stressz | Önmegvalósítás.hu

stressz

Lassan végére érünk az ezévi karácsonyi őrületnek, mindenki megvette az ajándékokat és kezdünk ráhangolódni az ünnep valóban jó részére.
Van, akinek öröm az ajándékozás, másoknak hatalmas feszültség, hogy mit vegyen, jót vegyen, jusson mindenkinek...
Szerencsére egyre többen mondanak le a vásárlási láz adta idegeskedésről és beszélik meg szeretteikkel, hogy nem kell a rengeteg boltban vásárolt cucc, inkább magunkat, szeretetteli jelenlétünket adjuk egymásnak!

De a szeretet ünnepe nem csak a vásárlás miatt okozhat stresszt, vannak, akik magától az ünnepi együttléttől is irtóznak, mert ilyenkor kell találkozni azokkal a rokonokkal, akiket egész évben kerülnek vagy akikhez fájó (gyerekkori) emlékek kapcsolódnak. 
Valahogy kezelni kell az ilyen helyzetet is!

Az még sincs jól, hogy évről-évre stresszt okoz a legszebb ünnep!

A legjobb az lett volna, ha már hónapokkal ezelőtt elkezded feldolgozni az emlékeket, fájdalmakat, félelmeket. Ha ezt nem tetted meg, vagy nem elég hatékony technikát választottál, akkor most bizony már tele vagy stresszel!
Mit lehet még ilyenkor tenni?

Sokszor kérdezik tőlem, hogy mi a különbség ELFOJTÁS és ELENGEDÉS között. Az alábbi feldolgozás ennek megvilágítására készült – kiegészítve pár tippel-trükkel, melyek segíthetik a BÉKE megélését a mindennapok során is ;)

Érzések kezelésének 3 leggyakoribb módja
- Elfojtás (repression, supression)
- Kifejezés (expression)
- Menekvés (escape)

Elfojtás
Elfojtott érzéseink összhangban
vannak a tudatos vagy tudattalan társadalmi, ill. családi
- szokásokkal, mintákkal,
- hitrendszerekkel,
- programokkal (kondíciókkal)
A Tudatosan elfojtott érzések –

2011. okt. 06. 17:00
Kezdődik: 2011. okt. 06. csütörtök 17:00
Dunakeszi, előadás, Kis Ivett

Változás és egyensúlyba kerülés

Az életben a változás az, ami állandó. Azáltal, hogy változtatunk magunkon, változik a világ is körülöttünk.

„Először magadban kell létrehozni a változást, amit a világtól elvársz!”
Mahatma Gandhi

Miről beszélgetünk:

• felfedezni a bennünk rejlő erőt
• hogyan induljunk el a stressz mentes élet felé
• hogyan hatnak a gondolataink az életünkre
• testi tünetek – lelki okok
• szülői minták feloldása

Helyszín:

Kolozsvár u. 29.
Dunakeszi 2120

A Feldenkrais módszer sajátja, hogy amíg az idegrendszer egy mozgás megszervezésével van elfoglalva, és a mozgáson keresztül az ember kifejezi önmagát, sokkal mélyebb rétegekbe juthatunk el, mint az izmok, ízületek mechanikus működése.

A tanulási folyamatban növekszik a tudatosságunk, egyre inkább éberek leszünk arra, hogy mit és hogyan teszünk, és így lehetőségeink egy sokoldalú fejlődés irányába kiszélesednek.

2009. nov. 14. 09:00
2009. nov. 18. 17:00
Kezdődik: 2009. nov. 14. szombat 09:00
, tanfolyam, Balázs Mónika
image315.jpg

Kineziológia kezdő tanfolyam indul Pécelen. Két egymást követő tanfolyam.

Kineziológia I, amely megtanít az alapokra, megismerkedünk az izmokkal, a stresszoldás menetével. A második nap végére önállóan levezetünk egy kineziológiai oldást.