Keresztelő | Önmegvalósítás.hu

Keresztelő

Hozzászólások

60 hozzászólás
A nyilvánvaló trükk
2009. november 29. vasárnap, 22:13 | Egy megkeresztelt (útkereső)

Mindenki maga dönti el, hogy mit tesz keresztelés ügyben.
Miután sokáig magam is bedőltem a látszatnak, egy éve felnyitották a szemem.
Olyan helyzetbe kerültem, ahol a liturgiát részletesen elmagyarázták és lekövettem, hogy mit mondanak és mit tesznek a keresztelés alatt.
Ugyanis, pontosan azt teszi, aminek nevezik. Csak senki sem hiszi el.
A megkereszteléssel keresztet, nem is egyet kettőt tesznek rá a gyerekekre.
Néztétek már mit tesz a pap?
A harmadik szemet és a korona csakrát zárja le egy-egy kereszttel.

Aki ismeri ezeknek a csakráknak a feladatait, az pontosan tudni fogja mit jelent ez.

Megkereszteltek és keresztanya is vagyok. Magamról, a gyerekemről és minden keresztgyerekemről leszedettem a kereszteket.

Köszönöm, Istenem, hogy hozzásegítettél ehhez a tudáshoz!
Ámen.

Azt a ...
2009. november 29. vasárnap, 22:22 | Bochecha   Előzmény

Kedves Egy megkeresztelt!

Sokkolt az írásod. Mert érzem, hogy igaz. Hűűűűha...
Hogyan szedetted le őket?

szeretettel:Bochecha

Beavatott által végzett szertartás keretében
2009. november 29. vasárnap, 23:33 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Miként a keresztet is csak beavatottak tehetik rá, a leszedését is beavatottak tudják. Persze a másik oldalról. Hiszek a tiszta szándék erejében. Én ez alapján találtam meg az embert, aki képes erre is.

Köszi!
2009. november 29. vasárnap, 23:41 | Bochecha   Előzmény

Egy ideje dolgozom azon, hogy leszedegessem az összes rám rakott pecsétet stb.

Az meg külön vicces, hogy miután rákérdeztem, beugrott Valaki, akivel személyesen még nem találkoztam, csak sokat hallottam Róla valakitől- szerintem Ő meg fogja tudni csinálni. :)

szeretettel:Bochecha

u.erika képe
Ne mááár!
2009. november 29. vasárnap, 22:36 | u.erika   Előzmény

Egy pillanatra én is ledöbbentem!

Huhhh,ezt megúsztam!

Ebben a pillanatban irtam a saját kétségeimröl ezzel kapcsolatban Kersztelkedés? címszó alatt!

Köszönöm!

..és mi a helyzet a vízbe merítös kereszteléssel?

Üdv:Erika

Nem tudom
2009. november 29. vasárnap, 23:37 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

A vízbe merítős liturgiáját nem ismerem.

Hogyan?
2022. december 01. csütörtök, 21:45 | ValksMeli   Előzmény

Hogyan kell feloldani a kereszteket a csakrákról?

u.erika képe
Keresztelkedés?
2009. november 29. vasárnap, 22:24 | u.erika

Az van hogy nem vagyok megkeresztelve.Nem nagyon foglalkoztatott a dolog és nem is éreztem a hiányát,de egyszer valaki akit spirituálisan tudatos embernek tartok és hiszek neki azt mondta hogy szükségem van a kereszt védelmére.

Akkor elgondolkoztam,hogy miért ne?Àrtani biztos nem árt ha nem is használ.

De milyen vallást választjak?Egyiket sem érzem sajátomnak...és csak azért nem akarok egy vallásba belépni hogy ,,megszerezzem magamnak a kereszt védelmét"és utána tojok az egészre!

A nagymamám azt mondta hogy: azért ne kereszteltessük meg mert ha felnö ö döntse el mit választ.Lehet hogy én magam akartam így még mielött a mostani testbe megszülettem?

Ha megkerszetlkednék történne valami változás?

Üdv:Erika

Szerintem ne
2009. november 29. vasárnap, 23:39 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Szerintem ne keresztelkedj. Legyél inkább tudatos és vedd fel magad a kapcsolatot az Atyával. Nem kell hozzá egyetlen egyház sem, hogy Jézussal felvedd a kapcsolatot és Jézus ereje veled legyen.

Lányok, akkor miről beszéltek? Mi ez a keresztelési pecsét? Mit
2009. november 30. hétfő, 0:35 | Szabó Péter - szabox (útkereső)

Lányok, akkor miről beszéltek? Mi ez a keresztelési pecsét? Mit befolyásol? Na, jó értem! Csak zagyvának tübik ez az egész így 1,-2, olvasatra :) 1 keresztelőn voltam nem emlékszem rá, egynek meg alanya voltam, arra pláne nem elékszem, de akkor mi az a lezárás meg ilyenek? :) Mert az ok, hogy vannak bizonyos beavatások és akkor ott történnek dolgok, de egy pap bácsi által elvégzett liturgia nem tűnik olyan komolynak.

Végül is akkor mi van? Gondolom nem fordított keresztett rajzolt ránk a pap, szóval :) Tényleg, mit befolyásol ez? :) Köszi :)

Pont ezért működik
2009. november 30. hétfő, 9:38 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Az emberek csinálják és fogalmuk sincs, hogy miben vesznek részt és mihez járulnak hozzá.
Mindenkinek joga van a tudatlansághoz.

Ha tudni akarod micsoda, tanulmányozd végig a liturgiát és használd a józan eszed. A valódi értelme annyira hihetetlen, hogy magadnak kell rájönni, úgysem hiszed el, ha elmondják.

:)

Hát, most nem tudok előhúzni egy keresztelőt, hogy végignézzem.
2009. november 30. hétfő, 10:53 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

Hát, most nem tudok előhúzni egy keresztelőt, hogy végignézzem. :) A valódi értelmével kapcsolatban pedif tehetsz egy próbát...:) Ha szertenéd megadom az emailom aztán oda írhatsz. :)

Magadnak kell rájönni
2009. november 30. hétfő, 12:27 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Szabó Péter, szkeptikus vagy, a keresztelő számodra olyan, mint a többi szertartás, semmi jelentősége nincs. Ilyenkor nincs mit tenni. Szerintem nem kell a szádba rágni, rájössz magadtól is. Ha meg akarod tudni, akkor meg fogod tudni, ahogy Bochecha is odatalált a megfelelő emberhez.
:)

Peti!
2009. november 30. hétfő, 12:22 | Bochecha   Előzmény

Mit befolyásol?! Bezárják a korona- és harmadik szem- csakrádat. Akkor szerinted?! :)

Zsani

u.erika képe
Végül is lehet benne valami Kedves ,,egy Megkeresztelt" hiszen a
2009. november 30. hétfő, 11:50 | u.erika

Végül is lehet benne valami Kedves ,,egy Megkeresztelt" hiszen a keresztény egyház sokat dolgozott már azon hogy az embereket tudatlanságban tartsa.Tüzzel vassal ha éppen nem ment másként.Ugyhogy nagyon is elképzelhetönek tartom hogy szándékosan zárják le a korona és a harmadik szem csakrát,már kora gyermekkorban szándékosan igy megvakítva az embert...!!!

Miért????

A keresztény vallás miért hallgatja el a tudást?Miért ködösít?Miért jobb az ha az emberek félnek és tudatlanok?

Persze jogunk van abban hinni,és azt a vallást követni amit akarunk.A véleményemmel senkit nem megbántani akarok,tiszteletben tartom a szabad akaratot!De!Jó hogy nem vagyok megkeresztelve!

Köszönöm! :Erika

Miért?!
2009. november 30. hétfő, 12:19 | Bochecha   Előzmény

Drága Erika!

Szerintem sejted Te is a választ. Miért?! Mert amíg manipulálják az embert (szerintem ez igencsak manipuláció), addig kezelhetőbb, tudod, csorda. Amíg elveszik a tudás lehetőségét, addig jobban tudják irányítani az embereket. És addig 'rend' van. Az ő 'rendjük'...

szeretettel:Zsani

Szerintem nem ennyire direkt módon
2009. november 30. hétfő, 12:37 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Elméleti szinten, utólag rá lehet jönni a lényegére, de szerintem nem ennyire direkt módon történik a manipuláció. A falvakban, városokban dolgozó papoknak, lelkészeknek, tiszteleteseknek aligha magyarázták el, hogy mi és hogyan történik, valószínűleg közülük csak kevesen vannak tudatában annak, hogy mit tesznek.
Emellett nagyon sok fontos dolgot is tesznek, egy csomó faluban csak a pap van, aki foglalkozik a szegényekkel vagy a cigányokkal.

És természetesen senkit nem akarok megbántani a hitében.

Persze, sejtettem, hogy a többségnek fogalma sincs arról,
2009. november 30. hétfő, 13:17 | Bochecha   Előzmény

hogy mit csinál... Nyilván nem kötik egy bizonyos 'szint' alatt a papok orrára, hogy mit is csinálnak a jónéppel.... De ez persze nem csak az egyházra jellemző...

És igen, azt is elfogadom, amit a hozzászólásod végén írtál. De én a magam részéről nagy ívben elkerülöm a 'szent anyaszentegyházat' :)

szeretettel:Zsani

Allin :)
2009. november 30. hétfő, 13:58 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

Már én is... :) Alpajába kicsi gyerek koromba rájöttem, hogy miért kellene a papnak "meggyónni", amikor lehet közvetlen az Istennek is! :)

Ma néztem youtube-on keresztelős videót. Amiket láttam ott csak sima viz-a-fejre keresztelés volt és 1 ahol nyomott egy keresztett a kis egyén homlokára. :)

Alapjába, akkor hogyan tovább? :) Szerintem gyakorlatokkal ki lehet nyitni az akkoriban lezárt dolgkat, nem? Gondolom nem kell rohanni egy paphoz, akkor de már avass ki a keresztényi dolgokból...

Hogy szkeptikus lennék, tisztelt Egy megkeresztelt? Mhhh... :) Legyen az én dolgom! Én kelek fel minden reggel magammal és nem te, akár így van, akár nem. :))))

Peti!
2009. november 30. hétfő, 14:08 | Bochecha   Előzmény

Na, ez lehet, hogy a naivitás határát súrolja, hogy úgy gondolod, hogy pont az fog 'kiavatni', aki be. És nem csak a keresztelésre gondolok. Már miért is tenné meg?! Ezen gondolkodj szerintem...

szeretettel: Zsani

Mindent lehet
2009. november 30. hétfő, 14:53 | Egy megkeresztelt (útkereső)   Előzmény

Természetesen meg lehet szabadulni sokféleképpen a kötöttségektől.
A szkeptikusság erre kérdésre vonatkozott. De nyilvánvalóan oka van, amiért így magadra vetted. Látod, neked senki nem mondja meg...
Ugyanezért kell magadnak megtalálni a választ erre a kérdésre is. Elejétől a végégig.
Mostmár csak a szertartás teljes jelképrendszerét kell végigvenni és akkor derül ki a lényeg.

Keresztelés
2009. november 30. hétfő, 18:12 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Én ezt a dolgot teljesen hülyeségnek tartom, már elnézést kérek mindenkitől.

Reiki beavatásokon is kap az ember szimbólumokat is a homlok- és a kéz csakráira. Nekem nem volt belőle sem lezárásom, sem bajom. A kereszt szimbólummal nincs semmi baj, addig, amíg nem fordítva rakják fel, valóban védelemre szolgál.
Nem is beszélve a többi beavatásról, amit kaphat az ember, szintén általában a homlok csakrát érintik.

Ami nálam döbbenetett okozott, az az volt, amikor az ellenkező beavatottról írtál? Mit értesz ez alatt? Valami fekete mágiával kapcsolatos dolog? Mert nekem ez jött le, és ettől aztán óvok mindenkit. Jó lenne ezt konkretizálnod, mert elég félreérthető ez így.

Üdv
Anita

Drága Anita!
2009. november 30. hétfő, 19:18 | Bochecha   Előzmény

Huhhh, ez lehet, hogy kemény lesz. Remélem, érzékeled a szándékaimat. :)

Meg pránán is ugyanez van.
Hónapok óta azon dolgozom, hogy kiszedjem ezeket az energiarendszeremből. Honnan tudod, hogy VALÓBAN JÓK a beavatások?! Ne érts félre, nem a reikit akarom 'fikázni', de abban biztos vagyok, hogy ilyen szempontból nincs különbség prána, reiki és egyéb beavatás között...

Szóval azt nézd meg szerintem, hogy tegyük fel, a keresztnek az a 'hatása', amire jutottunk, akkor vajon ez máshogy van bármi más olyan esetben, amikor kapsz egy pecsétet a 3. szemedre és a koronacsakrádra?!

Nem akarlak a saját hitedben bezavarni, meg semmi, csak ez kijött.

Tudom azt, hogy hogyan működtem a rendszer részeként, és tudom azt, hogy most hogyan. Ég és föld. Olyan szinten vissza voltak fogva az energiáim, az intuícióm, én magam, az Önvalóm, hogy az valami hihetetlen. Persze ezt nem vettem észre, amíg benne csücsültem a 'trutyiban'. Persze már akkor is jöttek a jelek, csak nem akartam észrevenni őket, és mindig kaptam olyan válaszokat a kérdéseimre, amik egy darabig elhallgattatták bennem az Örök Kérdezőt...
Aztán amikor már x ezer kilóméterre voltam otthonról, akkor könnyebb volt ezt belátni, amikor már nem volt meg a fizikai kontakt a rendszerrel...
Ennek kapcsán nyitottam a fekete mágiás blogomat egyébként. Mert hogy a nadi az. Onnantól kezdve, hogy nem veszi figyelembe az emberek Szabad Akaratát, az már az szerintem... És még vannak ennél cifrább dolgok is...

Szerintem Egy Megkeresztelt egyáltalán nem fekete mágiára gondolt, hanem pont a tiszta útra, de ezt majd Ő biztosan kifejti, ha úgy érzi. :)

Szóval tényleg nem akartalak semmilyen formában megbántani, csak úgy éreztem, hogy ezt le kell írnom, ha úgy gondolod, kezdesz vele valamit, ha meg máshogy, akkor meg nem.

szeretettel: Zsani

Drága Zsani!
2009. november 30. hétfő, 20:20 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Kemény? Nem voltál az egyáltalán. :)

Nem bántottál meg, egyet értek veled a többi dologgal kapcsolatban, ami a "kötöttséget" illeti. Számos tapasztalatom erre irányított engem.
A nadiról nem tudok semmit. De a reikihez értek valamit: ott is számos ágra szakattak, és egymást szidják, ez számomra is meglepő. Amit elfelejtenek a reikisek, minden kézpozíció egy kezdeti mankó, amíg a reiki nem vállik az egész lényünkké. Én általában intuitív módon "használom". Teszek rá, milyen dogmákat írnak elő (bár ezért most a reikisek lehet megköveznek :) ), ahol érzem, oda rakom a kezem, akár órákra is, mert "eredményt" így lehet igazán elérni. Valamint más energia gyógyászat is érdekelt, és azokon a tanfolyamokon tapasztaltam meg, hogy az adott test TUDJA mire és mikor, mennyi ideig van szüksége, én általában ezért csak megnyitom magam az energiákra és a többit rábízom az Égiekre, kinek mit adnak rajtam keresztül.

Az, hogy valami gátol, vagy segít minket (ebből tanultam meg), ott dől el, hogyan viszonyulunk a dologhoz.
Volt aki azt mondta a reikire, nem működik, mégis a kezemből úgy érezte az energiát, hogy nyár kellős közepén vacogott a foga, mikor abba hagytam, pedig nála konkrétan a reikit kértem :). Nem beszélve Apuról, aki abszolút kijelenti, Isten nincs, ő teremti elő a dolgokat (ma mondta: én ástam ki a villanykábelnek az árkot, hol volt Isten ekkor?), nos, mikor fájlalta a térdét próbára tett. Azt mondta, állapítsam meg, melyik térde fáj. Mikor megmondtam neki, leesett az ála. De persze mindig is Banyának nézett, ezt is betudta ennek :).

Tehát én ebből arra következtetek, a kereszt valaki hite szerint védelem, segítő, akkor neki így is fog működni. Ha valaki viszont az egyház politikus felfogását, szemléletét nem kedveli, akkor feszeng ezektől a dolgoktól. Lezárja saját magát, így "igazolja", hogy tényleg így működik.
Tehát a hitrendszerünk a keretünk, a gátunk.

Írod, vannak rajtad pecsétek, szimbólumok. Aztán a fizikai kontakt ébresztett fel a zárt rendszer hülyeségére, holott, ha jól értem van még rajtad mit levenni, mégis szárnyra kaptál, maga a felismeréstől, hogy a rendszerek önmagukban jók, amíg az út kezdetén jársz, de túl kell lépni a kereteket, ahhoz, hogy kiteljesedj. Így van ez minden tudással. Minden iskolát kijársz, búcsút veszel, majd tovább lépsz az új ismeretek felé.

Próbáld ki mediben, (nekem ez bevállt, kíváncsi vagyok, Neked mi lesz) tágítsd a tudatod, egyre táguljon az egész lényed, eleinte pulzálva növeld az aurád, eleinte akkorára, mint a szobád, majd a házad, az égbolt, az Univerzum. Mikor itt vagy, kérdezd meg, mi az, ami még gátol téged. Mikor megtudod, enged el, ott, abban a pillanatban. Majd érezd, ahogy egyre könnyedebb leszel, a terhek letétele után, egyre több energiád lesz.

Puszi,
szeretettel Anita:)

Örülök, hogy 'átment' :)
2009. november 30. hétfő, 21:02 | Bochecha   Előzmény

A nadiban egy 'ágon belül' megy az egymás szidása, és közben a lényegről megfelejtkeznek. Hol van a Szeretet? Elfogadás? Hasonlók?! Innentől kezdve nekem már nem hiteles az egész...

Az tök jó, ha a Saját Utadat járod a reikin belül. Aztán majd eljön az is, hogy nem kell rendszer ahhoz, hogy gyógyíts, segíts. :)

Nem tudom, hogy egyetértek-e azzal, hogy aki úgy gondolja, hogy a kereszt nem 'hátráltatja'. Erre nem vennék mérget. Pont azt látom ebben, hogy 'tartsuk sötétben a bárányokat, addig is kevesebb baj van velük'...

Ok, abban igazad van, hogy ha valaki valamit valahogy akar látni, akkor azt fogja neki visszaigazolni, bármi történjék is (Apukád Istenhez való hozzáállására reagálva)

Drága Anita!
Pecsétek, szimbólumok szerintem nagyon sokunkon vannak. Az is egy pecsét, ha előző életemben hozzámentem Kiss Józsihoz- szerintem... Egy eskü...

"Tehát a hitrendszerünk a keretünk, a gátunk. " Ez tíz pontos volt!!! Köszi :)

Huhhh, "túl kell lépni a kereteket, ahhoz, hogy kiteljesedj" IGEN!!!!! :)

A medit kipróbálom, köszönöm! Majd megírom, hogy mi lett a végkifejlet! :)

Ölelés: Zsani
Bochecha

Az írás első részéhez annyit fűzök hozzá, hogy nincs mit
2009. november 30. hétfő, 22:19 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

Az írás első részéhez annyit fűzök hozzá, hogy nincs mit hozzáfűzni :) Tanúsítom! :) :P Sajnos nagyon sokan egóbol űzik,_szerintem_!

Drága Zsani!
2009. december 01. kedd, 7:11 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

ÖLELLEK
SZERETLEK
és igen, írd meg :)

pusz

Ja, lemaradt....
2009. december 01. kedd, 8:14 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

... azt is értem, és én is így látom, hogy vannak az auránkban és a csakráinkban szimbólumok. Én csak a kereszt "kártékony" mivoltán voltam fennakadva.

Felmerült bennem a kérdés: Jézus is megkeresztelkedett, akkor ez nem lehet valami "rossz", vagy lezáró dolog.

És igen, a szeretet, az elfogadás a lényeg, bárki, bármilyen hittel él, cselekszik bármit is :)

Drága Anita!
2009. december 01. kedd, 8:51 | Bochecha   Előzmény

Igen, tudom, hogy Jézus is megkeresztelkedett. De ha jól tudom, Ő a vízbe merítkezős verzióval...

Ehhez mit szólsz?! :)

Annyit finomítanék a kereszttel kapcsolatos véleményemen, hogy a legnagyobb bajom vele az, amire használják az említett szertartás során. Hogy lezárnak vele... Hogyha egy ohm-mal csinálnák ezt, ugyanaz lenne a véleményem az ohm-ról...

Én is szeretlek! :)))

Szerintem ma megcsinálom a medit! ;)

puszi! Zsani

Drága Zsani!
2009. december 01. kedd, 11:51 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

"Ohm"! Ezt megszavazzuk!! Ez nekem is tetszik! Ne zárjanak le semmit, egy szavazat :)

Igen, Jézust is a vízbemerítős kereszteléssel keresztelték még. Na ezen még medizek egyet én is :)

Ölellek,
Anita