!

SziaSzia Kobold, remélem még sokakat meggyógyítasz!

Karma, új föld??
2009. november 16. hétfő, 8:01 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Karma: valóban szankszrit eredetű szó, jelentése hasonló, mint az ok-okozat törvénye alatt értünk. De jó csekedeteinkkel, pozitív karmát, míg a negatív cselekedettel, negatív karmát teremtünk.

Leszületés előtt a lélek a Bardóban összesíti előző életbeli cselekvéseit, majd ehhez hozzáadódik az ebben a leszületésben vállalt feladat. Arról nem hallottam milyen tanácsok vannak, én nem így gondolom. Minden esetre akár a pozitív, akár a negatív karmáról van szó, mind addig karma marad, kvázi, egy fátyol a szemünk előtt, ami elválaszt a Nírvánától.
Pozitív karmával is leszületünk, akár "szentként" az embereket tanítva, akár az Istenek birodalmába, de akinek a Nírvána a legfőbb "cél", az innen is tovább akar lépni. Végső ellobbanásra, a leszületések lezárására törkszik.

Mellesleg én is kétségesnek "veszélyesnek" tartom, ha mindet egymásra borítjuk a saját nyakunkba. Gondoljunk csak bele, szembe tudnánk-e nézni azzal, ha mondjuk magunk lettünk volna Hitler, vagy az a katona, aki gyermekeket erőszakol meg Afrikában, mert azt hiszi, győzelemre segíti ez a tett? Vagy gyermekünk halála, és sorolhatnám még mi. Ez mind-mind nem játék, sőt!!

Az Új földről: nem volt???? Hogyan?? A buddhizmus számos Arany-korrol számol be. Mindig Arany-korral indul a lelki folyamat, majd alászállunk a sötétebb korokba. Jelenleg a Vas-korban taposunk, és ez előbb-utóbb átbillen (mint minden mérleg nyelve) a másik pólus felé.

Szóval, ha már írók, akiknek a könyveit habzsoljuk, említést tesznek valamiért valamiről, nem árt utána nézni. Na látod, Te is, mint mi csak könyvből tanulsz. Mi sem, senki sem több a másiknál, vagy okosabb, vagy butább, csak másban hiszünk.

Valamint azt sem osztom, hogy rá kellene valakit is bírni ezekre az utakra. Ez nem lóverseny, és mi van, ha valaki még nem ezt vállalta be?

Ugyanakkor minden tanítást úgy látok, hogy mi vagyunk a ks magok (tudatosságok), melyre egy kis víz (módszer) kerül, majd fény (Isten, Unverzum, Nírvána), ami maga felé "emeli". A munka viszont a miénk, nekünk kell szárba szökkeni, kivirágzani.

És az is mulatságos, ki mit tart két lábon állónak, és ki látja ugyanazt "lufinak", álomvilágnak. Egyébként én is a régi módi típus vagyok :). De egymás hajának nem érdemes neki esni hitbeli vitákbna :)

Valamint a régi öregekből kiindulva, több tudás (ami ráadásul megélt, tapasztalatra nyugvó, elmélyült) van a kisujjukba, mint nekünk, tudatos könyvmolyoknak.

De hát ezért van a blog, hogy megvitassuk, csak remélem itt ki fog maradni a "durvulás".

Most több mindenki reakcójára írtam, mazsoláza ki mindenki, akire vonatkozik. Most még átolvasom mégegyszer az összesett, és hajrá, csak így tovább, majdcsak "nyitogatjuk" szemeinket a valóságra :)

Üdv
Buddhanita

Szia Buddhanita
2009. november 16. hétfő, 12:23 | kobold   Előzmény

Ne haragudj, de ezt nem tudom elfogadi :
"Pozitív karmával is leszületünk, akár "szentként" az embereket tanítva, akár az Istenek birodalmába, de akinek a Nírvána a legfőbb "cél", az innen is tovább akar lépni. Végső ellobbanásra, a leszületések lezárására törkszik."
Ilyen formában nem vala...Nincs +, vagy - karma.!!! csak karma !!!! Tudom sokan mondják mostanság ezt, h ő Gabriel arkanygal inkarnációja, a másik másiké,,,,, nem folytatom...... De akkor Sai Babát hova sorolod?
Egyszerűen tanítók lesznek, és emberként....

Másik, aminek szintén oka volt, és említettél, Hitlert. Tényleg elitélhető, és borzalmas is volt minden része amit tett. De picit nézzük meg más irányvól, MInt leküldött tanítóként. !??! Megtanultuk, h a háborúban nincs gyóztes, és borzalmas dolog. Olyan, mint amikor két ember kakaskodik, és a saját igazát akarja ráeröltetni a másikra... csak az nagyban. A választott vezető próbálja ugyanezt... de a fő ok, a tanítás az volt, h ha most ne legyen több háború, mert az már véget jelentené az atombombák miatt. Ezért még előtte kitanított minket a történelem.... Így nézve, még szerencse, h akkor volt, amikor nagyobb kárt még nem okozhattunk magunknak. Hatalmas árat fizettünk ezért a leckéért. !!!

"Valamint a régi öregekből kiindulva, több tudás (ami ráadásul megélt, tapasztalatra nyugvó, elmélyült) van a kisujjukba, mint nekünk, tudatos könyvmolyoknak. "
Ez nagyon tetszik !!!! Jó megfogalmazás. Nem mellébeszélnek, képzelegnek, és félremagyaráznak.
Sajna a mai világot csak 2 dolog mozgatja: A pénz, és a szex. Amíg ez meg nem változik, addig mesélhetünk, taníthatunk akármit. Főleg akkor, ha nem úgy élünk, mint amit tanítunk....
Példa:
Egy reikis tanfolyam mosolygós, mézes-mázos, kedveskedős este után elindult mindenki hazafelé.... Kint az utcán, a zebránál nagydudálást intézett a BMV tulajdonos, kilógva kocsi ablakon kiabálva, hiszen Ő jön, áljon meg mindenki.... Ő volt az, aki a reikis tanfolyamon éppen sokat tanult a "szeretetről", és még sok másról.... Eddig tartott a hatás? Csak a többiek előtt kellett kedvesnek lennie? Szóval, elgondolkodtató...

Én is másra is válaszoltam itt, jó bogarászást...

SziaSzia Kobold

szia Kobold
2009. november 16. hétfő, 16:54 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Igen, van a karmának mnősége, sőt, időrendisége (múlt, jelen, jövő). Nem baj, ha másképp látjuk. Igen, karma mind. Csak a karmát részekre bontották a kialakulásuk, megérthetőségük miatt. Ilyenen kár lenne vitázni. Nem is akarlak meggyőzni, az sosem célom. Itt csak vélemények hangzanak el, ezért is írtam, hitbel vitákat hülyeség redukálni.

Te csak nekem válaszoltál, így nem értem az irónát a végén, de gondolom, majd kfejted, én azért írtam, mert minimum 3 ember hozzászólásához írtam, azt , amit gondolok.

A reikisekről: elfelejtettél valamit: emberek vagyunk. Telis-tele tanulnivalóval, tisztítani valóval. Ez nem a "reiki" hibája, ez önfejlődés.

Hitlert, ha tanítónak láttad, legyen úgy, te tudod. Biztos tanított valamit. Nekem azt, hogy az emberek dühe, ha felszínre tőr, kell egy báb, aki megteszi helyettünk a fájdalmunk, gyűlöletünk ostorával lesújt. Tanított volna arra, hogy ne háborúz? Valóban megtanultuk volna? Néz szét a vlágban. Igen, lehet ebből a szemszögből is nézni, meg lehet más szemszögből. A látószöged te állítod be, de akkor is "ilyen felemelkedetten" gondolnál erre a tényre, ha magadban látnád őt, és akkor, mit tettél? Nem hiszem. Beindulna a bűntudat, a mérhetetlen fájdalom. Elbírnád-e? Ennyi volt a kérdés, nem pedig minősítés, milyen emberek voltak. Annyi volt, hogy a tettek terhét elbírnád-e? Mit olvastál ez helyett?

Na ez az Arkangyal téma jó poén egy Buddhistának :D, :D
Sai Baba kétség kívül tanító. A Buddhista világ 6 birodalmat (világot) jelöl meg a lét kerékben. Ezek között s vannak persze Isteni lények, vannak emberek, kíséretettek, stb. Így több világba is leszülethetünk.

Az, hogy ki-mit fog elfogadni, vagy sem, azért sosem haragszom. A te véleményed, miért lenne ez baj?

Én viszont így látom :), én sem értek itt egyet mindenkivel.

Szia Buddhanita
2009. november 16. hétfő, 20:10 | kobold   Előzmény

Az én világom, ismeretem itt van, jó helyen. Csak azt látom, h távolodsz a valóságtól. Tudom, meg lehet magyarázni, h éppen én távolodok..... nem Te. A valóság kétes dolog, és szemszög függő. A szemüvegd most éppen nagyon sokat visszabesz belőle..... De nem ez a lényeg.

Ha oly sokat emlegeted az új energiát, akkor mutass rá, merre is van az új.!! Lássam, érezzem, tudjam ott van e. !!!!!

Sajnos a nagyon hit, a "húúú dejó duma" annyira elviszi az embert, h képes elhinni 1 idő után azt, amit mond. A nagyobb baj, h az elhitt dolog, gondolat stb meg is jelenik, illusztrálva az agy összes lehetséges módján. Amiben az egó is ott van.

Miért is tűnik el a sok Jó gyógyító? Letér az űtról. Elviszi a hírnév, a pénz. A tv szereplés.... Majd elveszik a képességei nagy részét, nehogy árthasson. A baj, h ekkor récsatlakozik a tanítványra....stb. Ez már ismételt hiba, ahelyett, h tanult volna az esetéből.... Ezért tűnik el. És hasonlók.

Új energia?, ezt csak Te mondod. Nincs sok féle energia. 1 van, és az változik x ember számára, amilyent fel tud fogni, és hasznosítani tud. Mint a macska csak feketén lát. A kutya azt hiszem színeket is. Ezek szerint neked az antennád már a "mindent is dekódolja" Mese. Mert ki is indította a Föld felé? Miért éppen most, amikor ilyen zizisek az emberek? Azért, h mégjobban megzakkanjanak? Ha valaki valamit állí, akkor nézzen utána, és ne a könyvekből!! Az ott leírt csak félig igaz, a többi csak azért kell, h eladható legyen, és az ember fel tudja fogni....

Most volt 11.11 Különleges kapuk nyíltak. 10 mill erősségű.... Jó, Oké, kértem, nem került semmibe..., de azért eszem is van. Ki nyitotta, és mikor, miért, minek.... És eddig hol volt. Jól bevezette valaki, de csak lóg a levegőben. Haha.

Azt hiszem, nincs értelme erről irogatni, hiszen...... én 2 lábbal a Földön is tudok állni, és a másik oldalon is. Látok, hallok, érzek, stb, ami kell.... De a sok hablatty kiakaszt, és főleg az, h terjed, mint a kór.
Bármikor, bárhol szívesen elbeszélgetek bárkivel ilyen nagy témakörökben, de írogatni, az én lassú tempómban nem. Főleg, ha nem is látom előrevivő részét....
Mint látom, reikis vagy? Melyik is? Mert az is 1 van csak, ha jól tudom, de nem azt tanítod, Így már érthető a marketing tanóra is.. Lehet máshol olvastam? Nem is tudom.... Akkor bocsi... Elfáradtam mára...

SziaSzia Kobold

Szia Kobold
2009. november 16. hétfő, 20:19 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Jajaj, valamit félreértettél, nem én írtam, hogy van új energia, meg új föld. És m az a marketing tanóra?

Itt valami tévedés van :(

Szia Buddhanita
2009. november 17. kedd, 13:59 | kobold   Előzmény

Igen, az nem Te voltál, bocsi, mint írtam. Már elfáradtam tegnap..
A marketing tanóra r.a.i. -nál van.

Bocsi

SziaSzia Kobold

Koboldnak a válasz
2009. november 18. szerda, 9:18 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Igen, igen, gondoltam, nincs semmi baj! Már én sem tudom itt mi van :) és ki mit írt. Valahogy sikerült szemléltetni ebben a blogban mit is jelenthet ez a szó : Káosz

:)

Üdv
Anita :D

Szia Kobold!
2009. november 17. kedd, 15:38 | Bochecha   Előzmény

Hogy érted, hogy csak egy féle energia van?!

A Tízmilliószoros nap szerintem nagyjából azóta létezik, amióta buddhizmus. A buddhista naptár szerint vannak meghatározva ezek a napok.

Nekem működött a dolog, az aznapi meditációim sokkal intenzívebbek voltak, mint úgy általában. Persze lehet, hogy hallucináltam... :)

Amit még hozzáfűznék, hogy tök mindegy, hogy milyen rendszerről beszélünk, akár ilyen-olyan reiki, prána, bármi, amiben a tudást nem közvetlenül fentről kapod, hanem valakin keresztül, abba óhatatlanul belekerülnek annak az energiái is, aki átadja a tudást. Vagy ha egy könyvről beszélünk, amit valaki lefordít, ugyanez a helyzet. Azt mindenkinek a saját érzéseire bízom, hogy lehet -e 'tiszta' számára innentől kezdve bármi, ami kintről jön... Részemről nagyon kevés olyan ma 'felkapott' tanítót, gurut stb tudnék mondani, aki nekem 'tiszta'...

Plusz rendszereknél energetikailag kötődsz a többi taghoz, még ha nem is tudsz róla... De ebben Hermess sokkal inkább otthon van, sokkal jobban el tudja mondani, mint ahogy én ezt el tudnám 'gügyögni'. :)

szeretettel:Bochecha